कथा : बदला

~पुन्यप्रसाद प्रसाई~

लगभग पन्ध्र बिघाको क्षेत्रफलमा पैmलिएको बाँसघारी छ । यो बाँसघारीमा कसको अधिकार छ भन्ने विषय विवादित छ । तर यस बाँसघारीको निर्वाद उपभोगचाहिँ मुखिया रङ्गनाथले गर्दै आएका छन् । गाउँका अरू कसैले यो बाँसघारीबाट एकघना बाँसको उपयोग गर्न पाएको छैन । प्रतिबन्धित पार्टीले ‘यो बाँसघारी सार्वजनिक भएकोले रङ्गनाथ या अरू कसैले पनि यहाँबाट एकघना बाँस पनि काट्ने र कटाउने गरे भौतिक कार्वाही हुनेछ’ भनेर एउटा सूचना टाँसिदिएपछि यस बाँसघारीबाट बाँस काटिन छाडेको छ ।

यो बाँसघारीको उत्तरी भाग जङ्गलसँग जोडिएको साथै बाँसघारीको बीचमा केही खाली ठाउँ पनि भएकोले प्रतिबन्धित पार्टीलाई आफ्ना कार्यक्रम यो बाँसघारीको बीचमा सञ्चालन गर्न सजिलो परेको छ । पार्टीले यो बाँसघारीको बीचमा कतिपटक त आफ्ना जनमिलिसियालाई तालिमसमेत दिइसकेको छ ।

तर अहिले यहाँ तालिमको तयारी भइरहेको छैन । जनमिलिसियाका पन्ध्र जनामध्ये चार जना चारतिर पहरा दिन खटाइएका छन्; सात जना, अनुहारमा अचम्मलाग्दो उत्सुकतासाथ बसेका छन्, जिल्ला कमिटीले उनीहरूले गरेको प्रस्तावको निर्णय सुन्न । यो निर्णय लिएर आउँदै छन् जिल्ला सचिव कमरेड ज्वाला ।

जनमिलिसियाकी प्रमुख कामरेड कान्तालाई यो छोटो प्रतीक्षा पनि अनन्त लामो पर्खाइ जस्तो लाग्छ । उनी छिन्–छिन्मा उठ्दै बस्दै गर्छिन् । कुनैबेला उनी यताउता चक्कर पनि लाउँछिन् ।
‘हाम्रो प्रस्ताव स्विका¥यो कि स्विकारेन जिल्ला कमिटीले ?’ उनी छोटो–छोटो डेगले हिँड्दै सोच्छिन् । घडी हेर्छिन्, ‘दुई बजिसक्यो, यसबेलासम्ममा त आइपुग्नु पर्ने हो कमरेड । कम्युनिष्ट पार्टीको जिल्ला कमिटीको सचिव स्तरको पदमा पुगेको कामरेडले समयको बेवास्ता त गर्नु नपर्ने । ए साँच्ची…।’ कामरेड कान्ताको ओठमा रहस्यमय मुस्कान देखिन्छ । ‘हो त नि, मैले त यो घडी पन्ध्र मिनेट चलाख पो राखेकी छु ।’ उनी पुनः बस्छिन् ।
कामरेड कान्ता उमेरले बीस वर्षकी छिन् । यिनी जनमिलिसियामा संलग्न भएको एक वर्ष पुग्दा–नपुग्दै जनमिलिसिया प्रमुख बनिन् । यसरी यति छिट्टै प्रमुख बन्न सक्ने यिनकोे क्षमता भनेको आठ कक्षासम्मको पढाइ थियो । किनकि जनमिलिसियामा अरू जे–जति थिए प्रायः सबै ‘ल्याप्चे’ थिए । जिल्ला कमिटीले यिनलाई प्रमुख बनाउँदा बाँकी कसैले पनि यिनको ईष्र्या गरेनन् । किनकि आपूm भर्ति हुँदादेखि नै यिनले आफ्ना साथीहरूप्रति अपनत्वपूर्ण व्यवहार गरेकी थिइन् भने सबैलाई लेखपढ गर्न पनि सिकाउन थालेकी थिइन् ।

पाँच फीट पाँच इञ्च उचाइकी चुच्चो नाक, ठूला आँखा, बाटुलो अनुहारकी सावली कान्ता देख्नमा सुन्दर छिन् । यिनलाई आपूm काली हूँ भन्ने चेतना छ । त्यसैले कसैले तपाईं सुन्दर हुनुहुन्छ भन्यो भने झट्टै स्वीकार गर्न यिनलाई मुस्किल पर्छ । प्रतिउत्तरमा लजाउँछिन् मात्र ।

यी सुन्दरी छापामारले पार्टीलाई आफ्नो योग्यता पनि देखाइसकेकी थिइन् । यिनको नेतृत्वमा गाउँ विकास समितिको कार्यालय जलाउने, प्रहरीले खाली गरेर गएको चौकी जलाउने कार्य सफलतापूर्वक सम्पन्न भइसकेको थियो भने छापामारको सङ्ख्या सातबाट सत्र पु¥याएकी थिइन् यिनले । पार्टीको लागि जस्तोसुकै त्याग गर्न पनि तयार कान्ता यसरी छट्पटाउनुको मुख्य कारण थियो यिनले पार्टीसँग एउटा बन्दुकको माग गरेकी थिइन् । उनीहरूको यही मागको निर्णय लिएर जिल्लाबाट अहिले जिल्ला सचिव कामरेड ज्वाला यहाँ आउँदै छन् । यो पर्खाइ उनै जिल्ला सचिवको हो ।

‘पिरिर… पिरिरि… ।’ उपस्थित सबैको कानमा रूखको पातको धुन पर्छ ।

‘ए कामरेडहरू, सुन्नुभयो पात बजेको ?’ पात बजेको सुनेर उत्तेजित कान्ता जुरुक्क उठ्दै सोध्छिन् । ‘हाम्रो मान्छे आउँदै छन्’ भनेर थाहा दिन बजाइएको धुन थियो यो । उनीहरूबीच यस्ता केही धुन थिए जसको आधारमा उनीहरू बुझ्थे, बाहिरको अवस्था । कुनै खतरा परोस् या अरू कुनै अवस्था नै किन नपरोस् पहरा दिन बसेको कमरेडले रूखको पात बजाएर जानकारी दिन्थ्यो । पहरामा बसेको कामरेड घाँस–दाउरा गर्न आएको गाउँलेजस्तो बनेर पहरा दिने गर्थे । पात बजेको सबैले सुनेका थिए र बुझेका पनि थिए, यो आफ्नो कुनै कामरेड आउँदाको जनाउ थियो ।

‘सायद जिल्ला सचिव कामरेड ज्वाला आउँदै हुनुहुन्छ ।’ समूहबाट एक जना बोले ।

‘अरू कोही आउन बाँकी त हुनु हुन्थेन नि ?’ कामरेड ज्वाला नभएर अरू नै कोही पो होला कि भन्ने शङ्काले सोधिन् कान्ताले ।

‘अरू कोही आउन बाँकी छैन, आउने कामरेड ज्वाला नै हो ।’ अर्को एक कामरेड बोले । कान्ताको अनुहार उज्यालो भयो । उनले, पातको आवाज आएको दिशातिर एकोहोरो हेरिन् । पातमा लोकधुन बजिरहेको थियो जुन धुन अहिले निकै तिख्खर सुनिँदै थियो । पातबाट निस्किएको यो धुनले जनाउने सङ्केत कामरेड कान्तालाई राम्रैसँग थाहा थियो । उनी विश्वस्त थिइन् कि आउने व्यक्ति अरू कोही नभएर प्रतीक्षित जिल्ला सेक्रेटरी कामरेड ज्वाला नै हुन् । आफ्नो प्रस्ताव जिल्ला कमिटीले स्वीकृत ग¥यो कि गरेन भन्ने कुराको खुब खुल्दुली थियो कान्ताको मनमा । सबै कामरेड बसेका छन्, तर कान्ता भने छोटो डेगले यताउता गरिरहेकी छिन् ।

‘ल कामरेड ज्वाला पनि आइपुग्नु भयो ।’ स्वयम् कान्ताको उत्तेजित आवाज सुनियो । सबै कामरेड उठे र कान्ता फर्किएको दिशातिर फर्किए । द्रुत गतिमा आपूmतिर आइरहेको कामरेड ज्वालालाई देखेर सबै खुसी भए ।

‘लालसलाम कामरेडहरू !’ केही नजिक आएपछि मुठ्ठी उठाएर दरिलो आवाजमा बोले ज्वाला ।

‘लालसलाम कामरेड !’ प्रतिउत्तरमा यतातिरका सबै एकैसाथ गर्जिए । पूरा बाँसघारी गुञ्जियो ।

छेउमा आएर अनन्तले सबै कामरेडसँग दरिलो हात मिलाए, अपनत्वको महसुस गरे र गराए पनि ।

‘ल बसौँ !’ हात मिलाइसकेपछि भनिहाले कमरेड ज्वालाले । उनलाई हेर्दा लाग्थ्यो, उनी यहाँबाट जतिसक्दो छिटो हिँड्न चाहन्छन् । उनको हतारो कामरेड कान्तालाई पनि महसुस भयो, भनिन्– ‘कामरेड ज्वाला, के पार्टीले हाम्रो प्रस्ताव स्विका¥यो ? अर्थात् के हामीलाई पार्टीले एउटा बन्दुक दिने भयो त ?’ यो प्रश्न गर्न कामरेड कान्ताले आपैmमा निकै शक्ति सञ्चय गर्नुपरेको थियो । किनकि यसको उत्तरमा ‘न’ अर्थात् कामरेड ज्वालाले ‘प्रस्ताव अस्वीकार भयो’ याने कि ‘तपाईंलाई बन्दुक प्राप्त हुँदैन’ भनिदेलान् कि भन्ने ठूलो त्रास थियो उनमा । त्यसैले उनी मुटु थामेर कामरेड अनन्तको जबाफ सुन्न आतुर भएर बसेकी छिन् । बाँकी अरू कामरेडमा पनि उस्तै मौनता व्याप्त छ । सबै जना साह्रै मन्दगतिमा सास लिने र छोड्ने गरिरहेका छन् ।
‘पार्टीले तपाईंलाई बन्दुक दिने भएको छ । हुन त बन्दुक नियमित सेनालाई मात्र दिने पार्टीको घोषित नीति नै हो, तर यस स्थानमा जनता र हाम्रो पार्टीको सर्वनाश गराउन पुरानो सत्ताले डाँकाहरूको प्रयोग गरेकोले यी डाँकालाई सबक सिकाउन तपाईंहरू सक्षम हुनुहोस् भनेर पार्टीले तपाईंहरूलाई एउटा थ्री नट थ्री राइफल, दुइवटा भरुवा बन्दुक र केही थान ग्रिनेट दिने निर्णय गरेको छ ।’ जिल्ला सेक्रेटरी ज्वालाले भने । कान्तालाई खुसीले उफ्रिएर चिच्याउन मनलाग्यो, तर उनले आपूmलाई मुस्किलैले रोकिन् । उनको अनुहार खुसीले धपक्कै बलेको थियो ।

‘यस भेगका जनताका लागि पार्टीको यो निर्णय ठूलो हर्षको विषय हो । किनकि यहाँका जनता सिमानापारीबाट आउने डाँकाबाट साह्रै सताइएका छन् । अब हाम्रो पार्टीले यस भेगका जनतालाई सुरक्षा दिनेछ ।’ कान्ताले केही गम्भीर मुद्रा बनाएर भनिन् ।

‘पार्टीलाई विश्वास छ, पार्टीका विचारहरू जनतासम्म पु¥याउन र स्थानीय रूपमा पार्टीको उपस्थिति सशक्त रूपमा देखाउन तपाईंहरू सक्षम हुनु हुनेछ ।’ जिल्ला सेक्रेटरी कामरेड ज्वालाले आवाजलाई सकेसम्म ओजपूर्ण बनाउने प्रयास गर्दै भने ।

‘बन्दुक हामीले कहिलेसम्ममा प्राप्त गर्नेछौँ होला त कामरेड ?’ सोधिन् कान्ताले ।

‘सायद यही हप्ता तपाईंहरूसम्म आइपुग्ला । किनकि पार्टीले उक्त कार्यको लागि केही कामरेडलाई खटाइसकेको छ । जसले तपाईंहरूलाई बन्दुक उपलब्ध गराउनका साथै घरेलु बम निर्माण गर्ने प्रशिक्षणसमेत दिनु हुनेछ ।’ कामरेड ज्वाला केहीक्षण चुप लागे र कुुराको बिट मार्दै भने– ‘म आज तपाईंहरूलाई यो कुराको जानकारी दिनको लागि मात्र यहाँ आएको हुँ ।’ कामरेड ज्वाला उठे र उनले आपूmले बोकेको झोलाबाट केही पुस्तक निकाले र भने– ‘कामरेड कान्ता, तपाईंको लागि मैले केही पुस्तक ल्याइदिएको छु, पार्टीको कामबाट फुर्सद भएपछि अध्ययन गर्नुहोला र साथीहरूलाई पनि पढाउनुहोला ।’ कमरेड ज्वालाले झोलाबाट केही पुस्तक झिके । कान्ताले अनन्तको हातबाट पुस्तक लिइन् ।
‘धेरै–धेरै धन्यवाद कामरेड, मलाई पढ्ने तीव्र इच्छा छ । मैले आपूm मात्र पढ्ने नभएर केही समय साथीहरूलाई पनि पढाउने गरेको छु । अब धेरै साथीहरू राम्रैसँग अक्षर फुटाउन सक्ने हुनुभएको छ ।…’ कान्ताले आफ्नो बायाँपट्टि उभिएको मङ्गोलियन अनुहारको पुड्को मानिसलाई देखाएर भनिन्– ‘कामरेड हिमाल पनि अब आफ्नो नाम लेख्न सक्ने हुनुभएको छ ।’ उक्त व्यक्ति सर्मायो जो भर्खरै जनमिलिसिया हुन आएको थियो । अबका दुई–तीन हप्तामा म उहाँलाई किताब पढ्न सक्ने बनाउँछु ।’ कान्ताले खुसीले आँखा नचाउँदै भनिन् ।

‘एउटा सच्चा कम्युनिष्टले पार्टीले खटाएको काम सम्पन्न गर्नुका साथै आफ्नो पढाइमा पनि उत्तिकै सचेत रहनुपर्छ । आफ्नो बौद्धिक स्तर बढाउन हर सम्भव प्रयास गर्नुपर्छ । तपाईं छिट्टै नै लेखपढ गर्न सक्नुहुन्छ भन्ने विश्वास छ मलाई । किनकि तपाईंहरूसँग कामरेड कान्ताजस्तो उर्जाशील व्यक्तिको साथ छ ।’ कामरेड ज्वालाले कामरेड हिमाललाई धाप मारे र कान्तालाई हेरे । कान्ताको अनुहारमा गर्विलो भाव देखियो । कामरेड ज्वालाको प्रशंसा स्विकार्दै थोरै मुस्कुराइन् कान्ता । यसपछि कामरेड ज्वाला सबैलाई लालसलाम गरेर छुट्टिए ।

कमरेड ज्वाला गएको पाँच दिनपछि कान्तालाई जिल्लाबाट आएका छ जना कामरेडले बन्दुक र ग्रिनेडका एवम् घरेलु बम निर्माणको लागि चाहिने सामग्री उपलब्ध गराउनुका साथै बम निर्माणको कलासमेत सिकाएर गए ।
बन्दुक हात परेको दिन नै कामरेड कान्तामा अचम्मलाग्दो परिवर्तन आयो । आपूmमा आएको यो परिवर्तनले उनी आपैm अचम्मित हुन पुगिन् । हिजोसम्म पार्टीको नीतिअनुरूप कार्य गर्नुपर्छ, व्यक्तिगत दुस्मनीको आधारमा कुनै पनि प्रकारको क्रियाकलाप गर्नु हुँदैन भन्ने सोच भएकी कान्ताको हातमा जब बन्दुक प¥यो तब उनको सोचाइमा नै परिवर्तन आयो । उनीभित्र जुन विचार र विवेक थियो त्यो सब छुमन्तर गरेर कसैले हटाइदिए भैmँ बिलायो । उनको ओठमा हरदम देखिने मुस्कान र अनुहारमा देखिने कोमल भाव हठात् गायब भएर उक्त रिक्त स्थान कठोरताले लियो । कान्ताले सोच्न थालिन्, ‘अब मसँग शक्ति छ ।’ उनले बन्दुक सुमसुम्याइन्, ‘मेरो साथमा केही व्यक्तिहरू पनि छन् र आडमा एउटा शक्तिशाली पार्टी पनि छ भने मैले आफ्ना व्यक्तिगत शत्रुको सफाया किन नगर्ने त ? गर्नुपर्छ, किनकि तिनीहरूबाट मैले दुःख÷कष्ट झेल्नुपरेको थियो भने अरूले पनि झेल्नुप¥यो होला । त्यस्ता दोषी व्यक्तिबाट समाज र राष्ट्रलाई केही फाइदा पनि त छैन । मैले ती सबै व्यक्तिको सफाया गर्नुपर्छ जोबाट म अन्यायमा परेकी थिएँ । दुष्टहरूलाई बाँच्ने कुनै अधिकार छैन ।’ कामरेड कान्ताले अठोट गरिन् र उनको यो अठोट एउटा ठोस निर्णय पनि थियो । यो निर्णय लागू गर्न उनले पार्टीको अनुमति लिनुपर्ने पनि कुनै आवश्यकता थिएन । किनकि धेरै शत्रुको सफाया उनी अदृश्य रूपमा गर्न चाहन्थिन् ।

कान्ताको यो निर्णय अर्थात् भनौँ सनक बन्दुकप्राप्तिको उन्माद थियो । बन्दुकको स्पर्शले उनीबाट विवेक र विचार विलुप्त भएको थियो । बन्दुकले उनको मस्तिष्कमा यस्तो गलत प्रभाव पा¥यो कि त्यति धेरै विचारशील कान्ता विचारै गर्न नसक्ने भइन् । उनीभित्र आक्रोशको भावना प्रबल भएर उठ्न थाल्यो । उनले सर्वप्रथम शत्रुको नाम लिष्ट तयार गर्ने विचार गरिन् ।

‘मैले ती सबको सफाया गर्नुपर्छ जसले मेरी हजुरआमालाई बोक्सीको आरोप लगाएर मलमूत्र कोच्याउँदै गाउँबाट लखेटेका थिए ।’ उनी विचारमा डुब्न थालिन् । आफ्नी हजुरआमालाई गाउँलेले त्यस्तो दुव्र्यवहार गर्दा कान्ता छ वर्षकी थिइन् । उनको मस्तिष्क क्रियाशील भयो । ‘म ती सबैको सफाया गर्छु जसले मेरी बूढी हजुरआमालाई त्योबेला बोक्सी बनाएर मलमूत्र कोेच्याएका थिए ।’ उनको अनुहार कठोर भयो । कान्ताले सम्झिएका जतिको नाम आफ्नो डायरीमा लेखिन् । सत्र जना गाउँले सक्रिय रहेछन् त्योसमय, उनकी हजुरआमालाई बोक्सी आरोपित गरेर मलमूत्र कोच्याउँदै गाउँबाट लखेट्नेमा ।

यसपछि उनको दिमागमा अर्को काण्ड ताजा भएर उठ्यो । यो काण्ड गाउँको कुवामा घटेको थियो । कामरेड कान्ता त्योसमय दस वर्षकी थिइन् । उनी पनि आफ्नी आमासँग सानो घैला बोकेर सँगसँगै कुवा गएकी थिइन् । बाहुनीको पालो पुगेपछि मात्र तल्ला जातकाले पानी कुवाबाट लिन पाउने चलन थियो । कान्ता र उनकी आमा पालो कुरेर कुवाको डीलमा बसेका थिए । बाहुनीहरू इत्रिदै, एक–अर्काको कुरा काट्दै पानी भर्दै थिए । चञ्चले कान्ता उफ्रिएर खेल्दै थिइन्, खुट्टाले भुइँको पानी उछिट्टिएर एउटी बाहुनीको गाग्रीमा छिटो परेछ । बाहुनी रिसले आगो भएर कान्तालाई जगल्टामा समाएर भुइँमा नाक रगडाउन थाली । आफ्नी छोरीलाई बाहुनीले मार्न लागेको देखेर कान्ताकी आमा छुट्याउन गइन् । अनि त के चाहियो… बाँकी सबै बाहुनी मिलेर कान्ताकी आमालाई चुट्नसम्म चुटे । उनका कपाल लुछ्नसम्म लुछे । त्यो घटनापछि कान्ता त झन्डै सात दिन ज्वरो आएर थला परेकी थिइन् ।

यो घटनाको सम्झनाले कान्ताको रगत उम्लेर आयो । अहिले गएर ती सबै बाहुनीलाई लाइनमा राखेर ड्याङ–ड्याङ गोली हानेर मारिदिन मन भयो कान्तालाई । उनले, त्यो दिन कुवामा पानी भर्न आएका सातै जना बाउनीको नाम लेखिन्, आफ्नो डायरीमा ।
कान्ताले आफ्नो मामाको जड्याँहा छोराको नाम पनि लेखिन् डायरीमा, जसले उनी बाह्र वर्षकी हुँदा एक दिन इँजारतल हात घुसारेर उनलाई खाटमा लडाउन चाहेको थियो । तर उनी उम्किन सफल भएकी थिइन् । यसपछि क्रोधित कान्ताले जमिन्दार कुलनाथको परिवार, कुलनाथ स्वयम्को र उसका लठैतको नाम लेखिन्, जसले उनीहरूको ऐलानी जग्गामा बनेको घर भत्काइदिएपश्चात् जग्गा आफ्नो कब्जामा लिएर उनीहरूलाई घरबारविहीन पारेका थिए । कान्ताले हर्केलाई पनि सफाया गर्ने विचार गरिन्, जसले उनलाई प्रेम गरेर पनि ‘विवाह गरौँ’ भन्दा ‘जात मिल्दैन’ भनेर पन्छिएको थियो । ‘आपूm माथि परेको बेला त्यो मलाई धोका दिन सक्छ भने मसँग शक्ति भएको बेला मैले त्यसलाई सफाया गर्न किन नहुने ?’ सोचिन् कान्ताले ।
यसैबेला कान्तालाई स्कुलको घटना सम्झना भयो । उनले सुमन सरबाहेक सबै मास्टरको सफाया गर्ने विचार लिइन्, जसले उनलाई ‘तल्लो जातकी’ भनेर कहिल्यै बेञ्चमा बस्न दिएनन् । उनले मास्टरका सँगसँगै केही विद्यार्थी केटा र केटीको पनि नाम लेखिन् डायरीमा, जसले उनलाई ‘कुजात’ भनेर सधँै सताउने गर्थे । कान्ताले मुखियाको छोरो सन्तोषको नाम पनि सफाया गर्नेकोे लिष्टमा राखिन् । यसले चाहिँ कान्तालाई एक दिन फकाएर सिनेमा लगेको थियो । अल्याङटल्याङ गरेर घर फर्किन ढिला गरेर रात पा¥यो र राति घर फर्किंदा कान्तामाथि जोरजबरजस्ती गर्ने प्रयास गरेको थियो ।

कान्ताको दिमागमा अरू पनि धेरै मानिसको नाम आयो, जसलाई उनले आफ्नो डायरीमा सफाया गरिनुपर्नेहरूको लिष्टमा राखिन् ।
नाम लेखिसकेपछि उनले एउटा ठूलो श्वास लिइन्, ‘यिनीहरूलाई बाँच्ने कुनै अधिकार छैन । आफ्नो अपराधको सजाय पाउनेछन् यी सब दुष्टले । म यी सबलाई मार्नेछु । किनकि मसँग बन्दुक छ ।’
कान्ताको मुखमुद्रा कठोरतम् बन्दै गयो । उनले रुमाल झिकेर बन्दुक राम्रोसँग पुछिन् । रुमाल राखेर एकपटक क्षितिजतिर बन्दुक ताकिन् । उनी उठिन् र घुमी–घुमी शून्यतामा बन्दुक ताकिन् । उनलाई हेर्दा यस्तो लाग्थ्यो, आकाशको कुनै तारा पनि उनको शत्रु हो, जसको उनी सफाया गर्न चाहन्छिन्; उनी गोली हानेर आकाशमा चम्किरहेका ताराहरूमध्ये कुनै तारालाई झार्न चाहन्छिन् ।

कान्ता फेरि बसिन् । उनले भर्खरै डायरीमा टिपिएको नाम गनिन् । ‘एक सय पो भएछन् !’ कान्ता यति धेरै नाम देखेर चकित भइन्, ‘म एक जनाका यति धेरै शत्रु !’ उनी आपैmसँग बोलिन् । उनी फेरि क्षितिजतिर निहार्न थालिन् । उनी निकैबेर यसै टोलाएर बसिरहिन्, ‘अहो यति धेरै पो रहेछन् मेरा शत्रु ! यी सबैलाई मैले मारिदिएँ भने… ?’ उनले आपैmलाई प्रश्न गरिन् । ‘अरू के हुन्छ र ! मेरा शत्रु सकिन्छन्… ।’ उनको अनुहार खुसीले चम्कियो । उनले पुनः शून्यतातर्पm नियालेर हेर्न थालिन् ।
तर… एकैछिनमा उनको अनुहारको खुसी उड्यो, ‘म अहिले बीसकी भएँ । म बीसकी हुँदा नै मेरा यतिका धेरै शत्रु छन् । जिन्दगी त अझ लामो छ । यही हिसाबले म पैँसठ्ठीकी हुँदा त मेरा शत्रु तीन सय हुने भए । अर्थात् आफ्ना शत्रुको सफाया यही अनुपातमा गर्दै जाने हो भने मैले पूरा जीवनमा तीन सय जनालाई मार्नुप¥यो । बाफ रे… !’ कान्ताले जिब्रो टोकिन् ।

उनले दुवै घुँडा जोडिन् र चिउँडो घुँडामा राखेर पुनः सोच्न थालिन्, ‘ल ठीक छ, यी एक सय जनाको सफाया गरेपछि शत्रु सकिएलान्, पछि कोहीसँग शत्रुता नै नगरौँली । तर मैले यिनीहरूलाई मारेपछि यिनीहरूका सन्तान त स्वतः नै मेरा शत्रु हुने नै भए ।’ उनले एकछिन गम खाइन् । ‘ल ठीकै छ त्यसो पनि नहोला । मैले तिनीहरूलाई सफाया गरेको कसैले सुइँको नै नपाउलान् रे । म एउटी क्रान्तिकारी पार्टीकी सदस्य । मजस्ता हाम्रो पार्टीमा एक लाख सदस्य त अवश्य पनि होलान् नै । अब मैले जस्तै ती सबैका शत्रु पनि होलान् । मैले जसरी नै उनीहरूले पनि एक–एक सय जनाको सफाया गर्ने हो भने त एक करोड मानिस मारिने भए । अब हाम्रा सदस्य एक लाख मात्रै नहोलान् र कसैका त सयभन्दा अझ बढी नै शत्रु होलान् । यो हिसाबले सफाया गर्दै जाने हो भने त पूरा देश श्मसान हुने रहेछ ! अब पार्टीभित्रै पनि कोही कसैको शत्रु बनी नसकेको होला भन्नेमा के ग्यारेन्टी पो हुन सक्छ र !’ उनको टाउको चड्किन थाल्यो । बन्दुक काखमा राखेर उनले दुवै हातले टाउको समाइन् ।
अचानक उनीभित्रको मान्छे बोल्न थाल्यो, ‘अहँ, मान्छे मारेर कुनै समस्याको समाधान निस्कनै सक्दैन । बरु त्यसले त अर्को समस्या जन्माउँछ । परिवर्तन, मान्छे मारेर आउन सक्दैन । ‘परिवर्तन’ त मान्छेभित्रको गलत विचारलाई परिवर्तन गरेर मात्र आउन सक्छ । हो समाज, देश र विश्वलाई बदल्ने हो भने मानिसको बिचार बदल्नुपर्छ । म कसैको हत्या गर्ने छैन । हो, कसैको सफाया गर्ने छैन । अब पहिला म थाहा पाउने प्रयास गर्छु, सही के हो ? म जुन बाटोमा हिँडिरहेकी छु कति सही छ ? जब म आपूm सही बाटोमा हुनेछु अनि अरू मानिसको विचारमा परिवर्तन ल्याएर त्यो सही बाटोमा हिँडाउने प्रयास गर्नेछु…। तर म मान्छे मार्ने छैन ।’

भर्खरै आएको यो नयाँ चेतनामा कान्ता सोची नै रहेकी हुन्छिन्; ठीक त्यति नै बेला सारा जङ्गल थर्काउँदै आकाशमा एउटा हेलिकप्टर देखिन्छ । कान्ता जुरुक्क उठ्छिन् । उनी उठ्नुसँगै आकाशबाट बमबारी हुन्छ र जङ्गलमा एकफन्को लाएर हेलिकप्टर जान्छ ।

कान्ताको रक्ताम्मे शरीर कान्लामुनि उत्तानो पल्टिरहेको हुन्छ ।
उप्m ! त्यो हेलिकप्टरबाट बम बर्साउनेमा पनि कान्तामा भैmँ मानिस मारेर समस्याको समाधान सम्भव छैन भन्ने कुराको चेतना आउन सकेको भए ?

(स्रोत : शारदा मासिक २०७१ मंसीर)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.