कथा : उपहार

~महेन्द्र महक~Mahendra Mahak

तिहारमा बहिनीका लागि कस्तो उपहार पठाउने होला ? मैले यस विषयमा केहि सोच्नसकेको थिइन । तर, दसँैंपछि घर फर्किन लागेको गाउँले एकजना साथीलाई मेरो सामान पनि लगिदिनका लागि भनेको थिएँ । ज्वाइँलाई पनि ‘कुनै सामान घर पठाउनु छ भने मलाई दिनुहोला म साथीको हातबाट पठाइदिउँला, पछि तिहारमा बहिनी आएको बेला लिएर जान्छे’ भनेको थिएँ ।

ज्वाइँले पनि हुन्छ भन्नुभएको थियो । तर के पठाउने मनस्थिति थियो, मैले कहिलै थाहा पाउन सकिनँ । मैले बहिनीलाई,

–एउटा मोबाइल÷राम्रो घडी,

–सुनको कुनै गहना,

–अथवा नगद पैसा भएपनि पठाउने सोच बनाएको थिएँ ।

बहिनीसँग टीका नलगाएको चारवर्ष भइसकेका थिए । यसपटक चाहेको भए हुन सक्थ्यो । तर, भिसा सोचेभन्दा चाँडै आएपछि म पनि ज्वाइँ भएकै कम्पनीमा आइपुगे–दशैंतिहार केहि नमानेर । यसबीच कतारबाट फर्किएपछि पाँच महिनामात्र घरमा बसाइ भयो । याने कि यो वर्ष पनि तिहारमा बहिनीको हातको सप्तरंगी टीका र सयपत्रीको माला नलगाइने निश्चित् थियो । यसले गर्दा मन खिन्न भएको थियो । आखिर विदेशले थुप्रै कुरा लुट्दो पनि रहेछ !

त्यसैले तिहारको बेला बहिनीका लागि उपहार भए पनि पठाइदिने सोंचमा थिएँ । तर, के पठाउने ? निर्णय गर्नसकेको थिएन । यो वर्षको तिहारमा पनि निधार खाली रहने भो भनेर दुःखी भएको बेला छिमेकको साथी घर फर्किदै गरेकाले कुनै न कुनै उपहार पठाइदिन मन भयो । मैले के पठाउने भनि निक्र्योल गर्नुपूर्व यो दुर्घटना भइदियो । अब उपहारका लागि मैले कुनै चिन्ता नगर्नुपर्ने भयो ।

किनकि म आप्mनो बहिनीका लागि यस्तो उपहार पठाउँदै छु, जुन उपहार संसारका कुनै पनि दाजुले आप्mनो बहिनीका लागि कहिलै पनि दिन चाहँदैनन् र मेरो कामना, कहिलै दिनु पनि नपरोस् ! “घर फर्किनुहोस् अब, धेरै नबस्नुहोस्, भनेको मान्नुहुन्न !” बहिनीले गुनासो गरेकी थिई मसँग । ज्वाइँ तीन वर्षदेखि घर जानुभएको थिएन । पारिवारिक बेमेलको स्थिति पनि थिएन । तर, पनि ज्वाइँ घर फर्किनुभएको थिएन ।

विवाह भएको छ महिनापछि विदेश जानुभएको थियो ज्वाइँ । त्यसको चार महिनापछि ज्योतिको जन्म भएको थियो । अहिले ज्योति अढाई वर्षकी भइसकेकी, तर बाबुछोरीको प्रत्यक्ष भेट भएको छैन । बहिनी दुई हप्ताजति माइतीमा बसी सायद् । दाजु कतारबाट फर्र्किएको थाहा पाएपछि ऊ एक वर्षपछि माइती आएकी थिई ।

टाढाको यात्रा, त्यो पनि बच्चा सहित, उसलाई यात्रा गर्न गाह्रो लागेर पनि नआएकी रहिछे ।

ज्योति–मेरी अढाई वर्षकी भाञ्जी । ऊ चञ्चल छे । बोलिरहनुपर्ने । दुई हप्तामा ऊ सबैसँग भ्mयाम्मिएकी थिई । मसँग अझ बढी । मेरो सर्ट समातेर काँधमा उक्लनु, मेरा कान निमोठ्नु र मसँग खेल्नु, उसको दुई दिनचर्या थियो ।
काँधमा बोकेर गाउँ घुम्न जाँदा ऊ मलाई विदेशबाट ल्याइदिने सामानको लिस्ट सुनाउँथी–एउटा पुतली, रातो फ्रक, अनुज दादा (मेरो छोरा) को जस्तो हरियो रंगको क्याप, एउटा साइकिल, एउटा घडी, आदि आदि ।

आप्mनी आमाको मोबाइलमा आपूmले देख्दै नदेखेको बाबाको तस्वीरलाई ‘म्वाइँ’ खान्थी अनि मोवाइलमा धारे हात लगाउँदै भन्थी, ‘यस्ता बाबा, तीन वर्षदेखि नआउने ?” अनि फेरि मुहार बनाएर भन्थी, ‘सरी बाबा ल ! चाँड्डै घर आउनु के !’ उसको यो चर्तिकला देखेर घरका मान्छे खूब हाँस्थे । तर, बहिनी उदास हुन्थी ।

उसको रिस, आवेग, ऊ रोएको, हाँसेको खेलेको र नाटक गरेको सबैले चाख मानेर हेर्छन् र खूब हाँस्छन् । अझ बढी जब ऊ आप्mनो हजुरबा रक्सी खाएर हिँड्दाको नक्कल गर्छे, हेर्ने जति सबैलाई हसाउँछे । उसले घरमा मच्चाएको उधुम, तातेबोलीमा उसले गरेका फर्माइस्, उसको नाँच, उसको रुवाइ, हाँसो, उसले गर्ने कुरा, सबै कुराको मैले मोबाइलमा भिडियो बनाएर ल्याएको थिएँ ।

आप्mनी छोरी देखेर ज्वाइँ रुनुभएको थियो । उहाँको साथीले भन्थै थियो, “यति सुन्दर र माया लाग्दी छोरी भइदिएको भए मैले यो परदेशमा कसरी पो मन बुझाउँथे ?” त्यो अविवाहित थियो ।

ड्राइभिङ लाइसेन्स निकालेर मात्रै घर जाने कुरा ज्वाइँले भन्नुभएको थियो । ‘अब ३÷४ महिनाभन्दा बढी लाग्दैन होला ।’ उहाँ चाँडै घर फर्किने कुरामा आशावादी हुनुहुन्थ्यो ।

‘ढिलामा चैतसम्म त जान्छु नै ।’ घरपरिवारको मायाले उहाँलाई पनि सताएको थियो । मैले बहिनी र घरपरिवारलाई ज्वाइँको विषयमा आश्वस्त रहन र अनावश्यक चिन्ता नगर्नु भनि फोन गरिसकेको थिएँ ।

मेरो आश्वसनले कुनै काम गरेन । दुर्घटना भइछाड्यो । जे नहुनु थियो त्यही भयो । मेरो आश्वासनको ठीक उल्टो भो ।

आजभन्दा चारदिन पहिला यो दुर्घटना भयो । डेलिभरि भ्यानमा हेल्पर काम गर्ने मेरा ज्वाइँको दुर्घटना भयो । डेलिभरि भ्यान दुर्घटनामा प¥यो । यो दुर्घटना थिएन, यो हत्या थियो ।
–एउटा अबोध बालिकाको निर्दोषिताको हत्या,
–एउटी युवतीको रहरलाग्दो जिन्दगी बाँच्ने चाहनाको हत्या,
–एउटा भर्रभराउँदो युवाको सुखद भविष्य बाँच्न गरिएको संघर्षको हत्या, र पनि समाचारका लागि यो केवल दुर्घटना थियो ।

यो दुर्घटना कसैको जिन्दगीलाई अपार पहाडजत्रो गह्रो बनाएर बाँच्न विवश बनाएर गएको थियो । तर, धेरैका लागि यो केवल एउटा दुर्घटना थियो । देश बाहिर काम गर्न गएका सयौं युवायुवती यस्ता दुर्घटनाका शिकार भइराख्छन् ।
क्ष्त धबक mभचभ बल ष्लअष्मभलत १

–भर्खरै फोन गरें ।

–‘म घर फर्कदै छु ।’

–‘किन ? के भयो ?’

–मैले प्रतिउत्तर दिइन । सकिन । आँट आएन । केवल जानकारी दिएँ कि म घर फर्किदै छु ।

मैले सोधें बहिनीलाई, ‘के गर्दैछौ ?’

–माला उन्दै छु ।

–आमा कहाँ हुनुहुन्छ ?

–आमा र अन्टीहरु तिहारका रोटी पकाउँदै हुनुहुन्छ ।

–भाञ्जीलाई कस्तो छ ?

–तपाइँकी भाञ्जी उधुम मच्चाउँछे ! घरभरिको राजा भएकी छे !

उनीहरुको यो खुशीले भरिएको पललाई तत्काल बिथोल्न मन लागेन । कम्तिमा चौबिस घन्टाका लागि भएपनि उनीहरुको खुसीमा खलल पु¥याउन इच्छा भएन । मेरो झोलाभरि ज्वाइँले घर पठाउन भनि तयार राखेका उपहार छन् । एउटा साडी । (जिन्दगीको प्याराडोक्स भन्नुपर्छ, त्यो पनि रातो !,

–एउटा घडी । (समय हेर्नका लागि÷ समय कुर्नका लागि÷अनिश्चित र अँध्यारो समय ।)

–एउटा पुतली । (चाबी दिँदा ताली बजाउने पुतली)

–एउटा मोबाइल सेट । (टाढा रहेको आफन्तसँग भलाकुसारी गर्न÷ मायाका बात गर्न÷ भौतिक दूरीलाई कम गर्न)

–छोरीका लागि फ्रक, जुत्ता, कपडा । (बाबाको उपहार छोरीका लागि !)

श्रीमान् र बाबु हुनुको दायित्व !

सबैभन्दा गह्रौं उपहार कार्गो गरिसकें । त्यो ‘उपहार’ र साडीबीच कस्तो बेमेल तादाम्यता छ !

मेरी बहिनीले त्यो गह्रौं उपहार कहिल्यै स्विकार्न चाहन्न । उसलाई साडी मन पर्छ र पनि ऊ बाध्य छ, काग्रोबाट आउने उपहार लिन । अनि साडी उसका लागि अर्थहीन बनिदिन्छ । अझ बढी पीडादायी बनिदिन्छ । फोनमा कुरा गर्नका लागि नजिकको मान्छे कोही छ उसको ? सबैभन्दा नजिकको मान्छे जसलाई उसले आप्mनो सर्वस्व सुम्पेकी थिई ? ताली बजाउने पुतलीले के सोध्ली मेरो भाञ्जीलाई ?

–‘तिम्रो बाबा खै ?’ जवाफ हुने छैन मेरो भाञ्जीसँग । सायद भाञ्जीले उत्तर दिन नसकेपछि खेलौना चुप लाग्नेछ । उसले ताली बजाउने छैन ।

मैले लिएर जाँदै गरेका यी उपहार पर्खेर बसेका छन् नेपालमा–मेरी बहिनी, भाञ्जी, बहिनीका बूढा सासुससुरा, ज्वाइँकी बहिनी अनि ठूलो दाजुको परिवार ।

परदेशी उपहार गह्रौं छन्–जिन्दगी नै गह्रौं बनाउने गरी भारी छन्, यी उपहार । तिहारको मुखैमय म यी उपहार लिएर जाँदैछु, यो परदेशबाट । रेमिटान्समा अर्थतन्त्र चल्ने मेरो देश, मेरो गाउँ फर्किदै छु म ।

(पाठक मित्र मेरो चेक इनको समय भइसक्यो । कलम रोक्न बाध्य छु म ! धन्यवाद ।)

(स्रोत : Ganatantradaily)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.