कथा : बिमल दा

~सुषमा मानन्धर~Shushma Manandhar

ऊ बेला हामी साना सानै थियौं, त्यस्तै छ सात क्लास पढ्ने, वहाँ कलेज पढ्नु हुन्थ्यो । अग्लो, गोरो वर्ण, कालो घुम्रिएको कपाल र जुंगाको मसिनो रेखी , वहाँको चित्ताकर्ष व्यक्तित्वभित्र पर्ने केही कुराहरु थिए । वहाँ मेरो संगै पढ्ने साथी अस्मिताको मावली दाजु हुनुहुन्थ्यो । बेलाबेलामा वहाँ अस्मिताको घर आइरहनु हुन्थ्यो र म प्रायः वहाँलाई देखिरहन्थेँ ।

त्यो शायद शनिवारको दिन थियो, पटयारलाग्दो । नियास्रो मेट्न म अस्मितालाई भेट्न गएकी थिएँ उसकहाँ, विमल दा त्यहीं कोठामा हुनुहुन्थ्यो । म संकोचले भाग्नै लागेकी थिएँ, अस्मिताले मेरो हात समाई वहाँको परिचय गराएकी थिई, “दिपा,वहाँ मेरो विमल दा।” लाज मानी मानी मैले नमस्कार गरेथें । “ए ! तिमी छुच्ची कि साथी हौ ? छुच्ची कि साथी त झनै छुच्ची पो होली नि । कसो छुच्ची ? ” विमल दाले उल्टै अस्मितालाई जिस्काउँदै उसको कपाल तान्नु भएको थियो । अस्मिताले बताएकी थिई विमल दा उसलाई संधै छुच्ची भनेर जिस्काउनु हुन्थ्यो भनी ।

त्यसदिन देखि वहाँ मेरो लागि पनि विमल दा हुनुभयो । विमल दासँग सिक्ने, विमल दालाई भन्ने, विमल दालाई सोध्ने, मानौं हाम्रो लागि विमल दा एउटा ठूलो जादुगर हुनुहुन्थ्यो जोसँग हाम्रा सबै जिज्ञासा र समस्याका समाधान रहन्थ्यो । वहाँलाई म अस्मिताकहाँ आएको बेला हमेसा त्यो पढ्ने टेबुल अगाडि नै देख्थेँ , जहिले पनि केही न केही पढिरहेकै, किताबमा घोत्लिरहेकै । वहांका वरिपरि पत्रपत्रिकाहरु हुन्थे र टेबुलभरि टन्न किताब । अस्मिता भन्थी, त्यो विमल दाले नै ल्याइराख्नु भएको रे,आउंदा पढिरहन । म वहांको त्यही पढ्ने वानीवाट साह्रै प्रभावित थिएँ।
कुनै बेला वहाँको आउने क्रम अलि कम हुँदा हामी सबलाई छटपट हुन्थ्यो, के परेछ अचेल त विमल दा आउनु नै हुन्न । अनि जुन दिन वहाँ अस्मिताकहाँ फेरि देखा पर्नु हुन्थ्यो, हामीलाई रमिता हुन्थ्यो । हामी टिना,गीता,सुजी,रोमी सव झुम्मिन्थ्यौं अस्मिताकहाँ। अनि विमल दालाई प्रश्न सोध्न हामीमा हानाथाप हुन्थ्यो । कताकताका प्रश्नहरु समेत सोधी हामी वहांलाई हैरान पार्थ्यौँ ।स्कूलमा टिचरलाई सोध्न सकिने र सामान्य भन्दा सामान्य प्रश्नहरु समेत पनि म विमल दालाई सोध्न सांचीराख्थेँ ।

जब विमल दा हात हल्लाई हाउभाउमा कुरा बुझाउनु हुन्थ्यो , म वहांका गोरा र लामा औंलाहरु हेरिरहन्थंे । वहां अचेतन रुपले ती लामा औंलाले जुंगा चलाइरहनु हुन्थ्यो । म लुकीलुकी वहांलाई त्यसरी जुंगा चलाएको हेरिरहन्थें । विमल दा हामी सव साथीहरुलाई छुच्चीका बटालियन भन्नु हुन्थ्यो , छुच्ची, छुच्चीकी साथी, झन छुच्ची, झन भन्दा झन छुच्ची यस्तै यस्तै । हामी साथीहरु सबलाई यही मध्ये कुनै न कुनै एक यस्तै उपाधि मिलेको थियो विमल दा बाट ।

समयसंग हामीले कक्षाहरु पनि उक्लिंदै गयौं । अस्मितासंगको मेरो मित्रता टुटी नहाले पनि उसकहाँ जाने क्रम भने कम हुँदै गयो । उसले स्कूल परिवर्तन गरी, म चैं त्यही स्कूलमा पढिरहें । कहिले काहिं काम पर्दा र कुनै विदामा म अस्मिताको घर जान्थें । हरेक पटक त्यसरी साथी भेट्न जांदा मेरा आंखाले विमल दाको उपस्थिति खोज्थ्यो तर म प्रायः विमल दालाई भेटदिनथें । अस्मितासंग सोध्न मन लाग्थ्यो वहाँको बारेमा, कहाँ हुनुहुन्छ, के गर्दै हुनुहुन्छ र किन आउनुहुन्न अचेल भनी । सँकोच लाग्थ्यो । उसमाथि अस्मिता आफै आफ्नो पहलमा केही पनि बताउँदिन थिई । केटाकेटी हुँदो त सोध्थेँ पनि होला, तर अव त्यो स्वाभाविक सहजता रहेन ममा ।

स्कूल पनि सकाएं राम्रो अंकमा । त्यसपछि के पढ्ने के नपढ्ने निकै दोधार भयो । परिवारमा कसैले के पढ्नु भन्थे कसैले के,आफूलाई भने सवै विषय राम्रै लाग्थ्यो । संगै पढेका साथीहरु कोही कता लागे कोही कता । ठूला सपना वोकेकाहरु विदेशिए ,कसैको त त्यही वेलामा नै विहे पनि भयो । अस्मिता र मेरो कलेज एउटै थियो । मैले कमर्श पढेँ, फाइनान्स लिएर । उसले पनि कमर्श नै पढी तर उसको मुख्य विषय मार्केटिङ्ग थियो । केही क्लास छुट्टाछुट्टै भएपनि धेरै जसो समय बांकी क्लासमा हामी संगै हुन्थ्यौं । पहिले कम हुन थालेको ऊसंग को मेरो भेटघाट कलेज पढ्न थाले पछि भने फेरि बढ्यो । कुनै दिन आफू कलेज नजांदा छुटेका नोट्सहरु र्सार्न र पढाइमा छलफल गर्न म उसको घर गैरहन्थें । ऊ पनि मकहां नआउने हैन तर तुलनामा म नै उसकहां बढी गैरहन्थें । जान मन लाग्थ्यो मलाई । त्यहांको हरियो र सुकिलोपनामा धेरै माया भेट्थें ।

पहिला उनीहरुको घरमा ठूलो बगैचा थियो त्यहां धेरै थरीका फूल रोपिएका हुन्थे तर मलाई खास गरी पर्खालसंगै एकैलहरमा रोपिएका चमेली मनपथ्र्यो ,सेता साना औधी बास्ना आउने । अब त्यहाँ सानो टहरा बनिसकेको थियो । टहरामाथि कौसी बनाइएको थियो, जसको एक कुनामा ठूलो घ्याम्पोमा आरुको बोट रोपिएको थियो । फिका गुलाबी रंगको फूल फुल्ने त्यो रुखको छांयामा हामी घण्टौ गफ गरिरहन्थ्यौं । “तरुनीहरु टाउको जोडी के गफ गरेका ।’’ अस्मिताकी आमा सधंै हामीलाई जिस्काउंदै भन्नु हुन्थ्यो । केही मोटी र ठट्याउलो मिजासकी वहां भन्नुहुन्थ्यो , “मेरो आफनो कुनै छोरा भएको भए यिनलाई बुहारी बनाउंथे । ’’ आरुका फूलहरु फूले, झरे । फले हरेक साल । तर त्यसपछि मैले विमल दालाई फेरि देखिंन । सोध्ने कुरा पनि भएन, नारी स्वाभाविक सँकोचका बाधाहरु तर्ेर्सिन्थे । अरुले केही भनोस् या नभनोस् आफैलाई अप्ठयारो लाग्दथ्यो । निकैपल्ट आँट गरेकी थिए अस्मितासंग विमल दाको बारेमा सोधुँ भन्ने तर हरेक पटक शब्दहरु ओठभित्रै विवश भैरहे । संस्कार र संकोचले गर्दा आंट आउंदैनथ्यो त्यसैले सोध्ने कुरा मुखसम्मै आएर पनि रोकिएं धेरै पटक ।

मेरो मानसपटलबाट विमल दा कहिल्यै मेटिनु भएन । वहाँको व्यक्तित्व मेरो लागि आदर्श थियो र पे्ररणा । वहाँको प्रतिभा , अध्ययन प्रियता र विद्वताको म सानैदेखि कायल थिएँ ।
कैले काहि अस्मिताको कुराका प्रसङ्गमा वहाँको नाम आउँथ्यो । उसले विमल दाको बारेमा अझ बढी केही बताउली कि भन्ने आशमा म उसको मुख हेरी बस्थें तर ऊ त्यो भन्दा बढी केही भन्दिनथी । मेरो मनस्थिति उसलाई थाहा थिएन या भनुं मैले थाहा दिएकी थिइंन ।

म ठूली भएँ सबैलाई त्यही लाग्थ्यो । त्यसैले घर परिवारतिर कतै जमघट भएमा कुरा मेरो बिहेको निस्कीहाल्थ्यो । म भरसक यस्ता प्रसंगहरुवाट पन्छिन खोज्थें र आएका राम्रै प्रस्तावहरु समेत नै पनि अस्वीकार गर्थें । म धेरै पढ्न चाहन्छु र बिहेले मेरो पढाइमा बाधा पुर्याउन सक्छ भन्ने कुरा बुझाउन खोज्थें घरतिर सवैलाई । लायकका र खानदानी परिवारमा समेत मैले मन नदिएकी देख्दा घरमा सवैलाई आर्श्चर्य लाग्थ्यो र मलाई सोधिन्थ्यो “हैन तैँले कस्तो खालको केटा चाहेकी होस् तँ म ठट्टा र सत्य मिश्रति हाँसोमा जवाफ फर्काउँथे, “विमल दा जस्तो । ” “हैन के भन्छे यो !”घरमा कोहि बुझ्दैनदथे मेरो आशय ,न त कसैले गम्भिरतापूर्वक लिए यसलाई । हरेक पुरुषहरुमा म विमल दालाई नियाल्थेँ,सवैमा वहाँको जस्तो व्यक्तित्व र प्रतिभा खोज्थेँ अनि तुलना गथें वहांसँग अरुलाई । हरेक पटक अरु भन्दा तुलनामा विमल दा मलाई धेरै माथि लाग्थ्यो । मेलै अवोध बालापनदेखि साँचेको वहाँको छवि कहीं कसैगरी पनि दुषित र बीसको उन्नाइस भएन ।

पछि एक दिन अस्मिताले खुशी हुंदै, धेरै वर्षछि विमल दाको छोरा भयो भनी बतार्इर्र्। वहांको विहे पनि भैसकेको रहेछ । कसरी म यो कुरावाट अनभिज्ञ रहें भनेर मलाई धेरै दिनसम्म यसमा विस्मात भैरह्यो । उसैबाट थाहाँ पाए वहाँ बुटवलमा सपरिवार बस्दै हुनुहुन्थ्यो, नोकरी उतै थियो, त्यसैले परिवार उतै रहेछन् । वहांको विहेले पनि वहांप्रतिको श्रध्दा घटेन ममा । मेरो लागि विमल दा उस्तै आदर्शमयी र प्रेरणादायी रहिरहनु भयो ।

मेरो पढाइ सकिए पछि घरबाट धेरै दवाव पर्न थाल्यो मलाई बिहे गर्नको लागि । राम्रो सम्पन्न परिवार हातबाट उम्केला भनेर डिप्लोमा सकिए लगत्तै मेरो बिहे गरियो । बिहे अनि घर गृहस्थी, केटाकेटी हुन कति बेर । माया गर्ने श्रीमान र दुई कलिला छोराहरुसँगको समय, जागीर खाँदाखाँदै वर्षरु पनि बित्दै गए ।
अस्मिताको पनि बिहे भैसकेको थियो र ऊ श्रीमानसँग पोखरा बस्थी । अरु साथीहरुसँग मेरो खासै सर्म्पर्क हुंदैनथ्यो तर अस्मिता टाढै बसेर पनि बेला बेला फोन गर्थी । यसले गर्दा ऊ नजिक नभएको महशुश हुंदैनथ्यो मलाई । हरेक दुइचार महिनामा ऊ काठमाण्डौ आवत जावत गरिरहन्थी । यता आएको बेला क्याफेमा कफी खांदै हामी घण्टौ गफ गथ्र्यौ केटाकेटी छंदाका, स्कूल कलेज अनि, घर गृहस्थीका । हामी शपिंग जान्थ्यौं, संगसंगै कुनै दिन हलमा सिनेमा हेर्थ्यौं । जव पनि म उसलाई भेट्न उसको माइती जान्थें विमल दाको अनुभूति मेरो दिमागमा अझ ताजा हुन्थ्यो । मनभित्र अंकित वहाँको पूज्य छवि समयका असंख्य छालहरुले पनि बगाउन सकेको थिएन ।
अहिले पनि अस्मिता काठमाण्डौ आएकी थिई । उसको माइतीमा पूजा लाइंदै थियो । कुरैकुरामा उसले मलाई विमल दा उपसचिवमा बढुवा हुनु भएको र अहिले काठमाण्डौमा सेमिनारमा आउनु भएको समाचार सुनाई । विमल दा १ म उत्साही र उत्तेजित पनि भएँ त्यो सुनेर । वहांसंग भेट्न साह्रै मन लाग्यो र पहिलो चोटि मनको कुरा फुत्कियो । मैले अस्मितालाई विमल दा संग भेट्न साह्रै उत्सुक रहेको बताएँ । ऊ एकछिन चुप लागी,अक्क न बक्क देखिई । खै कुन्नि के सोची उसले १ उसले मेरो अनुहारमा शायद त्यही पुरानो बालापन खोज्न चाही । मभित्र समयको लामो अन्तराल थियो । मेरो कांध थप्थपाउंदै उसले बिमल दा काठमाण्डौको अर्किड होटलमा भैरहेको सेमीनारमा अझै एक हप्ता रहने कुरा बताई । मनै मानेन, उत्तेजना ,खुशी र आतुरीले त्यही दिन होटल अर्किड पुगेँ । डर लागिरह्यो कस्तो प्रतिकृया पाइने हो भनी! एक मन त फर्कुं कि भन्ने पनि सोचें तर होटल पुगिसकेकीले मन दरो गरी बसें । रिसेप्सनमा बुझ्दा थाहा भयो, त्यो सेमिनारमा साढे बाह्रमा लन्च ब्रेक हुने रहेछ , कुरें । सेमिनार हलमा सूचना पुगिसकेको थियो विमल दासमक्ष, त्यसैले लन्च ब्रेक हुन पाँच मिनेट अगाडि एकजना भरिलो जीउडालको व्यक्तिसँग होटल कर्मचारी मतिर आइपुग्यो । अन्दाजैले ठम्याएँ ,मेरो विमल दा ! धेरै परिवर्तन भैसक्नु भएको थियो । वहाँका कालो र घुम्रिएका कपाल अब पातलिएर फुल्न थालेका थिए, मसिनो र आकर्षक जुँगा अब टाटेपाटे भैसकेका थिए । आँखामा बाक्लो चस्मा चढिसकेको थियो तर अनुहारमा आभा भने उस्तै थियो पुरानो केही घटेको थिएन । वहाँले मतिर प्रश्नसूचक दृष्टि लाउनु भयो । मेरो अभिवादनको प्रत्युत्तर फर्काउँदै वहाँले मसँग परिचय माग्नु भयो। “विमल दा, मलाई चिन्नुभएन ? म अस्मिताकी साथी दिपा । हामी तपाईलाई धेरै प्रश्न सोधिरहन्थ्यौं नि बच्चामा ।” मैले धेरै वर्षपछाडि फर्केर आफूलाई उही पहिलेकी झन छुच्ची फुच्ची कल्पना गरेँ । विमल दा जो मेरो आदर्श हुनुहुन्थ्यो ,जो मेरो अबोध हृदयको अमिट छाप हुनुहुन्थ्यो, जसलाई मैले कुनै दिन पनि बिर्सिन , आज यत्तिका वर्षछि प्रत्यक्षत मेरो सामु हुनुहुन्थ्यो । वहाँलाई मैले प्रश्न गर्न चाहें वहाँ किन हराउनु भएको थियो त्यो बिचको समयमा जब म वहाँको समिपमा हुन चाहन्थें,वहांलाई नजिक देख्न चाहन्थें । सकिन केही सोध्न, सोध्नुको कुनै औचित्य नै थिएन । “ए हो -” बिमल दाले सम्झिने प्रयास त गर्नु भयो । सम्झिनु भयो, भएन जानिंन । “ए, अंकल । ल ठीकै छ ।” वहाँले खासै कुनै महत्व दिनु भएन । शायद जरुरी पनि थिएन । “अनि ? के पर्‍यो त? कुनै विशेष ?” वहाँले देखाउनु खोज्नु भएको औपचारिकता र दूरीका अगाडि वहाँसंग भेट्न किन आतुर थिएँ भन्ने कुरा प्रकट गर्न सकिंन । त्यही बाटो भएर निस्केकी र वहाँलाई त्यहाँ सेमिनारमा आउनु भएको थाहा पाएर भेट्न आएकी बताएं। त्यहि बेलामा चारपांच जना अरु ब्यक्तिहरु पनि नमस्कार गर्दै वहांलाई घेर्न आईपुगे । विमल दा उनीहरुसँगै गफमा अल्मलिनुभयो । शायद चाहेर पनि वहाँले मलाई समय दिन सक्नु भएन । मनभित्र वर्षौदेखिको गुम्स्याई अटेस मटेस थियो तर विमल दाले देखाउनुभएको अपरिचित व्यवहार र बेवास्तापन धेरै पीडादायी थियो मेरो लागि । मेरो मनबाट एक छिनको लागि पनि नहटेका विमल दा, तर वहाँको मनको सानो कुनाको विस्मृतिभित्र पनि थिइन म । फर्किएँ । पीडाले आहत मन भक्कानिन खोज्दै थियो । गहभरि आंसु थियो अनि आँखाभित्र सांचेको वहाँको छवि आँसुसंग विस्तारै विस्तारै नजांनिदो रुपले पखालिंदै थियो ।

(श्रोत:- कान्तिपुर मार्च ५, २००८ )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.