कथा : मेवाडकी रानी

~गणेश ओली~Ganesh Oli

मेवाडकी रानी !

म उनको राजा बन्छु कि बन्दिनँ मलाई नै थाहा छैन तर उनी मेरी मनकी रानी बनिसकिन् ।

पाठक मित्र, तपाइँलाई लाग्ला उसो भए किन रानी ?

यसमा मेरो तर्क के छ भने, बिबाह र प्रेम फरक कुरा हो । बिबाह भएमा रानी बन्ने र नहुँदैमा रानी नहुने भन्ने तर्कसँग मेरो असहमति छ ।

प्रेमको नाममा रासलीलाको मात्र सपना म देख्दिनँ बरु मलाई काखमा लुटपुटिएर मीठा प्रेम–बात गर्न मन लाग्छ । लैला–मैजुनका कथा सुन्न र सुनाउन मन लाग्छ र कल्पनाको घोडामा लैला–मैजुन भएर मन डुलाउन रुचि लाग्छ । मायाको भ¥याङ चढेर देहमा लुटपुटिने दानवजस्तो लाग्छ मलाई । प्रेममा रतिरागको भुत्ल्याइँभन्दा स्पर्शको नरम काउकुती प्यारो लाग्छ मलाई ।

अब म उनको र मेरो सम्बन्धको बारेमा चर्चा गर्न गइरहेको छु ।

बिहानको कलिलो घाम पोखिएको थियो मेवाड चिया पसलको आँगनभरि । घामभन्दा अझ पोखिएको थियो सडकभरि मस्त जवानी । बगैंचामा एक्लै फुलेको पहेंलो फूलजस्तै । म त्यहीं फूलको हरहराउँदो बासना र बैंसको न्यानो घाम तापेर आँगनको छेऊमा बसिरहेको छु । लाग्यो मेरै कमल ताल छेऊको चौपारी हो । जहाँ प्राकृतिक । यौवन । सूर्य । सबैको ताप सँगै पोखिएको हुन्छ ।

घोराही बजारको बीचैमा छ मेवाड चिया पसल । साहु साहुनी लुम्बिनीतिरका रे । असाध्यै भद्र ।

बजारभरि छरिएका छन् साथीहरु । बिहान सबै त्यहीं थिग्रिन्छन् ।

घरमा काम थियो । मेवाडको तल–तल लाग्यो (मेवाडमा म चियाको तल–तलले जान्छु वा अरु ? म आफैलाई थाहा छैन तर हरेक बिहान निरन्तर पुग्छु) ।

भित्र खुबै हल्लाखल्ला थियो । यहाँ तरकारीदेखि सरकारी । गाउँदेखि विश्वसम्मका कुरा गर्छन् साथीहरु ।

म बाहिरै बसें । एक गिलास चिया मागेँ । बिहानी घाम र सडकको न्यानो तापेरै बसेँ । एक त मेवाडको चिया नै मिठो झन् आज उनको मुस्कान झन् मिठो । म त्यहीं जवानीको न्यानोसँगै घामको न्यानो तापेर चिया पिउँदा ज्यादै आनन्द लाग्यो । चियाको सुर्कोसँगै उनको जवानीको सुर्को नै निले जस्तो लाग्यो ।

सडकमा थिइन् उनै रुकुमकी नानीकलाजस्तै एक बैंशालु नारी । हिमालबाट हिउँ पग्लेको पानीजस्तै उनी मेरो अगाडिबाट हिडिरहेकी थिइन् ।

उनलाई देख्नु र मनमा बसन्तको पोथ्राजस्तो प्रेमको पालुवा सल्बलाउनु संयोग हो या प्राकृतिक नियम ! म आफै कन्फ्यूज छु । खुसीका गुराँसहरु फुल्न थाले । शरीरमा स्फूर्ति बढ्यो । यो किन भयो म आफैलाई थाहा छैन । मन चङ्गा जस्तै भयो ।

छिनमै तातो हरायो ढुरीले घाम छेक्यो । शरीरमा चिसोले छोयो । मेरो मन भने यो चिसोले डगमगाउन सकेन । मतलब मनमा भने गर्मी नै थियो । किनकि यो मनमा उनी थिइन् ।

कोमल शरीर । लहराउँदो कपाल । लाग्यो यति सुन्दर मान्छेको मन कति सुन्दर होला ? हातले छुँदा पनि उनको शरीरमा छाप बस्ला जस्तो । बोल्दा पनि बोलीले उनको मन घोच्ला जस्तो ।

उनलाई जुन दिन देखेँ, आजकल म झन नियमित नै मेवाड पुग्छु । बरु सबैभन्दा पहिले नै पुग्छु । हिजोसम्म साथीहरुसँग गफिन मन गर्ने मलाई आजभोलि सडकभरि आँखा बिच्छ्याएर एक्लै बस्न मन लाग्छ ।

म बसिरहेको हुन्छु । थाहा छैन म कसैको प्रतीक्षामा हुन्छु । हर बिहान मेरा आँखाहरु कसैको स्वागतका लागि बिच्छ्याइएका हुन्छन् ।

त्यो सडक । पवित्र सडक । मेरो मनको ढोका ढकढक्याउने सडक । सबैभन्दा प्यारो सडक भएको छ । मेरा आँखा सधैं त्यहीं सडकमा कसैको स्वागतको लागि बिच्छ्याइएका हुन्छन् । जब उनी घरबाट निस्केर कलेज लाग्छिन् मेरो मन शान्त हुन्छ । केही पाए जस्तो हुन्छ । अनि शुरु हुन्छ सधैंझै गफको रमाइलो माहोल ।

सबैभन्दा पहिले मेवाड पुग्नु । कसैको प्रतीक्षा गर्नु । आँखाले धितमरुन्जेल उनलाई हेर्नु । पुलकित हुँदै होटेल भित्र पस्नु । चुरोट । चिया । उनको सौन्दर्यको आनन्द एकै सर्कोमा तान्नु । आजभोलिको मेरो दिनचर्याजस्तै हो । यसको अन्तिम टुंगो कहिले हुन्छ थाहा नै छैन तर आजकाल मेरो दैनिकी भन्दा हुन्छ । उनी झुल्केदेखि पाँच सय मिटर सडक पार नगरुन्जेल उनको सौन्दर्यतामा लिन हुनु मेरो दैनिकी हो ।

कहिलेकाँही मात्र उनले चिया पसलतिर आँखा दौडाउँछिन् । चिया पसलमा साथीहरु आफ्नै गफमा खित्का छाडेर पनि हाँस्छन् । विशेष दिन बाहेक उनले म बसेतिर हेर्दा पनि हेर्दिनन् । जुन दिन हेर्छिन्, त्यस दिन मेरा लागि विशेष दिन हुन्छ ।

लाग्छ– उनले सधैं मेवाड बाहिरको टेबुल हेरुन् । जुन टेबुलमा म मात्र बसेको हुन्छु । त्यतातिर उनलाई सधैं आँखा डुलाइरहन मन लागोस् । मलाई देख्न मन लागोस् । मलाई जस्तै उनलाई पनि सधैं हेर्न र भेट्न छटपटी होस् । कहिलेकाहीं मनमनै यस्तै सोच्छु । तर खोई भन्न सक्दिनँ जीवनमा त्यो दिन आउँछ वा आउँदिन । आशा छ– पक्कै त्यो दिन एकदिन आउनेछ ।

एकदिन म काम विशेषले तुलसीपुर गएको थिएँ । तुलसीपुरबाट घोराही आउने बसमा चढेँ ।

प्रायः म झ्यालतिरको सडक रोज्छु । बाहिरी सौन्दर्य । सडकको चहलपहल मलाई असाध्यै मन पर्छ ।

बस खाली थियो । आज पनि म झ्यालमै थिएँ । खैं थाहा छैन के सोचिरहेको थिएँ । मेरो छेऊमा कोही आएर बस्यो । (यात्रा गर्दा कहिले पनि मेरो छेऊमा को आएर बस्छ मतलब नै गर्दिनँ । धेरै बकबक गर्ने मान्छे प¥यो भने मन पनि पर्दैन) । आज किन मलाई हेर्न मन लाग्यो । सायद अचेतन मनले परिचित ठान्यो कि ? चेतनमन हुँदै दिमागसम्म क्लिक ग¥यो ।) फर्केर हेरँे । सायद स्पर्श । सुगन्ध केही न केहीले मेरो अवचेतन मन हल्लायो ।

फर्केर हेरेँ । उनी थिइन् । केही अप्ठ्यारोमा परेँ । कतै खुसीजस्तो पनि लाग्यो । कतै अपराधीजस्तो पनि । उता आँखा र मन थाम्न सकिनँ । फेरि बाहिरै फर्कें । तर आज मलाई बाहिरभन्दा भित्रै आँखा डुलाउन मन लागेको थियो तर आँट आएन ।

बस गुडिरहेको थियो । मेरो चाहना भित्र हेर्ने भए पनि बाहिरै हेरिरहेको थिएँ ।

फेरि अवचेतन मनले मेरो छेऊमा बसेको मान्छेलाई केही असजिलो भएको महशुस गरेँ । फर्केर हेरँे । उनले पनि हेरिन् । यसरी हेर्दा आफैलाई असभ्य जस्तो पनि लाग्यो । मनमा भने केही तरङ्ग आएजस्तो लाग्यो । केही अप्ठ्यारो, धेरै खुसी लाग्यो । तर बोल्न आज पनि सकिनँ ।

आज मात्र हैन बजारमा अरु दिन पनि उनीसँग भेट हुन्थ्यो । मलाई धित मरुन्जेल हेर्न मन लाग्थ्यो । बोल्न मन लाग्थ्यो । सँगसँगै सपिङ गर्न मन लाग्थ्यो ।

उनलाई भने बाल मतलब । चिन्नु न जान्नु ढुंगाले हान्नु भनेजस्तो । उनले सायद चिन्दिनन् । उनी आफ्नो काममा लाग्थिन् म भने कुनै घरको कुनामा वा कुनै अर्को पसलमा सामान किन्ने बहाना बनाएर लुकी–लुकी उनलाई नै हेर्थेँ । प्रेमको घोडा चढेर आकाशमा कावा खाँदै संसार घुम्ने कल्पिन्थेँ ।

एक्सक्युज मी ।

मलाई कसैले बोलायो । क्या मिठो स्वर अरु बोलिदिए हुन्थ्यो जस्तो लाग्यो । मैले उनी भएतिर हेरेँ । केही बोल्न म पनि सकिनँ (सायद यही मेरो कमजोरी हो ।)

मलाई अलि अप्ठ्यारो भयो । झ्यालतिर बस्छु । तपाइँ यता बस्नुस् । हुन्न ? उनले भनिन् ।

मैले हुन्छ भनें ।

उनलाई सिट छोडिदिएँ ।

यस्ता जाबा डिमान्ड त के मलाई उनले जे भने पनि गर्न तयार छु ।

उनी झ्यालतिर बसेर बाहिर हेर्न थालिन् । मलाई पनि सजिलो भयो । बाहिर पनि हेर्न पाइने उनलाई पनि हेर्न पाइने । नजिकैबाट धित मरुन्जेल हेरेँ ।

यात्रामा यो भन्दा अरु केही भएन ।

बाँकी रङहरु मेवाडमै फेरिरहन्छन् ।

आजकाल पनि म मेवाडमा एक्लै कल्पनामा हराइरहेको हुन्छु । सानोमा त यसरी टोलाउँदा आमाले सातो डाक्ने भन्दै धामीकोमा लैजानुहुन्थ्यो । आज मेरो लागि सातो बोलाउने मान्छे छैन मसँग । आज त उनै बोक्सी, उनै धामी हुन् ।

आजभोलि उनको प्रेमको सहरमा बास बस्न मूल गेट पुग्ने बाटो नभेटाएको यात्री जस्तो छु म ।

रहरहरु भविष्यका लागि थाँती राखेर कहर काटिरहेको छु म आजभोलि । हेराँै जीवनमा सधैं अन्तिम गन्तव्यमा पुगिन्छ भन्ने नै छैन । मेरो यो यात्रा कहाँ पुग्छ थाहा छैन तर यो चाहिँ कन्फर्म हो उनी मेरी मनकी रानी हुन् ।

(स्रोत : नयाँ युगबोध दैनिक – शनिवार सौगात)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.