कथा : रौनक मरेको दिन

~सुबिसुधा आचार्य~

“दाई ! मान्छे पनि सडकमा बेच्न राखेको हो ? कति हो नि मूल्य चैं ?” हरेक दिन आठ-दश समूहबाट हुत्तिने व्यङ्ग्यको तीखो भालाले सिधै मुटुमा घोच्दा आच्छु आँच्छु हुन्छु म ।
सायद किनिन-बेचिन, लायक-योग्य थियो भने मेरो छोरोमाथि सोधिन्न थियो होला यो प्रश्न । कुनै–कुनै समय त रिसको पारो दिमागी स्केलमा ह्वात्तै बढेर नियन्त्रण बाहिरकै फरेनहाइटमै पुग्दोरै‘छ क्यार । झम्टने झम्टने अवस्थामा नजर चुलेसीको धार बनाएर रोपिदिन्छु उनीहरूमाथि । तब टाउको कन्याउँदै-कपाल मुसार्दै नाक खुम्च्याउँदै ओझेल पर्थे पातकी-मोराहरू मेरो नजरबाट ।
जिन्दगी चलाउने बहानामा सबै प्रकारका ब्यक्ति सामु हुनुपर्नै साक्षात्कार, गरिनुपर्ने सम्झौता अनि हिँड्नु पर्ने समयका विषाक्त विकिरणले बेलाबेला स्पर्श गथ्र्यो-चुस्थ्यो र ओकल्थ्यो मलाई ।
आगतका महाप्रलयहरूबाट सुरक्षित रहन-बच्न वर्तमानका मीलहरूमा पटकपटक पिसिन्थेँ म । दुखाइको प्रवाह नगरी, बाध्यता र बिवस्थाको सोलीबाट समस्याको ओइरोमंै मिसिएर मीलको दुईपाङ्ग्रा बीच घोटिदै-ठोक्किदै-चेपिदैं अन्तत्व निस्कन्थेँ बाहिर ब्यावहारिकतामा पाकेको पिठो बनेर ।
काठमाण्डुको मुटु न्युरोडगेट, जहाँ असीम मान्छेहरूको चहलपहल-आतेजाते हुने स्थान । सेकेण्ड–सेकेण्ड मान्छेको पैतालाको धुलो र गाडीको पाङ्ग्राले लतारेको डोब चाटेर पनि मुसुक्क हाँस्थ्यो सडक । खुल्ला छाती सुर्यको तप्किदो रापमा सुकाएर ।
गेटमै ढेस्साएर एकापट्टि बिक्रिको सामना अर्कोपट्टि छोरो पसारो पारेर बस्थेँ म । रेडियो-क्याल्कुलेटर-घडी यिनै बेचेर आएको पैसा थियो मेरो जिउने मेसो-आयस्रोतको मुहान वा मेरो परिवारको प्राण धान्ने सञ्जिवनी ।
चि…चि…….गरेर छोरो रून्थ्यो एकातिर, वल्टाइपल्टाइ हेरेर ब्यागमा कोचिसकेको सामान पनि फिर्ता आउँथ्यो अर्कोतिर । उसो त प्लास्टिकको थैलोमा पोको पारेर छोराको सुरूवाल र कट्टुले थिचथाच पारी थन्क्याएको पैसा पनि झिकेर दिनु पथ्र्यो लोदर लागेको समय ।
छोराले आची गरेको सुरूवाल फेर्न लाग्दा ठस्स गन्ध नाकैमा ठोक्किदा किलकिलीमै सास दबाउँथे । त्यै बेला सामान दौडिसकेको हुन्थ्यो राखेको स्थानबाट । सडकको पेटिमा नाङ्गैभुतुङ्गै छोरा पसारो पारेर सामानको पछाडि हाम फाल्न पनि सक्दिन थिएँ म । सन्तानको मायाले न्याकेर राख्थ्यो उसँगै चिप्काएर ।
एउटा आउँथ्यो ठिङ्ग उभिन्थ्यो, निधारमा बत्तिस मुजा बनाउँदै नियाल्थ्यो सामान हो कि छोरालाई “कठैबरा ! जन्मै यस्तै होला यस्को है !” प्रश्नात्मक आँखाले घुथ्र्यो म तिर । तालुबाट चाट्दै घाम पैतालामा पुगेपछि त्यहि टुसुक्क बस्दै “धिक्कारोस् दैवले पनि किन जन्म दिन्छन् सङ्कट भोगाउन ।” निधारको पसिना दाहिने हातले स्वर्काउँदै छोरोतिर हेर्छ थिलथिल हुन्थ्यो अर्को ।

सबैखाले मानिसका यी र यस्तै जिज्ञासाको झटारो थेग्दा थेग्दा पिलित्त हुन थालेको थियो मेरो शिर । कहिले–कहिले त लाग्थ्यो “जाओ न सोध्न सृष्टिकर्तालाई” –भन्दिम् झैं । फेरी पुर्पुरो आफ्नै च्यातिएपछि सिलाइ दिएन भनि अर्कालाई के दोष दिनु ।
मक्किएको चिलौनेको ठुटो लढे झैं पल्टङ्ग लडेको मेरो छोरोलाई देखेर दयाको मूल फुट्दो रैछ कुनै कुनै मानव आत्माको सिमसारमा र त दुईचार रूपियाँ हुत्याइपनि हाल्थे कसैकसैले ।
गरिब मोरो, दुध किनेर उसैलाई पिलाउन हुन्छ भनि टुपुटुपु टिपेर थन्क्याउँथे । खल्तीमा म समक्ष हुत्तिन आएकी लक्ष्मीलाई । मलाई थाहा छ लक्ष्मी बिना यहाँ जीवन हल्लिदैन-चल्दैन अनि चल्मलाउँदैन ।
मेरो जीवन अभावकै सागरमा डुबिरह्यो पलपल, होस् समालेदेखि यावत भोगाइका खुड्किलै भरी मात्र अभावको बेल झुण्डियो कागको सपना देखाएर । आवश्यकताका लोला बर्षन्थे तालुभरी, समाउन खोज्थेँ । फुटेर भिज्थे दिमागसम्म लफलफ्ती ।
सडकमा फुटपाते ब्यापारी बन्नुको पीडा, हर साँझ चपाउथेँ अमिलो गुन्द्रुकसँग । आकस्मिक नगर प्रहरीको उठीबासबाट बच्न सामानै छाडेर छोरो काँखी च्यापी भागेको छु धेरैपटक– लगाएको पाइन्ट चिस्याउँदै ।
नगरपालिकाले उठाएको सामान बुझ्न पुग्दा आधभन्दा ज्यादा सामान खुट्टा पलाएर लापत्ता भैसकेको हुन्थ्यो त्यहाँबाट ।
छनौटा बाँकी रहेको सामानलाई पनि हर्जना तिरेर ल्याउनु पर्नै बाध्यताको अगाडि घुँडा टेक्थेँ म । उसिनेको चामल किन्न जोगाएको पैसा सुम्पन्थेँ उनीहरूलाई खल्ती टक्टकाएर । यसरी पेटलाई एसिडिटीको जिम्मा लगाउँदै आफ्नै सामान आफैँले किनेको पीडाले भुकम्प गएझैँ हल्लिन्थ्यो मुटु बेलाबखत ।
घर गृहस्थीको च्याँदर आफैँले सम्हानुपर्ने विवशता पसारो पर्छ मेरै अगाडि । थकाइ-भोकले हिरिक्क भएर घर भित्रिदा पनि बत्ती झुल्केको हुँदैन साँझमा । नाम मात्रको स्वास्नी चोबिसै घण्टा लमतन्न पर्छे ओच्छ्यानमा । कहिलेकाहीँ मेरी स्वास्नीलाई हेर्दा यस्तो लाग्छ खाली बच्चा जन्माउन मात्र बनाएका हुन् कि सृष्टीकर्ताले । मलाई थाहा छ अरूका स्वास्नी, श्रीमान भन्दा चालु-चलाख-फरवार्ड छन् आफ्नो त खोटो नै खप्पर ।
पिठ्यूबाट माइलो छोरोलाई ओरालेर पसारो पार्छु एक कुनामा । पौठेजोरी खेल्न त छदैँछ स्टोपसँग । नीलोको साटो रातो ज्वाला निस्कन्छ बर्नर फुटेको स्टोपबाट । त्यही रातो ज्वालामा झिल्सिन्छ थकान-आलस्य-दिक्दारी ।
“बाउ मलाई चिज्बल ।” मुख फुलाउँदै अगाडि टुप्लुकिन्छ माइलो छोरो । उसको छोटा हातले घाँटीमा चपक्क अठ्याउँछ मेरो । मलाईं लाग्छ यो पनि पासो छ पारिवारिक जन्जालको । स्टोपलाई दम दिन छाडेर सामानको कुम्लो खोतल्छु, हात लाग्छ सानो चिजवलको प्याकेट । छोराको हातमा थमाइदिएर पन्छाउँछु ओच्छ्यान तिर । दम नपाएर पिलपिल हुन्छ स्टोप । आफूभित्रको रिस-असन्तुष्टी-छटपटी सबै खन्याएर जोडले दम दिन्छु स्टोपलाई । ह्वार्र गर्दै बल्छ मलाई शान्त रहने इसारमा स्टोप ।
डेढ महिने-कान्छो छोरोलाई च्यापेर सुतेकी स्वास्नी उठ्छे । आङ तान्छे-लामो हाइ काड्छे र मलाई नियाल्छे एकपटक ।
“के ल्यायौ तरकारी ?” स्टोप वरपर छरिएका भाडाँकुडामा नजर चोपल्दै सोध्छे ।
“के ल्याउनु र सामान बिक्री भए पो ! फेरी यो रौनक, दाँत दुखेछ क्यार दिनभरी रोइ बस्न-टिक्न दिएन ।” कुच्चेर बिट बटारिएको डेक्चीमा भात पकाउन पानी अड्कल्दै बोल्छु म ।
“उसो भा तरकारी नै ल्याएनौ त ?” अलिकति खिस्रिक्क पर्छे स्वास्नी ।
“तरकारी !” म जुरूक्क उठ्छु, खाटमुनिबाट कालो प्लाष्टिकको पोको निकाल्दै–“ल हेर् यहाँ घ्याम्पाको माछा छदैँछ, के को तरकारीको पिर ।” अलिकति निकालेर राख्छु कचौरामा । ऊ फरक्क मुन्टो फर्काउँछे अनि दुध चुसाउन थाल्छे कान्छो छोरोलाई ।
बुझेको छु उसको सोधाइको मतलब-आसय पनि । ऊ चाहन्छे मैले प्रत्येक साँझ घर फर्कदा मासु लिएर आओस् । यो कहाँ सम्भव छ र ? आजैको चिन्तामा डुबेकी उसलाई भोलिको बारेमा वास्तै छैन-न त चासो नै । उसलाई देखेर यस्तो लाग्छ भोलि भनेकै आज हो । अनि आज भनेको हिजो । भोलि त आउँदै आउँदैन जिवनको खुड्किलाहरूमा !
डिप्चेमा भात छड्कन थाल्छ गुजुजु गर्दै । म भने कचौराको गुन्द्रुकलाई चिमोटी साना-छोटा बनाउन लाग्दा महसुस हुन्छ ऊ भित्तापट्टि फर्केर सुकसुकाउँदै छे । कति सजिलो छ स्वास्नीमान्छेलाई आफूले भनेको जस्तो नभए रोइदियो-रिसाइदियो-मुख फुलाइदियो बस् ।
“ओइ किन के भयो र रोएकी ?” निमोठेको गुन्द्रुकमा पानी खन्याउँछु-माडमुुड पार्छु र अलिकति पर धकेल्छु कचौरालाई । ऊ केही बोल्दिन मात्र सुकसुक बाहेक । कहिलेकाहीँ त लाग्छ यो आइमाईको जातबाट टाढै बस्न पाको भए, पारिवारिक घट्टोले मकै पिस्दा झैँ पिस्दैन थियो होला मलाई– “राँडै बस्यो, फाँडै खायो ।”
फेरी अलिकति विगतको याद हुर्लुक्क उम्लन्छ स्मरणमा । यहि स्वास्नीमान्छेको साथकै लागी त म हिरिक्कै भएको । पहिली स्वास्नी अरूसँगै प्रेम गर्दी रैछ, मसँग बिहे भए पनि खुशी हुन सकिन, सधै हाँडीझैँ मुख फुलाउँदा फुलाउँदै एकदिन भागी छाडी । त्यसपछिका दिनमा सबैको भनाइ-घोचाइ- निल्दै बिताएँ समय ।
“एउटा स्वास्नी रत्याउन-तह लगाउन-मनाउन नसक्ने नार्मद !” यस्तै आरोप लगाउँथे सबैले । जन्मदिने बाउलेसम्म । माया एउटालाई गरेर जीवन अर्कोसँग बिताउन सकस भयो होला र छोडी । दोष उसलाई पनि दिन्न् । ऊ त आफ्नो संसार सजाउन गई । तर म भत्किएको संसार टाल्ने उपाएमा बेचैनी हुन थालेँ । घर सम्हाल्न-गृहस्थी चलाउन अझ भनौँ वंश अगाडि बढाउन पनि एउटी स्वास्नीमान्छे चाहिने नै भयो मलाई । खोजि गर्दा यो आइलागी । शुरू शुरूमा त यस्ती अनौठी थिइन । जब जन्मदै सुस्त मनस्थिती बोकेर जेठो छोरोले जन्म लियो, त्यसपछि यो मात्र एउटा मुर्ती जस्ती लालची-पग्ली बन्न थाली ।
“के निदा’को नि भात डढेको गन्ध आयो ।” फुलेको बेलुन पड्कदाको जस्तो आवाजमा हकारी उसले । नभन्दै डढेको भातको बास पो आइरहेको रै’छ । हत्तनपत्त भात झिकेर कराइ बसालेँ ।
ऊ फेरी सुक्क सुक्क गर्न थाल्छे । “हेर खान मन लागेको खान, लाउन मन लागेको लाउन त धनाढ्यको कोखमा बास लिनु पर्छ-जन्मनु पर्छ बुझिस् । तँ हामी जस्तो एक छाके गरिबले खानाको सोख गर्नु बेकार छ । फेरी लखपतिहरू खानको लागी बाँच्छन् । हामी बाँच्नको लागी खान्छौँ । बाँच्नको लागी खान मिष्ठान्न भोजन हुनैपर्छ भन्ने जरूरत छैन । पानीमै पनि अल्झन्छ सास र अल्झाउनु पर्छ कहिलेकाहीँ ।”
उसलाई सम्झाउँदै गर्दा छातीको दाइने कुनामा दुख्छ ठूलै ढुङ्गामा ठोक्किदा झैँ गरेर । रहर त मलाई पनि थियो परिवारलाई मीठो खुवाउने-राम्रो लगाउन दिने तर अपाङ्ग छोराको उपचार, अर्का दुई छोराको भविष्य पसारो पर्छ आँखा अगाडि र पो सबैको गाँस काट्नुपर्छ -आत्मा मार्नु पर्छ मैले ।
भर्सैको भात टालोले समातेर उतार्छु स्टोपबाट, बास्ना नाकैमा ठोक्किन्छ भातको । सायद दिनभरीको भोकले पनि होला, मुख रसाउँछ बास्नै मात्रले पनि । म सम्झाउन प्रयासरत छु उसलाई । थाहा छ मेरा कुराले उसलाई कुनै असर पार्दैन । माइलो छोरालाई कचौरामा दुध र भात राखेर दिन्छु, आधा मुखमा र आधा भुइँमा पोख्दै खान्छ ऊ ।
“ए उठ् भात खान, दिनभरी खाजा खाइस् कि खाइनस् सुत्केरी मान्छे । मैले पनि बनाएर दिन भ्याएको हैन ।” उसको स्वभाव जस्तो भएपनि मनभरी दयाको महासागर उम्लन्छ ह्वात्त आफैँलाई भिजाउने गरी । थालभरी भात पस्केर उठाउँछु उसलाई ।
“अँ खाए नि टन्न । तिमीले सबै कुरा पु¥याएकै छौ, के कमी छ र ? कोदाको रोटी जस्तो भुक्क मुख फुलाउँदै उठेर टालो बाँध्छे टाउकोमा । असरल्लसँग दुध खुवाउँदा फुकेका चोलाको तना पनि बाध्छे सँगै । चामल, नुन र पानी त थियो नि कोठामा । पकाएर खान सकिनस् त ? भोक टार्न मासु भात नै खानु पर्छ भन्ने छ र ? रिसले वचनको ढुङ्गो ताकेर हिकाउँछु उसलाई ।
ऊ चुपचाप भातको थाल तान्छे लम्केर खाटबाट । ढुसढुस्ती हुँदै खान्छे भित्तातिर फर्केर । उसको पारा खुर्सानीको धुलो बनेर मनमा चह¥याएपनि समाल्छु मनलाई । कहिले पो राम्रो आत्मियता-आफ्नोपन पाएको छु-छ-थिएँ र यसपटक मीठो आस गर्नु ।
खाना खाइसकेको माइलो छोरालाई चुठाएर सुताइदिन्छु खाटको एक कुनामा ।
“अरू भात थपुँ ?” –भातको पन्यू उचालेर उसको भागैमा लगेर सोध्छु म ।
“भो पुग्यो आफैँ खाऊ ।” –ठसक्क परेर बोल्छे स्वास्नी महारानी ।
अर्को कचौरामा दुध र भात हाली मिचेर खुवाउन हाल्छु रौनकलाई । एक गाँस निल्न आधा घण्टा लगाउँछ, के गरोस् शरीरका कुनै पनि अङ्ग-पाटपुर्जाले काम नगरेपछि । एक दुई गाँस त चुपचाप निलेको जस्तो गरेको थियो । त्यसपछि ध्यार्रर गर्दै रून थाल्छ । हुन सक्छ मुखमा घाउ आएकाले खान नमानेको । त्यसो त दिन भरी पनि चुइँकेको चुइँक्यै थियो ।
जेठो छोरो रौनकले खान नमाने पछि बाटामा कचौरा राख्छु, हात धुन्छु । स्वास्नीजी पनि खाना भ्याएर चेठिसकेकी छ । ऊ अझैं बोल्ने मोडमा छैन मसँग । जेठो छोराको गोडामुनि डफल्को पल्टाएर बस्छु टुसुक्क । बगली छामछुम पार्छु, सल्काएर निभाएको ठुटो चुरोट हात लाग्छ देब्रेतिर खल्तीमा ।
लाइटरको सहायताले सल्काउँछु र तान्छु भित्री फोक्सो देखि नै ।
“धुवाँले बच्चालाई असर गर्छ भन्ने बिस्र्यौ कि कसो ? के कुहिरीमण्डल कुकुरको सास फुकेको ?” मनै देखिको टर्रो वचन हुत्याउँछे मतिर ।
यतिखेर बोल्न पटक्कै मन लाग्दैन मलाई । बाहिर निस्कन्छु चुपचाप उठेर । रिसैमा भनेकी भएपनि कुरो त जायज नै हो । चुरोटको धुवाँले असर गर्छ बच्चालाई । थाहा छ तै पनि भ्रान्ती भएर हावामा बतासिएको मनलाई लगाम लगाउने अथक प्रयास हो यो चुरोट ।
बाहिर बरण्डामा बसेर तान्छु चुरोट आकासको तारा नियाल्दै । तारा जस्तै प्रज्वलीत हुनु नि मान्छेको जीवन पनि । साला ! आफ्नो जीवनमा त सधैं तनाव-सधंै चिन्ताको पहाड । छिः कहाँ होला शान्ति !
होस् समालेदेखि सधैँ दुःखका पहाडबाट चेपिदै-थिचिदै जिन्दगीलाई नै त्राइमाम भन्दै बाँच्नु परेको । अरूले देख्नलाई शहरको बसाई । सुन्दर नामधारी शहर भित्रका मान्छेको भोगाइमा क्यान्सर-दम-क्षयरोगले सर्लक्क निलेको कसलाई के थाहा ?
यात्राका पाइलैपिच्छे सङ्कट-अभाव मुख बायर कुरिरहने मलाई । बाबु–बाजेले जोडेको थोत्रा सामान पनि आगो लागेर स्वाहा नास्ती । हैन निरीह मान्छेकै जीवनमा घटना-दुर्घटना आउँदो रै‘छ, मयुरको प्वाख बनी उडेर । जो उसै मरिच झैँ चाउरिएको छ, झन सात सूर्यको जल्जला किन उदाउनु चाउ¥याउन ।
दुःख-आपतको घडीमा आफ्नैले मुख मोड्छन् भन्थे हो रै‘छ । यो गोबरल्वाठ (स्वास्नी) पनि म भिकारी बने पछि माइत गएकी थिई, मुख मोडेर । छोराको माया उम्लेर मलाई नभिजाउँदो हो, आमा कसम ! म लिनै जान्नथेँ राँडलाई ।
चसक्क चुरोटको ठुटोले हातमा पोलेपछि पो म अतीतको महासागरबाट किनारामा मिल्कन्छु । भातले सिङ्ग जुरो हाल्यो होला । सम्झना आउँछ भातको । खानु त प¥यो के गर्नु । सबै समस्याको अजिङ्गरसँग जुध्नु त मैले नै छ । अरूलाई त रोइ दिए काफि । भित्रिन्छु कोठामा ।
ऊ अझैं अल्झेकी छे छोराको सुसुर-मुसुर र तानेमानेमै । डेक्चीबाट एक पन्यू भात पस्केर राख्छु थालमा । त्यहि भात भिज्ने गरी तुर्काउछु गुन्द्रुकको झोल । डोरी फुस्केर क्याङ्ल्याङ्ग भएको मुडा तान्छु-बस्छु त्यसैमाथि । बाँसको चोयाले चसक्क घोच्छ फिलामा । दुखाइको एक चस्को तरङ्गीत हुँदै ज्वाला पुग्छ मुटुमा ।
पचाउँछु-समालिन्छु र भातको स्वादमा निल्छु त्यो चस्काइ पनि । दुई गाँस भात मुखमा लानै लाग्दा चुइकिन्छ जेठो छोरा ।
“मरन्च्यासे मुर्दा ! किन चुइकिन्छ घिचेपछि त पसारिनु नि चुप लागेर ।” नमिठो गाली पिचिक्क थुक्छे स्वास्नी छोरोतिर गर्धन घुमाएर । उसको भनाइले थर्थराउँछ दिमाग ।
“तँ चुप लागेर पसारी न ! किन सराप्छेस् तेरो बाउलाई । सन्चो छैन भनेको सुनिनस् । भात पनि खान सकेन, मुखको घाउ दुखेर होला ।”
एकपटक स्वास्नी तिर झम्टन्छ आँखा । फकाउन थाल्छु छोरालाई । फकाउनु के थियो र ? नरो भनेको न सुन्छ-बुझ्छ । हातले थुम्थुम्याइदिन्छु उसको पिठ्युमा । अस्पटाउँछ-छट्पटाउँछ । कलेटी परेको ओठ चलाउँछ । म चम्चाले पानीका थोपा खसालिदिन्छु उसको मुखमा । मुख बिगार्छ नराम्रोसँग । मैले सोचेँ उसलाई पानीको स्वाद मन परेन । नजिकैको टालोले पुछिदिन्छु उसको मुख ।
शान्त-स्तब्ध हुन्छ छोरो । के यो छोरोलाई उपचार गराएर यो संसारलाई देखाउन-बुझाउन-चिनाउन सकौँला मैले ? नेपालमा त यसको उपचार छैन, देखाएका जति डाक्टरले भनेकै हुन् । विदेश ! विदेश मेरो हैसियत भन्दा धेरै माथिको कुरा । आँटौ कसरी ? आँटेर पनि पूरा गरौँ कसरी ? मेरो क्षमता भनेको यहाँकै नर्सिङहोमहरूमा पु¥याउने छैन । केही दयालु-स्नेही मनहरूले गर्दा खर्चमा भरथेग भा‘को छ अहिलेसम्म ।
गायक-कलाकारहरुसँग हात फैलाएर सास्कृतिक साँझ पनि गरेकै हुँ, त्यहिँबाट जम्मा भएको केही पैसा बैंकमा छ । हो त्यही पैसा देखेर होला स्वास्नीले तरकारीमा मासुको डिमाण्ड गरेकी । दिनभर छोरो अँठ्याएर उभिएकै भरमा मन्दिर-मस्जिदबाट कम दुःखले जुटाएको हो र त्यो पैसा । सहयोगको लागी पत्रपत्रिका-टेलिभिजनको दैलोमा पनि पसारो परेँ ।
यो छोरो निको होला, संसार नियाल्न आफ्नै खुट्टामा दौडदै भित्र बाहिर गरी बाबा भनि बोलाउला । अह ! मैले आश गरेको छैन । सुनेको छु यस्तो बालक निको भएको भनेको नितान्त कमै छन् अरे । यसो भनेर सास छर्दै भिरमा लगेर फाल्न पनि भएन मैले । न म घाँटी अठ्याएर मार्न सक्छु, न त बाटोमा गाडीको पाङ्ग्रा मुनि हुत्याउनै सक्छु । यो छोराको नामबाट दुई चार पैसा जोहो गर्नसके अर्को माइलो-कान्छो छोराको भविष्यको इट्टा थप्न सजिलो होला । यिनै आशले चारैतिर कुदेको हुँ ।
हिजो मात्र एउटा कथाकारलाई भेटेर आफ्नो कथा लेखाइदिन आग्रह गरेँ, उनले लेखेको कथा सञ्चार माध्यमहरुमा प्रकाशन-प्रसारण भएपछि कोही सहयोगी दाता पो टुप्लुकिन्छन् कि मेरो भाग्यमा कुबेर बनेर । के गर्नु लाचारी भएपछि आशावादी बन्दो रै‘छ मन । आफूले कमाएको पैसाले त बिहान बेलुका छाक टार्न मुस्किल पर्छ । दिमाग त घुमाउनै प¥यो ।
“बत्ती ननिभाएर के धुमधुम्ती बसेको, सुत्नु पर्दैन ? भोलि जान पर्दैन कि क्या हो ! ब्यापार गर्न ?” नाके स्वरमा च्याठिन्छे स्वास्नी ।
“तँ सुत् न कुम्भकर्ण । किन कराउनु प¥यो । म सुतौँ या नसुतौँ के को चासो ?” नचाहदै पनि जवाफ हुत्तियो ऊसम्म । एकपटक मतिर गर्धन घुमाएर बलड्याङ्ग्रे आँखा पर्लक्क पार्छे । अनि ओढने च्यादर तानेर सुत्छे भित्तापछि फर्केर ।
“कस्तो मान्छेसँग जीवन गुजारा गर्नु पर्ने भयो धिक्कारोस्, भाविको लखन पनि अनौठो छ, म माथि नै समस्याका हिउँहरू किन फुस्फुसाउँछन् सधैँ कक्रक्क बनाउँदै-अर्कट्ट पार्दै । पछिल्लो जुनीको पाप भनौँ भने म मान्दिन पछिल्लो जुनी र अघिल्लो जुुनी । तीन पुस्ता यहीँ-यसरी नै कोठामा बसेर गुजारा गरे-जिविको पार्जन चलाए । म मात्र किन निसासिरहेछु । यो आकास चुम्ने महङ्गी-अस्थिर राजनीतिले निम्याएको अराजकता । सबै सबै मेरै टाउकोमा थोपरिन्छ बिहानीको शित बनेर ।
ढिडोको पानी छड्केझैँ मनमा कुरा छड्की रहन्छ बेहिसाबसँग-बेमतलवसँग । सोचाइको घट्टोमा मकै पिसिदाझैँ पिसिन्छु म बारबार ।
“भोलि बिहानै छोरालाई लिएर डाक्टर कहाँ जानु पर्ने होला । नसुतेर के चिन्ताको खिचडी पकाउँदै बसेको ।” सिरकबाट थोरै टाउको निकाली, मलाई सुत्न आदेश दिई र फेरि कछुवाले सिरकमै टाउको घुर्साछे स्वास्नी ।
“तँलाई पनि चिन्ता हुन्छ र घर-जहान परिवारको ?” फुस्कियो वचन गुलेलीबाट मट्याङ्गा बनेर । यसपटकको तीखो सवालको जवाफ फर्काउन उचित ठानिन क्यारे, मौन बसी ऊ । ठुस्किन्छ जेठो छोरो, सिरक पल्टाएर हेर्दा दिशामा डुबेर पो रै‘छ । प्रायजसो बच्चाको आमालाई पर्छ यो अभिभारा । तर यो छोरो जन्मेदेखि यो काम मेरै भागमा परेको छ मानांै मेरै गल्तीको सजायजस्तै ।
हत्तेरी ! म पनि किन यस्तो सोच्दैछु, यो मेरो कर्तव्य हो-जिम्मेवारी हो, साथ हो दायित्व । सन्तानले त बाबुआमा वृद्ध-अपाङ्ग-रोगी भएमा घरबाट निकालि दिने-मन्दिरमा लगी छोडिदिने-वृद्धाश्रममा लगिदिने गर्छन् । तर बाबुआमाले कहाँ यसो गर्न सक्छन् र ? स्नेहको पञ्जाले न्याकेर राखिरहन्छन् सधै-सँगै ।
तर्कनै तर्कनामा सुरूवाल फेरेर अर्कै कोल्टे फर्काएर सुताइदिन्छु छोरालाई । तातोपना-न्यानोपनाले गर्दा ऊ निदाउँछ, नाकमुनि हातको चोर औंला लगेर निदाएको छ कि छैन जाँच गर्ने गर्छु सधैँझैं । ओढ्ने पाखा लागेर होला माइलो छोरा ठस्सठस्स कन्न थाल्छ फेरि । ओढ्ने तानेर ओढाइदिन्छु उसलाई पनि । दिनभरीको थकानले होला शरीर करकर खाइरहन्छ, अब त उमेरले पनि डाँडा काट्न थालेर होला यस्तो भएको । दुईटा छोराको गोडामुनि पल्टन्छु स्वास्नीको थोत्रो मयत्रोभित्र गोडा पोको पारेर ।
“हैन उठ्न पर्दैन, घाम तीन जुवा माथि आइसक्यो, दुध लिन जानुपर्ने-पानी भर्नुपर्ने । हेर यतिखेरसम्म सुतेको । रातभरी क्रियापुत्री झोक्राए झैं बस्दैमा ठिक्क । अब यतिखेर उठेर कसरी भ्याउने हो काम । फेरि आजै कथा लेख्ने दिदी रौनकलाई हेर्न आउने भनेको जस्तो पनि लागेको थियो ।”
स्वास्नीको गालीको पुराणले बिउझिन्छु निन्द्राबाट । निन्द्रा त के भन्नु आँखा लोलाएका मात्र हुन् । यसलाई तन्द्राबाट जागेको भन्नुपर्ला । उठेपछि पहिलो दैनिक रूटिङ्ग भन्नु नै छोरो रौनकको मलमुत्रको ठेगाना लगाउनु । ¥याकको तल्लो तखताबाट एकजोडी कपडा निकालेर फेर्दिन तयार हुन्छु रौनकलाई । ओढ्ने निकालेर कपडा फुकाल्न लाग्दा हेर्छु । यत्रो रातभरी दिशा पिसाव केही पनि गरेको रैनछ । यो त अति अनौंठो हो । कुनै दिन यस्तो भएकै थिएन । छोरालाई उठाउन लाग्दा मलाई याद हुन्छ चिलौनेको ठुटो जस्तो अरलो पो छ छोरा । नितान्त, अरलो, पुष–माघको रबरको पाइपझैं ।
सानो छोराको टालो सुकाएर भित्रन्छे ऊ “अझैं सकेका छैनौ यसको काम । कहिले भ्याउँछौ खै सबै काम ।”
“अरू काम भ्याउनु नभ्याउनु त त्यस्तै हो एउटा काम भने भ्याएँ मैले सधैँसधैँको निम्ति । अब मलाई घण्टा–घण्टामा आचीको सुरूवाल फेर्नु पर्दैन, दुई घण्टा लगाएर भात खुवाउनु पर्दैन । मेरो काँधमा तुङ्रूङ्ग कोही झुण्डने छैन । मान्छे बेच्न राखेको हो भनेर कसैले सोध्ने छैनन् । पूर्वजन्ममा गरेको पापको कारण यस्तो छोरो जन्मेको कसैले भन्नेवाला छैन । गायकले उसको लागी गीत गाउनु पर्नै छैन । कथाकारले कथा लेख्नै नपर्नै भो । अरू त अरू यही छोरालाई अगाडि सारेर दुई छोराको लालन पालन गर्ने अनौठो सपना पनि तुहियो गर्भैमा मेरो । बुझिस् तैंले ।” एक सासमा यति लामो भट्टयाएँ मैले उसले के बुझी । सधैं झैँ कान्छो छोरा काखि च्यापेर चकटी समातेर बाहिरिन्छे ऊ । मेरो नजर मृत छोराको लासमा गएर टाँगिन्छ छरपस्ट-अव्यवस्थित ढङ्गले ।

(स्रोत  :- अन्तर्जाल )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.