माफ गर, मैलै तिमीलाई बोलाउन सकिनँ

~रोहित खतिवडा~

उसलाई सताउँदा मलाई आनन्द आउँथ्यो । अहिलेजस्तै–

प्रत्येक साँझ चराहरु गुँड फर्किन्थे । घामको पारिलो हटाएर अँध्यारोले बिस्तारै लुकाउँथ्यो काठमाडौँ उपत्यकालाई । बिहान पूर्वबाट आएको घाम चन्द्रागिरीको डाँडा हुदैँ पश्चिमी जगत्सम्म पुगिसक्थ्यो । कीर्तिपुरको डाँडामा चन्द्रागिरीको छायाँ हुन्थ्यो ।

सूर्यास्त हुने बेलाको काठमाडौँ शहरको दृश्य आज पनि लोभलाग्दो लाग्छ। त्यतिबेला हरेकसाँझ नयाँ दृश्य झैँ लाग्थ्यो । नयाँ क्यानभास झैँ लाग्थ्यो कुनै चित्रकारले भर्खरै रङहरु पोतेर बनाएको । स्वयम्भूको स्तुपमा पोखिएको हुन्थ्यो साँझिलो घाम । धरहरा साँझको घाममा नुहाइरहेको हुन्थ्यो । सबै काठमाडौँ सहर नुहाइरहेको हुन्थ्यो । अगाडि कीर्तिपुरको आँगन झैं फैलिएको थियो देशकै जेठो त्रिभुवन विश्वविद्यालयको क्षेत्र । बाघभैरव पछाडि भत्केपाटी वरीपरि हरियो खेत अर्को क्यानभास जस्तो थियो । प्रत्येक असोज–कात्तिकमा त्यो क्यानभासले रङ बदल्थ्यो र सुनौलो हुन्थ्यो । झुलेको धानबालाको महक हाम्रो नाकमा आइपुग्थ्यो । साँझिलो घाममा चन्द्रमाको झैं देखिन्थ्यो त्यो फाँटको रङ ।

आज पनि त उस्तै देखिँदो हो त्यो दृश्य । फरक– बाघभैरब मन्दिरको आँगनमा रहेको कीर्तिपुर भ्यू क्याफेको छतबाट कफीमा त्यो दृश्य मिसाएर पिउनेहरु फेरिएका होलान् ।

कीर्तिपुर भ्यू क्याफेबाट दृश्यपान हेर्नु मेरो लत थियो, दृश्यको अम्मली थिएँ।

म मात्रै होइन, उ पनि अम्मली नै हो यो दृश्यको । यही बहानामा त्यहाँ दुई अम्मली नियमित भेटिन्थ्यौँ ।

त्यस क्याफेको छतमा बसेर उसलाई चिढ्याउने गर्थेँ । उ थिई साहित्यकी पारखी । खुब पुस्तकहरु पढ्थी । मलाई उसले पढेका पुस्तक र विश्वविख्यात साहित्यकारहरुको बारेमा सुनाउँथी । उडाउँथे म उसका कुरालाई ‘जोक’ बनाएर । म उसलाई चिढ्याउँथे । अर्को लत थियो मेरो, उसलाई चिढ्याउनु ।

उसलाई सताउँदा मलाई आनन्द आउँथ्यो । उसलाई सताएरै नजिकको साथी भएको थिएँ । मिल्ने कुरा एउटै थियो उसँग– साँझको काठमाडौँ हेर्ने रहर । बाँकी सबैमा बाझिरहेका हुन्थ्यौँ हामी । मिल्दैन थियो केही पनि । केही नमिलेर मिलेका थियौँ हामी दुई ।

काठमाडौ छोडेर म इलाम फर्किएँ । मलाई थाहा थियो उ मेरो सम्पर्कमै छे । यो उसलाई थाहा छैन । सोच्दी हो– उसलाई हरसाँझ कुरा गरेर चिढ्याउने एउटा प्रिय मित्र अकस्मात हरायो । उसँग अर्कै सम्बन्धमा सम्पर्कमा रहेको कहाँ थाहा हुनु र उसलाई !

आज उसले एउटा इमेल पठाएकी रहिछ । पढ्छु–

सर नमस्कार !

पहिले नै इमेलमा भनेको थिएँ, म एउटा धृष्ट केटी हुँ भनेर । त्यही धृष्टता दोहो¥याउन इमेल लेख्दैछु । सके मलाई माफ गरिदिनु होला ।

लाग्छ कहिलेकाहीँ म मनका लहरहरुमा बगेर लहडी बन्दै छु, कहिले छालहरुमा बगेर कवाडी बन्दैछु । जे होस् म बगिरहेकी छु र तपाईं मेरो बहावको अघिअघि हुनुहुन्छ ।

धृष्ट नै हुन्छ कि के हो धृष्ट मान्छेको सपना पनि ? एउटा धृष्ट सपना पटकपटक देख्ने गर्छु । अझ कहिले त ननिदाएरै देख्छु त्यो सपना ।

सपनामा म यात्री हुन्छु नाउँमा बसेर खोलामा बगिरहेकी, एउटा माझी हुन्छ मलाई डोहो¥याइरहेको । त्यो माझिको ठाउँमा तपाईँबाहेका अरु कसैलाई देख्दिँन, देख्न चाहन्न । भनेकी छु मैले, यो सपना ननिदाएरै देख्छु ।

लहडी मान्छेहरु विवेकले सम्झाउँदा सम्झिँदैनन् । कृपया ! मलाई नसम्झाउनुहोला ।

तपाईंको उपन्यास पढेर गल्ती गरेँ कि ठीक गरेँ थाहा छैन । मैले हिड्ने जीवनको बाटो बदलेको छ यसले, मैले देख्ने सपना बदलेको छ, मैले भोग्ने विपना बदलेको छ, मैले सोच्ने विचार बदलेको छ ।

खुला भएर भनौँ ? म आजभोलि तपाईंकै सपना देख्छु । म तपार्इंलाई प्रेम गर्छु ।
मैले तपाईंलाई यी आँखाहरुले देखेकी छैन तर कल्पिएर क्यानभासहरुमा कोरेकी छु । तपाईंका पोट्रेट कल्पिएरै बनाएकी छु । लाग्छ यी चित्रहरुले कुनैदिन मोनालिसाको कहावतलाई विस्थापित गर्नेछन् र त्यहाँ तपाईंलाई स्थापित गर्नेछन् ।

उपन्यास पढ्ने बित्तिकै भनेकी हुँ, मलाई तपाईंले जति अरु कसले बुझ्न सक्छ र !

एउटा निश्चय गरेकी छु– मलाई यति बुझ्ने लेखक बाहेक अर्को कसलाई सुम्पिन सक्छु र म आफूलाई !

सोच्छु– यो मेरो धृष्टताको पराकाष्ठा पो हो की ! ठूलै गल्ति पो गरिरहेकी छु की !

सर ! एउटा धृष्ट पाठकलाई माफ गरिदिनुहोला । लेखकहरु विद्वान हुन र विद्वानले नै क्षमा गर्न सक्छन् । म एउटी धृष्ट र अज्ञानी पाठक हुँ जसलाई तपाईंको शक्तिशाली लेखनले पागल बनाएको छ ।

विदा

अर्पना ।

इमेल बन्द गर्छु र चार बर्ष अघिको काठमाडौँ आफ्नो मानसपटलमा ल्याउँछु । त्यहाँ उ सँगसँगै डुल्छु ।

पहिलोपल्ट उसलाई भृकुटीमण्डपको पुस्तक प्रदर्शनीमा हो मैले देखेको । केही पाठकहरुसँग भर्खर प्रकाशित भएको आफ्नो पहिलो उपन्यासको फिडब्याक लिने उद्देश्यले त्यहाँ पुगेको थिएँ । न लेखक भनेर पहिचान थियो, न मिडियमा पहुँच । विज्ञापन पनि भएन । त्यसैले मेरो उपन्यासका पाठक कमै थिए । मैले वा कुनै हितैषीले पढ्न आग्रह गरेपछि मात्र पाठकले उपन्यास खोज्थे । त्यही सिमित पाठक भए पनि भेट्ने अभिलाषा लिएर गएको थिएँ म ।

म उभिएको थिएँ एउटा स्टलको छेवैमा ।

यस्तो घटना हुन्छ –

एउटी युवती आएर मेरो किताबको नाउँ लिएर सोध्छे । म छक्क परेर हेर्छु । भित्रैबाट खुशी लागेर आउँछ । हेर्छु उसलाई र धारणा बनाउँछु– राम्री छे । डिग्री पढ्दी हो यहाँ ।
उसले सोधेपछि पसलेले टाउको हल्लाउँछ, ‘छ’ को अर्थमा । उसका अनुहारमा खुशीका रेखाहरु सल्बलाएको ननियालेरै थाहा पाउँछु । निक्कै खोजेकी रहिछ–को अनुमान लगाउँछु । किताब लिन्छे हत्तपत्त र अनौठो खुशी खेलाएर चुम्छे किताबलाई । केही बोल्दिन । हिडिहाल्छे ।

पसले हेरिरहन्छ, केही उ पनि बोल्दैन । फर्केर आउँछे, खुशीमा पैसा तिर्न भुलेकोमा ग्लानी मान्छे । सोध्छे कति पैसा हो भनेर । पसले छुट घटाइवरी दाम भन्छ । १५० दिन्छे र बचेको बिस फिर्ता नलिएरै दौडिन्छे ।

गज्जब लाग्छ मलाई । म पनि उसको पछिपछि गएर भेट्छु । सोध्छु, ‘कुन पुस्तक लिनुभयो ?’ पुस्तकको नाम बताउँछे । फेरी सोध्छु, कसको हो भनेर। लेखकको नाम भन्छे । ‘मैले त कहिल्यै सुनेको थिइन ।’

प्रतिक्रिया मेरो ।

‘त्यस्तो नाम चलेको लेखक पनि होइन । फेरी पहिलो पुस्तक हो, तपाईंले नाम नसुन्नु अस्वभाविक होइन ।’ सम्झाउँछे मलाई ।

सोध्छु– के ! उपन्यास हो ?

भन्छे– हो त । निक्कै राम्रो छ ।

भन्छु– बजारमा केही राम्रा उपन्यास आएका हुन् । तिनीहरुको बिक्री पनि राम्रो भयो । त्यही बजार देखेर अहिले जस्ता पनि उपन्यास आएका छन् । सबै उपन्यास पढ्न लायकका चाहिँ छैनन् तै पनि राम्रो बिकिरहेका छन् ।

उ मलाई सम्झाउने गरी बोल्छे– होइन होइन । यो तपाईंले राम्रा भनेका भन्दा पनि राम्रो उपन्यास हुनुपर्छ । दश बर्षमा छापिएका राम्रा उपन्यासहरुमा यो आउँछ । अझ म त भन्छु एक नम्बरमा आउँछ ।

नपत्याएर भन्छु– नयाँ लेखकको के भर पर्न सकिन्छ र !

उ पनि तर्क गर्छे– यो उपन्यास धेरै राम्रो छ । सायद राम्रो गर्ने नयाँले नै हो ।

फेरि सोध्छु –के छ र त्यस्तो ? के विषयमा लेखिएको छ ?
‘ग्रामिण परिवेश, गरिबी र प्रेम ।’

‘सबैले यस्तै त लेख्छन् नि आजकल ।’ म चिढ्याउन खोज्छु ।

उ मलाई उपन्यास पढ्न प्रेरित गर्न खोज्छे, ‘हो तर भित्र पुगेर त्यसको गहिराइ त कसैले छामेका थिएनन् । वास्तवमा घटनाहरु सतह हुन र मनोविज्ञान गहिराई हो लेखनको । यो गहिराई छाम्ने उपन्यास हो, बाँकी तपाईंले भनेका चैँ सतही हुन् । तपाईंले पनि पढ्नुभए हुन्छ, १३० रुपँैया तिरेकोमा पछुताउनु हुनेछैन ।’

मलाई मेरै किताब पढ्ने सुझाव दिएर मिसिएकी थिइ उसका अरु दुइ सहेलीहरुको बथानमा । त्यसबेला मैले मेरो लेखनको एउटा सच्चा पाठकलाई निक्कैबेर एकोहोरिएर हेरेको थिएँ ।

बेलुकी कफीमा डुब्दो सुर्यको प्रकाशमा नुहाइरहेको काठमाडौँको दृश्य मिसाएर पिउन पुग्छु कीर्तिपुर भ्यू क्याफेमा । एक कप कफी मगाउँछु र छतमा उक्लिन्छु ।

कस्तो गज्जबको संयोग ! ऊ त्यहीँ मेरो उपन्यास पढिरहेकी भेटिन्छे ।

‘फेरी भेट भयो । कस्तो संयोग ! सक्न लाग्नुभएछ है पुस्तक ।’ उसलाई बोलाउने बहाना खोज्छु ।

‘अँ ! पढ्दै छु ।’ मलाई नहेरेरै उ जवाफ दिन्छे ।

कफी आइपुग्छ । म टेबलमा बसेर कफी सुरुप्प पार्छु । काठमाडौँ शहर मैले खोजेजस्तै रङ्गमा देखिइरहेको थियो । त्यो दृश्यले मन चञ्चल भइरहेको थियो । फेरी उसलाई चलाउन मन लागिहाल्छ । बोलाउँछु, ‘साह्रै डुबेर पढ्नुहुँदो रहेछ, उपन्यास भएर हो कि !’

‘डुब्नु नडुब्नु पुस्तकमा पनि त भर पर्छ । यो चाहिँ निक्कै डुबाउन सक्ने उपन्यास हो ।’ बल्ल हेरी मेरो अनुहारमा ।

अप्ठ्यारो नमानी आग्रह गर्छु कफीको । उ मेरै शैलीमा स्वीकार गर्छे । अनि परिचय साट्छौँ । अर्पना ठकुरी, इलाम– उसको परिचय । एउटा नक्कली नाम दिन्छु विशाल, घर धनकुटा भन्दिन्छु । मुखमा त्यही आएकाले । म आफ्नो सही परिचय दिन सक्दिन । उसले विश्वास गर्छे जस्तै लाग्दैन ।
एकैछिनमा वेटर एक कप कफी बोकेर आउँछ ।

पुस्तककै चर्चा शुरु हुन्छ । उ बयान गर्छे, ‘यो एउटा सिमान्तकृत र गरीब युवतीको असफल प्रेमकथा हो । लेखक त्यो समुदायको मान्छे होइन, मेरी साथी भन्छे उ धेरै धनी नभए पनि अभावहरु बिच बाँच्नु परेको मान्छे होइन । तर, उसले त्यो गरिब र सिमान्तकृत युवतीको मनोविज्ञानलाई सफल रुपमा चित्रण गरेको छ ।’

म थोरै सहमति जनाउँछु, ‘यो लेखनको सफलताको लागि निक्कै आवश्यक कुरा हो । घटनाको वर्णन तपाईंले बिहान भनेजस्तै सतही कुरा हो । त्यो समाचारलाई सुहाउँछ । मनोविज्ञान साहित्यको खास सरोकारको
विषय हो ।’

ऊ निक्कै उत्साहित हुन्छे, कफी पिएर भन्छे, ‘मलाई पनि त्यस्तै लाग्छ । यहाँ म आफूलाई त्यही युवती भएको पाउँछु । पात्रसँग एकाकार गराउन सक्नु भाषाको सफलता हो । आख्यानको सफलता यसैमा हुन्छ ।’

उसका बौद्धिक तर्कदेखि पन्छिन खोज्छु, ‘पहिलोपटक पुस्तकको बारेमा कसरी थाहा पाउनु भयो ?’

‘साथीले दिएकी पहिले त । पढ्नु र सुझाव पनि दिनु भनेर । मेरो साथी हो लेखक भन्थी । पढेपछि अत्यन्तै मन छोयो । त्यो साथीलाई फर्काउनुपरेकाले आज अर्को प्रति किनेकी हुँ । कति पटक पढेँ भन्ने आफैँलाई
सम्झना छैन ।’

एउटै प्रश्नमा सातवटा जवाफ दिई ।

उसको पुस्तकमा हस्ताक्षर गरिदिन मन लागेको थियो तर आफैँले ढाँटेको थिए । एउटा महान गर्व गर्ने अवसर गुमाउँदै थिएँ । पछुतो लाग्यो तर पनि सही कुरा बताउन सकिँन । म आफैलाई थाहा भएन किन म आफैँ आफ्नो परिचय देखि डराइरहेको थिएँ । आफ्नो परिचय भारी भइरहेको थियो र म आफुदेखि भागिरहेको थिएँ । उसले विश्वास गर्छे भन्ने नै लागेन ।

उसलाई त्यहीँ छोडेर कोठा तिर लागेँ ।

बेलुकीको खाना पछि इमेल चेक गर्छु, एउटा नयाँ इमेल देखा पर्छ । उसैले पठाएकी रहिछ –
सर नमस्ते !

धेरै संकोच मानेर लेख्दै छे यो इमेल, तपाईंकी एउटी पाठक । एउटी सामान्य पाठकले के लेख्ली र भन्ने छ आफैँलाई ।

तर, यो उपन्यासले हल्लाइएकी छु म जरैदेखि । मेरा मान्यता, दृष्टिकोण र चिन्तन मात्रै होइन दैनिक जीवन पनि हल्लाएको छ तपाईंको उपन्यासले ।

वास्तवमा नै मैले यति शक्तिशाली उपन्यास पहिलोपटक पढेकी हुँ र फेरि पढ्न सक्नेछैन् । शायद तपाईले नै यो भन्दा शक्तिशाली उपन्यास लेख्नुभयो भने पनि मेरोलागि त्यसले यत्तिको अर्थ राख्ने छैन् ।

यी कुरा म तपाईंको प्रशंसाको लागि भनिरहेकी छैन् ।

वास्तवमा तपाईंले थाहा नपाएर नै मेरो कथा लेख्नुभएको छ । यो किताबमा म एउटी सिमान्तकृत युवती भएर पोखिएकी छु । मेरो असफल प्रेमकथा पोतिएको छ यहाँ । यसको आवरण मेरै आँखाको आंशुले बनेको छ । लाग्छ, त्यहाँ मेरो यौनाङ्गबााट बगेको रगत मिसिएको छ र यी शब्दहरु मेरो किशोरवयका चित्कारहरु हुन् । यो कथा समाज र समयले मलाई गरेको बलात्कारको कथा हो ।

त्यसैले, मेरो जीवनकथा मानेकी छु मैले । म भ्रममा पनि हुनसक्छु । म भ्रममा छैन भन्ने विश्वास पनि छैन ।

यस्तो सशक्त सिर्जनाको लागि तपाईंलाई बधाइ ।

अन्त्यमा,

मलाई भ्रममा नै रहनदिनु होला ।

अर्पना ।

यो उसको पहिलो इमेल थियो ।

यही इमेलबाट उसँग अर्को सम्बन्ध अघि बढ्यो । एकै दिन देखि उसँग दुइवटा सम्बन्ध बन्यो । फोनमा र इमेलमा एउटी पाठकसँग लेखकको सम्बन्ध र भेटमा एउटा साधारण साथीको सम्बन्ध । काठमाडौं बसुन्जेल उसले आफ्नो प्रिय लेखकलाई कहिल्यै भेट्न सकिन् । तर, उसले त्यही व्यक्तिलाई प्रायः साँझहरुमा कीर्तिपुर भ्यु क्याफेको छतमा भेटिरही एउटा साथीको रुपमा भेटिरही । लेखक भन्ने नचिनेर नै ।
त्यही छतमा बसेर म उसलाई चिढ्याउने गर्थेँ ।

लेखक ‘म’लाई भने उ औधी विश्वास गर्थी । आफ्नो हरेक कुरा सुनाउँथी । फोन र इमेल बरोबर गरिरहन्थी ।

करिब डेढ बर्षको काठमाडौं बसाइपछि म इलाम फर्किएँ ।

पछि उ पनि इलाम आइ । एउटा एनजीओमा काम गर्छे । एक बर्ष भइसक्यो । उसलाई भेट्न जान सकिरहेकै थिइन । कुन परिचय लिएर जाउँ भन्ने द्विविधामा थिएँ । उसलाई संधै चिढ्याइरहने चार बर्षदेखि हराएको साथी भएर जाउँ वा उसको प्रिय लेखक भएर जाउँ वा दुवै भएर जाउँ ! मैले कुनै निर्णय लिन सकेकै थिइन ।

यस्तैमा उसको यो इमेल आयो । यो इमेल–पत्र एउटा सुन्दर कविता जस्तो लाग्छ । सोच्ने पनि कुनै बाटो नपाएर म यही इमेल दोहो¥याएर कविता झैं वाचन गर्छु, धेरैपटक ।

भोलिपल्ट उसलाई भेट्ने निर्णय गरेर म उसको कोठातिर लम्कन्छु ।

कोठाको ढोकामा पुगेर हेर्छु–

उ निहुरीएर पढिरहेकै छ, कुनै मोटो अंगे्रजी उपन्यास हुनुपर्छ । भर्खरै नुहाएको चिसो तर खुल्ला कपालले उसको सुन्दरतालाई मादक बनाएको छ । हलुका कालो र पहेँलो, साथमा अलिअलि हरियो मिसिएको कुर्ता लाएकी छ । नाकमा सानो फूली छ । गलामा गोल्डेन सिक्रीमा सानो लकेट छ ।

पछाडी भित्तामा एउटा अमूर्त क्यानभास छ । अनुहार नदेखिएको एउटा मानवीय आकृति कलम समाएर निहुरिरहेको हुनुपर्छ । उसको आफ्नै सिर्जना होला । त्यो क्यानभासमा आफ्नै प्रतिबिम्ब देखेर रन्थनिन्छु ।
म उसलाई बोलाउन सक्दिनँ, मात्र हेरिरहन्छु । धेरैबेरसम्म हेरिरहन्छु…

म हेरिरहन्छु…

‘माफ गर अर्पना ! मैले तिमीलाई बोलाउन सकिँन ।’

(श्रोत:- Setopati )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.