~बिजु सुवेदी ‘विजय’~
धेरै किसिमका फूलहरु स्वर्गका थुप्रै बगैंचाहरुबाट लिइएको एउटा अत्यन्तै ठूलो फूलको गुच्छा सहित प्रिय तिमीलाई अत्यन्तै ठूलो धन्यवाद !
मेरी प्यारी स्याफ्रोन !!!
म एकदमै हल्का महसूस गरिरहेको छु तिम्रो माया , समर्पण , आदर , सत्य , आज्ञाकारिताका भावनाहरुबाट र तिमीलाई कस्तो छ ? अवश्यनै तिमी पनि यस्तै छ्यौ । म तिमीसित एकदमै आभारी छु कि म आफ्नो हर्ष अभिव्यक्त गरिरहेको थिएँ जब मैले तिम्रो पछिल्लो इमेल पढेको थिएँ , तिम्रोनै आइडिको ड्राफ्टमा । म अत्यन्तै दोधारमा परेको थिएँ , तिम्रा साधारणभन्दा साधारण कुराहरुले गर्दा । मेरो बिचारमा हामीले एउटै शरीरले अनुभव गर्नुपर्नेछ । हो मैले त यही बिचार गरेको छु । तिम्रो के बिचार छ ? मेरो विशेष–विशेष धन्यवाद छ तिमीलाई र संसारको सबभन्दा ठूलो परम् शक्तिलाई पनि , तिम्रो माया अनुभव गर्न पाएकोमा र तिम्रो आकांक्षा मकहाँ सदाका लागि ल्याइदिएकोमा । मैले हृदयदेखि हृदयसम्म अनुभव गरेँ अनि मैले तिमीलाई तत्कालै एस.एम.एस. गरेँ ।
प्यारी स्याफ्रोन मैले तिम्रो इमेल धेरै सतर्क भएर हृदय र दिमाग दुबैबाट पढें । मैले हुनुको थाहा पाएँ कि तिमी र म साँच्चिकै एक अर्काका लागि बनेका हौं , सदाका लागि । म तिमीलाई मनपराउँछु । धेरै मनपराउँछु । सायद लैला , हीर , रोमियो आदिलेभन्दा बढी मनपराउँछु । मसँग शब्द छैन । शब्दले हैन हृदयले भनेको हो यो । मेरो माया तिमीलाई सदाका लागि । म विश्वास गर्छु मैजस्तो गरेर त्यस्तै तिमीले पनि तिमीजस्तै गरेर तिमीले मलाई सोच्छ्यौ । तिम्रो इमेलमा अति तिम्रो डर देखेँ । तिमीले तिमीबाट अलग नहुन लेख्यौ । यो सानो पनि हुन सक्छ , ठूलो पनि हुन सक्छ । म अनुभव गर्नेछैन मैले बुझिन कि ? जेहोस् मलाई भत्र देऊ । केही कुरा मेरो मुटुको धड्काइले बताउँछ भने कि तिमीलाई भविश्यदेखि डर छ । तिम्रा डराइ के मेरा सबै इमेल पत्रहरुले बोलेको छ कि ? हामी फेरि भविश्यमा छुट्छौं भनेर । आउँदा दिनहरुमा , भविश्यमा , आनन्दसँग विश्वास गर । मेरो विनम्र अनुरोध छ कि यस्ता–उस्ता कुराहरुलाई छोडिदेऊ — आजैदेखि , अहिलेदेखि । तिमी यो गर्न तयार छौ ? तिमीलाई छोड्ने ? मेरो प्रिय ! कदापी ! कदापी !! कदापी !!! यस्तो गर्ने धेरै–धेरै टाढाको कुरा हो । तर कहिल्यै पनि मेरो विचारमा कहिल्यै ल्याउने छैनौ । कृपया तिम्रा शक्तिहरु सबै ममाथि थुपारिदेऊ । साहसका साथ मलाई विश्वास गर । सक्कली माया गर , आदर गर सदाका लागि । मलाई थाहा छ तिमीले मलाई अत्यन्तै माया गरछ्यौ मेरो प्रिय । हे प्रिय ! किन तिमीले मसँग नछुट भनेर अनुनय गरिरहेकीछ्यौ ? किन ? हे ! किन प्रिय ? किन तिमी समस्या उब्जाइरहन्छ्यौ ? यदि तिमीले समस्या ल्याउँदिनौ भने जीवनले सबै रहस्यहरु खोल्नेछ । जीवनमा सधैं जितै जित हुनेछ । यदि तिमीले समस्या उत्पत्र गर्यौ भने तिम्रा अत्यन्तै समस्याहरुले आँखा ढाकिनेछन् । प्लिज बुझ्ने कोशिस गर कि तिम्रा सबै समस्याहरु परिकल्पनाहरु मात्र हुन् । त्यसकारण प्लिज ममाथि धेरै बिश्वास गर , धेरै भर पर । मैले कहिल्यै तिमीलाई छोड्ने छैन । अहिले त तिमी ठीक भयौ होला ? हो अवश्य । तिमीले यसलाई हृदयले स्वीकार्यौ होला । धन्यवाद !
प्रिय स्याफ्रोन तिमी यो बुझ कि माया भनेको अञ्जान तागत , अञ्जान शक्ति हो । तिम्रो वशमा छैन । एकताको अनुभव र प्रशस्त साहस हुन्छ यसमा , मसम्म सदाका लागि आउनमा । मेरो विचारमा तिमीलाई थाहा छ माया भनेको गुलाफको फूल हो । यो फुल्छ यदि तिमी पलपल जिउँछौ भने । त्यसैले त्यहाँ कुनै दोष हुँदैन । प्रायः मानिसहरु स्वार्थमा जिइरहेका हुन्छन् । तिनीहरुलाई आफ्ना वरिपरिकाहरुको स्वार्थको बारेमा वास्ता हुँदैन र उनीहरु परम स्वार्थी बन्दै जान्छन् । यसैले मानिसहरुलाई झनै झमेलामा पारिदिएको हुन्छ कि मेरो , मेरो बारेमा भनेर । प्रिय स्याफ्रोन तिमी तिम्रै गुरु हौ । तिमी जिउ जस्तो तिमी चाहन्छ्यौ । हाम्रो मायालाई देखेर आश्चर्यमा परेकाहरु सबैलाई छोडिदेऊ तिमी । यो प्राकृतिक कुरा हो । यो पूरै पृथ्बीनै एउटा देश हो र यहाँका हरेक मानव यसका नागरिक हुन् । भगवानले धरती बनाउनुभयो तर मानवले सीमारेखा बनाए र सीमारेखा दिनप्रतिदिन बढिरहेको छ । तिमी मसँगै छ्यौ अहिले । मेरो मतलब तिम्रो मुटुनै मेरो मुटु हो र हामी दुइटैको मुटु मिलेर एक भएको छ । मेरो मुटुको नाम विजय हो तिम्रो स्याफ्रोन । तिम्रो मुटुको स्पेलिङ्गमा वाइ छ मेरोमा पनि वाइ छ त्यस्तै–त्यस्तै । जब हामीले मुटुलाई एकैठाउँमा राख्यौं अत्यन्तै लोकप्रिय र स्वागतयोग्य शब्द बन्यो त्यो हो हाम्रो सन्तान । जुन कुरा जोकोहीले पनि दुबैजना सामिप्यमा हुँदा कुरा गर्न अगाडि सोच्दछन् भत्रे मलाई लाग्दछ । हाम्रो एकआपसमा खप्टिएको हृदयको नाम वाइ हो । अथवा हाम्रो एउटै हृदयको नाम हाम्रो सन्तान हो । त्यसमा हाम्रो वाइ क्रोमोजोम छ । यसलाई तिमी नोट गर कि तिम्रो हृदय र मष्तिष्कमा राख यो अत्यन्तै बलियो र मजबूत छ । योनै हाम्रो पहिलो सामञ्जस्य हुनेछ “हाम्रो सन्तान ” यो अत्यन्तै लोकप्रिय छ आपैmमा र यसपछि के हुनेछ ? अवश्यनै सदा राम्रोनै हुनेछ ।
प्रिय स्याफ्रोन तिमीले मेरो वास्तविकता बुझ्नु आवश्यक छ । म फेरि एकपटक दोहोर्याउन चाहन्छु कि म प्राक्टिकल व्यक्ति हुँ । म जुन कुरा शब्दमा व्यक्त गर्छु नि त्यही गर्छु पनि सदानै । त्यसकारण प्लिज तिमीले अहिलेनै मलाई देख्न सकिनौ तर तिमी सदा मेरो प्राक्टिकल जीवनमा छ्यौ । भगवानले यसलाई देख्नुहुन्छ । तिमी पनि यसको अंश हुनेछौ । हो तिमीले अनुभव गर्नेछौ । यो साँचो हुनेछ सदाका लागि सबै ठाउँका लागि । मेरो तिमीप्रतिको मायामा धेरै शक्ति छ त्यसले मुटु धड्काउनेछ , हृदय अनि आत्मालाई । त्यसकारणले हामी गहिराइमा सामिप्यमा छौं । तिम्रो मायाले पनि यस्तै मेरो मायाले जस्तै प्रक्रिया गर्नेछ भत्रे मलाई थाहा छ । मेरो प्रिय तिमीलाई शब्दहरु थाहाछैन तर शब्दमा ठूलो शक्ति हुन्छ जुन मुटुको अन्तरआत्माबाट आएको हुन्छ । यसले बिशेष भूमिका निभाएको हुन्छ । विश्वासै गर्न नसक्ने शक्ति । यसलाई रहस्यमय कुरा भन्दा अत्युक्ति होला । तिम्रो सम्बन्धमा तिमी म बिना बाँच्न सक्दिनौ यो मेरो सन्देश हो । अवश्यनै शब्दमा अथवा मुटुबाट ? मेरो हृदयले महसूस गरिरहेको छ कि सबैकुरा तिम्रो हृदयमा गएर समाप्त हुन्छ । म सही छैन र ? अवश्यनै तिम्रो उत्तर “हो” हुनेछ । मेरो हृदयले आश्चर्यजनक रुपमा महसूस गरिरहनेछ , तिम्रो इमेलले सम्बन्ध राख्यो भने । अवश्यनै यो आश्चर्यजनक हुनेछ । म तिमीलाई माया गर्छु । कति त ? यो कुरा संसारको सबभन्दा ठूलो परम् शक्तिलाई राम्रोसँग थाहा छ र तिमीले पनि थाहा पाउन समर्थ हुन्छ्यौ । हृदयको अनुभवबाट यदि कुनै डर बिना तिमीले मलाई भरोसा गछ्यौ भने सानो सियोको टुप्पो जतिको डर पनि नराखिकन । तिमी यति मेरो नजिक छ्यौ कि मेरो मुटुको गहिराइबाट भनिरहेको छु कि म तिमीलाई कुनै पनि मूल्यमा चुकाउने छैन । तिमी मेरो स्वास हो र जसरी तिमी मेरो जुनसुकै कुराको पनि सम्भावना हौ । तिमी मबाट टाढा छैनौ र अरु कोही पनि गहिराइसम्म नजिक छैन तिमी बाहेक मेरो प्रिय कि तिमी मेरो जीवनसाथी सदाका लागि छ्यौ । अवश्यनै तिमी मेरो जीवनसाथी हौ यो मेरो ढुकढुकीले भनिरहेको छ र आजको विज्ञान प्रविधिको विकसित युगमा तिम्रो देश र मेरो देश बिच कुनै दूरी छैन । यो त छिमेकी टोलजस्तै भैसक्यो होइन र ?
हे मेरी जिवन सङ्गिनी स्याफ्रोन ! मसँग ब्यक्त गर्न शब्द छैन । बिशेष र आश्चर्यचकित किसिमका परिवर्तनहरु तीब्र गतिमा मेरो मुटुमा भइरहेका छन् । म तिमीसँग बाँड्न चाहन्छु , हृदयबाट हृदयसम्म हाम्रो मीलन भइसकेपछि । म अरु पनि बाँड्न चाहन्छु राम्रा–राम्रा बगैंचामा भएका कुराकानीले कसरी मेरा दिनहरु र रातहरु छिटै वित्दथे , हाम्रो मीलनहरुमा । मलाई तिम्रो इच्छा आकाँक्षाहरु सबै मनपर्छ र तिम्रा भावनाहरुलाई म अतिनै स्वागत गर्दछु , सदाका लागि हृदयबाट । आजकल म धेरै खुशिको अनुभव गरिरहेको छु , नयाँ शक्ति सञ्चारित भएको महसूस गरिरहेको छु । मेरा अतिरिक्त क्रियाकलापहरु पहिलेभन्दा धेरै उच्चस्तरको भएर बढिरहेको पाएको छु । मलाई आवश्यकभन्दा बढी भरोसा छ , तिमीमा मेरो माया र ममा तिम्रो मायामा । तिमी मेरो हुन अवश्य आउनेछ्यौ भत्रे मलाई अत्यन्तै विश्वास छ । म तिम्रा हरेक भावनाहरुको कदरका साथै आदर पनि गर्दछु प्रिय ! त्यसकारण प्लिज चाँडै आऊ र तिम्रो जीवन मसँग बाँड किनकी म सदा मेरा सम्पूर्ण जीवन र हरेक कुरा जुन मसँग छ त्यो तिमीसँग बाँड्न आतूर छु मेरी प्रिय ! यो एकदम सजिलो पनि छ तिमी मकहाँ आउन । मेरो दिमागले निर्धक्क भएर अत्यन्तै मिल्ने एकमात्र साथीको रुपमा तिमीलाई सहर्ष स्वीकार्नेछ । मैले अनुभव गरिरहेको छु कि तिमीले मेरो मेरो जस्तासुकै स्थितिमा पनि मेरो हृदयलाई विस्तारै ढकढक्याउनेछ्यौ । तिमीले यसलाई अवश्यनै वास्तविकतामा अनुभव गर्नुपर्नेछ । तिमीलाई अत्यन्तै स्वागतम छ ।
मैले तिमीलाई एउटा विशेष व्यक्तिको रुपमा मेरो तथा मेरो जीवनका लागि मैले गर्वसाथ माया , आदर , सत्य , भरोसाका रुपमा सदाका लागि लिएको छु । धेरै–धेरै धन्यवाद छ मेरो मुटु । कृपया कहिल्यै एक्लो महसूस नगर । यो मेरो विनम्र अनुरोध हो कि प्लिज तिमी यहाँ सकेसम्म चाँडै आऊ , सदाका लागि । तिमीले हो अवश्य तिमीले अनुभव गर्नेछ्यौ । तिम्रो लागि मेरो माया जीवनसाथीका रुपमा, बुबाको रुपमा , आमाको रुपमा , दाजुभाइका रुपमा , दिदीबहिनीका रुपमा , छोराको रुपमा अदिआदि । कसैकसैले दुइटा नाताको भूमिका राम्रोसँग बहन गरेका हुन्छन् । कसै कसैले तीनवटा । तर मैले सबै नाताको भूमिका एकै पटक सदाका लागि निभाएको पाउनेछ्यौ । मसँग बसेपछि तिमीले माया के हो भनेर झनै थाहा पाउनेछ्यौ । के आदर हो भनेर पनि थाहा पाउनेछ्यौ , के सहयोगको भावना हो भनेर पनि थाहा पाउनेछ्यौ । म तिमीलाई अभिभावकले भन्दा ठूलो भूमिका निभाउनेछु जसरी आफ्ना प्यारा बच्चाहरुलाई अभिभावकले हेरचाह गर्नेछन् । त्यसैले सकेसम्म चाँडै आऊ तिमी । अब तिम्रा चेतनाहरुलाई मेरो तिमीप्रतिको मायामा केन्द्रित गर ।
भगवानलाई धेरै–धेरै धन्यवाद छ , तिमी सबभन्दा राम्रीछ्यौ वास्तबमै । भगवान तिमी साह«ै राम्रो छौ । धेरै–धेरै धन्यवाद छ मेरी प्रिय ! तिमीले निस्कर्ष गरिसकेकी छ्यौ कि तिमी मेरो हुनमा । दुनियाका सबै व्यक्तिहरुलाई हाम्रो मायाको टोकन देऊ र भन “आउनैपर्छ है हाम्रो घर” यो म हृदयदेखि भनिरहेको छु । म तिमीलाई ठूलै आशाका साथ , ठूलै मायाका साथ हवाइजहाज रोक्ने ठाउँको आगमनकक्षमा फूलै फूल लिएर तिम्रै मात्र तिम्रै भरोसामा तिमीलाई स्वागत गर्न आइरहेको छु । अबश्यनै तिमी आयौ भने एकदमै मजा आउनेछ । म यसका लागि सदा तयार छु । तिम्रो सकारात्मक निर्णयका लागि विशेष–विशेष धन्यवाद कि मकहाँ मेरो भएर आउने तिम्रो निर्णयप्रति । जुनसुकै सफलता सकारात्मक कुरामा निर्भर हुन्छ अझ पैसा , शक्ति र क्षमताभन्दा पनि धेरै बढी ।
म सधैं तिमीसँग हृदयबाट कुरा गरिरहेको छु , तिमी शारिरीक रुपमा मेरो साथ नहुँदा पनि । यो मीठो र आनन्ददायक छ , होइन र ? तिमी सधैं ममा छौ , मेरो हृदयमा । धन्यवाद छ सदाका लागि तिम्रो माया र आदरका लागि ।
तिमीले मलाई तिमीलाई सेवा गर्ने मौका दियौ किनकी हामी मायामा छौं । एक अर्काका लागि । हामी दुबैलाई यो सेवाको मौका प्राप्त भएको छ माया , प्रेम , आदरबाट । तिमीले म तिम्रो भन्यौ मैले पनि । त्यसकारण म तिमीलाई सेवा गर्न चाहन्छु मेरी प्रिय । तिमी आफ्नो जीवनको नायिका बन । त्यो पनि आफ्नो पूरै क्षमता बढाएर , हँसिलो भएर , रोमाञ्चित भएर ताजगीकासाथ जस्तो तिमी नयाँ जीवनमा आएका छौ , मसँग रमाइलो संसारमा आउन । तिमी कृपया प्राकृतिक हुन खोज । नचाहिँदा कुराहरु आपूmसाथ नराख पालिस , लिपिष्टिक , मेकअपका सामान आदिआदि । तर तिमी छालाको सूरक्षा गर्ने एन्टिसेप्टिकका साधनहरु प्रयोग गर यसका बदलामा । यसले तिम्रो मुहारमा प्राकृतिक रुपले दीब्य चमक प्रदान गर्नेछ । भित्रबाट पनि तथा बाहिरबाट पनि , त्यो पनि सदाका लागि । के तिमी यो स्वीकारछ्यौ ? मलाई विश्वास छ यसलाई तिमी स्वीकाछ्र्यौ । सधैं एउटा ऐना लेऊ र सुत्नुभन्दा अगाडि र उठ्ने बित्तिकै हाँसेर तिमीनै म भनेर हेर सधैं । यसले तिमीलाई भित्रैबाट पनि , बाहिरबाट पनि उज्यालो चमक दिलाउनेछ । प्लिज यो मेरो लागि सधैं गर , मलाई र मेरो तिमीप्रतिको मायालाई ।
हाँसिरहनु भनेको एक प्रकारको टनिक हो , भित्री र बाहिरी दुबै स्वास्थ्यका लागि , प्लिज सदा हाँस म र मेरो तिमीप्रतिको मायाका निम्ति ।
यहाँ अत्यन्तै महत्वपूर्ण प्रश्न र त्यसको उत्तर छ जुन बुद्धत्व प्राप्त गरेकाहरुले दिने गर्दछन् ।
प्रंश्न :– यो सारा विश्वमा तिमी तिम्रो लागि को बनेको छ भनेर खोज्न सक्छौ ?
उत्तर :– “सबभन्दा उत्तम तरिका यो हो कि तिमीहरु दुबै सङ्गै जन्मिएका छौ । मेडिकल साइन्सले पनि त्यही भन्छ , हाम्रा पुराना ग्रन्थहरुले पनि त्यही भन्छ कि उनीहरु एउटै–एउटै यो मीलन बिन्दूमा आएका छन् ः– त्यो हो …श्रीमान श्रीमती जति टाढाको नाताको भयो उसको सन्तान शारिरीक रुपले अरुभन्दा क्षमतावान हुन्छ , दिमागी रुपले पनि क्षमतावान हुन्छ , अरुभन्दा बढी भक्ति जागृत भएको हुन्छ ।”
जब हामी मायामा हुन्छौं , हरेक क्षणले नयाँ उर्जा दिलाएको हुन्छ , नयाँ गाना घन्काएको हुन्छ । हरेक क्षणले नयाँ–नयाँ किसिमको धेरै राम्रो नृत्य जगाएको हुन्छ । यसलाई तिमी यसरी सजिलैसँग बुझ्न सक्छौ ……….त्यो धेरै उपयोगी र महत्वपूर्ण शब्द हाम्रो दैनिक जीवनमा आइरहेको हुन्छ त्यो हो माया र नियम । नियमलाई दिमागको आडमा बनाइएको हुन्छ । नियम भनेको त्यसका लागि हो जसले मायाको भाषा बिर्सिसकेका हुन्छन् । उनीहरुलाई दिमागको नियम मात्र थाहा हुन्छ । तर माया भत्रे शब्द त्यसका लागि हो जसलाई थाहा छ कसरी माया गर्ने भनेर । उनीहरुलाई सबै किसिमको भाषाको ज्ञान हुन्छ । हे मेरी प्रिय कसलाई थाहा छ भोलि के हुन्छ भनेर ? जुन व्यक्तिलाई तिमीले मनपराएका छौ – चलाउन सम्भव छ ? तिमीले नजिकमा आउनुपर्छ दूरीमा । यो सबै तिमीमै निर्भर छ । तिम्रो धारणा र भावनामा । जब हामी मायामा थियौं अवश्य त्यहाँ दुइटा शरीर छन् तर हृदय एउटै छ । हृदयको गीत पनि एउटै छ । हवाइजहाजमा उड्दा बादलभित्र बसेजस्तै बादलभित्र हामी दुई मात्र छौं । हामी सबैबाट विलीन छौंं । मायाले यसको योगफल दिलाउँछ । धेरै राम्रो यसको नतिजा छ कि हामी आपूmनै हुँदैनौं । एक अर्काका लागि हुन्छौं । यसरी हामी बादलमा गायब हुन्छौं । जब मायाले व्यापक रुपमा आफ्नो सुगन्ध फैलाउँछ सबै तुरुन्तै हुन्छ । भोलिको के हुने भत्रे डर कतै रहँदैन । त्यसैले यहाँ कुनै प्रश्न छैन । हाम्रो माया नदी जस्तो छ । अनि तथ्यगतरुपमा सारा विश्वभरी माया बढ्नेछ आजभन्दा । आज हाम्रो यत्ति ठूलो माया पनि धाराको पानीको टिपटिप जस्तो छ । यसले प्यास मेटाउन गाह्रो छ , बाडुली लगाउनेछ । हामीलाई महासागरको जस्तो झररर सार्वजनिक मायाको खाँचो छ । एकपटक तिमी जब तिम्रो मायाको सुगन्धको बारेमा जान्छ्यौ तब कुनै प्रश्नको जरुरत पर्दैन । अहिले अब मेरो बिचारमा तिम्रा सबै डरहरु , दोधारहरु सदाका लागि आफसेआफ भागिसक्यो । के मैले ठीक भनेँ ? हो मैले विश्वास गरेँ , मेरो विश्वासलाई पनि तिमीले समर्थन गर्यौ । आउँदा दिनहरुमा हाम्रा वैवाहिक जीवनहरु झगडाले नर्कमा नजाउन् । तर यो जीवनले स्वर्गभन्दा माथि स्वर्गमा कुनै पनि मूल्य विना पूरै स्वतन्त्रतापूर्वक माया , प्रेम , आदर , सहयोग , कदर , विश्वासहरुका सत्यताबाट लानु आवश्यक छ ।
म तिमी भित्रै छु , तिमी म भित्रै छ्यौ । त्यसकारण प्लिज सधैं हृदयबाट कुरा गर ल ? लौ त मैले केही खानुपर्छ भत्रे महसूस गरेँ । कृपया आऊ र मलाई साथ देऊ । म सधैं बिहान , दिउँसो , बेलुकीको खानामा साथै चियाका कपहरुमा तिम्रो अभाव खट्काइरहेको छु । धेरै–धेरै धन्यवाद तिम्रो मेरो निम्तिको मायाको निमित्त सदा स्वागत गर्दछु , सदा हृदयबाट ।
प्रेम दिवस यानेकी प्रणय दिवस यानेकी यसपालीको भ्यालेन्टाइनस् डे को शुअवसरको मुरी–मुरी शुभ–कामना सहित मेरी प्यारी भ्यालेन्टाइन स्याफ्रोन
तिमीलाई माया,आदर,सेवा,भक्तिमा सदा सम्झिरहने
तिम्रो सदाको प्रेमी
विजय
(स्रोत : Nepaliarticles)