कथा : प्रेरणा

~हरिमाया भेटवाल~Harimaya Bhetawal

प्रेरणा ……. ।

म कहिल्यै पनि भुल्न सक्दिन उसलाई । यो नामलाई र नामरुपी अनुहारलाई । मेरा जिन्दगीका ती दिनहरु जो उसको सामिप्यतामा विते । ती अतीतहरु जो आज पनि वर्तमान झक्झाउँछन् प्रेरणा …….. । मप्रति उसको धारणा जे जस्तो भएपछि म उसलाई आज पनि प्रेम गर्छु, श्रद्धा गर्छु । उसको सम्झनाहरुबाटै मात्र भएपनि आनन्दित हुने गर्छ । त्यसैले नै होला म चाहेर पनि भुल्न सक्दिन । भुल्न त उसले पनि सकेकी रहिनछ । त्यसैले यो पत्र ……..पि.एम.ले भर्खर मात्र दिएर गएको । पत्र भित्र कौतुहल सबैलाई हुन्छ, मलाई पनि छ । त्यसैले पत्र खोलेर म पढ्न थाल्छु । पत्रमा शिष्टाचारका केही शब्दहरुको साथै आफ्नो लोग्ने पूर्ण रुपमा स्वस्थ भइसकेको खवर अनि विशेष आभार र सम्झना व्यक्त गरेकी रहिछ उसले ।

कति स्वच्छ, कति उच्च र कति अपनत्वले भरिएको छ यो पत्र । म पुनः दोहोर्याएर पत्र पढ्छु । अनि मात्र आश्वस्त हुन्छु । घडि हेर्छु, भर्खर चार बजेको रहेछ । पाँचबजे कार्यालय बन्द हुन्छ । तर अझ एक घण्टा त बाँकी नै छ । म सोच्दछु कति लामा छन् दिनहरु, काट्नै गाह्रो । कुनै बेला त्यो समय पनि थियो, र मलाई दिनहरु वितेको पत्तै हुँदैनथ्यो । छोटा लाग्दथे दिनहरु, म चाहन्थेँ घडिको सुई पनि टक्क बन्द होस् र दिनहरु नजिकियून् । तर पाँच बज्दथ्यो, ऊ फर्कन्थी । म उसलाई गइरहेको हेरिरहन्थेँ घडीको सुई नरोकिएपनि सास रोकेर ।

साँच्चै नै साहै्र चाहन्थेँ म उसलाई । गम्भीर अनुहार, टोलाइरहने आँखाहरु र आवश्यकता भन्दा बढी कसैसँग नबोल्ने यही त थियो उसको विशेषता । हुन त ऊ एउटा टाइपिस्ट भएर आएकी थिई यो कार्यालयमा । तर के कुराले हो कुन्नी ऊ यहाँ आएपछि उसको व्यक्तित्वले मेरो दिमागमा यस्तो टाईप गरिदिएको थियो कि म उसबाट प्रभावित नभई बस्नै सकिन, उसको अनुहार जो सधैं एउटा पीडा बोकेर हाँस्न खोजिरहे झैं लाग्दथ्यो । एउटा कौतुहलता, जसलाई केलाउन खोज्दा म उसको सामिप्यमा आएँ ।

‘किन तिमी यस्तो गम्भीर प्रेरणा ?’ एक दिन सोधेको थिएँ मैले । ‘किन ?’

तिम्रो अनुहार पीडा बोकेर हाँस्न खोजेजस्तो लाग्छ मलाई ।

‘म पीडा बोकेर हाँस्न खोजेझैं लाग्छ तपाईँलाई, तपाईँ भ्रम बोकेर बाँच्न खोजेझैं लाग्छ मलाई ।’

‘किन ?’

‘म प्रति तपाईँको धारणा देखेर ।’

तर प्रेरणा ……..

छाडिदिनुहोस् यस्तो कुरा ।

ऊ नमिठो पाराले मुस्कुराउँदै मेरो कुरा टारिदिन्छे ।

म सधैं उसलाई गहिराईबाट नियाल्न खोज्थें । ऊ सधैं मलाई सतहमा छाडिदिन्छे । तर म भित्रको कौतुहलता यथावत नै रह्यो ।

‘जिन्दगी के हो प्रेरणा ?’ जिन्गदीको् कुनै निश्चित अर्थ छैन जस्तो लाग्छ मलाई । जिन्गदीको सन्दर्भमा सबै व्यक्तिहरुको आ–आफ्नै परिभाषा हुन्छ । जिन्दगीलाई मान्छेहरुले आफूसँग गाँसेर परिभाषा दिन्छन् । त्यसैले सबैको जिन्दगीप्रतिको धारणा बेग्लाबेग्लै हुन्छ । जस्तो तपाईँको जिन्गदीप्रतिको धारणा एउटा होला र मेरो एउटा होला । ‘जस्तो तपाईँको धारणा सुनौं न त ?’ म उसलाई कोट्याउने प्रयासमा थिएँ ।

‘मेरो कुरा गर्नुहुन्छ भने मेरो विचारमा जिन्दगी भनेको बाँच्नु हो ।’

‘मात्र बाँच्नु ?’

‘मेरो विचारमा ।’

‘बरु तपाईँको विचारमा भन्नुस् त ?’

ऊ उल्टै मलाई कोट्याउँछे ।

म …….. । मेरो त निश्चित धारणै छैन । किनकि मैले त जिन्दगीलाई अहिलेसम्म गहिराइबाट अनुभव गरेको छैन । म अकमक्क हुँदै उत्तर दिन्छु ।

जिन्दगीको कुरा पनि तपाईँ आफै उठाउनुहुन्छ र जिन्दगीप्रतिको धारणा पनि छैन भन्नुहुन्छ ? कस्तो गजब ।

यसरी म कुरा उठाउँथे, ऊ मेरो कुरामा साथ दिन्थी । उसको कुरा र उसको सामिप्यता मलाई आनन्ददायी लाग्थ्यो ।

त्यसैले म सधैं लालायित रहन्थेँ उसको सामिप्यता पाउनको लागि । तर पाँच बज्दथ्यो, ऊ फर्कन्थी र म भित्र शुरु हुन्थ्यो केही मौन छट्पटाहट ।

उसको व्यवहार र कुराहरु …… कति गहकिला छन्, अनुभवले पोख्त भएका । जिन्दगीलाई बाँच्नुको अर्थ लगाउँछे किन ? म उसको धारणालाई एकान्तमा केलाउँछु । कस्तो मान्छेले जिन्दगीलाई बाँच्नुको अर्थ लगाउँछन् ? मान्छेले जिन्दगीलाई जिउँछन्, कोही आँतको लागि, कोही नामको लागि त कोही रमाइलो र मनोरञ्जनको लागि । तर कोही मान्छेहरु जिन्दगीको उद्देश्य नै बाँच्नु ठान्दछन् । यो धारणा त जिन्दगीबाट निसास्सिएकाहरुले मात्र लगाउँछन् । जसका रहरहरु मरिसकेका छन्, उनीहरुको धारणा हुन सक्छ बाँच्नु । बाँच्नु सबैलाई पर्दछ तर बाँच्नुको औचित्य ? मान्छेहरु बाँच्छन् तर बाँच्नुको पनि औचित्य हुनु प¥यो नि ! के प्रेरणाको जिन्दगीप्रतिको नैराश्यताको अभिव्यक्ति हो त यो ? तर उसले किन निराश हुनु प¥यो ? के कुरामा अपूर्ण छे र ऊ ? सबै कुरामा पूर्ण देख्छु म । राम्री छे, पढेकी छे, नोकरी छ सायद ………………. गरीवीले …….., गरीवीले मान्छेहरु निराश हुनु पर्छ त ? उसको टोलाइरहने आँखाहरु र गम्भीर अनुहार …… । अवश्य पनि केही … ! म उसलाई लिएर अनेकौं अड्कलबाजीहरु लगाउँछु । तर मेरो नाप तौल मभित्रै सीमित रहन्छ । म महसुस गर्दैछु मेरो कौतुहलताले म ऊसँग नजिकिंदैछु, धेरै नजिकिंदै छु । यतिसम्मकी उससँगको एकछिनको विछोड पनि असह्य हुन थालेको थियो । मेरो प्रेम मभित्रै सीमित थियो । तर अब मैले यो प्रेमलाई उसको अगाडि अभिव्यक्त गर्नैपर्ने थियो ।

‘प्रेरणा यो कुरा तिमीलाई म अगाडि नै भन्न चाहन्थेँ । ऊ अफिस आउने बित्तिकै मैले आफ्नो कोठामा बोलाएर भनेँ ।’

‘के कुरा भन्नुहोस् न ?’

ऊ आश्चर्य भएर मलाई हेर्न थाली ।

‘तिमी अन्यथा नलगाउ प्रेरणा … म ….. ।’ मेरो कुरा घाँटीमै अड्क्यो ।

‘के कुरा भन्नुहोस् न ?’

‘प्रेरणा, म तिमीलाई प्रेम गर्छु ।’ त्यसैले …… मैले एकैसाथमा भनिदिएँ ।

‘तपाईँ ?’

ऊ एकटकले मलाई हेर्न थाली र एकछिन पछि टाउको निहुराएर आँसु झार्न थाली ।

‘तिमीलाई नराम्रो लाग्यो मेरो कुरा ?’ मैले डराउँदै प्रश्न गरेँ ।

‘हैन ।’ तर ऊ आँसु झार्दै नै थिई ।

‘कसरी ?’

‘तपाईँलाई थाहा छ, म विवाहित छु ।’ उसले विस्तारै मलाई जवाफ फर्काई ।

‘प्रेरणा….. !’ म आश्चर्यचकित भएर एकटकले उसलाई हेर्न थाल्छु ।

‘हो, म विवाहित छु ।’

‘तिमीले मलाई पहिल्यै किन भनिनौ ?’ बज्रपातले घायल भएर म विस्तारै सोध्छु ।

‘तपाईँले मलाई सोध्नु भएन, मैले भनिन ।’

‘मैले विहे गरेकी छु भनेर सुनाउँदै हिंड्नु पनि त भएन ।’

‘अनि तिम्रो श्रीमान् ?’

‘यहीँ हुनुहुन्छ ।’

म अब उसलाई अरु कोट्याउने आँट गर्न सक्दिन । समयले कतिखेर फट्को मार्छ थाहै पाइँदैन । दिनहुँ कति पाइलाहरु यो कोठामा छिर्छन् र कति बाहिरिन्छन् । मान्छेहरु कति बदलिए तर प्रेरणा त्यस्तै छे । त्यही टोलाइरहनु आँखाहरु र त्यही गम्भीर आनुहार पीडा बोकेर हाँस्न खोजेझैं ।

मेरो प्रेम मरेको थियो ……. तर कौतुहलता मरेको थिएन । प्रेरणा किन यति गम्भीर छे ? के उसको पारिवारिक जीवन सुखी छैन ? के उसलाई दुःख छ ? आदि–ईत्यादि धेरै कुराहरु सोच्थें म उसको विषयमा ।

‘तिम्रो श्रीमान्सँग मलाई भेटाउँदिनौ प्रेरणा ?’ मैले उसलाई एकदिन सोधेँ ।

‘भेटाउँला कुनै दिन ।’ विस्तारै मेरो उत्तर दिई उसले ।

तर उसको अनुहार गम्भीर हुँदै गयो ।

‘प्रेरणा …. एउटा कुरा सोधुँ ?’

उसले नबोले मेरो अनुहारमा टोलाउन थाल्छे ।

‘तिमी आफ्नो परिवारमा खुसी छैनौ जस्तो लाग्छ मलाई ।’

‘मान्छेको सुख, दुःख अनुहारमा लेखेको हुन्छ र ?’ ऊ झस्कँदै जवाफ फर्काउँथी ।

‘त्यो त हुँदैन तर ….. ।’

ऊ मौन हुन्थे । म भित्रको उत्सुकता म भित्रै गाडिन्छ ।

एकदिन ऊ अफिस आउँदिन ……. । दुई दिन आउँदिन……. तीन दिन आउँदिन । म भित्रको छट्पटी बढ्न थाल्छ । म सोच्दै हुन्छु । के भयो उसलाई ? किन अफिस आईन ??? त्यही सोचाइमा रुमलिंदै म खोजी–खोजी भौँतारिएर उसको कोठामा पुग्छु । त्यो खण्डरझैं तेर्सिएको पुरानो घरको छिंडीको कोठा । म ढोका ढक्ढक्याउन पुग्छु ।

‘तपाईँ !’ ऊ ढोका खोलेर अवाक् भएर हेर्न थाल्छे ।

‘किन र ? म यहाँ आउनु हुँदैन ?’ म नऔपचारिक व्यङ्ग्यले उसलाई प्रहार गर्छु ।

‘त्यसो होइन ।’ ऊ लज्जित भएर मेरो व्यङ्ग्यलाई फर्काउने प्रयास गर्छे ।

‘तिमी अफिस आइनौ, कतै केही भयो कि भन्ने शंकाले … ।’

‘साँच्चै भित्र बोलाउन्नौ … ?’ ढोकामा उभिएर कुरा गर्न नरमाइलो लाग्दै थियो ।

‘ए …! आउनुहोस् न ।’

ऊ ढोका छेउमा उभिएर मेरो स्वागत गर्छे । भित्र गएर म एउटा पुरानो कुर्सीमा बस्छु । थकाईले मेरो मुख सुकिरहेकोले होला ऊ मेरा लागि पानी लिन भित्र पस्छे र आँखाहरुले उसको कोठालाई केलाउँछु । पुरानो र जर्जर भइसकेको त्यो कोठा । बाँच्नको लागि अति आवश्यक सामानहरु मात्र राखिएका छन् । तर सफा, उज्ज्वल प्रेरणा जस्तै, उसको हृदयजस्तै ।

‘पानी लिनुहोस् ।’ ऊ पानी लिएर मेरो अगाडि उभिइरहेकी हुन्छे ।

‘ए ए ए ए ……. ।’ म झस्किन्छु र म उसको हातबाट पानी लिएर एकै साथमा पिउँछु ।

‘को हो प्रेरणा ?’ भित्रबाट दयनीय पाराको मसिनो स्वर आउँछ ।

‘मेरो सर !, अफिसको सर आउनु भएको छ बाबा ।’

ठूलो स्वरले मेरो परिचय दिन्छे ।

‘को हो प्रेरणा ?’

म विस्तारै उसँग भित्रबाट बोल्ने व्यक्तिको परिचय सोध्छु ।

‘मेरो श्रीमान् !’

‘किन विरामी हुनुहुन्छ ?’

ऊ मौन हुन्छे । सायद यही कारणले ऊ अफिस नआएकी हुन सक्छे ।

‘तिम्रो श्रीमान्सँग भेटाउन्नौ ?’ म तिम्रो श्रीमान्सँग भेट्न चाहन्थें ।

‘हिँड्नुहोस् न ।’ ऊ असजिलो पाराले स्वीकार गर्छे ।

खाटमा सुतिरहेको त्यो निर्जिव जस्तो व्यक्ति …….. । म अभिवादन गर्छु । ऊ टाउको हल्लाउने प्रयास गर्छ ।

‘कति दिन भयो ?’ म विस्तारै सोध्छु ।

‘तीन वर्ष ।’ ऊ सहज स्वरमा जवाफ फर्काउँछे । म झस्किन्छु ।

‘तीन वर्ष भइसक्यो ?’ यो व्यक्ति विरामी भएको ? यो व्यक्ति ……. , यो खाटमा……. । म एकटकले उनको अनुहार हेर्छु । ‘के भएको ?’ म सहज हुने प्रयास गर्छु ।

‘पक्षघातको रोगी हुँ म । हातखुट्टा केही चल्दैनन् ।’ मैले टेकेको धर्ती कसैले तानिरहे जस्तो लाग्छ मलाई । म लर्वराउँछु । त ऊ बोल्दै हुन्छ । ‘तीन वर्ष भयो दुर्घटनामा परेको थिएँ । त्यहीँबाट यस्तो भयो मलाई । जिन्दगी र मृत्युको दोसाँधमा छु । प्रेरणा नभएको भए म त्यही बेला मरिसक्ने थिएँ । उसको सङ्घर्ष र पसिनाबाट म बाँचेको छु, नत्र …….। औषधि उपचार सबै उसैको त भरमा छ । म त यसरी जिउँदो लास भएको तीन वर्ष भइसक्यो ।’

‘के भन्छन् डाक्टरहरु ? प्रेरणा !’ म मसिनो स्वरमा सोध्छु ।

‘ठीक हुन्छ भन्छन् । तर एकफेर बाहिर लान पर्छ रे ।’ उ टाउको निहुराएर बोल्छे ।

फर्कँदा बाटोमा म सोच्दै हुन्छु, प्रेरणा किन यति गम्भीर थिई ? किन उसको आँखाहरु टोलाइरहन्थे ? किन अनुहार पीडा बोकेर हाँस्न खोजेझैं लागिरहन्थ्यो ? किन उसको जिन्दगीको धारणा त्यस्तो थियो ? मेरा सबै कौतुहलताहरु ऐनाझैं स्पष्ट भइसकेका थिए मेरै अगाडि । त्यो प्रेरणा, उसको त्यो सङ्घर्ष, त्यो लोग्नेप्रतिको प्रेम । म उसको बलिदानी प्रेमलाई टुक्र्याउने प्रयत्न गर्दै थिएँ । म जति उसलाई सम्झन्थें त्यति नै आफूलाई तुच्छ महसुस गर्दै थिएँ ।

त्यसपछि म प्रेरणालाई अझै प्रेम गर्न थालेको थिएँ, एउटाको सम्मानको प्रगाढ प्रेम । मैले उसलाई एउटा सम्मानित दृष्टिले हेर्न थालेको थिएँ । उसको सङ्घर्ष, उसको प्रेम मेरा लागि आदर्श बनेको थियो । त्यसपछिका दिनहरुमा म उसको लोग्नेलाई भेट्न उसको कोठामा गइरहन्थेँ । केही समयको अन्तरालपछि ऊ मेरो अफिसमा आई ………. अनुहारमा खुसी थियो । कुनै एउटा सामाजिक संस्थाले सहयोग गर्ने भएछ । त्यसैले श्रीमान्को उपचारको लागि बाहिर जाने भएकी रहिछे ऊ । म हर्षित भएँ र सक्दो सहयोग गरी विदा गरेँ । प्रेरणा आफ्नो लोग्नेलाई लिएर गई । उसको उपचार भयो, उसको लोग्ने स्वस्थ भयो । उसले मलाई अझै पनि विर्सिएकी रहिनछ त्यसैले त यो पत्र पियनले भर्खर मात्र दिएर गएको । प्रेरणा मेरो सुख दुःखको प्रेरणाको स्रोत बनेकी छे । आज पनि उसको सङ्घर्ष, उसको प्रेम मेरो आदर्श बनेको छ ।

प्रेरणा…… मात्र प्रेरणा ।

(श्रोत :- Onlinekhabar )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.