नियात्रा : सेनमा देखिएको वागमतीको मायालु प्रतीच्छाया

~राजेन्द्रप्रसाद अर्याल~Rajendra Aryal

“जब तिमी पेरिस पुग्छौ, सेनमा रोमान्टिक जलयात्रा गर्न नभुल्नू” । यो लोकोक्ति व्यापक प्रचारित छ जसले सेनको महत्ता उजागर गर्न खोजेको बुझिन्छ । सेन, याने कि नदी । हो, सेन नदी (Seine River) । पेरिस यौवना पुष्प हो भने–सेन सुगन्ध । पेरिस शरीर हो भने– सेन प्राण । पेरिस नवविवाहिता दुलही हो भने– सेन सोह्र श्रृङ्गार । यसरी अनेकौँ विशेषणहरूको निरन्तरताले गर्दा फ्रान्सको राजधानी पेरिसस्थित सेन नदीले आफ्नो व्यक्तित्वलाई

उच्च, सुन्दर अनि स्मरणीय बनाउन सफल भएको छ । हो त्यही सेनलाई प्रथम पटक ३१ जुलाई २००६ मा मलाई अवलोकन गर्ने सुअवसर मिल्यो र पेरिस बसाइको एक महिने अवधिमा धेरै पटक स्पर्श अनि दृष्यपान गर्दै विभिन्न सरस अनुभव र अनुभूति सँगाल्न पुगेँ ।

पेरिस सहरको दृष्यपान गर्ने क्रममा एकदिन हामी प्रसिद्ध नोत्रदाम चर्चमा पुग्यौँ । यो चर्च ऐतिहासिक महत्त्वको रहेछ । यसको कारिगरी बेजोडको देखिन्छ । चर्चको अवलोकन पश्चात् त्यसको आसपासमा पनि घुम्यौँ । जताको भागतर्फ गए पनि नदी नै नदी देखिन्छ । म आश्चर्यचकित भएँ । के हो यो ? किन यस्तो ? आखिरमा अवगत भयो, हामी त एउटा टापुमा पो रहेछौँ । यो यस्तो टापु जसलाई सेन नदीले चारैतर्फबाट घेरेको रहेछ ।

कुन्तको सुन्दर पेरिस सहर, त्यसमाथि सेनद्वारा सृजित दुई टापुहरू । जुलाई–अगस्टको सफा मौसम, जाडो र चिसोमा अभ्यस्त पेरिस पारिलो घाममा मुस्कुराएको छ । नीला तर सफा आकासले छपक्क ढाकेको छ– उसलाई । बाटोघाटोका वरिपरि किसिम किसिमका फूलहरू मुस्कुराई रहेका छन् । चञ्चल हावाले झुलाई रहेका पत्रपल्लवहरू मसँग जिस्किन खोज्दथे । म भने सेनको विमुग्धकारी सृजनामा अल्झिई रहेको थिएँ ।

एकोहोरो हेरिरहेछु–पर्यटकहरूको कुँडुलो देखिन्छ । चिम्सा, चुच्चा, बुच्चा, काला, कैला, सेता, होचा, अग्ला, अनेक रूप र रङ्गका । लाग्दथ्यो सृष्टिभरका मानव प्रतिनिधिहरूको प्रदर्शनी स्थल हो, वृहद् मेला स्थल हो पेरिस । ती सवै मानव रङ्गहरू दृष्यपानमा मस्त छन् । फोटाहरू बग्ग्रेल्ती खिचिएका छन्– कोही जोडीको रूपमा उभिएका छन् त कोही समूहगत फोटो खिचाउन व्यस्त छन् । पर्यटकको ज्यादै नै भिडभाड देख्दा पेरिस सहरले भित्र्याउने भनिएको वार्षिक पर्यटक सङ्ख्या ३० मिलियन याने कि ३ करोडभन्दा अझै बढी हुनुपर्ने त होइन जस्तो लाग्दथ्यो । सेन नदीले बनाएका ती टापुहरूको चारैतर्फ विचरण गर्यौँ । प्रकृतिको उच्च सृजना त्यसमाथि विकसित राष्ट्रको आधुनिक आकर्षक भौतिक संरचना र संरक्षित ऐतिहासिक एवं कलात्मक धरोहरहरूले गर्दा ती भूभागहरू नयाँ दुलहीको लालित्यपूर्ण ओठजस्तै देखिन्थे । त्यो अनिन्द्य सुन्दरता र सुललितताको दृष्यपान मात्र गरिएन हरदमको लागि ह्दयमा जडित भयो पनि ।

पेरिसका मुख्य आकर्षक विषयवस्तुहरू सेन नदीकै किनार र सेरोफेरोभित्र रहेछन् । विश्वप्रसिद्ध सङ्ग्रहालय लुभ्र, पेरिसको महत्त्वपूर्ण प्रतीक इफेल टावर, संसद भवन, कङ्कर्द पिलर आदि धरोहरहरू नमुनाको रूपमा उल्लेख गर्न सकिन्छ । इफेलटावरको नाम लिने वित्तिकै त्यसमाथि सवार हुँदाको क्षणको स्मरण ताजा भएर आयो । ३२४ मिटर अग्लो विश्वको प्रख्यात विम्ब उक्त टावरबाट देखिएको सेनको रूपरङ्ग विमुग्धकारी थियो । समग्र पेरिस सौन्दर्यमय फराकिलो रङ्गमञ्च जस्तो लाग्यो मलाई । आफ्नो नागवेली रूपले पेरिसलाई वेष्ठित गरेको देखिन्छ सेनले । सेनको कलाराशिले पेरिसको सौन्दर्यमा जलप थपिदिएको देखियो । सेनले आफ्नो सौन्दर्यपानको लागि हामीलाई इसारा गरिरहेकी थिइन् । उक्त वातावरण वरिपरि हृदयस्पर्शी सुगन्ध छरिरहेथ्यो । त्यस उच्च स्थानबाट देखिएको सेन सम्बन्धी जिज्ञासाका अनन्त प्रवाहलाई गतिशील बनाइरहेछु मैले ।

सेनको शिरतर्फ आफ्नो दृष्टि सोझ्याउँदछु । प्रसिद्ध इङ्लिस च्यानल सेनको जन्मदिने आमा रहिछन् । आफ्नो ७७६ किलोमिटर लामो शरीरलाई अन्ततोगत्वा एटलान्टिक ओसेनमा समाहित गर्दी रहिछन् सेनले । पेरिस इलाकामा सेनमाथि रहेका ३७ पुलहरूमध्ये इफेल टावरको उचाइबाट अधिकांश देखिन्थे । कतिपय पुलमाथि लामो रेल पुलभरि भरिएर दौडिरहेको दृष्य मनमोहक थियो । लाग्दथ्यो रेल नै पुल बनिरहेछ ।

विश्वकै सुन्दर, स्वच्छ र सफा नदीहरूमा सेन पनि पर्दछ । सेनको स्वच्छताको प्रसङ्गले मलाई एक्कासि आफ्नै वागमतीको सम्झना गरायो । वागमतीका दूषित वातावरणले मेरो सामुन्ने परेड खेल्न थाले । उनका रोदन र चीत्कारका स्वरलहरीहरू मेरा मनमा गुञ्जिन लागे र इफेलको उचाइबाट स्वर्णिम सौन्दर्यपानमा रमाइरहेको मन आगोमा फ्याँकिएको रवर खुम्चिएसरी एक्कासि कच्याक्कुचुक भयो । मेरो मनको मयूर नाच्न छाड्यो । दुख र वेदनाका मूर्छनाहरूमा मन रूपान्तरित भयो । पिर र विस्मातको रेखाहरू अनुहारभरि कोरियो । एकातर्फ आक्रोशले रौद्ररूपको कल्पना गथ्र्यो अर्कोतर्फ स्नेहका खातिर कोमल चित्त करुणाले भरिन्थ्यो ।

नदी सम्वन्धी गहिरो सोचाइमा मन डुब्न पुग्यो– सृष्टिको उषाकालदेखि नै नदीहरू जीवनमा आत्मसात् भै अभिन्न आधार बनेका होइनन् ? मानव सभ्यताको सुरुवात नदी किनारबाटै भएको होइन ? वास्तवमा नदी सँस्कृति नै प्राणीजगतको जीवनाधार होइन ? जन्मदेखि मृत्यु पर्यन्त नदी वा जलाशयसँग हाम्रो सास्कृति गाँसिएको छैन ? धार्मिक मात्र नभै आर्थिक जीवनको आधार पनि नदी नै हैन ? त्यसैले के बिगारेकी थिइन् वागमती नदीले ? उनको महत्ता र उपादेयताको व्याख्या गर्न किन सकेनौं हामीले ? वागमतीको अस्मिताको रक्षा गर्नु हाम्रो कर्तव्य होइन ? यी र यस्तै प्रश्नहरूले धेरैबेर गाँजिरहे मलाई । मिहिन नमिठो छटपटीले निरन्तर सताइरह्यो ।

मलाई अझै वागमतीकै स्नेह र सद्भावका खातिर शब्दहरूसँग झुल्न मन लागिरहेछ । जुन झुलनले मेरो अन्तरहृदयको छटपटीलाई शान्त बनाउने प्रयत्न गरोस् । हिन्दु धर्मशास्त्रानुसार देवादिदेव महादेवको मुखबाट प्रकट भएकी भनिएकी वागमतीको ठूलो महिमा रहेको छ । तीर्थस्थलको रूपमा वागमतीलाई लिइन्छ । तीर्थ भन्नु नै स्वच्छता र पवित्रताको प्रतीक अनि शान्ति र सदाचारको द्योतक होइन र ? उनी स्तुत्य र पूज्य छिन् । वागमतीमा स्नान गर्नाले मात्र पनि गति परिने विश्वास जनहरूमा व्याप्त छ । तर… तर आज त्यस्ती पवित्र वागमतीसँग जनजीवन क्रमश: विखण्डित हुँदै गैरहेछ ।

वागद्वार आफ्नो शिरको रूपमा रहेकी पवित्र वागमतीले आफ्नो ५ सय ९७ कि.मी. लामो शरीरलाई भारतको गङ्गा नदीमा मिसाएकीछिन् र वागमतीलाई भारतीयहरू आफ्नो स्तुत्य एवं पवित्र गङ्गा नदीको शिर ठान्दछन् । यस्तो पवित्र र स्तुत्य वागमती केही दशक यतादेखि सर्वत्र लुटिएकी छिन् । मल, मुत्र र दुर्गन्धित फोहरहरू यिनका गहना बनेका छन् । यिनको मार्ग स्वरूप रहेका बगरहरू घर कम्पाउन्ड बनेका छन् । शिव गङ्गाको नामले पनि पुकारिने यी वागमती कहीँ नहर त कहीँ कुलोको रूपमा परिणत भएकी छन् । यिनका दुई किनारहरू फोहर फाल्ने डम्पिङ साइड बनेका छन् । उद्योग कलकारखानाका जहरिला तथा हानिकारक पदार्थ र अस्पतालका घातक फोहरहरूका निकास वागमती नै भएकी छन् । मानव मलमुत्रका ढलहरू सोझै वागमतीमा खन्याइएका छन् । वागमती भनिने पूज्य नदीको स्थिति त यति दयनीय छ भने यिनका सहायक नदी वा खोलाहरूको के वर्णन गर्नु ? तिनीहरू त स्पष्ट रूपमा ढल नै भैसके । प्रश्न उठ्न सक्छ– यस्तो स्थितिको सृजना गर्ने को त ? दु:खका साथ भन्नै पर्ने हुन्छ–कुनै दैवी तथा प्राकृतिक घटनाको कारणबाट त्यसो भएको नभै आजको सभ्य भनिने कृतघ्न मानव समाज नै यस स्थितिको सर्जक हो ।

सेन नदीको चञ्चल प्रवाहमा प्रसन्न मेरो मन वागमतीको उल्लिखित स्वरूपको सम्झनाले हावा खुस्किएको भकुन्डो सरी चाउरी पर्यो । वागमतीलाई जोगाउन नसकेकोमा नौ नाडी गलेर आयो । देशका योजनाविद् र नीति निर्माता एवं व्यवस्थापकहरूको कुरूप छायाँ सेनको सङ्लो पानीमा प्रतिविम्बित भएजस्तो लाग्यो । नालायक सरकारहरूका अर्थहीन सम्झनाले मनै अमिलो भयो ।

सेन नदीसँग मैले धेरै नै पटक उठबस गरेँ । मध्यान्हको घाम सरी हाम्रो घनिष्टता गाढा हँुदै आयो । जतिपटक देखेँ सधै स्वच्छ र सफा पहिरनमा अविरल प्रवाहित थिइन् उनी । सँधै व्यस्त रहनु उनको दिनचर्या थियो । लाग्दथ्यो– उनी हल्ला गर्न चाहदिनन् । उनले बुझेकी छन्– हल्ला गर्नु सभ्यता विपरीतको व्यवहार हो । त्यसैले उनी शान्त र शिष्ट छिन् । उनको प्रवाह सुस्त बनाइनाले पनि उनी शान्त र अनुशासित भइन् । सुस्त यस अर्थमा पनि बनाइयो कि मोटर बोटहरूले गर्ने जलयात्रा सुस्त प्रवाहित पानीमा उपयुक्त हुन जाँदो रहेछ । त्यसैले सेनको पेरिस भूभागभित्रको प्रवाह क्षेत्रलाई प्राविधिक हिसाबले सुस्त बनाइएको अवगत भयो ।
पेरिस भ्रमणको क्रममा सेन नदीका दायाँ बायाँ किनारहरूको यात्रा प्रशस्तै भए । सेनसँगको घुलमिललाई म अझै गहिरो बनाउन चाहन्थेँ । उनीसँगको सहयात्राबाट तृप्त हुन सकेको छैन । सहयात्राको अर्को गतिलो अवसरको रूपमा म नौका विहार गर्ने निर्णयमा पुगेँ । इफेलटावरको अग्रभागबाट सेनमा नौका विहारको थालनी हुने र १२ किलो मिटरको यात्रापछि त्यही स्थानमा फर्किएर जलयात्रा अन्त्य हुने रहेछ । त्यसको लागि आवश्यक शुल्क बुझायौँ हामीले र उत्सुकतापूर्वक जलयात्राको निम्ति तयार भयौँ ।

प्रकृतिको रूप–रङ पनि विचित्रको छ । बेलुकाको नौ बजिसक्यो तर अझै सामान्य उज्यालो मरिसकेको छैन । सिरसिर बतासले हाम्रा केश राशि हल्लाई रहेछन् । सेनको दुवै किनारतर्फ फराकिला बाटाहरूमा गाडीहरू तीव्र गतिमा प्रवाहित छन् भने आलिसान उच्चकोटीका भवनहरू कवाजका सिपाही सरह एउटै रेखामा उभिएका देखिन्छन् । सेन नदीको जल प्रवाहमा ठूला ठूला मोटरवोटहरू तल माथि गरिरहेका दृष्य मनोहर देखिन्थ्यो । मोटरबोट अगाडि बढ्दाको स्वार्र … आवाजले जलयात्रुहरूको ध्यान तानिरहेको बुझिन्थ्यो ।

पेरिस जस्तो घना आवादी भएको सहरको बीच भागबाट बगेकी नदी सेन कसरी सफा तथा स्वच्छ हुन सकिन् ? यी र यस्तै प्रश्नहरूले वागमतीको सन्दर्भमा सधै चिन्तित बनाइरहन्थ्यो मलाई । सेन देख्दा फ्रान्सेली सरकारको चाँजोपाँजो र नीति निर्माताहरूको कुशल व्यवस्थापनको प्रशंसा गर्न मन लाग्यो । पेरिसियन जनसमुदायको सेनप्रतिको माया त्यसको उज्यालो रूपबाट छर्लङ्ग हुन्थ्यो । अनुशासित अनि उत्तरदायी व्यवहारबाट सेनलाई जोगाएका रहेछन् । लाग्दथ्यो यसको महत्ता र उपादेयताको सन्दर्भमा जनसमूह प्रशिक्षित छन् । सेनप्रतिको लगानीभन्दा बढी आय उबाटै उठाइरहेछन् उनीहरूले । हरेक क्षेत्रमा सेनलाई भरपुर उपयोग गरी अत्यधिक आर्थिक फाइदा लिइरहेको सन्दर्भमा वागमतीलाई संझदा मन पोल्छ, जल्छ अनि भित्रैदेखि कोक्याउन थाल्छ ।

हामी यात्रारत मोटरबोट आफ्नो गन्तव्यमा निरन्तर प्रवाहित छ । यात्रुहरू पेरिसको झिलिमिलिमा रमाइरहेका छन् । पेरिसलाई पुकारिने विविध सम्बोधन सम्झन पुग्छु म– ‘सिटी अफ लाइट’, ‘ग्लोवल सिटी’, ‘सिटी अफ फेसन’, ‘सिटी अफ सिभिलाइजेसन’ आदि आदि । ती उपनामहरू कुनै सन्काहाको लहडी उपज नभै त्यसको सौन्दर्य र सुललितताको मापनबाट सृजिएका नै हुन् । वास्तवमा मनमोहक छ त्यो वातावरण । यसको श्रेय सेन नदीको भागमा पनि पर्ने देखिन्छ ।

मोटरबोटबाट यात्रुहरू बिसौनीपिच्छे उक्लने र ओर्लने क्रम चलिरहेछ । चहकिलो प्रकाशले गर्दा प्रत्येक मोटरबोटभित्रका गतिविधिहरू नियाल्न सकिन्थ्यो । जलयात्रा कै क्रममा विवाह, पार्टी, भोज, भतेर, डिनर गर्नेहरूको तामझाम रौनकपूर्ण देखिन्थ्यो । मैले मोटरबोटको झ्याल खोलेँ । सेनसँगको सान्निध्य अझै गहिरिएको अनुभूत भयो । पटक पटकको आवतजावतबाट उनले मलाई ‘मार्क’ गरिसकेकी रहिछन् । घर, थर र वतन खुलाई रहन परेन । उनको जानकारीभित्र म परिसकेछु । सेनजस्तो विश्व प्रख्यात नदीको परिचयभित्र समाहित हुन सकेकोमा आप्लावित् भएँ । स्वमहत्त्व उच्च रहेको अनुभूत भयो । कमिजको कल्लर मिलाएँ, टाइको गाँठो सुमसुम्याएर मपाइत्वको गर्विलो राप ताप्न पुगेँ । तर … तर मसिनो स्वरभित्रको रुखो भावभङ्गीले ललकारिन् सेनले । वागमती फोहोरी, प्रदूषित बनाउने प्रतिनिधि पात्रको रूपमा पो लिएकी रहिछन् उनले मलाई । म अचानक झस्केँ । अग्रिम परिचित हुनुको कारण त प्रख्याति नभै कुख्याति पो रहेछ । वागमतीको दु:ख, कष्ट, वेदनाको जानकार रहिछन् सेन । नेपाल भ्रमणमा आएका फ्रान्सेलीहरूले वागमतीमा नाक थुन्नु पर्दाको लाजमर्दो कहानी उनलाई सुनाई सकेका रहेछन् । विश्वसम्पदा सूचिमा रहेका पशुपति र गुह्यश्वरी मन्दिर किनारामा बगेकी वागमतीको दुर्दशा बुझिसकेकी रहिछन् । शिवगङ्गाको अर्को रूप मानिएकी वागमतीलाई भगवानको रूपमा पुज्ने परम्पराको पनि जानकार रहिछन् सेन ।

भेटघाटपछिको सामान्य औपचारिकता पनि निर्वाह नगरीकन उनले मलाई वागमतीको सन्दर्भमा सोझै प्रश्नको झटारो हानिन्– “पूजा गर्ने तर माया नगर्ने ? यस्तो विरोधाभासपूर्ण व्यवहार किन ?” म ट्वाँ परेँ । किम्कर्तव्यविमूढ भएँ । लाज र शर्मको कालो छायाँ अगाडि देखापर्यो । उचाई ठुन्किएको आभास भयो । आफ्नै घाँटीको टाई सुर्केनीसरह कसिँदै आए जस्तो लाग्यो मलाई ।

कस्तो प्रश्न सोधिन् यिनले ? के जवाफ दिउँm खै ? मसँग जवाफै छैन । हो पनि, पूजा शब्दको महत्ता माया शब्दसँग अन्तरनिहित छ । पूजा गर्ने तर माया नगर्ने भन्ने हुनै सक्दैन । असम्भव । पूजासँग माया स्वत: गाँसिएर आउँछ । सेनको प्रश्नभित्रको भावार्थ गहिरो थियो । उनी भन्न खोज्दैथिन्– तिमीहरूको वागमतीप्रतिको पूजा ढकोसला मात्र हो । देखावटी हो । त्यसमा मात्र आडम्बर घुलित छ । यदि त्यो पूजा वास्तविक थियो भने के वागमतीको रूप त्यस्तै हुन्छ ? त्यो नारकीय स्वरूपको सिर्जना गर्ने तिमी पुजारीहरू नै हैनौ ?

अझ ठूलो स्वरमा भन्दै गइन्– ल मलाई हेर † पेरिसियनहरूले अधिक माया गर्छन् । त्यो माया नै अप्रत्यक्ष रूपको पूजा हो भन्ने बुझेकी छु मैले । अझै माया सहितको प्रत्यक्ष पूजा पनि पाएकी भए त झन् कति सुन्दरी हुँदी हुँ । त्यसैले तिमीहरू काठमाडौं बासीले वागमतीलाई गरेको पूजा केवल ओठे भक्ति मात्र हो भनेर मैले किटानीका साथ किन नभन्ने ?

सेनको आरोपको सत्यताको साक्षी हाम्रै व्यवहारहरू थिए । उनको अर्ती, उपदेशभित्र धार्मिक स्वार्थको अपाच्य दुर्गन्ध थिएन । घृणा अनि तिरस्कार रुपी बज्रप्रहार किमार्थ होइन । स्नेह, सदभाव र मायाको लहरामा लहरिन चाहने गहिरो आकाङ्क्षा थियो । वर्तमानको यथार्थ चित्रण अनि भविष्यप्रतिको सचेतता थियो ।
उनीसँगको भलाकुसारीमा अलमलिँदा अलमलिँदै हाम्रो मोटरबोट धेरैमाथि पुगिसकेछ । यसो दायाँतर्फ नजर घुमाएँ, ‘एसेम्ब्ली नेसनल’ लेखिएको फ्रान्सको संसद भवन देखियो । एकातर्फ आफ्नो संसदभवनमा विराजमान पदलोलुप नीति निर्माताको लोभी तस्विरको याद आयो भने अर्कोतर्फ फ्रान्सेली सांसदहरूको काल्पनिक उज्यालो छविको । यी दुवैको काम नीति बनाउने हो । दुवैले आ–आफ्नो जिम्मेवारी निभाए नै भन्नु पर्यो तर हाम्राले बिगार्ने नीति बनाए, उनीहरूले सपार्ने । वागमती र सेन नदीलाई हेरेमा नीति निरूपण भै जानेछ । आज यी नीति निर्माताहरूले आ–आफ्नो कर्मको फल चाख्दैछन् । हाम्रा नीति निर्माता वागमतीको ढल मिश्रित लेदोपानीमा डुवेर निसास्सिएका मात्र छैनन् त्यही लेदो आचमन अनि सेचन गरिरहेछन् । फ्रान्सेली नीति निर्माताहरू भने सेनको स्वच्छ र कञ्चन सफा पानीमा जलविहार गर्दै ककटेल पार्टीमा सहभागी भैरहेका छन् ।
………

यात्राको अन्त्य अवस्थामा आइपुग्यौँ हामी । सेनले हतारिएर पुन: केही भन्न खोजिन् । उनको हतारोलाई व्याख्या गर्दा कुनै महत्त्वपूर्ण कुरा भन्न छुट्यो जस्तो बुभेँm । यदि त्यो छुट्यो भने कुनै अनिष्ट निम्तिने छ भने जस्तो गरिन् उनले । उनका यी व्यवहारहरूमा उपकारिता र सदाशयता लुकेको पाउँथेँ म ।
“वागमतीको दुर्गति र दुर्गन्धले निम्त्याउन सक्ने महामारी र रोगव्याधी उपर सचेत रहनू” भन्ने सन्देश काठमाडौँ बासीमा पुर्याई दिन विनम्रता जाहेर गरिन्– सेनले । भन्न हतारिएको अथवा भन्न छुटाएको विषय यही रहेछ । उनको विनयशीलता र उपकारी चिन्तन वास्तवमा स्तुत्य थियो । म बोटबाट ओर्लिएँ र किनारको पहिलो खुडकिलामा टेक्न पुगेँ । अन्तिम विदाइको हात हल्लाउन खोज्दै थिएँ, उनले आफ्नो सानो दुखेसो पोखिन्– म जति नै भलाई र उपकारको लागि दिनरात प्रवाहित छु तथापि जीवनदेखि हारेका कायर प्रवृत्तिका व्यक्तिहरू ममाथि फाल हानी आत्महत्या गर्ने र डकैतीको सिकार भएकाहरूलाई यदाकदा ममाथि फाल्ने प्रवृत्तिदेखि त्रस्त छु, दुखी अनि विव्हल छु । उनले यस्तो सङ्ख्या वर्षमा ५०/५५ जति हुन सक्ने समेत जानकारी गराइन् । समस्त सृष्टि गुणदोषमय रहेकाले दु:खी नहुन आग्रह गरेँ मैले ।

सेन नदीको यात्रा मेरा लागि सँधै गलामा अडकिएको हाड सरी भयो । न भित्र जान्छ न बाहिर आउँछ भने जस्तै न त मैले यात्रा रोकेँ न त त्यो यात्रामा पूर्ण रमाउन नै सकेँ । जतिपटक सेनमा रमाउन थाल्छु त्यही सेनमा विरूप तर स्नेही वागमतीको प्रतिच्छायाँ सलबलाउन थाल्छ । अनि, अनि … मन थाम्नै सक्दिनँ, भावुक हुन पुग्छु । त्यसपछि मनमा फुलेका अनगिन्ती गुलावहरू ओइलाउन सुरु हुन्छन् । भित्रैदेखि मन हुँडलिन्छ । समयको गति बुझिनसक्नुको छ । यदि समयको रफ्तार यही गतिमा गयो भने म्लेच्छमूलकी सेनले हिन्दुमूलकी वागमतीसँग छोइछिटो बार्नु पर्ने बाध्यताको सृजना नहोला भन्न सकिन्न । सवैलाई चेतना भया ।

(लेखक परिचय– जन्म मिति:– वि.सं.२०१३ मार्ग २१ गते । जन्म स्थान:– गोरखा नगरपालिका, गोरखा बजार । लेखनको मूल विधा:–यात्रा निबन्ध । कृति:– (१) “फ्रान्सको भ्रमण मेरो संस्मरण” (२०६३) नियात्रा सङ्ग्रह (२) “पुस्तान्तर” — संयूक्त कथा सङ्ग्रह (२०६६) । संपादन:— “ज्ञानविन्दु”— २०६६ र २०६७ अंङ्क । समसामयिक फुटकर लेख रचनाहरू विभिन्न पत्रपत्रिकाहरूमा प्रकाशित । प्रकाशक :– “मृगतृष्णा” कथा सङ्ग्रह – २०६० । संस्थापक:— दण्डपाणि अज्र्याल स्मृतिकेन्द्र, काठमाडौा । शैक्षिक योग्यता:– स्नातकोत्तर (त्रि.वि.) । भ्रमण:– भारत, कतार, थाइल्यान्ड, बेलायत, जर्मनी, फ्रान्स र संयूक्त राज्य अमेरिका । सम्पर्क ठेगाना:– अमेरिका, फोन नं. ६१२ — ७४९ — ३००६, भ्mबष्स्(ि बचथबचिबवभलमचबघ२नmबष्।िअयm । पदक/पुरस्कार– त्रि.वि दीर्घ सेवा पदक २०६१, राष्ट्रिय शिक्षा दिवस पुरस्कार (२०६२.) ।

गोरखा बजार, नेपाल ।
हाल: म्याडिसन विस्कन्सन, अमेरिका ।
aryalrajendra3@gmail.com

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नियात्रा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.