निबन्ध : अर्थहीन

~टंक गौतम~Tanka Gautam

एकवर्ष भएछ मैले लेख्न छोडेको । हरेक बाहानाको साहारामा मैले लेख्ने विषयलाई चटक्कै छोडिदिएँ । जीवनको वास्तविकता लेख्न सकिदैन त किन लेखिरहनु ? यसको अर्थ नै के छ र ? तसर्थ कुनैदिन पनि लेख्न यो मनले मानेन । यसको अर्थ यो होइन कि यतिबेला म जीवनको वस्तविकता लेखिरहेको छु । यो त यस्तो समय बेथितिमा देखिएको अर्थहीनताको उपज हो । जहाँ शून्यता बाहेक अरु केही छैन । लाग्यो, यही शून्यतालाई ओकलिदिऊँ । वास्तविकता, यसको मूल्य छैन । मूल्यहीनता नै यसको मूल्य हो । अर्थहीनता नै यसको अर्थ हो । निरर्थकता नै यसको सार्थकता हो ।

असफलताको शृङखलाले शून्यताको विजारोपण गरिदिएको छ । अर्थहीनताको शृङ्खलाले आस्तित्विक चेतनाको सिर्जना गरिदिएको छ । म काफ्काको फेरमा मिसिएको छु । मलाई राल्फा अघिकी पारिजात प्रिय लाग्न थालेकी छिन् । बेकेट मेरा प्रिय लेखक बनेका छन् । सात्र्र र कामुको नाम सुन्ने बित्तिकै मन फुरुङ्ग हुन्छ । परिवेश विशाक्त छ । समय विशाक्त छ । मान्छे विशाक्त छ । चिन्तन र चेतना दुवै विशाक्त छ । यसो भनौं, विशाक्तता बाहेक अरु सबै विशाक्त छ ।

अचेल मेरो अलि भिन्न प्रकृतिका पुस्तकतिर ध्यान गइरहेको छ । हिजो मैले ‘योगीको जीवनकथा’ शीर्षकको पुस्तक पढिसकेँ । यो योगी परमहंश योगानन्दको आफ्नै आत्मकथा हो । संसारका २५ भन्दा बढी भाषामा प्रकाशन भइसकेको यो पुस्तक पढ्दा लाग्यो, संसार अनेक ध्रुवमा विभाजित छ । मलाई लागेको थिएन कि धार्मिक÷आध्यात्मिक पुस्तकको यति विशाल बजार छ । यो त कुनै विश्प्रसिद्ध साहित्यकारको कृतिभन्दा बढी भएन र २५ भन्दा बढी भाषामा अनुवाद हुनु ? मान्छे लोकप्रियताको सिढी चढ्छ, तर उसको लोकप्रियता पनि सीमित क्षेत्रका निम्ति हँुदोरहेछ । चोरको समूहमा चोरकै प्रसिद्धि हुन्छ भने साधुको समूहमा साधुकै प्रसिद्धि हुन्छ । लेखकका समूहमा लेखकको मूल्य बढी होला व्यापारीका बीच व्यापारीकै मूल्य बढी होला । तसर्थ यो संसारमा म सबैले चिन्ने कर्म गर्छु भन्नु व्यर्थ छ । आफ्नो क्षेत्रमा अब्बल भई निस्कनेलाई पनि त्यही क्षेत्रले चिन्ने हो त्यो भन्दा बढी केही होइन । योगानन्दलाई हिटलरहरु चिन्दैनन् हिटलरलाई योगानन्दहरु चिन्दैनन् । माक्र्सवादीका अघि गान्धीको मूल्य छैन । गान्धीवादीका अघि माक्र्सको मूल्य छैन । त्यही एउटै व्यक्तिलाई एउटाले पूजा गर्छ अर्काले गाली गर्छ । त्यो पात्र गाली गर्न लायक हो वा पूजा गर्न लायक हो भन्ने प्रश्नको उत्तर खोजी गर्दागर्दै अर्काको जीवन समाप्त हुन्छ । तसर्थ छोडिदिऊँ, यो भ्रमात्मक विश्वको धर्म बुझ्न ? भएको खेतमा अन्न फलाऔँ । तरकारी फलाऔँ । दुई छाकको मेलो गराँै । कर्ममा विश्वास गराँै । कर्मलाई पूजा गरौँ । काम गरे, व्यक्ति, समाज र राष्ट्र बन्छ । भाषण गरेर होइन । माफ गर्नुहोला मैले यो लेख्ने समयमा अस्ति बुबाले रोपेको सिमीको बोटमा एक बाल्टिन पानी खन्याइदिएको भए ? तसर्थ म पनि ठग नै हुँ ।

कर्मविहीन जीवन ईश्वरको श्राप हो । सभ्यताको उपहास हो । हामी अहिलेसम्म कुराले बाँच्यौं । भाषणले बाँच्यौं । भ्रमको खेती गरेर असफलतालाई लहलह फलायौं सभ्यताका बारीहरुमा । जसको हवाला दिएर भ्रमको सिर्जना गरियो तिनीहरु हात्तीका देखाउने दाँत सावित भए । अस्ति एकजना सथीलाई भेट्न रत्नपार्क गएँ । उनीले भेट्न त बोलाएँ । तर, एकछिन एकछिन भन्दै करिब ४ घण्टा कुराएँ । चारघण्टाको रत्नपार्कको कुराइमा मैले कति सास्ती खेप्नुप¥यो, विचरा ती मित्रलाई के थाहा ? पछि थाहा भयो उनी जागिर गर्दा रहेछन् । तर, उनीले आफ्नो यथार्थ कहिल्यै भनेनन् । भन्थे, टंकजी म पनि बेरोजगार तपाई पनि बेरोजगार यसो कहिलेकाँही भेटौँ न । मनको वह पोख्न त हुन्छ । त्यसैले मैले भनिदिएँ भोलि १२ वजे भेटांै न त । उनले हुन्छ त भने, तर जागिरमा समय मिलाउन सकेनन् । तर, म सँग जागिर गर्छु पनि भनेनन् । काम छ , एकछिन पछि आउँछु, काम हँुदैछ एकछिनपछि आउँछु भन्दा भन्दै मैले ४ घण्टा कुर्नु प¥यो । ४ घण्टा रत्नपार्कमा बस्दा मैले विभिन्न रोचक कुरा देख्न भने पाएँ । सुरुमा गेटभित्र छिर्नेबित्तिकै देखेँ, एकजना युवक अनेक जादूमय क्रियाकलाको साथ विभिन्न आयुर्वेदिक औषधि बेच्दो रैछ । एकछिन म पनि त्यही हुलमा मिसिएँ । एउटा डिब्बाभित्र पैँसा राखेर गायव बनाउनेदेखि जति फिट्दा पनि एउटै रंगका तास देखाउने, सानो ढुंगाको टुक्रामा ठूलो ढुंगा बसालेर अड्याउने सम्मका अनेक क्रियाकलाप गर्दै र बीचबीचमा आफ्ना औषधीको विज्ञापन गर्दै र बेच्दै पनि जान्थ्यो । उसको बोल्ने शैली पनि ताज्जुवको लाग्यो मलाई । ऊ एउटा दाँत सफा गर्ने र मुख गन्हाउने समस्याको निराकरण गर्ने औषधिको प्रचार गर्र्दै थियो । भन्दै थियो, हेर्नुुस्, मुख महत्वपूर्ण कुरा हो । मुख गन्हायो भने के हुन्छ, थाहा छ ? भरे श्रीमतीसँग सुत्दा श्रीमती भन्न सक्छिन् बुढा थुतुनु उता फर्काऊ मुतुनु यता ल्याऊ । अनि भन्नोस् यस्तो अवस्था आयो भने के हुन्छ ? भीडमा हाँसोको पहिरो गयो । मलाई लाग्छ यो यौनकुण्ठाको तिरोहण हो । उसले यति भनेपछि फेरि उसका ५÷७ औषधिका डिब्बा बिक्री भए ।

अलि भित्र पसेँ । एउटा राजनैतिक मण्डली रहेछ । चर्को वहस चल्दै थियो । वहसको केन्द्रमा थिए–लोकमान । वहस हेर्न र सुन्न लायक थियो । संविधानसभाको चुनावअघि यस्तै वहस १÷२ पटक रत्नपार्कमा मजाले सुनेको थिएँ । आज फेरि लाग्यो नेपालमा फेरि चुनाव हुन्छ कि क्याहो । वहसकै क्रममा एउटा रोचक कुरा पनि सुन्न पाइयो । अहिले ती मान्छे राजनीतिको केन्द्रमा पनि छन् । पटक–पटक राम्रै मन्त्री पनि भइसकेका छन् । उनी आफ्नो एस.एल.सी.पछि काठमाडौँ आएछन् । उतिबेलै विद्यार्थी राजनीति गर्दारहेछन् । उनका बाबु छोरालाई भेट्न डोकोभरि खानेकुरा र अन्नपातको पोकापन्तुरा बोकेर काठमाडाँै आएछन् । गाउँबाट आएका विचरा बुढा बाबुमा आफ्नै गाउँलेपन थियो गाउँले सभ्यता थियो । सन्तानप्रतिको अथाह स्नेह थियो । तर, ती महान् नेतालाई आफूलाई जन्म दिने आफ्ना पितालाई बाबु भनेर चिनाउन लाज लागेछ । र साथीले को हुन् ? भनी सोध्दा भनेछन, ‘हि इज माइ सर्भेन्ट’ । बुढा छोराले आफूलाई अंग्रेजीमा बुबा भन्यो होला भन्ने ठानी मख्ख परेछन् र गाउँमा गएर सगर्व आफ्ना छोराले यसो भन्यो भनेर गाउँलेसँग भनेछन् । एकजनाले भनिदिएछन् ‘सर्भेन्ट’ भनेको त नोकर हो । त्यसपछि ती बाबु छोराको कहिल्यै भेट नभई ती बुढा मरे रे । छोरो घर गयो भने बुढा घरबाट निस्किहाल्थे रे । पछि छोरो मन्त्री हुँदा समेत म उसलाई चिन्दिनँ भन्थे रे । सुरुमा त मलाई लाग्यो ती महान् नेता त्यस्ता कसरी हुन सक्छन् ? यो उनको राजनीतिको चीरहरण गर्ने हत्कण्डा हुन सक्छ । तर, मैले उनका जिल्लावासीसँग बुझे । आखिर घटना सत्य रहेछ । पछि मलाई ती नेताको नाम सुन्नेबित्तिकै यस्तो घृणा लाग्न थाल्यो टेलिभिजनमा उनको नाम आयो भने टेलिभिजन नै बन्द गरिदिऊँ जस्तो लाग्न थाल्यो ।

पशुपतिनाथ, यो यस्तै नेताले चलाएको देश हो । आखिर म ती साथी लाई नभेटेरै बसेरामा फर्किएँ । योगानन्द भन्छन्, क्रियायोगलाई आफ्नो जीवनमा आत्मसात गर जीवनमा ईश्वर प्राप्त गर्छांै र सुख पाउँछांै । कार्लमाक्र्स भन्छन् वर्गसंघर्षबाट मानव मुक्ति सम्भव छ । गान्धी भन्छन्–‘अहिंसा नै सुखको आधार हो ।’ गीता भन्छ–‘कर्म गर फलको आशा नगर ।’

अब यतातिर, ती हाम्रा महान् नेता भन्नुहोला–‘बृद्ध बृद्धाहरुको सम्मान गर्नुपर्छ ।’ म भन्दै छु–‘कर्ममा विश्वास गरौं । जबकि म ढलेको सिन्को उठाउन्न । मलाई कुराउने साथी भन्लान् अरुलाई धोका दिनु महान पाप हो । विचरा ती औषधि बेच्ने युवक आफै ती रोगका सिकार होलान् जसको तिनी औषधि बेचिरहेका छन् । तसर्थ पाठक, कृपया अवसर पाएपछि बोलिहाल्नोस् किनकि त्यसलाई तपाईले व्यवहारमा उतार्नु पर्दैन । जसरी मैले यो निबन्धको शीर्षक राखिदिएँ–अर्थहीन, जसको कुनै अर्थ हुँदैन । यो पशुपतिनाथले बचाएको देश हो तपाईले बचाउनु पर्दैन ।

(स्रोत : Ganatantradaily)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in निबन्ध and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.