विवाह

~उमेश धिताल~

गोरखा बजारसम्मको टिकट लिएर गाडीमा उक्लेको थिएँ । बर्खाको समय, गाउँमा काम भ्याईनभ्याई थियो, यता म भर्खरै परीक्षा सकेर फुर्सदमा थिएँ ।
‘दाइ, टिकट हो ?’
पत्रिकाबाट आँखा नहटाएरै टिकट देखाइदिएँ ।
‘झ्यालतिर बस्नु पाए हुने नि ।’
म आज्ञाकारी भएर उठिदिएँ, केटी रहिछ भर्खरकी । झ्यालतिर बसी, म अझै छेउ लागे ।
रातभरिको पानीले उपत्यका कञ्चन थियो । हावा चिसो थियो, उसले झ्याल बन्द गरी, मैले थोरै खुल्ला नै राख्न आग्रह गरेँ ।
गाडी भरियो । यसपालि चिनजानका कोही भेटिएनन् । ठीकै लाग्यो, गाडीको यात्रा वेसी कुरा मिल्ने भए बेग्लै अन्यथा एक्लै मज्जा लाग्थ्यो मलाई ।
गाडीमा गीत बज्न थालेको थिएन र मैले पनि पत्रिका भ्याइसकेको थिइनँ । उसले बीचमा एक दुई ठाउँमा घाँटी सफा गरेझै लागेथ्यो, बोल्न खोजेको सङ्केत । नबोलेरै पुगियो थानकोट ।
नागढुङ्गाबाट ओह्रालो ढल्कनै लाग्दा पहिले जस्तै गाडी रोकियो । प्रायः सबैझैँ म पनि झरेँ पिसाब फेर्ने बहानामा । नजिकैको डाँडाहरुमा कुहिरो दौडिरहेको थियो । तीब्र बेगमा । मलाई सबैभन्दा रमाइलो नै त्यसैमा लाग्थ्यो । जब म सानोमा कुदिरहेको कुहिरोभित्र ढाकिन्थे, त्यसै त्यसै उत्साह भरिएर आउँथ्यो, सकेजति उफ्रन्थें । जति बेला ‘तेरो पनि पछि अनुहारमा कालो दाह्री आउँछ’ भन्दा ‘होइन’ भनेर जिद्धि गरिरहन्थें, त्यति बेला लाग्दथ्यो म पनि पछि बादलसँगै उड्न सक्नेछु । आज दाह्री, जुँगाको स्पष्ट रेखी बसिसक्दा बल्ल थाहा पाएको छु म भन्दा कति शक्तिशाली रहेछ बादल ।
गाडी ओह्रालो लाग्यो । गीत बज्न थाल्यो । उसले फेरि एक दुई फेर घाँटी सफा गरी र अन्तत बोलेरै छाडी ‘दाइ कहाँ पुग्ने हो ?’
‘गोरखा बजार’ मैले जवाफ दिएँ ।
ऊ अलि खुसी देखिई, ‘म पनि गोरखा’ ऊ मस्किई ।
केही बेरेको मौनतापछि मैले सोधें, ‘तिम्रो नाम चाहिँ ?’
ऊ लजाए जस्तो गरी र केही बोलिन ।
मलाई अप्ठ्यारो लाग्यो कस्ती केटी रहिछ नाम सोध्दा मात्र पनि रिसाउनु पर्ने ! मैले मन नलागेर पनि पानी पिएँ ।
अर्काे गीत बज्यो र गीतसँगै बोली ऊ, ‘अँ, मेरो नाम चाहिँ सुमिता, अनि अघि गीत बजेको थिएन नि त्यही भ‘र नभनेको ।’
अहो, कति चलाख । हामीले बोल्दा अरूले नसुनून भन्ने चाहेकी रहिछ ।
‘अनि अब पूरै गीत बजेन भने नि ?’
‘बजा भन्नेनि खलासीलाई’ ऊ हाँसी र झ्याल तिर हेर्न थाली । मलाई पनि हाँसो उठ्यो, कुरा गर्न सहज भइसकेको थियो ।
उसले एक दुईपल्ट अप्ठ्यारो माने जस्तो गरेर हेरी र सोधी, ‘तपाईँसँग कपी छ ?’
‘छ, किन, हवाइजहाज बनाएर उडाउने ?’ मैले बाल्यकाल सम्झें ।
‘हि…हि… हि… होइन, गेम खेलूम् न !’
अनौठो मान्दै सोधें, ‘कस्तो गेम ?’
गीत बन्द भो । उसले मलाई हेरी र हाँसी । मलाई पनि हाँसो उठ्यो । धेरै बेर सम्मै गीत बजेन । हामीले पटकपटक एकअर्कालाई हे¥यौँ र हाँस्यौँ । मलाई अलि भिन्न महशुस भइरहेको थियो, पहिले कहिल्यै नगरेको अनुभव । गीत बज्दा एक आपसमा बोलिन्थ्यो तर त्यो भन्दा नबोलेरै हेर्दै हाँस्दा कता हो कता मज्जा आइरहेझैँ लाग्थ्यो । एउटी युवतीसँग साना बच्चाहरुजस्तै हेर्दै हाँस्दै गर्दा अब त गीत नबजेकै बेस लाग्न थालिसकेको थियो । अन्ततः गीत बजि छाड्यो ।
‘तपाई किन हाँसेको ?’ उसले सोधी ।
‘तिमी हाँसेर’ मैले जवाफ फर्काए ।
‘रोएँ भने नि ?’
‘रोई दिन्छु, हा…हा….’ म हाँसे । अलि चर्काे भएछ क्यार अरूले सुने भन्ने सङ्केत गर्दै ऊ रिसाई ।
मैले कापी झिकेर दिएँ । उसले केही लेखे जस्तो गरी र त्यो अनौठो खेलको सुरुवात गरी । ‘तपाईलाई मन पर्ने रङ्ग कुन हो ?’
‘पहेँलो’ म बोलेँ ।
‘मन पर्ने फूल नि ?’
‘तोरी,’ सानो तोरीबारीमा पुतलीसँग खेल्दा र आज ऊसँग बोलिरहँदा उस्तै खुसीको महशुस गरिरहेको छु म ।
‘किन नि ?’ ला पसाद पारी ।
‘तोरीको रस भमराले खान पाउने भए नि ? मैले घोच्न खोजेँ । उसको अनुहारमा लाज पोतियो । लाग्यो यस्ता कुरा बुझ्िदरहिछ । तर ऊ रोकिइन । झनै अचम्मको प्रश्न सोध्न थाली ।
‘तपाईंलाई म नपर्ने मान्छे नि ?’ सोध्दा ऊ डराएकै थिइन ।
‘रामजी’ मैले साँचो बोलेको थिएँ । तर उसले इन्कार गरी टाउको हल्लाएर ।
‘केटाको नाम भनेर हुँदैन,’ उसले नाक खुम्च्याई ।
उसले बीचबीचमा अरू यात्रीतिर पनि हेर्थी र उनीहरु आप्mनै सुरमा रहेको पाएपछि फेरि सोधी, ‘भन्नु न मनपर्ने मान्छे ?’
उसले कर गरिरही र अन्ततः आजित भएर मैले भनिदिएँ, ‘सुमिता ।’
ऊ लाज मान्दै मुस्कुराई, मेरो जवाफको नजानिदो प्रभाव प¥यो उसमा । उसले अनुहार खुम्च्याई र सानी बच्ची जस्तै जिद्धी गर्न थाली, ‘हा…हा…हा…. होइन, हुँदै होइन, अँह…अँह… हुँदै होइन ।’ मुखले इन्कार गरे पनि अनुहारले सन्तुष्टि झल्काउँथ्यो । बिहानको खाना खाने ठाउँ आइपुग्यो । हामी झ¥यौं कुरिनटारमा ।
कक्षा दसमा पुगिसक्दा म आफू ज्यादै राम्रो छु भन्ने ठान्थें । सायद पढाइमा पनि चलाख भएर पनि होला अरू केटाहरुभन्दा धेरै मसँग बोल्थे केटीहरु । म चाहिँ ठान्थें, यो सबै मेरो रुपको कमाल हो । मेरा साथीहरु मेरो जस्तै अनुहार भएको एउटा केटो छ छिमेकी विद्यालयमा र मैले ऊसँग मीत लगाउन पर्छ भन्थे । म पनि मीत लगाउन भनेर उसलाई चिन्ने केही साथीहरु लगेर छिमेकी विद्यालय पुगेको थिएँ । मैले उसलाई देखें ऊ नराम्रो थियो र साथीहरु भन्दै थिए ऊ म जस्तै छ । अर्थात् म पनि ऊ जस्तै नराम्रो छु । त्यसपछि मैले जबाब ऐना हेरें तब आफूलाई साच्चै नराम्रो पाउन थालें । यति सजिलै मेरो रुपप्रतिको घमण्ड तोडिएको थियो र केटीहरुको सङ्गतबाट आफूखुसी टाडिएको थिएँ ।
खाना खाएपछिको यात्रामा उसलाई असजिलो भएछ क्यार, ऊ निदाउन थाली । गाडी आप्mनै सुरमा गुडिरहेकै थियो । निदाएको उसको शरीर धेरै समय ममाथि रह्यो । उसको शरीरको तातो म बाहिरैबाट अनुभव गर्न सक्थें । उसको प्रत्येक श्वासप्रश्वास मेरो कुमले पत्तो पाउथ्यो । उसले बीचमा आँखा खोली र पुलुक्क मलाई हेरी । म सायद रातो भएँ हुँला । धेरै बेर हेरिरही र मुसुक्क हाँसी । त्यो हाँसो विशेष महत्वको थियो । निद्रा नखुल्दैको उसको आँखा र साइडतिरको अलि भित्र पसेको उसको दाँत कति आकर्षक देखिएको थियो, म मोहित भएको थिएँ ।
उसले आफू गुरुङ समुदायको रहेको बताइएकी थिई, जुन मैले त्यस अघि नै अनुमान गरिसकेको थिएँ । हिजो मात्रै, आप्mनो मामाको छोरीसँग बिहेको तयारीमा रहेको मेरा मित्र राकेशसँग गुरुङ जातिको बिहे गर्ने संस्कृतिको बारेमा कुरा गरेको थिएँ । यसरी आप्mनै नातेदार भित्र हुने विवाह (जुन अरू कतिपय समुदायमा पत्याउनै मुस्किल पथ्र्याे) को फाइदाको बारेमा पनि उसले भनेको थियो । पहिले पुर्खाहरु बसोबासको लागि टाढाटाढा पहाडतिर पुग्ने र त्यो सानो समूहमा विवाहको लागि आप्mनै नातेदारको विकल्प नभएकोले यो संस्कृति बसेको हुनसक्ने अनुमान सुनाएको थियो । भ्याएसम्म यही गाउँ बसाइमा राकेशको विवाहमा पुगेर गुरुङ संस्कृतिको बारे थप जानकारी लिन चाहेको थिएँ ।
खैरेनी काटेर गोरखा छुने तर्खरमा थियो गाडी । गोरखा भित्रनै लाग्दा एउटा साइनबोडएमा ठोकियो आँखा । ‘तमुवान प्रदेशमा हार्दिक स्वागत’ लेखिएको थियो । उसले पालैपालो त्यो साइनबोर्ड र मलाई हेरी अनि फिस्स हाँसी । एकदुई पल्ट हेरेपछि उसले बोली, ‘गुरुङभन्दा बाहुन बाठा ।’
मैले थपें, ‘बाहुनभन्दा गुरुङ राम्रा ।’
‘तपाईसँग बोलेर नसक्ने ।’ ऊ झ्यालतिर हेर्न थाली मैले पछ्याए ।
हामी गन्तव्य नजिक पुगिसकेका थियौं । बर्खाले पखालिएको गोरखा मकैबारी भित्र लुकेजस्तो देखिन्थ्यो । तल दरौदी किनारबाट उठेको कुहिरो उचालिँदै थियो । सदरमुकाम झरेपछि आ–आप्mनो घर पुग्नु थियो हामीलाई । हामीले एकअर्काको मोबाइल नम्बर साटासाट ग¥यौं र काठमाडौं फर्केपछि फेरि भेट्ने प्रस्तावमा दुवै सहमति भएपछि हामी छुट्टियौं ।
एक महिनाको गाउँ बसाइ निक्कै कष्टकर भयो मलाई । पहिलेजस्तै कुहिरो उडेर आयो, हावाले त्यसलाई यताउता उडाइरह्यो । ऊ पनि भइदिएको भए भन्ने सोच्न थालें । उफ्रने उत्साह थिएन पहिलेजस्तो ।
एकदिन आप्mनो एउटा बाहुन साथीले गुरुङ केटीसँग बिहे ग¥यो भन्ने झूटो खबर सुनाए घरमा । आमाले केही अनौठो मानेजस्तो गरे पनि बुबाले केही भन्नु भएन । त्यसले म झन् उत्साहित भएको थिएँ । विस्तारै म सुमितासँगको सम्बन्ध विस्तार गर्न थालेको थिएँ । त्यसको लागि मैले परिवारलाई मनाउनु पर्ने हुन्थ्यो ।
अन्ततः एक महिने बिदा सकेर काठमाडौं फर्किए । रातैभरि कसरी कुरा गर्ने भन्ने मात्र सोचिरहेँ र बिहानै फोन लगाएँ ।
‘हेलो,’ पुरुषको स्वर सुनियो ।
‘यो सुमिताको नम्बर होइन ?’
‘हो म उसको साथी, उसलाई दिऊँ ?’ ऊ हाँस्यो । ‘साथी !’ यति बिहानै, के ऊ बिहानी कलेज पढ्छे ? अनि किन हाँस्यो त्यो केटो ?
‘हेलो,’ म बोलें ।
‘हेलो, उमेशजी, मेरो बूढा ।’
‘बूढा ! के तिम्रो बिहे भो ?’
‘अँ… भयो । अस्ति हामीसँगै जाँदा, म बिवाहकै लागि गएको थिएँ । लाज लागेर केही भनिनँ । अनि गाडीमा तपाईंलाई भेटेको कुरा सबै उहाँलाई भनिसकें । उहाँ तपाईसँग रिसाउनु भा’छ ।’
‘बाठी भएर सबै कुरा किन भन्नुपर्ने । फेरि मैले उसलाई के नै पो गरेको थिएँ र रिसाउनु ? मलाई फोन काँटूँ काँटूँ लाग्यो ।
‘हेलो,’ बूढा चाहिँको स्वर ।
‘हजुर,’ म झस्किएँ ।
‘साले, चिनेनस् ? खुब मेरो प्यारो मित्र राकेश भन्थिस् त, बिहेमा आउनु पर्दैन ? पख न तेरो पनि पालो आउला नि ?’
‘के को पालो आउनु नि अब !’ मनमनै सोचेँ ।
उसले त मेरै साथी राकेशसँग पो बिहे गरिछ । मैले चाहिँ उसैलाई सम्झेर बिहे नै भुलेछु । हुन त ठीकै भो, सुमिता अर्कैकी बनेकी म के चुपचाप सुनिरहनु । पुरानै रोग टेलिकमको, नेटवर्क खत्तम, तुत…. तुत… तुत…. ।

खरिबोट–८, गोरखा
हाल ः पुल्चोक क्याम्पस, ललितपुर

(श्रोत:- Kapanonline)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.