लेख : शङ्कर भर्सेस नित्सेका प्लाज्माहरू

~सुरेश प्राञ्जलि~suresh pranjali

केका लागि विचार, दर्शन ? संसार बदल्नका लागि ? जोखिरहन्छ मेरो मस्तिष्क वैचारिक तराजुमा राखेर शङ्कर र नित्सेलाई । अनि, किर्केगार्ड, हिगेल, फुकुयामा, कार्ल पोल्यानी, सामुअल हन्टिङटनलाई । सा“च्ची, वेदान्त दर्शन र साङ्ख्य दर्शनबीच के अन्तर छ ? के हन्टिङटनको ‘क्ल्यास अप्m सिभिलाइजेसन’ पढेर सक्दा मेरो जीवन पनि क्यास हुन्छ अब ? अथवा फ्रान्सिस फुकुयको ‘द इन्ड अप्m हिस्ट्री एन्ड द लास्ट म्यान’स“गै मभित्र विचारको कर्नाली जन्मियो ? एउटा द्वन्द्व जन्मियो । मलाई थाहा छैन, द्वन्द्ववादको कुन तहसम्म त्यो द्वन्द्व पुग्छ । मेरा अभिव्यक्तिका बाँझा गह्राहरूले सोच्छन्, के म यी विचारको मलिलो फाँटमा अटाएको छु ? विचार वा दर्शनको एकमात्र मौलिक प्रश्न के हो ? के म उत्तर खोज्न सकुँला ? यो जस्टिन गार्डरकी पात्र सोफीको देश होइन । सोफी मेरी प्रेमिका होइन ।

किन–किन पङ्तिहरू बदलिदिन्छन् । जान्दिन“, अभिव्यक्तिमा निखार ल्याउन या भावनाको पहेलिका खडा गर्न । वैचारिक स्तम्भको रूपमा एउटा† असलमा यी कसैस“गै शङ्कर अल्झिरहेको त हुन्छ नै तथापि चिप्लन्छन् क्रमशः । अन्ततः भेट्टाउँछु, हराएका वस्तुहरूबीच शङ्कर लामिछाने र नित्सेका उपर उठेका निभ्रान्ति भावभङ्गीमाहरू । जानेर वा नजानेर लेख्दिन“ पनि केही मैले । तर, यो अलेखाइको एउटा पाटो हो जो ‘अनरियालिटिज्म्’को पुट खोतल्ने क्रियामा उद्धत छु । लेखेर बा“च्न किन सक्दिनँ म ?
मेरी प्रेमिकाका मुटुका च्याम्बरहरू हु“दै शङ्करजस्तै ‘म’हरू या यो पनि युगजस्तै शङ्करहरूका करोडौं आर.बी. सी. हुत्तिरहेछन् अथवा डी.एन.ए.को असर रहिरहेछ यद्यपि, र त यो भइरहेछ सम्भव । कलम, सपना देख्न पुग्छ, अनायास यो ! शङ्करजस्तै विचारको पहाड । या भूपिजस्तै आशाको नदी । र, लाग्छ, म चालिरहेछु पाइला जुन अभिशप्त छ आफैंमा, कि कुनै अविचारको कलेवरभित्र छिपेको निर्जीव वस्तु हँु म । अथवा, यसो पनि, विचार निर्माणको प्रोसेसमा (या भनौँ रियाक्सनमा) कसैले उत्प्रेरकको रूपमा गरिरहेछ, कार्य । देश कता गइरहेछ ? विचारले किन देश डो¥याइरहेको छैन देश ?

(जुन, केमिकल प्रोसेस या, रियाक्सन नै हुनुपर्छ भन्ने छैन । मैत्रिक रियाक्सन या, प्रक्रिया पनि त हुनसक्छ नि ! ) र, पनि बुझाऊँ कसरी (?) मेरा निराश्रित कलमहरूउपर उर्लिएका सम्मोहनहरू र कसैलाई अक्षरहरूभरि खोपेर हिँड्ने ईप्साहरू, । समायोजनविहीन सेतुहरू ! हो, यसै पङ्तिको प्राप्तिउपर अडेको छु, यतिबेला म । र त भन्छु, असलमा, के लेखिरहेछु म । ठा“उ कुठाउ“ रोकेर दोहो¥याउनुपर्छ स्वयम्लाई । यदि एपिग्राफ हो भने–कस्को (?) शङ्कर या स्वयम्को ? जो, लेखे“ मैलै यो, यो नै नभएर, या अकथा नै नभएर अन्य कुनै वस्तु पनि त सक्छ नि हुन ।

कसो–कसो अभिव्यक्तिका खुड्किलाहरू उक्लँदै गर्दा, भावनाका सरिताहरूबीच हुत्तिँदै गर्दा, सिर्जनाका छालहरूउपर तैरिँदै गर्दा– लाग्छ, बनाइदिऊँ युग नै शङ्करको यद्यापि यो पङ्ति केवल अक्षरकै इन्टेसटाइनहरूबीच सीमित रहिदिन्छ नितान्त, र आउँदैन पनि कुनै अभिव्यक्ति† मानौ“, खोक्रा मस्तिष्कहरू, स्वयम्का । के मलाई जोन रल्सको ‘भेल अप्m इग्नोर्यान्स’ले गम्लङ्ङ छोपेको हो र ? होइन । मैले मार्था नुसबमलाई पनि सम्झेको छैन यतिबेला ।

शङ्करका प्रतिको मेरो एक मित्रको धारणहरूबीच भेट्टाउ“छु म पृथक शङ्करवादको इमेज । (यहाँ, जानाजान “शङ्करवादी” भनिदिएँ मैले । असलमा शङ्करवादीहरू फरक विचार र यसको डेस्टिनेसनउपर सपोर्ट गर्छन्, जुन असरको परिणामस्वरूप, आज यो अकथा सार्थकताको बाटोतर्फ उन्मुख छ, बिनासङ्कोच लेखिदिन्छु, म । कारणतः उसको यहा“ र …, त्यहा“ बीचको उद्गमता खोज्ने आ“टको बीज अङ्कुराएन मभित्र ! एकपटक त ग¥र्यौं पनि अठोट हामीहरूले । लागौं संयुक्त रूपमा र खोजौं– शङ्करका फोसिलहरू भनेर । आखिर, व्यर्थको प्रयास रह्यो त्यो पनि ! मानौं, यो बाटो जुन हि“डिरहेछु म भर्खर ग्राभेल हु“दै छ । यद्यपि, निर्माण भएका छैनन् कलभर्टहरू पनि !

(शङ्करका प्लाज्माहरूद्वारा, मस्तिष्कका डल्लाहरूद्वारा, तरल शैली बहने भेसल र आर्टरीहरूद्वारा ।) ‘शङ्करको, या स्वयम्को । भनौं, पृथक एउटा धार समातेर । ताते गरिरहेछु जसउपर म, भयो–भएन जाँन्दिनँ, एउटा पृथक धार ।’

(स्रोत : सम्मोहन साहित्यिक पत्रिका)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in लेख and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.