कथा : कवि कुरूपको कविता

~युवराज नयाँघरे~Yubaraj Nayaghare

लेख्दालेख्दै डायरी भरिए टन्नै !
कति मात्रै लेख्नु ! के मात्रै लेख्नु !! फेरि नलेखी बस्नै पो सकिन्छ र !!! यस्ता कुराका सिर्कनाले स्वाँट्ठ हान्छन् ।
कवि कुरूप कतार पुगेको पाँच बर्ष नाँघ्यो । 
उनले कविता लेख्न थालेको पनि त्यो भन्दा धेरै भयो । उनको साथी नै भयो अब त डायरी र कविता । उनी फुर्सद मिल्यो कि डायरी पल्टाउन थालिहाल्छन् ।
उनी निकै राम्रा मान्छे हुन् ।
तर उनले आफ्नो नाम साटे । उनलाई लाग्छ, कविहरूले नाम फेरेर कविता लेख्नुपर्छ ।
अरूहरूले पनि सल्लाह दिए – ‘हो त नि ! कविहरूले कविता जस्तै नाम पनि रमाइलो राख्नु पर्छ !’
त्यो बेलादेखि उनले नाम फेरे र राखे – कुरूप !
उनी जतिबेलै कविता गुनगुनाउने गर्ने । फुर्सद पायो कि डायरी पल्टाएर कविता कोर्न थालिहाल्थे ।
‘कविजी ! म त तपाईको कविता निशुल्क सुन्दिनँ ! भए आनन्द आउने झोल नभए पनि मीठो चिया त अनिवार्य !’
कवि कुरूपकोमा आइरहेने दुःखीरामले भन्यो ।
‘तिमी सुन मात्र ! म सब व्यवस्था गरिहाल्छु नि !’
कुरूपले थर्मसबाट चिया खन्याए गिलासमा ।
अनि उनले मच्ची–मच्ची सिलोके कविता सुनाए । उनले भाका हाली–हाली कविता भट्टयाए । उनले लय मिलाई–मिलाई कविता गाए ।
कविता भनिसकेपछि कवि कुरूपले आँखा चिम्ले एकदिन । अनि बिस्तारै आँखा खोल्दै भने – ‘कस्तो लाग्यो मेरो कविता मित्र ?’
‘एकदम बढियाँ छ ।’
‘साँच्चै ?’
‘हो, एकदमै मन छुने खालको छ !’
‘मैले देशका नेताहरूलाई सत्तोसराप गरेको छु नि !’
दुःखीराम र कवि कुरूप बीच अरू थुप्रै कुरा भए । कविताका बारेमा निकै कुरा भएपछि उनीहरू भोलिको ड्युटीमा जानुपर्ने हुनाले छुट्टिए ।
‘कविजी, ओ कविजी !’
गाउँमा उनको यै नाम थियो । उनले पाएको परिचय यहि थियो । उनी सबैका कवि थिए ।
कतारमा यिनी विविध नामले पुकारिन्थे । गार्डको काम पाएथे उनले । अहोरात्र उभिनु पथ्र्याे ।
कवि काका, कवि मामा, कवि दाइ, कवि मित्र अनेक परिचय थियो उनको । तैपनि धेरैजसोले भन्थे – ‘कविजी !’
उनलाई पनि यहि नामले डाकेकोमा सन्तोष लाग्थ्यो । उनी भन्थे पनि – ‘म ठूलो त हैन, सानोतिनो कवि हुँ !’
यसो भनेर उनी अरूप्रति श्रद्धाभाव व्यक्त गर्थे ।
उनले धेरै पढेनन् । पढ्ने अवसर पाएनन् गाउँमा । बुबा बितेपछि घर लथालिङ्ग भो । आमाले तीनजनासँग बिहे गरिन् । उनका जीवनमा ती तीनजना बाउहरूको भिन्नाभिन्नै प्रभाव रह्यो, छाप रह्यो र स्पर्श रह्यो ।
तर ती कसैसँग आमाको जीवन बलियोसँग बाँधिएन । खाली चोट, रोग र रूवाबासी भएर आमाले दिन काट्नु प¥यो ।
सबै बाउहरूले आमालाई एकाध सन्तानको बोझ बोकाइदिए । माया, भरोसा, स्नेह र हार्दिकता दिएनन् । भविष्यको उबडखाबड बाटो दिए, बर्तमानको सम्म सडक दिँदै दिएनन् ।
कविजीलाई यो चोटले खुब मनमा गढेको छ ।
अनि उनी आमालाई सम्झेर मनका उखर्माउला पोखी कविता लेख्छन् । आमाको आँसुले उनलाई नि पोलेको लाग्या छ । त्यसलाई सम्झना गरी कविजीले थुप्रै कविता लेखेका छन् ।
‘कविजी आज गएराती सपनामा आमालाई देखें । तपाईंले कवितामा लेखेको आमा र गाउँमा भएकी आमाको अनुहार उस्तै–उस्तै छ । म आज फेरि त्यै कविता सुन्न आएको ।’
छुट्टीको दिन पारी शुक्रनाथको आवाज सुनियो कविजीको दैलोमा ।
उनीहरू दुवैजना मिली साँझको खानपान राम्रैसँग गरे ।
‘कविजी म त कविता सुन्न आएको ।’
दुवैले एक–एक गिलास दन्काइसकेका थिए ।
‘तिमी समाज भँडुवी भने तिनीहरूले मेरी आमालाई । तँलाई धेरै केटा चाहिने रै’छ भने । मेरी आमालाई गाउँलेले तथानाम भने । सबै बाउहरूले धोकामात्र दिए आमालाई …… !’
कविजीले आमाको कविता सुनाउनु अघि आमाको मूल्य, मर्म र महत्ता बताए ।
यतिखेर उनका आँखामा आँसु भरिएको थियो ।
आमाको बिषयको कविता उनले तीन पटक अनेक भावभङ्गिमा साथ पढे । उनको कविता सुनेर शुक्रनाथ पनि अमिलो अनुहार पारेर निदायो ।
कविजीको हालत नाजुक थियो । तीन महिनायता पैसा हात परेको थिएन । घरबाट पैसाको खोजी भएको फोन उनलाई निकै पटक आएकै हो । तर उनी कन्तबिजोगको हालतमा थियो । उनी भुटभुटिन्थे मनमनै । उनी खुब छटपटिन्थे ।
यै मनको आगो समेटेर कविता लेखे – ‘निर्धन !’
यो निर्धन कविता धेरैलाई सुनाए । सबैका ताली र स्याबासी उनलाई बर्सिए । उनी अचेल निकै प्रफुल्ल छन् – धन कमाउन नसके नि कम्तीमा लेख्न त सकियो – निर्धन कविता ।
प्रायः छुट्टीमा उनको निर्धन कविता धेरैले सुन्न खोज्छन् । कवि कुरूप चम्की–चम्की सुनाउँछन् – धनको अभाव र श्रम गरिरहेका नेपालीहरूको हालत उतारिएको कविता – निर्धन ।
‘कविजी !’
‘हजुर ! टलकजी !!
‘आज म त कविता सुन्न आएको हैं !’
‘थाहा पाएँ, तपाईलाई फूलमाला कविताले छोएछ । हुन्छ म सुनाइहाल्छु नि मित्र !’
त्यो दिनभरि कविजीले टलकलाई ‘फूलमाला’ शीर्षको कविता तीनचार चोटी सुनाए । उनले अरू निकै कविता पनि सुनाएकै हुन् । तर ‘फूलमाला’ कविता टलकलाई खास मन पथ्र्याे । उनी जहाँ भेटे नि त्यसबारे खैखबरी गरिहाल्थे ।
‘के छ फूलमायाको हालचाल !’
फूलमाला अरू कोही थिइनँ । थिई त कविजीकै मनकी मायालु । गाउँमा गाई चराउँदाकी ऊ साथी थिई । कवि र ऊ दिनभरि बगरमा गाईबाख्रा चराउँथे । उमेर चढ्दै गएर मनमा अनेक फूल र बास्नाको अनुभव दुवैले गर्दैथे । तर तिनमा कुनै दाग, चोट र छोइछिटो भएको थिएन । आँखा मन र धुकधुकीमा सीमित थियो ।
आफू कतार जाने अघिल्लो दिन बल्ल फूलमायाले आँफैले बुनेको गलबन्दी दिएर जाँदै गर्दा भनिथी – ‘फेरि भेट होला र ……!’
अब बल्ल थाहा भो कविलाई – ‘ए, त्यो ठूला आँखीभौं गरेकी केटीले त मन पो पराउँदी रैं’छ ।’
तर समयको छाल हुत्तिएर धेरै पर गइसकेको थियो । धेरै रात बिति सकेका थिए । धेरै बिहान यो पृथ्वीका हरेक कुनामा आइसकेका थिए ।
कवि कुरूपले त्यो गोठालो छँदाकी रूपसीलाई बिर्सन सकेन । अनि लेख्यो कविता – फूलमाला ।
त्यै फूलमाला कविता धेरैको मनको आवाज बन्छ । धेरैको धुकधुकीको स्पर्श भएछ । धेरैको हृदयको कम्पन बन्न पुगेछ ।
अनि यसो सानोतिनो खानपिनको आयोजना भयो कि भनिहाल्थे केटाहरू – ‘कविजी, फूलमाला सुनाउँनु न ।’
समयको छाल आइरहेछ । गइरहेछ त्यत्तिकै । कविको कविता लेख्न घटेको छैन । लेख्यो डायरीमा अनि थन्कायो । फुर्सदमा यसो मिलायो अनि आफैं पढ्यो र फेरि जतनले थन्कायो ।
कवि, खुव लेख्छन् कविता ।
उनलाई कहिलेकाँही पीर पर्छ । यसलाई छाप्न पाए हुन्थ्यो ! धेरै ठूलो समारोहमा भट्याउन पाए हुन्थ्यो !! यसलाई ठूलाठूला मान्छेहरूका माझमा सुनाउन पाए हुन्थ्यो ।
तर यो बाह्र घण्टा ढोकामा उभिइरहने जागिर पाएको कवि कुरूपलाई त्यो महान अवसर कहाँ छ र ? यो परदेशिएको गरीब कविलाई त्यो भव्य चानस कसरी आउला र ?
अचेल त घर परिवार बाहेक धेरै कुरालाई लिएर उनले कविता लेखेका छन् । खुब लेख्छन, उनी कविता गजल र गीतहरू ।
सुन्ने सबै पुराना साथीले यो ठाउँ छोडिसके । कविजीका श्रोता छँदै छैनन् । उनका कविता सुनाउन लगाउने उनका हितैषी सबै अर्कै शहरमा सारिएका छन ।
अचेल कविले ठूला–ठूला सेता पानामा कविता लेखी भित्तामा टाँसेका छन् । उनलाई लागेको छ –‘सुनाउन नपाए पनि कसै न कसैले त यी मेरा मनका आँधी थाहा पाउलान् ।’
माड दलेर कवि टाँस्दैछन् भित्तामा कविताका पाना !

(श्रोत:- अन्तर्जाल)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.