कथा : भरोसाको पिङ

~दुर्गा ढेंगा मगर~Durga Dhega Magar

यदि उसले सुनिरहेकी छे भने यो कथा उसैलाई समर्पण भो । नत्र भने म आफैलाई । किनभने यो कथा उसलाई मात्र थाछ । कि मलाई मात्रै ।
उसले सम्झेकी होली र ? त्यो दिन पनि कुनै एउटा शनिवार थियो । हामी लम्बेतान पिङमा मच्चिएको । मैले भरोसा दिएको ।
सोधेकी थिई,“ यो चेनको पिङ जत्तिकै बलियो छ तिम्रो भरोसाको पिङ ?”

अनि मैले भनेथेँ, “हो । धेरै बलियो ।”
“तर तिम्रो प्रेममा चेन छैन ।” उसले भनी ।
“चेन त फुस्किन्छ केटी,” मैले हाँस्दै भनेथेँ ।
अनि मन्द गतिको पिङबाट फदालेँ । उ अझै पिङमै थिई । मैले पछाडिबाट जोडले धकेलेँ । लत्रिन लागेको सल तानेँ र उसले झैँ घाँटीमा बेरेँ । उसकै गन्ध मिसिएको थियो ।


उसले सम्झेकी होली र हाम्रो भेट ?
स्कुलमा एउटा हरिविजोगको सर थियो । न अरु बोलेकै सुन्न सक्थ्यो । न देख्थ्यो नै । त्यही सरको फस्ट पिरियड । उ फस्ट डे स्कुल आएकी थिई । सधैझैँ बुढाले होमवर्क मागे ।
म थिएँ, बुढा भन्दा पनि हरिविजोग । न पढ्ने । न होमवर्क गर्ने । उस्तै परे गर्नेहरुको पनि हराइदिने । अनि आफूसंगै कुखुरी बन्न तयार पार्ने ।
त्यो दिन विहान देखि नै लोत्तर थियो । बाक्लो हुस्सु लागेको थियो । मर्न लागेको बुढो गोरु झैँ । पानी झर्ला झर्ला जस्तो । केटाहरु बाठो भैसकेका थिए । होमवर्क लुकाइसकेछन् । कुखुरी एक्लै बन्नुपर्ने पक्का थियो ।
धन्न उ आई । मिडीलाई घुँडामाथि लाएर । दुइसय मिलीमिटर जस्मिनको पर्फ्यूम लाएझैँ बसाएकी थिई ।
फस्ट डे । कहाँको होमवर्क ?
बुढाले चिने पो को पुरानो को नयाँ । सुने पो केई बुझ्नु ।
लाई केटी मेरो पछि पछि कुखुरी बन्न । त्यो पनि फस्ट डे मै । क्लासका छाउराछाउरी सब जिल्लाराम ।
म दक्षिण फर्किएर कुखुरी परेँ । उ उत्तर फर्किएर । म त्यतिवेला जिल्ल भएँ, जतिवेला टाङ मुनीबाट हाम्रा आँखा जुधे ।

“होमवर्क किन नगरेको ?” उसले सोधी फर्कदाँ ।
उ नयाँ भएकाले यसो सोधीरहेकी थिई । नत्र स्कुलमा त सबैलाई थाहा थियो । म किन होमवर्क गर्दिनँ ।
हामी सहरमै पढेपनि सरकारी स्कुल भएकाले स्कुलवसको ब्यवस्था थिएन । त्यसैले हामी बजारको बाटोमा गाडीसंग छेलिएर पैदलै हिँड्थ्यौँ ।
“तिमीले पो किन नगरेकी ?” उल्टै सोधेँ ।
“म त फस्ट डे ।”
“म त एभर ग्रीन फस्ट डे ।” जिस्काउँदै भनेँ, “तिमीलाई जस्तै होमवर्क मलाई पनि पत्ता नाई ।”
“एसएलसी दिन पर्दैन ?”
“एसएलसी ?” आलुजत्रा आँखा तेस्र्याएँ ।
उ तर्सिई के के हो ? सर्टको फेरो तलतिर तानी ।
“हो एसएलसी ।” उत्तर आशातित् नजर फर्काई ।
“कति चोटी ?”
उ ट्वाल्ल परी । हेरेको हे¥यौ भई । मैले भंग गरेर भनेँ,
“के हेरेकी ? लव पार्नु छ र ?”
“होस् तिमीसंग त गर्दिन । तिमी जस्तै लव पनि आलू भयो भने ?”
“म कहाँ आलू छु त । काँचो अम्बा जस्तै साह्रो छु रे । करेला भन्दा तितो । हलुवावेद भन्दा टर्राे । खुर्सानी भन्दा पिरो । अरु के के के के ।” आफ्नै बेइजत त्यो भन्दा धेरै भनिनँ । अन्त्यमा थपेँ, “मैले भनेको हैन । त्यै बुढोले भनेको ।”
हामी चोकमा आइसकेका थियौँ । छुटियौँ । आज सुनाउने भई आमाबालाई फस्ट डे को प्रगती ।

उसको बाउ आर्मी रहेछ । हवल्दार हितमान थापा । घरचाई पोखरातिर रे । सरुवा भएर यहाँ आइपुगेका ।
उ एक्लै डेरामा बस्थी । बा ब्यारेकमै । त्यसैले उ फुक्काफाल थिई । म जस्तै ।
साँझ पकाएपछि विहानलाई पनि पुग्ने ।
मेरो घर थियो बजार मै । बाको सरकारी जागिरले जेनतेन धानेको । मालपोतका जागिरे । बेलाबेला ‘वोनस’ पनि ल्याउथे । दाइहरु विदेश । पैसाको खोलो छ भन्थे जान्नेहरु । मैले त घरमा बगेको देखिनँ । पानी त हुन्थेन घरमा ? पैसा के बग्नु ?
उ कक्षा दशमा आएकी थिई । सायद रजिस्ट्रेसन नम्बर बोकेर आएकी थिई । विषय नमिलेकाले लास्ट पिरियड उ खाली बस्थी । ‘जो ग्राफी’ हाम्रो स्कुलमा थिएन । उसले एच्छिक पैथ्रम त्यै लिएकी रहिछे । त्यसैले छिटो घर फर्कन्थी ।
आफ्नै घरको अर्थशास्त्र बुझ्न नसकेको म । कसरी मार्शल र आदम स्मिथको परिभाषा र सिदान्त बुझ्नु ।
यसै गुल्टुङ, उसै गुल्टुङ । छाड्दिन थालेँ लास्ट पिरियड । उसले मैले क्लास छाडेकोमा किन ? भनेर सोधिनन् । न त मलाई पश्चाताप नै भयो ।
“आउ आज आइसक्रिम खाऊँ” एकदिन उसले आग्रह तेस्र्याई ।
“मलाई त हट लेमन खान मन छ,” मैले खल्ती छाम्दै भनेथेँ ।
“यसो गरौँ, पहिले हटलेमन खाउँ । अनि आइसक्रिम ।”
“पहिले आइसक्रिम ।” मैले जिद्यी गरेँ ।
उसले हारेझैँ, हस भनी ।
नजिकै क्याफेमा गएर एकुन्टा आइसक्रिम किनेँ । गुलाफको फूल दिएझैँ, उसलाई आइसक्रिमको सोली दिएँ । त्यतिखेर आइसको चिसो र उसको हातको तातोविच घर्षण भई रासायनिक प्रतिक्रिया हुँदा मेरो मुटुमा करेन्ट लागेको थियो ।
कम्ता उल्लु थियौँ र हामी ? मुखमा आइसक्रिमको सेतो नमेटिँदै रेस्टुरेन्टमा छि¥यौँ हटलेमन खान । वारपार कुर्सिमा बस्यौँ । बल्ल मजाले एकअर्कालाई नियाल्ने मौका मिलेको थियो । म त उसलाई हेरेको हे¥यै भएँ ।
उमेर सोह्र त पुगेकी नै थिई पक्कै । मस्त जवानी लिएर हिँडिरहेकी थिई । मुहारमा मादकता प्रस्ट थियो । आँखामा नशा थियो । हेराइमा मोहकता थियो । बोलाईमा संगित थियो ।
(माफ गर्नुहोला पाठकबृन्द, म यो भन्दा धेरै भन्न सक्दिनँ । किनकी अब धेरै बोलेँभने, तपाईले आफ्नी प्रेमिकासंग दाँज्न थाल्नुहुन्छ । त्यसैले तपाइँको प्रमिकाको कथा लेखेको आरोप मलाई लाग्नेछ । बेकार लफडामा के फस्नु ।)
हट लेमन आयो । सुरुप्प सुरुप्प खायौँ । रेसटुरेन्टबाट निस्कँदा चार वजिसकेको थियो । सबै छाउराछाउरीहरु फर्किरहेका थिए ।

शुक्रबारको दिन थियो ।
उसले फेरि एकपटक हट लेमन खान मन भएको कुरो गरी ।
“तिमी आफै हट छौ । अब अझै हट लेमन खायौ भने त तातेर विस्फोटै हौली ।” मैले उतिर फर्किएर ठिंग उभिएर भनेँ ।
“यू चिटर ?” उसले हल्का हानी काँधमा ।
उसले कहाँ बुझेकी थिई र काँधको नसा पनि मुटुमै गएर टुंगिन्छ । उसले त ऐच्छिक दोस्रोमा एकाउन्ट पढेकी थिई । मैले पो हेल्थ एण्ड फिजिकल पढेको । त्यसैले यसपाली पनि मेरो मुटुमै झड्का लाग्यो ।
त्यसदिन मेरो करमा आइसक्रिम खायौँ । तात्तेर आफै विस्फोट हुँला जस्तो भैसकेको थिएँ । त्यसदिन पनि पैसा मैले नै दिएँ । आइसक्रिम दिँदै गर्दा मैले भनेँ, “भोलिदेखि एकाउण्टको जिम्मा तिमीलाई । मलाई आउँदैन ।”
उ बुझेझैँ फिस्स हाँसी ।
“यो सहर मेरो लागि नयाँ हो । मेरो गाइड तिमी ।” उसले भोलिको शनिवारलाई इंगित गर्दै भनी ।
के छ र ? एकाध मन्दिर, एकाध पार्क, अनि एकदुई अन्य ।
“के हेर्ने मन छ ? मन्दिर घुमाइदिउँ ?” मैले हल्का जिस्कँदै भनेँ ।
“मलाई यहाँको पार्क हेर्न मन छ,” उसले टक्क अडिएर भनी । “मलाई लिन भोलि रुममै आउनु ।”
“मैले तिम्रो डेरा कहाँ देखेको छु र ? तैपनि हवल्दार हितमान थापाले मार्ने पो हुन् कि ?” झन् जिस्कँदै भनेँ ।
“बा आउँदैनन् । ल हिँड म आजै देखाउँछु मेरो रुम ।”
उमेरले अठारवर्ष । पठ्ठो जवान । परिआए जे पनि गर्न तयार । म जस्तो केटालाई के उसले रुममा लानै खोजेकी हो त ? म त एकछिन अलमल्ल परेँ । आफै भित्र हराएँ ।
होसमा आउँदा उ केही कदम अगाडि पुगिसकेकी थिई । हतारहतार भेट्न पुगेँ । उ फिस्स हाँसी । हाँस्दा झन् राम्री देखिई ।
अन्ततः एउटा सानो कोठामा पु¥याई । म डो¥याएको बाच्छो झैँ पुगेको थिएँ ।
चारपाँच जोर टिसर्ट र जिन्स ह्याङ्गरमा झुण्ड्याइएको थियो । एउटा पोलङमा मिलेको विस्तरा थियो । ग्यासस्टोभ राख्ने टेवल र केही भाँडाकुँडा । भुइँमा हरियो कार्पेट विछ्याइएको थियो । झ्यालमा पनि हरियै पर्दा लाएकी थिई ।
“किन किन यो सहर आएदेखि मलाई एक्लोपनले घेर्न थालेको छ । बाको जर्वजस्तीले आएकी हुँ । उताको (पोखराको) स्कुल छाड्ने मन थिएन । जस्तै भए पनि मिल्ने साथी थिए । हरेक शनिवार लेकसाइड जान्थ्यौँ । बोटिङ गर्दै खुव रमाउँथ्यौँ ।” उ एकाएक फ्ल्यासब्याकमा पुगी ।
मलाई के भनौँ के भनौँ भो ।
“यता त सब आफ्नै आफ्नै सुरमा ब्यस्त । कसैलाई मतलब छैन कसैको ।”
“म छैन ?” दुइकदम अघि बढेर हिन्दी सिनेमाको हिरोले झैँ भनेँ ।
“तिमी एउटा भेटियौ ।” उसले झन तीनकदम जति अघि बढेर भनी, “तर दुइ नम्बरको बकम्फूसे ।”
अनि खितित्त हाँसी ।
“तिमी बकम्फूसी ।” मैले अरु भन्ने केई कुरो नपाएर भनेँ ।
उसले सिरानी उठाएर झण्डै हानेकी ।
(पुरानो एउटा हिन्दी फिल्ममा पनि यस्तैयस्तै लवपरेको थियो । पाठकबृन्द, त्यसैले मलाई कथा चोरीको आरोप नलागोस है ।)

निर्धारित समयमा म उसको डेरामै पुगेँ भोलिपल्ट । उ चिटिम्क परेर बसेकी थिई । टाइट जिन्स र हरियै टिसर्टमा । हल्का चिसो भएकाले मफलर पनि लगाएकी थिई । हातमा रुमाल र रुमालभित्र पैसा राखेकी थिई ।
म भने, च्यातिन लागेको कन्भर्स शू, पुरानै जिन्स र चेकसर्टमा ठाटिएको थिएँ ।
उ म आएकोमा खुसीले उफ्री । धन्न तल्लो कोठामा बस्नेले गाली गर्न आएनन् ।
ढ्याक्क ढोकालाई । भोटे ताल्चा त नभनौँ, फूली जत्रो पहेँलो चापी लगाई । अनि साँचो मलाई राख्न दिई । के म उसको … हो र ?
मलाई त लागेको थियो, मोहिनी पार्क (काल्पनिक) लैजाउँ । तर उसले पहिले चिल्ड्रेन पार्क जान मनभएको कुरा गरी ।
“हस महारानी,” भनेर उतै लएँ ।
शनिवार भएकाले पार्कमा केटाकेटीहरुको अचाक्ली भिड थियो । साइकल कुदाइरहेका, फूटबल खेलिरहेका, स्किपिङ गरिरहेका अनि पिङ्मा झुण्डिरहेका, मच्चिइरहेका ।
केटाकेटी बस्नम्लिने मेचहरु थुप्रै थिए । उनीहरु दुइजना मज्जाले बस्न सक्थे । तर हामी ?
एकअर्कामा मज्जाले टाँिस्सएर बस्यौँ । बस्दा उसको तातो रापले सेकिरह्यो । मलाई तातो वासनाले जिस्काइरहेझैँ । बोलाईरहेझैँ लाग्यो ।
उ मलाई एकटकले हेरिरहेकी थिई ।
“किन चिल्ड्रेन पार्क आउन कर गरेकी ?” मैले सोधेँ ।
“भोलिपर्सि हाम्रो पनि यस्तै बाल्बच्चा हुन्छन् ।” आँखालाई केटाकेटीतिर फर्काएर भनी ।
“हाम्रा ?” आश्चर्य मान्दै सोधेँ ।
“हो हाम्रा ।” उसले भनी । अनि मेरो आँखा हेरेर भनी, “आइ लव यू रागव ।”
“हँ ?” म त झसंगै भएँ ।
मलाई माया गर्ने पनि कोई छ यो संसारमा ?
क्लासको ब्याकबेन्चर । परिक्षाफलमा आलू मात्र हैन कोक्याउने पिडालु पनि । ब्यबहार सिस्नु जस्तो । संगत कसैसंग गतिलो छैन । दुइवर्ष एसएलसीमा फेल । (तैपनि क्लास हिँडेकै हो । लाज पचाएर ।)
“के भनेकी यो ?” मैले हत्तपत्त सोधेँ ।
“सुनेनौ ? आई लव यू रागव ।”
“सुनेँ ।”
“अनि ?”
“कुन्नि ।”
“बुझेनौ ?”
“बुझेँ ।”
“अनि किन केई नबोलेको त ?”
“कुन्नि ।” म त हे¥याहे¥यै भएँ । बोल्ने वाक्य थिएन ।
“भन न प्लिज,” उसले मेरो हात समाई ।
“के भन्ने ?” मैले सोधेँ ।
“आइ लव यू टू परिक्षा ।”
“आई लव यू टू परिक्षा ।” भनेँ । कस्तो मुटु नै बाहिर आउला जस्तो भएको ?
अनि उसले खुसीले मेरो निधार चुमी । म त तात्तेर रातै भएँ । डढेर कालैपनि भए कि के हो ?
उसले चुम्न निधार छेवैमा राख्दिई । गड प्रमिस, मैले चुम्न सकिनँ ।
हामी विस्तारै उठ्यौँ । उसले मेरो हात समातेर हिँड्न थाली । हैन यो केटी मान्छेलाई लोग्नेको हात किन समात्नुपरेको होला ?
म उसको भरोसा थिएँ भन्ने कुरा मलाई त्यतिखेर कसले सिकाओस् ?

जव लव प¥यो । हरेक शनिवार हामी पार्कमा जान थाल्यौँ । त्यसपछि चिल्ड्रेन पार्क भने गएनौँ । मोहिनी पार्क गएर पिङमा मच्चिन थाल्यौँ । उ त्यस पिङलाई भरोसाको पिङ भन्थी । उ मेरो आग्रहमा कुर्ता लाउन थालेकी थिई ।

(त्यो दिन पनि कुनै एउटा शनिवार थियो । हामी लम्बेतान पिङमा मच्चिएको । मैले भरोसा दिएको ।
सोधेकी थिई,“ यो चेनको पिङ जत्तिकै बलियो छ तिम्रो भरोसाको पिङ ?”
अनि मैले भनेथेँ, “हो । धेरै बलियो ।”
“तर तिम्रो प्रेममा चेन छैन ।” उसले भनी ।
“चेन त फुस्किन्छ केटी,” मैले हाँस्दै भनेथेँ ।)

एकाएक म पढाइमा तेज हुन थालेँ । परिक्षा नाम गरेकी केटीसंग लव पर्ने वित्तिकै म जान्ने भएकामा साथीहरु अचम्म मानिरहेका थिए । परिक्षाले मलाई केई पढाइमा तेज हुने दवाई दिए जस्तै । म आफैलाई पनि अचम्म लागिरहेको थियो ।
(गत शनिवारको साँझ झिसमिसेमा पार्कबाट फर्किदाँ छोड्न पुगेको थिए उसकोमा । त्यतिवेला न उसले रोकी । न मैले । त्यतिवेलै त हो मैले मायाको रस पिएको । के तेई नै पास हुने छडि थियो के हो ?)
म केटाहरुलाई भन्थेँ, “तेसको नामै परिक्षा ।”
प्रथम त्रैमासिकमा पाँच विषय लागेको थियो । सेन्टअपमा त फेअरली पास । देखेर हेडमास्टर पनि छक्कै । बुढोसर पनि हाँसेको थियो त्यसदिन मलाई देखेर ।
एसएलसी त झन् दमदार थियो । त्यसपछि पो केटाहरुले म जान्नेहुनुको रहस्य बुझे, जव मेरा नामको फस्ट लेटर आर र परिक्षाको पी संगै पर्दथ्यो । (क्यू बाट नेपालमा नाम भएको मान्छे मैले भेटेको छैन ।) त्यसैले सिम्वोल नम्बर पनि संगै । सबै उसैको सार्न पाइन्थ्यो । कतिसम्म भने, सोसलको परिक्षामा उसले नेपालको नक्सा नै बनाइदिई ।
एसएलसी परिक्षा सकिएको दिन हामी फेरि मोहिनी पार्क गयौँ । उ मलाई छाडेर अब पोखरा फर्कदै थिई । आमासंग बस्न जान्छु भन्थी । भेट हुन मुस्किल छ भन्थी ।
उदासउदास थिएँ म । उ पनि उदास नै देखिन्थी ।
“जिन्दगीमा धेरैधेरै साथहरु मिल्छन् । किन हरेक साथ छुट्छ ?” उसले काँधलाई ममाथि विसाएर भनी ।
हामी पिङमा मन्द गतिमा थियौँ ।
“हाम्रो साथ छुट्दैन परि ।”
म उसलाई परि मात्र भन्न थालेको थिएँ । उसले पनि मलाई राग मात्रै भन्थी ।
“भोलि विहान त म गैहाल्छु राग,” उसले भनी ।
“पोखरा त्यति टाढा छैन परि ।”
उसले केई भनिन । निक्केवेर सुस्ताइरही । काँध लुछुप्पै भिजेको थियो ।

भोलिपल्ट म उसलाई छोड्न बसपार्क सम्म पुगेँ । बोल्न सकिनँ । उसले बाको अघि नपर्नु भनेकी थिई । त्यसैले परैबाट हेरेर बसेँ ।
त्यसपछि मलाई उ चढेको बसको याद छ । र उ कहिल्यै फर्केर आइन ।

आज बर्साै पछि छोराको अनुरोधमा हामी (म, छोरा पुकार र उसको मम्मी) चिल्ड्रेन पार्क गयौँ । मेरो स्मृतिमा अचानक रिल घुमेझैँ विगत घुम्न थाल्यो ।

(“भन न प्लिज,” उसले मेरो हात समाई ।
“के भन्ने ?” मैले सोधेँ ।
“आइ लव यू टू परिक्षा ।”
“आई लव यू टू परिक्षा ।” भनेँ ।)

पुकार र उसकी मम्मीलाई घर फर्काएर म एक्लै मोहिनी पार्क पुगेँ । त्यहाँ न त मान्छे र्क भिड थियो । न त पहिले झैँ आकर्षक थियो । म अझै पर पुगेँ । जहाँ हाम्रो भरोसाको पिङ थियो ।
अहो ! हाम्रो भरोसाको पिङ चुँडेर भुइँमा लत्रिएको थियो ।

समाप्त ।

(स्रोत : shabdahar)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.