युद्धकथाः आँशुको आकास

~यादव देवकोटा~Yadav Devkota__2

‘हाँसी राखन माया बोली राखन …. ।’
उ गुन्गुनाई रहन्थ्यो यही गीत जब हाम्रो भेट हुन्थ्यो । वैशाख–जेठको धुपमा सिरसिर चलेको बतासले फिरफिर पार्र्र्दै हल्लाएको सालको पातझैं देखिन्थ्यो उसको ओठ । स्वर मिठो । लय मिलेको ।

देश लडाइँमा थियो । हामी लडाइँमा थियौं । कालिकाटार प्रहरी चौकी माथिको रेड ।  हामी सिक्दै थियौं लड्न । लड्दै जित्न । एउटा मोर्चामा लड्नु अर्को मोर्चाको लागि लडाइँको सिकाइ थियो ।
कालिकाटारमा न हार भो न जित । केही सिकियो । साथी गुमाइयो एउटा ।

खिरिलो ज्यानका ध्रुव पावरवाला चश्मा लगाउँथे । साइन्स पढ्दै थिए स्नातक तहमा । छाडेर लडाइँमा होमिएका । हिँडाइ सुरु हुँदै थियो । बाटो खन्न सुरु हुँदै थियो । उनी हिँडिदिए सधैंका लागि स्वप्न यात्राको आदर्श बाटो बनेर । उनलाई नपुग्ने केही थिएन । नपुग्नेहरुको लागि लड्न सामेल भए । सरल र गम्भीर स्वभावका थिए ।

तिनै ध्रुवको साथ लागेर आएका थिए उनी पनि । उनी अर्थात् सरल । सँगै पढ्थे, सँगै लाम लागे । कालिकाटारको मोर्चाबाट फर्कंदा सेतीको किनार समाउँदै नारायणी पारिबाट तर्पाएँ तर्पाएँ हिँडेर चुपचाप नवलपरासी पुग्यौं । कोही कोहीसँग बोल्दैन । कोही कसैलाई सुन्दैन । सबैले सुन्छन् एकतमास बगिरहेको नारायणीको सुसाइ र सुसाउँछन् मनभित्र हजारौं नारायणी एकसाथ ।

त्यो बाटोभरि सबैभन्दा बढी सुसाए सरल ।  कालो–कालो मान्छे । बाक्लो ओठ । मोटा दाँत । ठूल्ठूला कान । न राम्रा । न त नराम्रा । रिसाहाजस्ता, निष्ठुरजस्तो लाग्ने । जसरी धु्रवको शोकमा रुँदारुँदै नारायणीको बगर जस्तै भएका गालामा आँसुको डोब लगाए, त्यसपछि भने अलि अलि नै सही उनीबारेको धारणा फेरियो । देखेजस्तो छैनन् है भन्ने लाग्यो । बाक्लो ओठ भएका योद्धा भित्रभित्रै राम्रा लाग्न थाले । मनले उनको नाममा छोटै सही एक पुच्छ्रे रातो धर्को तान्यो ।

नवलपरासीको पहाडी इलाका हुँदै कावासोती बाट अघि बढ्दै डण्डा डाँडातिर तेर्सियौं । थारु बस्तिमा रहेको समर्थकको घरमा बस्यौं । चौकी रेडका क्रममा क्रलि¨ गर्दा दाहिने पाखुरामा घाउ लाग्यो । त्यही घाउमा बेटाडिन लगाउँदै थिएँ । छेउको राप्तीको सुख्खा किनार जस्तै भइसकेको अनुहार बोकेर उभिए उनै सरल र फेरि गाउन थाले । तर, ‘हाँसि राखन …’ गाएनन् । लिचिको रुखछेउको डिलबाट देखिने राप्ती पारिको किनारमा चरन भर्न आएका हात्तिहरुतिर एकतमास हेर्दै सुसेले–‘टाढा–टाढा जानु छ साथी एकफेर हाँसी देऊ ….. ।’

गीत गुनगुनाई सकेर नजिक आए । ‘तपाईँको घाउ त पाक्न थालिओच’ भन्दै हात समाते । कपासले सुस्तरी घाउमा बेटाडिन दलिदिए । लाग्यो–पोतिएँ बिस्तारै थारु बस्तिका बुकुराहरुको भित्तामा पोतिएको चित्रको रंगझैं सप्तरंगी बनेर मनभरी ।

‘कमरेड सपना यो पढ्नुस्, तपईलाई कस्तो लाउँच, भोली यई बेला ह्याई भेटम्’ भन्दै एकोहोरो हिंडिरहेको गैँडाझैं छड्किए । जाँदा गुनगुनाउँदै गए –‘यो मेरो शरीर ढलेर जाला आस्था त ढल्दैन ।’

सामान्य लेखपढ गर्न सक्छु । त्यस बाहेक थप पढ्न सकिनँ । पाइन । अक्षर छिचोल्छु । उसै गरी कोर्न सक्छु मनमा उठेका तरंगहरुलाई आकार दिएर अक्षरको । कनिकुथी, सकि नसकि । तीनमा पढ्दै थिएँ । आमा बितिन् । आमासँगै बित्यो स्कूले रहर । आमा खरानी भइन् । आमासँगै खरानी भयो पढाईँ–लेखाई । सिंगै जीवन सिकाईहरुको पाठशाला रहेछ । चार कोठे भवनको पाठशाला छाडेर खुल्ला जीवनको अन्त्यहीन पाठशालामा धकेलिएँ ।

छोराको आसमा लगालग जन्मिएका चारवटी छोरी । हामी चार बहिनीलाई पछ्याउँदै जन्मिएका दुइ भाई । निमेकको भरमा चल्ने जिविका । कसरी थामुन् बा एक्लैले ? म माथिका दुई दिदीलाई पच्छ्याउँदै तीन कक्षाको पढाई छाडेर मिसिएँ मेलापातमा । भारापर्ममा ।

दिदीहरुको बिहे भयो उमेरै नपुगी । उमेर कुरुञ्जेल भोक र अभावले ज्यानै जाला कि भन्ने पिरले । जेठी आइतीलाई बालेनै खोजेर घर गरीदिए । माइली गई हिमचिम बढेको उसैको मायासँग । म जान सकिन । न जेठी जसरी । न माइली जसरी ।

एउटा हिँउदे शनिवार बाख्रालाई चरनमा लिएर गएको दिन । प्रधानका छोराले दिउँसै हात लगाए म माथि । ज्यान लाउने मनसायले । प्रतिबाद गरेँ रुँदै । अरु साथीहरु पनि मिसिए । प्रतिवादमा उनले लाठी भेटे साथीहरुबाट । टाउकोबाट रगत आएछ । बेलुकी कचहरी बसे । म दमाईँकी छोरी, उनी बाउनका । म ज्यामीकी छोरी, उनी प्रधानका । प्रधान खलकको पक्षमा ओइरिए सबै । बिष्ट बराजुका विरुद्ध कसले बोल्ने ? हाम्रै पौनीथरे पनि मुख खोलेर तिनको अत्याचार बिरुद्ध बोलेनन् । छोरीमाथि अत्याचार गर्न खोँजिदा भएको प्रतिकारमा घाइते भएको विष्टको छोराको उपचार रकम तिर्नुपर्ने फैसला सकारेर फर्किए मेरा बा ।

देश लडाइँमा होमिएको शुरुवाती महिना थियो । तिनै धु्रब र सरल आएका थिए । तिनको साथमा अरु चार जना तन्नेरीहरु थिए बन्दुक भिरेका । तिनले फेरि गाउँ उठाए । कचहरी बोलाए । प्रधानको छोरालाई पाता फर्काए । बाकस फोडेर तमसुक निकाले । प्रधानलाई मोसो दले । तमसुकमा सलाई कोरे । छोरालाई भाटा लगाए । तीन मुरी धान भर्न लगाए भकारी फोरेर । बोकेर घर पठाए मेरा बालाई।

ती जसरी आए, उसरी नै गए । मानौं एक झोक्का हावा बहँदै आयो डाँडो छिचोलेर र फर्किगयो रुखको पातलाई फिरिरी हल्लाउँदै ।

ती गएपछि पुलिस आयो । प्रधानले बोलाएका । पुलिसले लग्यो बासँगै मलाई । मैले जेका विरुद्ध प्रतिकार गरेँ प्रधानका छोरासँग । मबाट खोसिलग्यो पुलिसले चौकिभित्रैबाट । उनीहरुको चौकी उनीहरुको स्वार्थको सुरक्षाको लागि रहेछ । मेरो चित्कार चौकीको भित्ताले सुन्यो र भित्तामै हरायो । म निख्रिएँ । एउटी आईमाई जबर्जस्ती लुटिँदा पनि मर्न सक्दि रहिनछ । म मर्न सकिन । रातभरि पुलिसले बुत्याएको छोरीलाई पछि लाएर मेरा बा घर फर्किए । बाटोको भिरबाट फदाँलेर मरुँ–मरुँ लाग्यो घरै नगई । मर्न सकिन । माया लाग्यो निख्रनै नसकेर  निख्रिएको जिन्दगीको ।।
घण्टाहरु दिन लाग्न थाले । दिनहरु रात । रातहरु विषालु सर्प जस्ता लाग्न थाले । फँडा उठाउँदै ठुग्न आए जस्ता । न मर्न सक्ने, न बाँच्न सक्ने बनाएर डसि जाने । डसिएरै बाँचे । नमरेकाले । लाग्यो जीवन भन्दा ठूलो संसारमा अर्को कुनै भार छैन ।

उनीहरु फेरि आए । उनीहरु अर्थात धु्रब,सरल र साथीहरु । साँझ खाना खानेबेला सरलले मैलाई  ताँकेर गाए–‘हाँसी राख न माया … ।’ हाँसो त परको कुरा मसँग आँसु पनि बाँकी थिएन । खाँदा पनि, बस्दा पनि, सुत्दा पनि साथी भएको थियो आँसु । लाग्यो आँसु भन्दा नजिकको संसारमा अर्को कुनै साथी छैन ।

तिनले घरभित्र पसेर बासँग खस्याक्खुसुक गरे । बाले मसिनो गरी बालेको सुनेँ –‘उ मान्चे भने  म केइ भन्दिन । उसको जिन्नगी हो । उई भनोस् । बाऊ हुँ, माया लाउँच । लौ गईहाल भनेर निकालेर कसरी पठाम्न सउचु र हुँजुर ?’

तिनै सरलले चुक घोप्ट्याए जस्तो भदौरे रातमा भनेका थिए –‘जिन्नगीको दुःख रोइकराई गरेर जान्न । दुःखसँ लन्नुपर्च । नलडि संसार फेरिन्न । संसार नफेरि संसारआ रित फेरिन्न । पुराना रित रहेसँ हजारौं प्रधानका छोरारु तपर्ईँजस्ता छोरीचेली खोज्दै इजेत लुट्न दौडिरन्चन् । तपई आँट अर्नुस् । आफूलाई फेर्न, दुनिया फेर्न । तपईको आँसुको मोल फर्काम्न पार्टीमा आम्नुस् ।’

‘आँसुको मोल फर्काम्न … ।’ झ्याउँ–झ्याउँ झ्याउँकुरी कराइरहेको रात त्यही हरफले तान्यो मलाई । चुम्बकले तानेझैं । मैले केही सोचिन । ºयाट्ट भनिदिएँ–‘म हिन्चु ।’

त्यसरी आएको थिएँ समरयात्रामा । घर छाडेर हिँड्ने अघिल्लो दिन घर लिपपोत गरेको थिएँ । अब फर्कन्छु–फर्कन्न ठेगान थिएन । त्यसैले छाडेको थिएँ आफ्नै हत्केलाको ठेगाना घरको भित्ताभरि चिसो गोबरमाटोमा मिसाएर । भाईबहिनीको कपडा धोइदिएँको थिएँ । तिनको लुगा सिस्नेरी धाराको पानीले धोएँ कि तिनको मायामा बगेको आँसुले भन्न सक्दिन । भाईबहिनीहरुले कुकुरका छाउराहरु बसेँझैं घरको पिँढीमा बसेर टुलुटुलु हेरिरहे तिनलाई छाडेर निस्किएकी दिदीलाई । बाले बरर्र आँसु झारे । आँसु बाको गाला हुँदै खुट्टामा तप्प झ¥यो । रुनू र रुन थाल्नु आँसुहरुको अन्त्य होइन रहेछ । रुँदै पछि लागेँ धु्रव, सरल र साथीहरुको ।

उनको पत्रलाई स्वीकारेँ । भन्न जानिन क्यारे † सरलको पत्र पढेर तिनलाई स्वीकारेँ । मेरोबारे सबै थाहा थियो उनलाई । प्रहरी चौकीमा लगेर बिटुल्याईएकी । यो समाजले बिटुलो मान्ने जातकी । त्यो सबै सकारेरै बोलाएका थिए उनले आफ्नो जीवनमा मलाई । नबलपरासी र पाल्पाको सिमानातिरको गाउँमा बिहे भयो हाम्रो बन्दुक साँटासाँट गरेर ।

पश्चिमको छापामार दस्तामा सामेल छु । सरल कमाण्डर छन् । नयाँ साथीहरु छन् समुहमा । पहिलो वार्ता भंग भएको साँझ सरलले हाम्रो फर्मेशनलाई रोलकाल गराए र सैन्य  ब्यारेक हमलाको लागि कोचि¨ सुरु गरे । दोस्रो दिन एक लालजोडीको पूर्व निधारित विहेमा सहभागी भइयो । बिजोग र सपना ।  कति राम्रो नाम † पाटीमा आएर पाएको टेकनाम ‘सपना’ म आफैंलाई खुब मनपर्छ । आफैंसँग मिल्ने नाम भएकी रोल्पाली कमरेड सपना र विजोगको जोडी दिउँसो जोडियो र साँझ सैन्य ब्यारेक हमलामा सामेल भयो । लडाइँको मोर्चा सकिएर फर्कँदा त्यो नयाँ लालजोडी मोर्चामै छुट्यो । दिउँसो मात्र जीवन सम्बन्धमा साझेदारी गरेको जोडीले राति क्रान्तिमा आफ्नो कोटा चुक्ता ग¥यो । त्यो पछि योद्धा निकै सुक्सुकाए । मोर्चा ताकेर फौज मुभ हुनुपूर्व उनी भन्दै थिए –सपना र विजोग मोर्चामा  सामेल नहोउन् । बिजोगले इन्कार गरे क्रान्तिको ट्रेन्चबाट भाग्न बिहे गरेका होइनौं भनेर ।

नयाँनयाँ सैन्य टुकडीहरु थपिए । राज्यको पनि, हाम्रो पनि । पूर्वी नेपालको कमजोर सैन्य कारवाहीलाई सुधार गर्न सरलहरु ठूलै टिम लिएर पूर्व लागे । हाम्रो टोली आधार इलाका मुभ भयो । लामो राजनीतिक प्रशिक्षण र फौजी कोचि¨ सहित हाम्रो फोर्स नयाँ मोर्चा खोल्ने अन्तिम तरखरमा थियो । प्रशिक्षण समापनको दिन सांस्कृतिक र जनवादी विहेको थप कार्यक्रम थियो । विहेको मञ्चमा नवजोडीलाई शुभकामना दिन अतिथि बनेर उभिएको बेला कार्यक्रममा सहभागी बन्न आईपुगेका पूर्वका एक कमरेडले खाम बन्दी चिठी थमाए हातमा । खोलेर हेर्दा खबर थियो सरलको मृत्युको । पेटमा गर्भ रहेको चार महिना भएको थियो । बच्चा नजन्मदै उसको बाबुको मृत्युको खबर पढ्नु पर्‍यो ।

मनको भित्ता ताकेर हजारौं राउण्ड गोली चले एकसाथ । असिनाले ठटाएको रुखको पालुवाझैं छियाछिया बनायो मनको पर्खाल । गर्लम्मै ढल्यो र सहाराविहीन भएँ । आफ्नै मुटु चँुडिएको बेदनालाई आँसुमा बगाएर सम्मालिँदै भने–‘नयाँ मुटुहरु जोडिएको यो उल्लासमा आफ्नै मुटुको चित्कारलाई हत्केलाले मिचेर शुभकामना दिन उभिएकी छु ।’ त्यसो भन्दै रुन थालेँ । सँगसँगै सिङ्गै हल रोयो ।
म आँसुको बाटो पछं्याएर समर यात्रामा आएँ । सरल त थिए जसले मलाई जीवनको गुरुत्वको बोध गराए । उनी नभएको भए मेरो जीवन हिउँदको एक दर्को झरीझैं स्याइर्एँ भएर निख्रन्थ्यो । उनी गए । उनीसँगै जीवनको सबैभन्दा नजिकको  भरोषा गयो ।

छोरी जन्मिई । गर्भमै टुहुरी भएकी । बाबुको मुख देख्नै पाइन । नाम दिएँ– प्रेरणा । उसैको बाबुको प्रेरणाले आन्दोलनमा हिँडे । त्यही आन्दोलनमा उनीसँग बिहे भयो । खुशी थिएँ । उनी बिते । दुखी छु आजसम्म । जे भएपनि लड्नु र लडिरहनु । फेरि पनि लड्नकै लागि सात  महिने छोरीलाई जेठी दिदीको जिम्मामा छाडेर लडाईँमा फाल हाने । पछुतो लागिरहन्छ किन त्यसो गरेँ ?

देशमा आँधी थामियो । भेल संग्लिएकै थिएन । लडाइँ कालभरि बन्दुक बाकेर लड्न हिँडे । त्यही जाने । त्यही गरेँ । शान्ति प्रक्रिया सुरु हुन लाग्दा नेताहरुले भने–तपाईँ सैन्य मोर्चाबाट खुल्ला मोर्चामा गएर जिम्मेवारी बहन गर्न प¥यो ।

नाई भनिन । काठमाडौं गइयो । केही दिन बाग्मती किनारको सुकुम्बासी बस्तीको आर्कमा बसियो । बर्सादीले छाएको बकुरा । हरितन्नम मानिसहरुले जीवन अड्याएको बगरको बस्ती । बिस्तारै साथीहरुलाई बाग्मती गन्हाउन थाल्यो । सुकुम्बासी वस्ती फोहर लाग्न थाल्यो । सुकुम्वासीहरु फोहोरी लाग्न थाले । पल्सरको टाईँटुईँ । ब्राण्डेड पोशाक । ब्राण्डेड खाना । तुरुन्तै आर्क स¥यो शहरको केन्द्रमा । त्यसपछि ? लेखर लेखिसाध्य छैन । लेख्दिन ।

विस्तारै बाँच्नै मुस्किल पर्न थाल्यो । नानीको स्कूल फि, डेरा भाडा । जुटाउनै सकिन । साथीहरुको औकात, वर्ग, स्तर सबै फेरियो । म गाउँको गरीबकी छोरी । बा बितेपछि बाँकी रहेको पुरै परिवार एकपछि अर्को गर्दै लडाइँमा सामेल भयो । भएको बुकुरो पनि कुन झरिले पखाली भ्यायो । सरलको घर देखेको छैन । सरलका भाई फोन गरिरहन्छन् । भाउजू, दाई नभए पनि हामी छौं, एक्लै भएँ, बिचल्लीमा परें भनेर नरुनु भन्छन् । आईरहन्छन् भेट्न । खुब माया गर्छन् प्रेरणालाई । सरलजस्तै छन् असल स्वाभाबका । मेरी बहिनी छे चौथो डिभिजनमा । सरलका भाईसँगै तेस्रोमा छ कान्छो भाई । उ माथिको भाई लडाइँमा लागेर निख्रियो ।

बहिनीले पनि अन्र्तजातिय बिहे गरि । शिविरमा बसेको दोस्रो वर्ष उसको लोग्नेले डिभोर्स माग्यो । जोडी छुट्यो जात नमिलेर । धमाधम सबैले त्यसै गरे । जनवादी विहे गरेर जोडिएका जोडीहरु धनवादको घनठोकाईमा परेर टुक्रिन थाले ।

छोरी विरामी भई एक रात हनहनी ज्वरो आएर । घरि तर्सने, घरि चिच्याउने गर्न थाली  । काठमाडौंको डेरा । उसको छट्पटाहट हेरिरहेछु निरिह भएर । अस्पताल लाने पैसा थिएन । सरलका भाईलाई फोन गरें रुँदै । विहान उज्यालो हुनेबेला काठमाडौं आईपुगेछन् शिबिरबाट । नानीलाई अँगालो हालेर रोए निकैबेर । भित्तामा टाँसेको दाइको फोटोमा औला दलिरहे सुस्तरी । मसँग नानीलाई खुवाउन एकपाकेट दुध किन्ने पैसा पनि थिएन । उनैले गरे, अस्पताल लाने, औषधि किन्ने सबैसबै ।

शहरमा बस्न सकिन । अभाव र सहनै नसकिने अपमान दियो । अपमानको विरुद्ध आन्दोलनमा हिँडे । फेरि आन्दोलनमा हिँडेकाहरुले नै अपमान दिए । सरलको हत्यामा सुराकी गर्नेहरु केन्द्रीय नेता बने । यो सब अपमान हो रगत,आँसु, पसिना बगाउने माथि ।

‘भाउजु, दाई नभएपनि’–योद्धाको भाईले भने–‘बूढो भइसकेका बा छन्, छोरो फर्केला भन्ने आश लिएर बाँचिरका । हाम्ले दाजुलाई सग्लै लगेर बुझाम्न सकेनम् । छोरी छे । तपई हुनोन्च । त्यही हेरेर भानि मनको घाउमा अलिअलि नौनी दल्नोन्च बाले । हिन्नोस घर जाऊँ ।’

सरलका भाईले घर जाउँ भनेदेखि मनमा तर्कनाहरु चलिरहे । लाग्यो–भागेर जीवन सकिन्न । यसलाई बेर्होनुपर्छ । जीवनलाई बेर्होनु दुनियालाई बेर्होनु पनि रहेछ । जहा“ गए पनि जे जे गरे पनि अव जीवनको एउटै हिसाव हुनेछ जीवन चलाउनु । मैले भोग्नुपर्छ, बेहोर्नुपर्छ आँशुहरुलाई । आँधीहरुलाई । आँधीसँग खेलेर आफ्नो जीवनको उर्जा निखारेँ । त्यसले केही काम दिएन । धेरै काम दियो पनि। अहिले भोग्न सक्ने भएको छु आफ्नै जीवनका आँधीलाई । समाजलाई । समयलाई । आफैंलाई । त्यही भोग्नेछु ।’

उनैको पछि लागेर घर गएँ । छोरो बिलायो लडाइँमा । एकैचोटी नातिनी लिएर आएकी बुहारी देखेर डाँको छोडे ससुराले । जता गएपनि मान्छेहरुको आँखामा आँसु मात्रै दिन सकियो । सरलहरुले छाडेर हिँडेको घर लिलाम भएछ । छोराहरुको सुर्ताले थलिएकी आमाले छोराहरुको मुखै हेर्न नपाई प्राण त्यागिछन् । झुक्दै, रुँदै अरुकोमा जाँदा छोराहरुको स्वाभिमानमा ठेस लाग्छ, मनोबल गिर्छ भनेर गाउँकै खोरियामा छाप्रो हालेर बसेछन् बूढाले । सरल बाँचेको भए जसरी पनि पाल्दा हुन् बूढा बालाई काँधैमा राखेर पनि । म उनकी बुहारी हुँ । त्यो जिम्मा मेरो काँधमा छ ।

सरलका भाइले शिविरमा फर्कनु अघि भनेका थिए–भाउजू भो विदेश जाने कुरै नगर्नुस् ।

मलाई बस्नै मन लागेन । अरुको भ¥या¨ बनेर बस्नु भन्दा दूईचार साल दुःख गरे बूढा ससूरा, छोरीको मुखमा माड लाग्ला । आफ्नो त जिन्दगी यस्तै भो । त्यही सोचेर पार्टीकै कमरेडसँग दुई पैसे  ब्याजमा ऋण लिएर कुवेत आएँ । दुई वर्ष भो यतै छु ।

म आएको दुई महिनापछि सरलका बा बितेछन् । छोरी एक्लो परि ।

खै कताको लहरो समातेर उनै सरलका भाइले ललितपुरको बालकेन्द्रमा राखिदिएछन् । बा बिते, आमा जिउँदै भएर पनि कुनै भर पाइन उसले आमाबाट । नचिनेका, चिन्दैनचिनेका मान्छेहरुले उसलाई आश्रय दिएका छन् । मैले एउटी छोरीलाई पनि पाल्न सकिन । काखमा राखेर माया दिन सकिन । अहिले अरुकै दयामा बाँचिरहेकी छे ।

हामीलाई हेरेर यहाँ आएका नेपालीहरु भन्छन्–‘लडाइँले सबैको सबैथोक बिग्रिएको छैन । तपाईँहरु घर न घाटको भए पनि अरुको दरबार जोडिएको छ ।’

मनमनै जवाफ दिन्छु उनीहरुलाई–‘हो मैले दुःख पाएको छु । एकपछि अर्को । निरन्तर, निरन्तर । घरको न घाटको भएकी छु । आफू त भएँ–भएँ । सानी नानीलाई पनि आफूजस्तै बनाएकी छु । तर लडाईँमै नगएको भएपनि मेरो जिन्दगी गलैंचीका  फूलझै गमक्क परेर फुल्ने थिएन । छोरी हुर्केली । आज लेखेको अक्षरहरु छाम्दै पढेर बुझ्लि उसको बाउले लेखेको रगतको इतिहास र उसकी आमाले कुँदेको आँसुको विगत । कम्तिमा उसलाई यो समाज फेर्न सकेको मेहनत गर्ने उसका  बाआमाको विगत पढ्ने हक मिल्ला । मैले लेखेको आँसुको किताब र त्यो किताबमा सरलहरुले लेखेको रगतको स्वप्नचित्र सबै गायब बनाइदिए केही मान्छेहरुले भन्दैमा म आफैंले नापेको आँधीको यात्रालाई कसरी आगो लगाउन सक्छु ?’

सरकारले लडाइँमा मारिएकाहरुलाई राहत रकम दिने निर्णय गरेछ  । पार्टीका मान्छेहरु गएछन्, सरलको रकम लिन । त्यो ब्लडमनि हो पीडित परिवारले पाउने । सरल मरेको पैसा पाउँला भनेर लडाइँमा लागेको होइन म । जति उमेर, आँसु र सपना लडाईँमा लगानी गरेँ, त्यसप्रति कुनै गुनासो छैन । मैले मेरै खुशीले रोजेको बाटो । आफ्नै खुशीले भोगेको जीवन । त्यसैले दाबी गर्दिन लडाइँका दिनहरुमा विताएको जीवनको हिसाब । त्यही लडाइँमा गुमाएको मुटुको हिसाब । म त्यसको हकदार होइन । पे्ररणा हो त्यसको हकदार । नभए योद्धाका भाई हुन् । बा आमा बितिगए ।
बाबुको मुखै नदेखी टुहुरो भएकी अवलाको हक खोस्न पार्टीका मान्छेहरुले तछाडमछाड गरेछन् । ब्लडमनि पनि नछाड्ने नैतिकता हुर्किएछ । त्यही त हुर्काइएछ त्यत्रा मान्छेहरुको जीवन,आँसु,पीडाको लगानीमा ।

पहिलो  किस्ता उनीहरुले नै लगेछन् ।

दोस्रो किस्ताको रकम योद्धाका भाइ, मेरो भाईहरुले लडाइँ गरेर प्रेरणाको नाममा ल्याएछन् ।

ऊ हुर्केली । बैंक खातामा रहेको दुई लाख रकम सम्झँदै भित्तामा टाँसिएको बाबुको फोटो हेरेर रोली ।

यताको बसाईको दिन सकिँदैछ । पार्टी फुटेदेखि मानिसहरु सोधिरहन्छन्–‘कमरेड कुन पार्टीमा लाग्नुहुन्छ फर्केर  ?’ खै मेरो भाई, मेरा सरल कुन पार्टीको भागमा परेका छन् ? कसरी भाग लगाए शहीद र सपनाको हेर्नुछ । हेरेर फेरि रुनु छैन । यो कतारको मरुभूमिमा रुँदारुँदै बगाएको छु सिङ्गै दरौंदी । अब रुन पुग्यो । बाँच्नका लागि धैर्य चाहिने रहेछ । सबैभन्दा धेरै चाहिने रहेछ–आफैंप्रतिको भरोसा । छोरीलाई भरोसा दिनुछ । जहाँ समाएर, टेकेर,उभिएर बाँच्नसकोस–एउटा जिन्दगी र हेर्न सकोस् उसको बाबुले छाडेर गएको लामो बाटोसँगै तन्किएको दुर क्षितिज । आँसु पुछ्दै ऊ जाओस आफ्नो बाबुले रगतले खनेको बाटो  रुँदैरुँदै चुम्न र फर्कियोस् आँसु र रगतको मोल बुझेर ।

कुहिएको आलुझै सडेका मानिसहरु हेरेर बुझोस्, आज यिनीहरु जसरी ऐसआराम र भोग विलासमा बाँचेका छन्, त्यसमा उसका बाबुजस्ता हजारौं मानिसहरुको अग्लो पहाडजस्तै चा¨ छ बलिदानको। यी बिक्नु र बिग्रनुमा रातो बाटो हिँड्ने र मर्नेहरुको कुनै दोष छैन । र, भनोस् –‘यो माटो फगत माटो मात्रै होइन, यो मेरो बाबु पनि हो ।’

बस् आफ्नो बाबुलाई जत्तिकै उसले ऊ उभिएको माटोलाई माया गरेको दिन म मेरा आँसुहरुमा आगो लगाउनेछु ।

(बिउँझँदा चिटचिट पसिना आइरहेको थियो । निधारभरि । थरथर कामिरहेको थियो शरीर । आँसु बग्न खाजेझैं भएका थिए आँखा । थकथक मानिरहेको थियो मन । उनी भर्खर गाउन थालेका थिए गीत । एक हरफ गाइनसक्दै बिउँझिएछु । त्यही सपनामै सही उनी गाइरहेका थिए माथि आकासतिर फर्किएर एकतमास छोरीको कपालमा हात चलाउँदै –‘हाँसी राखन माया बोलिराखन … ।’)

(श्रोत:- Setopati )

 

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.