कथा : रुपबजारकी नोरा

~सरोज शार्दूल~

“भो बुझनु प¥या छैन तिमीलाई । यसभन्दा अगाडि जान हामीलाई अनुमति छैन ।” पूर्णिमाले भनी ।
कुराकानी त्यत्तिकै सकिएको केही महिनासम्म दुई जनाको भेटघाट भएन ।

सिद्धार्थ सधैँ पूर्णिमाको पसलअगाडि चक्कर लगाउँथ्यो । “क्या हो बाबु ! हाम्रो पनि त पसल छ, जाने होइन ?” सधैँ कोही न कोही उसको नजिक आएर सोध्थे । यसबीच थुप्रै अनुहार दोहोरिए । थुप्रै नयाँ अनुहार थपिए । अहँ, पूर्णिमा कतै देखा परिन ।

आज चाहिँ ऊ एकजना सम्बोधनकर्ताको पछि लागेर गयो । पसलमा पुग्नेबित्तिकै उसले सोध्यो, “अचेल पूर्णिमालाई देख्दिन नि ! कहाँ गई ?”

“को पूर्णिमा ? बाबु यहाँ कति चाँदनी, कति पूर्णिमा आए, गए । तपाईंले कसलाई खोज्नुभएको हो ?” पसल्नीले इत्तरिएको पारामा भनी ।
सिद्धार्थले हुलिया दियो ।

“ए, ऊ ! त्यसको तकदीर बडो राम्रो रैछ । एक जना खानदानी बाबु आएको थियो । लिएर गयो । महारानीझ्ैँ गाडीमा सवार भएर गई… ।” पसल्नीको कुरा नसकिँदै सिद्धार्थ त्यहाँबाट हिँड्यो ।

एक साताको एकान्तबासमा उसले पूर्णिमाको मुहारचित्र बनायो र आफू सुत्ने कोठाको भित्तामा टाँस्यो । पूर्णिमाको मुहारको भाव पढ्यो । आँखाको चमक पढ्यो । ओँठको प्यास पढ्यो । गालाको मादकता पढ्यो । सातादिन पछि उसले त्यो मुहारचित्र बजार नजिकैको आर्ट ग्यालरीमा राखिदियो । पछिल्लो समय उसलाई पैसाको निकै खाँचो प¥योे । काम नगरेको महिनौँ भएको थियो र पुराना दृश्यचित्रहरू बिक्री भइसकेका थिए ।

सिद्धार्थ अर्को एक साता एकान्तबासमा रह्यो । पुरानो चित्रको बाँकी पैसाले केही बोतल रक्सी किन्यो । अहोरात्र रक्सीमै डुबेर बस्यो । आठौँ दिन उसले खाटमुनिका बोतलहरूको पीँधमा थिग्रेको थोपाथोपा सँगालेर एक पेग जति बनायो । पियो र ऐनाअगाडि उभियो । झ्ुस्स बढेको दाह्रीमा एकछिन त उसले आफैँलाई चिनेन ।

“वा, लियोनार्दो दा भिन्ची !” एक्लै बर्बरायो ऊ, “मोनालिसा खोई त ?” झ्ल्याँस्स पूर्णिमाको स्केच सम्झयो । हतारहतार बाहिर निस्क्यो ।
आज बजारमा त्यति चहलपहल थिएन । अस्तिकी पसल्नी उसलाई देखेर उता फर्केको सिद्धार्थले सहजै चाल पायो । “तँलाई रन्… ।” उसले मनमनै भन्यो ।

उसलाई देखेर ग्यालरीको मालिक बाहिरैसम्म लिन आयो । सम्मानपूर्वक बसाउँदै सोध्यो, “के लिने हजुर, चिसो कि तातो ?”

मालिकको अनौठो व्यवहारले सिद्धार्थ आश्चर्यमा प¥यो । ऊ त्यही थियो जसले थुप्रै पटक सिद्धार्थको मन नराम्ररी भाँचेको थियो । “कलाकार र वेश्या एकै हुन् । तिनीहरू रङ पोतेर शरीर बेच्छन्, कलाकारहरू रङ पोतेर भावना ।” सिद्धार्थलाई इङ्गित गर्दै उसले यो संवाद बोलेको धेरै भएको थिएन ।

“रातो छैन ?” सिद्धार्थले भन्यो ।

“अरे हजुर, तपाईँ भन्नुस् मात्रै म सारा बजार उठाएर ल्याइदिन्छु ।” मालिकले चिल्लो घस्यो ।

“भैगोभैगो, पर्दैन । अस्तिको चित्र किन्ने कुनै ग्राहक भेटियो ?”

चित्र किन्ने मान्छेसँग सिद्धार्थकोे एउटा शर्त हुन्छ– चाहिएको बेला उसले चित्र फिर्ता लिन सक्छ । बरु त्यसका लागि चार गुणा बढी पैसा तिर्नेछ । अहिलेसम्म सयौँ चित्र बनाएर बेचिसक्यो । कुनै फिर्ता मागेको छैन । तर पनि ऊ यो पुरानो शर्तमा कायम छ । ग्यालरीलाई भने राखिदिएबापत बिक्रीमूल्यको २० देखि ३० प्रतिशतसम्म दिन्छ ।

“किन नभेटिने हजुर, भेटिएको छ । मूल्य पनि राम्रै तिर्छु भनेको छ । तर…!” मालिकले कुरा चपाउँदै भन्यो ।

“तर के ?”

“ऊ तपाईँको शर्त मान्न तयार छैन ।” मालिकले नम्रतापूर्वक जवाफ फर्कायो ।

“त्यसो भए म पनि चित्र बेच्न तयार छैन ।” सहज जवाफसँगैे आफ्नो कठिन परिस्थिति सम्झयो र सोध्यो, “किन अरे ?”

“खै त्यो त मलाई थाहा भएन । तर ऊ मागेको मूल्य तिर्न तयार छु भन्दै थियो ।”

“कति दिन सक्छ त्यसले ? दस लाख ?” सिद्धार्थ आवेगमा आयो ।

“हो दस लाख । म प्रेमको कुनै पनि मूल्य तिर्न सक्छु ।” अनायासै झ्ुल्किएको ग्राहकले भन्यो ।

मालिकले उसलाई झ्ुकेर अभिवादन ग¥यो, “सलाम वालेकुम खान साहब ।” उसले उभिएरै अभिवादन फर्कायो, “वालेकुम सलाम ।” ग्राहक हेर्नमा हट्टाकट्टा नै देखिन्थ्यो । खानदानी । अभिमानी । न धेरै मोटो न दुब्लो । गहँुगोरो वर्णको । कुरा गरिरहँदा उसको शरीरबाट निस्केको अत्तरकोभन्दा मुखबाट निस्केको रक्सीको गन्धको प्रभाव बढी थियो ।

“उहाँ खान साहब । अरबाज खान । उहाँ नै हो ग्राहक ।” मालिकले परिचय गराउँदै भन्यो, “उहाँ सिद्धार्थ विनायक । उहाँकै हो चित्र । तपाईँहरू आफैँ कुरा गर्नुस् ।”

“तपाईँ यो चित्र किन खरिद गर्न चाहनुहुन्छ ?” केही बेरको मौनतापछि सिद्धार्थले सोध्यो ।

“मैले यसलाई प्रेम गर्न थालेको छु । म सजीव वस्तुका असीमित अपेक्षा पूरा गर्न नसक्ने भएको छु । तर सजीवतादेखि टाढा रहन पनि सक्तिनँ । यो चित्र निर्जीव छ । यसका कुनै अपेक्षा, चाहना छैनन् । साथसाथै सजीव पनि, जसलाई म दिल खोलेर प्रेम गर्न सक्छु ।”
“हुन त यो मेरो प्रिय चित्र हो । अहिले मलाई पैसाको खाँचो छ ।”

“राम्रोे । तर तपाईको शर्त !”

“मैले आजसम्म यसरी नै सयौँ चित्र बेचेको छु । यो शर्त संशोधन गर्ने अनुमति मेरो दिमागले मलाई दिँदैन ।”

“प्रेममा शर्त ! अहँ । बरु म यसका लागि जुनसुकै मूल्य तिर्न तयार छु ।”

त्यसो त सिद्धार्थले अहिलेसम्म कुनै पनि चित्रको पाँच हजारभन्दा बढी मूल्य पाएको छैन । धनाढ्य ग्राहकका लाखौँ–लाखको कुरा र अतिशय भावुकताले उसका सपना झङ्गिदै जान्छन् । “सायद यो मेरो जीवनको अन्तिम चित्र हुनेछ । यससँग मेरो जीवनको सपना गाँसिएको छ । म एउटा कार किन्न चाहन्छु । म एउटा आफ्नै घर बनाउन चाहन्छु । फेरि मलाई विवाह पनि गर्नु छ ।” यसो भनिरहँदा सिद्धार्थका आँखामा पूर्णिमा झ्ल्झ्ली नाचिरहेकी थिई । कानमा त्यही पसल्नीको कुरा गुन्जिरहेको थियो– “महारानीझ्ैँ गाडीमा सवार भएर गई ।”

“यदि मैले तपाईँलाई कार, घर र मानी भने श्रीमती पनि– सबै सबै दिएँ भने नि ?” ग्राहकले भावुकताको पराकाष्ठा पार ग¥यो ।

ग्यालरी मालिक उत्सुकतापूर्वक संवाद सुनिरहेको थियो । “यदि यो कुरा यथार्थमा परिणत भयो भने चित्रको कमिसनबापत मेरो भागमा के पर्ला ? –कार, घर वा श्रीमती ?” उसले अनुमान गर्न खोज्यो ।

“यो कसरी हुनसक्छ ? तिम्री श्रीमती…?”

“किन हुन सक्दैन ? मैले सुनेको तिमी एउटी बेश्यालाई प्रेम गथ्र्यौ । मेरी श्रीमतीलाई प्रेम गर्न किन सक्दैनौ ? आखिर ऊ पनि त एउटी बेश्या नै हो । फेरि मैले कहिल्यै पूरा हुन नसक्ने तिम्रा सपनाहरू पूरा गरिदिन्छु भनेकै छु त । अब तिमी बिना शर्त मलाई त्यो चित्र देऊ ।” ग्राहक तिमीमा ओर्लियो ।

जीवनमा यस्ता घटनाहरू पनि हुन्छन्, जसलाई पत्याउन गाह्रो पर्छ । तर त्यही भइदिन्छ । यो सब यति हतारमा भयो कि, कसैलाई केही सोच्ने फुर्सद नै भएन ।

घण्टीको आवाजसँगै पूर्णिमाले ढोका खोली ।

“अरे सिद्धार्थ तिमी यहाँ ?” आश्चर्यचकित भएर हेरिरही केही क्षण ।

सिद्धार्थ पनि त्यस्तै भयो, “पूर्णिमा तिमी… ?”

तुरुन्तै परिवर्तित भावमा पूर्णिमाले भनी, “तिमी यहाँ किन आएको ? गइहाल यहाँबाट । मेरो लोग्नेले थाहा पायो भने दुवै जनालाई मार्छ । शायद तिमीलाई थाहा छैन– ऊ अति शङ्कालु, पापी र क्रूर छ ।”

“म उसैले पठाएर त यहाँ आएको । उसले मेरो सर्वश्व लिएर गयो । बदलामा आफ्ना सबै कुरा मलाई सुम्पिएर हिँड्यो । तिमी पनि आजदेखि मेरी भयौ पूर्णिमा । ”

“यो तिमी के भन्दैछौ ? तिमी पागल भइसक्यौ सिद्धार्थ । तुरुन्तै गईहाल मेरो अगाडिबाट ।”

“पागल म होइन, तिम्रो लोग्ने थियो । नपत्याए हेर यो घरको लालपूर्जा, गाडीको ब्लुबुक, सबै मेरो नाममा गरिदिएको छ । अँ साँच्चै तिम्रो नाममा पनि एउटा चिठी लेखेको छ । लौ पढ ।” विजयी भावमा सिद्धार्थले भन्यो ।

पूर्णिमाले चिठी समाई । खोली र पढी । लेखिएको थियो–“पूर्णिमा मैले प्रेमका लागि आफ्ना सबै कुरा बेचिदिएँ । तिमीलाई पनि ।”

त्यो उसैको अक्षर थियो । चिठी पढिसकेपछि पूर्णिमाले विस्तारै भनी, “तर म तिम्री स्वास्नी भएर बस्न सक्दिनँ । म उसकी पनि कहिल्यै हुन सकिनँ । उसका अरू कुरा जे गर, ममाथि भने तिम्रो कुनै अधिकार छैन ।”

“तिमीले अचेल मलाई मन पराउन छाड्यौ त पूर्णिमा ?”

“प्रेम र विवाह अलग–अलग कुरा हुन् सिद्धार्थ ।”

“जब एउटी नारी आमा, दिदीबहिनी, छोरी र श्रीमतीमध्ये केही पनि बन्न सक्दिनँ, तब बेश्या बन्छे । जब ऊ बेश्या बन्छे, तब केही बन्न सक्दिन । तिमी पनि एक बेश्या हौ । विवशताबश शरीर बेच्नु बेश्या हुनु होइन भन्ने मेरो मान्यता सायद गलत थियो ।” सिद्धार्थले आक्रोश पोख्योे ।

“तिमीले त मलाई कहिल्यै प्रेम नै गरेनौ । हो म पेसाले बेश्या थिएँ र फेरि पनि हँुला । तर प्रेमको मूल्य के हो ? त्यो एउटी वेश्यालाई मात्र थाहा हुन्छ ।” उसकै शैलीमा पूर्णिमाले भनी ।

एकछिन दुवै चुप बसे । अप्रत्याशित घटनाक्रमले दुवै केही गलेका पनि थिए ।

“यो प्रेम–स्रेमको नाटक छोड । जाऊ बजारमा र तिर्खा मेट । म नै चाहिन्छ भने दुई चार दिनपछि त्यहीँ भेट्नेछौ ।” गलित स्वरमा पूर्णिमाले भनी ।

“तिमीहरू वर्षाका पानी हौ पूर्णिमा । वर्षाको पानीले तिर्खा मेटिँदैन ।” यसपटक सिद्धार्थ अझ् निर्मम भयो ।

“हो तिमीले ठीकै भन्यौ सिद्धार्थ । हामी वर्षाका पानी हौ । तर तिम्रो प्रेम पनि तिर्खा मात्र हो भन्ने कुराको प्रमाण तिम्रै भनाइमा छ । तिमीले सधैँ शरीरलाई प्रेम ग¥यौ । जीवनलाई कहिल्यै प्रेम गरेनौ ।” पूर्णिमाले बाजी मारी ।

“मलाई वेश्याका आदर्श सुन्नु छैन । जाऊ । फेरि पसल थाप । खानजस्ता पागलहरूको खेती गर र बस । जाऊ, गइहाल ।” सिद्धार्थ झ्ण्डै चिच्यायो ।

“म त जान्छु नै । एउटी वेश्या, कवि–कलाकारकाझ्ैँ आदर्श छाँट्न जान्दिनँ ।”

त्यसपछि पूर्णिमा त्यहाँबाट हिँडी– डल्स हाउसकी नोराझ्ैँ ।

(श्रोत: Onlinesahitya)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.