लघुकथा : पथ ग्रहण

~डा. विदुर चालिसे~

बल्लबल्ल चिठ्ठा परेकाहरूका अनुहारमा हेरिरहन्थेँ । चिठ्ठा बेचिरहेका तालुकदारहरूसँग दयाकाे भाव पनि देख्दिनथेँ । अाैसत सामर्थ्यका मानिसहरूलाई फुर्सद थिएन । जाेडजम्मा भएका भीडमा उभिएकाे मरन्च्यासे करायाे ।

–“गुटबन्दी मुर्दावाद !”

चर्काे प्रचारवाजीमा नारा चलिरहेकाे क्षण सबै अल मलमा थिए । बन्दी गुटका मानिसहरू अर्काे काेठामा चुपचाप चुराेटकाे धुँवामा कल्पना उडाइरहेका थिए ।

लाग्दथ्याे धुवाँकाे चर्काे लत र राजनीति गुटबन्दीकाे हद एकैसाथ लहरिरहेका थिए । तर बाेल्ने काे ? जस्ले बाेल्याे तेही चट ! चराहरू भए त उड्थे हाेलान बरू ती विचरा थिए । त्यसैले धुवाँसँग उड्नु र त्यसैमा कल्पना उडाउनु उनीहरूकाे खेती थियाे । धर्मचाहिँ बेग्लै पथकाे अाैरतसँग थियाे ।

–“मुसाजस्ता मानिसहरू माेटा थिए । बुध्दिचाहिँ छाेटा !”

अनन्त पथकाे अर्काे चर्काे गुटबन्दीकाे दासता थियाे । पथ ग्रहणकाे बेला नाम सरर्र अायाे । कुनै हाेस हवास विना टक्क उभएकाे शालिकजस्ताे मान्छे पाेजकाे थियाे ।

–मलाई हेपेकाे हाे ?”

चुपचाप ‘गणपति’ पिता समान थिए । उनकाे शालीन स्वभावका बीच उपपति बाहिर खुरूक्क निस्के । बिद्राेहकाे अागाेकाे झर्का छरिरहेका ज्यावलहरू अलमलमा परे ।

–“लाै अब सपथ ग्रहण गराैँ ।”

–“के काे सपथ ?”

–“पथकाे !”

–“कुन पथ ?”

–“हाम्राे पथ के !”

–“गुटबन्दीकाे सपथ गरिदैन, बरू गाेला बारूद बाेकिन्छ । यस्तालाई ठाेकिन्छ ।”

सन्नाटाकाे बीचमा खासखुस र अलमलकाे प्रभावका बीच सपथ फेरि राेकियाे । झगडा उडेर पद मिलानमा पुग्याे । त्यहाँ पुगेका बन्दी गुटका मानिसहरू चर्खा थापिरहेथे ।

–“हाम्राे अस्तित्व मेट्ने हाे ?”

हुँकारकाे डकारमा खास दम त छँदै थिएन, तर पनि अाजकलकाे राजनीति हाे टाउका गन्ती चाहिन्थ्याे । सहमतिमा पाउने भएर मिल्याे ।

सपथ ग्रहणकाे भव्यता बीच तरूनीहरूका अाँखामा गाजलहरू टल्केका थिए । याेध्दाहरूकाे निधारमा फुस्राे रगतकाे खत, बाँकी हावाहुरि, अाउरे बाउरे, च्याण्टे र चतुरेहरूकाे लस्करमा नायक उभिएर उनी भट्याइरहेथे ।

–“नेपाली क्रान्ति जिन्दावाद ! जिन्दावाद !!”

–“माैलिक क्रान्ति जिन्दावाद ! जिन्दावाद !!”

–“अारणीय सहिद लाल सलाम ! लाल सलाम !!”

गलाभरि माला र खादा बाेकेका मानिसहरू सडकमा छताछुल्ल हिंडिरहेथे, काेही वल्लाे किनारमा काेही पल्लाे किनारमा । तिनीहरूले लगाएका माला एवं खादा नै यस्ताे खास जातबाट बनेकाे थियाे कि अाग्रह, पूर्वाग्रह, विभेद, अारिस र अाक्राेसमा लट्किरहेका देखिन्थे । बाटाेमा तिनीहरू भेट्दथे तर अापसमा बाेल्दैन थिए । असल मानिसहरू चक्रपथमा घुमिरहेथे । उनीहरूलाई कुनै पथ, पद र मालाकाे चाह थिएन ।

–“मैले पनि अाज चक्रपथमा पथ ग्रहण गरेँ ! तर सपथचाहिँ गरिन ।”

(स्रोत : रचनाकारको फेसबुकबाट सभार)

This entry was posted in लघुकथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.