एउटा गाउँमा धेरै धनी जमिन्दारको सुन्दर परिवार थियो । .जमिन्दारले आफूसँगभएको हिरा, मोति र सुनका गहना आफ्ना तीन छोराहरु जेठो, माइलो र कान्छोको जिम्मा दिएका थिए ।
एक दिन अचानक जमिन्दारको देहबसान भयो । तीन दाजुभाईमा सम्पत्ति बा“डफा“डको कुरोमा झगडा सुरु भयो । उनीहरुको घर झगडा र वादविवाद लामो समयसम्म चलिरह्यो । उनीहरु अर्को भाईलाई आफूसँग भएको नदिने तर अर्कोसँग भएको भाग लगाउनु पर्ने कुरोमा अडिग थिए । उनीहरुको झगडाले यस्तो विकराल रुप लियो कि सँगोलमा बसेका त्यो परिवारका नोकर चाकर मात्र होइन उनीहरुका श्रीमति र सन्तान समेत घर छोडेर हिंडे । भाईभाईहरु निक्कै लामो समयसम्म एकले अर्कोलाई दोÈ थुपार्दै झगडा गरिरहे ।
त्यो घरको झगडा बुझेको र सुनेको छिमेकी गाउको जमिन्दार एक दिन उनीहरुको घरमा पुगे । तीनै दाजुभाईले उनको स्वागत गरे । अनि आ आफ्नो गुनासो र दुख पोखे । उनीहरुको कुरो पालै पालो सुनेपछि छिमेकी गाउँको जमिन्दारले कुरो बुझे कि तीन भाईमा एकजनासँग हिराको पोको ,अर्कोसँग मोतीको पोको र अर्कोसँग सुनले भरिएको बाकस रहेछ । तीनै दाजुभाई आफूसँग भएको नदिने, नदेखाउने तर अर्कोसँग भएको भने भाग लगाउनु पर्ने माग गर्दै झगडा गरिरहेका थिए । उनीहरु छिमेकी गाउँको जमिन्दारलाई घर झगडा मिलाई दिन पालै पालो बिन्ति गर्न थाले । छिमेकी जमिन्दारले दिएको कुनै सुझाब र सल्लाहले उनीहरु सहमतिमा आउन मानेनन् ।
अन्तमा चलाख छिमेकी जमिन्दारले कुरो बुझे । अनि भने –“ल त्यसो भए तिमिहरुसँग भएको सम्पत्तिको पोका मेरो सामुन्ने लिएर आओ । म यो धनुÈले तीन वाँण तीन तिर एकै दुरीमा हान्छु । जसले पहिले बाँण फेला पारेर लेराउछ, उसले सबैभन्दा मह“गो सम्पत्तिको पोको पाउने छ । अनि दोश्रो र तेश्रोले पाउनेछन् ।”
तीनै दाजुभाईलाई आफु निक्कै छिटो कुद्न सक्छु भन्ने घमन्ड थियो । तीनै जनाले आफूले धेरै मुल्य भएको पोको हात पार्ने विश्वासका साथ मनमनै सोंचे र त्यो प्रस्ताव स्वीकार गरे । उनीहरुले आफूसँग भएको अमूल्य सम्पत्तिको पोको र बाकस ल्याएर छिमेकी जमिन्दारको अगाडि राखे । त्यसपछि छिमेकी जमिन्दारले तीन बाँण दिन दिशामा हाने । बाँण ल्याउनका लागि तीनै दाजुभाई तीन तिर कुँदे । तर ती दाजुभाईले बाँण फेला पार्न सकेनन् । उनीहरु लामो समयसम्म पनि नफर्केपछि जमिन्दारले भरिया बोलाएर सबै सम्पति आफ्नो घरमा लिएर गए ।
बाँण फेला पार्न नसकेपछि खाली हात फर्केर घर आएका दाजुभाईहरुले एकअर्कालाई दोष दिएर पुन झगडा गर्न लागे । उनीहरुको खेतबारीमा पनि यो मेरो र यो तेरो भन्ने झगडा चलिरहेकाले उनीहरुले खेतवारीको रेखदेख गर्न सकेनन् । त्यसपछि गाउँलेहरुले बा“डेर खेतिपाती गर्न थाले । घर खण्डहर भयो । ती दाजुभाई कहा“ पुगे । के गरे । गाउँलेलाई आजसम्म पत्तो छैन ।
(स्रोत : Khasokhas.com )