लघुकथा : पूँजी

~डा. पुष्करराज भट्ट~

ऊ कामबाट फर्केर कोठामा के फर्केको थियो, घरबाट फोन आयो, “मलाई त कोरोना लागेको छ, छिट्टै घर आउनुहोस् ।”

श्रीमतीको फोन आएसँगै ऊ अत्यन्त आतियो । भोलिपल्ट बिहान काम गर्ने ठाउँको कम्पनीको मेनेजरसँग विदा माग्यो।

”अहिले विदा दिन मिल्दैन । कामदारको कमी भएको बेला कसरी विदा दिनु ? बरु घरतिर कुनै आफन्त, साथीभाइलाई भनेर हेरचाह गर्न भन् ।”कम्पनीको मानिसले भन्यो ।

“अब के गर्ने होला?” म खाडीमा पसीना चुहाइरहेको छु । उता भने घरमा…!” यही सोचेर ऊ आत्तियो ।

“यस्तो कोरोना लागेको बेला त…! अहँ हुँदैन । आफैलाई लाग्यो भने ।” आफन्त मानिसहरू पन्छिन लाग्यो ।

उसकी अर्को जिल्लामा रहेकी सालीले खबर पाउनेबित्तिकै भनिन्, “नआतिनुहोस् भिनाजु । म गएर बालबच्चाको खबर गर्छु । दिदीलाई पनि हेर्छु ।”

ऊ केही आश्वस्त भए पनि चिन्तामुक्त भने भएन ।

एकाध दिनमै श्रीमतीको फोन आयो । “मलाई ठिक भइसक्यो । प्रारम्भिक अवस्थामै रहेछ । चिन्ता नलिनुहोला ।”

यतिका दिनपछि तनावपछि उसलाई परिवारसँग बिछोडिनुको पीडाबोध भयो ।

“म पैसा भए सबथोक हुन्छ भन्ने ठान्थेँ । सबभन्दा ठूलो सम्पति त विपतमा साथ दिने मानिस रहेछन् ।” ऊ आफ्नो साथीसँग कुरा गर्दै थियो ।

(स्रोत : नागरिक – शनिबार)

This entry was posted in लघुकथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.