कथा : अन्तर्नाद

~कुमुद अधिकारी~kumud Adhikari_1

म मेरो एकपाखे पूर्व फर्केको घरको बरन्डामा बसेर उदाउँदो सूर्यको प्रतीक्षा गरिरहेकी छु तर किन हो मेरा आँखा अगाडि काला बादलहरूले रजाइँ गर्न लागेका छन् । म बसेको काठको बेन्च पनि मजस्तै जीर्ण भइसकेको छ । समय, हुरी-बतास र घाम-जूनको प्रहारबाट थकित देखिन्छ । तर काठले बनेको हुनाले आफ्नो उपस्थिति र कठोरताको परिचय दिन म बसेको बेन्च सक्षम छ । मेरो शरीर त हाडमासुले बनेको छ तर मनचाहिँ सायद स्पन्जले बनेको होला नत्र मेरो मनले हाडमासुले थाम्नै नसक्दा पनि किन वेदना र पीर थामिरहेको छ – स्पन्ज त हो जति हिर्काए पनि, जति भकुरे पनि, जति लतारे पनि केही नहुने । बेन्चको जस्तो मात्रै पनि परिचय मेरो किन छैन – के मेरो मन नै स्पन्ज भएर हो त ?

म उदाउँदो सूर्यका पहिला जीवनशक्ति बोकेका किरणहरूलाई मेरा अनुहारका र पाखुराको नीलडामहरू देखाउन खोजिरहेकी छु । ओजयुक्त किरणहरूले सायद मेरा शरीरका नीलडामहरूमा नम्रताको मलम लगाइदिऊन् । ती देखिने नीलडामहरूमै मात्र भए पनि स्नेहको परत चढोस्, मलाई माया गर्ने सूर्यले यो त पक्कै गर्नेछ । थाहा छ मलाई, मलाई मात्र हैन सूर्य मजस्ता सबैलाई उत्तिकै माया गर्छ । तर म स्नेहकी धेरै भोकी भएकीले सूर्यले मलाई नै बढी माया गरेजस्तो लाग्छ । नदेखिने ठाउँका नीलडामहरूलाई पो म के गरूँ ? मेरा चाकका त्रि्राका, पेटका र स्तनका नीलडामहरू कसलाई देखाऊँ- जूनलाई देखाउन खोजूँ मेरो दृष्टि कमजोर छ भनेर नहेरिदेला, सूर्यलाई देखाऊँ यो सभ्य भनाउँदो समाजमा म मेरा वस्त्र फुकाल्न सक्तिनँ । नीलडामहरूले साह्रै पिरोल्न थाले । शरीरमा भएका नीलडाम त नीलडाम मात्र हुन् तर शरीरमा नीलडाम पर्दा मनमा पर्ने खाडलहरूलाई म के गरूँ ?

हिजै रातिको त घटना हो । दिनभरि काममा अल्झिँदा पट्यार लागेर आइरह्यो । हरेक उपाय र पसिनाले किनेका इँटका टुक्राहरूमा तीतामीठा जीवनका क्षणहरूको सिमेन्ट लगाएर बनाएको यो घर बेच्नुपर्ने भएको छ । हालका दिनहरूमा हामी दुईले देखेका सपनाहरूलाई सम्झने सम्म पनि फुर्सत छैन । त्यही घर किन्ने सिलसिलामा पल्लो टोलबाट एकजना परिचित दाइ आउनुभएको थियो । सायद वहाँका कुनै आफन्तलाई घरजग्गा चाहिएको थियो । हाम्रो झुप्रो भएको जग्गा एक कट्ठा छ र दाम अलिक राम्रो पाए आर्थिक रूपमा केही भरथेग हुन्थ्यो कि भनेर भनिसकेकी थिएँ । जीवन टुक्राहरू जोडेर बनाएको घर आखिर बेच्नै परेपछि दुईदिन त मुखमा राम्रो चामलको माड परोस् भन्ने आस बोकेर वहाँलाई घरजग्गाको दाम तीन लाख बीस हजार भनिदिएकी थिएँ । र यदि त्यत्तिमै बेचाउन सक्नुभयो भने तपाईँलाई पाँच हजार सहयोगस्वरूप दिउँला पनि भनेकी थिएँ । वहाँ त्यही दाम-कामको कुरा गर्न आउनुभएको थियो । तीन बजेको थियो होला सायद । मेरा सहोदर दाजुजस्ता स्नेही ती दाइलाई भित्रै खाटमा बसाएर चियाखाजा खुवाएकी थिएँ । दाइ जानुभयो र त्यसपछि लागेँ म हाम्रो बगैँचाकी एकमात्र फूल, हाम्री छोरी कुमुदिनीलाई स्याहार्न । भतिजी र म भएर बेलुकाको खाना बनायौँ, खायौँ, धन्दावात्रा सकिओरी आराम गर्न लाग्यौँ । नेपाल टिभीबाट आठ बजेको समाचार आयो । खोइ कुन्नि किन मलाई दिनभरिका घटनाक्रमहरूले अनौठोपन लादिरहेका थिए ।

नौ बज्नै लागेको हुँदो हो । अचानक मेरा घरमा कसैले सपनामा पनि नसोचेको र नचिताएको कुरा भयो । हातमा काँचो बा“सको भाटो लिएका मेरा प्रियले फुत्त खाटमुनिबाट निस्केर मेरा जीउमा जथाभावी भाटो बर्साउन थाले । उनको हात र मुख दुवै चलिरहेका थिए । हातमा भएको भाटाले मेरो नश्वर शरीरमा नीलडामहरू पैदा गरिरहेका थिए भने मुखबाट फोहोराझैँ छुटेको अपशब्द र अपमानको भेलले मेरो अन्तरमनलाई डुबाइसकेको थियो । सम्पूर्ण नारीको अस्तित्व बोकेकी ‘म’मा दुईतर्फो प्रहार यस्तो गहिरो परिरहेको थियो कि उनी कतिबेला आएर भाटोसहित खाटमुनि लुक्न भ्याए भन्ने कुरा सोच्नै सकिएन । आफूलाई धरतीमा मानवीय रूप दिने आमाबाबुको यस्तो व्यवहार देखेर हाम्रो बगैँचामा फुलेकी कुमुदिनीका आँखाहरूबाट दुःखले खहरेको रूप लिइसकेको थियो । अचानक भाटो मेरो कञ्चटमा पर्‍यो । म ढलेँ ।

म बसेको बेन्चमा भएको काँटीले मेरा हातमा चस्स घोचेर आफ्नो उपस्थिति जनाइहाल्यो । दाहिने हात काँटीमा परेछ । यसो फर्केर दक्षिणतिर हेर्न मुन्टो बटारेँ तर दाहिने कञ्चट असहनीय पीडा भयो । जसोतसो दृष्टि पुर्‍याएँ, छिमेकीका घरमा । मेरा लागि त यो छिमेकी, कटुवालको जोडी, देवतासमान साबित भएको छ । मेरा आपत्-विपत्‌मा कटुवाल्नीले देखाएको आफ्नोपन र सौहार्दताप्रति म जीवनभर ऋणी रहनेछु । हिजो पनि त मलाई होस फर्किँदा तिनै कटुवाल्नी दिदीलाई पुकारिरहेकी रहेछु । कटुवाल्नी दिदी उठ्नुभयो, गाँउभरि हल्ला भयो, र मान्छे भेला भए । हामी बसेका ठाउँमा शिक्षित नागरिकहरूको बसोबास छ । म आफैँ स्तम्भित छु र आउने मानिसहरूका आँखामा आर्श्चर्यको ज्वालामुखी देखिरहेको छु । उनीहरूलाई पनि यो घटना त्यस्तै लागेको हुनसक्छ । मेरो र रोसनको प्रेमविवाहपछिको जोडीले यस ठाउँमा आदर्श जोडीको मान र सम्मान पाइरहेको रहेछ भन्ने कुरा तब मात्रै मलाई थाहा भयो जब मैले उनीहरूका मुहारमा आदर्श भत्किँदाको वेदना देखेँ । अचानक म तर्सिएँ किनकि म नाङ्गिइसकेकी थिएँ । मेरो घरको चारवटा पर्खालभित्र भएको कुरा सार्वजनिक भइसकेको थियो । हाम्रो इज्जत माटामा मिलिसकेको थियो ।

मैले दाहिने हात उठाएर अघि काँटी लागेको ठाउँमा हेरेँ, काँटीले छेडेर झन्डै रगत निकालिदिएछ । रगत ! खुन, रातो र वीरताको प्रतीक ? के साँच्चै रगत वीरताको प्रतीक नै हो त ? हो भने कसको ? आफूमाथि प्रहार भएको जे पनि सहेर बस्ने मेरो ? कि मलाई मरणासन्न हुने गरी भाटा बर्साउने मेरा प्रियको ?

गाउँले जम्मा भएको देखेपछि मेरा प्रिय केही दच्किए, भाटो फ्याँके र मलाई भित्र तानेर लगे । म भयभीत नै थिएँ, तर भाटो फ्याँकेका हुनाले फेरि ममा त्यो बर्सँदैन भन्ने लागेर डराउँदै भित्र पसेँ । उनले दैलो लगाए र एउटा खाटमा ड्याम्म पल्टिए । म अर्को खाटमा किंकर्तव्यविमूढ बसिरहेँ र सुनिरहेँ बाहिरबाट भलाद्मीहरूले गर्नुभएका टीकाटिप्पणीहरू । कसैले मेरो सहनशीलतालाई प्रशंसा गरिरहनुभएको थियो भने कसैले उनको लाछीपनलाई दुत्कारिरहनुभएको थियो । यस्ताउस्ता भन्दाभन्दै रात निकै भएकाले छिमेकीहरू आफ्ना-आफ्ना ठेगानतर्फलाग्न थाल्नुभयो । बाहिरको भीड हट्यो भन्ने लागेपछि पहिलो पल्ट मेरा प्रियले मुख खोले- “तैँले मलाई बदनाम गरिस् !”

मलाई पनि झ्वाट्ट मुख फर्काऊँजस्तो लाग्यो “तिमीले मलाई गरेको चाहिँ के नि ?”

तर मेरा वाक्य फुटेनन् । मेरो शरीर र मनको जिर्णताले त्यसो गर्न दिएन । कहाँकहाँ, कताकता मेरो र उनको बीचमा खाडल बन्न लागेको आभास मैले पाएँ । केही छिनपछि उनी जुरुक्क उठे । म तर्सिएँ । तर अचानक उनले तन्ना पल्टाए खाटमुनि भएको ब्याग ताने । ब्यागभित्रबाट मलाई मनपर्ने रङको चुरा, लिपस्टिक र नेलपालिस निकाले र भुइँमा राखेर खुट्टाले कच्याककुचुक पारे । मेरो हृदयको सागरमा फेरि छाल उठे, आँखामा आए र उँधो सागरतिरै अविरल बहन थाले । मैले रोक्नै सकिनँ । यी छालहरू कसरी उठे किन उठे र किन फेरि सागरतिरै बग्दै छन् मैले केही निक्र्यौल गर्न सकिनँ । मेरा प्रियका आगो बर्साइहेका आँखाहरूले भने- “मलाई भोक लाग्यो ।”

कुन्नि कुन शक्तिले हो मलाई उठायो र भान्सातर्फ ठेल्यो । मेरा हातहरू स्वचालित मेसिनजस्तै भात र गुन्द्रुक पकाउनमा तल्लीन भए । उनलाई भात ख्वाइसकेपछि भाँडा माझ्दै गर्दा मलाई लाग्यो म विचारहीनता र विवेकहीनताको पराकाष्ठामा त पुगिरहेकी छैन ? यी पनि अचम्मका छन्, दिउँसो तीन बजे नै आएर खाटमुनि लुकेर बसेछन् । ती दाइ आउँदा लुकिसकेका रहेछन् । हाम्रा कुराकानी सबै सुनेछन् । तर आर्श्चर्य ! ममाथि भाटा बर्साउन किन यिनले छ घण्टा कुर्नुपर्‍यो ? भाँडा माझिसकेर भित्र आउँदा उनी एउटा खाटमा पल्टेर निदाइसकेछन्, भतिजी भुइँमै गलैँचामा घुर्न लागिसकिछ र कुमुदिनी अर्को खाटमा घोप्टो परेर सुतिसकिछ । छेउमा गएर हेरेँ । रुवाइले हाम्री चार वर्षिय कुमुदिनीका आँखाहरू सुन्निएका थिए । आँसुको भन्डार सिरानेमा रित्याइछ बिचरीले । म उसकै छेउमा पल्टिएँ र मेरो स्पन्जजस्तो ज्याद्रो मन रसाएर फेरि त्यही सिरानी भिजाउन थाल्यो ।

ओहो सूर्य त उदाएर केही माथि उक्लिसकेछ । मेरा नीलडामहरूमा केही मलम त पक्कै लगाएजस्तो लाग्यो । अगाडिपट्टिरहेको सिसौको सानो बिरुवाका हाँगाबिँगा र पातहरूबाट छिरेर सूर्यका किरणहरू अन्तरकुन्तरमा छिर्ने प्रयास गर्दै थिए । मलाई अचम्म लाग्छ, कहिलेकाहीँ श्रद्धाभावले ओतप्रोत हुन्छु सूर्यप्रति । कसरी निस्वार्थ माया गर्न सकेको होला ! करोडौँ वर्षेखि करोडौँ माइल टाढाबाट फिर्ता पाउने रत्तिभर आशा नराखी मायाको उज्यालो खन्याएकोखन्यायै ! खन्याएकोखन्यायै ।

भतिजीले नीलो जामा धोएर सुकाउन ल्याउँदा पो झसङ्ग भएँछु । देखेँ- भतिजीले नीलो जामा तारमा सुकाई । त्यसको छाया मेरो अनुहारमा पर्‍यो र सूर्यका किरणहरू केही क्षणका लागि मबाट टाढिए । म एकटक भतिजीले सुकाएको जामा हेरिरहेँ ।

ठीक यस्तै नीलो त थियो मेरो जामा । भोजपुरको नेपालेडाँडाको सन्त मा.वि.को सात कक्षामा पढ्दा म त्यस्तै जामा लगाउँथेँ । सेतो र्सट पनि लगाउँथेँ । त्यही स्कुलमा मेरा छिमेकी रोसन पनि कक्षा आठमा पढ्थे । मलाई राम्ररी थाहा छ एकपल्ट दसैँको बेला थियो । स्कुलको दसैँ बिदा हुनै लागेको थियो । रोसन मेरा छिमेकी भएकाले हामी सँगै खेलका-बढेका थियौँ । दिनका प्रायजस्तो फुर्सदका क्षणहरू हामी सँगै बिताउँथ्यौ“ । त्यस दिन हामी उफ्रँदैउफ्रँदै स्कुलदेखि तलतिरको डाडाँमा लिङ्गेपिङ हालेको हेर्न गएका थियौँ । डाँडाको छेउपट्टिरहेको होचो झिँगनीको तेर्सो परेको हाँगामा म बसेँ खुट्टा हल्लाउँदै । रोसन भुइँमा बसेर मेरा पैतालामा काउकुती लगाउन थाले । म हाँसेको देखेर रोसनले भनेको थियो- “शुभी † तँ हाँस्दा तेरा गालामा खाल्डा पर्छन् र तँ साँच्चैकी राम्री देखिन्छेस् । तँलाई खाल्डी भन्छु है त !”

त्यस बेलुका घरमा आएर मैले पहिलो पटक गहिरिएर आफ्ना गालाहरू ऐनामा हेरेँ । अलिकति मुस्काएँ र देखेँ साँच्चै मेरा ओठका दुईपट्ट डिम्पल पर्दा रहेछन् । रोसनको कुरा सम्झेर मेरो अनुहार लाजले रातो भयो । ‘खाल्डी’ भन्ने शब्द अत्यन्तै प्यारो लाग्यो । सायद यही हाम्रो प्रेमको पहिलो अनुभूति थियो ममा ।

त्यसपछि त रोसनसँग समय बिताउन मात्र मन लाग्न थाल्यो । एक छिन उनलाई नदेख्दा म छट्पटिन थालेँ । पे्रममय संसारमा नेपालेडाँडा, बालुवा, अरुणको पुल, चेवावेंसी, तुम्लिङटार गर्दा गर्दै हामी कहिले युवा-युवती भैसकेछौँ थाहापत्तै रहेन । पढ्नमा गहिरो अभिरुचि भए पनि हामी एसएलसीभन्दा माथि पढ्न सकेनौँ । औपचारिक शिक्षाको अन्त्य भए पनि पढ्ने बानीले फाल्टु पुस्तकहरू प्रशस्त पढायो । सन्त मा.वि.मा भएको पुस्तकालयको राम्रो उपयोग गरेका थियौँ हामीले । एसएलसीपछि पनि पढ्ने खालका विद्यार्थी भएकाले सरहरूले हामीलाई पुस्तकहरू पढ्न दिएर पछिसम्म हौसला बढाइरहनुहुन्थ्यो । रोसनलाई अझ अङ्ग्रेजी किताबहरू पढ्ने राम्रो बानी बसिसकेको थियो ।

रोसनले एकपल्ट चिनियाँ पृष्ठभूमिमा पर्ल एस बकले लेखेको नोबेल पुरस्कारप्राप्त कृति ‘द गुड अर्थ’ पढेर, एउटा घटनाको वर्णनगर्दा मेरा आँखाबाट तुरुक्क आँसु चुहिएका थिए र त्यो घटना थियो- त्यस परिवारमा अनिकाल लागेर आफ्नै घरमा पालेको गोरु काटी खाएको ।

बेन्चमा बसेकी म आँसु टप्प चुहिँदा वर्तमानमा फर्किएँ । देखेँ सूर्य सिसौको रूखको टुप्पामा पुगिसकेको रहेछ । मैले मुन्टो अररिएजस्तो भएर अर्कातिर नजर घुमाएँ र देखेँ नीलो रङ्‌को प्लास्टिकको चप्पल र त्यसैको छेउमा आफ्नो अस्तित्वमा दुःख मनाइरहेको सेक्सपियरको दुःखान्त नाटक ‘रोमियो र जुलियट’ । रोमियो र जुलियट हामी दुईको अत्यन्त प्यारो पुस्तक थियो । मैले यसलाई साह्रै जतन गरेर राखेकी थिएँ । तर हिजो रातिको आँधीलाई बिचराले थाम्न सकेनछ । आफ्ना अस्तित्वका पानाहरूलाई तितरबितर पार्दै शहीद भएछ । मलाई लाग्यो हाम्रो दाम्पत्यजीवनको पनि सायद यही हालत हुन्छ होला । दुःखान्त, मतलब ट्रयाजिक । तर रोसन जहिले पनि दाबी गर्थे- “शुभी तेरो मेरो प्रेम भनेको रोमियो-जुलियटकै जस्तो हो, खाली एउटा मात्र फरक हुनेछ, के हो थाहा छ तँलाई ?”
म अबोध बन्थेँ – “अहँ ।”

उनी भन्थे “खाल्डी ! के थाहा पाउँथिस् त ! हाम्रो प्रेम दुःखान्त हैन सुखान्त हुन्छ क्या ! बुझिस् खाल्डी !” खोइ समय पनि ! अहिले लाग्छ दुःखान्तभन्दा पर्तिरको केही दुःख हुन्छ भने त्यो मलाई नै आइपरेको छ ।

कति राम्रो हगि रोमियो-जुलियट ! लैला-मजनूको विषयमा त मैले पनि पढेकी थिएँ तर रोमियो जुलियटको वर्णनले गर्दा म मन्त्रमुग्ध हुन्थेँ । मलाई राम्ररी थाहा छ एकपल्ट उनले दिङ्ला बजारबाट मलाई अत्यन्तै मनपर्ने नीलो रङका चप्पलहरू ल्याइदिएका थिए । मेरा घरमा राख्दा मान्छेले (परिवारले) थाहा पाउलान् भनेर उनी आफैँ राख्थे र हामी दुई सुटुक्क डुल्न निस्कँदा बोकेर ल्याउँथे । तिनै नीला चप्पल लगाएर म र उनी एक दिन बालुवा झर्‍यौँ । गफ अन्तहीन हुन्थे हाम्रा । हामी अरुणको पुलमा जालीबाट खुट्टा बाहिर निकालेर बसेका थियौँ । मैले त्यही नीलो चप्पल लगाएकी थिएँ । उनले रोमियो जुलियटबाट जुलियटको भनाइ पढ्दै थिएः योन्ड लाइट इज नट डे लाइट…… अचानक मैले उनलाई च्याप्प समातेँ । हामीले हेर्‍यौँ, उनले मलाई उपहार ल्याइदिएको एउटा चप्पल झरेर झ्वाम्म अरुणको पानीमा विलीन भयो । मेरो मनमा चिसो पस्यो ! कतै हाम्रा सपनाहरूको आधा अन्त्य त भएको हैन ।

काठको बेन्चमा बस्दाबस्दा मेरो दाहिने खुट्टो निदाइसकेछ । दृष्टि फेरेँ र देखेँ सूर्य निकै माथि पुगिसकेछ । अगाडि देखेँ छोरी उठेर मतिर आउँदै रहिछ । कुमुदिनीलाई देख्‍नासाथ मेरो ममताको सागर पुनः उर्लियो । छोरीलाई च्याप्प समातेर अँगालामा बाँध्दै ममताको छाया दिन लागें । यही छोरी जन्मेपछि त हो नि हाम्रो दाम्पत्य जीवनमा उनले ग्रहण लगाउन थालेका । त्यसभन्दा अघि हामीले परिवारको सहमतिविपरित भागेर बिहे गर्‍यौँ । उनले सानोतिनो जागिर गरे । मैले गृहविज्ञान पढेकीले अलिअलि सिलाइबुनाइको काम गर्न थालेँ । हाम्री प्यारी छोरी भई । छोरीको जन्मपछि मेरा माइतीले मलाई लाने भए । देखेँ रोसनको मुहार कालो भयो ।

भने “शुभी तँ माइत नजाँदा हुँदैन ?”

“हामीलाई माफी दिएर आमा लिन आउनुभएको छ कसरी नजानु ?”

“त्यसो भए एकदुई दिनलाई म पनि जान्छु नि, हुन्न ?”

मैले सहमति जनाएँ “हुन्छ” ।

हामी सँगै गयौँ नेपालेडाँडा । अहा ! कति रमाइलो ! हाम्रो जन्मथलो ! रोसन र मेरा प्रेम फुलेको ठाउँ । तर ठाउँको रमाइलो लिन नपाउँदै, मैले आफ्नो प्रेममय जीवनमा कहिल्यै नचिताएको कुरा देखेँ । रोसन आँखाबाट आगो उगेल्दै आमासँग चिच्याइरहेको थियो-
“शुभीको लुगा किन खोलेको तपाईँहरूले ? राम्रो हुन्न बुझ्नुभो ?”

मलाई आश्चर्य लाग्यो, कुरा के भएको थियो भने अगि दिउँसो घाममा राखेर मेरो पिठिउँमा आमाले तेल लगाइदिनुभएको थियो । सुत्केरी जीउमा तेलमालिस त गर्नैपर्छ । त्यही बेलुका रोसनले मलाई अर्काको छेउमा किन लुगा खोलिस् भनेर दुई झापट कसेका थिए र मेरा जीवनमा नीलडामहरूको आगमनको सूत्रपात भएको थियो ।

अरे, अँगालामा च्यापेकी छोरी त झन्डै निदाइछ । बिहान निकै छिप्पिइसकेछ । मैले यताउति हेरेँ – गाउँमा जीवनका लक्षणहरू रातको विश्रामपछि पुनर्जागृत भैसकेछन् । म उठेँ, झ्यालबाट चियाएर हेरेँ । रोसन सुतिरहेका थिए । रोसनले बजारेका भाटाले लगाएका नीलडामहरू चर्किरहे । यो नीलडामहरूको सिलसिला चार वर्षभयो निरन्तर चलिरहेको छ । यसपालिको चाहिँ अहिलेसम्मकै दर्दनाक थियो । हाम्रो चारवर्षे तरहराको बसाइ अब अन्त्य हुनै लागेको छ । हामीले यो ठाउँलाई छोडेर काठमाडौँ जानुपर्ने भएको छ । बितेका चार वर्षरूमा धेरैपल्ट मलाई रोसनले शङ्काकै आधारमा नीलडामहरू दिएका छन् । त्यसैले मलाई रूङ्न उनले आर्थिक अवस्था कमजोर नै भए पनि भतिजी ल्याएर राखेका छन् । उनी कामको सिलसिलामा काठमाडौँ गएको पनि दुई वर्षभयो । काठमाडौँबाट आँउदैपिच्छे भाटा बर्साउँछन् ।

उनी भन्छन् “कतिजनासँग सल्किइस् ? क-कसलाई सुताइस् ए ! भन् त ………. ।”

के मैले रोसनकी पत्‍नी भएर अर्को व्यक्तिसँग बोल्नै नहुने ? अझ पुरुषलाई त देख्नै नहुने । म आफैँ बुझ्न सक्दिनँ ! किन ? रोसनको व्यवहार देखेर कटुवालसर र कार्कीदाइ त मसँग बोल्दै बोल्नुहुन्नथ्यो । वहाँहरूसँग बोलेको देखेर रोसनले मलाई दुईपल्ट भाटा बर्साइसकेका थिए ।

मलाई लाग्यो मेरो स्पन्जजस्तो मन पनि भित्रबाट जीर्ण भैसकेको छ । मैले मेरा घरका खस्रा भित्ताहरूलाई छामेँ । रोसनले कमाएको पैसाले इँटा किनेका थियौँ र मैले ज्यालामा लुगा सिएर कमाएको पैसाले सिमेन्ट किनेका थियौँ । हामी दुईको प्रेमले सिमेन्ट बालुवा मुछेर हाम्रै मायाका इँटाहरू जोडेर यो सानो घर बनाएका थियौँ पाँच वर्षपहिले ।

यो सिमेन्ट इँटाको भित्ताले मलाई असाध्यै माया गर्‍यो । उसले मेरा लागि आँसु चुहाउन सकेन तर उसको मायाको राप मैले अनुभूति गरिरहेकी थिएँ । जसरी म उसलाई छाड्नुपर्दा दुःखी थिएँ त्यसैगरि ऊ पनि भित्रभित्रै, पिल्सिइरहेको थियो । भित्तो मलाई भनिरहेको थियो- “अब कहाँ जान्छेस् शुभी, यतिन्जेल मैले तँलाई घामछाया, हुरीबतास, आपत्विपत्बाट जोगाएँ, तेरो रोसनको भाटाबाट पनि कतिपल्ट बचाएँ । शुभी ! मलाई माया नमार् है ।” मेरो मनले हाहाकार गर्‍यो । म घरको भित्तालाई छाम्दै वरिपरि हिँड्न थालेँ । मलाई लाग्यो मेरो सजग अस्तित्वको यो अन्तिम क्षण हो ।

२०६२ असार ५

(स्रोत : Kumud Adhikari’s Blog)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.