कथा : बुकी

~शिशिर परियार~Shishir Pariyar

उसले भर्खरै मात्र जिउँदो हुनुको अनुभूतिसँग साक्षात्कार गरेकी थिई । उसलाई भर्खरै मात्र फूलहरु सुन्दर लाग्न थालेका थिए । अनि कुनै अत्तरको सुवासलाई मिठो भन्ने प्रतिक्रिया दिनथालेकी थिई । उसलाई बिहानहरु उज्याला लाग्नथालेको केही समयमात्र भएको थियो । साँझहरु प्रेमिल लाग्नथालेका थिए । त्यस्तै डुब्नलागेको घामलार्ई भोलि उदाउन आग्रह गर्नथालेकी थिई ऊ । फूलहरुले ढपक्कै ढाकेका पैयुँका छायामुनि पल्टिएर सुन्दर प्रेमका कविताहरु लेख्नथालेकी थिई ऊ । पुतलीको चञ्चलताहरुदेखि इष्र्या गर्नथालेकी थिई । उसका आँखाहरुमा मैले प्रेमका अंकुरहरु टुसाएको देखेको धेरै भएको थिएन ।

हो, केही रातमात्र भएको थियो उसले दुःस्वप्न र ऐठनलाई रंगीन सपनाहरुले प्रतिस्थापन गरेको । आशाका कुराहरु गर्नथालेकी थिई ऊ । मेरा प्रत्येक न्याना स्पर्शहरुको प्रतिक्रियास्वरूप न्यानो आलिंगनको उपहार दिनथालेको धेरै भएको थिएन । तर त्यो धेरै लामो भएन । प्रेमदिवसको रात मेरी प्रेमिकाले आत्महत्या गरी । त्योभन्दा पहिले ऊ केवल जिउँदो लास थिई र अन्ततः ऊ फेरि लास नै बनी । सारा सपनाहरुको चिहान बनेको उसको छातीभित्रको स्थिर मुटु सायद कहिल्यै चिसो भएन । त्यो साँझ अरु के भयो त्यो भन्दै गरौला तर पहिले हाम्रो प्रेमसम्बन्धको बारेमा केही बताउने अनुमति चाहन्छु :

0-0-0-0-0-0

घामले विस्तारै विदा लिइसकेको समय थियो त्यो । आर्यघाटमा एक किशोरीको लास जलिरहेको थियो । आर्यघाट निकै व्यस्त थियो । हुलका हुल मलामीहरु काँधमा लास बोकी आउँथे, तिनलाई चितामा सुताउँथे अनि आगो झोसेर शोक मनाउँथे । तिनका आफन्त कोही रोइरहेका हुन्थे त कोही धार्मिक रीति पुर्याउने कर्ममा लागिपरेका हुन्थे । जे होस् मचाहिँ त्यो अज्ञात किशोरीको शवदहन हेर्दै ‘कमान्डर दैनिक’को वर्गीकृत विज्ञापनमा रोजगारीका अवसरहरुमा रेजा लगाउँदै थिएँ । त्यो जलिरहेको लास एक किशोरीको हो भन्ने कुरा एक हुल अर्का किशोरीहरुको सम्वादबाट सुनेको थिएँ । ती किशोरीहरु सायद त्यो ’फायर सावर’ लिइरहेकी किशोरीका साथी हुँदा हुन् ।

एक हुल विदेशी र स्वदेशी पर्यटकहरु आधुनिक क्यामेराले ती दृश्यहरु कैद गर्दै थिए । मृत्यु कसैको लागि पीडा त कसैको लागि तमासा बनिरहेको त्यो दृश्य आर्यघाटलाई बिल्कुलै नयाँ लाग्दैन ।

‘मृत्यु अजीव हुन्छ है ?’ म बसेको बेन्चको रिक्त स्थान ओगट्दै एक अपरिचित नारी बसी । उसको आवाज मेरो कान नजिकै गुन्जिएको थियो । मैले उसको अनुहार हेर्न जरुरी सम्झिनँ, न त कुनै प्रतिक्रिया दिन नै आवश्यक ठानेँ ।

‘सिगरेट पिउनुहुन्छ ?’ उसको आवाज दोस्रोपल्ट सुनेँ मैले । सूूर्य चुरोटको बट्टा उसले मतिर फर्काई । मैले धन्यवाद भनेर एउटा चुरोट ओठमा च्यापेँ । मेरो चुरोटको बट्टा रित्तिएको अवस्थामा यो निकै लोभलाग्दो आग्रह थियो । मैले नकारिनँ । “तपाईलाई मृत्यु अजीव लागेको कुरा मलार्ई बडो अजीव लाग्यो”, मैले भनेँ । ऊ फिस्स हाँसी । ठाउँ र परिस्थितिको हिसाबमा उसको हाँसो मलार्ई बिल्कुल अर्थहीन, कटाक्षपूर्ण र वाहियात लाग्यो ।

उसले तर्क प्रस्तुत गरी, ‘हेर्नुस् महाशय ! जब एउटा नवजात शिशुले यो संसारमा पहिलोपल्ट आँखा खोल्छ, ऊ रुन्छ । कुनै पशु या पन्छी जन्मँदा रोएको देख्नुभा’छ वा कतै सुन्नुभा’छ ?’ कुुतर्कको अर्को उदाहरण पेस गरी उसले तर कुरा पूरा सुनेर निष्कर्ष गरेँ । मेरो अनुहार कुनै ठूलो प्रश्नवाचक चिह्नजस्तो देखिएको हुँदो हो त्यसबखत । सिगरेटको कस तानेर ऊ आर्यघाटमा जलिरहेका लास हेर्दै बोल्नथाली –
“जब एउटा शिशु जन्मिन्छ सबैभन्दा पहिले ऊ रुन्छ । उसको रुवाइले सबैभन्दा पहिले उसकी आमा हर्ष समेट्न नसकेर रुन्छे । हो, आमा पनि रुन्छे तर उसको आँशु खुसीको हुन्छ । उसको बाऊ जुँगामा ताऊ लगाएर हाँस्छ । सबै खुसी नै खुसी हुन्छन् । बधाईहरु आदानप्रदान हुन्छ । उत्सव मनाइन्छ । तर यो उत्सवको हिस्सा ऊ कहिल्यै हुँदैन । ऊ त केवल एक दुर्घटनाको शिकार भएको हुन्छ र त्यो दुर्घटना हो – जन्म । एक पुरुषको बाबु बन्ने पुरुषत्वको सामथ्र्य र एक नारीको आमा बनेर दुनियाँलाई म बाँझी छैन भन्ने कुरा प्रमाणित गर्ने प्रक्रियाको शिकार बन्छ – एक शिशु । “

उसको कुरा निकै क्रूूर थियो । उसका प्रत्येक शब्दहरु हजम हुनेखालका थिएनन् । तैपनि आफैँलाई यातना दिँदै भए पनि उसलाइ सुनिरहेको थिएँ । सुन्नु मेरो बाध्यता थियो र सुनाउनु उसको । ऊ अगाडि बढी – “सायद जन्मसँगै एउटा दौड सुरु हुन्छ । जिन्दगीको या मृत्युको ? त्यो तपाईँको रोजाइ । तर ऊ फेरि पनि मृत्युतिरै बढिरहेको हुन्छ । त्यो दौडमा तपार्इँ पनि हुनुहुन्छ र म पनि छु । त्यो जलिरहेको लासका आफन्त पनि त्यही दौडमा छन् : मृत्युसम्मको । तैपनि ती रोइरहेछन् तर जो लास बनेको छ त्यो कति शान्त छ, कति आनन्दित छ । के कुनै कुराले उसको शान्ति भंग गर्नसक्छ ? उसका सारा गुनासा, समस्या र पीडाहरुको निदान भएको छ तर यो उत्सवमय घडीमा संसार आँशु बगाउन व्यस्त हुन्छ । अनि छैन त मृत्यु अजीव ?”

आफ्नो बयान सिध्याएर ऊ मलाई हेरिरहेकी थिई । मानौं ऊ मेरो प्रतिक्रिया सुन्न चाहन्छे । मैले भनेँ, “तिम्रो कुराहरुमा केवल तर्क छ । तर त्यसमा कुनै मानवीय संवेदना छैन । के संवेदनाविना मान्छे मान्छे हुन्छ र ?” उसले चुरोटको ठुटो भुइँमा ठोसेर भनी– “मलाई हेर न, के म मान्छे हैन ? मसँग मात्र तिम्रोजस्तो भावना, संवेदना छैन, सपना र आकांक्षा पनि छैनन् र सौखको रुपमा म चिता जलेको हेर्न मन पराउँछु । तर पनि म छु… ठीक तिम्रो सामु । के म मान्छेजस्तो लागिनँ तिमीलाई ? तर जब तिम्रो मान्छे हुनुको परिभाषाभित्र पर्ने सबै तत्वहरु मसँग थिए, तब मेरो श्वास पनि मेरो निमित्त थिएन । जीवित हुनुको आदत थियो तर त्यसमा आत्मा थिएन । “

उसले फेरी उद्घोष गरी – “जिउदो हुनु हाम्रो आदत मात्र हो, किनकि मृत्युपश्चात्को अनुभव सुनाउन कोही फर्किएर आएको छैन । नत्र यहाँ जन्मिनेभन्दा मृत्यु रोज्नेको संख्या भयानक ठूलो हुने थियो ।

आफ्नो कुरा सिध्याएर ऊ मलीन साँझको तामसी धूूवाँसँगै विलीन भई । ऊ न आउँछु भनेर आएकी थिई, न जान्छु भनेर विदा भई । र यो पनि निक्र्योल थिएन कि ऊ भोलि आउली या नआउली । मसँग प्रश्नका भकारीहरु थिए तर उत्तरहरु बोकेर ऊ फरार भई । आजको साँझ अजीव अजीव कुराहरु सुनेर बित्यो तर जति अजीव त्यो आइमाई थिई, त्यति अजीव उसका कुराहरु थिएनन् ।

0-0-0-0-0-0

अर्को दिन हाम्रो औपचारिक परिचय भएको थियो । प्रतीक्षा बताएकी थिई उसले आफ्नो नाम ।

‘यो मूूर्दा पोलेको हेर्नुबाहेक के काम गछ्र्यौ तिमी ?’ मैले सोधेको थिएँ ।

उसले हाँस्दै भनकी थिई, “म वेश्या हुँ । ” यसो भनिरहँदा उसको अनुहारमा किञ्चित पनि संकोच र डर थिएन । न त उसका नजरहरु नै झुकेका थिए । बरु लाग्थ्यो – उसलाई वेश्या हुनुमा केही ग्लानि छैन ।

“अनि तिमी ?”

“म एक शिक्षित बेरोजगार ।”

मैले असहज हाँसो हाँसिदिएँ फिस्स । मेरो बाध्यता । सायद मेरो हाँसोमा प्रस्टसँग पढ्नसकेकी हुँदी हो ।

“म पनि शिक्षित वेश्या हुँ । ” उसको भनाइमा मेरो निम्ति कटाक्ष थियो वा सहानुभूति मैले बुझ्नसकिनँ । “तिमी केटी हुन्थ्यौ भने हामी एउटै पेसा गर्दा हौँ सायद ।” उसले भनी ।

हाहा…..!! मैले हाँसो थाम्नसकिनँ । ऊ पनि जोडजोडले हास्नथाली । तर जुगले ‘जिगोलो’ जन्माइसकेको कुराबारे हामी दुवै वाकिफ थियौ ।

ऊ वेश्या हुनुभन्दा पहिले कसैकी श्रीमती थिई । एक अवसादग्रस्त श्रीमती । यद्यपि उसलाई उसको निजी जिन्दगीसँग कुनै गुनासो थिएन । र खास कौतूूहलता मलाई पनि थिएन । जे होस् ! उसले मसँग आफ्ना कथाव्यथा बाँड्ने हिम्मतको जुगाड गरिसकेकी थिई ।

“मेरो डिप्रेसनको कुनै उपचार थिएन र मैले पाँच पटकसम्म असफल आत्महत्याको प्रयास गरेकी थिएँ । “

यसो भनिरहँदा उसको मुहारको आभामा गुलाबी रंग पोतिएको थियो । आर्यघाटको मूूर्दागन्ध मिसिएको बतासले उसको केशराशी उदाउँदा म दंग परी हेरिरहेको थिएँ ।

हाम्रो एक रोमान्टिक भेटमा उसले आफ्नो कथा अझ विस्तृतरुपमा सुनाई । बेरोजगारको चिर्पटले कन्चट चर्किने गरी पिटिएको म अखबारका वर्गीकृत रोजगारमूूलक बक्सभित्र रेजा लगाउनबाहेक अर्को काम पनि गर्दै थिएँ; एक भूपू अवसाद मरिज र वर्तमान नगरवधूूको रामकहानी सुन्ने । म उसको काखमा पल्टिएको थिएँ र उसले आफ्नो केशले मेरो मुहारमा पर्ने तेज घामका लप्काहरु छेकिदिएकी थिई ।

कुनै बालकलाइ लोरी सुनाएझैँ ऊ मलाई आफ्नो विषाद कथा सुनाउदै थिई :
“एक दिन कोटेश्वर चोकमा म मेरो भलादमी पतिको पछि पछि हिँड्दै थिएँ ।बाटो काट्ने क्रममा सडकमा एउटा दुर्घटना घट्यो । मेरो कानुनी पतिलाई विपरीत दिशाबाट हुइँकिएको ट्रकले ठक्कर दियो । त्यो मान्छेको रगतले कोटेश्वरचोकको त्यो कालोपत्रे सडक रक्ताम्य भयो । मान्छेहरु जम्मा भए । ऊ केहीबेर छटपटायो र यस संसारबाट विदा भयो । हाँस्न बिर्सिएका मेरा प्रस्तर ओठहरुमा बिहे गरेको पाँच वर्षपछि मुस्कान छरियो । म निकै बेर हासेँ । मलाई याद छ, त्यो हाँसोले मेरा ओठका काँपहरुमा पीडा दिएको थियो । उफ्फ ! हाँसोमा पनि पीडा…..!! एकै छिनमा भीड नै जम्मा भएछ । सोध्नेहरुको जवाफमा म मुस्कुराउँदै जवाफ दिँदै थिएँ । हो ! ऊ मेरो पति थियो । “

आफ्नो पतिको दुःखद मृत्युमा रमाइरहेकी आइमाई देखेर भीड अचम्म थियो । आइमाईहरु उक्त दृश्य हेर्न नसकेर चक्कर खाई ढल्थे ।

‘यो आइमाई पागल हो । ’

भीडका प्रतिक्रियाहरु ओइरिनथाले । अर्कोले भन्यो –”यसको परपुरुषसँग अनैतिक सम्बन्ध हुँदो हो । त्यसैले यो रोइन । अर्कोले भन्यो –”

यसलाई पागलखाना लैजाओ” । “हैन, हैन यसलाई यही ढुंगाले हानी हानी मारौँ ।”

एक छिनमा पुलिस घटनास्थलमा उपस्थित थियो । लासको मुचुल्का तयार भयो । अनि प्रश्नहरु सोधिए । “के मृतक तपाईँको श्रीमान् हो ?”

प्रश्नकर्तालाई मैले प्रतिप्रश्न गरेँ – “के ऊ अझै जिउँदो छ र ?”

“जिउँदो हुने त चान्स नै छैन उहाँको मृत्यु भइसकेको छ । तपार्इँ केवल जवाफ दिनुस् ।” प्रहरीको फुलिवाल अफिसर आफ्नो लवजमा क्रोधको लेपन गर्दै भन्यो । मैले हाँसेर भनेँ – “अब ऊ केवल भूूत हो । वर्तमानबाट उसको अस्तित्व विलीन भइसकेको छ ।” फुुलीवाला अफिसरको दोस्रो प्रश्न थियो – “के तपाईंलाई उहाँको मृत्युमा कुनै खेद छैन ?”

“यो तपाईँको व्यक्तिगत प्रश्न हो भने ठीकै छ । कानुनी हिसाबमा तपाईँको यो सवाल वाहियात छ महोदय !! कसैको मृत्युमा खुसी हुनु वा दुःखी हुनु मेरो निजी कुरा हो । के नौटंकी गरेर म रोनाधोनामा लागेको भए तपार्इँ मलार्ई यो प्रश्न गर्नुहुँदो हो ?” मेरो कुराले फुलिवाल पुलिस निकै आक्रोशित भयो – “उहाँको हत्या नियोजित ढंगले तपाईँले गरेको हो भनेर मैले भनेँ भने ?”

“तपाईँले भनिसक्नुभएको छैन । तर अब सोध्ने नै विचार गर्नुभएको छ भने म यसो भन्थेँ : यो घटनामा मेरो कुनै दोष छैन तर केही वर्षसम्म यो दुर्घटना नहुँदो हो त । हुनसक्छ मैले यो मान्छेको हत्या गर्दी हुँ । फेरि त्यो भविष्यको कुरा हुन्थ्यो र सायद भविष्यमै तपाईँले मलाई ज्यान मुद्दामा गिरफ्तार पनि गर्नुहुँदो हो । तर मलाई अफसोच यो कुरामा छ कि उसको मृत्यु मेरो हातबाट लेखेको रहेनछ ।”

0-0-0-0-0-0

पतिको मृत्युपश्चात् ऊ यायावर बनेकी थिई । उसलाई उसको घरबाट निकालियो र माइतीबाट पनि ऊ तिरस्कृत बनेकी थिई ।

पतिको अन्त्येष्टि उसले आर्यघाटको त्यही बेन्चमा बसेर हेरेको कुरा बताएकी थिई मलाई पुनः त्यही बेन्चमा बसेर । प्रत्येक दिन ऊ त्यही बेन्चमा बसेर चिता जलेको दृश्य निकै मजा मानेर हेर्थी । मानौँ ऊ कुनै रोमान्टिक चलचित्र हेरिरहेकी होस् ! मेरो दिमागमा खालि यही प्रश्न घुमिरहेको थियो – कसरी एउटी पत्नीले आफ्नो पतिको मृत्युपश्चात् अवसादको दीर्घ रोगबाट मुक्ति पाउनसक्छ ?

हाम्रो भेटघाट बाक्लिँदै थियो । हाम्रो सम्बन्ध बाक्लिँदै थियो । ऊ कुनै न कुनै बहाना बनाएर मलाई भेटिरहेकी हुन्थी । एक साँझ एक अमुक क्याफेमा कफी पिउँदै गर्दा उसले भनी –”तिमीलाई याद छ ! तिमी एक वेश्यासँग कफी पिउँदै छौ ?”
मैले भनेँ – “केही फरक पर्दैन । आखिर वेश्या पनि यही समाजकै मागपूर्ति गर्ने ज्यामी नै त हो । हैन र ?”

दिल खोलेर हाँसेकी थिई ऊ र हाम्रो संवादले त्यहाँको भलाद्मी माहोल अलि खल्बलियो । सायद साहुनीले कर्के नजर फ्याँकी मतिर । उसले भनेकी थिई – उसको पतिको तस्बिर अझै उसले नै राखेकी छे कहीँकतै । मैले उसको पतिको तस्बिर हेर्ने जिज्ञासा तेस्र्याएँ । उसले भनी – “त्यस दिन हाम्रो सम्बन्धको अन्त्य हुनेछ । त्यसैले यो इच्छा मनमा नराख” ।

“किन ?” – मैले प्रश्न गरेँ । आँखाभरि आँशु लिएर हेरी उसले मलाई । मैले जोड गरिनँ । त्यसपछि हामी छुट्टियौ ।

0-0-0-0-0-0

धेरै दिन भइसकेको थियो प्रतीक्षासँग भेट नभएको । मैले अनुमान गर्दै थिएँ । उसले मलाई सम्झिरहेकी होली । तर त्यो किञ्चित् अनुमान थियो । हुनसक्छ ऊ बिरालो मुसार्दै छालाको कालो कौचमा बसेर ‘Schindler’s List’ फिल्म हेरिरहेकी होस् अनि मजा लिइरहेकी होस् । यहुदीहरुलाई जिउँदै जलाइएको दृश्य हेरेर मदिराको चुस्कीसँगै । या ऊ पढिरहेकी होस् क्रिस्टिना रोजेटीको ‘इन थे डेथ अफ माइ डियरेस्ट’ या बाथटबमा आँखा चिम्म गरी ग्लुमी सन्डे सुन्दै निदाएकी पनि हुनसक्छ ।

या…. आफ्नो ग्राहकलाइ सेवा दिइरहेकी होस् र उसको बूूढो घरबेटीले ढोकाबाट चिहाउँदै होस् ।

0-0-0-0-0-0

उसको लागि एक गुच्छा बुकी फूल बोकेर म उसको डेरा जाँदै थिएँ । भर्याङमा उसको घरबेटीसँग जम्काभेट भयो । हमेसाजस्तै उसले मलाई घृणा भरिएको नजरले हेर्यो । ख्वाक्क खोक्यो र पित्त खकारले भुइँ पोत्यो । हमेसाझैँ मैले कृत्रिम मुस्कानले कृतज्ञता जनाएँ । ऊ बरबराउँदै सिँढी झर्यो – “वेश्याको नपुंसक प्रेमी…!!!”

हमेसाझैँ ढोका खुल्ला थियो । कुनै सांकेतिक आवाजविनै म उसको बैठक कोठामा छिरेँ । झ्यालबाट ऊ आर्यघाटतिर चिहाइरहेकी थिई । घाम मलीन हुँदै विलीन हुने सुरसारमा थियो ।

प्रतीक्षा मेरै प्रतीक्षा गरिरहेकी थिई । म ढिला भएको थिएँ । किनकि बुकी फूल कुनै पुष्प दोकानमा उपलब्ध हुँदैनथ्यो । त्यसैले बुकीको खोजमा म निकै टाढा निर्जन पहाडका पाखापखेरा पुग्नुपरेको थियो । ती पखेराहरुमा गोठालाहरु बाँसका छातीमा झिर उनीहरु बाँसुरी बनाउँदै थिए ।

“तिमीलाई बुकी फूल किन मन पर्छ ?” मैले उसलाई एक दिन सोधेको थिएँ उसलाई ।

“किनकि यो अरु कसैलाई मन पर्दैन” उसको जवाफ थियो ।

“अर्को कुरा बुकी फूल सारा फूलहरु भन्दा शक्तिशाली । वसन्त सकिएपछि सारा फूलहरुले आत्महत्या गर्छन् तर तिनै फूलहरुको चिहानबाट उम्रेको बुकी प्रत्येक उष्ण ग्रीष्महरु झेल्दछ । चैते हुरी अनि हिउँदे असिनाहरुसँग लडिरहन्छे । मलाई लाग्छ बुकी फूल एक विधवा हो, जो संसारसँग जुधिरहन्छे आफ्ना बचेखुचेका खुुसीका खातिर । बचेखुचेका आफ्ना सपनाका बगैँचामा आशाका तरल पौष्टिक मिश्रित ऊर्जाले सिँचाइ गरिरहन्छे । यसकारण मलाई बुकी मन पर्छ ।” मिठो मुस्कानको पूर्णविरामसहित ऊ रोकिई ।
मैले उसलाई आलिंगन गर्दै भनेको थिएँ – “मलाई तिमी र बुकी फूल दुवै मन पर्छ ।”

उसको गर्दनपछाडि का केशराशि हटाएर बुकी फूलले स्पर्श गरे । आँखा चिम्लिएर उसले लामो श्वास तानी । श्वास छोड्दा उसले अस्पष्ट मेरो नाम पुकारी । उसको शरीरको पृष्ठभाग तिरबाट आलिंगन गरेर बुकी फूलको गुच्छा उसको कोमल हातमा थमाइदिएँ ।
उसले भनी – ‘भन यो बुकी फूल दिएबापत के चाहन्छौ ?’

‘म तिमीलाई चुम्न चाहन्छु’, मेरो जवाफ थियो ।

ऊ : “म तयार छु ।”

म : “म आतुर छु ।”

ऊ : “मेरो एक शर्त छ ।”

म : “शर्त मञ्जुर छ ।”

ऊ : “तिमीले मेरो पीडाहरुलाई अनुभूत गर्न सक्नुपर्छ । पहिला मेरा घाउका डोबहरु चुम्न सक्नुपर्छ तिमीले ।”

म : “तिम्रो जो इच्छा,त्यसको लागि म के गरुँ ?”

ऊ : “मेरो शरीर चिहाएर हेर, मप्रतिको तिम्रो प्रेम, भयङ्कर त्राससहित मेटिन पनि सक्छ । कुनै चिताको अन्तिम अस्तुझैँ ।”

म : मौन । ऊ : सिलिंग तर्फ पिठ्युँ फर्काएर भुइँमा लम्पसार परी ।

मैले किचनबाट गैरधारिलो चुप्पी खोजेर ल्याएँ। उसले भनी – “तिमीले जे देख्नेछौ त्यसले मप्रति घृणा भाव उत्पन्न गराउनसक्छ तिमीलाई।”

“कुनै शर्त र अवस्थामा पनि त्यो हुनेछैन ।”, मैले भनें।

उसले मलाई एकपल्ट निधारमा चुमी र यथावस्थामा मुर्तिवत् बनी । उसको कम्मरनेर चुप्पी छिराएर मैले विस्तारै रेट्नथालेँ र उसको गर्दनतर्फ चुप्पी बढाउनथालेँ । ऊ आनन्दविभोर भइरहेकी थिई । मानौँ म उसको पिठ्युँको चिलाइ मेट्दै छु । चिरिएको श्वेत गाउनलाई मैले बीचबाट च्यातेर चुटाइदिएँ । हनुमानले छाती चिरेझैँ ।

उसको पिठ्युँभरि गहिरा घाउका सुकेका खतहरु थिए । कुनै ब्लेडले चिरेजस्ता । कुनै तातो वस्तुले डामेजस्ता । म करुणाले द्रवीभूत बनी उसको पिठ्युँ सुम्सुम्याएँ । उसले भनी – मेरो भूतपूर्व पतिको परिचयका सक्कली भग्नावशेषहरु कस्तो लाग्यो तिमीलाई ? म मौन थिएँ ।

“तिम्रो कौतूूहलतापूर्ण प्रश्नको जवाफ यही हो । यसकारण म मेरो कानुनी पतिको मृत्युमा रोइनँ । बरु हाँसेँ, रमाएँ । दुनियाले मलाई फेरि एकपल्ट पागल भन्यो तर म उसको मृत्युको उत्सव मनाएँ । आर्यघाटमा जलेको उसको चिता हेर्दै रोमान्चित बनेर ।”
मैले उसका प्रत्येक घाउका खतहरु चुमेँ । करुणाका भाव आवेगहरुमा आँखाभरि आँशु भरेर धित मरुन्जेल चुमेँ । उसले कोल्टो फेरी । उसको मुटुको धड्कन सुन्नसक्थेँ म । उनको र मेरो दूूूूरी योभन्दा पहिले कहिल्यै मेटिएको थिएन । उनको र मेरो श्वास कहिल्यै यसरी मिसिएको थिएन । यो मलाई अत्यन्तै प्रीतिकर लाग्यो ।

उनका दुवै स्तनका पिँधहरुमा अर्धचन्द्राकारका भयानक खतहरु थिए । ठीक मुनि नाभिस्थल वरिपरि चुरोट निभाइएका गोला खतहरु थिए ।

“उसले कहिले मसँग सम्भोग गरेन । प्रत्येक रात उसले मलाई घाउहरु दिन्थ्यो, रगत चाट्थ्यो अनि कहिलेकाहीँ फेरि मेरो नाभिस्थल वरिपरि चुरोट ठोसेर निभाउँथ्यो अनि सुँगुरझैँ घुरेर तृप्तनिद पूरा गथ्र्यो ।” उनले यसो भन्दा म पुरुष हुनको गर्व स्खलित भएर शिर झुकाइरहेको थिएँ । ऊ बोल्दै थिई । म सुन्दै थिएँ ।

“तिमीले कहिल्यै प्रतिकार गरिनौ ?” मैले सोधें ।

“सुरु सुरुमा म रुन्थेँ, कराउँथे र सक्दो प्रतिकार पनि गर्थेँ तर उसको मनमा दया माया र करुणा भन्ने कुनै चिज नै थिएन । हिउँदमा खोलाकिनारको पत्थरजस्तो चिसो र कठोर मनमा कहिल्यै मेरो पीडाको कारण पग्लेन । अझ उसले परिवारदेखि टोल छिमेकसम्म मलाई पागलपनको समस्या भएको प्रचार बाजी गर्यो । तर जब दिनहरु विस्तारै बित्दै गए । मैले पीडाहरु त्यति नमीठा लागेनन् । र विस्तारै पीडाहरको प्रतिक्रिया गर्न छोडेँ । मेरो पति त्यस दिन खुसी भएको थियो । त्यही रात उसले मेरो स्तनमुनि चन्द्राकारमा ब्लेडले चिर्यो र मेरो रक्ताम्य वक्षस्थल हेर्दै कविता लेख्यो । त्यही कविता जुन तिम्रोअगाडि हाँसिरहेको छ ।”

भित्तामा एक हरफ कविता थियो । जुन यस प्रकार थियो :
म तिमीलाई प्रेम गर्छु त्यसैले त अनवरत पीडा दिन्छु …!!
मेरो दर्दहरु तिमीलाई उपहार
तिम्रो आँशुमा म मुस्कुराउँछु
मेरो मुस्कान तिमीलाई श्राप …!!!
तिम्रा चित्कार मेरो सिम्फोनी !!!

जब म छाती पिटी–पिटी रुन्थेँ, ऊ सिगरेट सल्काएर पियानो बजाउँथ्यो । मैले कहिल्यै नसुनेका बेसुरा आलापहरु ।”

मैले भनेँ – “म तिम्रो मुस्कानहरुमा गीत लेख्न चाहन्छु ।”

“अनि ?”, उसले भनी ।

“हिउँ परेका बिहानीहरुमा धुुपीको पारिलो सियालमा बसी ग्वालाहरुलाई बाँसुरी बजाउन लगाउँछु । अनि ती धुनहरुमा त्यही गीत सुसेल्नेछु ।”

उसले मलाई अंकमाल गरी र भनी –”त्यो गीतको नाम के राख्नेछौ ?”

“प्रतीक्षा ।”

तेसपछि नषालु मुस्कान र मादक नजरसहित ऊ किचनकोठामा प्रवेश गरी । काठको सानो दराजका खापा खोली । त्यहाँबाट ‘ओल्ड मोंक’ रुमको बोतल निकाली । अर्को दराजबाट दुईवटा गिलास निकाली र भरी अनि मनतातो पानी हालेर हाम्रो पेय तयार पारी । भाँडा धुने सिंकको टेबलमा खुट्टा खप्टाएर बसी र उद्घोष गरी:
“मेरो राक्षस पतिको आत्मा अनवरत नर्कमै जलिरहोस् । चियर्स !”

“चियर्स !”

0-0-0-0-0-0

मैले उसलाई उपहारस्वरूप तीनथरि फूल दिएको थिएँ । पहिलो सुकेको गुलाब, जसका पातहरुमा हरित कण कहीँ थिएनन्, त्यसका पुष्पदलमा कुनै चमक थिएन । तैपनि त्यो कुरूप थिएन । अर्को गुलाबका डाँठबाट मैले काँडाहरु खुर्किएको थिएँ र ठाउँ ठाउँमा ब्यान्डेज गरेको थिएँ अनि तेस्रो थियो सेतो बुकी फूल, बिल्कुल कुनै नव विवाहित विधवाजस्तै । यी तीनमध्ये उसले एक छान्नुपर्ने थियो ।

0-0-0-0-0-0

बिहान उसको घरबेटी मलाई भेट्न हाम्रो प्रिय स्थानमा आयो । त्यस दिन उसले मलाई हेरेर थुकेन । न त कुनै अप्रिय शब्द नै बोल्यो । उसले नै भनेको थियो मलाई – “प्रतीक्षाले आत्महत्या गरी” । उसको आत्महत्या पत्रमा उसले यो कदम आफ्नो जीवनदेखि निराश भएर उठाएकी र यसमा कोही/कसैको दोष नभएको कुरा लेखेकी रहिछ । घरबेटीले उसको लासलाई अग्नि दिने प्रबन्ध गरेछ ।

यति कुरा बताएपछि उसले मेरो हातमा एउटा खाम थमाइदियो । जसमा पाउनेको नाममा मेरो नाम लेखिएको थियो ।

आर्यघाटको त्यही कुर्सीमा बसेर मैले उसको पत्र पढेँ ।

प्रिय प्रेम !!

मलाई थाहा छ भोलिदेखि तिम्रो फेरि त्यही पुुरानो दिन दोहोरिनेछ । मात्र म त्यहाँ हुनेछैन तिम्रो समीपमा । तर तिमीसँग अरु कोही अवश्य हुनेछ किनकि आजकल कथाहरु धेरै छन् तर सुनिदिने र बुझिदिने तिम्रोजस्तो निःस्वार्थ मनहुनेहरु थोरै छन् । तिमीसँगको पहिलो भेटपछि मेरो जीवनलाई हेर्ने परिभाषा बदलियो । तिमीले दिएका तीन फूलहरुले मलाई फेरिर आफ्नो जीवनका भोगाइहरुका समीक्षा गर्न बाध्य तुल्यायो । म त्यो सुकेको गुलाब पनि बन्न सकिनँ, जसले टिपिनुअघि बगैँचालाइ नै सुन्दर पारे होला । भँवराहरुका पैतालामा टाँसिएका त्यस गुलाबका पराग कणहरु आउँदो पुस्ताको लागि वसन्त ल्याउने सपना देखे होलान् तर मेरो भविष्यमा भविष्य नै छैन । मेरो निरन्तरताको अन्त्यले न कुनै वसन्तलाई कुत्कुत्याउँछ, न कुनै अघोरीको भोको पेट भर्दछ ।

दोस्रो काँडा ताछिएको गुलाब…..वाह… गुलाबको काँडा केवल एक देखावटी सुरक्षा कवच हो । काँडाको सुरक्षा घेराका बाबजुद कति गुलाब बचे होलान् र निर्दयी फूलव्यापारीका हातबाट ? एउटी आइमाईको सुरक्षाको ठेक्का उसको श्रीमान्ले लिने गर्दछ तर कसलाई मतलब ? कति श्रीमतीहरु आफ्नै पतिका निर्दयी आकांंक्षाबाट दिनरात वधशालाका चौपायाझैँ रेटिँदै होलान् ? त्यसैले गुलाबमा काँडा भएको देख्न चाहने हाम्रो अभिलाषा मात्र हो । गुलाब त विना काँडा पनि सुन्दर नै हुन्छ, जब मान्छेले काँडालाई बाहिष्कार गर्नेछ ।

यो प्रेम दिवसमा मैले सेतो बुकी रोजेँ !!!!

जाँदाजाँदै मैले तिम्रो घोर जिज्ञासाको चाबी अर्को खामभित्र राखिदिएकी छु । हेर्नु र बुझ्नु – मैले किन तिमीलाई माया गरे र किन तिमीबाट हमेसाको लागि टाढा भएँ ?

मेरो मृत्यु तिमीलाई प्रेम दिवसको उपहार ! नयाँ जीवनको शुभकामना तिमीलाई !

उही तिम्री प्रतीक्षा ।

0-0-0-0-0-0
म उसको मृत्युमा रुन पनि सकिनँ । मुटुमा केवल गाँठो परिरह्यो ।

लामो श्वास तानेर खामभित्रको अर्को खाम खोलें । मेरा मगजका गिर्खाहरु तन्किन थाले । खामभित्र एउटा तस्बिर थियो उसको पतिको ।

र त्यो अनुहार मेरो अनुहारसँग दुरुस्त मिल्दथ्यो ।

पारी प्रतीक्षाको चिता जलिरहेको थियो ।

(स्रोत : Hulaaki)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.