कथा : स्पर्श

~महेन्द्र महक~Mahendra Mahak

जनकको स्पर्श शान्त पोखरीमा ढुङ्गा हान्नु थियो ।

मेरो शरीरको रोम–रोम तरंगित भएको थियो । मनको कुनामा वर्षौंदेखि लुकेर बसेको उसको तस्वीर फेरि उज्यालो भएको थियो ।

शुभ्र–शान्त–स्निग्ध । मैले ओड्ने रंगको व्याख्या ।

कुल्टा–कुसाइत–अलच्छिना मेरो जीवनले बोकेका आरोप ।

पानी परिरहेको दृश्य सबैभन्दा बढी मन पर्छ अचेल । सिसाको झ्यालबाट दर्किरहेको पानी हेरेर बस्छु ।

छोराको चुलबुले आवाजले पनि मभित्रको कठोर मौनतालाई तोड्न सक्दैन । एकाग्र भएर निरन्तर झरिरहेको बर्षात् हेरिबस्छु म । जति नै आकाश बर्से पनि मेरो मनको खडेरी उजाड नै छ । उराठलाग्दो । प्यासो हुँदै गएको छ यो मन– यस्ता थुप्रै वर्षात् पिउन सक्छ यो मन र पनि प्यास मेटिने छैन ।

तर पनि योे वर्षात्को पानीमा पर कतै म र जनक अँगालोमा बाँधिएर रंगीन सपनाका कुरा गरिरहेको दृश्य देख्छु म ।

आकाश रोइरहेको हेरिरहन्छु । म रोएको आवाज मलाई नै सुनिदैन अचेल ।

जनक पानीमा भिज्दा खूब रमाउँथ्यो ।

कुनै दिन हामी पछाडि छुटेका थियौं ।

यौवनको मार्धुयतामा समय बिर्सिएका थियौं ।

साउनको त्यो वर्षात्मा म भिजेकी थिएँ । कक्षा नौका मेरा किताबहरु उसले आफ्नो झोलामा राख्दै भनेको थियो– यसमा पानी पर्दैन । अब मज्जासँग भिज्नुपर्छ पानीमा ।
जाडोले चिसो हुँदै गएकी मैले हात छातीमा बाँधेकी थिएँ ।

सेतो ड्रेसको सर्ट पानीले भिजेर पारदर्शी भएको थियो ।

ऊ जिस्किएको थियो– छिल्लिएको थियो । अश्लीलताको सीमासम्म पुगेको थियो ।

पहिलो पटक उसले मेरो छातीमा हात पु¥याएको थियो । ओंठमा ओंठ जोडेको थियो र अँगालोमा बाँधेको थियो ।

म लाजले रातो भएकी थिएँ । शरीर एक्कासी तातो भएको थियो ।

उसले भावुक हुँदै भनेको थियो– ‘इन्दु ! तिमी बिनाको मेरो संसार अधुरो छ । मेरो साथ नछोड्नु है ।’

उसको अँगालोमा न्यानो महसुस गरेकी थिएँ मैले ।

तर कस्तो ट्रेजिडी जिन्दगीको ! चार महिना पछि नै मैले उसको साथ छोडें ।

मंसिरमा म वर्षमानकी श्रीमती बनेँ ।

म ठूला घरकी बुहारी भएँ । एक्लो छोराकी श्रीमती भएँ !

गहनाले मेरो शरीर रंगियो ! हेर्नेहरुले भन्न थाले– साह्रै भाग्यमानी रहिछे ! ठूला घरकी बुहारी भई ।

यो सम्बन्ध मेरा लागि अप्रत्याशित थियो । कल्पनासम्म गरेकी थिइन विवाहको । उन्मुक्त भई हाँस्ने खेल्ने दिनमा म बुहारी बन्दिएँ– कसैकी श्रीमती भइदिएँ ।

ठाकुरप्रसाद । गाउँमा नाम चलेका धनी मान्छे । गाविस अध्यक्षमा दुई पटक जितेका थिए । ‘माथिसम्म’ पहुँच भएका ।

मेरो बुबा उनका समर्थक । साथी । र, अहिलेका सम्धी ।

दुई जनाको सल्लाह/सनकमा मेरो भविष्यलाई अँध्यारो गल्लीमा धकेलिएको रहेछ ।

बी.ए. पढ्दै गरेको । धनी बाउको एक्लो छोरा । सम्पत्ति नपुग्दो छैन । चितवनमा घडेरी छन् । गाउँमा अधियाँबाट आएको धान बेच्छन् ।

यस्तो परिवारमा मेरो बिहे गरिदिन मेरा बाआमा हतारिएछन् । वर्षमान मेरो लोग्ने तयार भएलगत्तै म ठूली आइमाई भइदिएछु मेरो बाआमाको लागि ।

मानौं कि मनग्य धनसम्पत्ति भइदिनु एउटी आइमाईको सबैखाले इच्छाहरुको पूर्ति हो । उसको सबै सुखहरुको मूल त्यही सम्पत्ति हो ।

तर, म मात्रै होइन । घरपरिवारमा कसैलाई यो कुरा थाहा रहेनछ ।

वर्षमान– मेरो लोग्ने आइएका ब्याक पेपर दिँदै काठमाडौंमा बसेका रहेछन् ।

रक्सीको कुलत–लागूऔषध–जुवा । उनको दिनचर्या रहेछ ।

दुई पटक जेल परेपछि बुबाले जोगाउनु भएछ ‘माथिसम्म’को पहुँचका बलमा ।

बिग्रेको छोरा सुधार्न बिहे गरिदिने सोच बनेछ बुबाको । र, त्यसको लागि बलिको बोका मलाई छानेछन् उनले ।

वर्षमानलाई म मन परें परिनँ– थाहा भएन ।

मलाई वर्षमान मन प¥यो/परेन– कसैले सोधेन ।

अन्ततः जीवनसँग सम्झौता भयो । सोह्र वर्षकी दुलही भएर मैले जन्मघर छोडें ।

हाम्रो समाजमा यसलाई विवाह भन्छन् । बालविवाह होइन ।

वर्षमानसँगको वैवाहिक जीवन–

एउटा चिसो सम्बन्ध ।

उनी घरमा आएको बेला केही समयका लागि उनको ओछ्यानको साथी बनिदिनुपथ्र्यो । स्वास्नी हुनुको कर्तव्य !

ऊ भोग गथ्र्यो । त्यसपछि बिर्सिदिन्थ्यो मलाई । न प्रेमपूर्वक अँगाल्यो न प्रेमपूर्वक बोल्योध्र प्रेमविहीन स्पर्श । मृत स्पर्श !

त्यतिबेला लागेको थियो– स्वास्नी हुनु भनेको मन नहुनु रै’छ त ?!

घरका महत्वपूर्ण निर्णय बुबा एक्लैका हुन्थे ।

बिहे पछि थाहा पाएँ– चितवनको जमीन बिक्रीमा रहेछ ।

ठूलो घरको ठूलो ऋण । ठूलै सपना । ठूलै इज्जत !

मंसिरमा बिहेपछि स्कुल जान बन्द भएको थियो केही समयमा लागि । दोस्रो त्रैमासिक परीक्षा दिन जाँदा टेस्ट सकिएको थियो । जनक खलंगामा बसेर ट्युशन पढ्दै थियो ।
त्यो बेला पूर्वतिर लमतन्न सुतेको बाटो हिडेर घर पुग्थें । बाआमा भए ठाउँ । त्यस घरका लागि म छोरी थिएँ ।

अचेल पश्चिमतिर हिड्नुपर्छ । उकालो छ बाटो लोग्नेको घरसम्म नै । यो घरका लागि म बुहारी थिएँ ।

जनकले सुचित्रामार्फत् मलाई ‘बधाई’ दिएछ ।

सुचित्रा भन्दै थिई– ऊ निकै उदास थियो ।

मैले बिस्तारै उसलाई बिर्सें । यो नै जिन्दगी थियो । समझदारी थियो । एउटा सम्झौता थियो आपैmसँग गरेको ।

चितवनको घडेरी बिक्री भयो । ऋण तिर्न नपुगेर गाउँको खेत पनि बेच्नुप¥यो ।

कहाँ लागेछ ऋण ? किन लागेछ ऋण ?

मैले थाहा पाउने हक राखिनँ । म सधैं ‘आउटसाइडर’ भएँ ।

एक दिन बुबाले हप्काउनु भयो वर्षमानलाई–

गाली गर्नुभयो– कुलको इज्जत फालेकोमा । नपढिदिएकोमा । पास नभइदिएकोमा । धन पैसा उडाएकोमा ।

साह्रै खिन्न र उदास देखिएका थिए उनी त्यसदिन ।

त्यस रात पहिलो पटक मलाई उनले प्रेमपूर्वक अँगालेका थिए । उनको बोलीमा पश्चाताप थियो– प्रेम थियो– पत्नीप्रतिको आसक्ति थियो ।

नयाँ वर्ष मनाउन घर आएका उनी फेरि काठमाडौं फर्किएनन् । बरु सदरमुकाम धाउन थाले– पासपोर्ट बनाउन ।

एक दिन उनले भने– ‘इन्दु ! दुई–चार वर्ष म परदेश जान्छु । यहाँ बसेर मैले केही पनि राम्रो गर्न सकिनँ । देश पनि घुम्छु, पैसो पनि कमाउँछु । बालाई साह्रै पीर परेको छ मैले केही गर्न नसकेकोमा ।

मैले विकल्पहरु खोज्न बिन्ती गरें । फकाएँ– परदेश नजान भनें । व्यापार÷व्यवसाय गरौं भने ।

उनले मानेनन् ।

परदेश निर्विकल्प भयो । परिवार सहमत थियो । मेरो असहमतिले उनलाई रोक्न सकेन ।

***

मेरो महिनावारी रोकिएको थियो ।

उनी खुशी देखिएका थिए । परिवारमा खुशीको सञ्चार भएको थियो । डाक्टरले फागुनको समय दिएको थियो । अब म विद्यार्थी रहिनँ ।

साउनमा उनी परदेशिए ।

कमाउनका लागि ? अहँ, यो कुरा मलाई पत्यार लागेन ।

ठूला घरकी बुहारी र एक्लो छोराकी स्वास्नी भएर मैले उनी विदेश जानुको कारणलाई अनुमोदन गर्न सकिनँ ।

दशैं सकिएको थियो । तिहारको रमझम थियो गाउँभरि ।

सँगै खेतबारीको कामको चटारो थियो ।

पेटभित्र एउटा प्राण हुर्कदै थियो । उसको चालको मैले अनुभूति गर्दै थिएँ ।

एउटा डरलाग्दो खबर उडेर आयो कतैबाट ।

वर्षमानको रहस्यमयी मृत्यको खबर !

साँझ खाना खाएर साथीहरुसँग हाँसो ठट्टा गर्दै सुतेको मान्छे बिहान आफ्नै ओछ्यानमा मृत फेला परेको खबर !

यस्तो खबर पहिला फोनमा बज्यो । त्यसपछि रेडियोमा । त्यसपछि टीभी र पत्रिकामा पनि आयो ।

अठार वर्षको उमेरमा म आमा बन्दै थिएँ । आमा बनिनसक्दै म विधवा भएकी थिएँ ।

वर्षमानबाट देशले के पायो ? रेमिटान्स !

लालबहादुरले घडेरी जोडेको अथवा मानसिंहले गाडी किनेको कथा सबैको मुखमा झुण्डिएको हुन्छ ।

देशले के गुमायो ? रेमिटान्सको थोरै अंश ! त्यसैको समाचार बन्यो ।

एउटा सन्तानले बाउ गुमायो । त्यसको चिन्ता कसैलाई छैन ।

मैले सर्वस्व गुमाएँ । रंगीन सपनाहरु गुमाएँ । सुहागको सिन्दूर गुमाएँ । भविष्य गुमाएँ । जीवन बाँँच्ने जीजीविषा नै गुमाएँ । र, पनि मैले सहानुभूतिसम्म पाइनँ ।
बरु मलाई नै अलच्छिना र कुल्टाको आरोप लाग्छ !

मेरो आँसु लाग्यो रे उनलाई ! मैले रोक्दा रोक्दै उनी परदेश गएकाले यस्तो भयो रे ! म कुल्टा ! कुसाइत रे ! त्यो बेला यी हल्लाहरु गाउँभरि फिजिएका थिए ।

परिवारलाई यो बज्रपातबाट सम्हालिन लामो समय लाग्यो ।

विरक्तलाग्दो जिन्दगी र परिचित भएर पनि अपरिचितजस्तो लाग्ने परिवारबाट भागेर आफ्नो बाआमाको काखमा पुगें । कम्तिमा त्यहाँ बाल्यकालका मीठा सम्झनाहरु थिए जसको आडमा म दुःखलाई थोरै भए पनि मल्हमपट्टी लगाउन सक्थें ।

शुद्धिपछि म माइती बसें । मेरो खोजी भएन ।

फागुनमा छोरा जन्मियो । मेरो खोजी भयो ।

बुबा आफै लिन आउनुभयो । सासु आमा सुत्केरी भेट्न हस्पिटल पुग्नुभयो ।

म घर जाने भएँ ।

खै ! त्यो घर मेरो घर कसरी भयो ? यसको उत्तर म आफैलाई दिन सक्दिनँ अचेल ।

बुबाले गाउँको जमीन बेच्नुभयो । र, बजारमा एउटा घर बनाउनु भयो । छोराको बिमाको रकम पनि बुझ्नुभएछ ।

विदेश जाँदा बनेको रेकर्डमा उनी अविवाहित थिए रे !

छोराको मुखबाट पहिलो बोली ‘बा–बा’ फुट्यो । बामे सर्दै गर्दा प्रत्येक पाइलामा ‘बा–बा–बा’ भन्छ । जिन्दगीभरि उसको भरणपोषण गर्ने र उसलाई संस्कारित बनाउने जिम्मेवारी आमाले उठाउनु पर्ने तर सन्तानले पहिलो बोलीमा नै ‘बा’लाई सोध्ने ! प्रकृतिले पनि अन्याय गरेजस्तो लाग्छ ।

ऋण/धन गरेर बुबाले घरको तला थप्नुभएको छ । तल्लो तलामा भाडामा बस्नेहरु छन् । हामी माथिको तलमा बस्छौं । भाडामा बस्नेहरुमा एउटा छोरीकी आमा छिन् । जसको लोग्ने विदेशतिर छन् । अर्को कोठामा दुई जनी केटीहरु छन् । अर्को कोठामा क्याम्पस पढ्ने दुई जना युवाहरु छन् ।

ती केटाहरुलाई मैले अझैं देखेको छैन । दुई–चार दिन भयो तिनीहरु यहाँ बस्न थालेको ।

घरको सबै जिम्मेवारी सासुआमाको छ । मेरो काम भान्सा सम्हाल्ने ! छोरा र भान्जाको स्याहार गर्ने ।

परिवारमा एकजना थपिएका छन् । ठूल्दिदीका छोरा– मेरो भान्जा । यस्तै ७÷८ वर्षका छन् । बाआमाको इच्छाले हामीसँग बस्दै आएका छन् । पढाउने लेखाउने सबै हाम्रो जिम्मेवारी छ ।

उनको स्याहार सुसार, टिफिन, सरसफाई, ड्रेस सबै कुराको ख्याल राख्नुपर्छ मैले । तर भाञ्जा मैसँग डराउँछन् ।

मेरो कान्तिहीन अँध्यारो मुहार देखेर डराउँछन् सायद ।

डेरा गरी बस्ने ती बहिनी जतिबेला पनि मोबाइलमा झुण्डिएको देख्छु । कानमा इयरफोन राखेर फेसबुक चलाउँदै गरेकी । मलाई दिदी भन्छिन् । तिनलाई हाँसिरहनु पर्ने– बोलिरहनु पर्ने । १५/१६ वर्षकी तनुजालाई देखेर मलाई मेरो स्कुले जीवन याद आउँछ ।

लाग्छ सम्भव भइदिए फेरि त्यो जीवन बाँच्ने थिए, उस्तै उन्मुक्त भएर । बन्धनरहित जीवन ! र, भविष्यको यो कहालीलाग्दो बाटो हिड्दै हिड्ने थिइनँ । भावीलाई पनि चुनौती दिने थिएँ ।

लेख्दा लेख्दै लेख्नै बिर्सिएछ भावीले र लेख्दै गरेको कागज कोरा नै छोडिदिएछ । सेतो– निख्खर सेतो । रंगहीन ।

छोरीकी आमा मसँग तौलेर बोल्छिन् । एक जना लोग्ने मान्छे उनको कोठामा आइरहन्छ । उनको चम्किलो मुहार र रंगीन कपडाले मलाई गिज्याएझैं लाग्छ ।

सोध्न मन हो उनलाई– डर लाग्दैन तिमीलाई ? चूरा/पोते, यो सिन्दूरी रंगसँगको नाता कुनै दिन अनायासै टुट्यो भने !?

कठै ! नहोस् त्यस्तो तिनलाई । मेरो जस्तो उजाडिएको जीवन कसैले भोग्नु नपरोस् ।

फर्की आऊन् परदेशीहरु । घर सम्झेर– श्रीमती सम्झेर– ‘बाबा’ बोलाउने अबोध आवाज सम्झेर ।

बिदाको दिन छतमा बसेर छोरालाई तेल लगाइदिँदै थिएँ बिहानीको घाममा ।

उसको अनुहार वर्षमानसँग मिल्छ । मलाई वर्षमानको यादले एक तमासको बनाउँछ । छटपटी हुन्छ मनभरि । अँध्यारो–अँध्यारो लाग्छ भविष्यको बाटो । कुहिरोमा हराएझैं अनुभूत गर्छु ।

बाल्टीभरि लुगा बोकेर एउटा युवा कपडा सुकाउन उक्लियो ।

मलाई देखेर ऊ झस्कियो । म तर्सिएँ । यो अनायासको भेट थियो, अकल्पित थियो ।

म अन्यमनस्क भएँ । सास छातीमा अड्केजस्तो भयो । आफैलाई कतै लुकाउँ– हावामा नै विलीन होउँजस्तो लाग्यो ।

‘इन्दु !’ जनक बोलेको थियो । तीन वर्षको अन्तरालमा ऊ अग्लिएको थियो । दाह्री सेभ गर्न थालेको थियो ।

‘जनक ! हाम्रो घरमा बस्छौ तिमी ?!’ मसँग सोध्ने प्रश्न थिएन ।

ऊ हाँस्यो । उसको हाँसोमा गुनासो थियो ।

उसले कपडा सुकायो । कपडा सुकाइरहँदा ऊ केही बोलेन । मलाई फर्केर पनि हेरेन । म भने उसलाई हेरेर उभिरहें ।

उभिदै–बामे सर्दै गरी अलि परसम्म पुगेको छोरालाई काखमा उठायो र मेरा काखमा दिदै गर्दा मेरो हात समातेर भन्यो– ‘इन्दु ! धेरै गुनासो छ तिमीसँग । तिमीले खुशीसाथ जिन्दगी बाँच्न नपाएकोमा मलाई साह्रै पीडा भइरहेको छ ।’

उसले मेरो हात छोड्यो र सरासर तल ओर्लियो । रित्तो बाल्टी त्यहीँ छोडेर गएको थियो ऊ ।

म किंकत्र्तव्यविमूढ उभिरहें ।

उसको त्यो स्पर्शले मभित्र प्यास जगाइदियो । एउटा लालसा जागृत गरिदियो उसको बोलीले ।

एकपटक फेरि स्पर्शको तीव्र चाहना बौरिएर उठ्यो । एकपटक फेरि उसको ओठको माधुर्यता महसुस गर्ने इच्छा पलायो । एकपटक फेरि उसको हातको स्पर्श देहभरि सलबलाओस्, यो अघ्घोर प्यास मेटोस् भन्ने चाहना जाग्यो ।

कहाँ हराएको थियो यो प्यास यत्तिका वर्ष !

जमेको पोखरीमा प्यास हुँदैन ।

जमेको पोखरी बनी कहिलेसम्म बाँचु म ? तीव्र वेगवान नदी थिएँ म– फेरि उसरी नै सुसाउँदै बग्न मन छ । एकपटक फेरि जीवन बाँच्ने लालसा जागेको छ । मैले यस्तो सोच्नु के अपराध हो ?

अचेल म वर्षात्सँग संवाद गर्छु । झरी मन पर्छ मलाई । र, त्यो झरीमा पर कतै जनक र म अँगालोमा बाँधिएर रंगीन सपनाका कुरा गरिरहेका हुन्छौं ।

(स्रोत : नयाँ युगबोध दैनिक – शनिवार सौगात)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.