कथा : संस्कृति

~ईन्द्र अधिकारी~Indra Adhikari

निकै दिन भयो, सिमसिम पानी परेको । रोकिने छाट नै छैन । पानी मा रुझ्दै सिरुवाल दाई बज्रमानकोमा पुगे । अपरान्ह एउटा छलफल डाकिएको छ – सामाजिक संस्था खोल्ने बारे । निकै दिन भयो गाउँका भद्र भलाद्मीहरुको दौडधुम, यसका लागि । सिरुवाल दाई पनि केही दिन देखि मरिमेटेर लागेका छन् ।

बज्रमान खानदानी मानिस । बाबुबाजेका पालादेखि गाउँमा हैकम जमाएका खाएका । सिरुवाल दाई, थोरै पढेका तर सबैलाई परेका बेला सहयोग गर्ने भएकाले गाउँलेका असाध्यै प्यारा । दुखको बेला सहयोग लिन होस वा कुनै काम गर्नु परे सल्लाह लिन, सबै गाउँले उनैकोमा जान्छन् । उनी साहित्यमा पनि निकै रुची राख्ने मानिस ।

बज्रमानलाइ लागेको थियो, सिरुवाल दाई आजको छलफलमा केही ढिला आउनेछन् । उनलाई समयमै छलफल सुरु गर्ने र माहोल आफ्नो पक्षमा पार्ने अवसर मिल्ने छ भन्ने लागेको थियो ।

‘बज्र सर नमस्कार’ सिरुवाल बोले । बज्रमानले मन नपरी नपरी जवाफ फर्काए ।

‘तिम्रो यो समाज सेवाको समर्पणलाई मैले माने । पानीमा रुझ्दै भए पनि छलफलका लागि समयमै आयौ,’ बज्रमानको बाहिरी मन बोल्यो ।

दुइ चार जना अघि नै आइसकेका रहेछन् । केही बेरमा अरु पनि आए । छलफल सुरु भयो । सिरुवाल दाईले सुरुमै संस्थाको नाम प्रस्ताव गरे ‘सृजनशील सेवा समाज’ । कसैले त्यसमा नाइ नास्ती गरेनन् । बज्रमानलाई यो मन परेन । संस्थाको नाम भन्दा पनि सबैले सिरुवाल दाईको प्रस्तावको समर्थन गरेको मन परेन ।

‘यो अलि साहित्यिक नाम जस्तो भयो’ सोझै विरोध गर्न नसकेपछि उनले भने । —थप केही दिन सोचौ नामका बारे‘ उनले त्यो विषयलाई थाती राख्ने प्रस्ताव गरे ।
दुइ-चार जनाले संस्थाको प्रस्तावित विधान र कार्यक्षेत्रबारे लिखत प्रस्ताव पेस गरे । सिरुवालई दाइ, सबै प्रस्तावलाई समेटेर एउटा राम्रो विधान बनाउने पक्षमा उभिए । आफ्नो प्रस्ताव राम्रो भएको, स्थानीय सरकारी अधिकारीहरु सित यसबारे छलफल भएको र उनीहरुले यसलाइ स्वीकार गर्न तयार भएकोले आफ्नो प्रस्ताव नै स्वीकृत हुनुपर्ने ढिप्पी गरे बज्रमानले । छलफल निकै लम्बियो तर पनि निचोड निस्किएन । अर्को छलफलको मिति तोकेर सबै विदा भए ।

बज्रमानलाई कता कता चिसो पस्यो । निर्णय क्रममा सहभागीले सिरुवाल दाईको हरेक प्रस्तावलाई स्वीकार गर्नु भनेको संस्थाको चाबी उनको हातमा जाने संकेत हो । उनको लागि यो निकै ठूलो हार हुनेछ ।
भोलि पल्ट देखि नै उनले मनले खाएका मानिसको कान फुक्न थाले । उनले अनेकन हर्कत प्रयोग गरे । अर्को पटकको छलफलमा उनलाई सहयोग गर्ने पक्षका मानिसहरु भेला गर्ने प्रयास गरे । निकै ठूलो जमघट नै भयो । सिरुवाल दाइले भने यसको सुइको पनि पाएनन् । धेरै मानिसको सहभागिताले उनलाई लाग्यो यो विषयमा सबैका लागि चासो विषय बनेको छ।

दोस्रो भेलामा पनि बज्रमानको केही लागेन । उनका पक्षका भनिनेहरु केही कराए पनि अधिकांस सिरुवाल दाइको प्रस्तावको पक्षमा उभिए । उनलाई कार्यकारिणी समितिको अध्यक्ष्य छानियो । बज्रमानलाई सदस्यमा बस्न अनुरोध गरे पनि मानेन । उनको अध्यक्ष्य हुने धोको पूरा हुन नपाए पछि उनी मर्माहत भएका छन् ।

—गतिलो योजना, स्पष्ट नीति र कुशल नेतृत्व नभएको संस्थामा बसेर कुनै राम्रो काम गरिएला भन्ने देखेको छैन मैले । दुइ चार जना भेला भएर अवसरवादीहरुले बनाएको संस्थामा बस्नु उचित हुन्न‘, बज्रमानले कड्केर भने ।

कुमार कान्छालाइ चित्त बुझेन । झोंक्किएर जवाफ फर्काए, —बज्र सर, आफैले भनेको र गरेको मात्र सही, अरुको जे पनि गलत भन्न त मिलेन नि । कस्तो योजना र नीति बनाउने भन्ने त तपाइको हातमा पनि छ नि । कार्यसमितिमा बस्नुहोस । प्रस्ताव राख्नुहोस । सबैले जसको उचित ठान्छन, त्यसलाई लागु गरौला ।‘

—साहित्यकारले सामाजिक संस्था कसरी चलाउन सक्छ?‘ बज्रमानले भने । कसैले जवाफ दिएन । बुझ्नेहरु गलल हासे मात्र ।

—मैले प्रस्ताव गरेकै योजना मान्नु पर्छ भन्ने हैन । सबैको प्रस्तावलाई मिलाएर एउटा राम्रो, गतिलो बनाउ‘, सिरुवालले भने ।

—ती ! तिम्रो भाषाले नै बुझिहालियो नि । मेरो प्रस्ताव भनेर के संस्था नीजि बनाउन खोजेको? यहाँ तिम्रो प्रस्ताव हैन, गाउँलेको प्रस्ताव पास हुनु पर्छ । संस्था तिम्रो लागि हैन, गाउँलेको हितको लागि हो । उनीहरुको निर्णय हामीले मान्नु पर्छ ।‘

बज्रमानकै माग अनुसार सिरुवाल दाइले गाउँलेको भेला बोलाए । गाउँलेले जसको योजना ठीक ठान्छन, त्यसलाई नै पारित गर्ने निस्कर्ष भयो ।
बज्रमान जसरी भए पनि सिरुवाललाई हटाउनु पर्छ भन्ने अभियानमा लागेका छन् । यसका लागि उनी गाउँ निकै घुमे । धेरैलाई आफ्नो योजना सुनाए । तर माहोल सिरुवाल दाईकै पक्षमा देखियो ।
अब बज्रमानका लागि दुश्प्रचार गर्नु बाहेक केही बाकी रहेन । सिरुवालले संस्था खोलेर कमाइ खाने भाडो बनाउने प्रयास गर्दैछ भनेर हल्ला गरियो । सिरुवाल दाइको राजनीतिक नेतासितको चिनजानलाई आधार बनाएर संस्थालाई राजनीति करण गर्न खोजियो भन्ने प्रचार गरियो । पाको उमेरको र अनुभवी मान्छेको नेतृत्व नभएका कारण संस्थाले राम्रो काम गर्न सक्दैन भनियो । यति गर्दा पनि अधिकांश गाउँले सिरुवाल दाइकै पक्षमा उभिने देखियो ।

बज्रमानले सिरुवाल विरुद्ध पर्चा छाप्न लाए । पर्चा गाउँभरी छरियो । गाउँले भेला तोकिएको दिन बज्रमानका सहयोगीहरुले नारा जुलुस गर्ने निर्ण गरे । जसरी भए पनि सिरुवालको योजना अघि बढ्न नदिनु बज्रमानको लक्ष्य हो ।

जुलुस त्यति ठूलो नहुने र दुइ पक्षविच झडप भएमा आफ्नो समुहले हार्ने देखेपछी बज्रमानले जुलुस भेला नभएकोतिर गर्न अर्हा ए । भेलामा सिरुवालले के प्रस्ताव राख्दा रा‘न भनेर बुझ्न बैकुण्ठेलाई त्यता पठाए । भेलामा उनले आफै प्रस्ताव राख्ने आँट गरेनन् ।
गाउँलेको निकै ठूलो भीडमा सिरुवालले प्रस्तावित संस्थाको विधान, कार्यक्रम र उद्देश्य पेश गरे । जम्मा भएका अधिकांशले त्यस्तो समर्थन गरे ।
बैकुण्ठेले उठेर चर्को स्वरमा भन्यो, —एउटा लुगा लाउन सम्म नजान्नेले कसरी संस्थाको नेतृत्व गर्छ? हाम्रो धर्म संस्कृतिमा कालो रंगलाई नराम्रो सुचकको रुपमा मानिन्छ । आज यहाँ नेता हुन चाहाने व्यक्तिले कालो लुगा लाउनुको संकेत के हो भने यो संस्था जन्मिनु भनेको गाउँका लागि अपसूचक हो ।‘

(स्रोत : IPAJournal.com)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.