कथा : पत्रहरु

~मीरा आचार्य~Mira Acharya

आँगनमा झपक्क फूलेका सयपत्रीका पत्रहरु हेरेर ऊ टोलाइ रहेकी छे । सायद यी पत्रहरुमा उसले जीन्दगीका पानाहरु पो देखि कि ! एक थुगां बैशालू सयपत्री उसको हातमा देख्दा लाग्छ उसलाई सयपत्रीका पत्रहरु गन्ती गर्न मन छ । उसले मनमा सोचेकी हुनसक्छे ‘के साँचै यो सयपत्रीमा सयवटा पत्रहरु नै छन् त ? यसको नाम सयपत्री राख्दा कुनै मेधावी पण्डीतले यसका पत्रहरु एक–एक गर्दै गन्यो होला त ? यदि सयपत्रहरु छैनन् भने यसको नाम के हुन्थ्यो होला ?’ प्रश्नहरुमा रनभुल्ल छे वा हराएकी छे । उसको भागभगिंमा पढ्न मनोविज्ञानवेत्ता समेत असफल हुने स्थिति देखिन्छ ।

उसको अँजुलीभरी भर्रखर सितले नुहाएको पहेंलो सयपत्री मरी सकेर पनि हाँस्दै हुन्छ । फूलहरु मरेको निकै समय पछि सम्म हाँस्न सक्छन् । यतिमात्र कहाँ हो र ! सम्वेदनहीन ढुंगाहरुमा बलि चढ्दा पनि मुस्कुराउँछ फूल….! कति सजिलै मृत्युमा मुस्कुराउँन सकेको होला । उसको हातमा सप्रेको एक थुँगा सयपत्री छ । चोर औंला र बुढी औंलाले च्यापेर ऊ त्यसलाई ओठहरुले जतन साथ चुमी दिन्छे । क्यामरामा कैद गर्नु पर्ने दृश्य बन्छ । क्यामेरा निकै ढीला हुन्छ, दृश्य पापी नजरहरुले खिचेर धुल्याई सक्छन् र अदृश्य पर्चाहरुमा सड्क भरी छरिन्छ । बैंसले रङ्गिएकी ठिट्टी बन्छे ऊ ।
ऊ अनायासै मुस्कुराउँछे । ओठका कुनाहरु राम्ररी खुल्न नपाउँदै मुस्कानको चर्चा भद्र भेलाहरुमा हुन्छ, तास र जुवाका खालहरुमा हुन्छ, चिया र भट्टी पसलका सुर्कीहरुमा हुन्छ, पधेराका बैठकहरुमा हुन्छ । आफ्नै मुस्कानमा अन्जान उसका बिरुद्ध औलाहरु ठडिन्छन् ‘कस्ती लाचार र बेसरम होली, हातमा फूलको गुच्छा बोकेर त्यसै मुस्कुराउँने…कुखुरे बैंस । सजग बन्नु पर्छ हाम्रा छोरीबेटीको सङ्गतप्रति । अपराधप्रति बेखवर ऊ दोषी बन्छे ।

हातभरी सयपत्रीका पत्रहरु फुकाउछे र पाहारीला घाममा लामो केशराशी फिजाँएर पत्रहरु केलाउने धुनमा हुन्छे । उसलाई थाहै हुन्न प्रकृतिको हुरीले पत्रहरु उडाउँछ भनेर । क्रुर हुरीको झोक्काले पत्रहरु भुँई भरी पोखी दिन्छ । सम्हाल्न खोज्छे…हुत्याएर टाढा फ्याँकी दिन्छ, टिप्नलाई हातहरु लम्काउँछे, भुमरी पर्छ र पत्रहरु चारैतिर फैलन्छन् । जब असफल प्रयासले सृजना गरेको अधुरो सपना सोच्दै ऊ रुन्छे र मुलायम हत्केलाहरुले आँखाहरु छोप्छे र पृथ्वीको काखमा घोप्टो पर्छे । भन्नेहरुले उसलाई पागल भन्छन् र सुन्नेहरुले पाखण्डी । तर थाह छैन् उसको रोदन कुन सागरमा पुगेर मिसिन्छ या सुक्छ कतै ?

समयको हुरीले उषाकालमा खोसेको खुशी भर्न आँगनभरी पातहरुको काडेतार तोडेर निस्कदै गरेका साझ बत्तीहरुमा ऊ रमाउछे । र्मिमिरेमा जुनसँगको लुकामारीमा थाकेर घामको रापमा लोलाएको साझबत्ती सन्ध्याको न्यायो स्पर्शसँगै प्रत्येक पत्रमा रहस्य बोकेर ब्यूतन्छ । जब ऊ साझबत्तीका पत्रहरुमा आफ्ना अपुरा गन्तीहरुको आरम्भ गर्छे तब इश्र्यालू सन्ध्या आफूमा गाढा कालो रङ्ग पोत्दै जान्छे र पत्रहरु आफूमा समाहित गरेर एउटा निराश र निर्जिब रात दिन्छे । अँध्यारो रातको छटपटाहट र रापिलो दिनको तापमा जब उसको मुहारको कान्ति क्षय हुन्छ, निराशाले ढाक्छ तब मानव सागरको भीडले उसलाई ‘रङ्गहिन’ घोषणा गर्छ र सज्जनहरु धज्जी उडाइ रहन्छन् ।

हतासिएर बस्तीबाट प्रकृतिको काखमा ऊ लुटपुटिन्छे । कोइलिको कुहु कुहु सुनेर उसले आफ्नो विरानोपन महसुस गर्छे तर पनि बृक्षका नयाँ पालुवा देखेर आफ्ना भावनाहरु बिस्कुन लगाउछे । बसन्तको चर्को तापको रापले उसको कलिलो मुना रुपि भावना सुक्छ र मट्टीमा मिसिन्छ, बर्षातको खहरेले बगाएर सरदको मारमा रेटिन पुग्छ र हुस्सुले भरिएका चिसा रातहरुमा झर्ने सितको ठिहिमा बेहोस बन्छ । अस्तित्व बचाउन ऊ भीख माग्न हिड्छे । मान्छेहरुले उसलाई प्रचलनमा नरहेका पित्तलका सिक्का र लाज छोप्न असक्षम रहने बस्त्रहरु दिन्छन् र जुठो रोटी मुखभरी कोचिदिन्छन् । यातनाको पिडाले जब उसले शब्दहरु ओकल्छे तब सभ्यतामा उसलाई असभ्य ठह¥याइन्छ र बस्तीमा बहिस्करण गरिन्छ । ऊ भोगाई रुपि जीवनको पत्रमा अध्यायहरु पल्टाउछे ।

बर्षा रित्तिदै जाँदाका सुकिला दिनहरुमा मुस्कुराई रहेको प्रकृति हेरेर ‘ओ हो ! म पनि सँगै रमाउछु’ भनेर उसले आफ्नो मलिन मुहारमा जब खुशीका धर्काहरु कोर्छे, खितखिताउदै हाँस्छे र मृगको बाँच्छो जस्तै उप्रन्छे तब दम्भी गगन गर्जन्छ र हुङ्कार बोल्छ । थाहै हुन्न उसलाई आखाँले मुसलधारे वर्षा गराउछ । क्षण भरमै खित्का विलाउँछ र हिक्क हिक्क गर्दै चित्कारको विरसिलो ध्वनी गुन्जन्छ ।

थाहै पाउदिन !! फोहराहरु फुट्दै मनको बस्ती बगाउछ । उसको गाउँमा शोक पर्छ र सुन्यता छाउछ । ऊ स्तब्ध छे । उसका हरेक प्रयत्न प्रयास नै हुदैनन् । खुशीको रङ्गले पोतिदा पनि र दुःख सगरले किचिदा पनि ऊ मौन बस्नु पर्छ । जीवनका हरेक अनुभूति अनुसारका भावहरु र तिनमा गासिएर आउने पत्रहरुमा ऊ एकनास बन्नु पर्छ । जब परिर्वतन अनुरुपका नवरसलाई ऊ उपभोग गर्छे तब चर्चै–चर्चाकी बन्छे । उसका हाँसो, खुशी, रोदन र अनुभूतिहरु प्रश्नहरु बन्छन् । उत्तर छान्ने दौडमा मान्छेहरुले उसलाई बिर्सन्छन् र नर्बिसको कसम खान्छन् ।

भीडहरुमा उसलाई खेदिन्छ र एकान्तमा फेरी चियो गरिन्छ । आफू हाँस्न र बाँच्न उसैको सहारा खोजिन्छ, सलेदो र तेल बनाई यात्राको दियो बनाइन्छ । उसैलाई थाह छैन् मक्किएको सलेदो र निख्रिएको तेलले कति समय धान्न सक्छ ? थाह छैन् उसलाइ जलेको दियो कहाँनिर गई निभ्छ ? ऊ यस्तै अनिश्चितता लिएर भौतरिई रहन्छे । तेल र सलेदो फेर्न सहयोगी हातहरु खोजिरहन्छे । के थाहा उसलाई ऊ एउटा निर्जन घरकी सदस्य हो र एउटा मानवीयता रहित सहरकी बासिन्दा हो । नियाल्छे सडकभरी छरिएको मानव सागरको दौडलाई र प्रश्न गर्छे व्यस्त पेटीबाट हतारमा यात्रा गरिरहेका सज्जनलाई ‘समयको पत्रमा छरिनुको कुनै गन्ती हुदैन ?’ उत्तरहरुमा उसका मखमलि गालाहरु फूले । सयपत्री जस्तै पत्रहरुमा खिपिएको समयलाई उसले सोध्न छाडिन ‘भन समय तिमीसँग कति पत्रहरु छन् र कुन पत्रमा तिमीले मलाई मेरो जीवन दिन्छौ ?’

(स्रोत : Janaboli )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.