पुस्तक अंश : ऊ असुरक्षा मान्छे

~अमर न्यौपाने~

amar neupane

बाल्यकाल बिर्सनकै लागि हो । तर, जुन कुरा बिर्सन सकिँदैन, त्यो मर्ने बेलासम्म पनि झन् सम्झिरहिन्छ जस्तो भइरहेछ ।

घाम उदाउनै लागेको पूर्वको रातो आकाश हेरेर आफू जन्मेको सम्भिmन खोजी । सम्झिन नसकेर आमाको मुखबाट सुनेकै भरमा सम्झी । सुनेको कुरा सम्झिन सजिलो हुँदो रहेनछ । उसलाई यस्तै लाग्यो ।

सम्झिएर अतीत छाम्ने प्रयत्न गर्दै एक्लै मनमनै बोल्न थाली- सल्यानको निगालचुगा गाउँमा जन्मेकी अरे म, आमा सुतेकै ओछ्यानमुनि । जन्मिएर रोएपछि मात्र ब्यूँझेका अरे बा । कस्तो गहिरो निद्रामा सुतेकाAmar Neupane सुत्न पनि ? दिनभरिको कामले थाकेर होला नि ।

कति खप्न सकेकी आमाले पनि ? नानी पाउने व्यथा लाग्दा पनि बालाई नउठाउने ? मलाई भने खप्ने कुरा के थाहा जन्मनेबित्तिकै ?

धरती छुनासाथ रोइछु च्याहाँ… च्याहाँ… च्याहाँ… ! बा ब्यूँझेछन् । छोरा भयो कि छोरी ? सोचेछन् । उज्यालो भएपछि थाहा भयो अरे- छोरी जन्मेकी रहिछ । दस महिनासम्मको जिज्ञासा र कुतूहलताको थाहा छामेर भए पनि लिनुपर्ने हो आमाले त अँध्यारोमै ।

आमाका कुरा- प्रजातन्त्र जन्मेकै वर्ष छयालीस सालको अन्तिम महिनाको अन्तिम गतेको अन्तिम समयमा उज्यालो नहुँदै जन्मेकी अरे म । जन्मेको केही समयपछि उज्यालो भयो अरे । उज्यालो पहिलेको जस्तै लागेर आमालाई प्रजातन्त्र आएको हो कि होइन, शङ्का लागेको थियो अरे । आफ्नै कानले रेडियोमा सुनेकाले पत्याएका बाले बुझाएजस्तो गरेपछि आमाले बुझेजस्तो गरेकी अरे ।

यी सबै सुनेको भरमा उसले सम्झिएका कुरा । बाल्यकाल सुखद होस् कि दुःखद, बच्चाका लागि के फरक पर्छ र ? उसलाई पनि केही फरक परेन । सबै बच्चा हुर्किने तरिकामा हुर्किई ऊ । आमा र समय मिलेर हुर्काए । आमा र समयमा कसको भूमिका बढी भन्ने कुरा टुहुरा केटाकेटीलाई थाहा होला । एउटै त रहेछ आखिर सबैको हुर्किने अभौतिक प्रक्रियाको भूमिका ।

बाको अनुहार सम्भिmने प्रयास गर्दा अरु सम्झिन्न । तमाखु तानेर मुखबाट धूवाँ निकालेको र त्यो धूवाँमा आफू हराएको सम्झिन्छे । लुकेर बाको तमाखु तान्न लाग्दा उसको पालोमा चिलिममा आगो निभिसकेको हुँदो रहेछ । धूवाँ आउँथेन । पानी मात्र कराउँथ्यो । हुक्काको पानी कराएको आवाजसँग रमाउँथी ।

डोको बुनिरहेको बेला बाले, डोकाको आँखा गनेर बसेको, चोया काड्दा हात काटेको, बाले रक्सी खाएर आमालाई पिटेको, पिटेपछि झन् माया गरेर फकाएको, तर आमाको अनुहार बासँग धेरै बेरसम्म रिसाएको सम्झी ।

अझै अगाडि सम्झी- घरमा बसिसाद्धे थिएन । बन्दुक लिएका मान्छेहरु आकोआई गर्थे । बन्दुकको भन्दा बन्दुक बोक्ने मान्छेको बढी डर भयो ।

त्योभन्दा पनि डर हैजाको भयो । बर्खाको बेला । एक्कासि फैलिएको हैजाले गाउँमा मात्रै तीस-पैतीस जनाको ज्यान गयो । त्यसमा उसका दुई भाइ पनि परे । बा पनि परार हैजाकै महामारीमा गए । आमालाई त्यो ठाउँ चिहानजस्तो लाग्यो । पटक्कै बस्न मन लागेन । आमाले पनि बाँच्न मन गरिन् । मलाई पनि बचाउन खोजिन् । बाँच्ने नै हो भने त्यहाँ बस्न नहुने आमाले ठम्याइन् ।

एउटा तन्ना र आमाको पोल्टामा जे भएको श्रीसम्पत्ति र लुगाफाटो अटायो । त्यसपछि तीन दिन हिँडेर, त्यसपछि गुडेर नेपालगन्ज आइएछ ।

म नभएको भए आमा त्यतै भीरबाट फदालेर मर्छु कि जस्तो गरेकी थिइन् अरे । आमालाई नमर भन्ने अरु कोही थिएन । आमालाई मैले नै बाँच्न बाध्य बनाएजस्तो भयो । बल्लबल्ल बाँचेकी आमा पनि । भन्थे- उनन्साठी साल हो । त्यही साल सुरक्षित बाँच्न सहर, सहरको पनि मन्दिर आएकी आमा, बेवारिसे भएर मरिन् । सानोमा झैँ बचाएजस्तो गर्न सकिनँ मैले आमालाई !’ सोचेर ऊ निकै बेर खुब घोरिई ।

उसलाई चौध वर्षकी बनाएर (आफै भएकी ?) उसकी आमा मरी । अब उसलाई सुरक्षा कसले दिन्छ ? सुरक्षा पाइने ठाउँ चारैतिर हेरी । केही देखिन । धेरै बेरपछि उसले देखी- मन्दिर । त्यही मन्दिरले गर्ला घरको काम । मन्दिरका देवीदेवताले गर्लान् सुरक्षाको काम (बा, आमा, लोग्नेको काम ?), सोचेर आँसु पुछी । पुछेको आँसु चुहिँदै कुहिनाबाट खस्यो ।

कहिल्यै कुहिनाबाट आँसु खस्ने गरी रूनुपरेको थिएन । त्यत्रो दुःख पर्दा रोइन । बा मर्दा रोइन । दाइ मर्दा रोइन । बरू भोक लाग्दा रोई । आमाले पिट्ता रोई । तर, हत्केलामै सुक्ने आँसु रोएकी थिई । कुहिनैबाट आँसु चुहिने गरी रोएकी थिइन । कुहिनाबाट आँसु झार्ने गरी रोएको पहिलोपटक आमा मर्दा नै हो ।

मान्छेहरु उसकी आमालाई बौलाही भन्थे । बौलाहीकी छोरी बौलाही त होली, तर आफू बौलाही हुँ भन्ने थाहा छैन उसलाई । अरुले कसरी थाहा पाए ? आमाले आफूलाई खुब माया गरेको सम्झी अनि हाँसिरहने स्वभाव पनि । रिस उमार्ने कुरा केही थिएन घर, जग्गा, धनसम्पत्ति, छिमेकी, आफन्त, लोग्ने, सन्तान । ऊबाहेक ।

मन्दिर, घर नहुनेहरुको घर । प्रसाद, भोजन नहुनेहरुको भोजन । त्यसैले मन्दिरमा बाँचुन्जेल बाँच्न सजिलो होला अन्तभन्दा । किनभने त्यहाँ भगवान् छन् । नजिक भएपछि सबै भगवानले देख्छन् । बदमासी गर्नेहरु पनि भगवानसँग डराउलान् । सुरक्षित भइएला । उसकी आमाको यो विचारलाई उसले आफ्नो पनि विचार बनाई ।

त्यो बेला आमासँग सोधेकी थिई- ‘केको सुरक्षा ?’

खै के भनिन् आमाले उति बेला ।

-हामीसँग सुरक्षा गर्नुपर्ने के छ र ?’ त्यो पनि सोधेको सम्झी तर उत्तर सम्झिन ।

– जे भए पनि सबै कुरा भगवानले सुरक्षा गर्देलान् नि !’ सोची ।

आमा मरेपछिको सानैमा उसलाई घर कहाँ हो ?’ सोधेको थियो कसैले । उसले मन्दिर देखाएकी थिई । उत्तरबाट मनोरञ्जित भएर सोध्नेले फेरि सोधेको थियो । त्यो झन् मनोरञ्जित भएर बौलाहीलाई जे भने पनि हुन्छझैँ भनेको उसले बुझ्न सकिनँ । देवताहरुलाई सङ्केत गरेर भन्यो

– ती त नपुंसक हुन् ।’

– तेत्तीसकोटी कहाँबाट जन्मे त ?’

– तो त उहिलेको कुरा ।’

-भगवान् कहिल्यै मर्दैनन् । मेरा बाआमा मरे ।’

त्यसपछि त्यसलाई मनोरञ्जन गर्न पुगेछ । गयो ।

घरमा खुइलिएको सानो ऐनामा हेरेकी थिई धेरै पटक आफ्नो अनुहार । तर आˆनो अनुहार बोध गरेकी थिइन उसले । वागेश्वरीको तलाउमा कति पटक आफूलाई देखी होली । मन्दिरतिर भित्तामा हुँदो हो ऐना पनि । हेरी होला । तर, बोध गरेकी थिइन ।

आमा मरेको वर्ष । वर्ष के भन्नु महिना । तलाउमा निहुरिएर नुहाउँदा उसलाई आफ्नो अनुहार बोध भएझैँ भयो । जहाँ देखे पनि आफूलाई चिन्छुजस्तो भयो । नुहाउँदानुहाउँदै आफ्नो अनुहार देखेर घीन लाग्यो- छिः कति नराम्रो अनुहार ! पानीमा देखिएको अनुहार हेर्दै नुहाउँदा पिसाब आयो । फेरिदिई । त्यही बेला च्याप्यो, के गर्ने त ? तलाउमा कसले थाहा पाउँछ र ?

सधैं देखेको आफ्नो अनुहार थाहा पाएर उसलाई आफ्नै अनुहारप्रति घृणा जाग्यो । आफ्नो रुपको सौन्दर्य महसुस नहुँदा आफ्नो अनुहारप्रति कति महान् गर्व थियो उसलाई । कालो, त्यो पनि फुस्रो कालो अनुहारमाथि नमिलेको नाङ्गो ध्वाँसे रूखो पहाडजस्तो नाक, नाकमाथि फोहोर तलाउजस्ता आँखा । नाकतल खडेरीमा धाँजा फाटेको खेतजस्तो मुख । बिग्रिन लागेको नासपतीजस्ता गाला । झाडीजस्तो कपाल । कुरुप रुखमा बैंसका दुई फल फलेको देखी आफ्नो छातीमा, आफूलाई उभिएर हेर्दा ऐनामा ।

नुहाएपछि राम्रो होला अनुहार । धोइएला असुन्दरता । आशा पलायो तर नुहाएर हेर्दा पनि उस्तै देखी कुरुपता । तलाउको पानी मैलो भएर हो कि भन्ने सोचेर मन्दिरअगाडिको ऐना हेरी । झन् प्रस्ट भएको कुरुपता उसलाई हेरेर खिसी गरिरहेको थियो । धेरै समयसम्म आफ्नो कुरुपताले नै तर्सायो उसलाई । बिस्तारै तर्सिने बानी पर्दै गएपछि तर्सिनै छाडी । पछि त्यही कुरुपता नै उसको सबैभन्दा मिल्ने साथी भयो ।

आफ्नै नाम सम्झी- सुन्दरी !

सानैदेखि आमाले ‘सुन्दरी’ भनेर बोलाउँदा मक्ख हुन्थी । सबैले हाँस्तै सुन्दरी भनेर बोलाउँदा झन् मक्ख हुन्थी । पछि आफ्नो रुप थाहा पाएपछि उसलाई सुन्दरी नाम मन परेन । अझपछि सुन्दरीको अर्थ बादर्नी भन्ने थाहा पाएर आफूले गर्व गरेको नामप्रति घृणा लाग्यो उसलाई । आमाले के बुझेर सुन्दरी राखिदिएकी होलिन् ? दङ्ग परी ।

आफू तरूनी भएको पनि थाहा पाई एक दिन । तलाउमा छाती नाङ्गै पारेर नुहाउँदा फूलप्रसाद बेच्ने कमलादिदीले उसलाई छाती ढाकेर नुहाउनुपर्छ अब, यी मैले जस्तै भनेपछि एक बिहान उसले पनि छाती छोपेर नुहाउन थालेकी थिई । त्यसपछि आˆनै छाती पनि लुकेर हेरेकी थिई । छोप्नुको रहस्य बुझ्न सकिन । पछि लाज लाग्न थाल्यो । रहस्य त्यही लाज होला भन्ने सम्झी ।

बिहानै उठी । आफूले भ्याएसम्म आफ्नो घरजस्तै गरेर मन्दिर बढारी । बढार्दाबढार्दै उसलाई बोध भएजस्तो भयो- भगवान्ले पनि सुरक्षा गर्न नसक्ने कुरा हुँदा रहेछन् । मन्दिरमा पनि मान्छे सुरक्षित बाँच्न सक्तो रहेनछ । भगवान्कै घरघडेरी पनि सुरक्षित रहेनछ ।

सम्भोग गरेर फ्याँकिएका कन्डमहरु आफैले बढार्दा उसलाई रहस्य थाहा भयो । पहिलेपहिले पनि बढारेकी थिई तर नचिनेरै बढारेकी थिई । पछि गोमा दिदीले भनेर पो थाहा पाई । आमा गलत रहिछन् । गलत विचार लिएरै मरिन् ।

जब उसले उसकै साथीहरु कमला, दुर्गा, लक्ष्मी, पार्वती, सीताको घटना सुनी । केही देखी पनि । तिनीहरु त्यही मन्दिरपरिसरमै सुरक्षित बाँच्न सकेनन् । त्यो असुरक्षा सुरूमा एकदम भयानक र डरलाग्दो भएर आयो र सबैभन्दा बढी लाजमर्दो भएर आयो । पछि उनीहरुलाई असुरक्षाको बानी पर्दै गयो । उनीहरु असुरक्षा बाँच्छन् । असुरक्षामा पनि उसै गरी बाँच्छन् । बाँचिरहेछन् ।

मन्दिरअगाडि तलाउको किनारमा दुईतिर मात्रै भित्ता र माथि छ त जस्तो छानो भएको ओतमुनि उसको सुत्ने ओछ्यान थियो । सुरक्षाका लागि मन्दिर परिसर बढारेबापत पुजारीले दिएका थोत्रा, फाटेका, प्वाल परेका र पर्नै लागेका, तर उसलाई अझै बेरिन हुनेजस्ता अर्दना धोतीहरुलाई दुईतिर भित्ता बनाएर उसले आफ्नो सुत्ने ठाउँ सुरक्षित बनाएकी थिई । त्यही फाटेका धोतीहरुको बारले आफूलाई सुरक्षित बनाएको हो भन्ने आभास थियो उसलाई ।

देख्थी, यसो सहरतिर हिँड्दा गाईहरु, गधिनीहरु, कुकुर्नीहरु, जो छाडा साँढेहरु, गधाहरु र कुकुरहरुबाट किन त्यति सुरक्षित बाँच्न सकेका ? ती पशुहरुलाई खोइ सुरक्षा चाहिएको ? खोइ तिनीहरुलाई असुरक्षाको डर ? किन डराउँछन् आइमाईहरु ? किन त्यति डरलाग्दा हुन्छन् लोग्ने मान्छेहरु ?

देख्थी, मन्दिर परिसर तथा फूलबारीतिर, पार्कतिर फूलहरु फुलेका । किन यति निर्धक्क फुल्न सकेका फूलहरु ? यी फूलहरुलाई डर हुँदैन मान्छेलाई जस्तो ? लुटिँदैन फूलको जवानी ? कि यो जवानी लुटिन्छ भन्ने कुरा नै वाहियात हो ? भ्रम हो ?

देख्थी, चराहरु निर्धक्क उडेका । बसेका । चारा टिपिरहेका । एउटै रुखमा सँगै गीत गाइरहेका । यी परेवीहरु, ढुकुर्नीहरु, भँगेरीहरु… कसरी आफूलाई सुरक्षित सम्भिmएका ? कसरी निर्धक्क बाँचेका ? भँगेरीहरु खोइ डराएका भँगेराहरुसँग ? ढुकुर्नीहरु खोइ डराएका ढुकुरहरुसँग ? परेवीहरु खै डराएका परेवीहरुसँग ?

बरू पन्छीहरु पनि मान्छे देखेपछि, मान्छेनजिक आएको देखेपछि डराएर भाग्छन् । मान्छेमा पनि अझ लोग्ने मान्छे किन यति डरलाग्दो हुन्छ हँ ?

भनिएका निर्जीवहरुले नै बरू सबैभन्दा बढी सुरक्षा दिइरहेछन् । जस्तो- ढुङ्गा, माटो, हावा, पानी, प्रकाश… । हावा, पानी, ढुङ्गा, माटो प्रकाशजस्तो सजीव अरु के हुन्छ ? त्यसपछि निश्चल रुखहरु । त्यसपछि विवेक नभएका पशुहरु, पन्छीहरु । सबैभन्दा असुरक्षा दिने त मान्छे । उसको विवेकले असुरक्षा किन गर्छ ?

मन्दिरका साधुहरुबाट यी सबै कुरा सुनी उसले तर मनन गर्न सकिन । उसले साथीहरुबाट सुनेकी थिई- लोग्ने मान्छेहरुबाट सुरक्षित रहनुपर्छ । तिनीहरुलाई आँखा जुधाएर हेर्नुहुन्न । हाँस्नुहुन्न । नजिकिँदै जानुहुन्न । सकेसम्म तर्किनुपर्छ । उनीहरु आˆनो नियन्त्रणमा लिन्छन् पूरै शरीर । त्यसपछि फुत्कन गाह्रो हुन्छ तिनका पन्जाबाट । तिनीहरुले कागती निचोरेझैँ निचोर्छन । र, पैतलाले कुल्चेर जान्छन् ।

यसरी जोगिँदाजोगिँदै पनि भएका विभिन्न घटनाहरु सुनाउँथे उसलाई उसका सँगीहरु- ती पटकपटक आउँछन् । फरकफरक रुपमा आउँछन् । विभिन्न मान्छेहरु आउँछन् । त्यसरी जन्मेको बच्चाले कहाँ अधिकार खोज्ने ? सबैका आँखामा घृणित भएकी, बिनाबाबु बच्चा पाएकी अबलाले कसरी जीवन बाँच्ने ? कहाँ खोज्ने स्वास्नीको अधिकार ?

यस्ता घटना सुनेर ऊ धेरै सजक थिई । तर, उसलाई आजसम्म कसैले छोएको थिएन । कसैले आँखा जुधाएर इसारा गरेको समेत थिएन । मुस्काएर कसैले उसका लागि ओठ टोकेको थिएन । हात समाएको थिएन । राति कसैले तानेर कतै झाडीमा लगेको थिएन । उसकै ओछ्यानमा पनि कसैले आजसम्म उसलाई ओछ्याएको थिएन ।

+

विचार गर्दै जाँदा उसलाई आफ्नै असुन्दरताको सबैभन्दा बढी माया लाग्दै थियो । किनभने, असुन्दरताले नै आफूलाई जोगाएको हो जस्तो लाग्यो उसलाई ।

प्रायः केटीहरु साँझ परेपछि घरबाट निक्लिन सक्तैनन् । एक्लै हिँड्नु त झन् कति असुरक्षित कुरा । दिउँसो पनि उनीहरु कति सजग भएर हिँड्छन् । अझ सहर सिकारका लागि पन्जा उठाएर बसिरहेको हुन्छ लुकेर गल्लीगल्लीमा पासो थापेर । त्यसैले साँझ नपर्दै केटीहरु जहाँ गए पनि घर आइपुग्छन् र सुरक्षित महसुस गर्छन् । घर नहुनेहरु कसरी सुरक्षित हुन्छन् ? कहाँ सुरक्षित हुन्छन् ? कसले सुरक्षा गर्छ घर नहुनेहरुलाई ?

अठार वर्ष पूरा भएर उन्नाईस पनि लागी, छयालीस सालले । आइमाईको बैंस हलक्क बढ्छ । हलक्क बढ्ने उमेर सकियो अब । घरै नभए पनि बेला भएपछि घर हुनेहरुको सँगसँगै घर नहुनेहरुको पनि बैंस आउँदो रहेछ । यही हो बैंसको उत्कर्ष । अब यो बैंस यहाँभन्दा मस्त हुँदैन । घट्छ । लाटो बैंस एकदम आँधो हुँदो रहेछ । एकोहोरो ।

घर नभएकी ऊ रातसाँझ त्यही बन्दजस्तो धोतीको भित्ताभित्र हुन्थी । उसलाई सुरक्षा गर्ने कुनै झ्याल थिएन । ढोका थिएन । घर थिएन । अभिभावक थिएन । गरे पनि नगरे पनि त्यही फाटेको धोतीको भित्ताले हो । त्यही थियो ऊसँग ।

भगवान्ले पनि सुरक्षा गर्न सक्ता रहेनछन् । उसले आफ्ना साथीहरुको असुरक्षा सम्झी । धेरै पटक आफ्नै आँखाले राति वागेश्वरी पार्कमा थुप्रै रासलीला देखी । पछि आएर आˆनो सुरक्षा भगवानले गरेका रहेनछन् भन्ने भयो उसलाई । फाटेको धोतीको भित्तामाथि पनि शङ्का लाग्यो । होइन रहेछ फाटेको धोतीले पनि सुरक्षा दिएको । लाखलाख धन्यवाद दिई उसले आफ्नो कुरुपतालाई । किनभने सबैभन्दा बढी सुरक्षा कुरुपताले गरेको रहेछ ।

निश्चिन्त भई । प्रश्न गरी आफ्नै अगाडिको शून्यतालाई- ‘कसले छुन्छ मलाई ? कसले समाउँछ मलाई ? कसले म्वाइँ खान्छ मलाई ? कसले सम्भोग गर्छ मलाई ? कुरुपताले यी सबै कुराबाट सुरक्षित गर्दो रहेछ । सबैभन्दा बढी पवित्रता, सबैभन्दा बढी कुमारित्व त कुरुपतामा हुने रहेछ ।’ सम्झिएर आफूलाई, आफ्नै कुरुपतालाई म्वाइँ खाई ।

कति पुरूषहरु उसको नजिकै आएर टाढिएको सम्झी । हेर्न खोजेर नहेरेको, छुन खोजेर नछोएको सम्झिएर ऊ आफूलाई सुरक्षित महसुस गरी र आनन्दित भई ।

सोची- देखेपछि उसलाई, हेर्न खोज्नेहरुको चिसिएला एक्कासि उम्लिरहेको पानी । बाफ भएका भए एक्कासि पानी बन्लान् । ओठसँग चित्त बुझाउन चाहनेहरु पिर्लिक्क परेका फोहोर तलाउजस्ता आँखा देखेपछि तर्सेलान् । आँखासँग चित्त बुझाउन खोज्नेहरु सुनिएजस्ता नमिलेका ठूलठूला ओठहरु देखेपछि टाढिएलान् । पूरै अनुहार अनि अनुहार धानेर उभिएको कुरुपता देखेपछि प्रत्येक पुरूषहरु अपुरूष भएर फर्केलान् । फर्किरहेछन् ।

जस्तो बाआमा, दाजुभाइ, लोग्ने, प्रेमी, प्रशासन, सेना, भगवान कसैले गर्न नसकेको सुरक्षा कुरुपताले नै गर्दो रहेछ एउटी कुरुप युवतीलाई ।

फेरि उसले आफ्नो कुरुपतालाई माया गरी । र नाम दिँदै बरबराई, धन्य कुरुपेश्वरी भगवती ! तिम्रै सुरक्षाले बाँचिरहेछु ।’

-’सुरक्षा चाहने युवतीहरु यसरी सुरक्षा दिने कुरुपतालाई किन यति धेरै घृणा गर्छन् ? किन प्रेम गर्न सक्तैनन् असुन्दरतालाई ? किन जस्तोसुकै अप्ठ्यारो पनि सहन तयार हुन्छन् राम्री देखिनका लागि आइमाईहरु ?’ उसले फेरि आफ्नो कुरुपतालाई म्वाइँ खाई ।

तर किन सन्तुष्टि मिलेन म्वाइँबाट ? उसलाई यतिन्जेल सुनिरहेका कुराहरु सुन्दासुन्दै अनायास दिक्क लाग्यो । यतिन्जेल सोचिरहेका कुराहरु सोच्तासोच्तै सोचाइसँग नै वाक्क लाग्यो । कताकता मनभित्रबाट एउटा ज्वार विस्फोट हुन खोजेजस्तो, एउटा असन्तुष्टि छताछुल्ल पोखिन लागेजस्तो भयो ।

सधैं देखिरहेकै हो तर एक दिन मनभित्रैबाट देखी- वागेश्वरीको पार्क प्रेममय भएको । चराहरुले जस्तै केही युवायुवतीका प्रेममय जोडीहरु प्रेमलीला गरिहेका । उनीहरु बगैंचाका फूलहरुजस्तै सुहाएका थिए उसका आँखामा । तिनै जोडीहरु, कोही हात समाएर, कोही अँगालोमा बाँधिएर मन्दिरतिर आए । सँगैसँगै घुमेर मन्दिर, देवीको मूर्तिअगाडि उभिएर कुन्नि केके मागे । एकअर्कालाई टीका लगाइदिए, प्रसाद दिए, ध्वजा लगाइदिए । कताकता ऊभित्र तृष्णा बढेर आयो । उम्लिएर आयो ।

सधैं लाग्ने निद्रा लागेन अचानक । सधैं आउने निद्रा कहाँ गयो ? किन बिर्सियो ? किन घात गर्‍यो निद्राले ? तर, सोचेर हेर्दा उसलाई त्यो अनिद्रा नै प्यारो लाग्यो । ननिदाएरै रात रोएको हेर्ने मन भयो ।

ती प्रेमलीला गर्नेहरुले उसको मनमा फूलको थुँगा नहानेको भए ऊ निदाउने थिई कि ? भित्रको छटपटी ब्यूँझने थिएन कि ? एउटा मीठो निद्रा र मीठो सपनाको सृजनाबाट वञ्चित हुनुपर्ने थिएन कि ? भित्र आगो सल्किन थाल्यो । बल्न थाल्यो । दन्किन थाल्यो । आफैभित्रको आगोले जलाएर खरानी बनाओस् र आनन्दित बनाओस् बरू भन्ने पनि सोची ।

तिनै प्रेमालाप गर्नेहरु नै हुन्, जसले उसको बैंसमा सलाई कोरेर गए । आगो पारेर जानेलाई सोचेर तिनलाई धन्यवाद दिई । कमसेकम एउटा छटपटी, उकुसमुकुस र बेचैनीको ज्वालामुखी त फुट्यो । आरनमा तताइएको फलामलाई पानीमा डुबाएपछि फलाम शान्त हुन्छ । तर, तलाउमा जति डुबे पनि ऊभित्र सल्किएको आगो झ्वाइँ…अँ भएन । अचानक उसलाई असुरक्षित हुन मन लाग्यो ।

+

आफ्नो कुरुपताले दिएको सुरक्षा उसलाई बोझ भयो । सुरक्षितै नहुने कुरा मान्छे सुरक्षित गर्न खोजिरहेछ सुरक्षाको भ्रम बोकेर ?

सुरक्षामा भन्दा असुरक्षामा कत्रो आनन्द लुकेको हुँदो रहेछ Û सुन्दरी हुनु कति आनन्दको कुरा । किनभने, सुन्दरी हुनु भनेको असुरक्षित हुनु हो । बहुमूल्य गहनाहरुले सजिनु कति आनन्दको कुरा । किनभने, गहना लगाउनु भनेको असुरक्षित हुनु हो । अर्धनग्न लुगामा विभिन्न फेसन गरेर दुनियाँका अगाडि आफूलाई प्रदर्शित गर्नु कति आनन्दको कुरा । किनभने, अर्धनग्न हुनु भनेको असुरक्षित हुनु हो ।

उसलाई पनि असुरक्षित आनन्द लिने मन भयो । असुरक्षामा आनन्द लिने मन, तर उसलाई उसकै कुरुपताले सुरक्षा गरिरहृयो । ऊसँग कहिल्यै नछुट्टिने कुरुपतालाई आफूबाट मात्र एक दिनका लागि अलग गरेर भए पनि उसलाई असुरक्षित हुने मन भयो ।

के सबै युवतीहरु प्रेमिका हुन लायक हुँदैनन् ? उसलाई कसैको प्रेमिका हुन मन लाग्यो । के सबै स्वास्नी मान्छेहरु स्वास्नी हुन लायक हुँदैनन् ? उसलाई कसैकी स्वास्नी बन्न मन लाग्यो ।

उसलाई लोग्नेको न्यानो ओडेर सुत्न मन लाग्यो । बजारमा बेच्न राखिएका त्यतिका सिन्दूरका रासहरु कतै बतासले उडाएर उसको सिउँदोमा ल्याएर छरोस् र सिउँदो भरिपूर्ण बनाओस् । कतैबाट पराग उडाएर ल्याओस् बतासले र छरिदिओस् उसको गर्भासशयको मुखमा, फूलमा भमराका खुट्टाले झैँ ।

एकपटक आएको थियो एउटा लेठेब्रो । दिउँसो मात्र बात मारेर गयो । त्यसैलाई भए पनि लोग्ने बनाउँछु भन्ने थियो उसलाई । दिनभरि कुरा गरेर गएको मान्छे साँझ आउँछु भनेर आएन । कुनै साँझ पनि आएन । राति आएन । कुनै राति पनि आएन । दिनमा पनि त्यही एक दिन हो । त्यसपछि नजिकिन कुनै लेठेब्राहरु पनि आएनन् । उसलाई ग्लानि भयो ।

एकाएक उसको मनमा सुन्दरी आइमाईहरुप्रति ईष्र्या र घृणा सँगसँगै पलायो । तिनीहरुको सौन्दर्य एक दिनका लागि सापटी मागेर यही मन्दिरमा बाटो कुरेर बस्न मन लाग्यो । किनभने, सुन्दरी आइमाईहरु मात्र वेश्या हुन लायक हुँदा रहेछन् । कुरुप आइमाईहरु वेश्या हुन पनि लायक हुँदा रहेनछन् ।

समाजमा आदर्श बोकेर बाँचेका पुरूषहरुले आइमाईमा खोज्ने पवित्रता कुरुप आइमाईहरुमै पाउँछन् । तर ती आँखा फुटेका पुरूषहरु असुन्दरीहरुलाई घृणा गरेर किन सुन्दरीहरुकै चाकडी गर्छन् ? दास हुन्छन् ?

प्रत्येक पुरूषहरु सद्दे आइमाई खोज्दै हिँड्छन् । तर कुरुप आइमाईलाई कहिल्यै सद्दे देख्तैनन् । उनीहरु सुन्दरीहरुलाई सद्दे देख्छन् । कुमारी देख्छन् । गङ्गा देख्छन् । दुनियाँले उसको सौन्दर्यमा पौडी खेलेको देख्तैनन् ।

सद्दे आइमाई खोज्दै हिँड्ने लोग्ने मान्छेहरु किन सुन्दरीलाई मात्र सद्दे देख्छन् ? जसले पुरूषको स्पर्शसम्म पाएकी हुन्न उसलाई किन ँभालु’ देख्छन् ? उसले आफ्नै कानले छाडा केटाहरुको मुखबाट आफूलाई ँभालु’ भनेर घृणाले मुख फालेको धेरै देखेकी र सुनेकी छ । प्रत्येक सुन्दरीहरुलाई एकाएक घृणा गर्दै, पुरूषहरुलाई सराप्तै निकै बेरसम्म बरबराई ।

धेरै बेर बरबराएपछि थाकेझैँ शान्त भएर सोची- मधेसको बाटो त सीधा, फराकिलो र पूर्ण होला भनेको उस्तै घुमाउरो, उकालो, ओरालो, खाल्टाखुल्टी, मैलो पानी जमेको, अपूर्ण हिँड्दाहिँड्दै कति ठाउँमा बाटो आफै हराएको पो रहेछ ।

कात्तिके सङ्क्रान्तिको पहिलो रात । गर्मी सकिइसकेकाले चिसो सुरू भइसकेको थियो । तर उसलाई हपहपी भएको थियो छटपटी, उद्विग्नता । उसलाई आˆनै शरीर निचोर्न मन लाग्यो कागती निचोरेझैँ । पेल्न मन लाग्यो, उखु पेलेझैँ कोलमा र लोग्ने मान्छेको जातलाई पिलाउन मन लाग्यो । घटघटी पिओस् ठाडो घाँटी लाएर । र तृप्त होस् । उसलाई पनि तृप्त बनाओस् ।

बरू बलत्कारै होस् । एकपटक मौका मिलाएर उसलाई बलात्कृत हुन मन लाग्यो । लगाएको एकसरो धोती फुकाली, सुतेको ठाउँबाट उठेर मध्यरात चिर्दै । पेटिकोट थिएन । ब्लाउज फुकाली र निर्वस्त्र बनाई होइन, भएकैलाई देखाई । र, भित्ता पनि तोडेर फाटेको धोतीको, निसङ्कोच पल्टी ।

आकाशमा जून आधा थियो- देख्यो । ताराहरुले देखे । तलाउले देख्यो । तलाउको माझमा उभिएको जुँगे महादेवले देख्यो । देखिरहृयो । तलाउवरिपरिका फूलहरुले देखे । रुखहरुले देखे । नजिकै दुई कुकुर र एक कुकुर्नी रहेछन् । तिनले देखे । देख्नेहरु कसैले उसलाई केही गरेनन् ।

मात्र उसको नग्नता हेर्ने त्यहाँ कुनै मर्द थिएन । भएको भए पनि नपुंसक हुन्थ्यो कि ? अरु त केही लागेन, तलाउको माझमा उभिएको जुँगे महादेव भने सबैभन्दा बढी नपुंसक लाग्यो उसलाई । नामर्द लाग्यो । नग्नता पनि चुपचाप हेर्ने नपंुसक त हुन्छ नि- बिस्तारै बोलेर आफैलाई सुनाई । सुन्न त कुकुरहरुले पनि सुने होलान् Û के बुझ्थे ?

कोही लोग्ने मान्छे आओस् तर नग्नता ढाक्ने छैन- सोचेर पल्टी । बलत्कारै गरोस्, चिच्याउने छैन । बदलामा उसले पुण्य पाउनेछ । बरू एउटा बतासे सन्तान जन्मोस् । ऊ आफू हुर्किएझैँ यही वागेश्वरीको आँगनमा हुर्किएला । तर, त्यस्तो कोही मर्द त्यो मध्यरातलाई चिर्न उसका सामु प्रकट भएन ।

गगनगन्जमा बदिनीहरुको धन्दा नरोकिएको भए बरू बदिनी भएर त्यतै जानुहुन्थ्यो । तर, बदिनी भएर बस्ता पनि आँखामा फुलो परेका लोग्ने मान्छेहरु राम्री बदिनी खोज्दै हिँड्लान् । नराम्री भए पनि एउटा न एउटा त फसिहाल्थ्यो कि बैंसले खरिएका मध्येबाट ।

थाहा पाउने न हो । एकपटक भोग्नु हो । त्यसपछि, एकपटक पाएको अनुपम आनन्द सम्भिmएर पनि त आनन्द मान्न सकिन्छ नि पछिसम्म । होस्, पीडा नै हुने भए पनि बरू, पीडा बाँचिरहन हुन्थ्यो । कमसेकम एउटा रहस्य त च्यातिन्थ्यो ।

कुन्नि के सोचेर हो, उसलाई एकाएक चोर्नी बन्न मन लाग्यो । तर, के गर्नु बनेर ? कसैको सुन्दरता चोर्न सकिँदैन । उसलाई ग्लानि भयो । मिल्ने भए त कमला, दुर्गा, लक्ष्मी उसका साथीहरुमध्ये कसैले एक-दुई दिनलाई आˆनो रुप पैंचो दिँदा हुन् । चोर्नी बन्नै पर्दैनथ्यो ।

एक्लै बोली-’बैंस त पाएँ, सुन्दरता पाइनँ । बरू बैंस नै नआएको भए हुने । बैंस कुरुपता सम्झाउन आउने रहेछ कुरुपहरुका लागि । सुन्दरता बोध गराउन आउने रहेछ सुन्दरीहरुका लागि । बैंस सबैले पाउने रहेछन् तर सुन्दरता सबैले पाउने रहेनछन् !’

नराम्री भएपछि प्रेमिका हुन गाह्रो, वेश्या हुन गाह्रो, बलात्कृत हुन गाह्रो, स्वास्नी हुन गाह्रो, जिन्दगी नै गाह्रो । आँखा चिम्लेर छटपटाउँदा उसलाई कसौंडीमा उम्लिरहेको पानीमा ढकनी लगाएजस्तो भयो । कामुक तन्द्राले उसलाई स्वप्निल बनायो ।

+

किन न्यानो भएको यो शरीर र यो मन ? उसले बुझ्न सकिन, तर न्यानो लागिरहृयो । त्यो न्यानोसँगै ऊ मस्त निदाई । सपनामा ऊ कुनै सुन्दर पुरूषको अँगालोमा बेरिएकी थिई । तर, जब ऊ बिहान आँखा खोल्छे त रातको जाडो छल्न एउटा कुकुर ऊसँग उसको ओछ्यानमा घुसि्रएको पो रहेछ ।

यसो कोल्टो फेर्दा देखी- उसको ओछ्याननजिकै घिनलाग्दी कुकुर्नीसँग एउटा मज्जाको कुकुर, यो सहरकै नायकजस्तो देखिने मस्तको, कामलीलामा कति खेरदेखि हो कुन्नि मस्त… !

(स्रोत  : न्यौपानेको पुस्तक ‘पानीको घाम’बाट)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in पुस्तक अंश and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.