कथा : बन्द निवास

~पदम भण्डारी~Padam Bhandari

‘रेग्मी निवास’ को नामले परिचित बिमलको घर अर्थात् मेरो पोईली घर आजकल भीषण कालो अन्धकारमा लुप्तप्राय: भएको छ । रेग्मी निवास अर्थात मेरो घर ठूलो फलामे ताला झुण्ड्याईएको कारणले ज्योतिहीन भएको हो । रेग्मी निवास त्यसै ज्योतिहीन बनेको होईन, ज्योतिहीन हुनुको मुख्य कारण रेग्मी निवासमा भएको राजनीतिक चहलपहल हो । देशमा बि सं २०५२ सालमा सशस्त्र संघर्षको थालनी भएपछिका पछिल्ला घटनाक्रमहरूमा रेग्मी निवासको राजनीतिक पृष्ठभूमी र सरकारको दमन नीतिका श्रृंखलाहरूले गर्दा ज्योतिहीन बनेको हो । राजनीतिक परिस्थितिको कुरा गर्दा माओवादी जनयुद्ध चरमचूलीमा पुगेको बेला थियो । गाउँमा त्यसबेलाको बसाईं सहज र सुगम थिएन । त्यसबेला राज्यले गाउँमा बस्नेहरू सबैलाई माओबादी देख्यो । सरकारले माओबादी देख्नु रेग्मी निवासका घर परिवारको लागि विडम्बना बन्यो ।

राजाको शासनकालमा गाउँमा माओवादीको आरोपमा धेरै ब्यक्तिहरू पक्रिए, बेपत्ता पारियो । ठूलो यूवा जमात तराईका शहरहरू र बिदेश पलायन भयो । म भने भौतिक सुख सुबिधामा लागिन । दिनदु:खीका कथा व्यथाहरूलाई आत्मसात गरेर एक शिक्षित नारीको हैसियतले काम गरें । जीवनमा जति दु:खकष्ट परे पनि सहेर अन्याय र अत्याचारको बिरूद्धमा निरन्तर लागिरहें । अन्धकारमा रुमल्लिरहेका निरक्षर महिलाहरूलाई आफ्नो हक अधिकार र कर्तब्यको बोध गराउने अभियानमा जुटिरहें । सरकारको रबैयाका कारणले मलाई त्यस क्षेत्रमा लाग्न झन् प्रेरणा मिल्यो । बिमलले देखाएको बाटोमा दृढ अठोटका साथ लागें । मेरा खुसीका सारा क्षणहरू समाप्त भए पनि समाजलाई बदल्ने मेरो अठोटमा कहिल्यै निरास भईन । बाटो अलमलिएर दोबाटो कुरिरहेका बटुवाहरूलाई सहि बाटो देखाउने अभिलाषामा हिम्मत कसेर संगठनको नीति निर्देशन र छत्रछायाँमा रहेर भूमिगत रूपमा निरन्तर काम गरिरहें । आफ्नो वर्तमान वास्तविकता एवं मानसिकता भयानक कोलाहलपूर्ण भए पनि आफ्नो कर्मक्षेत्रको बिशाल फाँटलाई संझेर त्यसलाई जीवनमा भैपरि आउने घटना संझेर जनताको बिचमा जाने अठोटका साथ व्यवहारिकताको साँचो कसिमा घोटिईरहें ।

मेरो अठोटले सिक्ने र सिकाउने प्रक्रियामा ममा उर्जा थपिरह्यो । दृढ मनोबलले म लागिरहें । दिनहरू बिते, महिनाहरू बिते । अतितलाई बिर्सेर, बर्तमानलाई आत्मसात गर्दै भविष्यका चुनौतीहरूको सामना गर्ने दृढ मनोबलका साथ आफ्नो जीवन त्यसैमा अर्पिने अठोटका साथ लागिरहें । देशव्यापि रुपमा जनयुद्धले बिकास गरिरहेको बेला जनसेनाको सुरक्षामा रहेर संगठनको निर्देशन बमोजिम म बिभिन्न गाउँ, क्षेत्र र जिल्लाहरूमा घुमेर महिला आन्दोलनको नेतृत्व गर्दै हिंड्न थालें । जसको कोही छैन उसको सबै आफ्नो हुन्छ भनेझैं संगठनको काममा पूर्णकालिन कार्यकर्ता भएर हिंडेकोले संगठन नै आफ्नो घर परिवार भयो ।

रातको जूनेली उज्यालोमा हिलो खेतहरूमा चप्ल्याङ् चुप्लुङ् गर्दै मकै र उखुबारीको सन्नाटालाई चिर्दै, किथर्नाहरूको आवाजलाई आफ्नो मनको ध्वनि संझेर त्यसलाई आत्मसात गर्दै विभिन्न गाउँ, क्षेत्र र जिल्लाहरूमा घुम्ने सिलसिलामा कहिलेकहीं आफ्नै गाउँ ज्योतिनगरमा पनि पुग्थें । नानीहरू च्यापेर चुलो चौको र घरव्यवहारमा अलमलिएका महिलाहरू आन्दोलनमा सहभागी भएर निरङ्कुशताका बिरूद्ध लडेको देख्दा जनताको जीत निश्चित छ भन्ने कुरामा म दृढ थिएँ । गाउँमा हिंड्दा कतै कुकुर भुकेको आवाज, कतै मध्यरातमा बाटो काट्दा किथर्नाहरूको आवाज, कतै बिहानीको संदेश दिन कराईरहेका चराचुरूङ्गीहरूको आवाजले मेरो धैर्यता र साहसलाई उर्जा थपिरहेको हुन्थ्यो तापनि म ज्योतिनगर पुग्दा कता कता अतितले छुन्थ्यो र केहीछिन दु:खीत हुन्थें ।

गाउँघरमा सामन्तवाद एवं निरङ्कुशतन्त्रका अवशेषहरू, जाली फटाहाहरू, राजनीतिक प्रतिशोध गर्न खोज्नेहरू, सरकारी भरौटेहरू, सुराकीहरूले म र मेरो परिवारका कुनै सदस्यहरू आउँछन् की भनेर ज्योतिनगरस्थित हाम्रो घर रेग्मी निवासमा चियो गरिरहन्थे । जनताका बिच राम्रो संबन्ध भएको कारण र जनसेनाले सुरक्षा दिईरहेकोले तिनीहरुसंग खासै डराउनु पर्ने थिएन । सरकारका पाल्तु कुकुर सेनाहरूको मात्र डर थियो । किनकि हातहतियारका सामु निहत्था जनताको केही लाग्दैनथ्यो । म एक धनी परिवारमा जन्मेर हुर्केकि भए पनि मैले जीवनमा यश आराम र एउटी भोग्य सामाग्रिको रूपमा मात्र बस्दिन भनेरै बिमललाई रोजेकी थिएँ । मैले मात्र सुख भोग गरेर देशको बिकास हुँदैन, सारा जनताले सुख भोग गर्न पाउनुपर्छ भनेर बिमललाई रोजेकी थिएँ । जब मभित्र अशान्तिका ज्वारभाटाहरू उठ्थे, तब मेरो मन मष्तिष्कमा मेरो प्रेरणाको श्रोत बिमल आउनुहुन्थ्यो, अनि मलाई राहत महसुस हुन्थ्यो ।
म कहिले कहाँ हुन्थें कहिले कहाँ । संगठनमा बाहेक बाहिरियालाई थाहा हुँदैनथ्यो । एकरात म संगठनको कामको सिलसिलामा ज्योतिनगर पुगेकी थिएँ । म ज्योतिनगर पुगेको कुरा कहींबाट लिक भयो अथवा संयोग हो पत्तो भएन । जनयुद्ध चरम सिमामा पुगेको बेला भएकोले सेनाले नियम कानुनको पालना गरेनन् । त्यस रात म बसेको घरमा दुई ट्रक पुलिस र सेना आएर चारैतिरबाट घेरा हाले । ढोका भित्रबाट बन्द थियो । सेनाले लात्तले ढोका हानेर फोरेर भित्र पसे । म सहित गाउँका दसजना महिला योद्धाहरू घेराबन्दीमा पय्रौं, उम्कन सफल भएनौं ।

दु:ख एक्लै आउँदैन, एउटा दु:खले अर्को दु:खलाई निम्त्याउँछ भनेको सत्य रहेछ । रेग्मी निवासका सदस्यहरूमा म मात्र बाँकि थिएँ, म पनि पक्राउ परें । सासू धेरै दिनसम्म बिरामी भएर अस्पतालको शैयामा रहनुभयो । सेनाहरूले नन्दको अपहरण गरेर बेपत्ता पारेको घटना सुनेपछि सासूको अस्पतालमै प्राण गयो । जेठाजूहरू, देवर र बिमल कुन जेल वा सैनिक क्याम्पमा राखिएको छ या मारिसके हालसम्म कुनै पत्तो छैन ।

कुमालेको चक्रमा घुम्ने निरन्तर प्रकृया वा आधुनिक कथा, उपन्यास वा चलचित्रमा देखाईने कथा-व्यथा जस्तै हरेक मानिसको जीवनयात्रा एउटा महत्वपूर्ण र पूर्ण जीवन कहानी बन्दोरहेछ । चितवन जिल्लाको पश्चिममा पर्ने त्यो गाउँमा अहिले हाम्रो परिवारका कुनै पनि सदस्य छैनन् । मेरा दिनहरू भरतपुरको जेलको चिसो छिंडीमा बितिरहेका छन् । अहिले म भरतपुर कारागारको एउटा चिसो कोठामा बसेर यी शब्दहरू लेख्दैछु ।

मेरो जीवन यात्रा मेरो लागि नितान्त व्यक्तिगत भोगाई र अनुभूती हो । घरमा सासू, नन्द र बिमलसंग भएका कुराकानीका आधारहरू पनि मेरो लागि प्रेरणाका श्रोतहरू हुन् । मेरो यात्रा अनुभूती समेट्न मैले चितवन ज्योतिनगरको रेग्मी निवासबाटै सुरु गरें, किनकि यी भोगाई र अनुभूतीहरू समेट्ने प्रेरणाको श्रोत रेग्मी निबास र त्यहाँका सदस्यहरूको हो । मेरो जीवन यात्रामा सबैभन्दा बढी प्रभाव कलेज पढ्दाका र ज्योतिनगर पुगेपछिका समयका कुरा र अनुभूतीका बिषय हुन् । चितवन जिल्लाको राजनीतिक प्रसँग, स्थानीय सामाजिक, राजनीतिक गतिविधि, आफ्नो कलेजका साथीहरु र रेग्मी निवासमा लगाईएको ठूलो फलामे ताला सम्झनाका मूख्य विषयवस्तुहरू बने ।

सरकारले गाउँमा बस्नेहरू सबैलाई माओवादी देख्नु नै रेग्मी निबासका घर परिवारको लागि विडम्बनाको विषय बन्यो । ज्योतिनगरमा अवस्थित ‘रेग्मी निबास’ आजकल भीषण कालो अन्धकारमा लुप्तप्राय: भएको छ अर्थात ज्योतिहीन भएको छ । ज्योतिनगरमा अवस्थित रेग्मी निबासमा ठूलो फलामे ताला झुण्ड्याईएको कारणले ज्योतिहीन भएको हो । ज्योतिनगर रातारात ज्योतिहीन बनेको होईन, ज्योतिहीन हुनुका पछाडिको मुख्य कारण रेग्मी निबासमा भएको राजनीतिक चहलपहल हो । देशमा बि सं २०५२ सालमा सशष्त्र संघर्षको थालनी भएपछिका पछिल्ला घटनाक्रमहरूमा रेग्मी निबासको राजनीतिक पृष्ठभूमी र सरकारको दमन नीतिका श्रृंखलाहरूले गर्दा ज्योतिहीन बनेको हो ।

जीन्दगी सोंचे भन्दा बढी नसोंचेकै घटनाहरुको संगम रहेछ । मान्छे एक्लै जन्मन्छ, अनेकौं प्राणी र वस्तुहरुको संगत पाउँछ र अन्त्यमा एक्लै आफ्नो जिन्दगीसंग सुरेली खेल्छ । म अन्धकारको विरुद्ध लड्नेहरुले छोडेको एकान्तमा अल्झिरहेछु । मलाई थाहा छ, अन्धकार अनन्त हुँदैन । उज्यालो ल्याउनेहरुको रूप परिवर्तन हुनसक्छ तर सर्वथा अन्त्य हुँदैन । नाताले मेरो परिवारका सबैलाई स्वाहा पारिएको छ । तर मेरो परिवार भन्नुनै देश भएको छ अब । म देख्दैछु अन्धकार क्रमश: ढल्दैछ ।

बिहानसंगै घाम पनि पस्यो म बसेको जेलको कोठाका छेडहरुबाट । घामसंगै संपूर्ण मान्छेहरु मेरो हात माग्दै आइरहेछन् । मान्छेहरुको अगाडि फलाम कमजोर बन्दोरहेछ । ढुङ्गा ढल्दोरहेछ । यतिखेर फलामका बारहरु ढलेका छन् । म फलाम भन्दा बलियो बनेर घामको ज्योतिमा आँफू फैलिइरहेछु । घामको ज्योतिमा मान्छेहरु देश बोकेर उठिरहेछन्, मान्छेहरुको अग्रपंक्तिमा म छु, सबै दिदीबहिनी दाजुभाइ छन् र क्रान्तिमा सहादत पाउनेहरू जुरुक्क उठेझैं लागिरहेछ ।

padam977@yahoo.com

(स्रोत : Nepalipost.com)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.