कथा : द्वन्द्वको घाऊ

~हिरामणि दुःखी~Hiramani Dukhi

सबल स्कुलबाट घर आउँदै थियो । दुईजना युवाहरू उसको आँगन छेउको तगारो लगाउँदै बाटो लागे । उनीहरूले घाँटीमा क्यामेरा झुण्ड्याएर पिठ्युँमा झोला भिरेका थिए । एक सूरमा हिँड्दै गरेका युवाहरूलाई देखेपछि सबल सतर्क भयो । उनीहरूको अनुहार केही नियास्रो देखिन्थ्यो । सबल पैयुँको रुखमा छेलिएर आँगनको डिलबाट उक्लँदै घरमा पस्यो । पिँढीमा बसेकी हजुरआमाले थाप्लाको रुमाल झिकेर आँशु पुछ्दै गरेको दृष्यले ऊ मलिन भयो । सँधै स्कुलबाट घर आएपछि आँगनबाटै ‘हजुरआमा काँ’हुनुहुन्च’ भन्दै भित्र पस्ने सबललाई आज त्यो अस्वाभाविक दृष्यले मनभित्र चिसो बतास चलायो । चुपचाप हजुरआमाको पछ्यौरा समाउँदै झोलै नबिसाई भुइँमा थपक्क बस्यो । हजुरआमाको अनुहारतिर हेर्ने आँट नै आएन उसमा । शरीर शिताङ्ग भयो । अनायासै भावुक बन्यो र आफ्नो जुत्ताको तुना खेलाई रह्यो । आँखाका डिलबाट छचल्किँदै भूइँमा तप्पतप्प आँशु खसे । दुईथोपा आँशु त हजुरआमाको गोडामा पनि खस्यो । उनी झल्याँस्स भइन् । संहालिँदै छेवैमा बसेको नातिलाई छातीमा च्याप्प कसिन् ।

‘मेरो नाति ! के भयो बाबु ? किन रोएको ? कतिखेर आएर छेउमा बसेछ, मैले त ख्यालै नगरेकी । मेरा पनि होससुर्ता हराउन थाले । कठै बरा मेरो बाबु ! हिँड भित्र । भोक ला’को होला । आज स्कुल लैजाने खाजा पनि भएन ।’ मनकुमारी एकसुरमा फतफताइन् । आफ्ना आँशु पुछ््दै गरेको रुमालले सबलका आँशु पुछिदिइन् र गालामा चुप्प चुप्प म्वाइ खाइन् ।

सबलको बालमनोविज्ञानमा गहिरो चोट प¥यो । केही बर्स अघि आपूmले नचिनेका धेरै मानिसहरूका अगाडि आफ्नी हजुरआमा रोएको देखेको हो उसले । त्यतिबेला ऊ पाँच बर्सको थियो । त्यसैले केही भेऊ पाएको होइन । अहिले दस बर्सको भयो । गाउँकै सरकारी माविमा कक्षा चारमा पढ्छ । पढाइमा निकै तेज र मिहिनेती छ । शिक्षकहरूले उदाहरण दिनु प¥यो भने सबलकै नाम लिन्छन् । सबैको प्यारो बनेको छ ऊ । सनैसनै उसमा परिपक्वताको झलक देखापर्दै गएको छ । तिक्ष्ण दिमागको सबल आफ्नी हजुरआमाको त्यो अवस्था देखेपछि त्यसको कारणबारे थप खोजीनीति गर्नै चाहेन । हजुरआमाको पछ्यौरा समायो र चुपचापसँग थपक्क भुइँमा बस्यो । हजुरआमाको पीडामा आफ्नो पीडा मिसायो ।

मनकुमारीले सबलको पिठ्युँबाट झोला झिकिन् । जुत्ताको तुना खोलेर जुत्ता र मोजा खोलिदिइन् । खुबै माया गर्छिन् नातिलाई उनी । नगरुन् पनि किन ? जीवनको एकमात्र साहारा भनेको सबल नै त हो । त्यो पनि बूढेसकालको बैसाखी । सर्ट–पाइन्टमा लागेको धुलो हातले फ्याटफ्याट पार्दै झारिदिइन् । सबल भित्रभित्रै हिक्हिकाइरहेको थियो । बालमष्तिष्कमा परेको गहिरो चोट पिएको छ उसले । ओठ टोकेर नियास्रो अनुहार आफ्नी हजुरआमाको काँधमा अड्याएको छ उसले । दुवै बजै–नातिले आ–आफ्ना अव्यक्त पीडा साटिरहेछन् एकापसमा । मौनता तोड्दै मनकुमारीले नातिलाई सोधिन्–
‘भोक लाग्यो बाबु ?’
सबलले टाउको हल्लायो र भोक लागेको जनाउ दियो ।
‘बरा ! मेरो नाति कति भोका’होला । चिया पकाउँछु र छिटै खाना पकाउँला । आज यस्तै भयो है बाबु !’ नातिको स्वीकारोक्ति मागिन् । फेरि पनि सबलले स्वीकारसूचक भावमा टाउको हल्लायो मात्र । बोलेन । दुबै भित्र पसे र अगेनामा आगो बाल्न थाले ।
फागुनको पहिलो साता बित्दै थियो । घाम डाँडाबाट ओह«ालो लागेपछि छिटै साँझ परिहाल्छ । कुखुरा आफ्नो बासस्थानतिर लाग्दै छन् । उता गोठमा बाख्राका पाठा–पाठी कराउँदै र उफ्रँदै छन् । लैनो भैँसीले छिटो दुहुन सङ्केत गर्दै छ ।
मनकुमारीले छिट्छिटो चिया पकाइन् । सबलले बिहानको बासी रोटी चियामा डोब्दै खान थाल्यो । बूढीले दुईचार सुर्की पिएर ‘पछि पिउनुपर्ला’ भन्दै अगेनाको छेउमा गिलास राखिन् । प्लास्टिकको बाल्टीको बिटमा नौनी लगाएर भैँसी दुहुन गोठतिर निस्किइन् । सबलले चियारोटी खाएर गिलास र फ्राइबिन माझ्यो र बाख्रापाठा भित्र सा¥यो । बाख्राको अलग्गै खोर नभएकाले उनीहरू बाख्रालाई बैठक कोठाको ढोकाछेउ कुनामा किला ठोकेर बाँध्ने गर्छन् । मनकुमारीले बाहिरफेराको सबै कामधन्दा सकेर भित्र पसिन् । सबलले कठ्कुराबाट दाउरा ल्यायो । मनकुमारीले खाना पकाउन थालिन् । सबलले होमवर्क गर्न थाल्यो । रात परिसकेकाले लालटिनको उज्यालोमा अगेना छेउमै बसेर लेख्न थाल्यो । पाहाडको गाउँ सरकारी विजुली पुगेको छैन । होमवर्क सकेपछि बजैनातिले खाना खाए ।
खसीपाठा, घ्यु, दूध, दही बेचेर जोरजाम गरेको थोरैतिनो रकम र खेतिपाती गरेर उब्रेको समयमा फाट्टफुट्ट निमेक गरेर कमाएको पैसाले मनकुमारीले घरमा जस्ताको छानो हालेकी छिन् । भुइँमा दुई कोठा भएको बुइँगल सहितको घर छ । बिचको तलामा सुत्ने कोठा छन् । उपल्लो तलामा अनाजपानी र थोत्राथोत्री सामान राख्ने गरिन्छ । घरको दायाँतर्फ गोठ छ । घर र गोठ अगाडि वरिपरि ढुङ्गे पर्खालले घेरेको सानो आँगन छ । आँगनको एक छेउमा तगारो छ । त्यसको दायाँतिर पैयुँको रुख र बायाँतिर नासपातिको रुख छन् ।
उमेरसँगै सबलको सोच र व्यवहारमा परिवर्तन हुँदै गएको छ । आफ्नो घरपरिवार र व्यवहारका बारेमा बुझ्दैछ ऊ । पहिलाजस्तो हजुरआमालाई सताउने गर्दैन । नातिको परिवर्तित व्यवहार देखेर मनकुमारी पनि अलिक औपचारिक हुँदैछिन् । जीवनको साहारा भन्नु पनि त्यहि एउटा प्युसो न हो । जन्मघर छोडेर कर्मघर गएका छोरीहरूबाट भरोसा गर्ने नेपाली समाज पनि त होइन । त्यसको अपवाद मनकुमारी कसरी हुन सक्थिन र !?
… …
तीन सन्तानकी आमा हुन् मनकुमारी । छोरीहरू दिलकुमारी र चन्द्रकला तथा छोरा विमल थिए । छोरा र सानी छोरी चन्द्रकला जनयुद्धमा सामेल भएर जनमुक्ति सेनामा कार्यरत थिए । उनीहरू अलग–अलग ब्रिगेडमा थिए । जेठी छोरी दिलकुमारीको भने जनयुद्ध सुरूहुनु पहिला नै विवाह भइसकेको थियो । आफ्ना श्रीमान धनप्रसाद क्षेत्री भारतको चण्डिगढमा फ्याक्ट्रिमा काम गर्थे । जनयुद्ध सुरु भएको केही बर्समै कलेज पढ्दै गरेका छोरा–छोरी भूमिगत भएर युद्धमा सामेल भएपछि मनकुमारी एक्लो परिन् । त्यसपछि फ्याक्ट्रिको स्थाई जागिर छोडेर धनप्रसाद घर आए । आफ्ना पति घर आएपछि मनकुमारीले छोरा–छोरीलाई युद्धबाट घर फर्काउन पतिलाई निकै आग्रह गरिन् । उनले छोरा–छोरीलाई घर फर्काउनुको साटो उल्टै श्रीमतीलाई चिन्ता नगर्न भन्दै सम्झाउन थाले । धनप्रसाद पञ्जाबमा जागिर गर्दा माओवादी समर्थित ‘अखिल भारत नेपाली एकता समाज’ मा सङ्गठित थिए । एकता समाजको क्षेत्रीय तहको कमिटीमा रहेर काम गरेका उनले जनयुद्ध किन र कस्का लागि लडिएको छ भन्ने कुरा राम्रैसँग बुझेका थिए । त्यसैले छोरा–छोरी युद्धमा लागेकोमा दुःख होइन गर्व गर्नुपर्छ भन्दै परिवारलाई बेलाबखत सम्झाई रहन्थे ।
आमाको मन न हो, त्यति सजिलै कहाँ सम्हालिन्थ्यो र ! दस महिना पेटमा बोकेको पीडा, मृत्युसँग पौँठेजोरी खेलेर जन्माउँदाको पीडा । त्यसपछि आफू भोकभोकै रहेर पनि लाम्टा चुसाएर हुर्काउँदाका दुःखहरू सबै छोरा–छोरीको माया–प्यारमा साटेर बिर्सिएका हुन्छन् हरेक आमाहरू । बर्सौंबर्स तिनका गुहुमुत सोहरेर घामपानी, हावाहुरीबाट बचाउन कोखिलामा च्यापेर हुर्काएका आफ्नो कलेजोका टुक्राले घरपरिवार र आफ्नो ब्यक्तिगत जीवन सबै त्यागेर चटक्क घर छोडेर निस्कँदा कुन आमाको मन नभक्कानिएला ? दुई छोरी पछि जन्मिएको छोरो । उच्च शिक्षा पढाउने, पढेलेखेकी बुहारी भित्र्याउने धोको, धोकोमै सीमित भयो मनकुमारीको । छोरा–छोरी भूमिगत भएदेखि अरूका नजरमा खुसी देखिए पनि भित्रभित्रै आँशु पिएर दिन काट्थिन् उनी । ‘पार्टीमा नलाग्नु थियो लागिहाले, लागे पनि घरै छोडेर नहिँडेको भए हुन्थ्यो । अब हिँडिसके, कमसेकम शत्रुले गोली नदागिदिए हुन्थ्यो’ आफन्तहरूसँग सँधै दोहो¥याउने वाक्य थियो मनकुमारीको ।
छोरा–छोरी युद्धमा हिँडेदेखि मनकुमारीले रेडियो निकै सुन्ने गर्थिन् । समाचार आयो भने रेडियो नजिक आउँथिन् । बिहान रेडियो खुलेदेखि बेलुका बन्द नहुँदासम्म उनले रेडियो खोलि रहन्थिन् । धनप्रसादले पञ्जाबबाट ल्याएको तिनशेले फिलिप्स रेडियो थियो घरमा । कुनै दिन रेडियो बजेन भने तलमाथि गर्ने गाउँलेहरूले आज लाहुरेनी कान्छी घरमा रहिनछन् भनेर चुपचाप हिँड्थे । धनप्रसाद भारतमै बस्दा सानैमा उतैकी लैनछोक्रीलाई बिहे गरेकाले गाउँलेहरू उनलाई लाहुरेनी कान्छी भनेर बोलाउँथे । पुलिस र सेनासँग माओवादीको भिडन्त भएको भन्ने समाचार आएको दिन त उनको शरीरबाट भोक र निद्रा पनि भाग्थ्यो ।
‘हिँड्नेहरू हिँडिहाले तैँले व्यर्थैमा चिन्ता गरेर किन आफ्नो जिउ सुकाउँछेस् । तेरो जिउ सुकेर न त जनयुद्ध रोकिन्छ न त तेरा छोराछोरी घर फर्किन्छन् ।’ धनप्रसादले मनकुमारीलाई बेलाबेला यसै भनेर सम्झाउँथे ।
गाउँबाट पुलिस विस्थापित भएपछि माओवादीले स्थानीय सत्ता निर्माण गर्न थाल्यो । गाउँ पूर्णरूपमा मुक्त भए । त्यसपछि जनमुक्ति सेनाका सशस्त्र फौज गाउँमा छ्याप्छ्प्ती हिँड्न थाले । विमल र चन्द्रकला पनि फौजी ड्रेसमा आफ्ना टुकडीसँगै घरमा आउन थाले । माओवादीका ठुलठुला तहका नेताहरू समेत खुल्ला रूपमा हिँड्न थाले । नेताहरू गाउँमा आए भने मनकुमारीकै घरमा बस्थे । उनको घर मुख्य सेल्टरजस्तै थियो । जनसत्ताको सुरक्षा गर्न गाउँगाउँमा जनमिलिसिया गठन भए । धनप्रसाद प्रवासमा छँदा निकै स्थापित र प्रभावशाली थिए । घर फर्केपछि पनि पार्टीका नेताहरूलाई राम्रो सल्लाह सुझाव दिन्थे । गाउँमा झैझगडा भयो, जनअदालतमा कुनै मुद्दा प¥यो भने उनको खोजी भइहाल्थ्यो । मुद्दामा पार्टी हेरेर होइन उसको वर्ग र न्याय–अन्याय हेरेर निश्पक्ष फैसला गर्नु पर्छ भन्दै सबैलाई आफ्नो तर्कमा कन्भेन्स गर्थे । जिल्ला जनसरकारको निर्वाचनमा उनी निर्विरोध भएर प्रमुखमा निर्वाचित भए । तबदेखि मनकुमारीको सोचमा पनि परिवर्तन आउन थालेकै हो । उनलाई अब त माओवादीले साँच्चिकै देशमा जनवाद ल्याउने भए भन्ने लाग्न थाल्यो । पार्टीप्रति पूर्ण विश्वास गर्न थालिन् । नेता–कार्यकर्ता सबैलाई समान रूपमा माया गर्थिन् । कहिल्यै पनि उनीहरूलाई भेदभाव गरिनन् । आफूसमेत महिला सङ्गठनमा सामेल भइन् । यसरी उनको पूरै परिवार माओवादीमा सङ्गठित भयो । उनको घर र परिवार माओवादीमय भयो ।
माओवादीले एकैसाथ तीनवटा सदरमुकाम कब्जा गर्दै शाहीसेना माथि आक्रमण ग¥यो । सेनासँग घमासान युद्ध हुन थाल्यो । त्यहिबेला एक ठाउँको सेनासँगको भिडन्तमा छोरी चन्द्रकलाको सहादत भयो । जे नहोस् भनेर मनकुमारी दिनरात जपना गर्थिन्, आखिरमा त्यहि भयो । यो खबरले उनको मुटु चुँडियो । अब उनी महान् सहिदकी आमा भइन् । पार्टीमा उनलाई जिम्मेवारी थपियो । महिला सङ्गठनका साथै ‘सहिद परिवार समाज’की सदस्य पनि भइन् । घरको कामधन्दासँगै सङ्गठनका बैठक र कार्यक्रमहरू समेत भ्याउनु पर्ने भयो । आपूmजस्तै अरू सहिद परिवारका घरमा गएर सम्झाउनु पर्ने जिम्मेवारी थपियो ।
… …
एकदिन बिहानै पार्टीका केन्द्रीय तहका नेताहरू दलबल सहित उनको घरमा आए । बेलुका जनमुक्ति सेनाका फौजी कमाण्डरहरूको ठुलै टिम पनि थपियो । घरभित्र बस्ने ठाउँ नै पुगेन । बाहिर आँगनमा टेन्ट टाँगेर हल तयार गरियो । गोठको एक छेउमा पाल टाँगेर मेस चलाइयो । धनप्रसादलाई सम्पूर्ण व्यवस्थापनको जिम्मा दिइयो । यसरी भेला हुनुलाई माओवादीहरूले उत्सवका रूपमा लिने गर्छन् । उनीहरूका लागि परम्परागत धार्मिक चाडपर्वहरू सबै त्याज्य छन् । जन्म, मृत्यु र विवाह संस्कारहरू पनि बदलिएका छन् । सच्चा कम्युनिस्टहरू भौतिकवादी हुन्छन् । त्यसैले पुरातन संस्कारहरू मनाउने कुरा भएन । पार्टीका भेला, बैठक, सभा–समारोहमा हुने केन्द्रिकरण नै उनीहरूका लगि पर्व हुने गर्छन् । दस दिनसम्म मेस चलेपछि एक रात उनीहरू त्यहाँबाट गाएब भए । एकाएक कता गए पत्तो भएन । गाउँलेहरूले पनि कुनै सुइँको पाएनन् । दुईदिन पछि सेनाको ठुलै व्यारेकमा घमासान लडाइँ भएको खबर आयो । त्यसरात गणतन्त्र एफएमले प्रत्यक्ष प्रसारण पनि ग¥यो । कारवाही आंशिक सफल भएको वक्तव्य पार्टी हेडक्वार्टरबाट जारि भयो । दुबैतर्फको बराबरी जस्तै भयो ।
जनमुक्ति सेनाको फौजी कारवाही पूर्ण सफल हुन नसकेपछि शाहीसेनाले ठुलो केन्द्रिकरण गरेर गाउँमा अप्रेशन चलायो । पत्रकार र मानवअधिकारवादीहरूको भेषमा सिआइडि परिचालन ग¥यो । गाउँगाउँमा जनसेवा गर्ने बहानामा सुराकीहरू खटायो । एकदिन बिहानै झिसमिसेमा व्यापक हमला गर्दै शाहीसेना मनकुमारीको गाउँ पस्यो । कारवाहीबाट फर्किएका माओवादीहरूले अघिल्लो राती त्यो गाउँ छोडिसकेका थिए । धनप्रसाद व्यवस्थापनका काम सल्टाउन नभ्याएकाले घरमै थिए । शाहीसेनासँग आएको सुराकीले माओवादी मुख्य अड्डा यहि हो भन्दै धनप्रसादको घर सिकायो । सेनाले चौतर्फी घर घेरा हालेर फायर गर्दै अघि बढ्यो । उनीहरूले धनप्रसादलाई भित्रबाट घिसार्दै बाहिर आँगनमा ल्याए । एस.एल.आर.का कुन्दाले निर्घात कुटपिट गरेर माओवादी नेताहरू कहाँछन् भन्दै बयान गराए । उनले जति यातना दिएपनि थाहा छैन भन्दै प्रतिवाद गरिरहे । अन्त्यमा आँगनबाट घिसार्दै बारीमा लगे र पछाडिबाट छ–सात राउण्ड गोली हानेर मारे । बेलुका सरकारी रेडियोले ‘माओवादीसँगको दाहोरो भिडन्तमा जिल्ला जनसरकार प्रमुख भनिने माओवादी नेता धनप्रसाद क्षत्रीको मृत्यु, केही आधुनिक हतियार र गोलीगट्ठा बरामद’ भन्ने समाचार प्रसारण ग¥यो । यसरी मनकुमारीले आफ्नै आँखा अगाडि विभत्स दृष्य देख्नु प¥यो । उनी बेहोस भएर आँगनमा ढलिन् । शाहीसेना गाउँबाट फर्किएपछि गाउँलेहरू आएर मनकुमारीलाई उठाए । माओवादीका डाक्टरले उनको उपचार गरे । गाउँलेहरूले धनप्रसादलाई श्रद्धाञ्जली दिएर दाहसंस्कार गरे ।
… …
छोराले जनयुद्धकै क्रममा जनमुक्ति सेनामा कार्यरत क्रान्तिसँग विवाह गरेको थियो । क्रान्तिले छोरा जन्माएपछि डेढ बर्सको दुधे वालकलाई सासूआमाको काखमा छोडेर पुनः जनमुक्ति सेनामा सामेल भएकी थिइन् । धनप्रसादले छोराको विहे, बुहारी र नाति कसैलाई पनि देख्न पाएनन् । छोरालाई घरमा छोडेर हिँडेलगत्तै भएको फौजी कारवाहीमा क्रान्ति सहिद भइन् । आफ्नो जीवनसाथी ढलेको खबर विमलले पार्टीनेतृत्व मार्फत् पाएको थियो । जीवनसाथीको अन्तिम अनुहार हेर्न पनि पाएन उसले । उनीहरू दुबैजना फरक फरक ब्रिगेडमा कार्यरत थिए । दिदी र बुबाको सहादत पचाइसकेको उसलाई जीवनसाथीको सहादत पचाउन पनि करै लाग्यो । आफ्नै टाउकोमा कात्रो बाँधेर हिँडेका योद्धाहरूलाई यस्ता घटना कुनै पनि बेला टाउकोमा बज्रिन सक्छ भन्ने कुरामा सचेत थिए उनीहरू । तर पनि मृत्यु न हो, साँच्चिकै प्यारो त कस्लाई पो हुन्छ र ! बाँचेरै क्रान्ति जित्ने र आफ्नै ज्ञान सिपबाट सुन्दर समाजको नक्सा कोर्र्ने सपना हरेक क्रान्तिकारीहरूले देखेकै हुन्छन् । उसले पनि देखेकै थियो ।
त्यो समयमा शाहीसेनासँग बाहिरी मोर्चामा घमासान लडाइँ भइरहेको थियो । एकाएक घेरा हालेको शाहीसेनासँग भिडन्त भयो । विमल प्लाटून कमाण्डर थियो । आफ्नो टुकडिलाई अघि बढायो उसले । एकछिन असिना बर्सिए सरी दोहोरो गोली पट्कीए । उसको टोली क्रमशः शाही सेनालाई लखेट्दै आफ्नो घेरा खुलाउँदै थियो । आफ्नो तर्फका सेनाहरूलाई घेराबाट निस्कन आदेश गर्दै दुश्मनलाई लखेट्दै थियो उसले । ठुलठुलो स्वरमा दुश्मनलाई हतियार फालेर ज्यान जोगाउन कासन गर्दै अघि बढिरहेको थियो । भाग्दै गरेको दुश्मनले अन्धाधुन्ध फायर गर्दै थियो । त्यसैबेला टुइन्च मोर्टारको गोली विमलको टाउकैमा लाग्यो । ऐया पनि भन्न नपाई मैदानमै उसको प्राणले पखेटा हाल्यो र अनन्त आकाशमा कावा खाँदै विलिन भयो । यसरी विमलले पनि क्रान्तिमा आफ्नो कोटा पूरा गरेर गयो । एकपछि अर्को गर्दै मनकुमारीको पारिवारिक सपनामा बज्रपात परिरह्यो । उनको दिलमा परेको घाऊमा खाटा बस्न कहिल्यै पाएन । अब टुहुरो वालकलाई हुर्काउनु र बुढेसकालको बैशाखीलाई दह«ो बनाउने विकल्प मात्र रह्यो उनीसँग ।
… …
जेठी छोरीको परिवार विवाहपछि बसाई सरेर तराइतिर झरेको थियो । त्यसैले छोरीसँग भेटघाट त्यति हुन पाउँदैन थियो । बर्सबर्समा फुर्सद मिलाएर आमा र भदैलाई भेट्न आउँछिन् दिलकुमारी । मोवाइल हातहातमा भएपछि भने आमाछोरीको मोवाइलमै वार्तालाप हुन्छ । मनकुमारीले त्यति धेरै मोवाइल चलाउन त जान्दिनन् तर उताबाट आएको उठाउन र केहीलाई मात्र निश्चित अङ्क दवाएर डायल गर्न जानेकी छिन् ।
अक्सर छोरीसँग बेलुका परेपछि फोन गर्छिन् मनकुमारी । दिनभरि कामधन्दा ठिक्क हुन्छ । फुर्सद पनि रातीमै हुन्छ उनलाई । अधिकांश ग्रामिण परिवेसका मान्छेको नियती नै हो यो ।
टिनिन्न टिनिन्न मोवाइलको घण्टी बज्यो । बिस्तराबाट जुरुक्क उठेर सबलले हजुरआमालाई सोध्यो ‘खै खै हजुरआमा कस्ले गरेको फोन, म हेर्छु । ठुल्दिदीले होकी ? ल हेर्नुस् ठुल्दिदीकै रै’च त । फोन उठायो उसले– ‘हेलो ठुल्दिदी ढोग गरँे, सन्चै हुनुन्च ? हजुरआमालाई दिन्चु है कुरा गर्नुस् ल ।’ हजुरआमालाई मोवाइल दियो ।
‘हेलो’
‘नमस्ते आमा । सन्चै हुनुहुन्च ? सबल पनि सन्चै छ ?’
‘अँ सन्चै छम् बा, सबल पनि ठिकै छ । तिमरु सबै ठिक छौ ?
‘सवैलाई ठिकै छ’
‘के चाल छ त ?’
‘आज सहिद दिवस । स्कुलमा कार्यक्रम थियो । सबै सहिद परिवारलाई अभिनन्दन गरेका थिए । म पनि गै’थेँ । कार्यक्रम राम्रो भयो । तर सहिद दिवस पनि दुइटा माओवादीले छुट्टाछुट्टै मनाएको भन्ने सुनियो । कति नरमाइलो भयो । क्यासवालाहरूले त आफ्नै पार्टीकार्यालयमा मना’थे अरे । मान्छे पनि धेरै थेनन् भन्ने खबर ल्या’थे । आज हाम्रो भाइको सहादत भएको दिन सम्झेर तपाइँलाई फोन गरेको ।’ उताबाट बेलीविस्तार लगाइन दिलकुमारीले ।
‘अँ हो नानी । आज हाम्रो विमलको सहादत भएको दिन त हो केरे । तर….। खै के गर्ने । मर्ने मरेर गए । यस्तै बर्सबर्समा कार्यक्रम गर्छन् र ठुल्ठुला कुरा गर्छन् नेताहरू । गरिपु¥याउने कोहि होइन जस्तो लाग्छ कतिखेर । सबै आ–आफ्नै दुनो सोझ्याउन व्यस्त भा’जस्ता छन् ।’ गुनासो पोखिन् छोरीसँग ।
फोन बन्द थिएन । छोरीसँग एकोहोरो कुरा गरिरहिन् मनकुमारीले ।
‘शरीरमा लागेको घाउ त औषधी गरे निको हुन्छ, तर हिर्दयमा लागेको घाउ निको हुन गाह«ो हुँदो रै’च । त्यत्रो युद्ध लडेका पार्टीहरू ऐले आफाआफै लड्दै छन् । एकअर्कामा हिलो छ्याप्नै ठिक्क छ । यिनले कहिले क्रान्ति गर्ने हुन् र हाम्रा घाउमा मलम लगाउने हुन् खोई । आज यहाँ पनि गाउँमा सहिद दिवस मना’थे अरे म त गै’न । अब त बुढेसकाल लागेर हो कि हिँड्दा हातगोडा फत्राकफुत्रुक्क हुन्छन् । कार्यक्रमबाट फर्किएर दुईजना पत्रकार घरमा आ’थे । मसँग अन्तरवार्ता लिए । खाटा बस्न लागेको घाउ कोट्याएर बल्झाउने मात्र त हो बाबु, भनेँ । त्यसो नभन्नुस् आमा कसैले क्रान्तिलाई धोका दिँदैमा सबैले दिँदैनन् । कुनै दिन फेरि क्रान्तिको नगरा बज्छ भनेर सम्झाउँदै थिए । त्यो त हो बाबु, क्रान्ति कसैले चाहँदैमा तुरुन्तै भैहाल्ने कुरा त होइन क्यारे भनेँ मैले । खै यस्तै त भयो नानी ।’ वार्तालाप लामै भयो आमाछोरीको ।
‘हो आमा । जे हुनु भै हाल्यो । अब कसैलाई दोष दिएर पो के गर्नु । गुमेका मान्छे फिर्ता हुने होइनन् ।’ दिलकुमारीले सम्झाउने कोसिस गरिन् ।
‘बरू लड्दा लड्दै हारेर क्षति भएको भए सहन अलि सहज हुन्थ्यो होला । यहाँ त त्यस्तो पनि भएन । अब त जित्नै थालियो केरे भन्ने बेला दुश्मनसँग सम्झौतामा लगेर धोका दिए । यसले पो भतभती पोल्छ त छोरी । मन थाम्दाथाम्दै पनि भित्रैबाट हुरीबतास मडारिएर आउँछ । पीडा हुन्छ । कुनै दिन क्रान्ति त होला, आशा गर्ने कुरा त छँदै छ, तर यत्रो पीडा सहेका परिवारलाई भेट्न कुनै पनि नेता नआउँदा मन जलिरन्च । हाम्रै घरमा खाएपिएका नेता आज सहर छोड्दैनन् । यो सहरमा बस्दाबस्दै बचेखुचेका राम्रा नेता पनि जालोमै फस्ने हुन् कि भन्ने डरले पिरोल्छ बा के गरम् ।’
फोन बन्द भयो । निकै लामो सुस्केरा हालिन् मनकुमारीले । हजुरआमाका कुरा निकै ध्यान दिएर सुनिरह्यो सबलले । वालसुलभ मनमा क्रान्तिको बिउ रोप्यो उसले । आप्mना बाबुआमालाई राम्रोसँग ठम्याउन पनि नपाउँदै टुहुरो बनाउने सत्ता ध्वस्त पार्ने सपना मनभरी साँचेर गरुङ्गो मन बनायो । रातीको दश बजिसकेको थियो । दुबै बजैनाति सुते ।

७ असोज २०७१
काठमाडौं
इच्छुक सांस्कृतिक प्रतिष्ठानले प्रकाशन गरेको साहित्यिक त्रैमासिक पत्रिका ‘इच्छुक’मा प्रकाशित मेरो नयाँ कथा

(स्रोत : फेस्कुकको “कथा चौतारी” ग्रुप )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.