कथा : एउटा चराको प्वाँख

~ध्रुब सापकोटा~Dhruba kumar Sapkota

राजकुमार ब्यूँझेर पनि उठेको छैन । सिरकले गुटुमुटिएर ओछ्यानमा नै पल्टिरहेको छ । अघिसम्म ओछ्यानको भित्तापट्टि श्रीमती थिई । हत्तारिएर उठी । सुट लगाई । ऐनामा हेरी । आकर्षक देखिई ।

“कस्तो मिलेको ? तिम्रो शरीरको नापो लिएर सिएजस्तो” । राजकुमारको प्रतिक्रिया ।

“जडौरी हो ।” श्रीमतीको भनाइ ।

“यसलाई जडौरी मरिगए कसैले भन्दैन ।” लोग्नेले आफ्नो मनको शङ्का कसैमार्फत् व्यक्त गर्‍यो ।

“सत्य त्यही हो ।” श्रीमतीले भनी ।

“अब सत्य पनि सन्देहको घेरामा पर्न थालेको छ । के भएको होला ?” राजकुमारले भन्यो ।

“छलफल गर्न हामीसँग पूरै रात छ । अहिले म गएँ ।” श्रीमतीले भनी ।

“हुन्छ ।” राजकुमारले भन्यो ।

“आज म आउन ढिला हुन्छ ।” श्रीमतीले जनाउ दिई ।

“किन ?” लोग्ने बोल्यो ।

“लुगा धुनु छ । त्यो घरमा लुगा धेरै हुन्छन् ।” श्रीमतीले व्याख्या गरी ।

“त्यसकारण तिमीले सुट लगाएकी ।” लोग्नेले थप्यो ।

“सुट त त्यहाँ पुगेपछि फुकाल्ने ।” श्रीमतीले प्रष्ट पारी ।

श्रीमतीलाई हतार भइसकेको थियो । बाहिरबाट नै ढोका बन्द गरी । श्रीमती ऊभन्दा बीस वर्ष कान्छी छे । ऊ अहिले पचास वर्षको छ । श्रीमती तीस वर्षकी छे । राम्री छे, निकै राम्री । बैँसले त्यसलाई निखारेको छ । हिजो बेलुका राजकुमारले श्रीमतीको हात समातेको थियो । श्रीमतीका हातका औँलाहरू ढाडिएका थिए । तिनीहरू आफ्नो स्वभाविक स्थितिमा थिएनन् । श्रीमतीले हात हटाइन । लोग्नेले हेरोस् नै भन्ने थियो । लोग्नेले बुझोस् नै भन्ने थियो ।

“फुटेका रहेनछन् ।” राजकुमारले भन्यो ।

“जुनसुकै बेलामा फुट्न सक्छन् । हरेक दिन पानीमा नचली निर्वाह हुँदैन ।” श्रीमतीले भनी ।

“एक दिन पनि काम रोक्न नमिल्ने । कस्तो काम पाइएछ ।” राजकुमारले भन्यो ।

“यो छोडे अर्को काम पाइँदैन ।” श्रीमतीले भनी ।

“मेरो काम भयो भने त तिमीले कहिल्यै काम गर्न पर्दैन ।” राजकुमारले फकायो । श्रीमतीले कुनै प्रतिक्रिया जनाइन । राजकुमारले आँैलाहरू छोडेर श्रीमतीको शरीर मुसार्न थालेको थियो । यसमा पनि श्रीमतीको स्वीकृति थियो । यसबाट राजकुमारले अर्को नयाँ कुरा पनि पत्तो लगायो । श्रीमतीको नितम्ब चीसो थियो । ढाडिएको ।

“एउटा कुरा भनौँ ?” चीसो नितम्बले राजकुमारलाई प्रश्न गर्न वाध्य बनायो ।

“भन न ।” श्रीमतीले स्वीकृति दिई ।

“काम नहुँदा अहिले म बेकम्मा देखिएको छु । एउटै मात्र काम होस्, म कोहीभन्दा कम हुन्न ।” राजकुमारले मनको कुरा पोख्यो ।

“मलाई त अर्काको घरमा भाँडा माज्दा र लुगा धुँदा दिक्क लाग्यो । बरू कतै पाले बन्न पाए हुन्थ्यो ।” श्रीमतीले भनी ।

“अहिले दोमन नगर । जे छ त्यसमा रमाऊ । राम्रा दिन आउँदैछन् ।” राजकुमारले तर्क दियो । राजकुमारले श्रीमतीलाई सान्त्वना दिन खोज्यो ।

“राम्रा दिनको पर्खाइमा वर्षौं बिते । अब कहिले आउने हुन् ती दिन ?” श्रीमतीले उल्टै प्रश्न गरी ।

तिनीहरू टुङ्गोमा कहिल्यै नपुगिने लामा गनगन गरेका थिए । यी गनगन शरीरसँग खेल्ने बहानाजस्तो भयो । श्रीमती सक्रिय थिई । यसबाट राजकुमार झन् उत्साहित भयो । श्रीमतीको प्रोत्साहनका कारण यो काममा ऊ असफल भएन । उसका लागि यो उपलब्धिमूलक रह्यो ।

सात बज्यो । ओछ्यानबाट उठ्यो । ओछ्यानमा ऊ प्रायःजसो नाङ्गै सुत्ने गर्थ्यो । नाङ्गै उठ्यो । कोठामा कोही छैन । लाज एक्लोमा एक्लिन्छ । यो उसलाई थाहा छ । एक वर्ष पुरानो कमिज लगायो । दुई वर्ष पुरानो पैन्ट लगायो । श्रीमतीले मध्यरातमा उठेर हप्ताको एक दिन आउने पानी थापेर जोगाउ गरेकी थिई । त्यो जोगाउ गरेर वाल्टीमा राखेको पानी मगमा राख्यो र मगबाट नै मुख धोयो । मुख पुछ्यो । ऐनामा अनुहार हेर्‍यो । कपाल कोर्‍यो । ढोकामा ताल्चा लगाएर बाहिर निस्कियो ।

राजकुमार बसेको घर नजिकै एउटा होटेल थियो । त्यो होटेलमा उसले बिहानको चिया खाने गरेको थियो । होटेलमा पस्यो । चेतना होटेलको टेबिल पुछपाछ गर्दै थिई । चेतनाले ग्यास बालेकी थिइन् ।

“आज किन ढिलो बैनी ?” राजकुमारको प्रश्न थियो ।

“छिटो आएर पनि के गर्नु छ र ? कोही आएर गए भन्ने छैन ।” चेतनाले भनी ।

“तिनीहरू आउने बेला भएन र ?” राजकुमारको जिज्ञासा थियो ।

“के ठेगान छ र तिनीहरूको पनि । बूढाहरू । कहिले कता जान्छन्, कहिले कता ।” चेतनाको जवाफ थियो ।

“बूढाहरू परिवर्तनका पक्षधर हुँदैनन् । हत्तपत्त ठाउँ फेर्दैनन् ।” राजकुमारले विश्वस्त बनाउने प्रयास गर्‍यो ।

“हेरौँ ।” चेतना अलमलिएको देखियो ।

“कोही त आउलान् नि । मसानघाट भएपछि मूर्दा अवश्य आउँछ ।” राजकुमारले आफूलाई पूरै माइनस गर्‍यो । कोहीमा पनि आफूलाई राखेन । आफ्नो हैसियत कोहीसम्म पनि देखाएन ।

चेतनाले ग्याँसको चुलो बालिन् । बूढाहरू चिया खाँदैनन् । दूध खान्छन् । तिनीहरूका लागि दूध बसालिन् ।

“चिया पनि बनाउने हो कि बैनी ?” राजकुमारले भन्यो ।

“बनाउने त हो तर ।” चेतनाले आग्लो लगाइन् ।

“तर के ?” राजकुमारले बुझेर पनि अज्ञानता देखायो ।

“बुहुनी भएको छैन ।” चेतनाले भनिन् । चेतनाको यो शब्दले यसलाई घोच्यो । घाउ बनायो ।

“तिमीले पनि चिया खाने होला ।” राजकुमारले त्यति मात्र भन्यो ।

“तिमीलाई पनि तलतल लाग्यो होला ।” राजकुमारले भन्यो ।

“लागेको छ । पहिले त यो व्यापारलाई सोच्नुपर्‍यो ।” चेतनाले भनिन् ।

“त्यो त हो ।” राजकुमारले इन्कार गर्न सकेन ।

“बुहुनी नभै खान्न ।” चेतना झन् खुलिन् । राजकुमारको मुखमा काठको किला ठोकियो । फुत्त निस्केर जाने आँट पनि गरेन । बसौँ भने कति समय बस्ने ? मूर्दा कुरेर बसेको मलामीजस्तो ।

चिया खाने ग्राहक नआए पनि उसलाई त्यति चिन्ता थिएन । ती बूढाहरू आएपछि उसको सबै चिन्ता समाप्त हुन्थ्यो । ती बूढाहरूले यो होटेलमा कहिले पनि उधारो खाएको उसले देखेकी छैन । कहिलेकाहीँ तिनीहरूसँग ठूला नोट हुन्छन् । हजारका । कहिलेकाहीँ सयसयका चाङ । सयका नोटको चाङ देखेका समयमा उसले हिम्मत गरेर एउटा बूढोसँग मागेको थियो” पाँच सय होला हजुर ?

“छन् त छ । धेरै छ तर मैले कसैलाई पनि सापट दिने गरेको छैन । लिने पनि गरेको छैन ।” त्यो बूढोले खरो जवाफ दियो । त्यो मागको परिणाम भने राम्रै निस्कियो । त्यो बूढोले राजकुमारलाई एक गिलास दूध आफ्नो तर्फबाट प्रस्ताव गर्‍यो । अहिले पनि तिनीहरूमध्ये एउटाले चियाको प्रस्ताव गर्नसक्छ । नगर्न पनि सक्छ, सम्भावना आधा छ । तिनीहरू आइपुगेका छैनन् । प्रेस मालिक आँखा मिच्दै आयो ।

“आज रातभर काम गरियो । थकाई लागेको छ । निद्रा लागेको छ । मीठो एक कप चिया ख्वाउनोस् ।” प्रेस मालिकले भन्यो । पहिलो ग्राहक आएकोमा राजकुमार आशावादी भएको थियो ।

“बत्ती आएको समयमा प्रेस चलाउन पर्‍यो । राति मात्र बत्ती आउने पाली भएपछि कसो गर्ने ? काम नगरे प्रेसको ऋण कहाँबाट तिर्ने ? घर व्यवहार कसरी चलाउने ?” प्रेस मालिकको गुनासो थियो ।

“अनि कामदार पनि बोलाएको ?” राजकुमारले प्रश्न गर्‍यो ।

“चाहिने कामदार त बोलाउनै पर्‍यो नि ।” प्रेस मालिकले जवाफ दियो ।

प्रेस मालिकले चिया खायो । मालिकलाई चिया दिएपछि बुहुनीको अल्झो हट्यो । राजकुमारको सामुन्नेमा पनि चिया आयो । चेतनाले अहिलेसम्म चिया नखाई बसेकी थिइन् । चेतनाको हातमा पनि चियाको कप थियो । प्रेस मालिक गफमा अल्झेन । हिँड्यो ।

“दाइ । तपाईंलाई थाहा छ, तपाईंले मलाई कति तिर्न बाँकी छ ?” चेतनाले प्रश्न गरिन् ।

“कति भयो ?” राजकुमारले थाहा नपाएको अभिनय गर्‍यो ।

“हिजोसम्मको चौध हजार । आजको एक कपको जोड्दा चौध हजार दस रुपियाँ ।” चेतनाले हिसाब बुझाइन् ।

“ठीक छ । हिसाब राम्ररी राख्नु । म पैसा हुनासाथ तिम्रो पहिले तिर्छु ।” चेतनाले बुझ्नेगरी राजकुमारले जवाफ दियो ।

“तपाईंसँग कहिले पैसा हुन्छ, त्यो मलाई थाहा छैन । मलाई भने अहिले नै अप्ठ्यारो छ । तपाईंलाई थाहा नै छ, मेरो लोग्ने पचास डिग्रीको गर्मीमा काम गरिरहेको छ । उसै त मान्छे रोगी छ । मान्छे बाँचेर आउँछ कि लास आउँछ ? केही भन्न सकिँदैन । उसले पैसा नपठाएको चार महिना भैसक्यो । उसले पठाएको पैसाले छोराहरू पढिरहेका छन् । यो होटेलको आयस्ताबाट त घरभाडा र खाना खर्च मात्र भ्याउँछ । बीचबीचमा बिरामी हुइँन्छ । मलाई कति गार्‍हो छ ।” चेतनाको विलौना लामै थियो ।

“बैनी ! मैले पनि घरमा पैसा राखेर यहाँ उधारो खान आएको होइन । एउटा मात्र काम मिलोस् सब बादल फाट्छ ।” राजकुमारले चेतनालाई विश्वासमा लिने प्रयास गर्‍यो ।

“एउटा कुरा भनौँ दाइ !” चेतनाको चेतना खुल्यो ।

“यो होटेल त दाइको लागि नै खोलेजस्तो भयो ।” चेतनाले पेस्तोल चलाइन् । त्यसको गोली राजकुमारको छातीमा लाग्यो । राजकुमारले छातीमा बुलेटप्रुफ ज्याकेट लगाएको थियो, छोएन । पटक्कै छोएन ।

राजकुमार चेतनाको होटेलबाट बाहिरियो । यतिखेर आठ बजेको थियो । चोकमा उभियो । यो उसको अखडा थियो । संयोगले एउटा ठूलै मान्छे भेट भयो ।

“के छ त राजकुमारजी ?” त्यो ठूलो मान्छेको प्रश्न थियो ।

“के हुनु हजुर ! दुःख पाइएको छ ।” राजकुमारले दुःखेसो पोख्यो ।

“दुःख पाउनुभएको छ ? एउटा काम गर्नोस् । सुख पाउनुहुन्छ ।” ठूलो मान्छेले भन्यो ।

“भनिबक्सिस्यो न । हजुरले भनेको काम गर्छु ।” राजकुमार तत्पर भयो

“मसँग मेरो घर हिँड्नोस् ।” ठूलो मान्छेले भन्यो ।

ठूलो मान्छेको पछि लाग्यो । ठूलै आशा पलायो । ठूलो मान्छेको घर त्यस चोकबाट धेरै टाढा थिएन । दस मिनेटमा नै तिनीहरू पुगेँ । बैठकमा चिया आयो । बिस्कुट आयो ।

“यो घर बेच्न पर्‍यो ।” ठूलो मान्छेले भन्यो ।

“घर त नयाँ छ । ठूलो पनि छ । हजुरले आफैँ बस्न बनाएको होइन ?” राजकुमारले प्रश्न थियो ।

“आफैँ बस्न बनाएको हो तर अहिले छोराहरू अमेरिकामा नै बस्ने भए । मेरी श्रीमती पनि तिनीहरूसँग बस्न गैसकेकी छिन् । मेरो पनि ठेगान भएन ।” ठूलो मान्छेले भन्यो ।

“कति मूल्य तोकिबक्सेको ?” राजकुमारले प्रश्न गर्‍यो ।

“डेढ करोड । तपाईंलाई दस लाख ।” ठूलो मान्छेले ठूलै प्रस्ताव राख्यो ।

“प्रस्ताव त राम्रै हो हजुर ।” राजकुमारले भन्यो ।

“मलाई हतार भएर । यो बेच्नका लागि बनाएको घर होइन । आफ्नै परिवार बस्न बनाएको ।” ठूलो मान्छेले भन्यो ।

“मेरो लागि यो एक्काइसौँ प्रस्ताव हो ।” राजकुमारले भन्यो ।

“सफलताको नि ! ” ठूलो मान्छेको प्रश्न थियो ।

“शून्य ।” राजकुमारको जवाफ थियो ।

“कोसिस गर्नोस् । यो नै पहिलो हुन्छ कि के ठेगान ?” ठूलो मान्छेले आशा जगायो ।

जागेको आशासहित कोठामा पुग्यो । बेलुकाको बासी भात खायो । ओछ्यानमा पल्टियो । राजकुमार अब राजकुमार थिएन । एउटा घोडा थियो । उसकी श्रीमती अब श्रीमती थिइनन् । एउटी घोडी थिइन् । तिनीहरू एउटा विशाल मैदानमा थिए । जताततै हरियो घाँस । जता चरे पनि हुने । तिनीहरू मज्जासँग घाँस चरिरहेका । दिउँसोको समय थियो । घोडा अघायो । घाँसबाट मुख हटायो । घोडीलाई हेर्‍यो । घोडाको पौरुषता जाग्यो । बाहिर नै देखियो । त्यो नग्न पौरुषता जो कोहीको लागि पनि लोभलाग्दो थियो । त्यहाँ महिला थिएनन् । घोडी थिई । घोडीको सामुन्नेमा नग्न पौरुषतासहित घोडा हिन्हिनायो । घोडी घाँसको खोजीमा चउरमा आएकी थिई । अर्थोकका लागि होइन । घोडी भागी । घोडा पछि दगुर्‍यो । भेट्टाउन कोसिस गर्‍यो । घोडी चउरको छेउमा पुगी । घोडा पछिपछि थियो । घोडा हडबडाई । त्यस तल भीर थियो । खसी । त्यो पनि तीन फिट तल । घोडा हेरेको हेर्‍यै भयो । घोडा एक्लियो । घोडाले हिन्हिनाउन छोडेन । त्यो घोडाको हिन्हिनाहट नमज्जामा परिणत भएको थियो ।

राजकुमार अब पूरै ब्यूँझेको थियो । ऊ यो सपनाको अर्थ लगाउन असमर्थ थियो । श्रीमती आफूबाट छुट्टनि लागेको सङ्केत सपनाले गरेको बुझ्यो । सपनाले बेस्सरी घोच्यो । राजकुमारले घडी हेर्‍यो । तीन बज्न लागिसकेको थियो । लामो सुताइमा छोटो सपना देखेको थियो । छिटोछिटो लुगा लगायो । कोठामा ताल्चा लगायो । निस्कियो ।

प्रहरी थानामा पुग्दा तीन चालीस भएको थियो । प्रहरी थानामा यताउति हेर्‍यो । चिनेका कोही देखिएमा नपस्ने विचार थियो । चिनेका कोही देखिएनन् । सरासर भित्र गयो ।

“नमस्कार साब ।” उसले काउन्टरमा बसेको प्रहरीलाई भन्यो ।

“के छ राजकुमार ! आज ढिलो आयौ ।” प्रहरीले भन्यो ।

“ढिलो भए पनि हजुरहरूको आदेशको पालना गरिरहेको छु । ” राजकुमारले भन्यो ।

“हाजिरी जनाएपछि मात्र आदेशको पालना हुन्छ । प्रहरीले भन्यो ।

“त्यो त हो हजुर । त्यो पनि नहोस् नपरोस भन्न खोजेको । ” राजकुमारले भन्यो ।

“अरूले भए तिमीलाई यहीभित्र राख्थे । तिमीलाई हामीले यो छूट दिएको । हाम्रो गुन तिमीले खोइ मानेको ।” प्रहरीले धम्क्यायो ।

“म गुन बिर्सन्नँ ।” राजकुमारले भन्यो ।

“अब तिमीलाई यहीँ राख्न पर्लाजस्तो छ । ” प्रहरीले भन्यो ।

“त्यसो नभनिबक्सियोस् साब । धेरै काम छ ।” राजकुमारले भन्यो ।

“तिमीले काम छ त भन्यौ तर यस्तो काम नगर ।” प्रहरीले भन्यो ।

“मरी जाउँ हजुर । यो काम मैले गरेको होइन ।” राजकुमारले भन्यो ।

“सबै मान्छेले खासगरी टोलवासीले तिमीलाई नै शङ्का किन गर्छन् त ?” प्रहरीको प्रश्न थियो ।

“गरिब देखेर साब ।” राजकुमारले भन्यो ।

“आधार त्यही हो त ?” प्रहरीले भन्यो ।

“अरू त केही छैन । गरिबले जे पनि गर्छ भन्ने मानसिकताले काम गरिरहेको छ । कसो गरुँ ?” राजकुमारले भन्यो ।

“त्यस्तो ठाउँमा बस्न छोड ।” प्रहरीले भन्यो ।

“त्यहाँ मैले सित्तै बस्न पाएको छु । अन्तै मैले मासिक तीन हजार तिर्नुपर्ने हुन्छ ।” राजकुमारले विवशता पोख्यो ।

“तिमीले सित्तै बस्न कसरी पायौ ?” प्रहरीको प्रश्न छ ।

“घर मालिक अन्तै बस्छन् । मलाई विश्वास गरेर कुरुवा राखेका छन् । म त कुरुवा हुँ हजुर ।” राजकुमारले जानकारी दियो ।

“तिमी त भाग्यमानी रहेछौं ।” प्रहरी भन्छ ।

“किन र साब ?” राजकुमार प्रश्न गर्छ ।

“यस्तो मौका सबैले पाउँदैनन् । यो त तिम्रा लागि ठूलो सहुलियत हो ।” प्रहरी भन्छ ।

“त्यो त हो हजुर । त्यति सहुलियतले जीवन नचल्ने रहेछ ।” राजकुमार भन्छ ।

“तिमीलाई टोलवासीले चोर नै देखेका छन् ।” प्रहरी पुराना कुरामा नै जान्छ ।

“गरिबीकै कारण मलाई दोषारोपण गरिएको छ । मेरी स्वास्नी अर्काको घरमा काम गर्ने । म बेरोजगार । यस्तो मान्छेलाई दोष लगाउन सजिलो छ ।” राजकुमारले थप्यो ।

“गरिब त यो देशको आधा जनसङ्ख्या नै छ । ती सबलाई चोरीको आरोप त लागेको छैन ।” प्रहरी केरकारमा उत्रेको छ ।

“गाउँमा त सबैले मलाई पनि आदर गर्थे ।” राजकुमार भन्छ ।

“काल आएपछि स्याल सहर पस्छ भन्थे । तिमीलाई त्यस्तै भएछ ।” प्रहरी भन्छ ।

“धनी हुन सहर पसेको । उल्टो चोरीको आरोप खेप्न परिरहेछ ।” राजकुमार भन्छ ।

राजकुमार भन्छ । गरिबका लागि चोरी गर्न पनि जायज हुने तर्क दिन्छन् चोरहरू ।” प्रहरी भन्छ ।

“हो साब ।” राजकुमार भन्छ ।

“अब त साँचो बोल राजकुमार ! कसरी चोरी गरियो ?” प्रहरी भन्छ ।

“गरिएन साब ।” राजकुमार भन्छ ।

“अघि मैले भनेका कुरा सही भनेको होइन त ?” प्रहरी भन्छ ।

“सिद्धान्ततः सही भनेको । व्यक्तिगतरूपमा भन्दा गरिब भए पनि म चोर होइन ।” राजकुमारले आफ्नो अडान छोडेको छैन ।

“अब बहस नगर । सही गर । जाऊ । ” प्रहरी भन्छ ।

“हरेक दिन हाजिरी दिन आउँदा दिक्क भैसकेँ । केही उपाय छैन हजुर ?” राजकुमार आफ्नो दिक्दारी पोख्छ ।

“उपाय छ । सजिलो छ । यो चोरी गर्ने मान्छे पत्तो लगाउनोस् । तपाईंको छुट्टी हुन्छ ।” प्रहरी तिमीबाट तपाईंमा उक्लन्छ ।

“हजुरहरूले चाहेमा सक्नुहुन्छ । मजस्तोले कसरी सक्छु ?” राजकुमार विवशतासँगै असमर्थता देखाउँछ ।

“हामी पनि विवश छौँ । चोर पत्ता नलागेसम्म तपाईंले हाजिरी दिनुपर्छ ।” प्रहरी भन्छ ।

“मेरो बिन्ती छ । साबहरूले पत्ता लगाए म यो गुन बिर्सने थिइनँ ।” राजकुमार भन्छ ।

“हाजिरी गर र जाऊ ।” प्रहरी तिमीमा ओर्लन्छ । प्रहरीको मुड परिवर्तन भएको छ ।

राजकुमार बाहिरिन्छ । एक वर्ष त बितिसकेको छ । दसौँ वर्ष यसरी नै हाजिर दिनुपर्‍यो भने के गर्ने होला ? चिन्ताले राजकुमारलाई समात्यो । भोक लागेको थियो । ऊ चोकमा आइपुग्दा अँध्यारो भैसकेको थियो । सोझै घरमा जान मन लागेन । एउटा स्थानीय भट्टीमा पस्यो । यो भट्टीमा उसले उधारो खाएको थिएन । खल्तीमा एक रुपियाँ पनि थिएन । उसले एउटा परिचित मान्छे देख्यो । दुवैका आँखा जुधे । नमस्कारको आदानप्रदान भयो । त्यो मान्छे सिग्नेचर हृविस्की खाइरहेको थियो । त्यसले बोलाएन । राजकुमार त्यो मान्छेको सामुन्ने गयो ।

“हजुर म पनि खाउँ कि ?” राजकुमारले बिन्ती गर्‍यो ।

“तपाईंले पनि खानुहुन्छ भन्ने मैले कल्पना नगरेको ।” त्यसले भन्यो ।

“हजुरले सही कल्पना गरेको हो । अहिले त खण्डखातिरले खान लागेको ।” राजकुमारले भन्यो ।

“त्यस्तो के पर्‍यो ?” उसले प्रश्न गर्‍यो ।

“मैले अहिले हरेक दिन प्रहरी थानामा हाजिरी दिन जानुपरेको छ ।” राजकुमारले भन्यो ।

“किन ?” उसले प्रश्न गर्‍यो ।

“मलाई चोरीको आरोप लागेको छ ।” राजकुमारले भन्यो ।

“के चोर्नु भयो ?” उसले सोध्यो ।

“के म चोर देखिन्छु हजुर ?” राजकुमारले दुई पेग खाइसकेको थियो । भटमास, चिउरा, आलु खाइसकेको थियो ।

“मलाई थाहा छैन ।” उसले भन्यो । “हजुरले थाहा छैन किन भनेको ?” तेस्रो पेग राजकुमारले खाइसकेको थियो ।

“अनुहारले केही थाहा हुँदैन ।” उसले भन्यो ।

“मरी जाऊँ हजुर ।” राजकुमारले चौथो पेग माग्यो । एउटै घुट्को बनायो ।

“प्रहरीले किन शङ्का गर्‍यो त ?” उसले सोध्यो ।

“मलाई गरिब देखेर हजुर । चोर मान्छेले स्वास्नीलाई अर्काको घरमा भाँडा माज्न कसैले पठाउँछ ।” राजकुमारले पाँचौँ पेग लोकल स्वाट्ट पार्‍यो ।

“मलाई थाहा छैन ।” उसले भन्यो ।

“किन त्यसो भनेको ?” राजकुमारले प्रश्न गर्‍यो ।

“यो पनि त्यस्तै कुरा हो, अनि मान्छे भ्रष्ट हुँदैन ।” उसले भन्यो ।

“मेरो एउटा मात्र काम भएको भए सबको मुखमा बुझो लाग्थ्यो । आज काम हुन्छ भन्यो हुँदैन । भोलि काम हुन्छ भन्यो, हुँदैन । श्रीमतीलाई आशा देखाउँदा देखाउँदा आशा नै हास्यास्पद भयो ।” राजकुमारले भन्यो । उसले जवाफ दिएन ।

“राजकुमारजी ! अब म जान्छु । तपाईंको जम्मै तिर्छु ।” जाँदाजाँदै राजकुमारको पाँचौँ पेगको पैसा तिर्‍यो ।

दिनको अन्तिम प्रहर उसका लागि सुखद नै रह्यो । तीर्खा मेटिएको थियो । कोठामा ताल्चा झुण्डिएको थियो । खोल्यो । ओछ्यानमा पल्टियो ।

लोकलले प्रभाव देखायो । ऊ छिट्टै निदायो । श्रीमती कोठामा आइपुग्दा ऊ घुर्न लागेको थियो । तिनले उसको निद्रा र आनन्द भङ्ग गरिनन् । बिहान तिनी घरबाट निस्कँदा उज्यालो थियो । ऊ ओछ्यानमा नै थियो । अहिले अँध्यारो थियो । लोग्ने भने त्यही स्थितिमा ओछ्यानमा नै थियो । यथास्थानमा । यथास्थिति । यो यथास्थान र यथास्थिति कहिलेसम्म ? यो तिनको अनुमानभन्दा बाहिरको कुरा थियो ।

प्रथम पटक प्रकाशित : मधुपर्क २०६८ साउन

(स्रोत : Paniphoto.com)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.