कथा : विपरीत

~नारायण तिवारी~Narayan Tiwari

मैले उसको पसलमा प्रवेश गर्दा उसले मुन्टो उठाएर हेर्दा पनि हेरेन । उसका आँखाले मलाई देखिसकेको थियो । किनभने मेरा आँखा निमेषभर उसका आँखासित जुधेका थिए । मैले साबिकझैँ मुस्कान फालेँ । उसले नचाहेर ओठ खुकुलो पा¥यो । तर, साबिकझैँ मुस्कान फालेन । पहिलेपहिले ऊ दुई हात जोडेर ‘नमस्कार’ को लेघ्रो तान्थ्यो, “भन्नुहोस् हजुर केके सेवा गरौँ… !” लाग्थ्यो, साहूजी मृदुभाषी छ, कोमल छ र छ मानवीय व्यवहारयुक्त… ! तर, अहिले उसको मुखबाट बोली फुटेन । मैले नै पहल गर्दै अभिवादनस्वरूप एक हात उठाएँ । उसले मरेर एक हात ‘हाफ’ उठायो ।

उसको पसलमा प्रवेश गर्दा मसित थिए मेरा दुई लालाबाला र एक श्रीमती… । श्रीमतीले भन्दै थिई, “जाऊँ अरू दोकान पनि हेरौँ । त्यही सोहनेकहाँ जानु भन्ने के छ !”

“होइन त्यो दोकानदार असल छ । त्यसकहाँ नै किन्नुपर्छ । फेरि केही रुपियाँ नपुगे यसो उधारो पनि राखिदिन्छ ।” श्रीमती चुप लागेकी थिई ।

श्रीमतीले लहरै टाँगेका लुगाहरूमाथि दृष्टि पु¥याई । छामी । हेरी । केटाकेटीले लुगा छामे ।

— होइन यो राम्रो होला !

— होइन यो राम्रो होला !

— मलाई त यो मन प¥यो !

— छिः मलाई त कुनै मन परेन !

यस्तैउस्तै कुरा चले । मैले भनेँ, “यसो अरू पनि देखाइदिनुस् न साहूजी !”

“एइ, देखाइदे और… ।” बोली टर्रो पारेर कारिन्दालाई आदेश दियो उसले ।

‘एइ’ नाम गरेको कारिन्दाले एक पटक साहूजीलाई र अर्को पटक मलाई हे¥यो । सायद ऊ मालिकको टर्रोपन बुझ्न खोज्दै थियो । मेरा आँखामा आफ्ना आँखा गाडेर मानौँ सोध्दै थियो— पहिला त तपाईंंलाई देख्नासाथ साहूजी भगवान्लाई देखेझैँ गर्नुहुन्थ्यो । आजकाल के भयो ? के हाम्रो साहूजीसित तपाईंंले झगडा गर्नुभयो ?

मैले उसको आँखैको प्रश्नलाई ओझेलमा पार्दै, प्रसङ्ग अनुकूल पार्दै भनेँ, “देखाऊ न भाइ ! अरू राम्राराम्रा लुगा… ।”

फेरि श्रीमतीले लुगा छामी । हेरी । कति दाम ? केरी । केटाकेटीले लुगा छामे । हेरे । रोजे ।

श्रीमतीले मसित खासखुस गरी, “पैसा त घटाउँदैन होला !”

मैले भने रुन्चे हाँसो हाँस्दै, “सोध न साहूजीलाई” भनेर सुन्ने गरी भनेँ । साहूजीले भाउ घटाउँदैन भन्ने ज्ञान हुँदाहुँदै पनि भाउ घटाइदिए हुन्थ्यो भन्ने रुन्चे चाहना मभित्र समेत उब्जिएको थियो । तर साहूजीले नसुनेझैँ ग¥यो ।

फेरि अचानक बम पड्किएझैँ गरी बोल्यो, “हाम्रो दोकानमा एक दाम हुन्छ । तपाईंंहरूलाई लिन मन छ त लेनू, नभए नलेनू…!”

पहिलेपहिले पनि मसित श्रीमती यस पसलमा आएकी थिई । उसलाई पनि अनुभूत भइरहेको थियो साहूजीको यो परिवर्तन र आँखैबाट मलाई ‘विद्रोही’ हुन घचघच्याइरहेकी थिई । ‘नत्र त…’ आँखैले भन्दै थिई, “नत्र त यसको बोलीलाई मै ठेगान लगाइदिन्छु… । यसको कर्जा खाएको छ कि क्या हो हाम्ले… ।”

“कर्जा खाएको छैन तर अब खानुपर्ने हुन सक्छ । चुप लाग न ! नकराऊ न !” म मानौँ आफ्नो हाउभाउबाट श्रीमतीलाई मत्थर हुन अनुनय गरिरहेको थिएँ ।

“उहाँको दोकानमा एक दाम हुन्छ । दाममा तलमाथि हुँदैन । कसैले ठगिनुपर्दैन । अनि किन जाने अरूकहाँ… !” मैले साहूजीको चाकरीमा यसो भनिरहँदा पनि साहूजीमा लचकता आएन । पसलमा उस्तो भीड नभए पनि अरू पनि एक÷दुई ग्राहक आउँदै–जाँदै थिए । साहूजी उति ‘बिजी’ नभए पनि बिजी भएको अभिनयमा व्यस्त बनिरह्यो । मैले साहूजीको चाकरीमा व्यक्त गरेका शब्दहरू सुनेर श्रीमतीले ओठ लेप्¥याई ।

ठूलठूला भइसकेका लालाबालाले आआफ्ना लागि ‘रेडिमेड’ वस्त्र छानिसिद्ध्याए । पसलको नाम नभएको ‘एइ’ कारिन्दाले प्याकिङ गरिसिद्ध्यायो ।

श्रीमतीले आफ्ना लागि ‘ब्रा’ प्याक गर्न लगाई ।

आमाबालाई धोती, कमिज र साडीचोलो जोगबनीमा गएर केही दिनअघि नै किनिसकिएको थियो ।

“मलाई यसपल्ट लुगा चाहिँदैन,” मैले घोषणा गरेको थिएँ ।

“मलाई एउटा सुतीको साडी भए पुग्छ,” श्रीमतीले सन्तोकी भई, “व्यवहार धान्न म हजुरको साथमा नै थिएँ, छु र रहिरहनेछु सदासर्वदा” भन्ने किसिमको अभिव्यक्ति दिइ नै सकेकी थिई ।

बाह्रौँ कक्षामा अध्ययन गर्दै गरेको छोरोले पनि बाबुआमाप्रति सदाशयता प्रकट गर्दै घोषणा गरिसकेको थियो, “मेरो पनि लुगा छँदै छ । मलाई पर्दैन ।”

जागिरबाट निवृत्त भएपछिको यो मेरो पहिलो दसैँ थियो । स्वाभाविक रूपमा जागिरमा रहँदा र नरहँदा आर्थिक अवस्थामा फरक पर्ने नै भयो । मासिक प्राप्त हुने ‘पेन्सन’ ले सबै कुरा धान्न कठिनाइ पर्ने स्वतःसिद्ध नै थियो । कहिले कसैको उधारो नखाने बरु थोरै खाने, तामझाम र उत्ताउलो जीवनशैलीभन्दा प्राप्त आयले जेजति पुग्छ खस्रो मसिनो खाँदै सरल जीवन बिताउने बानी मेरो र मेरा परिवारका सबै सदस्यको थियो । भ्रष्ट आचरणपट्टि नलागी इमानदारीको कमाइबाट दुःखसुख, सकिनसकी जीवन व्यतीत गर्दै थियौँ हामी । ‘स्वेच्छिक अवकाश योजना’ अन्तर्गतको चार साढे चार लाख रुपियाँको प्रलोभनमा फँसेर असमयमा नै जागिर छोडिदिएको थिएँ मैले । एकमुष्ठ नलिएर मासिक पेन्सन लिने रोजाइ गरेर भने अलिकति राहत महसुस गरेको थिएँ । ‘स्वेच्छिक अवकाश योजना’ अन्तर्गत जागिर छोड्दा प्राप्त भएको अतिरिक्त चार÷साढे चार लाख रुपियाँ चार महिनामा नै फुसको घर डढेझैँ खरानी भएको थियो । हुन त पक्की घरमा बस्ने लालसालाई तिलाञ्जली दिन नसक्दा पनि जागिर छोड्न पुगिएको थियो । बाबुआमाको जिन्दगी फुसको झोपडीमै बित्ने भयो, आफ्नो (श्रीमतीसमेत) झोपडीमै बितिरहेको छ र लालाबालाको झोपडीमै जीवन बित्ने होला… ! एकैपल्ट हामी तीन पुस्तालाई स्वेच्छिक अवकाशबाट प्राप्त रकमबाट निर्मित ससानो पक्की घरले भने ठूलै मुक्ति यही जुनीमा दिएको छ भन्ने बुझाइले भने हर्षित बनेकै छु म, आउँदा दिनहरू र दैनिक जीवनयापन कठिन बन्नेछन् भन्ने भित्री आत्मज्ञान भए पनि… ।

विगत सम्झिन्छु, पसलेले भनेको, “हजुर ! पछि दिनुभए भइहाल्छ नि, नपुगेमा… !”

फेरि सम्झिन्छु, प्याकिङ गरेर झोलामा हालिसकेको लुगा पनि झिकेर आपूmसित भएको रकमले पुग्ने कपडाजति मात्र लिएर मैले भनेको, “यो मेरो सिद्धान्तविपरीत हुन्छ साहूजी, तपाईंं त उधारो दिनुहोला तर म उधारो खान्नँ !”

तर, अहिले परिस्थिति फेरिएको छ । म भित्रभित्रै कामना गर्दै छु, केटाकेटीको मन नदुखोस्, प्याकिङ भइसकेको लुगाफाटा फिर्ता गर्नु नपरोस्, हे भगवान् ! पैसाले पुगिहालोस् । नभए पनि पसलेले उधारो दिइहालोस् । हे भगवान् ! केटाकेटीको चित्त दुखाउनु नपरोस्… !

पसलेले टाकटाक, टुकटुक क्यालकुलेटरमा हात दौडाउँदै जोड्यो र बिल तेस्र्याइदियो । मलाई चिटचिट पसिना आउन खोज्यो । श्रीमतीले पनि बिल हेरी र मेरो मुख र मेरो हाततर्फ हेरी । म दोहो¥याईतेह¥याई पैसा गन्दै थिएँ ।

केही नलागेपछि पैसा साहूजीको हातमा राखिदिएँ र भनेँ, “साहूजी ! अलिकति पुगेन । अर्को महिनाको पेन्सन पाएपछि…!”

मेरो वाक्य पूरा नहुँदै साहूजी बोल्यो, “हुँदैन । उता हेर्नुस् ।” साहूजीले भित्तामा टाँगिएको ‘अक्षर पोस्टर’ तर्फ इसारा ग¥यो जहाँ लेखिएको थियो, “उधारो प्रेमको कैँची हो ।”

मलाई झन् चिटचिट पसिना आयो । छोरा बोल्दै थियो, “मैले भनेको थिएँ नि बुबा ! मलाई पर्दैन ।” र, उसले बोकिराखेको उसका लुगाको झोला पसलेको काउन्टरमाथि राखिदियो । मैले मायालु पाराले छोरालाई हेरेँ । आँखा रसाए । श्रीमतीका आँखा पनि टिलपिल भएर भरिएका देखिए ।

नौ कक्षामा पढ्ने सानी पुतलीजस्ती मेरी छोरी झोलालाई बेसरी अँठ्याउँदै बोल्दै थिई, “नाइँ म त दिन्नँ !”

श्रीमतीले छोरीको हातबाट झोला खोसी र भनी, “हिँड्नुस् जाऊँ यो पनि फर्काऊँ !” श्रीमतीले आपूmलाई संयम तुल्याइसकेकी थिई र परिस्थितिसित जुझ्ने प्रयत्नमा पाइला अघि बढाउँदै मलाई हौसला दिन थालिसकेकी थिई ।

छोरीले झगडा गरे पनि अर्को पसलबाट अलिक सस्तो पर्ने गरी दुवै जनालाई नै लुगा किनिदिन सकिने हुन सक्थ्यो । सायद श्रीमतीले यस्तै सोची र मैले पनि ।

यसैबीच श्रीमतीले साहूजीको हातबाट साहूजीले गन्दै गरेको हामीद्वारा प्रदत्त रुपियाँ झम्टेर खोसी र प्याच्च बोली, “अवसरवादी…!”

“ल हिँड्नोस् जाऊँ !” श्रीमतीले हामी सबैलाई घचेडी ।

मैले पसलबाट बाहिर निस्कनुअघि पसलेको आँखामा आँखा गाडेर भनेँ, “उधारो प्रेमको कैँची भनेर मलाई के देखाउनुहुन्छ ! हाम्रो बीचमा पनि कहिल्यै प्रेम थियो र… ?”

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.