कथा : बले बौलाएछ

~एकराज प्रधान~Ekraj Pradhan

गर्मीले ‘सेन्डो’ छिचोलेर सर्ट नै भिजेछ ! डोरीमा टाँगे । मुढामा बसेर जुत्ताका लेस खोल्दै गर्दा बाटोमा देखियो घने, साइकल डोर्‍याउँदै । सुपारीको बोटमा साइकल अड्यायो र कन्चटमा औँला घुमाउँदै भन्यो, ‘थाहा पाइस्, बलेको त खुस्केछ नि !’

‘हो र ! काँबाट था पाइस्’, भान्साकी दिदी फुत्त निस्किन् । मलाई उछिन्दै बोलिन्, ‘लाऽ के भएछ ? बिचल्ली हुने भो भाउजू र छोराको । च्व च्व !’

चुकचुकाउँदै पसिन् भान्सातिर ।

‘तँ हेरेर आ’को ?’, म बोलेँ ।

‘होइन । काठमाडौँ आइपुगेको छ रे’, उसको जवाफ ।

सुनेर मनै भरङ्ग भो ।

मुढा तानेर छेवैमा बस्यो ऊ । मैले जुत्ता खोलेर बलेँसी नजिकै अड्याइसकेको थिएँ । साँझ पर्नै लागेको थियो ।

‘भाग्यै खोटो, दुःख लेखेकालाई कसै गरे फाप्दैन’, उसले मुन्टो हल्लाउँदै ओठ लेप्य्रायो । बलेको बुबा माने काकाप्रतिको सहानुभूति थियो त्यो । मानबहादुर नाम भए पनि अरुले भनेको सुनेर मानेकाका भन्थ्यौँ हामी । बूढा त मुर्छा परे होलान् सुनेर, मनले गम्यो । विचरा चारतिर रिन काडेर पठाएका । दुईचार दिनपछि साहुले घेर्छन् । गा’को तीनै महिनामा के भएछ त्यस्तो ? औडाहा जन्मियो ।

‘काठमाडौँबाट आउन सक्छ त त्यो ?’ प्रश्न गरेँ ।

‘ओमे दाइ लिन गै’सके । भोलि बेल्कासम्म ल्याइपुराउँछन् । भाउजु रोएर तमास छ । छोरालाई बोर्डिङ हुलेका छन् । खै, कसरी पढाउलान् अबो । यसो बेल्काबेला हावा खाउँ भनेर चोकतिर गा’को यस्तो पो सुनियो, मुडै अफ भो मेरो त’, ऊ निरास देखियो । जुरुक्क उठ्यो र भन्यो – ‘हिँडे म त… गा’को है दिदी ।’ लुरुलुरु बाटो लाग्यो । जवाफ पर्खिएन ।

मन आत्तियो । उकुसमुकुस भएँ त्यसैत्यसै । जुरुक्क उठ्ने बलै हराएजस्तो भो । गोडाहरु धर्मराए । आफैँमाथि बज्रपात परेझैँ भो । त्यो खबर यसरी आयो कि खडेरीमा चलेको हुरीले बचेका पातहरु लुछेको रुखझैँ खङग्रङ्ग भएँ म । भाउजूको हालत के होला, कल्पना गरेँ र डराएँ । छोरा राजलाई सम्झेँ र सम्झेँ मानेकाकाको त्यो दुःखी अनुहार । जसले छोराले कमाउला र बुढ्यौलीले गल्दै गएको शरीरले थकाई मार्न पाउला भन्ने सोचेका थिए ।

विस्तारै उठेँ । जिवै भारी भो । गएर ओछ्यानमा लम्पसार परेँ । बलेको कुरा फनफनी घुमे आँखाभरि । उमेरले मभन्दा पाँच वर्ष जेठो हो ऊ । सँगै पढेको । मैले छ कक्षामा भेटेको हो उसलाई । पढ्नमा लद्दु । तर, बाठो । रिसाहा पनि । मसँगचाहिँ नमिठो बोलेन । बरु उसको आड लिएर मचाहिँ अरुलाई थर्काइहिँड्थे । तल्लो गाउँका केटाहरुसँग बेलाबेला लफडा भई नै रहन्थ्यो । नामै बले, बलियोथ्यो । सबै डराउँथे ।

कक्षाको सबैभन्दा सानो म । जान्ने छ, यस्तै सोच्थे सबै । मेरै सङ्गतले बले जान्ने हुँदैथ्यो, उसको सङ्गतले मचाहिँ सुरो । आफ्नो कक्षाकालाई टेरिँदैनथ्यो । बलेलाई नै सरले चुन्नुभाथ्यो, मनिटर । त्यो कक्षामा छँदा झाडु कहिल्यै लाइएन । झाडु लाउने निहुँ गर्दै लाइन बस्न पनि गइएन ।

उसलाई बाउले साइकल किन्देका थिए, सेकेन्डहृयान्ड हिरो जेट । सात सय रुपैयाँमा । सात सय कमाउन त्यसबेला सातै दिन खेताला जानु पथ्र्यो । बलेले पढोस्, दुःख नपाओस् भनेरै मानेकाकाले कत्ति दाउरा चिरे, कति आलीहरु सम्याए, कति डल्ला फोरे अनि कति ठेलाहरु फुटाए । बले साइकल पाएकोमा मख्ख । हातले साइकलको सिट समाएर डन्डीदेखि मुन्तिरबाट खुट्टा छिराएर पाइडल चलाउन उसैले सिकायो मलाई । केरियरमा राखेर थथर्काउँदै कहिले बुधबारे बजार पुर्‍याउँथ्यो, कहिले सिनेमा घर । कहिले जयपुर फुटबल खेल्न पुगिन्थ्यो, कहिले बिरिङको झोलुङ्गे पुल हेर्न । बेल्का बेला पिँध दुखेर हैरान । साइकल किनेको एक महिनामै थोत्रियो । पार्ट पुर्जाले ठाउँ छाडे ।

‘बाँदरको हातमा नरिवल, थुइक्क बज्या, तँलाई त म…’ भोलिपल्ट काका हपार्दै थिए । पिट्नलाई हात मात्रै के उज्याएका थिए, ऊ फिलिलि । मैले दगुरेर पछ्याएँ । मुर्मुरिँदै कराएको वरसम्म सुनियो, ‘तँलाई डाँका भरेघर आइज मात्रै न ।’ पहिलोचोटि हो, काका रिसाको देखेको । उसलाई ‘बालै’ थिएन, भन्यो, ‘हिँड् पौडी खेल्न जौँ ।’ गइयो हँडियाखोलाको बाँध बाँधेको ठाउँ । ऊ जान्ने थियो, पानीमा उल्टीसुल्टी हान्न थाल्यो । म चाहिँ त्यसबेलासम्म पौडिएको थिइनँ । छेउछेउमा खेल्दै थिएँ, झुक्किएर पुगेछु गहिरोमा । दुई/चार घुड्की फोहारपानी निलेपछि उसैले निकाल्यो किनारमा । पछि जानियो, थुप्रै चोटि उल्टीसुल्टी ट्राइ गर्दा मुन्टो बालुवामा गाडियो ।

कक्षा-७ मा ऊ फेल भो । काकाले डन्ठ्याउँदै भन्दैथे, ‘सिन्को भाँच्न ला’छैन, पढाइमा मन लाउन छाडेर बरालिन्छस्, अनि काँ पास हुन्छस् । थुक्क कुलङ्गार, इत्राइत्रा केटाकेटीसँग पढ्…, लाज लाग्दैन ?’ बाउले भनेको त्यो कुरा मनैमा गढेछ क्यार ! त्यस दिनदेखि लाज लाग्न थालेछ । स्कुलै आउन छाड्यो ऊ । घरबाट हिँड्थ्यो तर स्कुल पुग्दैनथ्यो । कहिले केरेम खेलिरहेको भेट्दा सरको पिटाइखान्थ्यो त कहिले केटाहरुसँग ग्याङ फाइट खेल्दा ।

ऊ कक्षा-८ बाट उक्लन सकेन । विस्तारै खराब केटाहरुसँगको सङ्गतले उसलाई गाँज्यो । कहिले गोसमा जाँड तान्दै गर्दा भेटिन्थ्यो, कहिले स्कुलको ट्वाइलेटमा छलिएर चुरोट तान्दै गरेको । छोराछोरीको मन ढुङ्गा मुढामाथि भनेझैँ भो काकालाई । एक दिन बाउले कुटेकै निहुँमा उसले घरै छाड्यो । कहाँ गयो, कसैले थाहा पाएनन् । ऊ गएपछि काका एक्लै । कयौँ दिन भौँतारिए । बौलाउनु न मर्नु बने । तर उनी भन्थे, ‘बगेको खोला पनि एक दिन र्फकन्छ ।’

मसँग मिल्दा उसले वितृष्णा पोखेकोथ्यो, ‘मेरो बाउ त लास्ट फटाहा, आमालाई त कुटेरै खेदेको रे ! मलाई पनि खेद्छन् ।’ ऊ निक्कै रिस पोख्थ्यो । ममा विरोधाभाष हुन्थ्यो, काकालाई सम्झँदा । वास्तविकता त्यो होइन कि भन्ने लाग्थ्यो । पछि मैले सोचेजस्तै रहेछ । ‘कङ्गालको सन्तान’ भन्दै उनैले छाडेकी रहेछिन्, भौतिक सुखका लागि ।

एक वर्षपछि ऊ आफैँ फर्कियो । कानमा हेडफोन खाँदेर । कालो चस्मा, जिन्स पाइन्ट, लेदरको जुत्ता । निकै ठाँटिएर आएको थियो ऊ । वर्णै फेरिएछ । गोरो थियो, काले भएछ । ‘कलकत्तामा ड्युटी थियो, एताउता कर्ने । जो मलाई अच्छा नलागेर घुरेको । तिम्रो के छ ?’ उसले भाषा बिगारेर बोल्यो । त्यो कोलकताको प्रभाव हो कि नक्कल, शङ्कै लाग्यो । यता मानेकाका भने छोरो फर्किएकोमा निकै खुसी थिए ।

म क्याम्पसे भइसकेको थिएँ । भेट खासै हुन्थेन । झिल्के देखिएको उसले आएको तीन महिना नबित्दै नन्दितालाई पट्याएछ । घर स्याहार्ने कोही नभएकोले काकाले पनि भित्र्याए बुहारी । हिजोझैँ लाग्छ, उसको बिहेमा डान्स हानेको, ‘चिया बारीमा हो चिया बारीमा…’

बिहेपछि पनि लत चाहिँ छुटेन । उसका पुराना यारले अँठ्याइसकेका थिए उसलाई । कहिले खलाँसी बन्यो, कहिले ट्याक्टरमा ढुङ्गा भर्‍यो । तर त्यो कमाइले कहाँ पुग्थ्यो र ! धन भन्नु त्यही झुप्रो र बाबुले हली बसेर पाएको घर उभिएको जमिन ।

छेउछाउका सबैले विदेशबाट कमाउँदै पक्की घर ठड्याएको देखियो । मन कुँडियो होला उसको पनि । अचानक विदेश जानेतयारीमा जुट्यो ऊ । त्यसपछि घरजग्गा बन्धक राखेकोले नपुगेर रिन काडेर उसलाई मलेसिया पठाए काकाले ।

‘भाइ, काँ मरिस् तँ ?’ आइज भात सेलायो, दिदीको कर्कस आवाज । म झस्केँ । निद्राबाट ब्युँझिएजस्तै । लोडसेडिङको अँध्यारोमा कुप्पीको सहाराले खाना खाइयो । आमाबुबा खाइसकेर आँगनमा थिए, उही बलेको कुरा गर्दै बसेका । मलाई कहिले बिहान होला भन्ने लागिरहृयो ।

बिहानै ल्याइपुराएछन् उसलाई । म हुर्रिएर पुगेँ उसकहाँ । देखेँ, निलो सेन्डो, धुर्मुसे हाफ पाइन्ट लाएर झोक्राइरहेको ऊ । वरिपरि गाउँले । उसका आँखा नियालेँ, आँखा राताराता, आँशु झर्ला झैँ । टोलाएर बसेको ऊ, बोलाउँदा टाउको उठाएर हेथ्र्यो, तर चिन्दैनथ्यो कसैलाई ।

‘मलाई चिनिस् ?’ सोधिहेरेँ ।

निकैबेर घोरियो र नचिनेको शैलीमा मन्टो मोड्यो । उसका बुबा भन्दै थिए, ‘एक महिना अघि फोन गरेकोथ्यो । एकदम डर लाग्छ, यहाँका मान्छेदेखि भन्थ्यो । नेपालीलाई काटेको खै केमा देखायो अरे । म घर फर्किन्छु भन्थ्यो । मैले त यस्तो होला, सोचेकै थिइनँ ।…’

आँखा निचोरियो, आँशु तप्किए । अरुका पनि । कोही मानसिक अस्पताल लैजाओ भन्दै थिए, कोही धामीझाँक्रीकोमा लान सुझाउँदैथे । भाउजु साडीको सप्कोले आँशु पुछ्दै अँगेना छेउ सुँकसुँकाउँदै थिइन् । ओमेदाइले उसका ब्याग खोतल्दै थिए । एउटा चिठी देखियो । हत्तपत्त तानेर खोलेँ र पढेँ, लेखिएको थियो –

‘सबैलाई नमस्ते,

म बलबहादुरको साथी नरेश । हामी सँगै काम गथ्र्यौं । भने जति सेलरी नभएकोले बलबहादुर चिन्तित थियो । यहाँ फलाम बोक्नुपर्छ । लेबर काम नगरेकोले होला, ऊ छिट्टै गल्थ्यो । पढाइ पनि कम भएकाले अरु काम सिक्न पनि सकेन । त्यसैले मालिकले उसलाई कामबाट निकाल्यो । हामीले डेढ महिनासँगै राख्यौँ तर कसरी रिन तिर्नु, कसरी नेपाल जानु भन्दै चिन्ता लिइरहन्थ्यो । मलेसियामा केही जत्थाले नेपालीमाथि आक्रमण गर्‍यो । त्यसपछि हो, उसले होस गुमाएको । उसलाई तपाईंहरुको माया र स्नेहको खाँचो छ । पागल भनेर हेला नगर्नुहोला । ऊ ठिक हुनेछ । नेपाल फर्किएपछि हामी भेट्न आउनेछौँ ।

उही प्रवासी नेपाली

नरेश’

मैले उसलाई हेरेँ, ऊ झोक्राएकै थियो । रुँलारुँलाझैँ । डराएझैँ । भनेँ, ‘पीर नगर् बले, तेरो रिन म तिरिदिन्छु ।’

उसका आँखा तेज भए । कान चलमलाए जस्तै देखेँ । आश पलायो, ऊ चाँडै निको हुनेछ ।

(स्रोत :- Onlinekhabar )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

1 Response to कथा : बले बौलाएछ

  1. Ekraj says:

    Thanks sangrahalaya.wordpress.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.