कथा : विदेश जाने रहर…

~सीता अर्याल~Sita Aryal

इच्छा–आकाङ्क्षालाई पोलेर भस्म बनाउन कठिन छ । कोही समवयीहरू कालो चस्मा लगाएर कारमा सयर गर्छन् । कोही ठूला–ठूला ङ्खयाक्ट्री मालिक छन् । घुम्ने कुर्सीमा बसी देश हा“क्ने पनि त छन् नि कोही । धेरै थरी छन् मेरा सहपाठीहरू ।

सबैले खाएको देख्दा खान मन लाग्छ । राम्रो–राम्रो लगाएको देख्दा लगाउनै मन लाग्ने रहेछ । तर, अरूले पढेको देख्दा किन पढ्न मन लागेन मलाई ? मैले धेरै पढ्नुपर्छ भन्ने भित्रैदेखि चटक्क लागिदिएको भए आइ.ए.मा कैयौं पटक असफल हुनु पर्दैनथ्यो होला ।

“केमा व्यस्त छौ रामु आजभोलि” ?

व्यस्त भै खाएकाहरू सवै मलाई यही प्रश्न सोध्ने गर्दछन् । हीनताबोधले गाँज्न थालेको छ । घरमा बाबुआमाको करकर, यसले त एउटी राम्री घर गरी खान सक्ने केटी पनि पाउँदैन कि क्या हो ? केही उन्नति गर्न सकेन । दुई रूपियाँ को सिन्दुर किनिदिने क्षमता पनि नभएको केटालाई कसले छोरी दिने ?

यो त आमाले अतिशयोक्ति नै भन्नुभयो । के मसँग अलिअलि पैसा छैन त ? अरूले जस्तो धेरै पो कमाउन सकिन“ । छोरो हुँ है म पनि । ठीकै छ, छोराले सहनै पर्छ– कटु भए पनि सत्यतालाई । आमाको यस भनाइमा न्यून प्रतिशत भए पनि सत्यता छ ।

विपिन र कविता मसँग रत्नपार्कमा वर्षौ पश्चात् जम्काभेट भएका थिए । सँगै पढ्दा–पढ्दै उनीहरूले विवाह गरेका थिए । क्या जानेछन तिनीहरूले । मान्छे पनि दुवै जना राम्रा, फेरि लवाइ कति मिलेको । उनीहरूलाई भेटे पश्चात् त मेरो मनै भ्रान्ती भएको छ । धेरै बेर गफ गरें, त्यही सिलसिलामा मलाई खुव हेरे, तौले होलान् पनि । विपिनले त मेरो पाइन्ट खुब हे¥यो । मैले पनि उसको पाइन्टलगायत सबै कपडातिर नयन नङ्खयाँकेको त कहाँ हो र ? काट्ला जस्तो धार थियो पाइन्टको, ऐनाजस्तै टल्किएका थिए पाउपोसहरू । अरूथोकको के बयान गर्ने । हातमा महँगो लेदरको ब्रिफकेस थियो । कता जान लागेका थिए कुन्नि ? सोध्नै विर्सें । सेता स्फटिकजस्ता दन्तलहर देखाएर प्रफुल्ल मुद्रामा मुसुक्क मुस्काउँदा त इन्द्रैकमल फुले जस्ती कविताको झन् के बयान गर्ने र ?
उनीहरू मेरा आँखाबाट ओझेल भए पश्चात् आफूले आफैंलाई खुब नियालें । पहेंला दाँत, मैलो सर्ट, सिलाएर लगाएदेखि कहिल्यै आइरन नगरिएको धोक्रोजस्तो पाइन्ट, गोडातिर नङ प्रशस्तै बढेका थिए– जसमा पाटे चप्पल जोडि मिलाएर लगाएको थिएँ । सिमसिम पानी परेकाले सडक हिलै–हिलो थियो । त्यस चप्पलले पाइन्टको पछाडि प्रशस्तै छ्यापेको थियो । त्यसपछि त झन् म अवाक् बनें । घन्टाघरमा बजेको घन्टीले एकपटक मलाई झक्झकायो र म आङ्खनो गन्तव्यस्थलतर्फ तडातड् लम्केर ।

सानीमाको छोरो विदेशमा छ । ठूलीआमाको छोरो पनि विदेशमै छ । उनीहरूको चहल–पहल, आउ–जाउ, लवाइ–खवाइ कम्ती रमाइलो छैन । जिन्दगीको मजा लुटेका छन् । मलाई पनि लगिदेओ न भन्दा हुन्छ त भन्छन् तर त्यो दिन कहिले आउँछ र खै ? उनीहरू आउँदा अलि–अलि टाला–फाल्सा त ल्याइदिन्छन्, अर्काले दिएकाले कति दिन पुग्छ र ?
दिदीहरू घरानियाँ केटासँग परेका छन् । भिनाजुहरू राम्रा ठाउँमा जागिरे छन् । धनै ठूलो रहेछ । उनीहरूलाई यहीं विदेश छ । अझै बढी छ, कहीं जान पर्दैन । यहीं पुगिसरी आएकालाई विदेशप्रतिको मोह किन हुन्थ्यो र ? भान्जाभान्जी यहीका ठूला–महँगा स्कुलमा पढेका छन् । कारमा सयर गर्छन् । घरभरि नोकर–चाकर छन् । ठूला–ठूला सहरमा सुन्दर दरबार छन् । सुन र हीराका गहना प्रशस्तै छन् । के चाहियो र यसभन्दा बढी उनीहरूलाई ।

मेरो सवैभन्दा ठूलो इच्छा विदेश जानु नै हो । कि त भिनाजुले आफूजस्तै राम्रो ठाउँमा जागिर लगाइदिनुपर्यो । भिनाजुले पनि त कति पो पढेका छन् र । मेरै पिताजीले पनि त कति पो पढ्नुभएको हो र ? खै गरिखानुभएकै छ । मलाई मात्र पहिले सुरु गर्नै अप्ठ्यारो भयो । सुरु मात्र होस् त देखा जाएगा ।

मेरो मन झन् पोल्न थालेको छ । सपना–जपना नै अमेरिका सम्झने भएको छु आजभोलि । मैले मेरा पिताजीलाई पनि आङ्खनो मनको बह पोखिसकें– मलाई जति खर्च लागे पनि र जसरी भए पनि अमेरिका पठाइदिनुहोस् । त्यहाँ जान पाए पछि त कमाएर पठाइदिई हाल्छु नि । तर मन फेरि जाँतो झुन्डयाएजस्तो गरुङ्गो भैदिन्छ । किनकि ममा भएको योग्यताले र क्षमताले मलाई उपहास गर्न थाल्छ । सिरिफ एस.एल.सी. पास गरेको छु । कैयौं वर्ष भैसक्यो आइ.ए.मा झुन्डिएको । अङ्ग्रेजीले माथि उक्लनै दिंदैन । सवैसँग लाज लाग्छ । बी.ए.सकिसकें, अब एम.ए. पढ्छु भनिहालें । सबैका आँखामा छारो हाल्न चाहिं अहिलेसम्म सफल नै छु । बिद्यार्थी भएर अमेरिका जानका लागि टोफेल गर्नुपर्छ भन्छन् सबैले । कनिकुथी अलिअलि बोल्न त आउँछ । तर, त्यही अङ्ग्रेजीले भर्याङ उक्लन नदिएको, त्यसकै टोफेल जाँच कसरी पास गर्छु र मैले । हिम्मतै छैन ममा ।

एक मन लाग्छ– मानिसहरू सधैं ठूलो सुख खोजेर दुःखी हुन्छन् । आ–अरू जे सुकै गरून्, म खेतीपाती गरेरै बस्छु । उत्तम खेती, मध्यम व्यापार, निर्घृणी जागिर भन्छन् । दस नङ्ग्रा खियाएर यहीं जन्मभूमिलाई स्याहार गरूँ र सुखको वर्षा यहीं गरूं, यही नै मेरो गन्तव्य हो । सबै जनाले प्यारी मातृभूमिलाई छोडेर विदेशतिर पलायन भएमा अवश्य पनि राम्रो हुँदैन ।
मन एकदमै अमिलिन थाल्यो– दसैंको खल्पी अमिलिएजस्तै । मनमा पटक्कै चयन भएन, खान मन पनि लाग्न छोड्यो । पिता–मातासँग अगाडि देखा प¥यो कि मेरै कुरा हुन्छ । मेरै पीर गरेर दिक्क मान्नुहुन्छ प्रायः जसो । खाना खान बस्यो त्यही दिक्क लाग्दा कुराहरू जसले मेरो मनै बिगारिसकेको छ । एक दिन मसक्क आँट गरेरै मेरा माता–पितासँग मनका सबै बह ओकल्न थाले“ । मलाई अमेरिका जाने ठूलो इच्छा छ । पठाउने भए पठाइ दिनुहोस्, नत्र भने मेरो कसैले वास्तै नगरे हुन्छ, कसैले नखोजे हुन्छ । म जतासुकै जाऊँ, मरूँ कि बाचूँ… ।

परिवारमा मेरा कारणले तनाव थपिएको छ । मेरा पिताजीले आङ्खना दाजुभाइ डाकेर छलफल गर्नुभयो । मेरो पढाइको कुरा फेरि निस्क्यो । बी.ए.पास गरेको छ मेरो छोराले । गर्वका साथ भन्नुभयो मेरा पिताजीले । सम्बन्धित क्याम्पसमा काम गर्ने मेरा काकाले निकै गम्भीर भएर भन्नुभयो– आइ.ए. पास भएको त मलाई थाहा छैन पोहरसम्म, अहिले कसरी बी.ए.पास गर्यो ? सबैले आशङ्काको दृष्टि मपट्टि ङ्खयाँके । ममा एकखालको पश्चात्ताप या भनौं हीनताबोध व्याप्त भयो । म उठेर कतै भागिहालूँ कि जस्तो भयो । के गर्ने ? म कतै भागे पनि सवैका मन–मस्तिष्कमा पसिसकेको मेरा फोस्रा कुरा मेटिन सत्तैmन क्यारे । मेरो पढाइको विषयमा पर्दाफास भैसकेको छ । मेरा माता–पिताको आँखामा धरि छारो हाल्ने असफल प्रयासबाट पनि म चिप्लिसकेको छु । ममा खासै भन्ने हो भने के गुण विद्यमान छ र ? शैक्षिक योग्यता त्यही हो । कहिल्यै राम्रो, सफा–सुग्घर र स्मार्ट बनेर हिंड्ने जाँगर चलाइनँ । खासै भन्ने हो भने फुँदा गाँसेर गफ चुट्ने क्षमताचाहिं मसँग प्रशस्तै छ ।

समय छोप्न नजान्नेलाई उसले पछारेरै जान्छ । जसले समयलाई चिन्यो, बुझ्यो र छोप्न जान्यो उसैले संसारका उच्चतम अवसरहरू प्रयोगका लागि मौका पाउँछ । मैले समयको मूल्य चिनेको भए न त आज मलाई यस्तो बिघ्न टेन्सनको भारि बोक्नुपर्दथ्यो, न त मेरा परिवारहरू सबैजना दुःखी बन्नुपथ्र्यो । के गर्नु अर्काको आरिस्याइँ गरेर मात्र ?

डी.भी. परेकी केटीसँग विवाह गर्न पाए कल्पनाको स्वर्गजस्तै सुन्दर नगरी अमेरिका जाने द्वार खुल्छ । त्यसैले त्यस्ती केटी खोज्नुपर्यो भन्ने सल्लाह पनि मेरा बुबाका दाजुभाइले व्यक्त गर्नुभयो । त्यसपछि डी.भी.कसलाई परेको छ व्यापक रूपमा खोजी भयो । एउटी हामीभन्दा उच्च जात र खानदानकी धेरै पढेकी केटी त फेला परिन् । कसरी मगनी गर्ने ? पहिले प्रस्ताव लिएर को जाने ? हाम्रा आफन्तमध्येका एक बुज्रुकले यसको जिम्मा मेरो भयो भनेर सवैलाई आश्वस्त बनाए र जुँगामा ताउ लगाउँदै प्रस्ताव राख्न गएँ ।

छोरा–छोरी जन्माएर पालन–पोषण, लेखाइ–पढाइ गरी अत्यन्तै राम्रोसँग हुर्काएका । छोराछोरीको उचित शिक्षा–दीक्षाका लागि गाउँबाट सहर पसेका, राम्रै पदमा सरकारी जागिर खाएका केटीका पितासँग ती बुज्रुकले कुरा राखेछन् ।

“हेर्नुहोस् जातपात भनेको के हो र आजभोलि । अत्यन्त राम्रो खानदानको केटा छ । दुवैले पढे–लेखेका छदैछन् । अमेरिका जान्छन् । गरिखान्छन्, अमेरिका गएर उच्चतम सुविधा प्रयोग गरी सुख भोग गर्दछन् । तपाईंको छोरीका हात माग्न आएको, फलानाका लागि ।”

अघिल्लो दिनमै केटीका घरमा जानुभएका बुज्रुक दुई दिनसम्म फर्केर मेरा घरमा आउनुभएन । मलाई भने व्यग्र बनाइसकेको थियो निर्णय सुन्नका लागि । घरका सबै जना उहाँकै प्रतीक्षामा मजस्तै आतुर हुनुहुन्थ्यो केटीका बाबुको निर्णय सुन्नका लागि ।

फोनबाट के सोध्नु म आपैं जान्छु भनेर मेरा बुबा उतै बुज्रुककहाँ जानुभयो । अति कठिनका साथ मैले प्रतीक्षाको घडी समाप्त गरें । डाडु जत्रै अनुहार लगाएर बुबा फर्किनुभयो । “हिस्स बूढी खिस्स दाँत भनेझैं भयो । आफ्नो हैसियत र धरालतको याद नगरी काम गर्दाको नतिजा थियो त्यो । बृहत् योजना र सपना सजिईसकेको मेरो दिल फेरि सुख्खा गल्छेंडोमा पछारिन पुग्यो । उपाय लागेन, बाँच्नै पर्यो । बलपूर्वक दिनहरू धकेलिंदै छन् जिन्दगीका ।

कथाकार परिचय
जन्म मितिः वि.सं. २०१८।६।१४,
जन्म स्थानः — बन्दीपुर, तनहुँ ।
स्थाई ठेगानाः — गोरखा बजार ।
पहिलो प्रकाशित रचनाः — भय (कथा),
प्रकाशित कृतिहरू–
१)“मृगतृष्णा“ कथासङ्ग्रह २०६०,
२)“उपमा” कथासङ्ग्रह २०६२,
३)पुस्तान्तर —संयुक्त कथा सङग्रह २०६६ ।
सम्पादन–
गोरखा पर्यटन, काठमाडौंद्वारा प्रकाशित तीज —२०६२, तीज —२०६४, तीज— २०६६ पत्रिकाहरुको प्रधान सम्पादक ।
संयुक्त सम्पादन– दण्डपाणि अज्र्याल स्मृतिकेन्द्रद्वारा प्रकाशित दण्डपाणि अज्र्याल जन्म शताब्दी स्मृतिग्रन्थ — २०६३ र ज्ञानविन्दु — २०६४ ।
पुरस्कार तथा संमान—
छिम्केश्वरी युवा क्लव तनहुँ द्वारा आयोजित कविता प्रतियोगीता २०३७ मा प्रथम,
हरि उत्कृष्ट प्रतिभा पुरस्कार २०६२ ।
विभिन्न सङ्घ, संस्थाहरुवाट प्रदान सम्मान—पत्र र कदर—पत्रहरु ग्रहण ।
सोधग्रन्थः— सीता अर्यालको जीवनी, व्यक्तित्व र कृतित्वको सम्वन्धमा त्रिभुवन विश्वविद्यालयको स्नातक स्नातकोत्तर तहमा अध्ययन गर्ने विद्यार्थीहरुले सोधग्रन्थ तयार ।
शिक्षा: स्नातकोत्तरसम्मको अध्ययन ।
लेखनको मूल बिधाः— कथा ।
अनुभवः— १९ वर्षको शिक्षण अनुभव ।
हालको ठेगानाः— विस्कान्सन, अमेरिका, फोन नं. ६१२—७४९—३०१३, ईमेल : saryal25@gmail.com

(स्रोत : Vishwaparikrama)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.