कथा : घोगेकाे सपना

~होम सुवेदी~Hom Subedi

पुलिसले डन्ठा लगाउँदै घोगेलाई सोध्यो – “ए साले, किन चोरिस् ?”

घोगे निरुत्तर रह्यो । रोयो मात्र । उत्तर के देओस् !

घोगे थियो त्यसको नाम । जस्तो भाते खाते वा अरु यस्तै यस्तै नामहरु त्यहाँ काम गर्ने अरुअरु केटाहरूले होटलबाट नाम पाउँछन् । यसले पनि त्यो घोगे नाम उसले होटलबाटै पाएको थियो । बाबु–आमा हुनेहरूले पो न्वारान गरिदिन्छन् र नाम राख्छन् । त्यो फुटपाथमा उम्रिएको तितेपातीको कहाँ बाबु र कहाँ आमा ! कसरी हुक्र्यो, कसको के पथ्र्यो, कहिले जन्म्यो ? त्यो उसैका लागि शून्य छ । झिमझिम होटलले घोगे नाम राख्यो, दनदन होटलले गोल्डे नाम राख्यो, कविता होटलले धोक्रे नाम राख्यो । उसलाई नै थाहा छैन र निश्चय पनि छैन उसको के नाम हो ? हामीलाई चाहिएको एउटा पात्र हो, उसको कथा हो र उसको जीवन । हामी घोगे भनेर बुझौं, बस्, अरू सबै थोक उसमा छँदैछ ।

होटलको रालसिंगान खाँदा–खाँदा घोगेको मन सार अघायो । “बरु एउटा कुनै काम गर्न पाए पनि हुन्थ्यो ।” एक दिन घोगेका मनमा कुरा उठे । मानौं मरुभूमिका पोथ्रामा कोपिलो लाग्न आँट्यो ।

रातदिन होटलका जुठा भाँडा, फोहर, दुर्गन्ध र चिसामा घोगेको जीवन डुबेको छ । धुँवा, मैलो, कस र कसिंगरमा उसको समय बितेको छ । होटलमा बाबुसाहेबको खकार सोहोरेको छ । कडा परिश्रमसँग अनेक पीडा, यातना र चुटाइसमेत उसले बेहोरेको छ ।

“तिमी मेरो प्राण हौ प्यारी ! तिमी बेगर म बाँच्न सक्तिनँ ।” होटलका टेबुलमा भएको प्रेम–प्रकरण उसले सुनेको छ ।

“यसपटक हाम्रो पार्टीले सरकार बनाउँछ । अनि यस्ता गरीबका दिन फर्कन्छन् ।” नेताहरूका कुरा पनि होटलकै टेबुलबाट सुनेको छ ।

तैपनि घोगेका दिन उस्ताका उस्तै छन् । सधैं जुठो, सधैं पीडा, सधैं कष्ट ! फोहोरमा बाँच्नुपर्ने र मच्छडको टोकाइमा केही बेर सुत्नुपर्ने !

एक दिन मालिकसँग सामान किन्न गएको बेला घोगेले आफू जत्रै एउटा केटाले कराइ–कराई सामान बेचेको दृश्य देख्यो – त्यो कराइरहेको थियो – “आउनुहोस्, आउनुहोस् ! गुडनाइट मस्क्युटो म्याट लिएर जानुहोस् ।”

घोगेले केटोको प्रचार पटक्कै बुझेन ।

केटो फेरि करायो – “आउनुहोस् ! आउनुहोस् !! मच्छड भगाउने म्याट लिएर जानोस् ! मच्छडको टोकाइबाट मलेरिया हुन सक्छ । मलेरियाबाट बच्नुहोस् !”

घोगेले कुरा सुन्यो तर अर्थ बुझेन । उसलाई त्यही दृश्यपछि चाहिँ मनमा आशा पलाउन थालेका हुन् – “म पनि यस्तै व्यापार गर्न पाए ता !”

“साँच्चै मच्छडबाट जोगिएर एक निन्द्रा सुत्न पाए पनि त हुन्थ्यो ।” घोगेका मनमा अर्को उत्सुकता देखियो । उसमा धेरै थरीका इच्छाहरू जाग्न खोजे । तर उसलाई के थाहा होस् ती इच्छा पूरा गर्न के चाहिन्छ भन्ने कुरा ! उसले धेरथोर सम्झ्यो पनि – साहूले अलिकति पैसा पनि ता दिन्छ होला । त्यसबाट यस्तै एउटा दोकान खोल्न पाए त क्या मज्जा हुन्थ्यो !

साहूसँग केही अघि गएपछि उसका आँखामा त्यस्तै अर्को केटो देखापर्न गयो, जसले केही भिक्स र बेल्टहरू बेच्नलाई राखेको थियो । त्यो व्यापार पनि घोगेलाई बडो रमाइलो लाग्यो । उसको ध्यान त्यसतिर तानियो । होटलका लागि चाहिने सरसामान किन्न हिंडेका “मालिकका पछि–पछि छु” भन्ने पनि घोगेले बिर्सियो । उसका हिंडाइको क्रममा सहरको सडकका पेटीमा दोकान गर्न बसेका अरू केही घोगेकै समकक्ष ठहर्न सक्ने (उसको सोचाइमा) हरूका दोकानमा पनि उसका आँखा परे । घोगेका मनमा फेरि पनि इच्छाहरू मडारिए । घोगेले सहर देखेर पनि यस्तो अवसरहरूको दृश्य कहिल्यै देखेको रहेनछ । साहू अघि–अघि छ, घोगे पछि–पछि छ । घोगे आफू अनभिज्ञ भए झैं कति कुरा नजानेका र थाहा नपाएका पनि बजारभरि देख्यो । उसका आँखाभरि पेटीभरि ओछ्याएर बेच्न राखेका धेरै सरसामान र खुद्रे दोकान देखा पर्दै गए । घोगे सम्झँदै गयो ।

“आउनुहोस् ! आउनुहोस् ! दाल, चामल, नून, मसला सस्तो दाममा पाइन्छ । लानोस् ! लानोस् !!” घोगे बडो रवाफिलो भएर बसेको छ । उसको दोकानमा दाल, चामल, तेलहरू टनाटन राखिएको छ । ऊ ग्राहकलाई कराइ–कराई बोलाइरहेको छ । एक पटक घोगेले झलक्क सम्झ्यो । सम्झेका कुरा कसो मुखै खोलेर भनेनछ । ऊ अलि सतर्क भयो ।

“आ ! यत्रो ठुलो दोकानलाई पैसा बेसी चाहिन्छ ! बरु उही ठिक छ ।” उसले फुटपाथकै दोकान ठिक भन्ने निष्कर्श निकाल्यो ।

भारी बोकेर दोकानबाट होटेलसम्म जाँदा उसका मनमा बोकेको सामान लिएर लुसुक्क कतै भागेर दोकान थाल्ने विचार पनि आयो । साहू निकै पर पुगिसकेको छ । आँट गर्छस् त घोगे ? घोगेले घोगेलाई नै एक पटक सोधिहेर्यो, तर कुनै उत्तर पाएन । फेरि अर्कोतर्फ निस्कियो – “आ ! यत्रो धेरै सामान राख्ने ठाउँ काँ पाउनु ? उहीं सामान बेच्नु ठिक छ । उसलाई ता जता मन लाग्यो उतै राखेर बेच्यो । केको खाँचो !

“धत् दोकानै गरेपछि त्यस्तो खुजुरे कसले गर्ने !” यही ठिक छ । आफैं बोकेकै छु । कमाउँछु र थाल्छु । कसो, हुँदैन त ? अवश्य हुन्छ ।

निश्चय गरेपछि .. घोगेले एउटा फुटपाथमा भारी बिसायो र कराउन थाल्यो – आउनुहोस् ! सस्तोमा दाल, चामल, तेल, बेसन पाइन्छ । आउनोस्, आउनोस् !”

एकै छिनपछि साहूसँग पुलिस आयो ।

ऐले पुलिसले घोगेलाई डन्ठा लगाउँदै छ ।

अखिर कुटाइ खान पनि घोगे अभ्यस्त न छ – त्यसैले रुँदै–रुँदै दुखाइ खपिरहेको छ ! दारा किटिरहेको छ !

यथार्थ कुरा, पूर्णाङ्क १४, २०५७

(स्रोत : रचनाकार स्वयंले ‘नयाँ रचना पठाउनुहोस्‘ बाट पठाईएको । )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.