कथा : पेशा

~महेन्द्र महक~Mahendra Mahak

गोलो गोलो अनुहार । आँखामा गाजल । सानो ल्वाङ्गे फुली । रातो लिपिस्टिकले कामुक देखिएका गोल गोल रसिला ओठ ।
नुहाएर सुकाउन फुक्का छोडेको भिजेको कपाल । कसिलो छाती । रातो कुर्ता सलवारमाथि कालो रंगको छालाको ज्याकेट ।
ऊ साँच्चै सुन्दर थिइ । काउन्टरनेर उभिएकी ऊ साँच्चै बैंशकी मूर्ति थिई ।

होटेल देउराली ।
फिदिमबाट बिहान पाँच बजे हिडेको हाम्रो बस दिउँसो बिर्तामोड पुगेको थियो । गाडी ग्यारेजमा टुटफुट मर्मतका लागि छोडेर आएको थिएँ म होटेल देउरालीमा ।
बस कन्डक्टर राजुले बाइकबाट देउराली होटेलसम्म छोडेर गएको थियो । बाइकबाट नओर्लेर नै एक जना काम गर्ने केटालाई भनेर गएको थियो राजु– उहाँ हाम्रो नयाँ ‘गुरू’ हो । जे अर्डर गर्नुहुन्छ, दिनु है !
माघको महिना । हिउँदका दिन । चिसो मौसम । हुस्सुभित्र हराउँदै गएको झापा ।
तर म तात्तिदै थिएँ ।
एउटा ‘भर्जिन’ र एक प्लेट मासुका साथ ।
नसा लाग्दै गएपछि ऊ सुन्दर आइमाइबाट अप्सरा बनी ।
ऊ अप्सरा ! कामुक अप्सरा !
यो केवल मेरो आँखाको दोष थियो । मातको दोष थियो । पुरुष मन उद्धेलित भएपछि देखिने भ्रामक कल्पनाको दोष थियो ।
पिउन सिकेदेखि नै एउटा अजीवको बानी छ । मात चढेपछि मलाई सुत्नुपर्छ– शान्तपूर्वक । आरामदायी ओछ्यानमा । हिउँदको चिसोमा एउटा क्वाटर रक्सी र दुई प्लेट मासु खाएपछि दिनभरिको थकानले गर्दा निद्राले लठ्ठ बनायो ।
‘सुत्न पाइन्छ ?’

मैले गलत मान्छेलाई गलत तरिकाले गलत प्रश्न सोधेछु ।
‘पैसा लाग्छ सुतेको त हौ !’ उसले छिल्लिदै भनी ।
लठ्ठिएका मेरा आँखा स्थिर थिएनन् । धन्न मातिएको शरीरका साथ म स्थिर उभिएको थिएँ, जेनतेन ।
‘हाम्रो स्टाफ कहाँ सुत्छ ? म सुत्न चाहन्छु !’ पछिल्ला तीन शब्दमा मैले विशेष बल दिएँ तर सानो आवाजमा ।
उसले की बक्सबाट एउटा चाबी उठाइ र मेरो अघिअघि हिँडी । म उसको पछिपछि ।

उसको पहिरन– उसको श्रृङ्गार– उसको बैंश । ऊ काउन्टरनेर उभिएर ग्राहकहरुसँग गरेको सामान्य कुराकानी । काम गर्ने केटाहरुलाई अह्राएको सानो सानो काम ।
मलाई लागेको थियो ऊ यस होटेलकी मालिक्नी हो । होटेल साहुनी हो ।
त्यसैले उसले बोलेको एउटा वाक्य ‘सुतेको त पैसा लाग्छ हौ !’ को दोहोरो अर्थ निकाल्ने धृष्टता गरिनँ ।
मलाई ढोका खोल्दिएर ऊ एक शब्द नबोली फर्की ।

राती दश बज्नै लागेको बेला उसैले उठाइ मलाई ।
अघिसम्मको फुक्का कपाल मज्जासँग कोरेकी थिई, क्लिपले बाँधेकी थिई बाक्लो केश । घुँघरिएको कपालको झुप्पा काँधमा सुन्दरताका साथ बसेको थियो । कानको झुम्का ट्युबलाइटको उज्यालोमा झल्किन्थ्यो उसले टाउको हल्लाउँदा ।
‘धत् ! घरकी कालीको कसम !’ मैले आप्mनो मनलाई शान्त पारेको थिएँ ।
‘खाना खाने होइन ?’ उसले भनी ।
‘बेला भयो र ?’ मैले लामो सास लिएँ, तन्द्राबाट ब्यूँझिएँ र घडी हेरें । ‘मलाई खाना खान उठाइदिएकोमा धन्यवाद है !’ मैले कृतज्ञता प्रकट गरें ।
ऊ मुस्काई मात्र ।
‘अरुले खाइसके ?’
‘खाँदै छन् !’
‘ए !’

म बाथरुम पसेपछि ऊ पनि कोठाबाट बाहिरिइ ।
खाना खाँदा उसले पनि सर्भ गर्दै थिई, मासु–भात–तरकारी–अचार ।
रक्सीका क्वाटर ।
खुर्सानी ।

यतिबेला काउन्टरमा एउटी मोटी आइमाई बसेकी थिई । आइमाई नजिकै बसेको ७/८ वर्षको बालकको हातमा रिमोट थियो । टिभीमा बारम्बार ऊ च्यानल बदल्दै थियो । १०/११ वर्षकी बालिका केही लेख्दै थिइ काउन्टर नजिकैको एउटा सानो टेबुलमाथि ।
होटेल साहुनी त्यो मोटी आइमाई रहिछे । मैले आपैmलाई आश्वस्त पारेँ ।

‘बाला सुन्दरी को हो त ?’ मेरो मनले अर्को प्रश्न ग¥यो । ऊ अलिपरको टेबुलमा तरकारी थपिदिदै थिइ ।
मोटी आइमाई र मेरो गाडी साहुबीच कुराकानी हुँदै थियो । तर म अलि परको टेबुलमा थिएँ, के कुरा भयो ? सुनिएन । उनीहरु सानो आवाजमा बोल्दै थिए ।
‘ए शीला ! यहाँ आ त ।’ मोटी आइमाईले बोलाएपछि बालासुन्दरी काउन्टरनेर पुगी ।
बल्ल थाहा पाएँ, बालासुन्दरीको नाम ‘शीला’ रहेछ ।

उनीहरुबीच केही कुराकानी भयो ।
एकछिन पछि मेरो बसको साहु र शीला बाइकमा कतै जाँदै थिए ।
‘साहुले आप्mनै रुममा लाँदैछ के गुरू ! के वाल्ल परेको ?’ मसँगै खान बसेको मेरो खलासीले मलाई बतायो ।
तीनवटै बसका स्टाफ र साहुसमेत देउराली होटेलमा नै बस्नुको कारण बल्ल थाहा पाएँ ।

‘भोलि मेची बन्द !’ ठट्यौलो पाराको राजुले भन्यो । ‘खाना खाएर अहिले नै ससुराली जानु प¥यो । बन्द अनिश्चित रहेछ ।’ राजु चन्द्रगढी जाने सोचमा रहेछ ।
‘ढुक्क भ’र बसे हुन्छ गुरू !’ उसले मलाई आश्वस्त पा¥यो ।
‘कसको रहेछ बन्द ?’
‘लिम्बुवान ! खम्बुवान ! के के हो के के ?’ उसले अनुमानमा भनेको हुनुपर्छ । हाम्रो लागि मुख्य कुरा बन्द थियो । जोसुकैले बन्दको आव्हान गरे पनि आखिर बन्द त बन्द नै थियो ।
खाना खाएर म पहिला सुतिरहेको कोठामा सुत्न गइहालेँ । खलासी भाइ गाडीमा सुत्यो । साहु आप्mनै रुममा शीलाको जवानी ओढेर । राजु ससुराली दौडियो राती नै ।
***
बिहान शीलाले नै मलाई ब्यूँझाई ।
‘सुतेकालाई ब्यँुझाउने ठेक्का नै हो कि यसको ?’ एकाबिहानै उठाएकोमा रिस उठ्यो झनक्क ।
‘किन उठाएको यति सबेरै ?’ निद्रालु आँखा र रिसाहा बोलीका साथ भनें, ‘आज बन्दको दिन त अबेरसम्म सुत्न मन थियो ।’
उसले चियाको गिलास हातैमा दिई ।
‘घर कहाँ हो तपाइँको ?’ उसले सोधी ।
अप्रत्याशित प्रश्न । अप्रत्याशित समय ।
‘घर पश्चिमतिर पर्छ ।’ निर्लिप्त भावमा मैले जवाफ दिएँ ।
‘ए !’
‘तपाइँको नि ?’ मैले औपचारिकतावश सोधें ।
‘मेरो… तेह्रथुम हो ।’ उसले सोचेर जवाफ दिई । जवाफ दिँदा उसको मुहारको रंग उडेको थियो ।
उसको मुहारमा लागेको बादल मलाई राम्रो लागेन । त्यसैले भनिदिएँ, ‘तपाइँ हिजो खुब राम्री देखिनुभएकी थियो ।’
‘आज छैन र ?’ उसको मुहारमा रंग चढ्यो ।
‘आज राम्री हिजो चाहिँ साह्रै राम्री ।’ यसो भनेर म उठें बाथरुम जानलाई ।
ऊ मुस्कुराई । मुस्कुराउँदा ऊ झन् सुन्दर देखिइ ।
म बाथरुम छिरेपछि ऊ पनि रुमबाट बाहिरिइ ।
***

तीन दिनसम्म लगातार बन्द भइरह्यो । तीन दिनसम्म म पनि होटेल देउरालीमा बसिरहें ।
तीनदिनसम्म शीलासँग हाँस्दाबोल्दा ऊ मेरो नजरमा बदलिदै गई ।
पहिलो दिन ऊ अप्सरा थिई ।
दोस्रो दिन ऊ केवल सुन्दर आइमाइ बनी ।
तेस्रो दिन केवल आइमाई ।

अब त मनले एउटा प्रश्न उठाउँछ । उसले यस्तो धन्दा किन गर्छे ? छिः ! कता–कता घृणा उब्जियो मनभित्र । र, पनि तपाइँ सम्बोधन तिमीमा झार्न खोजें, सकिनँ ।
धेरै पटक उसलाई उस्तै मोहित पार्ने श्रृङ्गार गरी रिक्साबाट कतै जान देखेको थिएँ । बुधबारे वा अझ पर कतै । थाहा भएन ।
तर ऊ जान्थी । र, म माथिको टपमा बसेर ऊ गइरहेको हेर्थेँ । ऊ मुस्काउँथी । म पनि बदलामा मुस्काइदिन्थें ।
(मुस्कान सार्वभौम भाषा रहेछ ।)

होटेलका हरेक कोठाका ओछ्यान उसको बैंशले तात्तिएका छन् । कुनै न कुनै दिन । कुनै न कुनै समय ।
उसको धन्दा चल्थ्यो । होटल नचलेर पनि चल्थ्यो । बन्दमा पनि व्यापार चलेकै हुन्थ्यो ।
बन्दले बैंशलाई रोक्न सकेको थिएन । सक्दैन पनि ।

एउटा पुरानो पत्रिका (कुनै ग्राहकले छोडेको हुनुपर्छ) रुफटपमा बसेर पढिरहेको थिएँ । एक्कासी उसले पछाडिबाट अँगालो हाली ।
‘के पढ्दै हो ?’ उसले प्रेमिल आवाजमा सोधी । लाडिएर, लठारिदै । मानौं कि मेरी श्रीमती माया गरेर सोधिरहेकी थिइन्– मानौं कि उनी मलाई फकाउन खोज्दै थिइन्– मानौं कि म रिसाएको लाई मनाउन खोज्दै थिइन् ।
तर, अहँ ऊ कसैकी स्वास्नी थिइनँ ।
ऊ सबैकी स्वास्नी थिई ।
सोध्न मन थियो– ‘के गरेको यो ?’ तर यस्तो सोध्नुको तुक थिएन । ‘अँगालो’ मार्नुको अर्थ उसलाई थाहा थियो, मलाई थाहा थियो । बरु जवाफ दिएँ, ‘पत्रिका पढेको नि ! टाइमपास गर्न अरु केही भएन ।’
‘आपूmले नै चासो नदिने ! अनि कसरी हुन्छ टाइमपास ?’ यसो भनेर उसले आफ्नो अधरको लाली मेरो गालामा प्रत्यारोपण गरिदिइ ।
फेरि पनि सोध्न सकिनँ, के गरेको भनी । यसको अर्थसँग पनि हामी दुवै जानकार थियौं ।

‘शीला ! शीला !’ उसको मालिक्नीले उसलाई बोलाउँदै थिइ ।
मलाई किंकत्र्तव्यविमूढ अवस्थामा छोडेर ऊ तल ओर्ली ।
पाँच मिनेट पछि एक जना लोग्ने मान्छेका साथ उसलाई कोठा नम्बर एक सय सातमा पस्दै गरेको देखें ।
म उस्तै गरी पत्रिका हेरिरहें ।
***
म सजग छु र वफादार छु आप्mनो जीवनसाथीप्रति । यो वफादारिताको गुण मेरो वैवाहिक जीवनमा धेरै पछि मात्रै थपिएको हो । अन्यथा शीलाजस्ती अप्सराहरुको अगाडि ठूला–ठूला ऋषिमुनि त पग्लिएका छन् भने म मुला ड्राइभर न हुँ । मेरो जीवनबाट मीना हराएपछि मात्रै म वफादार बनेको हुँ ।
मीनाका लागि यो केवल रोमान्स थियो । मेरा लागि पनि ।
उसले विवाहको सोच बनाएकी थिइनँ । म पहिलादेखि नै एउटी छोरीको बाउ । कान्छी भित्र्याउने कुनै सोच थिएन ।
मीना र मेरो सम्बन्ध केवल सम्बन्धका लागि थियो । अन्यथा कुनै सम्बन्ध नै रहने थिएन । हामी जानीजानी एकअर्काप्रति नजिकिएका थियौं । हामीले जानीजानी सम्बन्ध बनाएका थियौं । यो सम्बन्ध केवल आनन्दका लागि थियो । रोमान्सका लागि थियो ।
तर उसको महिनावारी रोकिएपछि भने हाम्रो चेत हरायो ।

बच्चा रहेपछि मात्रै उसले विवाह गर्नुपर्छ भनेर दबाब दिन थाली । तर, मलाई मञ्जूर थिएन । मैले उसलाई सम्झाएँ, विवाह गर्दा हामी दुवै बर्बाद हुन्छौं भनेर । आखिर केही सीप नलाग्ने देखेपछि उसले एबोर्सन गर्ने भई ।
त्यतिबेला गर्भपतन गैरकानुनी थियो । त्यो समयमा १५/२० हजार मेरो लागि ठूलो रकम थियो । साह्रै मुश्किलले पैसा जुटाएर मैले ऊबाट पिण्ड छुटाएको थिएँ ।
यस दुर्घटनापछि मैले कसम खाएँ, जिन्दगीमा कुनै परस्त्रीलाई बदनियतले स्पर्श पनि गर्ने छैन ।

शीलाको वैंशले मलाई नलोभ्याएको होइन । झन् ऊ आफै मप्रति समर्पित हुन तयार थिइ । तर बैंशको मातभन्दा बलियो भइसकेको थियो मेरो नैतिकता ।
मलाई काकाले एम्बुलेन्स चलाउनका लागि मेरै जिल्ला बोलाउनु भएको थियो । सरकारी अस्पतालको एम्बुलेन्स चलाउन पाउने भएपछि म पनि घर फर्किदै थिएँ ।
घर फर्किन लागेको दिन त शीलाले मेरो जनेन्द्रीय नै समाती र चुनौती दिँदै भनी, ‘के हो ? तपाइँ त मलाई हिजडाजस्तो पो लाग्यो हौ ।’
‘आइमाई देख्नबित्तिकै होसहवास गुमाउनु मात्रै मर्दानगी होइन, आपूmलाई आप्mनो नियन्त्रणमा राख्न त्योभन्दा अझ ठूलो मर्दानगी चाहिन्छ ।’ मैले उसलाई जवाफ फर्काएको थिएँ ।
मेरो जवाफमा उसको शीर निहुरियो ।

‘होटलमा काम गर्दासम्म कसैले पनि मलाई ‘तपाइँ’ भनेन, तपाइँ मात्रै हो मलाई इज्जत दिने मान्छे । मलाई लोग्नेमान्छेहरुले एक गिलास पानीभन्दा बढी देखेनन्– तपाइँले मलाई मान्छे भएको अनुभूति गराउनु भो ।’
उसले शीर उठाउँदा उसका आँखा आँसुले भरिएका थिए । ‘भाँडा मिस्दा–मिस्दै म यो पेशामा लागेँ ।’
‘घरपरिवारले केही हेर्दैन यस्तो अवस्थामा पनि ?’ उसका आँशु सबूत थिए, यो उसले रोजेको पेशा थिएन ।
‘घर भए पो घरकाले हेर्छन् ।’
म केही बोलिनँ । मेरो प्रश्नमा नै प्रश्न लागेको थियो ।

‘सुकुम्बासी बस्तीमा म आमा र बहिनीका साथ बस्थें । एउटा आर्मी केटासँग चिनजान भयो । बिहे भो । तर संकटकालको कुरा, ऊ मलाई छोडेर कहाँ गयो, थाहा छैन । बा हामी सानै छँदा हामीलाई छोडेर कहाँ गए, थाहा छैन । बहिनी काठमाडौं पसी, पछि त्यतैबाट कुवेत । धेरै वर्ष भयो, उसको बारेमा मलाई केही थाहा छैन । आमा बित्नुभयो । मेरो एउटा छोरा जन्मियो । सन्तान हुर्काउन धेरै गाह्रो हुन्छ । धेरै ।

त्यसपछि यस होटेलमा भाँडा मिस्ने काम पाएँ । महिनामा दुई हजार पच्चीस सय कमाउने मलाई एकै रातको एक हजार १५ सय दिनेहरु आउन थाले । शुरु–शुरुमा मलाई अप्ठ्यारो लाग्यो । मरिगए गर्दिनँ यस्तो काम भन्ने लाग्यो । तर, सँधै हुँदो रहेनछ । म हारेँ ।

होटलले संरक्षण दिन्छ । होटलले आधा राख्छ । आधा मैले । कोठाको ग्राहकले आफै दिन्छ ।
छोरा बोर्डर्स छ । अहिले त सानो छ पछि के हुने हो थाहा छैन ।’
‘तपाइँ मलाई राम्रो लाग्यो । त्यसैले यत्ति कुरा भने, अन्यथा नलिनू ।’
उसले आँसु पुछी । अवरुद्ध गलाका साथ भ्mयालबाट बाहिरतिर हेरी ।

यति छोटोमा उसले बिताएको सम्पूर्ण जिन्दगी सुनाएकी थिई मलाई । एउटा बृहत उपन्यासलाई आप्mनै अगाडि उभिएको देखेथेँ मैले शीलाको रुपमा ।
त्यो बेला मैले यत्ति भन्न सकें, ‘जिन्दगी साँच्चै कठोर छ । निर्दयी छ जिन्दगी धेरैका लागि ।’

नाइट बस भेट्ने गरी तयार भएर म होटलबाट निस्कदै गर्दा ऊ कुनै लोग्नेमान्छेको बाइकमा सवार भइ कहीँ कतै जाँदै थिई ।
कहीँ कतै…। यसरी लोग्नेमान्छेको बाइकमा सवार भई कहीँ कतै जानु उसको पेशा थियो ।

(२३ सेप्टेम्बर २०१३, कार्गो एडमिन, दुबई)

(स्रोत : Nepalpati)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.