संस्मरण : मृत शरिरलार्इ नियाल्दा

~सुरेन उप्रेती~

कुहिरोको पातलो बर्कोलार्इ विहानीको चिसो हावाका झिना नँग्राहरूले भत्काउँदै थिए । मान्छेहरू आँखा मिच्दै दिनभर आइपर्ने समस्याहरू सँग जुझ्न तयार हुँदै थिए । सूर्यले राम्रो सँग धरतीमा पाइला राखि सकेको थिएन । अझै जूनको राज कायमै थियो । एउटा १५ , १६ बर्षको जस्तो देखिने केटो आँखा मिच्दै होटलबाट ऒर्लियो । दुर्इ हातलार्इ छातीमा खप्टिएर बाँध्यो र बस स्टेण्डमा गयो । मोविल र तेलको कालोले रँगिएको पेण्टको गोजीबाट गाडीको चावी निकाल्यो । मकर नुहाएर जाडोले लुग लुग काम्दै गरीकी बृद्दा जस्तो सितै सितले ढाकिएको गाडीलार्इ स्टार्ट गर्यो । गाडीले थर्रर काम्दै तमाखु खाँदा हुक्काको नलीबाट निस्किएको धुँवा झैं डल्ला ऒकल्यो । अझ एक्सिलेटर थिचेर ढ्याँइ ढ्याँइ गर्दा आकाशै कुहिरी मण्डल भयो । चकमन्न भएर सुतेको बजारको सातो नै जाने गरी टयाँ टयाँ पारेर हर्न बजायो । अझ ढोकामा ढयाँग ढयाँग हिर्काएर ल है विर्तामोड विर्तामोड भनेर चिच्यायो ।उसको यो नियमित कार्य थियो । अरूले दस पाँचको जागिर खाए जस्तै। मात्र यती हो कार्यालयमा काम गर्नेहरू कागजमा कारोवार गर्छन् र ठूलो पैसा आर्जन गर्छन् । कर्मचारीहरूलार्इ,बर्मचारी देखि तस्कर सम्मले र नेता देखि हिलो र धुलो सँग जीवन फुलाएका सेता तले सम्मान दिन्छन् । मान र प्रतिष्टाका पदकले विभूषित हुन्छन् । घोषित अघोषित उपहार र टोकन थाप्छन् । तर उ भने पैसाको कारोबार गर्छ र कम अझ मुस्किलले बाँच्ने दाम मात्र हात पार्छ । प्रत्येक दिन अझ प्रत्येक यात्रामा फरक फरक यात्रुहरू आउँछन् । कहिले कँही सानो रकमका निहुँमा पनि हातपात गर्छन् । अपमान र अपशब्दले नुहाइ दिन्छन् । भाडा तिर्न न परे हुन्थ्यो भनेर टाउको लुकाउँछन् । उ जति छुचो हुन सक्यो र पैसा अशुल्न सक्यो गाडी मालिक तेती नै खुशि हुन्छन् । जागिरको आयू लम्मिन्छ । अझ ड्राइवरलार्इ खुशि पार्नु त छँदैछ । ड्रार्इवर खुशि भयो भने बेला बेलामा स्टेरिङ पनि छुन पार्इन्छ । अरूले पढेर विधावारिधिको सपना सजाए जस्तै उसको अन्तिम लक्ष पनि ड्राइवर हो ।ड्राइवर हुनका लागि गाली मुक्का र अपशव्दहरू पनि सहन्छ र अभ्यस्त बन्न प्रयास गर्छ ।

आज म पनि दिन जन्मनु भन्दा अगाडि नै हतारिँदै बस चढन आएको छु । बसपार्कको ठिक अगाडी बाजेहोटल छ । होटलमा चिया खानेहरूको सँख्या बढ्दो छ । म पनि सँख्या बढाउन त्यँही पुग्छु र चियाको अर्डर गर्छु । होटलकी शाहुनी र बसका गुरूजीको भलाकुसारी चल्दै छ । मोटे मोटे मान्छे बाँस र नाइलनको डोरीले बनाएको मुढामा बसेर मालपुवा पकाउँदै छन् । उनको बोलीको शैली हेर्दा शाहुजी हुन भन्ने अड्कल काट्न मुस्किल पर्दैन । शाहुनी ड्राइवरका कुरामा खित्का छोडेर हाँस्छिन् । यो कुरा शाहुलार्इ मनपरेको छैन । शाहुको अनुहार र आँखाको हेराइले प्रश्ट्याउँदैछ । मान्छेहरू मालपुवा र चिया खाँदै छन् । म पनि चियाको ग्लासलार्इ दुर्इहातका विचमा राखेर हातलार्इ तातो बनाउन खोज्छु । मेरो मन पनि अरू यात्रीहरू झैं गाडी चढ्न आतुर छ । वेलुका चाँडै विराटनगर पुग्न पाए भोलीदेखि शुरू हुने तालिमको तयारी राम्रो हुने थियो भन्ने लोभ
छ । म तिनै तालीमका कुरा मनमा खेलाउँदै छु । ड्रार्इभर चियाको ग्लासलार्इ टेवुलमा राख्छन् र यात्रुहरूलार्इ बसमा गएर बस्न अनुरोध गर्छन् । म पनि आफ्नो झोला च्यापेर बसको टिकटमा सिट नम्बर हेर्दै बस तर्फ तानिन्छु ।

बसको ढोका नजिक पुग्दा एक जना परिचित मित्र फेला परे । उनी सँगै एकजना त्यस्तै २०,२२ बर्षकी केटी पनि छन् । उनी बहिनीलार्इ गाडी चडाउन आएका रहेछन् । उनकी बहिनी पनि त्यही तालिममा भाग लिन विराटनगर जाँदै रहिछन् । छोटो कुराकानीमा ती मित्रले सर्सर्ति भने । ल तपार्इ भए पछि म गए जस्तै भयो । बहिनीले तेती धेरै यात्रा गरेको छैन । दुहवी गएर चमाको घरमा बस्छे र भोली बिराटनगर जान्छे भनेर साथीले विदाका हात हल्लाए । हाम्रो बसले पनि र्इलाम बजार सँग विदा लियो ।हाम्रो बस विहानीको तुँवालोको पर्खालमा गएर झ्वाम्म रोपिन्थ्यो । हामी सबैको जिउनै सिरिङ हुन्थ्यो । नजिकै नपुगे सम्म केही पनि देख्न नसकिनेगरी तुँवालोले ढाकेको थियो । विपरित दिशाबाट आउने गाडीलार्इ आवाजबाट मात्र अड्कल काट्नु पर्थ्यो । गाडिको लाइट त झर्न लागेको तारा जस्तो पिल्पिल मात्र गर्थे । चिया बगान, अम्लिसो र रेशम खेतिको रमणियदृश्यलार्इ पनि तुँवालो र कुहिरोको पर्खालले कैदी बनाएर राखेको थियो ।बस गोलाखर्क हुँदै मार्इखोला तर्फ ऒरालो लाग्यो । ऒरालोमा ब्रेकलगाउँदै घुम्तिमा गाडि घुमाउँदा यात्रुहरू कहिले एकातिर ढल्कन्थे त कहिले अर्कातिर गएर ठोकिन्थे । मार्इखोला तरेर उकालो लागे पछि आर्इतबारे नपुगुन्जेलको यात्रामा खासै परिवर्तन आएन । आर्इतवारेलार्इ दाँया पारेर फिकलतिर लागे पछिको यात्रामा भने निकै सुधार आएको छ । सूर्यले डाँडामाथि खुट्टा टेकी सकेको छ । चिसो सिरेटोले हिर्काए पनि यात्रुका अनुहारको अव्यक्त संन्त्रास बिस्तारै विलाउँदै छ । यात्रुहरू आफ्ना स्वेटर,ज्याकेट र न्याना न्याना कपडा लगाउँदै चिसोको प्रतिकारमा शान्तिपूर्ण तरिकाले जुट्दै छन् । फिक्कल पुगे पछि गाडिले चिया ब्रेक भन्दै छोटो विश्राम लियो। यात्रुहरू चरनमा छरिएका भेडा बाख्रा झैं बजारमा छरिए । कोही होटेलका टवार्इलेट तिर गएर लाइन लागे । कोहि चिया सेलरोटी ,चना, अण्डा र पुरी तरकारी खान थाले । मलार्इ पनि पकाउँदै गरेको तातो तातो जेरी स्वारीले लोभ्यायो । खाइ सक्न नपाउँदै त्यही जोशिलो १५, १६ बर्षे केटाले गाडिको ढोका ढक ढक गर्दै यात्रुहरूलार्इ वोलाउँन थाल्यो । सबै यात्रुहरू आ आफ्ना सिटमा गएर वसे । गाडि विर्तामोड तर्फ गुड्यो । गाडिलेकन्याम,शान्तिनगर,बर्ने ,सरेडाँगी हुँदै चारआलीमा आएर पूर्वपश्चिम राजमार्गलार्इ दाहिने मोडियो ।

विर्तामोड आइपुग्दा विहानको ९३० भएको रहेछ ।विराटनगर है विराटनगर भनेर एउटा बसको ढोका समातेर अर्को तन्नेरी कराउँदै थियो । घरिघरि ढोकामा हिर्काउँदै जाउँ जाउँ गुरूजी पनि भन्थ्यो । यात्रुहरू हतारिँदै बस चड्दै थिए । निर्मला र म पनि हतार हतार बस तर्फ बढ्यौ। विराटनगर जाने भने पछि सिटको व्यवस्था हुने भयो । बी साइडको सात र आठ नम्वरको सिट हामीलार्इ दिए । निर्मलालार्इ झ्यातिरको सिट दिएर म विचमा बसेँ । हाम्रा झोलाहरू आफ्नै सीटमुनी छिरायौं । छेउको नौ नम्वरका सिटमा एकजना भारतिय मूलका जस्ता लाग्ने मानिस आएर बसे । स्कुल र कलेज जाने समय भएको हुनाले एकै छिनमा खुट्टा राख्ने सम्म ठाउँ नरही गाडी भरियो । एउटा सामान्य बस भित्र कतिमान्छे अटाउन सक्छन् भन्ने परिक्षण गरिए जस्तो थियो मान्छेको भिड । गिनिजबुक अफ वर्ल्र्ड को रेकर्ड भए त्यसले पनि माथ खाने खालको । गाडी भित्रमान्छेहरू पाँचमिनेटमै पशिनाले खल्खल्ती भएका थिए ।

सासफेर्न नै न सकिने जस्तो भएको थियो । मत झन दुर्इजनाका विचमा स्याण्डविच भएर बसेको थिएँ । गाडी गुडे पछि भने अलिअलि हावा छिरेर बाच्नचैं बाँचिन्छ होला भन्ने आशा पलायो । बसले सुरूङगा क्याम्पस जाने एकहुल बिधार्थीहरूलार्इ ऒराल्यो तर सुरूङगाबाट झन धेरैमान्छे चढे । बसका दुबै ढोका बाहिर अरिँगालको गोलो जस्तै मान्छे झुण्डिएका थिए । विपरित दिशाबाट आएको बसलार्इ सार्इड दिँदा त बस पल्टिए झैं लाग्थ्यो ।
यस्तै त्रासका विच पनि गर्मीले गर्दा होला मलार्इ भने निन्द्राले आक्रमण गर्यो र म झकाउन थालेँ । बस गन्द्रयाङ गन्द्रुङ गर्दै गुडदै थियो । सार्इकल र रिक्साका आवाज आर्इ रहेको थिए । रिक्सालार्इ सार्इड दिएको होला भनेर म अझै आँखा बन्द गरी रहेको थिएँ । दमकजाने रतुवा खोलाको पुलतरे पछि बसले बाटो छोडेछ । बस पशुहाट लाग्ने ठाउँमा पल्टिएछ । सबै मान्छेहरू हाम्रो सार्इड तिर खनिए । विचरा निर्मलामाथि हामीसबै खप्टियौं । त्यसपछि बस फेरि अर्को तिर पल्टियो । हाम्रो टाउको हुटमा गएर टाँसियो । फेरि पल्टियो हामिले गएर अर्कातिरका मान्छेलार्इ थिच्यौं । अन्त्यमा गएर बसले आकाशतिर चक्का फर्काएर विश्राम लियो । बसको हुटले जमिनमा गएर आत्मसमर्पण गर्यो । बसको इन्जिन चलिरहेको थियो । मोविल र डिजेल पोखिएर अगाडि तिर बस्ने मान्छेहरू माथि खनिंदै थियो । मोविल खनिएर मान्छेका अनुहार नै नचिनिने भएका थिए ।
गाडिका शिशा फुटेर मान्छेहरूका शरिर भरि निर्दयी तरिकाले गाडिएका थिए ।एक बल्ड्याङ पल्टिने वित्तिकै अब मरियो भन्ने निश्चित भयो । कोलाहल ,रूवार्इ र चिच्याहटले ठूलो विपतिको पुष्टी गर्दै थियो । अन्ययात्री झै म पनि अर्धचेत अवस्थामा पुगेँ । मैले सेतो कपडाले ढाकेर मृत शरिरहरूलार्इ लहरै चौरमा सुताएर राखेको देखेँ । ती मृत शरिरहरूमध्धे मेरो पनि एउटा थियो । लासमाथि झिँगाहरू उडिरहेका थिए । पुलिसले सनाखत गराउँदै आफन्तलार्इ लास बुझाउँदै थिए । मेरोचाहिं लास बुझ्ने मान्छे फेलापरेका थिएनन् । घर पाँचथरमा , बसाइ काठमाण्डौमा र ड्राइभिङ लाइसेन्समा धरानको ठेगाना थियो । त्यहाँ आउने मान्छेहरूलार्इ पहिचानका लागि कपडा उठाएर देखाउँथे । कसैले चिन्न सकेका थिएनन् । धरानमा मान्छे खोज्न पठाइएको तर फेला नपरेको कुरा हुँदै थियो ।

गाडिले उँधोमुण्टो लगाएर टाउको टेके पछि मैले आफैंलार्इ चिमोटें । गालामा प्याट्ट हिर्काएँ । म त मरेको रहेनछु । छेउमा बसेकी निर्मलालार्इ पन्छाएर फुटेका झ्यालबाट वाहिर निस्किएँ । निर्मलालार्इ पनि बाहिर निकालें । हातखुट्टा र सारा शरिर काँप्दै थियो । हतार हतार माथि बाटोमा उक्लियौं । निर्मलाको एउटा खुट्टाको सेण्डल रहेनछ । उनले बाटो सम्म चढ्दा पनि थाहा पाएकी थिइनन् । हाम्रा झोलाहरू पनि गाडिभित्रै थिए । निर्मलालार्इ राजमार्गको डिलमा छोडेर म झोला खोज्न गाडिभएका ठाउँमा ऒर्लिएँ । स्थानिय वासिन्दाहरूको भिडले गाडिलार्इ घेराहाली सकेको रहेछ । मेरो र निर्मलाको झोला मरी तरी गाडिबाट निकालेँ । निर्मलाको सानो साइड व्याग र एउटा सेण्डल चाहिँ फेला परेन । उनका चिठ्ठी र पैसाहरू त्यसै व्यागमा थियो रे । जे हराए पनि हामी भने जीवित नै थियौं। स्थानिय केटाकेटीहरू गाडिका भित्र भित्र पसेर छापामार्दै थिए । उनीहरूका अभिभावकहरू सामान समाउँदै अरू सामान खोज्नलार्इ उक्साउँदै थिए ।लाग्थ्यो जात्रामा समानहरू निशुल्क वितरण भइरहेको छ । जस्ले जति बटुल्न सक्यो त्यो उसैको भयो ।

बसको खलाँसी भाइ ड्रार्इवर हुने सपनाहरू अधुरै छाडेर ढलेको थियो । उसको क्षतविछत लास घोप्टो परेर रगतको आहालमा डुवेको थियो । केहि मान्छेहरू अँगभङग भएर चिच्याउँदै थिए । एम्वुलेन्स आएर शक्त घाइतलार्इ उठाउँदै थियो । हामी रिक्सामा चढेर पश्चिमजाने बसस्टपमा सम्म गयौं । बिराटनगर जाने बस लागेको रहेछ । बस चढेर विराटनगर तर्फ लाग्यौ । टाउको गह्रुंगो भएर दुख्दै थियो । बाटाभरी त्यहि यूवकको आकृति आँखा अगाडि आइरह्यो । उसका परिवार र आफन्तको बारेमा अनेक कुरा सोच्यो यो मनले । यो घटना भएको करिव २० बर्ष भइ सकेछ । अझै पनि बस चढदा झस्किन्छ यो मन । पत्र पत्रिकामा
दिन दिनै छापिने बस दुर्घटनाका खबर पढ्दा पिडाले छट्पटिन्छ यो मन । आफैं परेर फेरि ज्यान गुमाए जस्तो लाग्छ । कसैको होडवाजी र लापर्वाहीमा गुम्न बाध्य हाम्रो जीवन सम्झदा पनि कुँडिएर दुख्छ जीवन।

– सुरेन उप्रेती ,अटवा, क्यानडा

(स्रोत : रचनाकार स्वयंले ‘नयाँ रचना पठाउनुहोस्’ बाट पठाईएको । )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in संस्मरण and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.