कथा : चिनो

~शिलु यन घिमिरे~

चिनो ! कस्तो गह्रो , साह्रो ,कठिन,असहज कुरा ! पीडादायी अनुभुति कसैको सम्झनाको ! बिर्सन नदिने कत्रो छेकबार । आफू आफ्नो अस्तित्त्व संगै बाँच्न नपाउने कत्रो बाध्यता ? मनले जहिलेपनि चाह्यो , कसैको केहि चिनो नलिऊँ भनेर । चिनो ! पीडाको अर्को नाम ! चिनो –कष्टदायी अनुभुतिको अर्को पूर्ण अर्थ । मलाई कसैको चिनो चाहिएको छैन र म संग जताततै चिनो छ , चिनोहरु छन् । उसकै चिनोले नै म थिचिएको छु , किचिएको छु….आफ्नो पृथक अस्तित्व बचाउन नसकि उसकै चिनोभित्र बिलाएको छु ।

मनले कहिलेपनि चाहेको थिएन–उसंग केहि चिनो मांगौ भनेर,कल्पनाले कहिलेपनि सपनाको महल खडा गरेको थिएन–उसंग एक सांझ वा एक बिहान त स्ूार्योदय वा सूर्यास्तसंगै बिताउँ भनेर । हाथहरुले कहिले पनि अह«ाएका थिएनन्–उसको अगाडि फैलाउं र केहि मांगौ भनेर ।

तर नमागिकननै उसले चिनो दियो , एकपछि अर्को र फेरी अर्को गर्दे… म थाकेँ लिदां–लिदां । गलें , सम्हाल्नै नसक्ने भएँ,त्यो बोझ थाम्नै नसकेर लोलाँए,सेलाँए,वैलाँए तर चिनोको क्रम रोकिएन । मनले कल्पना नगर्दे,सपनामा महल खडा नगर्दे विपनाहरु एकपछि अर्को गर्दे उसंग बित्न थाले–सुन्दर सूर्योदयहरु,मात्र सूर्योदयहरु,जीवनको परिपूर्ण–सूर्यास्तरहित नवजिवनहरु । अनि मनले नचाहेपनि एकपछि अर्को तीता–मीठा कफीहरु,शान्त मीठा संगीतका सुसेलीहरु,गीतका अवर्णनिय मिठासहरु,स्वर्णिम पलहरु,आनन्दमयी क्षणहरु,भाकाहरु,लयहरु अनि समष्टिगत सुनौला माँयालु क्षणहरु एकपछि अर्को गर्दे जन्मिदै गए,बित्दै गए र अमर हुँदैगए ।

सपना भएको भए त्यो तोडीदिन ब्यूँझिदिए पुग्थ्यो । कल्पनाका पलहरु ती भएका भए–एकपटक झस्किएर,फेरी टुटाईदिन,फुटाईदिन सकिन्थ्यो तर तिनीहरु,ती चिनोले पूर्ण पलहरु त पक्का यथार्थ थिए…जिवित विपनाहरु सजिव वर्तमानहरु थिए तिनीहरु त । जीवनले भरिपूर्ण,सल्बलाउने,चल्मलाउने,जुर्मुराउने,गुन्गुनाउने,मुस्काउने अनि आनन्दी हुने पलहरु !

उफ् ! कस्ता गाह«ा विपनाहरु ! कस्ता पीडादायी वास्तविकताहरु ! कति कठीन विपनाहरु ! म भाग्नै सक्तिन यिनीहरुदेखि टाढा , जति प्रयाश गरेपनि…उसका सम्झनाहरुबाट,उसका यादहरुबाट र उसका चिनोहरुबाट ! आफैं ऐनासामु उभिँए – उसले नहेरेका,नजरले नचुमेका,चुमेर नसाँचेका अनि साँचेर मुटुभित्र बन्द नगरेका कुनै भागहरु छैनन् । जति झट्कारेर फ्यांक्न खोजेपनि उसका हाथका स्पर्शहरु यी हाथहरुमा अझै न्याना,अझै प्यारा र अझै जिवन्त छन् । जतिपटक पखालेपनि यी औंलाहरुमा उसको ओठको चिसो मिठोपना अझै यथावत् छ ।

मैले श्वास फेर्ने वातावरणहरुमा जताततै उसकै सुगन्ध समेटिएको छ र म वाह््य अक्सिजन बिना तड्पिएको छु । मैले हिँड्ने बाटाहरुमा जताततै उसकै पाईलाका प्रतिछापहरु छन्…हाथ जति रगडेपनि अलिकति पनि ती छापहरु मेटिदैनन् ।

मेरा खुशीहरुमा ऊ खुशी भई हाँसेको प्रतिध्वनि अझै गुञ्जायमान छ – वातावरणभरी । बिना प्रयाश नै टड्कारो सुन्न सकिन्छ ती हाँसोका ठहाकाहरु ! मेरा दुःखहरुमा उसको आँशु बहेका चिसोपनाले वातावरण नै ओसिएको सहजै महसुस गर्न सकिन्छ । म उल्झिदां उसले सुल्काएको,म रुँदा उसले फकाएको,म लडिएर माँतिदा ऊ दगं परेको , म रिसाउँदा उसले मनाएको–कुनै पनि कुरा ऊ देखि बाहेक मैले गरेको पाउन नसकेर म निस्सासिंदै छु ।

उसको आँखाको रंग समेटिएको आकाश र उसले टेकेको धर्ति , उसले औंलाले देखाएको वातावरण र उसले छानीछानी हत्केलामा फैल्याएर ल्याईदिएको खुशीहरु मेरा निम्ति कति धेरै चिनो !

आँखा चिम्लिदां प्रष्ट देखिने उसको छवि र आँखा खाल्दा प्रत्यक्ष मुस्कुराइरहेको ऊ नै र उसको तस्वीर,उसले चुमेका मेरा नजरहरु र उसले समातेका मेरा हाथहरु…

आज मसंग चिनैचिनाहरु छन् र मलाई चिनो चाहिएको छैन । म भाग्दैछु चिनोहरु बाट टाढा…पृथक अस्तित्त्वको खोजीमा । ऊ नमिसिएको मेरो खोजीमा,ऊ नंसगेटिएको मेरो आफ्नोपनको खोजीमा…उसको नजरले पछ्याउन नसक्ने ठाउँको खोजीमा,उसका कल्पनाहरु आईपुग्न नसक्ने ठाउँको खोजीमा…म भाग्दैछु अनवरत् अनवरत् चिनोहरु देखि टाढा !!!

–––**********–––

Shilu N Ghimire ,
Omaha, Nebraska, USA
Issue : 2006

(स्रोत : Pardesh.com)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.