बिद्रोहीको सपना

~ओमप्रकाश निरौला~

“युद्धबाट र्फकदै गर्दा जङ्गली जनावरको शिकार गर्ने जुक्ति पलायो साथीहरूमा” । केही शिकार पनि गर्‍यौं हामीले । मृग, जरायोहरू मार्न सफल भयौं । अति नै भोग लाग्दा कस्तो हुन्छ भन्ने राम्रो अनुभुति भयो त्यतिबेला । शिकार गरेका मृग र जरायोको काँचो मासु ब्लेडले (पत्तीले) चिर्दै चिर्दै खायौं । पकाएर खानेसम्म पनि फुर्सद थिएन । एकातिर भोक अनि अर्कोतिर दुस्मनले घेरा हाल्ला भन्ने डर । मर्नुभन्दा बहुलाउनु निको भन्ने उखान सम्भिmँदै मैले पनि मृगको काँचै मासु खाएँ । डाक्टरहरूले पनि हामीसँगै खाए । मलाई एउटा कुरा अचम्म लाग्यो, मैले कहिलेकाहीँ टेलिभिजनका च्यानलहरूमा केहीकेही मान्छेहरूले जङ्गली जनावर र चराचुरुङ्गीलाई मारेर अलिअलि पोल्दै अनि कहीलेकाहीँ काँचै खाएको देखेको थिएँ । त्यस्तो देख्दा मलाई घीन लागेर आउथ्यो । कोहीकोही मान्छे त जनावर नै बन्न सक्दारहेछन् भन्ने पनि लाग्थ्यो । तर जब म आफैंले मृगको मासु काँचै खानुपर्ने भयो, त्यतिबेला मलाई एकरति पनि घीन लागेन । बच्चाले चकलेट खाए जसरी त भन्दिँन, तर रमाइलै मानेर खाएँ मैले । “

युद्ध सिद्धिएपछि पनि निरन्तर हामी दबाबमा परिरहेकै बेला एउटा हवाइजहाज आयो, जसले हामीलाई देख्यो । त्यसकोलगत्तै हेलिकप्टर आयो र हेलिकप्टरले गोली हान्न थाल्यो । हामी जङ्गलभित्र छिर्‍यौं र रूख रूखमा अढेस लागेर सुरक्षित हुन थाल्यौं । लगत्तै हेलिकप्टरले बम खसाल्न थाल्यो । हाम्रो कम्पनी कमिसारले आफ्नो सेटमा मिटर घुमाएपछि हेलिकप्टरमा बोलेको आवाज पनि सुनिन थाल्यो । जङ्गल पूरै घनाखालको थिएन । केही रूख र त्यसपछि खाली ठाउँ थियो । हेलिकप्टर केही बेरमा हराउँथ्यो । सायद गोली, बमहरू लिन जान्थ्यो होला । हाम्रो टोली विकेन्द्रित तरिकाले रक्षा गर्दैगर्दै पछाडि सर्दै थियो । दुश्मनको हेलिकप्टरको आक्रमणमा परी कमरेड नमूनाले सहादत प्राप्त गर्नुभयो ।

त्यसरी आफ्नो टोलीलाई बचाउँदै पछाडि सर्दै गर्दा मैले एकजना महिला सहयोद्धलाई अत्यन्तै दुःखलाग्दो, मार्मिक, अवस्थामा देखेको थिएँ । उहाँको शरीर पातलो थियो । उहाँको घुँडा चाहिँ चुँडिएको रहेछ सायद बमले होला । देख्नेवित्तिकै मेरो त मनै सिरिङ्ङ भयो । एकछिन त म हेरेको हेर्‍यै भएँ । घुँडा चुँडिएर खुट्टा उछिट्टएिको थियो । उछिट्टएिको खुट्टामा सेतो जुत्ता पनि सँगै थियो । घुँडाबाट रगत ह्वाल ह्वाली बगिरहेको थियो । टोलीको डाक्टरले ब्लिडिङ रोक्ने औषधि र इन्जेक्सन त दियो, तर ब्लिडिङ रोकिएन । त्यहाँबाट अघि बढ्दा पनि त्यही तस्बि भलझली आँखामा आइरह्यो । कैयौ दिनसम्म पनि त्यो दृश्य मेरो मनबाट हटेन । अहिले पनि मलाई पूरै सम्झना छ त्यो दृश्यको । केही समयपछि नै ती कामरेड सहादत भएको खबर आयो । सुन्दा साहै् दुःख लाग्यो ।

ब्याक सर्दै जाँदा बेलुकीपख एउटा घरमा पुगियो । घर एकदमै सामान्य मान्छेको जस्तै थियो । घरमा पनि एकजना पुरुष मात्र थिए । घर नजिकै भएको गोठमा केही गाईवस्तु र बाख्राहरू थिए । धेरै थकाइ लागेको हुनाले अन्य कुरालाई त्यही थाँती राख्दै बास मागियो । भोक ,प्यास, थकान सबैलाई विश्राम दिने आशयले बास मागियो तर त्यो घरको मान्छेले बास दिन मानेन । नजिक अन्य घरहरू पनि थिएनन् । हामीसँग त्यहाँबाट अन्त गएर बस्न सक्ने कुनै सम्भवना पनि थिएन । अनि उसैलाई थर्काएर बस्यौं । बास बस्न दिइनस् भने … भनेर हप्कायौ । हाम्रो युद्ध त उसका लागि पनि थियो । सामान्यतयाः हामी जनताहरूप्रति अत्यन्तै नरम र सम्मानित व्यवहार गथ्र्यौं तर वाध्यतावशः हामीले त्यसलाई थर्काएर बस्यौं । सबै नियमहरू युद्धमा पालना गर्न नसकिने रहेछ । वा भनौं सिद्धान्त र व्यवहारमा फरक अवश्य पर्ने रहेछ भन्ने लाग्यो मलाई त्यतिबेला ।

त्यस घरमा बस्दा हामी दशजनाको टोली मात्र थियौँ । हामीसँग केही हतियार पनि थियो । एउटा एसएमजी र केही एसएलआर । भोक र निन्द्राले व्याकुल थियौँ हामी । खानेकुरा पनि खास केही पाइएन । सातु (मकै भुटेर पिसेको पिठो) भेट्टाइयो र त्यही खाइयो ।

रक्षात्मक चरणबाट गुजँ्रदै गरेको सेनाको टुकडीमाथि एक्कासी दुश्मनको सेनाले गर्ने हममला गरेझैं डाइरियाका जीवाणुहरूले मलाई हमला गरे । मलाई डाइरिया भयो । एकपछि अर्को गर्दै समस्या बढ्दै गए । डाइरिया पनि अनौठै खालको भयो । मलाई त्यस्तो तरिकाले कहिल्यै पनि पखाला चलेको थिएन । सुरुमा एक ढेड घण्टाको फरकमा हुँदै थियो, बिस्तारै आधा-आधा घण्टाको अन्तरालमा हुन थाल्यो । पानीजस्तो दिसा खललल गइरÅयो । त्यसले मेरो शरीरबाट के-के लग्यो के के, हिँड्नलाई पनि निकै कष्ट हुन थाल्यो । पाइला सार्नै सकिन्न जस्तै भयो यद्यपि बाध्यात्मक परिस्थिति रहेकाले हिँड्नै पथ्र्यो । पानी पनि भने जति खान पाइएन । के भएर हो, धन्न पेट चाहिँ दुखेन । दिसा जाने बेलामा चस्स घोचेजस्तो हुन्थ्यो, पेट कटक्क खान्थ्यो । निरन्तर रूपमा भने पेट दुखेन ।

निरन्तरको हिँडाइ र पखालाले लखतरान भएर बेलुकीतिर गाउँको एउटा घरमा बास बस्न पुगियो । सानो परालले छाएको घरसँगै जोडिएर भित्तापट्टी रहेको एउटा सानो कोठा । घर अगाडि सानो आँगन, त्यस अगाडि एउटा खोल्मा । गोठको तल्लोपट्टी गाईवस्तुहरू घाँस खाएर रमाइरहेका, केही बाख्राका पाठाहरू पनि आँगनमा कुखुरासँगै खेल्दै गरेका । त्यहाँ पुगेपछि मलाई धेरै राहत मिल्यो । सर्वप्रथम त टन्न पानी खान पाइयो । साथै त्यो घरमा कहिलेकाहीँ झाडापखाला लाग्न सक्छ भनेर ल्याएको औषधी पनि रहेछ । एउटी बहिनीले ल्याएर दिइन् । त्यो पनि खाएँ अनि अन्य कुराको वास्ता नगरी म ओछयानतिर लागें ।

म बिरामी भएको थाहा पाएर घरका बाबैले मलाई त्यही भित्तापट्टी रहेको कोठामा सुत्ने प्रबन्ध मिलाइदिए । म खाना नखाने भन्दै कोठामा छिरे । सुत्ने ठाउँ सफा राम्रो र व्यवस्थित थियो । पछि साथीहरू चाहिँ त्यो गोठको खोल्मामा परालको ओछयान लगाएर सुतेछन् । एकजना साथी, जसले ओढ्ने पनि भेटेछन् उनी परालमाथि सुतेर पनि ओढ्ने पाएकोमा खुसी थिए ।

त्यो घरमा पनि लगभग एक घण्टाको फरकमा मलाई पखाला चलिरह्यो । दुई तीन पटक बाहिर गएपछि भने मलाई अलि आराम भयो । सायद औषधिले काम गरेको हुनुपर्छ । त्यसपछि चाहिँ निन्द्रा लाग्छ कि जस्तो लाग्यो र ओछयानमा पल्टिएँ । झकाउन मात्र के लागेको थिएँ, कोठामा केही छिरेजस्तो लाग्यो । मनमा हलुका डरको महसुस हुँदै थियो । एकैछिनमा मेरो डर हरायो अनि शङ्का पनि । जब त्यो आकृतिले सलाई कोर्‍यो र टुकी सल्कायो । टुकी बलेपछि थाहा भयो कोठामा छिर्ने त त्यही बहिनी पो रहिछिन् जसले मलाई केही समय अगाडि औषधि दिएकी थिइन् । उनले दाइ निदाउनुभयो कि ? भनेर सोधिन् । नुनचिनी पानी बनाएर ल्याएकी रहिछन् । बिस्तारै गिलासमा लगाइन् र मलाई हातमा दिइन् । मैले उनलाई हेरिराखें । पिउन लगाइन् । मैले उनको अनुहार हेर्दै हेर्दै एक गिलास पानी पिएँ । त्यसले मलाई धेरै राहत दियो । उनी बाहिर निस्किइन् ।

एकैछिनपछि ती प्यारी बहिनी एउटा बटुको लिएर फेरि भित्र पसिन् । अघि घरको काम, थान्कोमुन्को यताउता गर्दागर्दै समय नै मिलेन, बल्ल सबैजना खाना खाएर सुत्न जानुभयो र मैले तपाईलाई थोरै जाउलो बनाएर ल्याइदिएकी छु । सेलाएर ठिक्क पारेर ल्याएकी छु, खाएर सुत्नुस् । यति भनेर उनी मेरो छेउमा आइन् र मलाई बटुको थमाइदिइन् ।

मैले बटुको समाएँ । केही बोलिँन । म एउटा अपरिचित मान्छे । मेरा लागि किन यस्तो दुःख गरेको होला भन्ने लाग्यो । एउटा अपरिचित मान्छेमाथि उनले देखाएको मायाले मेरो शीर निहुरियो । मैले आमालाई सम्झेंं । यस्तो माया त मलाई आमाले मात्र गर्नुुहुन्थ्यो । त्यो सम्झेर मेरा आखाँहरू एकाएक रसाए । मुटुको धड्कन नै रोकिन्छ कि जस्तो भयो । धेरै समय पछाडि मलाई कसैले यति धेरै माया गरेको थियो । उनी एकछिन उभिइरहिन् । मैले नजानिँदो पाराले आँसु पुछें । उनले देखिन् वा देखिनन् मलाई थाहा भएन । जब म जाउलो खान थालें तब मात्र उनी ल त खाएर आराम गर्नु भन्दै बाहिर निस्किइन् ।

मैले बल गरेर अलिकति जाउलो खाएँ । उनी बाहिर निस्किएपछि म सोच्न थाले । यी अबोध नारीभित्र कति धेरै माया छ, कति धेरै प्रेम छ, कति धेरै स्नेह छ । उनले मलाई के सम्झिएर सेवा गरेकी होली ? उनको मनमा मेरो कस्तो चित्र होला ? केको रूपमा उनले मलाई हेरेकी होली ? एउटा बिरामीको रूपमा ? कि दाइको रूपमा ? कि साथीको रूपमा ? कि प्रेमीको रूपमा ? यस्ता अनेकौंखालका तरङ्गहरू मेरो मनमा आइरहे ।

यस्तै-यस्तै कुरा खेलाउँदै धेरै समय बिताएँ मैले । मलाई ऊ मेरी आमा हो जस्तो लाग्यो । ऊ मेरी बहिनी हो जस्तो लाग्यो । मेरी साथी अनि मेरी प्रेमिका हो जस्तो लाग्यो । त्योभन्दा पनि ऊ मदर टेरेसा हो जस्तो लाग्यो, फ्लोरेन्स नाइटिङ्गेल हो जस्तो लाग्यो ।

यस्तै सोचाइमा डुब्दाडुब्दै म निदाएछु । भोलिपल्ट बिहान साथीहरूले सबेरै उठाए । हामीले छिट्टै नै त्यो ठाउँ छोड्नुपर्ने थियो । छुटेको टोलीसँग पनि सम्पर्क गर्नुपर्ने थियो । फेरि दुस्मनले घेर्ला भन्ने पनि डर थियो । सबेरै हिँड्नु पर्ने भएकाले त्यस घरका बुबासँग बिदा मागेर हिड्यौं हामी । हिँड्ने बेलामा ती बहिनीसँग बोलुँला, परिचय गरुँला र उनलाई धन्यवाद दिउँला भन्ने लागेको थियो । तर मेरो चाहना पूरा हुन सकेन । युद्धमा चाहेर पनि कति कुरा गर्न नपाइने रहेछ ।

(श्रोत :- Onlinekhabar )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.