कथा : आफ्नै आँङमा हात्ती

~महेश राई~

“अचम्भै भयो-कस्तो लाजैबिनाकि रहिछे, काग र बकुल्लोको कस्तो नमिल्दो जोडी !” ऊ विस्मातले भरिपूर्ण मनभित्र भुट्भुटाउँछ । उसलाई लाग्छ, कुनै वाहृय पुरुषको अतृप्त ओडारे आँखाहरु गाडिएकोछ, ती नारी सुकोमल अङ्ग प्रत्याङ्गमा । गाडीको हुइँकाइसंगै युगलजोडीको प्रेमलापरुपी चङ्गा अझ आकाशिँदै हुइँकिरहेछ । ती नारी दाँया-वाँया नजर दौडाउँछे तर उसलाई लाग्छ उसका आँखाहरु चोर बाख्राका आँखाहरु हुन् । ऊ पछिल्लो कोणिक क्षेत्रबाट क्रियाकलापप्रतिको

दृष्टिगोचरमा एउटा भ्रान्ति दस्तावेज तयार गर्दैछ अनि काल्पनिक अन्दाज फ्याकिरहेछ । यस्तो अन्दाज जसले उसलाई ईष्र्यालु वायु मडारिदै ईन्तु न चिन्तु बनाइरहेको छ । उसलाई लाग्छ, त्यो धुस्रे लाम्चो अनुहारमा खै, कताबाट एउटा प्रज्योलित रोशनी सल्बलाइरहेको छ अनि प्रसन्नताको उच्चतम तहसम्म पुगेर भिन्नै आकस्मिक आनन्दमा ठूलो विजय प्राप्त गरेको छ ।

प्रेमालापको झन्कारमा वातावरण रंगीन लागेको हुँदो हो , मदहोस भएर अर्धचेतनमा लुट्पुटिए जस्तो लाग्छ उसलाई । तिनीहरुको रोमान्चकतामा ऊ आफ्नो मुटु चिस्याइरहेको छ । चिसो पसेको मुटुभित्र धड्कन अझ बढ्दो छ तर क्रियाकलापप्रतिको आर्कषणमा थप नियाल्ने प्रयत्नका दाउपेच लगाइरहेछ ।उही चेहरा प्रत्येक विहानीमा नजर गर्दै गरेको कयौ दिनहरु छन् । उनी उत्तरतिरबाट आउँथिईन् , कहिले पछि हुन्थिईन्, कहिले अघि हुन्थिईन् । पहिलो दिन ऊ निक्कै विचारमग्न भएको थियो – उनी सम-मुलुकी हो कि होइनन् । ऊ कतै हेर्ने निहुँले उनैको देब्रेपटि्टबाट चोरीदाउले नियालिरहेको थियो ताकि स्वदेशी छाप उनको नाकमा देख्न सकियोस् । प्राय सधै विहान उसको नजरमा आउथिईन् उनी , त्यसरी नै गाडी चढ्दथिईन् अनि कुनै बिसौनीमा ओर्लीएर कतैतिर रवाना हुन्थिईन् । महिनौ दिन उदाउँथिईन् अनि फेरि पलायन भएर जान्थिईन्, सूर्य उदाउनु र अस्ताउनुको नियतिलाई उनले पनि अङ्गीकार गरेकी झैँ लाग्थ्यो ।

जति ऊ विगततिर डुबुल्की मार्दै जान्थ्यो त्यति नै मनको चिसोपन तिख्खारिएझैँ लाग्दथ्यो । मनमा औडाहाले डेरा जमाउथ्यो, रिसले आँखा तिर्मिराउँथ्यो, ईष्याले भत्भती पोल्थ्यो उसको छाती । कहाँ छु, कता छु, के गरौँ, कसो गरौँ, केही भनौँ, खै ? कसरी भनौँ, ऊ यथास्थानमा नै धेरै चल्मलायो/चट्पटायो । तिनी उसको चेली भैदिएको भए, औँला ठड्याएर खुव हप्काउन सक्थ्यो, दुईचार झप्पु लगाउन सक्थ्यो र भन्ने थियो “तँ बिग्रिस्, अब मुख देखाउनु सक्नु छैन” । अनि मजबुत चपेटामा पारेर काबुमा राख्न भरमग्दुर कोशिस गथ्र्यो होला । यदि उसको प्रियसी भैदिएको भए, अनैतिक र चरित्रहीनको आरोप लगाउँदै बदनाम ईज्जजप्रति संकेत गर्दै धेरै धम्की दिन सक्थ्यो र भन्ने थियो “विश्वासहीन नारीप्रति मेरो कुनै माया छैन” र प्रेमको वन्धन चटक्क चुँडाएर खुव रुष्टता पोख्ने थियो । साँच्चै उसकी स्वास्नी भैदिएको भए, घरबाट निकाला गथ्र्यो र बालबच्चालाई “तिमीहरुकी आमा मरिसकी” भन्ने गथ्र्यो र आफ्नो कूल घरानको ईज्जत गएको र आफ्नो जिन्दगी बरवाद पारेको आरोप लगाउँदै त्यो नारीको कन्तविजोग हेर्न लालाहित हुने थियो ऊ । जस्तो त्यो नारीलाई कसैले दया नगरोस् र यस्तो संकट आवोस् कि आफ्नो कुकुर्ममा पश्चतापले जली जली ध्वस्त होस् । यदि तिनी कुनै चीर परिचित भैदिएको भए, उसले आफ्नो मर्दपन यसरी देखाउने थियो कि सारा समाजभरि उनको मर्यादामा कलँकको आगो सुक्खायामको डढेलोझैँ सल्काइदिनसक्थ्यो । बदनामीको हूरी चलाइदिन सक्थ्यो र डढेर खरानी भएको बेईज्जतको कालो मोसो अनुहारभरि पोतिएको रमिताधारी हुँदै आनन्दित हुनेथियो ऊ । तर ऊ मौनतामा धेरै चल्मलाइरहेको थियो, स्थीर आसनमा ज्यादै अस्थीरता महसुस गर्दै थियो ।

गाडी आफ्नै रफ्तारमा बिसौनी बिसौनीमा विश्राम गर्दै गन्तव्य पथ पछ्याउँदैथियो । कयौँ यात्रीहरु चढ्थे र ओर्लन्थे । आफ्नै रितले नियमितता पाएको थियो गाडी अनि यात्रीहरुमा । उसले पुन एक नजर त्यो यूगलजोडी तर्फ फ्याँक्यो । युवतीको नाक माथि एउटा गहिरो डोब प्रष्ट देखिन्थ्यो । उसलाई यस्तो लाग्थ्यो कि डोब रित्तो फूलदानी जस्तो ठडिएको छ । एउटा अभाव छ फूलको त्यहाँ । त्यो गमला फूलको अनुपस्थितिमा देखासेखीको जंजीरमा जकडिएर कालो मुख लगाएको छ, यानी उनी स्थानीय हुनुमा दम्भ गर्छिन् या त प्रियतमको मन पनि राखिदिएकी हुन सक्छिन् । यसरी उसले कल्पना र अन्दाज वमन गरिरहेथ्यो । घृणा र हीनताको दृष्टि वृष्टिपात गर्दै थियो । अब रुष्टताको पारो अझै उकालिदै थियो । नमीठो कल्पनाले ढल्फलाएझैँ लाग्थ्यो उसको हृदय र चिसोपनले मुटु कमाउन लागेझैँ लाग्थ्यो उसलाई तर ऊ निकम्मा थियो । वस्, यसरी नै जलिरहेथ्यो त्यो नारीप्रति, त्यो युगल जोडीप्रति ।

यही गाडीको यात्रा थियो, एउटा समान पहिचानमा झुण्डिएर सममुलुकीको नाताले पछ्याइरहेको थियो । समयका दिनचर्यासंगै तिनीहरु दगुरिरहेथे, सडकहरु कुदिरहेथे, मौसमहरु बदली भइरहे, तिनीहरु एकैतिर बगिरहेथे, न एकको बगाई फेरियो, न अर्काको नै । बिनाचिनाजानीको क्षणिक सहयात्री तिनीहरु । त्यो भेट, ती दिनहरु, अनौपचारिक चिनाजानीमा सीमित छ । मात्र चिनाजानी यतिमा सीमित छ, जो सममुलुकी हो । एक आपसका नजरमा दिनैपिच्छे उदाइरहन्छन्, अस्ताइरहन्छन् । बस् यति थियो भूतकालका क्षणहरु ।

गाडी आफ्नो रफ्तारमा थियो, ऊ आफ्नै एकलौटी संसारभित्र कुण्ठाका लप्काहरुमा जल्दै थियो, रुष्ट भएर अघोरै घृणा र हेला, निन्दामा चोईटिँदै थियो, यसैक्रममा गाडीको रफ्तार एक्कासी धीमा भएर स्थीर भयो । गाडीमा यात्रीहरु चढ्ने उत्रने गर्न थाले । ती युगल जोडीले पनि बाटो तताए । ओझेल नपरुन्जेल परसम्म अद्भूत टीठले आँखा तेर्सायो उसले । त्यसैक्रममा अचानक नयाँ यात्रीको आगमनसंगै कुनै शब्द श्रवण गर्‍यो उसको कानले । नजर दौडियो, शब्द आएतिर तर यात्रुहरु आ-आफ्नै धुनमा निमग्न थिए ।

अब यहाँ अनायासै आत्मकथा मानसपटलमा यसरी प्रस्तुत हुन थाल्यो यस्तै शब्द शीर्षकमा । जुन शीर्षकसंग ऊ निक्कै गहिरिन सक्छ । यति निकट छ कि अर्थ प्रयोग सफल तवरले भन्न र प्रयोग गर्न सक्छ, त्यति मात्र कहाँ हो र ? ऊ त्यससँग जोडिएका कयौं शब्दका शब्दभण्डार नै छ उसँग । तर म केवल एउटा यससँग जोडिएको लघुकथा सुनाउँदैछु ।

एउटा युवक अलपत्रे भेषमा ठाँउ न ठेगान बहकिरहन्छ, अनियन्त्रित ढुङ्गाजस्तै । एउटा रङ, एउटा उमङ्ग, देश गुनाको भेषमा डुबुल्किरहेछ । साधारण अनुहारमा असाधारण लीला, पृथक रोमाञ्चकता हरेक आइतवार प्राय पाउने गर्छ । रमणीय एकान्त कुनाहरु, त्यो पार्क, चौर, नीला समुद्रका किनारहरु, नामी तारे पानीजहाजघाट, वरिपरिका विश्राम स्थलहरु विदाको दिनको शुभ प्रभातसंगै एउटा रौनक खुसी लुटाउने हाँसोहरु, भाषाको अस्पष्टतामा पनि मूर्त ख्याल-ख्यालख्याल ठिटीहरुको जत्था-जत्थामा रोमाञ्चकता, उफ्रने, पाफि्रने क्षीण क्रियाकलाप सुमधुर साँझसंगै थप रौनकताले विजय प्राप्त गर्छ/गरिरहन्छ ।

यसरी धेरैजनासँग रौनक साटिएकोथियो । एकपछि अर्को गर्दै सम्वन्ध असम्वन्ध हुदै गए । सुख यही हो यानी की उसको ठूलो लक्ष्य यति नै थियो । बस यतिखेर त्यही उसको लक्षप्राप्तिका पाना पल्टँदैछ । यस शहर आगमनको केही समयपश्चात पछि तारे पानीजहाजघाटछेउ ज्याकमार्फत जेनीसँग परिचय भएको थियो । त्यो गुधुली साँझ, ऊ खिरिलो धूँवासंगै भलाकुसारीमै मस्त भयो धेरैबेरसम्म । त्यतिन्जेलसम्म ज्याक कता हरायो थाहा भएन । तर जेनीको सानिध्यमा उसले धेरै मित्र राष्ट्रका मीतेरीसंग मित्रता गाँसिसकेकोथियो । गोधूली साँझको मौनतामा ऊ हराइसकेको थियो । कति उज्याला दिनहरु नै गोधूली साँझका लुकामारीमा परिवर्तन भएका थिए । भनौँ, मस्त जवानीहरु मस्तैसंग मौलाए । यसरी “देश अनुसारको भेष कपाल गुनाको केश” उक्ति चरितार्थ गर्दै उसको जीवनको सुरुवात भएथ्यो । हप्तैपिच्छे रौनकताहरु साटिएका थिए झण्ठै एक वर्षसम्म जेनीसंग ।

क्रम-उपक्रम चलिरहन्छ, उसको जीवनमा पनि । जेनीको विछोडले कुनै असर पारेन उसलाई । कुनै दिन पार्कमा करिना भटिई । शिल्की कपाल, रिमिक्क परेका आँखा, सलक्क परेका सुडौल वान्की परेको रुपरङले खुवै मोहनी लगायो उसलाई । अन्ततः प्रेमी-प्रियसीको चलनलाई मूर्तरुप दिँदै संगै उठबस गर्न थाले । करिना हरतरहले उसप्रति समाहित भएकीथिई । हरेक कुराको ख्याल राख्थी, साँच्चै, अति नै माया गरेको भान हुन्थ्यो । यसरी राम्रै सन्तुष्टी पाएको थियो करिनाबाट तर यस लीलाको तेस्रो वसन्तनजिक एउटा लघु-घटना घट्यो । पालुवा फेर्दै गरेको मौसमकोबीच कतातिर पालुवा फेर्न पुगी, थाहा भएन । कामैबाट गिदी थिल्थिलिएर आएको ऊ घर आइपुग्दा होस नै गुम भयो । सानो चिटमा सूचित थियो -मलाई खोज्ने प्रयास सबै व्यर्थ हुनेछ । उसले साथीसंग सुझाव माग्यो तर व्यर्थ थिए सबै । एउटा असजिलोपन यस्तो थियो कि तीन वर्षदेखिको पसिनाको भण्डार एकाएक रित्तो थियो । सम्झ्यो कि मोरीले आफ्नो दस्तूर लिएर गई । उसले करिना सम्झियोस् कि न सम्झियोस्, तर एउटा फाइदाको नजरले मङकोक्को रंगीचंगी ढोका अनि भर्‍याङहरु सम्झियो, जोर्डनका पाले बजैहरु सम्झियो, भनौँ, गुप्त स्थानका मधुर रंगीन रोशनी अवश्य सम्झेको हुनुपर्छ ।

तर यी सब व्यर्थ नै थिए । त्यसको केही महिनापछि नै जोयसंग भेट भयो । तर ऊ त्यति राम्री थिईन, सुकुमारी भने अवश्य थिई । विदाका समयमा ऊ र जोय केही दूर रमणीय स्थल घुम्न पुगेका हुन्थे । समुन्द्र तटतिर प्रफुल्लित मुद्रामा हराइरहेका हुन्थे त कहिले क्षणिक बहाले कोठामा परमान्द पिउँदै नशामा च्याम्मै डुबेका हुन्थे । आधा वर्ष नपुग्दैको कुरा एकदिन, अचानक मध्यारातमा उसले फोन गरेकी थिई । उसले उसैको नासो पाल्दैछे भन्दै थिई तर उसले यति थाहा पायो कि एउटा सड्ढटको सामना गर्नुछ उसले । जोयले अब वारम्वार फोन गर्थी र समस्याको निकास खोज्दथिई तर उभने जोयबाट नै निकासा चाहन्थ्यो । एकदिन फेरि जोयले विवाह गर्ने प्रस्ताव राखी, तर उसको स्थिति त्यस्तो थिएन जो अब कोहीसंग विवाह गर्न सकोस् । यसै विषयमा धेरै टाउको दुखायो उसले अन्ततः आनीमार्फत एउटा निकासाको बाटो खुल्यो तर केही मूल्य तिर्नै पर्ने भयो । उसले साथीबाट सापट पैसा चलायो र जोयसँग मुक्तिको बाटो पायो । त्यो मुक्तिको बाटो थियो गर्भपतन । तर एक महिनामा नै यो सूचित भयो कि जोय न देश फर्कँदैछे, न ऊ गर्भवती थिई न त्यो साँचो थियो । वस् त्यो त पैसा असुल्ने वहाना मात्र रहेछ भन्ने बुझेकोथियो । त्यो गर्भपतन नभै मूल्य पतन रहेछ ।

त्यस्ता थिए उसका विगतका आत्मकथाका केही पानाहरु विगतमा कोरिएका र कोरिँदैछ अझै पनि । अब उसलाई गाडीका झ्यालबाट छिरेको दृष्यहरुले हठात एउटा सूचना प्रभाव गर्दै रोमाञ्चकताका रङमङ्चभित्र मधुमासको अन्तरङमा समाहित हुन संकेत गर्दै थियो । गाडीले विश्राम लिइसकेको थियो । सबै यात्रीसंग ऊ पनि बाहिरियो । अब स्मरण गर्नु पर्‍यो एउटीलाई जो मेई थिई । भ्याङ्ले सुरवालबाट उसले मोवाइल निकाल्यो र नम्वर दबाउँदै कानमा राख्यो तर फोन उठेन । अब केही बेरमा नै मेइको फोन आयो र उसले सूचित गरि कि ऊ मेक्डोनाल्सअगाडि उभिएकी छे । उसका अनुहारमा आवर्तन परावर्तनहरु दौड्न थाले, एउटा प्रज्वलित रोशनी छायो, खुसी छायो, जस्तो अघिसम्म ती नारीसंगै बस्ने मान्छेको अनुहारमा छाएको थियो, हुवहु त्यस्तै तर अघिसम्मका उतावचढाव अहिले सबै बिर्सियो । बस, ऊ व्यग्र बनेर लक्षतिर मात्र दौडँदै थियो । ऊ मेक्डोनाल पुगेर चारैतिर हेर्दै थियो, अचानक उसको पेन्टपछाडि झुण्डिएको लामो साङ्ला कसैले तानेजस्तो लाग्यो । ऊ पछाडि फर्कियो, मेई मुस्कुराइरहेकी थिई । ऊ त्यो कुटील हाँसोमा मख्ख पर्दै चुम्वनमा चुर्लुम्मै डुब्यो । केहीबेरपश्चात तिनीहरु पनि अरु युगल जोडीजस्तो आलिङ्गनबद्व हुँदै भीडभित्र हराउँदै गए, आफ्नै प्रियसीको मायाजालमा मदहोस हुँदै हराउँदै गयो । अरुको आँङको जुम्रो देख्ने ऊ आफ्नो आँङमा हात्ती बोकेर हराउँदै गयो, बस हराउँदै गयो ।

June 3rd, 2007

बिराटनगर १६ , कोशी प्रोजेक्ट
हाल : हुङहम, हङकङ

(स्रोत : Nepalisahityasansar)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.