कथा : पराजित मान्छेको आक्रोश

~ध्रुब सापकोटा~

ऊ ऐन मौकामा प्रमुख अतिथि हुन गएन । झूटको खेतीमा उसको विश्वास हटिसकेको थियो ।

उसका यी चरम पतनका दिन थिए । सक्रिय जीवनबाट उसले आफूलाई मुक्त गरसिकेको थियो । एकान्तमा रमाउने उसले बानी पारसिकेको थियो । ध्याननजिक बसेर भू-दृश्यमा ऊ घन्टौँ बिताउन सक्थ्यो । सेतो बादलले गाउँलाई ढाक्ने अनि त्यो डुलुवा बादल विस्तारै अलप हुने यो प्राकृतिक नियमको साक्षी बनेको थियो । यो डुलुवा बादलको छोटो जीवनको अनुभव गरेको थियो । त्यसबाट प्राप्त हुने अर्थहरू केलाउन र सदुपयोग गर्न सकिरहेको थिएन । ऊ आफैँ पतनको अवस्थामा थियो ।


परबाट एउटा मान्छे आउँदै गरेको उसले देख्यो । त्यो मान्छे उसको शत्रु थियो ।


”त्यो शत्रु किन आउँदैछ ?” उसको मनमा प्रश्न उठ्यो । त्यस शत्रुलाई भेट दिने कि नदिने निश्चित गर्न सकेन । उसको सहयोगी पल्लो कोठामा बसेर अखबार पढिरहेको थियो ।


”तिमी यहाँ आऊ त !” उसले बोलायो । त्यो सहयोगी ढोकामा उभियो ।


”तिमी यहाँ भित्र नै आऊ न !” उसले भन्यो । त्यो सहयोगी उसको सेवामा २० वर्षदेखि नै थियो ।


”त्यो मान्छे देख्यौ ?” उसले सोध्यो ।


”देखेँ । त्यो तपाईंको शत्रु हो,” सहयोगीले भन्यो ।


”त्यससँग भेट्ने इच्छा नै छैन,” उसले भन्यो ।


”के सन्चो छैन भनौँ ?” सहयोगीको प्रश्न थियो ।


”त्यस्तो कुरा त भन्दै नभन । त्यो मेरो शत्रु हो । उसले बाहिर हल्ला गर्छ ।”


”मर्न लाग्नुभएछ । बेहोस हुनुहुन्छ । यस्ता कुरा गर्नसक्छ । पछि त्यो समस्या हामीलाई नै आउँछ,” उसले भन्यो ।


”पूजामा भनौँ ?” सहयोगीले सुझाव माग्यो ।


”त्यसो भन्दा पनि सुख छैन । कर्मकाण्डी, अन्धविश्वासी र आधुनिक चिन्तनबाट भागेको आरोप लगाउन सक्छ,” उसले भन्यो ।


”तपाईं जे सुझाव दिनुहुन्छ,” सहयोगीले भन्यो । उसप्रति सहयोगीको पूर्ण आस्था र विश्वास थियो । उसको उत्थानको समयदेखि नै ऊ सहयोगी थियो ।


अरू थुप्रै सहयोगी लाखापाखा लागे ।


”तिमी किन गएनौ त ?” उसले प्रश्न गरेको थियो ।


”तपाईंको सेवा गरेर बस्ने विचार गरेँ,” सहयोगीले भन्यो ।


”म तिम्रा लागि केही गर्न सक्तिनँ,” उसले भन्यो ।


”मलाई त्यसको वास्ता छैन,” सहयोगीले भन्यो ।


”तिमी र म मात्र यो कोठामा बसेको त्यसले देखेमा के भन्छ, थाहा छ ?” उसले प्रश्न गर्यो ।


”थाहा छैन,” सहयोगीले भन्यो ।


”मलाई समलैंगिक भएछ भन्नेछ,” उसले भन्यो ।


”मान्छे यतिसम्म तल जान सक्छ र ?” सहयोगीले सोध्यो ।


”तल गएका मान्छे शक्तिकेन्द्रमा भएकाले नै यो देशको पतन, यो दुर्गति भएको हो,” उसले भन्यो ।


शत्रु ढोकामा आइसकेको थियो । सहयोगी बाहिर निस्कियो । त्यो शत्रु साधारण पहिरनमा थियो । पहिरनबाट मान्छेको नाप गर्ने भए यो भद्र र सुशील देखिन्थ्यो । त्यसको कुटिलता व्यवहारबाट मात्र पत्तो लाग्ने कुरा भयो ।


”उहाँ हुनुहुन्छ ?” शत्रुले ढोकाबाट नै सोध्यो ।


”हुनुहुन्छ,” सहयोगीले भन्यो ।


त्यो शत्रुले उसको जीवनमा नोक्सान मात्र गरेको छ । विश्वासघात मात्र गरेको छ । यो जस्ता केही मान्छेले आघात नगरेको भए आज ऊ देश हाँक्ने मान्छे हुन्थ्यो । यो देशको अराजकता, यो दुरावस्था र यो असफलता आफ्नो अभावका कारण नै हो भन्ने विश्वास उसलाई थियो । कुनै समयमा ऊ भन्ने गर्थ्यो, “हामीले गाईको दूध मात्र खाउँ ।” साथीहरूले उसको कुरामा समर्थन त जनाए तर दूधले तिनीहरूलाई पुगेन, रगत नै तनतनी पिए । गाई अहिले बेहोस अवस्थामा छ ।


शत्रु उसको प्रतीक्षामा बसेको आधा घन्टा बितिसकेको थियो । भित्रबाट बोलावट आएको थिएन । वाक्क लागेर हिँडोस् भन्ने उसको इच्छा थियो ।


”भित्र कोही मान्छे छ कि ?” शत्रुको प्रश्न थियो ।


”कोही छैन,” उसले भन्यो ।


कुनै समयमा यो शत्रु उसको घरमा प्रत्येक दिन आउँथ्यो । उसँग घन्टौँ समय बिताउँथ्यो । शत्रुलाई उसको घरको कोठामा जानका लागि कसैको अनुमति लिनुपर्दैन्ाथ्यो । उसको परम सहयोगीमा दरएिको थियो । यो सहयोगीको भ्रम विश्वासघातपछि मात्र हटेको हो । यो शत्रुले विपक्षीको पुच्छर समाएर उसलाई उठ्न नसक्ने गरी लात हानेपछि मात्र सहयोगीको भ्रम हटेको हो । लोभ नै यो मान्छेको कमजोरी देखिएको हो ।


एक घन्टा बित्यो । त्यो शत्रु अझै गएको थिएन । पतनपश्चात् ऊ शक्तिशाली रहेन । उसका कुराहरू अखबारका लागि सन्दर्भहीन मात्र होइन, हास्यास्पद बन्न पुगेका थिए ।


”तपाईं ?” उसले प्रश्न गर्यो । शत्रुले उठेर नमस्कार गर्यो ।


”धेरैपछि आउनुभयो । विदेशतिर हुनुहुन्थ्यो ?” उसले प्रश्न दोहोर्यायो ।


”यहीँ छु,” शत्रुले भन्यो ।


”तपाईं पार्टीमा नै कि छोड्नुभयो ?” उसले प्रश्न गर्यो ।


”यो बुढेसकालमा छोडेर पनि के गर्ने ?” शत्रुले भन्यो ।


”तपाईं अहिले के सांसद हो ?” उसले प्रश्न गर्यो ।


”होइन,” शत्रुले भन्यो ।


”एउटा सांसद पनि तपाईंलाई पत्याएनन् ?” उसले प्रश्न गर्यो ।


”त्यसै त भन्न पर्यो,” शत्रुले भन्यो ।


”तपाईं किन आउनुभएको ?” उसले सोध्यो ।


”एउटा कार्यक्रम राखेको थिएँ,” शत्रुले भन्यो ।


”कस्तो कार्यक्रम ?” उसले प्रश्न गर्यो ।


”उही त हो प्रजातन्त्र,” शत्रुले भन्यो ।


”तपाईंको कार्यक्रम सुनेर उनीहरू हाँस्दैनन् ?” उसले भन्यो ।


”यस्तो गम्भीर विषयमा उनीहरू किन हाँस्छन् ?” शत्रुले भन्यो ।


”गम्भीर विषयको नाउँमा, गम्भीर शब्दको नाउँमा हामीहरूले उनीहरूलाई ठगिरहेको कुरा उनीहरूले थाहा पाइसकेका छन्,” उसले भन्यो ।


”गणतन्त्र आइसकेको अवस्थामा यसको अवस्था झन् बढेको छैन र ?” शत्रुले भन्यो ।


उनीहरूलाई तन्त्रको के मतलब ? उनीहरू २० वर्षअघि जुन अवस्थामा थिए, आज झन् उनीहरू हामीबाट त्रस्त छन् । अवस्था उही छ, बरु त्रास बढेको छ । हामी भने मोटाउँदै गएका छौँ,” उसले भन्यो ।


”यसभन्दा बाहेक अर्को गहन विषय के हुनसक्छ ?” शत्रुले भन्यो ।


”यही कुरा हामीले २० वर्षदेखि गररिहेका छौँ । यो खेतीबाट बाली हामीले भित्र्यायौँ । उनीहरू भोकै छन् । हाम्रा कुरा गजडीका गफ भएका छन्,” उसले भन्यो ।


”हामीले यसबाहेक के गर्न सक्छौँ ?” शत्रुको प्रश्न थियो ।


”हाम्रो पतन यही सोचले भएको हो,” उसले भन्यो ।


”अब यो जीवन त धान्नैपर्यो,” शत्रुले भन्यो ।


”ल ठीक छ तपाईं जीवन धान्नोस् । मैले के गर्नुपर्यो ?” उसले भन्यो ।


”प्रमुख अतिथि बन्न आग्रह गर्न आएको,” शत्रुले भन्यो ।


”मेरो महत्त्व अझै छ र ?” उसले भन्यो ।


”त्यही भएर त आएको,” शत्रुले भन्यो ।


”मलाई त अब यसमा विश्वास छैन । अर्को एउटा कुरामा भने मेरो विश्वास बढेको छ,” उसले भन्यो ।


ज्योतिषीले मेरो ग्रह हेरेर १ सय १५ वर्ष बाँच्ने कुरा बताएको छ,” उसले भन्यो ।


”धेरै राम्रो कुरा भनेछ,” शत्रुले भन्यो ।


”अझ हाम्रो कुरा त मैले बताएको छैन,” उसले भन्यो ।


”त्यस्तो के कुरा होला ?” शत्रुले भन्यो ।


”यो देशमा एकपल्ट म प्रधानमन्त्री बन्छु,” उसले भन्यो ।


”यो त अझ राम्राे कुरा भयो,” शत्रुले भन्यो ।


”अझ राम्राे कुरा बाँकी छ,” उसले भन्यो ।


”त्यतिखेर म तपाईंलाई सांसद बनाउँछु,” उसले भन्यो ।


राम्रा कुरा सुनेर उसको स्वीकृति लिएर शत्रु फर्कियो ।


”अघि भेट्ने इच्छा छैन भन्नुहुन्थ्यो । अझ त्यहीसँग घन्टा बिताउनुभयो,” सहयोगीले भन्यो ।


”मलाई एकाएक त्यससँग जिस्कन र व्यंग्य गर्न मन लाग्यो,” उसले भन्यो ।


”उसले तपाईंको यो गहिरो व्यंग्य बुझ्दैन । तपाईं प्रधानमन्त्री हुने कुरा मात्र बुझ्छ । उसलाई त्यो सूत्रबाट व्यंग्य हानेको कुरा बुझ्न सक्तैन,” सहयोगीले भन्यो ।


”मैले प्रयोग गरेको,” उसले भन्यो ।


सहयोगी बाहिरियो । बनावटी कुरा गरेर शत्रुलाई उसले आश्चर्यमा पारेको थियो । ऊ ऐन मौकामा प्रमुख अतिथि हुन गएन । झूटको खेतीमा उसको विश्वास हटिसकेको थियो । केही गर्ने सामथ्र्य थिएन । मृत्युबाहेक अन्य कुराबाट उसको आस्था हटिसकेको थियो । यो दुःखको कुरा थियो । एउटा आदर्श पाखा लागेको थियो ।

(स्रोत : कान्तिपुर – नेपाल साप्ताहिक अङ्क ३६३)

This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.