कथा : चर्पी मास्टरको कथा

~सीता पोखरेल~Sita Pokharel

आफ्नै घरको भित्तोमा थोत्रा टिनका ट्याप्रा टसाएर चर्पी बनाईदिने जग्गाधनी शैलेन्द्रलाई एकदिन उस्ले भनि ‘तपाई भट्टीलाई छाप्रो हाल्न दिएर नखत बझ्नु हुन्छ । म चाहि रातोदिन फैलिएको दुर्गन्ध सुङदै बस्नु पर्छ । बरु यो कामचलाउँ चर्पी हटाईदिनुस् !

शहरतिरका दुई लम्बरी हप्ते पत्रिकामा गोरु टाउके फोटो छापिने शैलेन्द्रका लागि यो चर्पीवाण रन्न्न.. कान हुदै मुटुतिर गएर घोपियो । बदलामा, धम्कीपूर्ण यो वाणलाई जरैवाट उखलेर राधातिर फर्काउने चेष्टा गर्यो ।

नजिकैको कुप्री परेको बिजुलीको खम्बा समात्दै राधातिर फर्किएर उँ जंगियो जब्बरे जंगबहादूर जसरी । एक्कासी जंङ्गिएरै भन्यो ‘मेरो जग्गामा पाईखाना राखौं कि झ्यालखाना ? त बेश्येलार्ई के को टाउको दुखाई ? ‘मलाई धम्क्याउने तेरो तेत्रो हिम्मत ? छातीमा धाप मार्दै धमास् दियो – म को हु चिनेकी छैनस् ?’

बैशाखको मध्यान्हको घाम, त्यो घामभन्दा तेज उस्को बोली जुधेको बिजुलीको तार चट्किएसरी झन झन् चट्किदै गयो चट्ट..टट… भन्यो– ‘चर्पी पन्साउन तेरो बाउको विर्ता सम्झिन्छेस ? दुई लम्बरी कमाईले ह्याँ घर बनाई ! गन्हाए जान अन्तै किन ह्याँ डुक्रिन्छेस ? लाज नभा’की वेशुल्ली ? शेर बहादुर देउवाको जस्तो टट्याङ्रो टकटके बोलीले गाली गर्दा राधालाई हुनसम्म सहि नसक्नु भयो । यतिन्जेल घर र आँगन दुरीबिचको गन्धे गाली अब डगरमा गएर छताछूल्ल हुने भयो ।

क्षेत्रीकी छोरी राधा हातमा खुर्पा लिएर हुर्रिदै घरबाट बाहिर निस्की । दुई सय भोल्टको करेन्ट फिट भएझै तातिरहेको कन्चट रन्काउदै भएभरको उम्लिरहेको रगत छताछुल्ल पारी, भनि ‘मसँग ताकत भए तेरो टाउँको यही खुर्पाले गिडेर चर्पीमा गाडिदिन्थे, बुझिस् काठे ? डगरमा त्यो हदसम्मको चट्याङ् चड्किए जस्तो कर्कस कोलाहल सुनेर वल्लो–पल्लो गाउँ,बाटो,मोटरका बटुवा जति सप्पै सित्तैको सर्कस हेर्न एकैसासमा झुरुप्प भए । अगाडी बढ्नै सकेनन् । गाउँमा मान्छे खान पल्किएको बाघ मार्न गाड लागेको भिड जसरी ।

त्यसो त सोझा, निर्धा र वेसहारा जतिलाई दुःख दिएर गाउँ निकाला गर्नु सैलेन्द्रको मुख्य ध्येय हुन्थ्यो । थाहै नपाई दलालहरु अघि भिडाई सक्थ्यो । घर किन्ने मान्छे ओइरो खनिएपछि बल्ल थाहा हुन्थ्यो आफ्नो घर बिक्रिमा छ भनेर ।
यस् पटक उस्को मुख्य निशाना राधा बनेकी थिई ।

काँठको सानोतिनो रैथाने शैलेन्द्र नयाँ बस्तीका मान्छेलाई बुद्धु भेडा बाख्रा झै सम्झन्थ्यो । विरोध गरे, लोग्ने मान्छे भए खाते भन्थ्यो स्वास्नी मान्छे भए बेश्या.. आखर गर्दथ्यो । ‘बारीको रच्छ्यान चलाए आफ्नै मुखमा छिटा’ चलाउनु भन्दा बरु उनीहरु पर–परै हच्किन्थे । हुन पनि उँ त्यही चर्पीको फोहोर खाने किरो भन्दा पनि सढन्ताम थियो । त्यही भएर उस्लाई ढल बिनाका ति चर्पीले छरछिमेकलाई कति असर पर्छ भन्ने कुराको हेक्कै थिएन |

राधाले आफ्नो सडकको घरको अगाडी सानो दिवाल लाइ । फूल रोपी,गमला राखी । तर,बिहान हेर्दा सबै–सबै भत्किरहेका हुन्थे । कयौं रात कुपि बालेरै बस्दा धेरै प्रयासमा पनि उ सफल हुन सकिन । सधै विरुप दशामा उस्को मन पनि तिनै फूलहरु जस्तै भाच्चिने गर्दथ्यो । कोपिला, भर्खरै फक्रन लागेका अनि फूलिसकेका फूलहरु रातभरीमा निमोठीएर भोरमा मरिसकेका हुन्थे । मरेरै पनि ती फूलहरु हासिरहेका हुन्थे । अनेकन क्रोधले थलिएका तिनै राधाहरु हासे जसैगरी ।

यो भन्दा अघि पनि उस्का विरुद्ध बोल्ने जतिका झ्यालका शिशामा ढुंगाले हानेर हुन्छ कि भर्खर लगाएका आलो पर्खाल भत्काएर हुन्छ । कयौंको उठिवास लगाईसकेको थियो । उस्की जेठी श्रीमतीलाई आफ्नै घरमा डेरा गरी बस्ने तराईतिरको मूसलमानसँग बात लाएर कान्छी भित्र्याएको थियो ।

दुई वर्षअघि भक्तपुरको पुरानो बस्तीका बिच घर बनाउन विवश तीस वर्षिया राधा छिमेकीहरुको त्यो हदसम्मको व्यवहारले आजित भैसकेकी थिई । गाउँ छोड्न पनि त चटक्कै सक्तिन थी कारण, श्रीमान् दश वर्षदेखि खाडीमा, तीन चिचिला बालबच्चा, रोगले थलिएको शरिर, त्यस्माथि शैलेन्द्रको त्यो गन्धे वक्र दृष्टि ।

हुन पनि त्यो घर नै उस्लाई माईग्रेनको भण्डार जस्तो भएको थियो ।सम्झी– ‘कोशी पारिका जस्ता त त्रिशुली पारिका हुदा रैनछन् ! मान्छे पनि माछा पनि कोशीकै मिठा ! बाग्मती..! त्यही चर्पी जस्तो गन्हाउने ठाउँका माछा पनि फोहोर मान्छे पनि फोहोर . न बोल्नलाई लाज छ न सरम, न खानलाई घिन छ न गरम !

‘सब चिसा रस नभएका, स्वाद नभएका बेस्वादेहरु…!’

उस्को घरभन्दा वाह पन्ध्र घर मास्तिर शैलेन्द्रको घर थियो । राधाको घरको अगाडी र पछाडी पनि उस्को तीन रोपनीभन्दा बढी जग्गा थियो । पछाडी पट्टिको जग्गा चार पाँच थरिका भट्टी नै भट्टीले भरिएका थिए । एउटा टहरा बराबर एउटा भट्टीको रु पन्ध्र हजार मासिक बुझ्दथ्यो । तिनका चर्पी जति सबै ताराका घरपछाडि सटेका थिए । तर,सेफ्टी ट्यांकी नराखी सामान्य खाल्डो खनेर ।

नजिकै गाडी स्टेशन,ड्राईभर र खलासीका लागि भात खाने गतिलो निहुँ भएको थियो शैलेन्द्रका लागि । के खोज्छस् कानो आखो।।जो चाह्यो सोही सूरा सुन्दरीको व्यवस्था उसैले आफै गरिदिएको थियो । चौंध वर्षदेखि चालिस वर्षसम्मका ठिटीहरु जो शहरतिरवाट मगाईन्छन् रे ! हरेक दिन फेरिने ती चेहराहरु रात्रीकालिन सेवा सकेर झिस्मिसेमै हराईसकेका हुन्थे ।

उँ जस्तै गाउँभरिका बेगारी केटाहरु जम्ने अखडा तिनै भट्टी बनेका थिए । सोझी श्रीमती सागको व्यापार गर्ने,उँ दिनभरी पाँच फन्का गाउँ घुम्ने,भट्टीमा दिउँसै तासमा रम्ने,अरु के केमा…. कोही वोले, उस्का विरुद्ध खनिन उस्का केटाहरु गमगडी तयार हुन्थे । उनीहरुको नाईके अर्थात डन उही चर्पी मास्टर शैलेन्द्र थियो । उस्को अन्याय घर,भट्टीमा मात्र सिमित नभएर दिन दू गूना रात चौंगूना गाउँभरि फैलिरहेकै थियो । पूराना बस्तीकासँग भने सारमा सार मिलाएर धनुष्टंकार आकारमा नमस्कार फर्काउथ्यो । त्यही भएर उनीहरुका लागि उँ संरक्षक जस्तै थियो । तर, नयाँ बस्तीका लागि शिरमा पलाएको एैजेरु । नयाँ अनुहार देखो कि त भाले पल्टिहाल्ने ।

सेफ्टी ट्यांक्की पनि नवनाई राखिएका ति भट्टीका चर्पी अनि भट्टीमा राखिएका थरिथरिका लड्कीका कारण पुरै गाउँ नै गन्हाएको थियो ।

तर, त्यो चर्पी दुर्गन्ध राधाका लागि न रातमा निंन्द्रा न त दिनमा चैन नै दिने खालको भयो ।मान्छेहरुको भिडबाट शैलेन्द्रले धमास दियो –‘ए मलाई तैले गुहुमा गाड्ने ? तेरो त्यत्रो हिम्मत ! फेरी बलको धमास दियो शैलेन्द्रले । खुर्पा फ्याकेर नजिकै रुदै गरेको दुधे छोरो च्याप्दै राधाले भनि –‘तँ त प्लाष्टिक टिप्ने खाते भन्दा सडेको गु खाने कुकुर होस् । घाँस खाने पशु भन्दा रड्डी गधा होस् । तेरो भाँडामा गु’खा मलाई टाउको दुखाई छैन तर,तैले खाको गुको गन्ध मलाई आउनु भएन बुझिस् ।’ कहि नभा’को डन रे ! राधाले भुईमा पिच्च थुकी ।’

दुबै हातका बाहुला मास्तिर फर्काउदै उँ राधातिर बेत्तोडले हानियो, बिचको दुरी दुई हातमात्र फरक । लाज पचाएर भन्यो ….!’ दिनभर नाठा खेलार बस्छेस् ? एैले घिन लाग्यो भन्छेस्रु…? उस्का आउरे भाउरेले हान्न ईशारा गरे ‘हान हान..! आज हान,नछोड सुकुटीलाई ।’ झम्टदै गयो राधा भाटौ एक हातले जगल्टा समायो , च्या..च्या..छोरो रोयो, दुईटी छोरी पनि रुन थाले ह..हाकार भयो अर्को हात उज्यायो । हत्त न पत्त उस्को दुबै हात भिडवाट एक बृद्धाले बेस्सरी हुर्याउदै भने

‘आईमाईलाई हात लाउन हुन्न मर्दा जातले ! नर्कको बास हुन्च ।’

अब उसलाई चारजनाले डग्मगाउनै नसक्ने गरी बेस्सरी च्यापे । ‘त जस्तो बलको धमास् देखाउन सक्दिन कानूना गएर लड्छु ।’ राधाले जगटा सम्हाल्दै भनि– एउटी आईमाईलाई मिठो बोली बोल्न नसकेर हात लाउँने मूला त के महान पुरुष र ? वरु वाह् हातको फरिया ला’र हिड् न ? नामर्द किन लाउँछस् पेन्ट!

छेउमै भएकी उस्की कान्छी स्वास्नीले राम्ररी कुरा पनि नबुझी सबैका मुखुन्जेल फ्याटट .. बोली – मलाई त चित्त बुझाउन सकेको छैन मेरो लोग्नेले ? गाउँभरीका स्वास्नीलाई चित्त बुझाउने सँडाहा हो र…!

भिडवाट गल्ल्ल हासोका फोहोरा छुट्यो हा..हा..हा…लाजले राधा पानीपानी हुदै घरभित्र पसी । हासोले भिड ढुंगाले हानेको बारुलाको गोलो भाडिएसरी तितरवितर भयो । कोही मुखामुख गर्नथाले । ‘झरेको शेखी नुगेको निहुरमुन्टी’ निलोकालो हुदै शैलेन्द्रले राधा गएतिर नियालेर निकैवेर सम्म हेरिरह्यो…
केही महिना पछि…
शेलेन्द्रले राधाको घर पछाडीका चर्पी घर अगाडी पट्टीका खाली जग्गामा फेरी उसैगरी सार्यो ।

(स्रोत : Nepaljapan)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.