कथा : मेरो त्यो रङ्गीन पल

~सुमन पछाई~Suman Pachhai

ऊसँग कुरा गरिरहँदा मलाई कस्तो अर्कै महसुस हुन्थ्यो, काउकुती लागेको जस्तो लाग्थ्यो । ऊसको बोल्ने शैली कस्तो मीठो थियो । कुरालाई कताकता मोडेर कस्तो कस्तो रुप दिन्थ्यो । पहिले पहिले ऊ एकदम छिटो बोलेको जस्तो लाग्थ्यो, उसले के बोलेको छ म केही पनि बुभ्mिदन थिएँ, बस अँ, अँ मात्र भनिदिन्थे । तर पछि भने मलाई बिस्तारै बानी पर्दै गयो । ऊसँग फोनमा कुरा गरेपछि म केहीबेर सम्म निदाउन सक्दिनथेँ । अनेक कुराहरु मनमा खेल्थे । त्यसै त्यसै मन चङ्गा भएर कता कता उडिरहथ्यो । यस्तैमा म निदाउँथे ।

एकदिन म उसैको फोन कुरेर बसिरहेकी थिएँ । मलाई बानी नै परिसकेको थियो ऊसको फोन कुर्ने, ऊसले सधै फोन गथ्र्यो । कहिलकाहिँ फोन गर्न ढिला गरेमा म मिस कल गरिदिन्थे । अनि फोन गथ्र्यो । कहिलेकाहिँ मिस कलको रिप्लाई नआउँदा म त्यत्तिकै छटपटिन थाल्थेँ । खोई के भएको थियो हामी बीच । तर त्यो दिन ऊसले फोन गरेन । मैले यताबाट मिस कल गरिनँ, फोन नै गरेँ । रिङ गएन, कम्प्युटर बोल्यो– तपाईले सम्पर्क गर्न खोज्नु भएको मोबाइलमा अहिले सम्पर्क हुन सकेन कृपया केहि क्षणपछि पुनः प्रयास गर्नुहोला ! मेरो छटपटाहट झन् बढ्यो । छट्पटाहटले मलाई जति घेथ्र्यो म उति फोन ट्राई गरिरहन्थेँ । अन्ततः भएन, अहँ फोन इन्केज भएन रिङ गयो, उप्m तर उठेन । मलाई छट्पटी भन्दा बढी दिक्क लाग्यो ।

एसएमएस टाईप गरेँ,– “हेई, ह्वाट ह्यापेण्ड यार ? ह्वेयर ह्याभ यु बिन लस्ट ?” । तर रिप्लाई पनि आएन । उप्m रिस उठ्न थाल्यो, तर ऊसँग हो कि आफैसँग हो थाहा छैन । राति साढे एघार बजे उसले फोन ग¥यो, उठाएँ र भनेँ – “हेलो ! किन तिम्रो फोन नलागेको, अनि एकपटक लाग्दा उठाएनौ त के भयो हँ ?”

“नेटवर्कको समस्याले होला फोन नलागेको, तिमीले फोन गर्दा म बाथरुम थिएँ त्यसैले उठाउन पाइन, एकैछिनमा एसएमएस आएको रहेछ, फोन गरेको तिम्रो फोन पनि लाग्दै लागेन, पछि मात्र लाग्यो ।” उसले भन्यो ।

उसको र मेरो समस्या त एउटै रहेछ नि ! कहिलेकाहीँ नेटवर्क पनि बाधक बनिदिन्छ, भन्या र चाहिया बेलामा फोन नै लाग्दैन । अनि मैले भनेँ – “ए.. त्यै त कहिलेकाहि यो नेटवर्क पनि के हुन्छ के । अनि के गर्दैछौ त ? खाना खायौ ?”

“अँ खाईसके, म त डाढिएर बसेको, अहिलेसम्म त केही गरेको छैन तर अब गर्नेवाला छु !” उसले भन्यो ।

“हँ, के गर्नेवाला छौ” मैले फेरि सोधेँ ।

“धैर्य गर थाहा पाउछ्यौ । अनि अँ तिमीले चैँ भोजनादि ग¥यौ त ? फोन ट्राई गर्दा गर्दा औँला दुख्यो होला है ?” हाँस्दै भन्यो ।

“के हो र त्यस्तो । अँ म पनि ढाडिएर बसेको… हि..हि” म हाँसेँ र फेरि भने– “सुजन एउटा कुरा भनौँ ?”

“एउटा मात्रै, अँ हुन्छ तर एउटा मात्रै है त ?” मजाक गर्दै भन्यो ।

“ह्या कति एकपट्टि एकपट्टि बोलेको, बोल्ने मन छैन हो ?” उसले बढि नै मजाक गर्न थाले पछि मैले दिक्क मान्दै भनेँ ।

“दुई पट्टिनै म बोल्न थालेँ भने तिमी चै के गछ्र्यौ नि ? बोल्ने मन नभा भए किन फोन गर्थेँ र !” पछि सम्झाउँदै भन्यो ।

“ओके, सुन न सुजन, हामी फोनमा मात्र कुरा गर्न थालेको एक हप्ता भैसक्यो । आई वान्ट टु मीट यु, ह्वाट डु यु थिङ्क ?” मैले विषय प्रवेश गर्दै भनेँ ।

“हा..हा..सो डु यु वान्ना मीट मी बेबी ? साच्ची भेट्ने नै हो र ? नभेटी नहुने हो सुजिता ?” फेरि उहि मजाकको शैलीमा फक्र्यो ऊ ।

“यस रियल्ली आई वान्ना मीट यु, किन तिमीलाई भेट्ने मन छैन र ?” मैले पनि सिधै भनिदिए तर उसले प्रयोग गरेको बेबी शब्दलाई प्रतिकार गरिनँ ।

“होइन त्यस्तो होइन, ठीक छ भेटौँला तर कहिले अनि कहाँ ?” अलि सिरियस हुँदै भन्यो ।

“भोली शनिबार, श्वयम्भूमा भेटौँ” मैले ठाउँ तोक्दै भनेँ ।

“भोली नै ?” ऊसले प्रश्न ग¥यो ।

“अँ भोली नै, किन तिमी भ्याउँदैनौँ ?” मैले फेरि सोधेँ ।

“अँ… बेलुकी ५ बजे भेटौ न त उसो भए, हुँदैन ? अनि तिमी मलाई कसरी चिन्छौ त ?” ऊसले भन्यो ।

“हुन्छ ठीक पाँच बजे ओके । ह्या चिनिहाल्छु नि !” म हर्षित हुँदै भने ।

“ओके देन सी यू बेबी, आई एम डाइङ टु स्लीप… लभ यु कालु टेक केयर बाई” ऊ उपसंहारतिर प्रवेश गर्दै भन्यो ।

“हि..हि.. ओके सी यु, गुड नाईट, बाई” म पनि उपसंहारमा प्रविष्ट भएँ ।

“के भो किन हाँसेको, अनि अँ भोलि आउँदा धेरै मेकअप गरेर आउनु पर्दैन, मलाई मन पर्दैन” उसले भन्यो ।

“हुन्छ, भूत जस्तो भएर आउँला है” मैले पनि टिट फर ट्याट गरिदिएँ ।

अनि त्यसदिन फोन राखेपछि म धेरैबेर सम्म निदाईन । मन–मष्तिष्कमा अनेक कुराहरु उफ्रिन थाले । म ऊसलाई भेट्न पाउने भएकाले निकै खुशी थिएँ । कस्तो होला ऊ भन्ने खुल्दुलीले सताईरह्यो । बिहान ४ बजेतिर मात्र निदाएँ ।

भोलिपल्ट बिहान १० बजेतिर मात्र उठेँ, एकछिन ओछ्यानमै बसिरहेँ । उठेर बाथरुम गएँ, एकछिन ऐनामा आपूmलाई हेरिरहेँ । बाथरुमको औपचारिकता पुरा गरेपछि कोठामा आएँ अनि चिया बसालेँ । चिया पिइरहँदा ऊ पनि सँगै बसेर चिया पिइरहेको जस्तो भान प¥यो । फटाफट चिया पिएँ, खाना पकाए, खाएँ अनि नुहाई धुवाई गरेँ । कोठामा सबै काम सकिसकेपछि घडि हेरेँ, उप्m बल्ल दुई बजेको रहेछ । बाँकी समय काट्न निकै अप्ठेरो लाग्यो । अनि साढे चार बजेतिर तयार भएर निस्किएँ ।

म पाँच मिनेट अगाडि नै श्वयम्भूमा पुगेँ, तर फसाद । हिजो आ.. चिनिहाल्छु नि त भनिहालेँ तर अब यहाँ त यत्रा केटाहरु छन् ती मध्ये सुजनलाई कसरी चिन्ने ?? फोन गरेँ– “अँ सुजन म आईसके तिमी कहाँ छौ ?” मैले यति भन्दा नभन्दै ऊसको आवाज आयो– “सुजिता !” तर फोनमा होइन, बाहिर । ऊ मेरो पछाडि रहेछ । हेरेँ, हेरिरहेँ । एकछिन म विश्वास गर्न सकिन कि ऊ नै सुजन हो । धेरैबेरसम्म नबोलीकन हेरिरहेपछि ऊसले भन्यो– “के भयो ?”

“हँ” म झस्किएँ, “होइन केही भएको छैन !” मैले वातावरणलाई अलि सहज बनाउने कोशिष गरेँ । “हिँड ऊ त्यहाँ गएर बसौँ” मैले नजिकैको सिँढिलाई इङ्गित गर्दै भनेँ । हामी सिँढिमा गएर बस्यौँ तर दुवै मौन थियौँ । के कुरा गर्ने, कहाँबाट सुरु गर्ने भन्ने अलमल थियो । “कुनैकुनै बेला मान्छेले जति कोशिष गरेपनि शब्दहरु नपाउँदो रहेछ ।” ऊ अलमलको बीचमा बोल्यो ।

“अँ.. तिमीलाई भेट्छु भन्ने कल्पना पनि गरेको थिएन । तर भेटेँ खुशी लाग्यो ।” मैले खुशी व्यक्त गर्दै भने ।

“ए हो र !” ऊसले छोटो उत्तर दियो । त्यसपछि हामी अनेक कुराहरु गर्न थाल्यौँ । कुरा गरिरहँदा म ऊसको काँधमा आप्mनो टाउको राखिदिएँ । ऊ र म बीच अघोषित प्रेमसम्बन्ध सुरु भैसकेको महसुस भएको थियो मलाई । म कुनै अपरिचित मान्छेसँग होइन आप्mनो प्रेमीसँग बसेकी छु भन्ने सोचिरहेकी थिएँ । कुरा गर्दै जाँदा ६ बजिसकेछ पत्तै भएन । अघि दिउँसो कति ढिलो बितेको थियो समय तर अहिले उप्m ! मलाई ऊसँग बस्न, कुरा गर्न एक घण्टा समय यथेष्ट थिएन । मैले ऊसलाई आप्mनै कोठामा लैजाने सोँचे किनकि म ऊसँग अझै बस्न चाहन्थेँ अझै कुराहरु गर्न चाहन्थेँ र त्यो त्यही श्वयम्भूमा सम्भव थिएन । तर ऊसले अप्ठेरो मान्ने पो हो कि, इन्कार गर्ने पो हो कि भन्ने डर थियो । तर पनि हिम्मत जुटाएर भनेँ– “आज मेरो कोठामा जाऊँ है ?”

“हँ..के भनेको ? किन ?” उ अलि आत्तिएझैँ देखियो ।

“यस्तो त्यस्तो केही होइन, नआत्त, तिमी सहज हुन सक्छौ भने आजको बाँकी समय मलाई देऊ भनेको । ” मैले ऊसलाई प्रश्ट पारिदिएँ । उसले हँ या न केही भनेन । ऊसको मौनतामा मौन स्वीकृति देखेँ । अनि हामी दुवै कोठामा फर्कियौँ । ऊ बाटोमा केही बोलेन न त कोठामा आएर नै केही बोल्यो । “के भयो किन नबोली बसेको कि अहिले बोल्नका लागि शब्दहरु भेटेका छैनौ ?” मैले सोधेँ ।

“अँ त्यस्तो होइन ।” ऊ अलि गम्भीर भएको थियो । मैले भनेँ– “ह्या धेरै सेन्टी नहोऊ न !” प्रत्युत्तरमा ऊ फेरी मौन नै बस्यो । ऊसको मौनतालाई चिर्न मन लागेन । खाना पकाउन थालेँ । ऊसलाई मन पर्ने कालो दाल, भिन्डी र आलुको तरकारी बनाएको थिएँ । मैले ऊसलाई आप्mनो प्रेमीको रुपमा स्वीकारिसकेकी थिएँ त्यसैले म ऊप्रति सहज भएकी थिएँ । ऊ धेरै बोलेको थिएन, बोलिहाल्यो भने सोधेको प्रश्नको जवाफ मात्र दिन्थ्यो या त उटपट्याङ कुरा मात्र गथ्र्यो । मैले केही भन्दा या त हाँस्थ्यो या त म्यागेजिन र मोबाइलमा व्यस्त भइदिन्थ्यो । खाना खाएर म ओछ्यानमा पल्टेकी थिएँ । ऊ छेऊमा बसेको थियो । एकछिनपछि मैले भनेँ– “ के भयो किन नबोलेको हँ ?”

“तिमी मबाट के चाहन्छौ हँ ? तिम्रो यो व्यवहार मलाई अस्वाभाविक लागिरहेछ ।” मलीन स्वरमा भन्यो ।

“लभ”

“ह्वाट ?”

“हो सुजन माया चाहन्छु तिमीबाट, बिकज आई लभ यु सो मच । डोन्ट यु लभ मी सुजन हँ, भन न सुजन, डु यु लभ मी ?” मैले एकैपटक सबै कुराहरु भनिदिएँ ।

“यस आई लभ यु टु सुजिता, आई लभ यु !” यस्तै भन्ला भन्ने आशा गरेकी थिएँ तर प्रत्युत्तरमा ऊ पुनः मौन बस्यो टाउको निहुराएर । वातावरणमा मौनताको रङ पोखियो । केहिबेरको मौनतापछि ऊ बोल्यो– “हाम्रो सम्बन्धलाई अफेयरको रुप दिन ठीक आवश्यक छ जस्तो लाग्छ तिमीलाई ?”

“यसमा आवश्यकताको कुरा होइन सुजन । म तिमीलाई माया गर्छु । तिमीलाई भेट्न मैले होइन, तिम्रो माया भरिएको मनले बोलाएको थियो बुभ्mयौ । तिमी मलाई माया गर्दैनौ भने ठीक छ, म जबरजस्ती गर्दिन तर तिम्रो बोल्ने शैली हेर्दा लाग्छ तिमी पनि मलाई माया गर्छौ” मैले भनेँ ।

“सुजिता त्यस्तो होइन” “के त्यस्तो होइन सुजन भन न ” म बिचमा प्वाक्क बोलेँ ।

“उफ्” ऊ दिक्क मानेजस्तो ग¥यो । लामो सास लिएर फेरि भन्यो– “तिमी पूर्णतः तयार छौ ? त्यसपछि हुने परिणामहरुको बारेमा सोचेकी छ्यौ ?”

“लामो कुरा नगर न सुजन, भन न तिमी मलाई माया गर्छौ । तिमी मलाई आप्mनी प्रेमीका स्वीकार्छौ ?” म ऊसको ठोस निर्णय सुन्न चाहन्थेँ ।

“ओ गड !” ऊ टाउकोमा हात राखेर बस्यो । अनि के त, उहि त हो फेरि मौनतालाई नै अँगाल्यो । धेरैबेरसम्म पनि नबोले पछि सायद म व्यर्थ छु जस्तो लाग्न थाल्यो । कताकता आफैंप्रति ग्लानि भएर आयो । अप्रत्यासित एउटा आवाज सुनेँ – “आई लभ यु”

“ह्वाट ?”

“एस आई लभ यु टु ! ”

“ओ एस ! एस !! एस !!!” म आवाज ननिकालीकन चिच्याएँ । खुशीमा म त ऊसलाई कसेर अँगाल्न पुगेकी रहेछु, पछि मात्र थाहा पाएँ । ऊसले पनि मलाई अँगालेको थियो । एकछिन हामी अँगालोमै बाँधियौँ । अनि मैले लाडिएको स्वरमा भनेँ– “पहिल्यै भनेको भए हुन्थेनँ, त्यत्तिकै नानाथरी कुरा गरेर सिन लम्बाउँछ छुच्चो !” उ दाँत नदेखाईकन हाँस्यो र मैले पनि उसलाई नछोईकन चुम्बन गरिदिएँ । हो नछोईकन, हवाई चुम्बन गर्न छुनु पर्दैन क्यार । त्यसको बदलामा मैले मैले ऊसको अँगालोबाट छुटकारा पाएँ ।

मलाई उचालेर ओछ्यानमा सुताईदियो । अनि आफू छेवैमा बस्यो । ऊसको अनुहार विस्तारै विस्तारै मेरो अनुहार नजिक आएको जस्तो भान पर्न थाल्यो । साच्चिकै नजिक आएकै रहेछ । रोक्कियो, करिब एक इन्च को ग्याप राखेर ऊ रोक्कियो । एकछिन आँखा जुधायो । मेरा ओठहरु काँप्न थालेका थिए । उसको तातो सास मेरो अनुहारमा फिजिएको थियो । मेरो होश मदेखि विस्तारै टाढा गईरहेको महशुस गर्न थालेँ । बीचमा के भयो त्यो थाहा छैन एक्केचोटी मेरो मुखभित्र ऊसको जिब्रो चलमलाईरहेको थाहा पाएँ । ऊ आप्mनो जिब्रोलाई यता उता चलाउँथ्यो ।

मलाई यसपटक साँच्चिकै काउकुति लागिरहेको थियो । मेरा हातका औँलाहरु उसको ठीक्क लामो कपालभित्र घुसेका थिए । हामी अधरपानमा लिप्त हुन थाल्यौँ । बिस्तारै ऊसका हातहरु मेरो छातिमा सलबलाउन थाले, कहिले यता कहिले उता । मलाई झन् भन्दा झन् बढि काउकुती लाग्थ्यो । तर कस्तो मीठो काउकुती । केहिबेरमा शरीरका हरेक कपडाहरुले भुइँमा ठाउँ बनाउन थाले । तत्पश्चात मलाई छुट्टै किसिमको काउकुती लाग्यो, अर्कै अनुभव भयो, अहा ! कस्तो मीठो क्षण, ठ्याक्कै यस्तै अनुभव भनेर भन्न म असमर्थ छु । म झन् भन्दा झन् आनन्दको गहिराई डुब्न थालेँ । म जति जति त्यो आनन्दको गहिराईमा डुब्दै जान्थेँ उति उति ऊसलाई आफुतिर तान्थेँ । वक्य फुट्थेनँ, तैपनि बोल्थेँ– “सु..सु..सुजन” उ मेरो पुकार सुन्दैनथ्यो ।

अन्ततः हामीले एकअर्काको शरीर एकअर्कामा पूर्ण रुपमा बाँडिसकेका थियौँ । जीवनमा धेरै कुराहरु पहिलोपटक र अप्रत्यासित हुने गर्छन त्यसमध्ये यो अनुभव पनि एक थियो । म निकै खुशी थिएँ । जीवनमा मैले आफुले माया गरेको मान्छे पाएकी थिएँ, र उसैबाट यो मीठो अनुभव पनि । म त्यस रात म धेरैबेरसम्म निदाउन सकिनँ । ऊ निदाईरहेको थियो र म ऊसलाई हेरेर अनेक कुराहरु सोचिरहेँ । ऊसको र मेरो सम्बन्ध फोनबाट सुरु भएर आज ओछ्यानसम्म आइपुगेको थियो । ऊ निदाउँदा झन् कति राम्रो देखिएको थियो । मलाई कुनैबेला त्यो वास्तविकता अपत्यारिलो लाग्थ्यो । मेरो यो खुशीको पल सपना हो झैँ लाग्थ्यो र बेलाबेला आफैलाई चिमोटिरहन्थेँ । यस्तैमा ऊ ब्यूँभ्mयो र लठ्ठिएको स्वरमा भन्यो– “अझै सुतेकी छैनौ, के सोचिरहेकी हँ ? सुत !” म पनि आज्ञाकारी बालक झैँ ऊसको छातिमा टाउको लुकाएर सुतेँ ।

फाल्गुण २९, २०६९
सुमन पछाई
काठमाडौँ ।

(स्रोत : रचनाकारको ब्लगबाट सभार )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.