कथा : अधुरो

~किशोर सापकोटा ~

तिम्रो साथ मलाई प्रिय लाग्छ – मैले वन्दनालाई  एसएमएस पठाएँ – मिठो सपनाको कामना सहितको शुभरात्री ।

तत्कालै उनको शुभरात्रीको शुभकामना एसएमएस आयो ।

शुभरात्रीको शुभकामना एसएमएस प्राप्त नगरी हामी ननिदाउने भइसकेका थियौ ।

किन ?

शुभरात्री सन्देश नआउँदासम्म मनमा छटटपटी भइरहन्थ्यो । ती अक्षरहरुले मनको चाहना पुरा हुँदैन भन्ने जान्दा जान्दै पनि अक्षरहरुको प्रतिक्षा हुन्थ्यो । यी शुभकामना सन्देशहरु रोगको निदान थिएनन् । पेनकिलर जस्ता थिए । अर्को दिनसम्मलाई मन शान्त पार्ने ।

के वन्दना र म प्रेमी प्रेमिका भइसकेका थियौ ?

मलाई आफैलाई थाहा थिएन । तर मनको गहिराइमा हेर्दा लाग्थ्यो – होइन ।

माथि आकासमा वादलको तल माथि हुँदै काम गर्ने भगवान भरोसे जीवन भएका हामी दुइले सँगै बाँच्ने सँगै मर्ने कसम खान लागेका थियौ त ?

अहँ होइन ।

त्यसो भए के त ?

किन हामीलाई एकअर्काको साथ प्यारो लाग्छ ? किन हामी एकले अर्कालाई शुभरात्रीको कामना नगरी निदाउन सक्दैनौ ? हामी वीचमा कुनै सम्वन्ध स्थापित छ ?

अहँ छैन ।

कुनै सम्वन्ध स्थापनाका लागि हो त ?

होइन ।

कहिलेकाहिँ मलाई नियमित एसएमएसको कारण उनलाई असजिलो भएको त छैन ? मैले एसएमएस पठाउँदा उनीले वाध्य भएर पठाइ रहेकी त छैनन् जस्तो पनि लाग्थ्यो । तर एक रात मेरो मोवाइलमा व्यालेन्स सुन्य भएको थियो र शुभरात्रीको शुभकामना पठाउन सकिन । रातको वाह्र वजे उनको एसएमएस आएको थियो – तपाईको एसएमएस नपढी ननिदाउने वानी परिसकेको छ । मलाई सुखको अनुभुति भयो । अरुलाई निद्रा नलाग्दा आफुलाई एक खालको सुखानुभुति भयो । किन होला ? एसएमएस पठाउन र प्राप्त गर्न मलाई नै छटपटी हुन्थ्यो । एउटा एसएमएसले भोलीपल्टसम्म जिउने उर्जा प्रदान गरेजस्तो लाग्थ्यो । साँच्चै दुनियाँ गजव लाग्छ – एउटा निर्जिव मोवाइल साथी वन्दो रहेछ, एउटा एसएमएस आशाको सहारा बन्दो रहेछ ।

वन्दनाको र मेरो अहिले जुन सम्वन्ध छ, यसलाई मात्रै केन्द्रविन्दु्मा राखेर हेर्दा यो कुन सम्वन्ध भनेर छुट्याउन कठिन छ । सम्वन्धमा सवै प्रश्नहरुको उत्तर हुँदो रहेनछ जस्तो लाग्न थालेको छ । सवै सम्वन्धहरु परिभाषा भित्र पर्दा रहेनछन् जस्तो आजकल लाग्न लागेको छ ।

वन्दनाले कोपाइलटको रुपमा ज्वाइन नगर्दासम्म मलाई अन्तराष्ट्रिय उडान बोझिलो जस्तो लाग्थ्यो । एक्लै एक्लै भएजस्तो आभाष हुन्थ्यो । आफुसंग मन मिल्ने कोही पनि किन नभएको होला जस्तो पनि लाग्थ्यो । एकदिन एकदमै अपरिचित वन्दना कोपालइटको रुपमा आइन । केही दिन आनीवानी थाहा नभएकोले अत्यन्त व्यवसायिक नाता भयो तर उनको प्रस्तुतिले विस्तारै मलाई तान्दै लग्यो चांडै नै नजिक भयौ ।

कति नजिक ?

अहँ थाहा छैन । भविश्यले बताउला ।

साथीहरु कहिलेकाहिँ त नातेदार भन्दा पनि नजिक हुन् कि भन्ने पनि लाग्न लाग्यो । विमान उडाइरहेको वेला म सोच्थें – मानिसहरु विवाह वन्धनलाई सबैभन्दा दर्बिलो वन्धन मान्छन् । संगै वाच्ने संगै मर्ने कसम ठान्छन् । तर म यो विमान उडाइरहेको बेला मरे भने मेरो साथमा मर्ने त यही वन्दना हुन्छे । विमानका क्रु मेम्वर हुन्छन् । मेरो परिवार धेरै टाढा छन् । मेरो जीवन सधै सुखद होस् र सधै संगै होइयोस भनेर कामना त गरिरहेका छन् ।  तर अहिले संगै जिउन संगै मर्न सक्दैनन् ।

अधिकांस आकासमा उड्ने हामी जस्ता मानिसलाई कहिले कांही त संसार नै यत्ति नै हो कि जस्तो पनि लाग्न थालिसकेको हुन्छ । हावाका झोकाले उडाएका वादलका आकृतिहरुमा आफ्ना परिवारका चित्र देख्न थालिसकिएको हुन्छ । ती वादलका चित्रहरुमा म मेरी पत्नी, छोरी र छोरा देख्छु अनि अन्तिममा वन्दनालाई । किनकी वन्दना अहिले मसंग छे । ती वादलका आकृतिहरु छोडिदै जाँदा वाइ गरेर विदाइ गरेको जस्तो महसुस हुन्छ । आफ्नै परिवारले विदाइ गरे जस्तो । सामुन्ने परेका हिम श्रृंखलाले हाँसेर स्वागत गरे जस्तो लाग्छ । भ्रम न हो, यो दुनियामा भ्रमवाट पुरै मुक्त भएर बाँच्ने को पो हुन्छ ?

विमानलाई सुरक्षित रुपमा उडाउनु, यात्रुहरु र क्रु मेम्वरको सुरक्षाप्रति जिम्मेवार हुनु र उडानको क्रममा आउने सवै समस्याहरुको विषयमा निर्णय लिनु मेरा प्रमुख जिम्मेवारी हुन् । तरपनि म मेरा जिम्मेवारीवाट अलिकति समय निकालेर वन्दनाको बारेमा सोच्न थालेको थिएँ ।

म उडानको समय भन्दा करिव एक घण्टा अगाडि नै विमानस्थल पुग्थें । क्रु मेम्वरसंग भेटघाट गर्न र मौसम तथा विमानस्थलको वारेमा जानकारी लिनमा समय विताउँथें । यी पलहरुमा वन्दनाले ढिलाई गरिन् भने मलाई छटपटी सुरु हुन्थ्यो । जहाजका संवेदनशील उपकरणहरु जाँच गर्दा र दोहोर्‍याएर जाँच गर्दा समेत वन्दनाले साथ दिउन् जस्तो लाग्थ्यो । विमान टेक अफ गर्दा, ल्याण्डिङ गर्दा होस् वा उडानका समयमा मैले लगातार एयर ट्राफिक कन्ट्रोलर लगायत अन्य निकायहरुसंग संचार सम्पर्कमा रहनु पर्थ्यो । तर यस वीचमा पनि मेरो सहयोगीको रुपमा रहेकी वन्दनालाई समय निकाल्थें । आफ्ना कुरा भन्न, उनका कुरा सुन्न र केही रमाइला ठट्टाहरु गर्न ।

भेट भएको लामो समय भएको पनि छैन । मलाई उसका रुचि–अरुचिदेखि उनको घर परिवारवारेमा सवै थाहा भइसकेको थियो । वन्दनाको ख्याल गर्न पाउदा मलाई आनन्द भए झै लाग्थ्यो । कतिपय दिन वन्दनाका अनुहारमा निरासा देख्थें, उनी मप्रति असन्तुष्ट हुन् कि जस्तो लाग्थ्यो, मैले थाहा नपाई उनको चित्त दुखाए कि भनेर चिन्ता लाग्थ्यो । उनको निरासाको कारण थाहा नहुन्जेल मेरो मन दुखिरहन्थ्यो ।

तर किन ?

म वन्दनासंग के चाहन्छु ?

के म वन्दनालाई सधै साथमा किन देख्न चाहन्छु ?

फेरी मनमा निहालेर हेर्छु । म वन्दनालाई सधै आफ्नु साथमा देख्न चाहन्न । म त सधैभरी मेरो परिवारसंगको साथ नै चाहन्छु । मलाई एकातिर स्वर्ग र अर्कोतिर मेरो परिवारको साथ भने भने म मेरो परिवार चाहन्छु । मेरो परिवार भन्दा अर्को खुसी मेरो लागि केही होइन । तर पनि मलाई किन वन्दना प्रिय लाग्छ त ?

म त चाहन्छु, वन्दनाको सपनाको राजकुमार आओस् र लिएर जाओस् आफ्नो दुनियांमा । यो भगवान भरोसेको जीवनवाट उनी मुक्त होउन् र खुसीको सास फेर्न पाउन् । उनको अनुहार हेर्छु, जीवनमा सुखको सास फेर्न फुर्सद नै पाएकी छैनन् जस्तो लाग्छ ।

अनि म ?

म त हिजो पनि आफ्नै शैलीको जीवनमा थिएँ, वन्दना सपनाको राजकुमारसंगै गएपछि म पक्कै उनलाई संझने छु, याद गर्नेछु तर पनि खुसी हुनेछु । फेरी आफैसंग अचम्म लाग्छ । अधिकांस पुरुषहरु आफ्नो निकट भएका युवतीहरु अरु पुरुषसंग नजिकसम्म पनि नहुन् भन्ने ठान्छन् । यो सवै पुरुषमा लागु हुन्छ र ममा पनि । तर पनि म वन्दना आफ्नो राजकुमारसंग जाउन् भन्ने चाहन्छु । कतिपय दिनमा मैले वन्दनाले उनको राजकुमारसंग फोनमा वा च्याटमा कुराकानी गरेको सुनेको, देखेको छु, साह्रै आनन्द लाग्ने गरेको छ । कतिपय दिनमा मैले उनले अरु पुरुषहरुसंग पनि फोन वा च्याटमा कुरा गरेको देखेको छु, साह्रै अप्रिय लाग्ने गरेको छ । वन्दनाको स्वतन्त्र जीवन छ, उनलाई आफुले चाहेको मानिससंग आफु खुसी व्यवहार गर्ने अधिकार छ, तर किन मेरो मन नियन्त्रणात्मक वन्न खोज्छ ? म फेरी आफै सचेत पनि हुने गरेको छु । कहिले कांही भित्र भित्रै जल्ने गरेको पनि छु ।

फेरी पनि म सोच्छु – वन्दनासंग म के चाहन्छु ?

आफै उत्तर दिन्छु – साथ

कति दिनको ?

अहँ निश्चित छैन ।

यो संसारमा कसले कुन कुराको निश्चित गर्न सक्छ र ?

एउटा कथाको प्रसंग याद आउँछ ।

ट्युशन पढाइ रहेको शिक्षकले आफ्नो हात समाए पछि छात्रा अलमलिन्छे ।

हेर्छे – शिक्षकको आँखामा आफुप्रति लगाव छ । यो लगाव एउटा शिक्षकको र छात्रावीचको सम्वन्धको होइन भन्नेमा दुवै प्रष्ट छन् ।

छात्राले सोध्छे – सर, यो हात कति समयलाई थाम्नु हुन्छ ?

शिक्षक निरुत्तर हुन्छ ।

म र वन्दनावीचमा पनि कसले कसलाई कति समय साथ दिने भन्ने कुनै पनि निश्चित छैन ।

वन्दना निश्चित छिन् । एकदिन उनले मलाई गुडवाइ भन्नैपर्छ र म पनि निश्चित छु, मेरो भगवान भरोसे जागिरमा कोही पनि सधै साथमा रहँदैनन् ।

मेरो ज्यान जुनवेला सम्म हुन्छ, त्यो वेलासम्म म तपाईलाई शुभरात्री भनिरहने छु – शायद एकरात मलाई एक्लोपन महसुस भएको देखेर होला उनले एसएमएसमा भनेकी थिइन् । मलाई आनन्द महसुस भएको थियो । हरेक रात एउटा एसएमएस आयो भने पनि मलाई भोलीपल्टसम्म बाँच्ने उर्जा हुन्छ । एक्लो एक्लो जीवनमा कसैले यतिसम्म सहानुभूति देखाउँदा पनि आनन्द आउँदो रहेछ ।

वन्दनाको अनुहार हेर्छु । जवानीका रेखाहरु त हराउँदै गएका छन् । वरु चिन्ताका रेखाहरु थपिएका छन् । त्यसैले म चाहन्छु, जतिसक्दो चाँडो उनी उनको राजकुमारसंग जाउन र शायद उनी पनि म प्रति यही सोच्दिहुन् ।

म किन वन्दनालाई टाढा गएको हेर्न चाहिरहेको छु ?

के हामी एकआपसका शुभेच्छुकहरु मात्रै हौ त ?

अहँ होइन ।

उडानका क्रममा कतिपय दिनमा मैले उनका हातमा चुम्वन गरेको छु । विदेशका होटलहरुमा आआफ्ना कोठाहरुमा जानु अगाडि मायाले मैले उनको निधारमा चुमेको छु ।

त्यसो भए के म उनीसंग थप सम्वन्ध वनाउन चाहन्छु ?

अहँ पटक्कै होइन, मैले धेरै पटक उनलाई अंगालोमा वेरेको छु, उनको कम्मरमा मैले आफ्ना हातले फन्को मारेको छु, तर त्यसभन्दा तल वा माथि कहिले पनि गरेको छैन । मलाई उनीसंगको साथ चाहिएको छ, उनको स्नेह चाहिएको छ, अपरिभाषित सम्वन्ध चाहिएको छ । तर शारिरीक सम्वन्ध होइन ।

विमानस्थलमा विमान अवतरण गरेर घरतिर फर्कदा होस् वा विदेशमा रहदा होटलमा रहँदा होस्, त्यो पल लम्वियोस भन्ने लागि रहन्छ ।

एक दिन यस्तो यात्रा अझै लम्वियोस् भन्ने लागिरहेको थियो तर छुट्टिने वेला आइसकेको थियो ।

मैले शुभरात्रीको कामना गर्नु अगाडि एसएमएसमा एक शव्द लेखें – अधुरो ।

केही मिनेटमा नै उनको एसएमएस आयो ।

तपाईले के कुरालाई अधुरो मान्नु भएको हो, म प्रष्ट त छैन तर कतिपय अधुरो कुराहरु विस्तारै पुर्ण हुँदै जान्छन् । समयले पुरा गरिदिँदै जान्छ र कतिपय कुराहरु जीवनभरी नै अपुरो जस्तै लाग्छन् ।

मैले फेरी एसएमएसमा आफ्नो जीवन अधुरो भएको उल्लेख गरें । वावा भनेर राम्ररी भन्न पनि नसक्दै मेरी छोरी सात समुन्द्र पारी पुगेकी थिइ । जीवनभरको साथ दिने जीवन साथी टाढा थिइन् । जन्म दिने आमा सदाका लागि टाढा हुनुहुन्थ्यो । सानो दुधे वालक आन्टीको जिम्मामा थियो । सांचै विचित्र छ मेरो जीन्दगी । आफन्त सवै छन् तर वन्दनाको साथ खोज्नु परिरहेको छ ।

मेरो एसएमएस पढेर उनी रातभर रोइछिन् । भोलीपल्ट आफैलाई नमिठो लाग्यो । मेरा व्यक्तिगत कुरा नभनेकै भए पनि त हुन्थ्यो नि जस्तो लाग्यो । छोटो संगतमा उनी मेरो साथी भएकी थिइन् । कतिपय विषयमा गुरु भएकी थिइन् । कतिपय ठाउमा मेरो शिष्य भएकी थिइन् । कतिपय अवस्थामा मेरी अभिभावक भएकी थिइन् । कतिपय अवस्थामा म उनको अभिभावक भएको थिएँ । मलाई उनको साथ अपरिहार्य जस्तो भइसकेको थियो । अनि यति निकट मान्छेलाई मनका कुरा किन लुकाउने ?

यही क्रम रहँदा कतै म उनीप्रति आशक्त त हुन्न ?

कहिलेकांही म आफै डराउँथे ।

अहँ हुन्न । मैले प्रतिज्ञा गरेको छु । मेरो पत्नीले वा मेरा छोराछोरीले कुनै पनि दिन मप्रति प्रश्न वा औंला उठाउने मौका पाउने छैनन् ।

वन्दनाको व्यवहार पनि यस्तो छ, उनीले मलाई आशक्त हुने वातावरण नै वनाउने छैनन् । हो, विमान उडाइ रहँदा सेता वादलमाथि एकै छिन वन्दनाको साथमा तैरिऊ जस्तो नलागेको पनि होइन । न्यानो अंगालामो बाँधौं र उनको निधारमा चुम्वन गरौं जस्तो लाग्थ्यो । तर त्यसभन्दा वढी कहिले पनि सोचिन ।

त्यो दिन आयो । वन्दनाको सपनाको राजकुमार आयो । त्यो दिन हामी दुवैजना विमानस्थलमा नै थियौ । हाम्रो विमान पनि केही क्षण अगाडि मात्रै ल्याण्ड गरेको थियो । तर पनि म वन्दनासंगै गइन । वन्दनाले उनको राजकुमारलाई कुनै धक नमानी अंगालोमा बाँध्न पाउन भन्ने लाग्यो । यस्तो भेटमा कोही साथमा नभएको नै उचित ।

वन्दनाको जीवनमा वहार आयो । म खुसी भए । तर वन्दनालाई मिस गरिरहें ।

वन्दनाको जीवनमा धेरै वहार आयो, मेरो जीवनमा धेरै एक्लोपन थपियो । यो हामी दुवैमा आउने परिवर्तन स्वभाविक थियो ।

वन्दनाको राजकुमार आएको पहिलो दिन देखि नै शुभरात्रीको कामना सहितको एसएम्एस् विना ननिदाउने वानी परिवर्तन गर्न वाध्य हुनुपर्‍यो । शुभरात्री सन्देश मेरो लागि पेन किलर त भएका थिए अव त्यो पनि वन्द ।

एउटा पुरुषले मध्यरातमा शुभरात्रीको सन्देश पठाउँदा वन्दनाको पतिले के सोच्ला भन्ने पीर मनमा लाग्यो । त्यसैले मैले पठाउन सकिन । वन्दनाले के सोचिन् कुन्नि पठाइनन् । शायद ती रातहरुमा मेरो एउटा साथी छ भन्ने संझिने फुर्सद नै पाइनन् । या त्रास भयो मनमा, एउटा परपुरुषलाई शुभरात्री सन्देश पठाएको पतिले थाहा पायो भने सम्वन्धमा खटपट हुने हो कि ?

कसले विश्वास गर्छ, हाम्रो सम्वन्ध स्थापित मान्यता भन्दा माथि छ, परिभाषा भन्दा वाहिर छ ? मलाई मेरो भन्दा पनि वन्दनाको वारेमा नै वढी चिन्ता लाग्यो । म एक्लै ओछेनमा पल्टी रहेको वेला वन्दनाले वाथरुममा गएर भए पनि मलाई मात्रै शुभरात्रीको सन्देश पठाइ दिए त हुन्थ्यो नि भन्ने लाग्थ्यो । म कुरा बुझ्थें र उनलाई पठाउँदैनथें भन्ने लाग्थ्यो । मेरो शुभरात्रीको कामनाको उनलाई आवश्यकता नहुन सक्थ्यो तर मलाई भने झन् आवश्कता परेको थियो । किनकी म त झन् एक्लो थिए । तर पनि मन वुझाएँ ।

मेरो फ्लाइटको दिन आयो । म विमान उडाउन विमानस्थल गए । मनमा स्फुर्ति आयो । वन्दनासँग भेट्नका लागि पनि खुसी थियो मनमा । उनको अनुहारमा आएको फरकपन हेर्न म लालायित थिएँ वा भेट्न नै हतारिएको थिए तर मन विचित्र थियो ।

विमानस्थल पुगेपछि मात्रै उनी विदामा वसेको जानकारी पाएँ । मलाई नभनी विदा लिएकोमा भने चित्त दुख्यो । म विदामा वस्छु भनेको भए के विग्रिन्थ्यो र ? मनमनै प्रश्न गरें । शायद म एक्लो छु । त्यसैले मलाई उनको खोजी भएको छ । तर उनी अव एक्ली छैनन । त्यसैले मेरो खोजी भएन होला । एक्लो हुँदा धेरै संवेदनशील भइन्छ अव त्यो वन्दनमा लागु हुँदैन । म पनि मेरो जीवनसाथी टाढा नभइ दिएकोे भए यति वेचैन हुने थिइन ।

विमान उडाइरहँदा काममा व्यस्त भइएला र वन्दनाको यादवाट अलिकति मुक्त भइएला भन्ने सोचें । तर त्यसो भएन । विमान सिंगापुर पुर्‍याएपछि आफैले ककपिटमा उफ्रिदै गरेको अर्को मुसा देखें । अव विमान ग्राउण्डेड भयो र मुसाको खोजी सुरु भयो । मनमा झन् वेचैनी वढ्यो । यो मुसा र मेरो देशका नेता दुवै मलाई उस्तै लाग्यो । यिनलाई या त पक्राउ गर्नैपर्छ नत्र चकचक गरेर र काटकुट गरेर समाप्त पारी हाल्छन् । यी मुसाले मेरो जहाजलाई र नेताहरुले देशलाई समाप्त पार्न लागिरहेका छन् । तर म एक्लैले मनको तीतो पोख्न वाहेक के गर्न सक्थे र ?

राजनीतिक हस्तक्षेपले जीवनकै अन्तिम क्षणमा भएको जस्तो भएको थियो मेरो जागिर दिने विमान कम्पनी । विमान वा नागरिक उड्ययनसंग जीवनमा कुनै सम्वन्ध नभएका सिगार व्यापारी र साहित्यकारहरु मेरो कम्पनीमा निर्णायक तहमा आउँथे र कम्पनीलाई टाट पल्टाउँथे वा टाट देखाउँथे । हामी जीवनभर श्रम पसिना वगाउनेहरु व्रम्हलुट हेर्न र व्रम्ह्लुटपछि टाट पल्टिएका प्रतिवेदनमा चित्त वुझाउन वाध्य थियौं ।

वन्दना साथमा भएको भए पनि यति वेचैनी त हुने थिएन । मानिस हुँ । कोही न कोही त्यो पनि मन मिल्ने साथी भइदिएहुन्थ्यो भन्ने लाग्दो रहेछ । तर वन्दनाले एक कल फोन गरिनन्, एउटा एसएमएस पठाइनन् । अधुरो लागिरह्यो । एक दुई पटक त फोन गरे । औपचारिक कुरा भए । कति दिन त मलाई फोनमा वन्दना नै होइन कि जस्तो पनि लाग्यो । मैले कल गर्दा मात्रै कुरा हुने, अहँ उनले मलाई संझिएर कल गरिनन् । उनी विदेश उडेपछि त यो क्रम सदाका लागि अन्त भयो ।

सुरुसुरुमा त वन्दनाको एसएमएसको वानीलाई छुटाउन एनसेलमा शुभरात्री सन्देशको सव्सक्राइव गरे । तर त्यसमा गुगलवाट खोजिएका केही सन्देशहरु आउँथे र दोहोरिरहन्थे । वन्दनाले पठाएका जस्ता जीवन्त लाग्दैनथे । अनि अनसव्सक्राव गरे ।

यसै गरी, धेरै दिन निदाइन । इन्टरनेटमा रातभर वसे । फेरी जागिर नै विमान उडाउने । उडाउँदा उडाउँदै निदाइयो भने के गर्ने ? आफ्नो लागि भन्दा पनि यात्रुहरुको जिम्मेवारीवोधले सुत्न जान्थे । मेरी पत्नी साथमा भइदिएको भए शायद वन्दनाको एसएमएसको सहारा लिएर निदाउनु पर्ने त थिएन जस्तो पनि लाग्थ्यो । मेरो पत्नीको मोवाइलमा मेरो एसएमएस जान्थ्यो तर उनकोवाट रिप्लाइ गर्ने सेवा थिएन । अनि रिप्लाइ नभए पछि एकोहोरो पठाउँदा पनि जीवन्त हुने रहेनछ । एसएमएस पढिन् पढिनन्, प्रतिक्रिया के जनाइन्, केही थाहा नहुने ।

म पनि मेरी पत्नीसंग पुगेको दिन देखि तिमीलाई कहिले पनि संझिने छैन – कहिलेकाहिँ मनमनै वन्दनालाई भने । तर फेरी मनसंगै भने – यो संभव छैन, कुनै नाता छैन, कुनै सम्वन्ध छैन, मेरो श्रीमतीलाई जस्तो माया तिमीलाई गर्न पनि सक्दिन तर भुल्न पनि त सक्दिन, म तिमी जति निठुर हुन सक्दिन ।

एकदिन थुप्रैवेर इन्टरनेटमा अल्मलिए पछि ओछेनमा पल्टिए । श्रीमतीलाई संझिए । छोराछोरी संझिए र अन्तमा पनि वन्दनालाई संझिए । वोध हुने कुनै सम्वन्ध नै नभए पनि कतै न कतै वन्दना दिलमा थिइन् र रही रहनेछिन् । अव मोवाइल ओछेनमा राख्ने पहिलाको वानी पनि परिवर्तन भइसकेको थियो । किनकी वन्दनाको शुभरात्री सन्देशको एसएमएस आउँदैनथ्यो ।

मध्यरातमा एसएमएसको संकेत सुनें ।

विश्वास नलागी गएर हेरें ।

वन्दनाको एसएमएस थियो ।

लेखिएको थियो – अधुरो लाग्यो ।

(श्रोत :- Nepalplus )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.