कथा : गोठालो

~गंगाराम ढकाल~Gangaram Dhakal

सेतु ए सेतु आउ निस्क बन जाउ । सवै गइसके, डाँडो पनि काटीसके होलान् ढाकाराम चिल्याउछन् । ल ल निस्के दाई म पनि तपाईलाई नै कुरी राखेको थिए । गोठमा बाँधीराखेका गाईका बाच्छा बाच्छीहरुलाई घाँस हाल्दै हातमा नाम्लो लिएर निस्कन्छन सेतु । दुवै जना गाँउ देखि माथी फलाटे भन्ने डाँडामा गाईको गोठ गरी बसेका थिए । वन जंगलको नजिक पारेर गोठ बनाउने, गाईबस्तु पाल्ने, दुध घिउ बनाई तल बेसीमा आफ्नो घरमा पठाउने र सालमा एक दुई बाच्छा बाच्छी हुर्काउने र बेची आम्दानी गर्दथे । त्यसवेलाको आयश्रोतमा गोठालो पेषा मानिन्थ्यो ।

दुवै जना हातमा नाम्लो लिइ कम्मरमा हसिया खुर्पेटो भिरेर उकालो लागे । वाटोमा एकआपसमा कुरा गर्दै हिडछन । हैन सेते तैले खैरी गाई बेची सकेको हो ? कतिमा बेचेको हो नी ? कसलाई बेच्यौ ? ढाकारामले कुरो निकाल्दै सोध्छन । अस्ती मात्रै आरुचौरे हेर्न आएका थिए । खैरी गाई नै मन पर्यो भने । आफुलाई पनि दुइ चार दाम जोरेर माइलोलाई नुन लिन बटौली पठाउन परेकोछ । गोठको राम्रो र दुधालु गाई त्यही थियो । गुनी पनि असाध्य थियो । हिजै मात्रै आएर दाम बुझाइ लगिहाले । आज गोठ नै सुन्य भएको छ । के गर्ने अर्को महिना सवै गाउले नुन लिन बटौल जाने उर्दी आएको छ । बेलैमा जोरजाम गर्न पर्यो भनेर गाइ त बेचियो ।
लौ गाईको चिन्ता नमान । फेरी पनि बाच्छी हुर्की सकेका छन । उसको पहिला बेतको बाच्छी पनि अवत वहर लिने भयो क्यारे हैन र ?

‘हो दाई’ वहर लिइपनि सक्यो । सेतुले ऊत्तर दियो ।

राम्रो भयो । तिमी त बटौली जाने सरजम तयार गरिसकेछौ । म त खै यसपाली दामको बन्द बस्त मिलाउन सकेको छैन । गोठमा ब्यएको गाई पनि पोहोर साल बटौली बजारलाई भनिलिएको ऋण बुझो लगाए । दुइ टिन जति घिउ बनाएको छु । त्यही लिएर पठाउनु पर्ला । ढाकाराम भन्दछन ।

लौ सुर्तिको काँचोपात ल्याउन भुलिएछ । जुका लाग्न थालिहाल्यो भन्दै सेते नगिचै छिमैकी के गोठमा सुर्ति पत्ता टिप्न गयो । ऊ नआउन्जेल ढकारामले ढुंगामा हसियाँ उधाउन थाल्यो । सेतेले दुइ पत्ता निचोरेर आफ्नो खुट्टामा लगायो र ढाकारामलाई पनि दुइ पत्ता ल्याएर दियो । दुवै जनाले सुर्ति पत्ता निचोरेर खुट्टाका औला कापामा दले ।

ढाकाराम नगिचैको बाँसघारी बाट सानो बाँसको हागा काटेर ल्यायो र चोया बनाउन थाल्यो । दुवै जनालाई घासको भारी बाध्ने चोयाको गुजल्टो पारी डाडाको उकालो लागे । डाडामा पुगेर आआफ्ना गाई गोरुको खोजीगर्दै बोलाउन थाले । आ लाले । आ चमरी । उताबाट बाँ वाँ गरेर गाइ कराउछन । गोठालाहरु आ आफ्ना पशुको आवाज परै बाट चिनिहााल्छन । पशुहरु पनि आफ्ना गोसाइको आवजको उत्तर परै बाट फर्काउछन । यी गोसाइ र पशुहरुको कुराकानी साहै रमाइलो लाग्दथ्यो । कति बाच्छा बाच्छी त पुच्र ठडयाउदै आफ्ना गोसाइ भए तर्फ आउथे । वरिपरी आएर जिब्रोले चाट्दथे । डाडा बाट गोठालाहरु चिल्याए पछि मिठो घाँसको लागी बाटो विराएका पशुहरु पनि फरक्क फर्कन्थे । वाँ गर्दै उत्तर फर्काउदै गोठालाको नगिच तर्फ मोडिन्थे ।

आफ्ना पशुको रेख देख गरे पछि उनीहरु घाँस काटदथे । घाँसको भारी पुगे पछि गोठालाहरु हाइ र हुइ गरेर चिल्याउछन । हाइ र हुइको आवाज आफ्ना संगी साथीहरु लाई बोलाउने हुन्छ । सवै जना घाँसको भारी बोकी माथी डाडाको चौपारीमा नै विसाउछन । सेतु र ढाकाराम जस्तै सवै गोठलाहरु चौपारीमा जम्मा भइसकेका हुन्थे । ति सवै कोही घासका भारी विसाएका हुन्थे भने कोही दाउराका सिलिक्क मुठारी बनाएका भारी हुन्थे । सवै जना चौपारीमा भारी विसाइ आआफ्ना उमेरका दौतरी संग गफ र कुराकानी हुने गर्दथ्यो । नौ जवान केटाकेटीहरु गीत गाउन शुरु गर्दथे । माथी डाडामा गीतको सुरिलो आवज सुने पछि गाउका आमाहरु खाना बनाउने बेला भएछ भन्दै अगेनामा दाउरा जोडन थाल्दथे । यसरी केहीबेरको थकाइ मारे पछि आ आफ्नो भारी बोकी बाटो लाग्छन ।

सेतु भने गीत गाउन जान्दैनथ्यो । ढाकाराम लय निकालेर गित गाइदिन्थे । गोठाला केटीहरु उनी सँग गीत गाउन मनपराउथे । कहिले काही त केटाकेटीको दोहोरी नै चल्दथ्यो । डाडा माथी घाम पुगे पछि सेतुलेनै अत्याउथ्यो र सवै जना फर्कन्थे । उनीहरु गोठमा आएको केही बेरमै गाइ बस्तु पनि गोठमा फर्कन थाल्छन । बाहिर बाटै गोसाइलाइृ संकेत दिन वाँ गरेर कराउछन । सेतु र ढाकाराम पनि गाईलाई गोठ भित्र ल्याइ बाध्छन । नुन पानी बनाइ पिलाउछन । ठेकीमा गाई दुहुन्छन । दुध पकाउछन खाना सँग दुध खान्छन । बाकी रहेको दुध दही मही बनाउछन ।

चारै तर्फ गाई बाधिएका हुन्छन । विचमा बाच्छा बाच्छी अनि आडमा चाङ्गवाला खाटीया बनाइएका हुन्थे । सवै जसो गोठमा काठको मुडा चुला देखि बाहिर सम्म हुने गरी राखिन्थ्यो । मुडामा आगो धुवाइ रहन्थ्यो । आवस्यक परेको बेलामा ठोसलगाई आगो जलाउने खाना पकाउने गरिन्थ्यो । आगोले मुडो जति जति खायो उति उति अगाडी सारिन्थ्यो र सिधिए पछि अर्को मुडो फेरिन्थ्यो । चङ्गामा सोत्तर बिच्छाइन्थ्यो । सोत्तर माथि कपडाको बिच्छौना विच्छाइ गोठला सुत्थे । विहान भएपछि पुन गोठको काम दोहोरिन्थ्यो ।

सुनवल नवलपरासी

(स्रोत : फेस्कुकको “कथा चौतारी” ग्रुप )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.