कथा : के यो प्रेम नै हो त??

~बिक्रम ज्ञवाली~Bikram Gyawali

साउन महिना न पर्यो । बाहिर झरि परिरहेको छ । तर अचानक आज मलाई त्यो झरी याद आयो , जुन आज भन्दा छ महिना पहिले परेको थियो । माघे झरिको ।

यस्तै गर आकाशबाट पानि परेको थियो तर फरक यति कि त्यो झरिमा धेरै जाडो भएको थियो तर अहिले झरी संगै गर्मी पनि छ ।

तर यहा मैले प्रशंग मौसमको र पानि को गर्न थालेको होईन । त्यो जाडो झरिको दिनको गर्न थालेको हो जुन दिन अचानक कामले मलाई काठमाणडौ बाट भैरहवा आउनु परको थियो । बेलुकी सात बजेको बस भेट्नु पर्ने थियो मलाई कलकीं बाट । न्यु रोडमा केहि किनमेल गर्दा साढे पाच बजिसकेको थियो । हतार हतार हिड्छु । आर . एन. ए.सी. हुदै सुन्धारा तिर , बेलुकी को बजार लागिसकेको थियो । कहि सयको तिनवटा मोजा , कहि दश रुपैयामा तिन वटा कलम , कहि सयमा कपडा । यस्तै कहि किताबहरु , कहि भिकारीहरु पनि । ‘कथा काठमाणडौको र त्यहा पेट पाल्न संघर्स गरिरहेका अनेक जिवनको’ सोच्छु मन मनै ।

सोच्दा सोच्दै सुन्धारा पग्छु । कलकीं को बस चढ्छु । एक पोछि अर्को गर्दै मान्छेहरु कोचिदै जान्छन् बसमा । बस गुड्छ त्रिपुरेश्वर हुदै टेकु हुदै कालिमाटि संम । कालिमाटि के पुगेको थियो ओ हो ! त्हयहा त ठुलै जाम पो देख्छु !! मोबाईल निकालेर घडि हेर्छु छ पन्ध्र भइसकेको हुन्छ । अब मलाई चिन्ता थियो भैरहवाको बस भेट्छु कि भे्टदिन भनेर ।

जाम त खुल्छ । फेरी घडि हेर्छु साढे छ नै भईसकेको हुन्छ । त्यस पोछि मैले भगवानलाई पनि सम्झेको थिए याद भए अनुसार ।

बल्ल बल्ल कलकीं आईपुग्दा सात बज्न मात्र दश मिनेट बाकी थियो । बाटो काट्न भनेर आकाशे पुल के चड्न थालेको थिए एक्कासी आकाशबाट ठुलो पनि पो पर्यो । त्यही पनि बस भेट्ने हतारमा पानिको कुनै ख्याल नगरी छिटो छिटो पाईला सार्छु । अली आगाडि रोकेको देख्छु ‘सुनौली – काठमाणडौ ‘लेखेको गाडी “सिद्धार्थ” यातायातको । चढ्छु अनि ए साईडको सिट नं ६ खोजेर बस्छु । मेरो साइडको पाच नं सिट खालि हुन्छ । पनिले लुच्छुर्प रुजेको मेरो स्ईटर खोल्छु । ब्याग बाट टाबेल निकालेर हलुका टाउको र हातहरु पु्छ्छु । अनि ज्यकेट निकालेर लगाउछु । शरीर किट.. किट.. काप्दै पनि थियो जाडोले गर्दा मेरो ।

सात बजे छुट्ने भनेको बस साढे सात हुदा संम पनि छुटेको हुन्छ। अनि अली अगाडि गरेको हतारपना र चि्ता सम्झेर हास्छु आफुलाई गाडिवालाले बनाऐको बेकुपी संझेर । बाहिर गाडिको स्टाफ कारउदै हुन्छ ” बुटवा, भैरहवा, सुनौली ” भनेर । बेला बेलामा जिस्केको पराले “गोरखपुर दिल्ली ” समेत भन्धै थियो क्यारे !

एकछिनमा एकजना केटी चढ्छे बसमा । गाडिमा भएको अरु केटामान्छे संगै मैले पनि हेर्छु उसलाई टउको देखी कुट्टा सम्म । “हलुका हाईलाईट गरेको कपाल , गजल लगाएको आँखा , मसिनो आँखीभाउका रौहरु र हलुका गुलाबी लिपस्टिक । अनी पहेलो रंगको ज्याकेट हलुका पनिले भिजेको , कालो पाइन्ट र कालो र सेतो रंग मिसीएको जु्त्ता ।” केटा मान्छे न परे म पनि के कम हुन्थे होला र !! अचम्म त तब भयो जब त्यो केटी को सिट मेरै सिटको साईडमा रहिछ भन्ने थाहा पाए । एक मन त खुशी नै थियो नि मेरो पनि ।

लगभक आठ बजे गाडि हिड्छ । तोकिएको समय भन्दा एक घण्टा ढिलो । स्तुङगल हुदै , नैकाप हुदै , थाककोट पुग्छ । त्यहा पास गराउन एकछिन रोक्छ। म चाहि यसो त्यो केटीमा नजर घुमाऊछु । बोलन मन लाग्छ तर कसरी सुरु गरु हिम्मत नै हुदैन । मलाई झ्यट याद आऊछ त्यो केटी गाडी चड्ने बेलामा हाते पर्स बाहेक अरु कहि हुन्न । म सोच्ण बाध्य हुन्छु होईन कै खआले केटि होला भनेर । अनि फेरी सोच्छु गाडिको डिक्कीमा होला यस्को बाकी सामान भनेर । ” मान्छे को दिमाग न हो कति बेर मा के के सोच्ण सक्छ”।

गाडि फेृरी हिड्छ नागढुङ्गा हुदै ओरालो तिर । त्यही बेलामा मोबाईल बज्छ । मेरो होईन त्यो केटिको । उताबाट के भन्यो मैले सुनिन तर ” बुटवल…. अँ तिन हजार जति छ….. हो त ! पहिलो पटक जानु लाको बुटवल केहि थाहा छैन….. ल पुगेर फोन गर्छु….. ” यताबाट यस्तै यस्तै कुरा चाहि सुने । त्यही मौकामा मैले त्यो केटीको बोली कस्तो रहछ भन्ने कुरो पानि थाहा पउने मौका पनि पाएको थिए । हलुका मसिनो , अनि बिस्तारै लडिएर बोलेकी थी । लगभक नौबिशे पुगेपोछि भने मलाई हिम्मत आयो । र मौनता तोड्दै सोधे ” बैनी तिमी कहा सम्म ? ”
“बुटवल हो दाई । अनी तपाई ?” उसले भनी
फेरी म भन्छु ” म चाहि भैरहवा सम्म हो ”
“ए” भनेर उ चुप लागी
फेरी एकछिन पोछि मैले नै सोधै ” तिमी किन जानु लागेको बुटवल ? केटी मान्छै एक्लै फेरी नाइट बसमा , अनी तिमी संग त ब्यागहरू केही पनि छैन ?? “

उसको कुरा सनेपोछि मेरो मन अमिलो हुन्छ । निकै दुःख पनि लाग्छ। वास्तवमा भावुक मान्छे म रुन मात्र सक्दिन । तर पनि फेरी सोध्छु ” तिम्रो घरमा को को ?”

“पहिले आमा र म तर अब म मात्र ” त्यो केटीले त्यति मात्र भनेकी थि मेरो त आँख नै रसाएको थियो ।
धेरै बेर चुप लाग्छु । गाडी गजुरी पगिसकेको रहिछ । “ल पसाब फेर्नुस है” गाडिको स्टाफले भन्छ। यसो साइडमा हेर्छु , त्यो केटी मस्त निदमा पो रहिछे । “बैनी खै बाटो म बाहिर जान्छु” बनेर मैले नै उसको निन्द्रा खलबलाऊछु । न खलबलाएर पनि के गर्नु पाइन्ट मै चुहिएला जस्तो च्यापेको हुन्छ । बहिर निश्कन्छु झरि परिहेको हुन्छ , माघे झरी , चिसो धेरै नै चिसो झरी । यसो ओत लगाएर आफु हलुका हुन्छु । अनि बसमा छिर्छु । सिटको नजिक पुगेको थिए , त्यो केटी जाडिले कापेको पो देख्छु । दया लाग्छ मन मनै भन्छु “बिचरी टुहुरी “

त्यो केटिकै आग्रहमा झ्यालतिरको आफ्नो सिट उसलाई छाड्दिन्छु । अनि ब्याग बाट पछ्यौरा निकालेर उसलाई दिन्छु अनि भन्छु ” लऔ बैनि ओढ तिमीलाई बेसरी जाडो भएको छ ।” उसले मायलु नजरले मेरो मुखमा हेरेर स्वीकार गर्छै । खासमा मैले त्यो पछ्यौरा अहिले संम कोहिलाई पनि ओड्न दिएको थिएन। मेरै मम्मीले माग्दा पनि दिएको थिएन । तर खै त्यो केटिलाई त्यो दिन किन दिए मलाई नै थाहा छैन ।

गाडि हिड्छ त्यहा बाट पनि । म पनि निदाएछु । तर एकछिनमा निन्द्रा खुल्छ । झसंग हुन्छु । किनभनि त्यो केटिले त मलाई पुरै अङ्गालोमा बाधेर पो निधाएको रहिछ । केटा न परे म पनि पुरा निदाएको नाटक गरेर उसको पाखुरालाई सिरानी बनाउछु । त्यो जाडि अनि त्यो न्यानोपन हहिले संम झल झल याद आउछ । तर एकछिन मा भनी म साच्चिनै निदाएछु ।

गाडी रोकिन्छ फेरी । आखा खुल्छ। यतिबेला भने त्यो केटिले मलाई अंगालो नहालेर अर्कै साइडमा पर्केर पो निदाइकी रहिछ । बहिर हेर्छु अनि पो थाहा हुन्छ चितवनको रामनगर आइएछ भनेर जहा संसाकै सबै भन्दा घटिया खाना सबै भन्दा महंगो पैसा तिरेर खानु पर्छ । मलाई भोक पनि बेसरी लागेको थियो किनभने दिउस ३ बजे न्यु रोडमा भफ मोःमोः खाएपोछि मैले केहि खाएको थिएन । त्यो केटीलाई पनि उठाउछु । र सोध्छु “खाना खाने होईन बैनी” । “नाई दाइ म संग पैसा सिमित छ , तपाई खाएर आउनुस् ” उसले यो भन्दा म झन् भावुक हुदै भन्छु ” हिड खाउ म तिर्दिन्छु पैसा ” । उ मान्दिन म चाहि झरेर मज्जाले बोईलारको माशु र भात खा्न्छु । तर एक कप कफी पलास्टिकको कपमा र एउटा बिस्कुट उसलाई ल्यइदिन्छु । केहि नबोलि हसले कफी पिउछे तर उसको आँखाले भने धेरै बोलेको थियो । केहि बेर रोकिएको झरी चितवनमा पनि पर्न सुरु भयो । अनि गाडि पनि हिड्यो ।

म त भुस भएर निदाएछु । कहाँ के गयो के आयो बाटोमा केही थाहा भएन , सायद बोईलर अनि भाते निद मिसिएर होला । कोहिले झक-झकाएर म बिउजिन्छु । हरेको त उसैले पो बोलाउदै रहेछे । “दाई चिया खाने ठाऊ हो रे यो । जाउ चिया खानु ।” उसले मायालु पराले भन्छे । म नकार्नै सक्दिन । गाडिबाट झर्छौ दुबै जना । फेरी उसले भन्छे “अलिकति अगाडि जाउ न “। म पनि किन भनेर नसोधि जान्छु । पोछी फेरी भन्छे “तपाइ उता फर्कनुस् न म सु गर्छु भनेर । ” मलाई हासो लाग्छ र टाउको मोड्छु । एकछिनमा पछाडिबाट खोला सुस्ताए जस्तो आवाज आउछ । झन् हासो लाग्छ । तर हासो खप्छु ।

त्यहाँ बाट चिया पसल आउछौ हामी दुवै । मैले उसलाई भन्छु ” बैनि मेरो फोन नं. राख भोलि बुटवल मा कहि अफ्ट्यारो परेमा फोन गर्नु ” । उसले पनि सहजै रुपमा मेरो नं सेभ गर्छै । तर मैले भनि उसको नं लिन्न । खै ! किन हो कुन्नि माग्न पनि मन लागेक थिएन !!

चिया आउछ दुई कप , संगै मैले एउटा सुर्य चुरोट मागेर सल्काऊछु । फेरी अचम्म पर्छु अर्को चुरोट त उसले पो माग्छे बा ! दङग परेर सोध्छु “कति भो छुरोट खानु लागेको तिमीले ” । अनि उसले भन्छे “यस्तै हो दाई म त बिग्रेकी केटि हो , बाउ न भएको केटी कस्ता हुन्छ तपाइलाई पनि थाहा होला । अब त आमा पनि छैनिन् मलाइ कस्को के डर ” । उसले यति भन्दा भन्दै खै कतिबेला मेरो औला गइर उसको ओठमा टासिएछ र भनेछु ” चुप यस्तो कुरा गर्न हुन्न , बाउ आमा नाभएका त कति छन् कति यहा , आफुले आफैलाई बिग्रेको कहिल्य नभन्नु । जिवन धेरै बाकी छ । ” मैले यति के भनेको थिए आँखामा आशु बोकेर मेरो औला हाटाउदै उसले भनि “बसभरी त तपाई हुनुन्छ तर निवन भरी चाहि को ?” त्यसपोछि भने म मऔन भए । हमीले दुई-दुई पक चिया अनि दुई-दुई वटा चुरोट सक्यौ । जाडो पनि बेस्करी थियो तर यहा भने झरी परेको थिइन । कुन ठाऊ रहिछ भनेर हेरको त नवलपरासीको दुम्कीबास पो रहिछ ।

गाडि त्यहाबाट हिड्छ। मेरो आखा टुलु टुलु खुला हुन्छ । उसलाई हेर्न सेकेको थिएन , अघिको कुराले मन खाइरेको थियो। गाडि दाउन्नेको उकालो लाग्छ । त्यहा फेरी झरी सुरु हुदै गरेको हुन्छ । खै के गर्दा हो मेरो नजर उसमा पर्छ । उसको म मा । हामी मऔन हुन्छौ। तर कसरी कसरी टाउको नजिक नजिक हुन्छ हाम्रो । बिस्तारै मैले उसको तातो सासको न्यानोपन महशुस गर्न थालेको थिए । एक्कासी हाम्रो नाक संग नाक टोकिन्छ । ओठ संग ओठ अनि एक अर्काको जिब्रो को मिलन हुन्छ । न बाहिरको झरिको आवाश। न बसमा को छ भन्ने कुराको ख्याल । सायद त्यो अर्कै दुनिया थियो होला जहा हामी हराई रहेका थयौ । त्यो कम्र कतिबेर चल्यो मलाई याद भएन । तर एककासी हामी एक अर्काको अङ्गालोबाट छुटियौ । उ सुक सुक … रुदै केटिको जात न‍जनाउन थाली । म चाहि के गरु के भए ।

गाडि कुदिनै रहेको थियो संगै मेरो दिमग पनि। सायद उसको पनि होला तर यो कुरा हउसलाई नै थाहा थियो होला । हामी सुनवल बजार आईपुग्छौ । बाटोभरीमा पहिलो पटक घडि हेर्छु । साढे चार बजिसकेको हुन्छ । तर जाडो महिना बाहिर अन्धकार हुन्छ । गाडि एक्कासी भुमही बाट भित्र घुम्छ अनी थाहा पाउछु पहिला भैरहवा पो जाने रहिछ । फेरी त्यो केटोलाई हेर्छु । तर ऊ भने बाहिर हेर्दै हुन्छे। यो पलि बैनी भनेर बोलाउन सक्दिन म किनभने त्यो नाताको सिमा हामीले कटिसक्यौ । हातले कोट्याउछु अनि सोध्छु ” तिमीले मेरो नाम के लेखेर सेभ गर्यो फोनमा ? ” “बसको दाई भनेर” उसको त्यो जवाफ सुनेर कस्तो कस्तो लाग्छ “दाई” भन्नै शब्दले । तर फेरी भन्छु ” काम के हुन्छ फोन गर्नु ल ।

उसले हुन्छको टाउको मत्र हल्लाउछे । मैले फेरी उसको कपाल सुमसमाउछु । मेरो मूखमा हेर्छे । अनि फेरी अचानक दोहोरिन्छ त्यहि एक घण्टा जति अगाडिको कहानी । जाडो महिनाको अन्धकार बिहानीको फाइदा उठाउछौ हामि ।

फेरी छुटिन्छौ । ज्यालबाट बहिर हर्छु । देख्छु शान्तिनगर गुम्बा । थाहा पाउछु , भैरहावा आएछ क्यारे !! एकछिनमा बस भैरहवा बसपार्क पुग्छ । रिक्सावालहरु आउछन् “सुनौली….सनौली ” । कोहि यात्री ओर्लेर रिक्सा चड्छन् , कोहि भने आफ्नो आफ्मो सामन बोकेर बाटो लाग्छन् आँखा मिच्दै । रात्री बसको यात्रा सकेर । म र उनी भने मौन । बस हिड्च। फेरी बुद्धचोक आऊछ । ल यहा त म पनि ओर्लनु पर्ने । बिस्तारै त्यो केटीको कानमा “म जान्छु दिउस फोन गर्नु जसरी भएपनि मलाई भन्छू ।” उसले सहमतिको टाउको हल्लाउछे ।

गाडिबाट ओर्लेर सिधै घर पु्ग्छु। आमा र भाउजुलाई बोलाएर भित्र छिर्छु । भतिजो सुतिरहेको हुन्छ भाउजुको पछ्यौरा ओढेर अनि पो मलाई याद आउछ । ला ! पछ्यौरा त उ संगै गएछ !! मेरो संसारमा सबै भन्दा प्यारो बस्तु थियो त्यो पच्छौरा तर गएछ । फेरी सोच्छु । दिउस उसको फोन आउछ अनि बुटवल जान्छु भेटेर ल्याउछु पछ्यौरा ।।

रात्री बसको यत्रा थकाइ त लागेको थयो संगै निद पनि त्यो दिन । तर मलाई सु्त्न पटक्कै मन थिएन , कुर्छु फोन आउन्न । बाह्र बज्यो आएन , एक बज्यो आएन । दिन नै कट्यो आएन । हप्ता पनि कट्यो त्सतै महिना महिना गर्दै छ महिना कट्यो । अहिल संम आएको छैन फोन । म मुर्ख न उसको फोन णम लिगे न त नाम नै सोधे । खै उ अहिले जिवत छ या मरी के थाहा ! कहा होली त्यो पनि के थाहा !! तर पनि मलाई चाहि उसको लेडिज पर्फयुम , अनि न्यानो सास र जिब्रो को मिठो सास अझै पनि झल झल याद छ। के यो प्रेन नै हो र या त फेरी हो कुनै वासान ???

(स्रोत : Kathasahitya )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.