पत्र साहित्य : हामी लेखक र कविहरुको मूल्य खोजिरहेछौं ।

~बिष्णु सुवेदी ‘दोलखे’~Bishnu Subedi 'Dolakhe'

अनामिका,

यस पटकको सम्बोधनमा अलि फरक विषयलाई उठान गरे । हाम्रै गुनासो र पीडालाई तिमी सामु राख्ने मन गरेँ । आजसम्म राष्ट्र, समाज र तिम्रो सवाल उठान गर्दै आए । हामी लेख्नेहरुले अरुको पीडा, दुःखका कथा त देख्यौ र लेख्यौ पनि लुकेका, छिपेका, छिपाइएका धेरै विषयहरु उठान गर्ने तेश्रो आँखाको माध्यमबाट समाज काल र परिस्थिति विश्लेषण गर्दै दुँनियाले स्वीकार गरेको सामाजिक आँखा, अगुवा, चेतनशिल, परिवर्तनको संवाहक भनेर नामाकरण गरिएको एउटा सानो जमात लेखक वा कविहरुको जमात । कवि तथा लेखक जहिल्यै अर्काको अभाव लेख्छ, अर्काकै आँशु, दुःख, पीडा र प्रेम लेख्छ, परिवर्तन र सुन्दर सपना लेख्छ सुन्दर देश लेख्छ आफ्नो अभाव समस्या पीडा र गुनासो थाति राखेर जहिल्यै सामुहिक आवाज लेख्छ तर त्यही जमात, त्यही समूह, त्यही वर्ग सामाजिक प्रतिष्ठामा, मर्यादामा, सम्मानमा पछि परेको छ । यसो भनौँ पारिएको छ जानाजान बुझ पचाउँदै ।

हो, समाजको विकास यतिसम्म हुनुका पछाडी लेखक, कवि साहित्यकारहरुको भूमिका महत्वपूर्ण छ । यो ओठे बोली सबैले भनेकै कुरा हो । कुनैपनि राष्ट्रको विकास, सभ्यता र संस्कृति हेर्न वा बौद्धिक तह जाँच्न त्यो देशको कला, साहित्य र सँस्कृतिलाई हेर्ने गरिन्छ । साहित्य र कला बिना भएको विकास विकास मानिदैन । तिमीलाई थाहै होला साहित्य, कला र संगितमा चासो नभएको मान्छे पशु सरह हो भन्ने उखानै छ । शायद यसैले होला उमेरमा वा आवश्यकता बोध भएको वखत सबै लेखि टोपल्छन् । गाइ टोपल्छन् । तर सबै टिक्दैनन् । थोरैले लेख्छन् । सबै देख्छन, जे देख्छन त्यही लेख्छन् चाहे जति सुकै बिझोस कसैलाई । तिमीलाई थाहा छ संसारमा धेरै धनीहरु छन धेरै नेताहरु छन् । तिमीलाई त्यो पनि थाहा छ कि ति धेरै मध्ये कति अमर भए कतिले देशको माटोलाई साँच्चै माया गरे । को टिक्यो जीवनको भयानक दलदलमा ?

लेखक र कवि, साहित्यकार नै हो सपनालाई विपनाको रंग दलेर अभाव र पीडामा समाज नेता र देशलाई दिशानिर्देश गर्ने । समाजमा रहेर समाजकै विकृति, विसंगति बोल्ने । जोखिम मोलेर पनि सहि मार्गमा लगाउन उत्प्रेरित गरिरहने एउटा निष्टा र इमान्दारहरुको बिम्ब । ब्यास, कालिदास, शेक्सपियर, सुकरात, कुन जमानाका अनुहार थिए । आफ्नो भन्दा बढी देश, समाज र माटाको माया गर्ने को छ होला यो प्रश्न तिम्रा लागि । हामीसँग पनि गुनासाहरु छन, पीडाहरु छन, भोकहरु छन, अभाव, दुःख, पीडा र आँशु छन् तर हामी यी सबैलाई बदलेर सुन्दर सपनाले सजाउँछौ । सुन्दर कल्पनाको बुइ चढेर देश जोडछौ । जनजीवन जोडछांै । देवकोटा वा भूपीलाई यो देश विगारेको भनेर सार्वजनिक स्थलमा गाली गर्नुस् त कुनै ईमान्दार मान्छेका अगाडी उसले तपाईलाई के भन्छ ? त्यही मान्छेका अगाडीका कुनै नेताले देश बिगा¥यो भन्नुस त के भन्छ त्यस मान्छेले ? यो प्रश्न पनि छलफलका लागि तिमीलाई ।

अनामिका,

दुःख लाग्छ र भनेको छु बेलावखत शायद तिमीले पनि मेरा अन्र्तवार्ता र विचारहरु पढेकी छौ । सुनेकी छौ । कि हामी जस्ताले लेखेको कुरा पढेर कक्षा पास गर्ने । हाकिम हुने र बौद्धिक व्यक्तित्व कहलाउने नै कवि, लेखक, साहित्कारको उपेक्षा गर्छन । अपमान गर्छन् । मलाई सोध्न मन छ तिमी मार्फत तिनीहरु के पढेर जान्ने बुझ्ने हुन्छन् । के गाउँछन तिनीहरु । के लेख्छन तिनीहरु । जीवन देखि थाकेर वाक्क हुँदा के पढ्छन तिनीहरु । यो प्रश्न सबैका लागि छलफलको विषय हुन सक्छ । के लेख्छन् पत्रिकामा अक्षरहरु कसका अक्षरहरुले पत्रिकाका पानाहरु भरिन्छन । के बोल्छन रेडियो कार्यक्रमका प्रस्तोताहरु । कसले लेखेको गहकिला र भावपूर्ण लेख, कथा, कविता आदि लय हालेर सुनाउँछन श्रोताहरुलाई ? निर्धक्क भन्न सकिन्छ धेरै मान्छे कविका कविता, लेखकका लेख, कथाकारका कथा, गजलकारका गजलहरु पढेर जान्ने भएका हुन्छन । ठ्याक्कै मेरै कथा मेरै व्यथा भन्न समेत पछि पर्दैनन् तिनीहरु । सबैको मन केले हुन्छ केले दिन्छ अशान्त मनलाई शान्त ?

समाजमा रहेका अन्य मान्छेहरु सरहका लेखक, कवि, साहित्यकारहरुको पनि मान मर्यादा र इज्जत हुन्छ बिना मूल्य आफ्ना विचारहरु राखिरहने, लेखिरहने ती निरही जीवहरु धेरैलाई कार्यक्रमहरुमा बोलाउछन्, जान्छन पनि खुरुखुरु आफ्नै भात खाएर, आफ्नै भाडा तिरेर । आफ्नै महत्वपूर्ण समय बरवाद पारेर । मञ्चमा आसिन भैरहेका हुन्छ विविध क्षेत्रका अगुवाहरु । सम्बोधन गरिन्छ अरु क्षेत्रका पण्डितहरुलाई तर एउटा लेखक, कवि वा साहित्यकार पछाडि बसेर ताली पिटिरहेको हुन्छ । विचार सुनिरहेको हुन्छ न बोल्ने अवसर पाइन्छ न प्रतिनिधित्व गराईन्छ । हुन त ढाकाको टोपी बुन्नेलाई भन्दा लेख्ने एउटा कविलाई दिइने सम्मानको फरक म आफैले भोगेको हुँ । लाज लागेन उनीहरुलाई जसले पुरस्कारका नाममा विभेद गरे ।

अनामिका,

यो गुनासोको अन्तिम कडी भर्खरै सम्पन्न दुईवटा कार्यक्रममा पनि भोग्यौं । हामीहरुले । बिहान नवतरङ्ग साप्ताहिक र दिउँसो कालिञ्चोक एफएमको वार्षिक उत्सवका अवसरमा । दोलखाली साहित्यिक समूहको ठूलै समूह उपस्थित थियो ति कार्यक्रमहरुमा । कम्तीमा अरु क्षेत्रले नपत्याए पनि सञ्चार क्षेत्रले त पत्याउला लागेको थियो । कोही प्रतिनिधि आमन्त्रण गरेर । तर गरेनन् । मञ्चमा आसिन गराउने देखि बोल्नेहरु अरु नै थिए लगभग हलको एउटा भाग हामीले नै ओगटेका थियांै । फगत ताली पड्काएर फर्कियौ । हाम्रो काम विचार दिनु हैन रहेछ । ताली पड्काउनु रहेछ । रेडियोका हरेक जसो कार्यक्रमहरुमा साहित्यिक रचना वाचन वा उद्घोषणबाट शुरु गरिने भएपनि सम्झेन कसैले । विचार, दर्शन र आर्दशको प्रतिनिधित्व नभएकोमा दुःख लागिरहेको छ । सार्वजनिक कार्यक्रमहरुमा लेखकहरुका विचार राख्ने र स–सम्मान साहित्यिक क्षेत्रको प्रतिनिधित्व गराउने दिन कहिले आउँला ? फर्किरहेको बखत हामी उदास कवि र लेखकहरुको मूल्य खोजिरहेका थियौं ।

अनामिका,

यो अंकमा मैले हाम्रो तर्फका गुनासा, पीडा र विभेदलाई अलिकता छोए मात्रै । तिमीहरुको प्रतिक्रियाको आधारमा यसै सन्र्दभलाई अझ बढी सम्बोधन गरौला लागेको छ । अहिलेलाई यति छ ! छलफल चलाउनु र प्रतिक्रिया पठाउनु । आगामी अंकहरुमा झन जमेर बहस गर्नुपर्छ किन कि यो विषय गम्भीर भएर पनि मैले संकेत मात्र बोलेको छु । लेखेको छु, बुझ्नेलाई श्रीखण्ड नबुझ्नेलाई ……।

उही तिम्रो,
दोलखे

अस्तु ।

राम्पा, दोलखा

(स्रोत : रचनाकारको ब्लगबाट सभार)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in पत्र साहित्य and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.