कथा : क्यानभासभित्रको देवीप्रसाद

~गोपाल दुलाल~

देवीप्रसादको घरमा त्यो रात खुसी छाएको थियो । यसपालीको तिहार भने साँच्चै नै रमाईलो होला भन्ने विश्वासमा थिए उनीहरु । आजै मात्र ऊ घर फर्किएको थियो, बहिनीको उपचार गरेर, । जन्मजात चिरिएको ओठ लिएर जन्मिएकी देवीप्रसादकी बहिनीको मुहार आज लक्ष्मीको जस्तै सुन्दर थियो । लक्ष्मीपूजाको त्यो रात लक्ष्मी नै बनेर आएजस्ती देखिन्थी ऊ । त्यसैले बुबाआमाले लक्ष्मी पूजा गरेनन् मात्रै उसैको मुहारमा मात्र हेरिरहे ।

गरिवीले सताएका उनीहरुको सपना आज देवीप्रसादले पुरा गरेका थिए । त्यसैले उसको बुबाको छाती गर्वले फुलेको थियो । विगतका वर्षरुमा जस्तो देउसी भैलोको लहर गाउँमा थिएन । किनकी गृहयुद्धको राप देशका अङ्ग-अङ्गमा पिल्सिएका थिए । संस्कृतिका अवशेष मात्र भएर होला सायद खुलेर चाडबाड मनाउने अवस्था देशभरी थिएन । तर जिन्दगीकै अविस्मरणिय चाड देवीप्रसादको घरमा भित्रिएको थियो । राम्रो संग बोल्न नसक्ने बहिनी आज दाँतका लहर खोलेर हाँस्न सक्ने भएकी थिई । यो नै उनीहरुको परिवारको लागि सबैभन्दा ठुलो आर्शिवाद र हर्षो विषय थियो । देशको एउटा कुनामा रहेको सुखी परिवारको नमूना बनेको थियो ।

तिहारको गन्थन सकेर विछ्यौनातिर लाग्ने तरखर गर्दै थिए उनीहरु । त्यतिकैमा ढोकामा कसैले जोडले हिर्कायो । उनीहरु झस्किए । तर, ढोकामा हान्ने क्रम रोकिएन । राती आउने मानिस किन आएका हुन् । त्यसैले घरको बुढी मान्छे मुन्तिर झरे र साथमा उनकी अर्धाङ्गििन पनि । उनीहरु तल आइपुग्दा ढोका फुटिसकेको थियो र नौ दशजना हतियार बोकेका मानिसहरु घरभित्र पसिसकेका थिए ।

‘तपाईंको छोरा खै -‘ एउटाको प्रशन थियो ।

‘आज भर्खरै काठमाडौंबाट आएको । थाकेर आएको थियो । त्यसैले सुतिसक्यो बाबु’ देबीप्रसादका बुबाले जवाफ दिए ।

‘तपाईंको छोरासँग हाम्रो काम छ । तल बोलाउनुस्’ हतियार बोक्नेहरुको नाइकले भन्यो ।
आमाले प्रतिकार गरिन् ‘अहिले सुतिसक्यो, भोली गरे हुँदैन त्यो काम -‘

‘ए देवी, तल आइज’ नाइके चिच्यायो र चारजना माथिल्लो तलामा उक्लिए । पछि पछि आमा रुँदै दौडिइन् ।

‘बाबु मेरो विन्ती छ, यसलाई भोली लैजानु’ आमाको पुकार थियो । तर त्यस पुकारको सुनुवाइ भएन । चारजनाले देवीप्रसादलाई घिच्याउँदै तल ल्याए । आमा डाँको छोडेर रुन थालिन् । बाबु पनि चुप लागेर बस्न सकेनन् न त उसकी बहिनी नै । तर जनावरको आत्मा भएको त्यो जत्थाले मानिसको पुकारको कदर गर्न सकेन । एउटी आमाको काखबाट मध्यरातमा एउटा सन्तानलाई खोसेर लाने निधो नै गरे ।

‘आमा चिन्ता नगर्नुस्, भोली आइहाल्छु नि म । तपाईं नरुनुस् आमा, मलाई केही हुँदैन, उहाँहरुसँग मेरो एउटा गफ छ, त्यसैले उहाँहरु आउनुभाको ।’

‘बाबु छिटो आइज है’ आमाले यति भनिसक्दा उसका हात बाँधिइसकेका थिए र आँखामा पट्टी लागिसकेको थियो ।

‘हुन्छ आमा’ यही नै थियो देवीप्रसादको जवाफ ।

‘एइ ! हिँड् अब’ नाइकेले बाबुआमालाई भन्यो, ‘तपाईंको छोरा आएन भने हाम्रो कार्बाहीमा पर्‍यो भन्ठान्नुस् । यसले हाम्रो आदेश नमानी हाम्रोविरुद्ध सुराकी गरेको छ । पार्टीले जे भन्छ, त्यही अनुसारको सजाय हुन्छ, हिँड्नुस कमरेडहरु ।’

रातको सन्नाटालाई चिर्दै त्यो टोली कता लाग्यो त्यो न त कुनै गाउँलेले थाहा पाए न त देवीप्रसादको परिवारले ।

भाइटिकाको अघिल्लो दिन थियो त्यो, म घरमै थिएँ, देउसी खेल्न जाने कुनै योजना थिएन । किनभने देउसी खेल्न गएमा फर्किएर आउने हो कि होइन त्यसको कुनै ठेगान थिएन । त्यसैले विदाको उपयोग गर्दै म केही उपन्यास पढ्दै थिएँ । हजुरआमा सेल पकाउँदै हुनुहुन्थ्यो । म अनि दाई माथितलामा थियौं । तल कोही आयो र हजुरआमासँग कुरा गर्न थाल्यो । म तल झरें । त्यो व्यक्ति हाम्रो ठूलोबुबा पर्ने व्यक्ति हुनुहुन्थ्यो । उहाँले हजुरआमासँग जुन कुरा गर्नुभयो त्यो कुराले म झस्किउँ । मेरो मन छियाछिया भयो । मस्तिस्कमा स्तव्धता छायो । मेरो हृदय विक्षिप्छ भयो । एकैपटक डाँको छाडेर रुन मन लाग्यो तर मैले त्यसो गरिन । म सरासर ओछ्यानमा गएँ र मुख छोपेर सुतें ।

बेलुकी खाना खाने बेलामा बहिनी मलाई बोलाउन आई । म जान मानिन । तर जब बुबा आफैं आउनुभयो म जान बाध्य भएँ । हुन त मलाई के भयो कसैलाई थाहा थिएन । कसैले केही बुझ्न पनि चाहेनन् । मैले खाना नखाने भनेपछि आमाले पनि मलाई गाली गर्नुभयो किनकि मैले चाडबाडको दिन अरुलाई नरमाइलोगराउँदै थिए । तर जब गालीका शब्द मेरो कानमा पर्‍यो, मेरो हृदयको गाँठो एकैपटक फुक्यो र आँखाबाट आँशु वग्न पुग्यो । त्यो नै मेरो बाल्यकालपछिको पहिलो पल थियो जुन पल म अधर्ैय भई रोइरहेको थिएँ । म मेरो परिवारको एकदमै कठोर मन भएको सदस्य थिएँ । आमा भन्नुहुन्थ्यो, ‘तँ त हामी मर्दा पनि रुँदैनस् होला ।’ तर त्यो साँझ म त्यसरी रुँदा सबैले त्यसबारे बुझ्न चाहे । सायद म धेरै रोएर होला । मलाई कसैले खाना खान कर गरेनन् ।

मेरो रुवाइको जवाफ सबै गाउँलेलाई थाहा थियो । देवीप्रसादको हत्या । देवीप्रसाद मेरो मिल्ने मात्र होइन अति मिल्ने साथी थियो । उ र म एउटै स्कुलमा पढ्थ्यौं, कक्षा दशमा । उसको मृत्युको त कुरै छाँडौं उसँग मेरो लामोसमेयसम्म भेटघाट नगर्ने कल्पनासम्म पनि म गर्न सक्दैनथें । त्यसैले एउटा अनपेक्षित वाण प्रहार भएको घाइते मृग जस्तो हाल मेरो हृदय भएको थियो । सारा गाउँ उसको हत्याको कारण स्तव्ध र आर्श्चर्यचकित थियो । तर कारण सोध्ने आँट कोहीसँग पनि थिएन ।

यसरी टाढा जाने लक्ष्य बोकेको यात्री बीचमै साँझ परी अलपत्र परेझैं हाल भयो उसको परिवारको । उसको घरमा साटिएको एक पलको हाँसो नै उनीहरुको जीन्दगीको खुशीको अन्तिम क्षण बन्न पुग्यो । परिवारलाई खुशी राख्ने देवीको त्यो सपना एकैरातमा नै शुन्यतामा बिलिन हुन पुग्यो । उ आफूमात्र मरेन मजस्ता कैयौं मित्रहरुको आत्मा पनि आफूसँग लिएर गयो ।

घटना त्यतिकै सेलाएन । विद्यार्थी संगठनको नाम लिएर आएका व्यक्तिहरुले त्यसको स्पष्टीकरण पनि दिए । उनीहरुका अनुसार उ सेनाको सुराकी थियो । जसलाई पार्टीले राजधानी जान प्रतिवन्ध लगाएको थियो । त्यतिमात्र, होइन वरपरका तीनवटा भन्दा बढी गाविसमा जानुपरे उसले व्रि्रोही पार्टीको अनुमति लिनुपथ्र्यो । तर उसले विनास्वीकृति काठमाडौं गइ आफ्ना गतिविधि सञ्चालन गर्‍यो । त्यही आरोप थियो उसप्रति व्रि्रोहीहरुको । वास्तवमा गलत को थियो त्यो त मरिसकेको आत्मालाई थाहा होला । तर, यही तथ्यको खेती गरेको एउटा दुश्मन कम भएको अनुभुति व्रि्रोहीहरुले गरे ।

उसको बारेमा मलाई यति थाहा थियो कि उसको नातेदार पर्ने एकजना सेनाम काम गथ्र्यो । त्यही भरमा उ शंकाको घेरामा पर्‍यो र अन्ततः मृत्युको शिकार भयो । तर मलाई विश्वास छ उसले कुनै हालतमा नराम्रो काम गरेन । किनकि उ स्कुल पढ्ने केटा थियो र नियमित विद्यालय पनि जान्थ्यो । उसले त्यस्तो सुराकी गर्ने समय नै पाउँदैनथियो । तर विवेक र विश्लेषण गर्ने क्षमता नभएका मानिसले गर्दा उ निर्दोष भए पनि मृत्युको शिकार बन्यो ।

आज उसको परिरवार मसानघाट कुन बसेका मानिसको जमात जस्तो भएको छ । उसको परिवारमा खुशी भन्ने कोही छैन । सायद उसको आत्मा कतै लुकिरहेको होला तर उसको परिवारको खुशी बाँड्न सक्दैन । उजस्ता हजारौं देवीको लाशमाथि टेकेर सिंहदरबार छिरेका केही जनावर त्यतैको चौरमा हराइरहेका छन् । अब जंगल आवश्यक छैन उनीहरुलाई न त गाउँ नै ।

देश आज एउटा यस्तो क्यानभाष भएको छ, जसमा एउटा विक्षिप्त चित्रकारले आफ्ना जीवनका सम्पूर्ण रंगहरु पोतेको छ । न त त्यसमा सुन्दरता छ, न त कुनै आकर्षण । यही क्यानभासभित्र लुकेको छ मेरो देवीप्रसाद । हो यही क्यानभासभित्र जुन क्यानभासलाई राजनीतिज्ञहरु देशको नक्सा भन्छन् । तर म त्यसलाई नक्सा भन्दिन न त त्यसभित्र म जिल्ला र अञ्चलका सीमाना नै देख्छु । म देख्छु त केबल एउटै आकृति जुन आकृति केही बर्षअघि सजीव बनेर मेरो अगाडि खेल्थ्यो, मसँग हिँड्थ्यो र मसँगै बसेर बढ्थ्यो । उसलाई पनि देशको भविश्यको कर्णधार भन्थे । त्यसैले होला म त्यो क्यानभाषभित्र मात्र मेरो देवीप्रसादलाई देख्छु ।

(स्रोत : Mechikali)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.