संस्मरण : दोभानकी ठूली

~गणेशमान सिंह~Ganeshman Singh

समाजले भन्छ, मनको बह कसैलाई नकह । तर मान्छेले मेरा कुरा सुन्छ भन्ने ठान्यो भने ढुङ्गालाई पनि आफ्नो वेदना पोख्छ । फाइदा बेफाइदा के भनौं अहिलेको सूचना क्रान्तिले हरेकलाई सुख बाँडे बढ्छ, दुःख बाँडे घट्छ भनेजसरी हरेक मनका कुरालाई सबैसँग पोखिने बनाएको छ– विद्युतीय पर्दामा ।

ससाना भाइबहिनीदेखि सँगैका दौंतरीहरु मार्क जुकरवर्गको कमाललाई भरपुर उपयोग गरिरहँदा मलाई कुनै चासो थिएन । तर दिन दुगुणा रात चौगुणाको दरले बढिरहेको फेसबुके व्यापारको जबर्जस्त ग्राहक हुनुको विकल्प मसँग रहेन । र, जोडिएँ फेसबुकमा । विषयवस्तु पाएसम्म, मनमा केही विचार फुरेसम्म स्टाटस दन्काउथेँ । कहिले राजनीतिका घगडान विचारदेखि साहित्यिक मनसम्म । कहिले राष्ट्रवादी भएर त कहिले सचेत नागरिक भएर । कहिले क्रान्तिकारी भएर त कहिले समाजसेवी भएर । गजल, कविता र मुक्तकको त बाढी नै बगाइदिन्थेँ ।

केही लाइक आउँथे । केही कमेन्ट आउँथे । केही सेयर जान्थे । कसै कसैले ट्याग खान्थे । कहिले राम्रा, कहिले नराम्रा कमेन्ट आउँथे । अनाम–अनाम नामबाट अनौठा जवाफ पाउँथे । म मख्ख पर्थें फेसबुके संसारमा जहाँ शरीर नमिले पनि थुप्रैसँग विचार मिल्थ्यो । मन मिल्थ्यो ।

एकदिन एकजना कविको दु्ई हरफ कविता पोखिदिएँ । कता–कता त्यो दिन आफै पनि अनौठो मनोदशामा थिएँ ।

आजभोलि हरेक साँझ मात्तिन थालेछ
जिन्दगीदेखि जिन्दगी आत्तिन थालेछ

पोस्ट गरेको केही मिनेटमै अनाम नामबाट अनौठो कमेन्ट आयो । लेखिएको थियो त्यसो भए दोभान झर साइँला ।

माया जस्तो ।

आग्रह जस्तो ।

आदेश जस्तो ।

सामान्य लाग्ने कमेन्टले मलाई असामान्य बनाइदियो । शीरदेखि पाउसम्म झन्झनायो । प्रत्येक नसाको रगत चिसो भयो । मुटुको धड्कन बढिरहेको थियो । पोल्यो, चह¥यायो, भत्कायो । विगतको त्यो घाउले । घाउले भन्दा यादले । यादले भन्दा दोभानको मायाले । दोभानभन्दा दोभानकी ठूलीको झल्कोले । व्याकुल बनायो । उडेर जाउँ जस्तो लाग्यो ।

त्यो त्यही दोभान हो, जहाँ मैले मेरो स्वर्णीम बाल्यकाल बिताएको थिएँ । त्यो त्यही दोभान हो, जहाँ मैले मेरा रङ्गीन जवानीका केही पल बिताएको थिएँ । त्यो त्यही दोभान हो, जहाँ मैले मिठा–मिठा सपना देखेको थिएँ । विपना भोगेको थिएँ । त्यो त्यही दोभान हो, जहाँ मैले सम्हाल्न धौ हुने माया पाएको थिएँ ।

आज त्यही दोभानको सम्झनामा टेकेर केही लेख्दैछु ।

***

यताबाट बग्ने अँधेरी खोला, उता माथि बाद्ने लेखबाट झर्ने ठाडो खोला मिसिएर बनेको त्यो विशाल फाँट नै दोभान थियो । दोभानदेखि पूर्व माथि ठूलीको गाउँ थियो । घरमाथि घरै खप्टिएका जस्तो लाग्ने त्यो बस्तीमा ठूलीको आफन्तका मात्रै तीस चालीस घर थिए । अलिपरतिर बाहुन गाउँ थियो । त्यसको तलतिर दमाइ बस्ती । अर्कोपट्टिको किनार किनारै माथि विद्यालय थियो । ठीक त्यसको वारीपट्टि हाम्रो घर । स्कूलदेखि हाम्रो घर नजिक पथ्र्यो भने दोभानदेखि ठूलीको । गाउँका धेरै घरहरु खरका छानाका थिए । कसै–कसैका ढुङ्गाले छाएका । रातो, सेतो, खैरो, कालो, पहेँलो माटोले लिपेका थरि–थरिका घरहरु टाढाबाट हेर्दा रङ्गीबिरङ्गी फूलबारीजस्तै लाग्थे । दशैं तिहार आउँदा दोभानमा निकै रौनक बढ्थ्यो– रमाइलो मेलाझैं । मिल, घट्ट थिए । दोभानको घारीतिर ठूलो पानीको मूल थियो । पानी भर्न, लुगा धुन गाउँभरिका महिला जम्मा हुन्थे । ठूलीका बाबाले हालेको लिङ्गे पिङ र रोटे पिङ खेल्न टाढा–टाढाबाट केटाकेटी जम्मा हुन्थे । कसै–कसैका सुन्दर जोडी पनि देखिन्थे दोभानमा । जसले सबैको नजर एकतमासले तानिन्थ्यो । अलि ठूला केटाहरु भलिबल खेलिरहेका देखिन्थे । ठूली, हामीहरु त लुकामारी, गुच्चा खेल, खुट्टे, गिरौटी, तातो आलु आदि खेल खेल्थ्यौं । बूढापाकाहरु तास खेल्थे । त्यत्रो फैलिएको दोभानमा एउटै पसल थियो– घाटबूढाको चिया पसल ।

ठूली र म एकै उमेरका थियौं । सायद केही महिनाले म जेठै हुँदो हुँ । उसले सधैं रातो फ्रक लाउँथी । म भने हरियो जाङ्गे, धर्के सर्ट र राता बुट लाउँथे । यस्तै–यस्तै कपडा लाउँथ्यौं । स्कूलमा ठूलीले हाफबिदामा आफूले ल्याएका खानेकुरा मलाई दिन्थी । कहिले भुटेको भात, कहिले कोदोको रोटी । खाजा, खीर खुवाउँथी । मैले पनि कहिले टाटा बिस्कुट, कहिले रातो लामो न लामो चकलेट किनेर खुवाउँथे । स्कूल छुट्टीको दिन हामीसँगै गाइवस्तु चराउन जान्थ्यौं । हामी त्यतिबेला खासै ग्वाला जाने उमेरका त भएका थिएनौं तर पनि रहरले जाने गथ्यौं । धेरैजसो हामी गाइबाख्रा चराउन दोभानतिर लग्थ्यौँ । कहिले–कहिले भने स्याँला, भीर, मूलखोलादेखि लामाडाँडासम्म लैजान्थ्यौँ । ठूलीलाई जुकाको खुब डर लाग्थ्यो । लाग्यो कि चिच्याइहाल्थी । गएर फालिदिनुपथ्र्यो । वनमा जाँदा पनि हामी बेरु, तिमिला, खनिउँ, च्याउ त कहिले सिम्ता पोलेर, माछा मारेर खान्थ्यौँ । वनमा भएका ठूल्ठूला रुखमा, पातमा, केतुकीमा के–के हो के–के लेख्थ्यौँ । एकदिन मैले केतुकीमा साइँलो+ठूली लेखेँ । त्यो लेखेको हेरेपछि ठूलीले भनी– किन लेखेको त्यस्तो लेख्छन् ?

खासगरी ठूलीको र मेरो कक्षा छ देखि अलि घनिष्ठ सम्बन्ध भएको हो । त्यो वर्ष हाम्रो स्कूलले दोभानमा वनभोज खाएको थियो । राजकुमारी, तारा, विमला, ठूलीहरुले गीत गाउँदै थिए । केटाहरुले पनि नाच्ने गाउने गरिरहेका थिए । रुद्रले खुब दोहरी गाउँथ्यो । श्रीकुमार, नेत्र नाच्दै थिए । त्यतिबेलै खड्का सरले ठूलीलाई र मलाई नाच्न उठाइहाले । गीत थियो–

बाँझो खेतमा
छड्के सलाम छ मायालाई पहिलो भेटमा ।

खुब नाचियो । साथीहरुले पनि खुब हुटिङ गरे । त्यसैदिनदेखि ठूलीलाई र मलाई जोडेर सबले गिज्याउन थाले स्कूलमा । हामी टाढिनुको सट्टा मज्जैले गासियौँ ।

पाँच कक्षामा पढ्दा एउटा रमाइलो घटना घट्यो । त्यसबेलादेखि नै ठूलीले मसँग रिसाए ए नारायण गोपाल भनी जिस्काउँथी । म पनि के कम कन्नो भनिदिन्थेँ । एकदिन कक्षामा हेम सरले नेपाली विषयको नारायण गोपालको पाठ पढाउँदै हुनुहुन्थ्यो । बीचैमा सरले सोध्नुभयो– गीत गाउने मान्छेलाई के भन्छन् रे ? मैले झटपट उठेर जवाफ दिएँ– नारायण गोपाल सर । सबै गललल हाँसे । त्यसदिनदेखि त म नारायण गोपाल भइहालेँ । ठूलीको पनि त्यस्तै भयो अर्काे दिन । अंग्रेजी सरले दिएको पाँचवटा मिनिङ घोकेर सुनाउनु पथ्र्याे । चारवटा ठीक–ठीक भनेकी ठूलीले अन्तिममा त पलयध कन्नो, कन्नो माने था पाउनु पो भनी । त्यसदिनदेखि उसको नाम पनि कन्नो भयो । स्कूलभरि म गणेशमानबाट नारायण गोपाल भएको थिएँ भने ऊ दीपाबाट कन्नो भएकी थिइ ।

आठ कक्षा पास गरिसकेपछि उसले पढ्न नसक्ने कुरा गरी । किनकि माध्यमिक तहको विद्यालय धेरै टाढा थियो । आफ्नै गाविसभित्रको स्कूल जानलाई दुइघण्टा लाग्थ्यो भने अर्को जिल्लामा पर्ने स्कूलमा जान तीन÷साढे तीन घण्टा लाग्थ्यो । त्यहाँ पढे डेरा गर्नैपर्ने हुन्थ्यो । स्कूलमा पढाइ पनि राम्रै हुन्छ भन्थे । हाम्रो स्कूलबाट आठ पास गर्ने विद्यार्थीहरुमा केटाहरु अर्को जिल्लाको स्कूलमा जान्थे । उतै डेरा गरी बस्थे । केही केटीहरु पढ्न छोड्थे । पढ्नेहरु गाउँकै स्कुल जान्थे । ठूलीले पढ्दिनँ भनेपछि मेरो मन निकै बेचैन भयो ।

बैशाख महिनाको आधा आधीसम्म पनि मेरो कतै पढ्ने सुरसार थिएन । घरमा गाली गर्थे । म भने ठूलीलाई फकाउनमा व्यस्त थिएँ । एक साँझ दोभानको फाँटमा बसेर ठूलीलाई निकै फकाएँ । ऊ फकिइहाली । हामी दुबैले गाउँकै स्कूलमा पढ्ने सल्लाह ग¥यौं । भोलि नै भर्ना गर्न जाने कुरा भयो । दिनदिनै आउँदा जाँदा चार घण्टा हिड्नुपर्छ भन्ने थाहा थियो तर त्यो रोजाइ मेरो मात्र थिएन । ठूलीको मात्र थिएन । त्यो खुशी, अठोट, लक्ष्य अनि योजना हामी दुबैको थियो । हामी मिले संसारै जित्ने आँट थियो त्यो बेला । चार घण्टाको पाजी दुःख त के दुःख ?

सँगै गयौँ । सँगै भर्ना भयौँ । कोठामा एकलहर केटीहरु, अर्को लहर केटा बस्थे । ठूली र मेरो बेञ्च तेस्रो तेस्रो थियो । जे गर्दा पनि हाम्रो सजिलै हेराहेर हुन्थ्यो । कुनै दिन हामी दिउँसै स्कूलबाट भाग्थ्यौँ । कहिले जाँदाजाँदै आधा बाटोमा बस्थ्यौँ । कहिले मेरो घरमा ठूली आउँथी र सँगै होमवर्क गथ्र्यौँ । कहिले उसको घरमा म जान्थेँ । स्कूल जाँदासँगै जान्थ्यौँ । कुनै दिन एकजना काम परे दुबै जाँदैनथ्यौँ । यसरी कहिले पानीमा रुझ्दै, कहिले पसिनाले भिज्दै त कहिले जाडोमा कठ्याङ्ग्रिदै दुई वर्ष बितेको पत्तै भएन ।

त्यो बेला देशमा चर्को युद्ध चलिरहेको थियो । हाम्रो स्कूलमा पनि माओवादीले ठूलाठूला कार्यक्रम गर्थे । सांस्कृतिक कार्यक्रम गर्थे । कुनै–कुनै बेलामा लडाइँ जितेर आएका जनसेनालाई हामी सबैले खाना, खाजा र माला अबीरले स्वागत गथ्र्यौं । दश कक्षामा पढ्दा अखिल क्रान्तिकारीको कमिटी बन्यो । जसमा म कोषाध्यक्ष भएँ भने ठूली सदस्य भई । त्यतिबेला एसएलसी परीक्षा जिल्ला सदरमुकाममा मात्र हुन्थ्यो । बेला–बेलामा आउने विद्यार्थी नेताहरुले यो बुर्जुवा शिक्षा काम छैन भनी नपढ्न सल्लाह दिन्थे । जनवादी शिक्षा लागू गर्नुपर्छ भन्थे । त्यसकै प्रभावले हो वा पुलिस सेनाको डरले गर्दा हो वा पास भइदैन भन्ने चिन्ताले पढेको जति सबै परीक्षा दिन जादैनथे । त्यो वर्ष पनि हाम्रा पाँच जना साथीले परीक्षा दिएनन् । हामीहरुले एसएलसी डरत्रासको बीचमा दियौँ । ठूलीले पास हुन्न भन्थी । मलाई भने मेरो मनको कुनामा पास हुन्छु भन्ने आत्मविश्वास त थियो तर भन्दैनथेँ । परीक्षा दिइसकेपछि ठूली र म झन फ्री भएका थियौँ । ती दिन निकै रमाइला थिए ।

भन्दाभन्दै र दिन गन्दागन्दै रिजल्ट पनि आयो । पास भएको/नभएको थाहा पाउने माध्यम डाँडामाथिको सैनिक व्यारेक नजिकैको फोन थियो । ठूलीको र मेरो सिम्बोल नम्बर लिएर म एक्लै गएँ । म पास भएछु । ठूली फेल भई । जे डर थियो त्यै भयो । थोरैै खुशी र धेरैै दुःखी भएर घर फर्किएँ । मेरो घरमा व्यग्र भएर पर्खेकी ठूलीलाई त्यै नमिठो खबर सुनाएँ । अँध्यारो मुख लगाउँदै ठूली घरतिर लागी । त्यो रात मैले पनि निकै पीडामा बिताएँ । आफू पास भएकोमा एकरत्ति खुशी थिइनँ । भोलिपख बिहान पढ्न जान कुरा उठाएँ । बुवामुवाले पैसा जुटाइदिने हुनुभयो । फेरि राम्ररी पढ्न सम्झाउनु भयो । मैले बाचा गरेँ । त्यसदिन साँझ म ठूलीलाई भेट्न दोभानतिर लागेँ ।

त्यसको एक हप्तापछि म दाङ झरेँ । डेरा बनाएँ । क्यापस भर्ना भएँ । अनि शुरु गरेँ वर्षौंदेखिको क्याम्पस पढ्ने धोको । तुलसीपुर बजारको रमझम । क्याम्पसको रमाईलो वातावरण । शुरु शुरुमा त रमाईलै लाग्यो तर केही दिनपछि घरको निकै याद आयो । ठूलीको याद आयो । घरीघरी मन दोभानमै गएर अल्झिन्थ्यो । ठूलीको सम्झनामा बल्झिन्थ्यो । यसअघि त्यति था भएन कि यो मनभित्र ठूली पनि छ । उसले पनि ओगटेकी छ यो मुटुको आधा हिस्सा । ठूली टाढा भए पनि सपनीमा नजिक आउँथी । उस्तै गरी हाँस्थी । उस्तै गरी बोल्थी । उस्तै गरी जिस्कन्थी । विपनामा उ मेरो याद भई । प्राण भई । फेरिरहने सास भई । नभई नहुने साथ भई । कोठामा बस्न मन भएन । किताब हेर्न जाँगर चलेन । खाना रुच्न छोड्यो । बारम्बार भावनामा नबहकिन मनलाई भनिरहेँ तर अहँ मनले मानेन । बरु उल्टै आदेश दियो– ठूली बिना तँ बाँच्न सक्दैनस् । बस्न सकिनँ । पढ्न छाडी घर फर्किएँ । घरमा भन्दिएँ दशैं तिहारको बन्द भयो । बुवाले पत्याउनु भएन । भन्नुभयो, अझै एक महिना छ त । फेरि ढाँटें, एक महिनालाई घरमै बसी गर्ने होमवर्क दिएका छन् क्या । पढेको छोरो हो नपत्याइ–नपत्याई पत्याउन कर लाग्यो घरमा । मेरो आँखाले भने ठूलीबाहेक अरु केही खोज्दैनथे ।

साँझतिर ठूलीलाई भेट्न दोभानतिर झरेँ । निकै नियालेँ ठूलीको घरतिर । कतै देखिनँ । खल्लो मन लिएर वरपर गरिरहेँ । फेरि दोभान पनि बजार भएछ । दुई चारवटा पसल थपिएछन् । सबैले साइनबोर्डमा दोभान बजार लेखेको देखेर खुशी लाग्यो । ठूलीको बारेमा सानो भाइलाई सोधेँ, ‘ठूली खै बाबु ?’ भाइले भन्यो– ‘दिदी त मावल गैगी । अब उतै बस्छे ।’

म छाँगोबाट खसेझैँ भएँ । कहाँदेखि ठूलीको लागि के गरी आएँ । तर आज ठूली यहाँ छैन । मनमा पहिरो गएको गयै ग¥यो– मायाको । कति माया बोकिएछ मनमा ठूलीको । दोभान बजार नै एकछिन त ढलपल–ढलपल गरेजस्तो लाग्यो । ठूलीलाई देख्न आतुर यी आँखाले अँध्यारोबाहेक केही देखेनन् ।

ठूली बिनाको गाउँमा बस्न मनै लागेन । आउँदै गरेको दशैं तिहारले मनमा कुनै उमंग ल्याएन । दशैंमा लाग्ने त्यो माथि डाँडाको मेला पनि ठूलीबिना फिक्का हुने भो । ठूलीबिनाको भैली पनि के खेल्नु ? यसपालिको दशैँ तिहार नजम्नेदेखि गाउँ नै छोड्ने सुरमा लागेँ । कोहलपुर मामाघर थियो । मुवासँग हान्निएँ त्यतैतिर । सयौँ टनको बोझिलो मन बोकेर ।

साथीभाइ भन्थे– दशसम्मको पढाइ बोझ हो, क्याम्पसको पढाइ मोज हो । तर मेरो लागि ठीक उल्टो भो । गणितको कमजोर विद्यार्थी म भोलि पढिसके गाउँमै मास्टर हुने लोभले गणित विषय नै रोजेको थिएँ । गणितको हिसाब गर्दा पिसाबै आएझैँ गाह्रो हुन्थ्यो ।

दिनहरु आफ्नै रफ्तारमा बितिरहेका थिए । विभिन्न जिल्लाका साथीहरुको संगतले पनि क्याम्पस जीवन रमाइलो बन्दै गइरहेको थियो । प्रत्येक शुक्रबार क्याम्पसमा विभिन्न साहित्यिक कार्यक्रम हुन्थ्यो । प्रायः म गजल लेख्थेँ– उही मायाकै । अझ भनौँ उही ठूलीकै । एकदिन कार्यक्रमको लागि गजल लेख्दै थिएँ । साथीले चिठी आएको सुनायो । खाम बाहिर हेरेँ । अक्षर नचिन्ने कुरै थिएन । पाउनेमै साइँलो थिएँ । पठाउने उही ठूली थिई । के गजल के कार्यक्रम सब छोडेर कुदेँ कोठातिर । उत्तानो परेर खाटमा पढ्न थालेँ ठूलीका अक्षर ।

मिति र स्थान लेखेकी थिई । वातावरण र समय लेखेकी थिई । सम्झनामा लेखेकी थिई केवल तिम्रै भनी । मनमनै हाँसे । मेरो स्वास्थ्यको लागि पशुपतिनाथसँग दश औँला जोडेकी थिई । गाउँघर जताततैको खबर पठाकी थिई । गाउँमा धेरै घटना भएछन् । धेरै फेरिएछ पनि । सेना प्रहरीले थुप्रै गाउँलेलाई मारेछ । दिपेन्द्र हेडसरलाई पढाउँदा पढाउँदै मारेछ । डाँडाका भद्र, अँधेरीका जगत, ठाडाखोलाका भानुलाई पनि मारेछ । गहुँ पिस्न गएकी शिलालाई प्रहरीले बलात्कार गरी मारेछ । मनै सिरिङ्ग भयो । गाउँका थुप्रै साथीहरु माओवादी सेनामा भर्ती भएछन् । ठूलीले पनि महिला संगठनमा काम गर्न थालिछ । निकै विद्रोही भएर लेखेकी थिई । चुलोचौका र चारपर्खालमा सीमित नहुने भनेर लेखेकी थिई । पढाइ बिग्रेको, जीवन बिग्रेको गुनासो पोखेकी थिई । अब भेट नहुन सक्ने भनी निकै गहिरा र अनिश्चयको कुरा पनि गरेकी थिई । लेखेकी थिई, तिमी त साइँला शहरमै भुल्ने भयौ । शहरकी केटी खोजे हौला भनी शंका गरेकी थिई । अन्तमा एउटा सायरी लेखेकी थिई–

म भुइँको धुलो भए पनि तिमी माथि चढ्दै जाऊ
म यै दोभानमा अल्झे पनि तिमी अघि बढ्दै जाऊ
उही तिम्रो ढुकढुकी ठूली
दोभान बजार ।

उसले अरु जे लेखे पनि मुटुको ढुकढुकी लेखेकी थिई । केही दिनसम्म मेरो मन पनि मायाकै बारीमा फुल्यो ।

गाउँमा म एकैचोटी आइए पास गरिसकेपछि फर्किएँ । गाउँको परिवेश निकै फेरिएको थियो । दोभान बजार पनि ठूलो भएछ । ट्याक्टर आउन थालेछन् । निकै चहलपहल बढेको थियो । देशभरि राजनीतिक आन्दोलनले नयाँ गति र शैली लिइरहेको थियो । हिजोका दुश्मन माओवादी र सात दलबीच वार्ता र सहमति भएको सुनिदै थियो । गाउँका माओवादी, कांग्रेस, एमालेका कार्यकर्ताहरु मिलेर विकास निर्माणका कार्यहरु गरिरहेका थिए । हाम्रो गाउँको निमावि पनि मावि हुँदै थियो । म गणितको शिक्षक भएको थिएँ । क्लब, समूहहरु गठन हुँदै थिए । ठूलीले चौथोपटक एसएलसी दिदै थिइ । मसँग साँझ–साँझ ट्यूसन पढ्न आउन थाली । पढ्नभन्दा बढी गफिन्थ्यौँ । एकदिन म अलि बढी नै उत्तेजित भएछु । ठूली त रुन पो थाली । के–के हो के–के भन्दै थिई । केटा स्वार्थी हुन्छन् । पापी हुन्छन् । भावना बुझ्दैनन् । समस्या बुझ्दैनन् । समाजले के भन्छ के गर्छ केटाहरुले सोच्दैनन् । यस्तै–यस्तै भन्थी । म पनि भावुक भइरहेको थिएँ । आँखाबाट आँसु आउन खोज्दै थियो । रोकिरहेको थिएँ । झर्किदै सोधी– ‘तिमीलाई त गरेपछि पुग्यो, मलाई के हुन्छ था छ ?’ मैले टाउको हल्लाउँदै था छैन भनेँ । ठूली त रुँदै पो हाँसी । ठूली हाँसेको देखेर म पनि हाँसे ।

ठूलीले त्यो वर्ष पनि पास गर्न सकिनँ । ऊ निकै गलेकी थिइ । पढाइदेखि थकित थिइ । परीक्षा अब नदिने भन्दै थिइ । मलाई पनि गाउँमा निजी शिक्षक भएर भविष्य बन्ला जस्तो लागेन । आफूसँगका साथीभाइले बीए पास गरिसकेका थिए ।

म स्कूल छोडेर काठमाडौँ पढ्न गएँ । ठूलीले दोभान बजारमा नास्ता पसल खोली । केही महिनापछि नै नास्ता पसललाई ठूलीको स्टाफ होटल बनाई ।

म काठमाडौँ गएदेखि र ठूली पनि व्यापारमा लागेपछि हामी आ–आफ्नै काममा व्यस्त भयौँ । ठूलीले कहिलेकाँही फोन गर्थी । सामान्य कुरा हुन्थ्यो । म पनि राजनीति गर्ने कि पढाइ सक्ने दोधारमै थिएँ । आवश्यकताले राजनीतितिर तान्दै थियो भने घरको बाध्यताले पढाइतिर । मेरो जिन्दगी भनेजस्तो सफल लिकमा अगाडि बढिरहेको थिएन । म चारैतिर भौतारिरहेको थिएँ । करिब एक वर्षपछि गाउँ जाँदा ठूली निकै फेरिएकी थिई । सायद उसको नजरमा पनि म पनि बदलिएको हुँदो हुँ ।

ठूलीले प्यान्ट लगाउन थालेकी थिइ । कपाल पनि रातै बनाकी । लामा–लामा नङ पाल्न थालेकी थिइ । आँखीभौँ फाल्न थालेकी रहिछ । माओवादी आन्दोलनसँगै पूरै राजनीतिक माहोल बदलिएको थियो । त्यो सँगै गाउँको राजनीति बदलिएको थियो । गाउँलेको फेरिदो परिवेशसँगै ठूलीको जीवनशैली फेरिएको थियो ।

घर आएको बेला मलाई किन–किन ठूलीलाई भेट्न मन लाग्यो । र झरेँ दोभानतिर । ठूलीको होटेलमा निकै चहलपहल थियो । बिस्तारै साँझतिर मान्छेहरु पातलिदै गए । म र ठूली मात्र भयौँ ।

मैले भने– के छ ठूलीको स्टाफ होटेलको खबर ?’ ऊ केही बोलिनँ । फेरि बोलाएँ अनि मात्र बोली । मलाई त्यो दिन मात्तिन मन लागेको थियो । भनिहालेँ– केही खुवाऊ न ?

के खान्छौ ?

के दिन्छ्यौ ?

जे माग दिन्छु तर नरोई माग । फेरि हँसाइहाली ।

उसले त्यो साँझ खुब खुवाई । भन्थी खाऊ जति खान्छौ । बच्चैदेखि खुवाएकी हुँ तिमीलाई । अब धेरै दिन छैनन् भन्दै भावुक भएकी थिइ । भो भन्दा पनि मानिन । विगतका गफ, ठूलीको साथ निकै पिइयो त्यो दिन । आधा रातमा घर फर्किएँ– अमिलो मन बोकेर ।

त्यसको केही दिनपछि उसलाई नभेटी काठमाडौँ फर्किएँ । केही दिनपछि सुनेँ– ठूली ट्याक्टर ड्राइभरसँग पोइल गई रे । उसलाई दाङ झर्ने खुब रहर थियो । मलाई धेरै भनेकी थिई, जाउँ घुम्न तुलसीपुर भनेर । मेरी महान ठूलीले बिहे गरेरै आफ्नो रहर पूरा गरी ।

गत साल तिहारमा माइत आएकी थिई । निकै पाका कुरा गर्थी । अब चाहिँ बिहे गर साइँला भनेर खुब कर गरी । मैले गरिरहेको राजनीतिलाई त ठिकै हो भन्थी तर बिग्रेको, भत्केको, टुटेको, अपूरो र हारेको माओवादी आन्दोलन धोका नभई पूरा हुनेमा अलि–अलि शंका गर्थी ।

***

आज धेरै समयपछि ठूलीले कमेन्ट मात्र गरिन– मेरो मनको घाउ उप्काइदिई । पुरानो याद बल्झाइदिई । दोभानको झल्को लगाइदिई ।

आजको चल्तीको यो फेसबुके पुस्ताले हाम्र्रो कहिल्यै नमिसिएको दोभानको मायालाई कसरी हेर्दो हो ? बुझ्दो हो ? आज मायाको नाममा निकै विकृति भित्रिएको छ । फेसबुक र ट्विटरबाटै क्ष् यिखभ ग, क्ष् mष्कक ग भन्यो । अर्को दिन डेटिङ गयो । मस्ती ग¥यो । पाँचौँ दिनमा फेरि ब्रेकअपको फन्डा मच्चायो । दिउँसै लाजमर्दो गरी चाटाचाट र अङ्गालो मारामार हाम्रो मायामा कहिल्यै भएन । र पनि हाम्रो माया अमर रहनेछ । फेरि–फेरि ठूलीले उस्तै कमेन्ट पठाउने छे– साइँला त्यसो भा’ दोभान झर न !

(स्रोत : नयाँ युगबोध दैनिक – शनिवार सौगात)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in संस्मरण and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.