कथा : पाखे

~सागर पराजुली~Sagar Parajuli

उ निकै क्युरियस थियो । अलि पढेलेखेको नयां मान्छे भेट हुंदा उ प्रश्नहरुको झटारो हान्थ्यो । हावा किन देखिंदैन? हवाइजहाज उड्न इन्जिन चाहिन्छ तर चरा उड्न किन चाहिंदैन? आदि आदि । आजको युगमा जन्मेको भए गुगललाइ सोध्थ्यो । उत्तर नपाए लाइब्रेरीमा गइ किताबमा खोज्थ्यो । तर तीसको

दशकमा जन्मेकोले नयां मान्छेलाइ वा पढाउने सरलाइ सोध्नुको बिकल्प थिएन ।

उ पिंढीमा जन्मेको हो । अस्पताल उसले ठुलो भएपछि मात्र देखेको हो । पेट दुख्दा हजुरबाले दन्केर्नोको रस पिलाउंथे । निकै टर्रो हुन्थ्यो । दन्केर्नोलाइ हातमा राखी थिचेपछि पातको आकार हातमा बस्थ्यो त्यसैले उ दन्केर्नोलाइ टाटुको रुपमा पनि प्रयोग गर्थ्यो । ज्वरो आउंदा चाहिं कान्छा दाइ फुक्न आउंथे ।

दिनहरु सधैं उस्तै हुन्थे । हजुरआमाले आठ बजेपछि भात खान दिन्थिन् । त्यसपछि उ हतार हतार स्कुल जाने लुगा लगाउंथ्यो । अगिल्लो दशैंमा किनेको उसको सेतो कमेज खैरो भइसकेको थियो । कट्टु पछाडि दुइ ठाउंमा टालेको थियो । लुगा लगाइ उ गोरु चराउन खोलातिर झर्थ्यो । हतार भएको दिन उ गोरुको पुच्छर निमोठ्थ्यो । तर गोरु झन् नटेरी खेतखेतै भाग्थ्यो । उसलाइ झन् अबेर हुन्थ्यो । गोरुलाइ खोरियातिर हुलेपछि दगुर्दै उ स्कुल जान्थ्यो । सधैं उ ढिलो पुग्थ्यो । डराइ डराइ उ सरसंग हात थाप्थ्यो । लठ्ठी पाउंथ्यो । जति पटक लठ्ठी खान्थ्यो त्यति नै पटक उ हात झट्कार्थ्यो । दुखाइ अलि कम हुन्थ्यो ।

स्कुल सकिएपछि उ गोरु लिइ घर जान्थ्यो । हजुरआमाले दुइ पसर भुटेको मकै दिन्थिन् । उ मकै खल्तिमा हाल्थ्यो र डोको बोकी घांस काट्न जान्थ्यो । हरेक दिन एक डोको घांस काट्नु उसको काम थियो । घांस काट्दा कहिलेकाहिं आंसीले हात काट्थ्यो । उ घाउमा गन्ने वा पातिको रस निचोरेर लगाउंथ्यो अनि झुम्रो बांध्थ्यो । एकैछिन बारीको कान्लामा अडेस लगाइ आराम गर्थ्यो । उसले घांस काट्दा सधैं पुर्वको आकाशबाट एउटा जहाज आउंथ्यो । उ जहाजको छायांलाइ पछ्याउंदै दगुर्थ्यो । आंखाले देखुन्जेल जहाजतिर हेरिरहन्थ्यो । त्यो जहाज अलि पर पुगी मोडिन्थ्यो र जमिन तिर झर्थ्यो । उसका हजुरबाले त्यो जहाजलाइ शहर जांदा नजिकबाट देखेका छन् । उसलाइ पनि त्यो जहाजलाइ आंफ्नै आंखाले नजिकबाट हेर्न मन छ । त्यसका लागि शहरसम्म पुग्नुपर्छ । एउटा ठुलो खोलो तर्नुपर्छ । तर उ अझै सानै छ । जहाज बिलाएपछि डोको भरेर उ घर फर्कन्थ्यो । धेरैजसो उ डोको माथि थप एक मुठो घांस समेत लान्थ्यो । त्यसो गर्दा उसले बेलुका भात खांदा एक डाडु दुध बढी पाउंथ्यो ।

जमाना निकै फरक थियो । आजकलको जस्तो प्लाष्टिकका खेलौना बन्दुक थिएनन् । तर बाउ पल्टने भएकाले बन्दुकको शान संग चाहिं उ राम्रै परिचित थियो । बन्दुक बनाइदिन उसले हजुरबालाइ धेरै पटक भन्यो । हजुरबाले बांसको ढुंग्रोमा बन्दुक बनाइदिएका पनि हुन् । चरा मार्नसक्ने बन्दुक चाहिं होइन । सानो ढुंगोलाइ पांच सात फिट टाढासम्म फ्यांक्न सक्थ्यो । तर बन्दुक भएपछि साथिहरुले उसलाइ फरक नजरले हेर्थे । उसलाइ त्यति भए पुग्थ्यो । उ जे गर्थ्यो आफुलाइ आफ्ना साथिहरुबाट अलग देखाउन गर्थ्यो । उसको संसार निकै सानो थियो । त्यस्तै ४ ५ जना जति थिए साथिहरु। नयां खेलौना केहि भए सबैभन्दा पहिले तिनैलाइ देखाउंथ्यो। कोहि पाहुना आउंदा बिस्कुट वा मिठाइ ल्याइदिए तिनलाइ देखाएपछि मात्र खान्थ्यो । देखाएपछि खांदाको स्वाद बेग्लै हुन्थ्यो ।अधिकांश समय तिनै साथिहरुसंगै बित्थ्यो । उसको प्रतिस्पर्धा तिनै साथिसंग हुन्थ्यो । उनिहरु बांसको सुइरोमा सजिवनीका गेडा कोपेर सबैभन्दा टाढा कसले पुर्याउने भनि प्रतिस्पर्धा गर्थे । ढुंगालाइ डुब्न नदिइ खोला तार्न प्रतिस्पर्धा गर्थे । धेरैजसो उ जित्थ्यो । तर हारेको दिन उसलाइ राम्रोसंग निन्द्रा पर्दैनथ्यो ।

उ सिर्जनात्मक थियो । आजकल जस्तो किबोर्ड गितार वा अरु संगितका साधन रेडियोमा मात्र सुनिन्थ्यो । ति थरीथरी आवाज उ सुसेलीमा निकाल्थ्यो । पाखुरीको पातलाइ मोडेर संगित निकाल्न पनि उ खप्पिस थियो। एक पटक पानीको पाएपमा प्वाल पारी मुरली पनि बनाएको हो तर बज्न चाहिं बजेन । नबजेपछि अर्को पायपको टुक्रा जोडेर पांग्रा बनायो । पुरानो छाताको करगंले उ त्यसलाइ गुडाउंथ्यो । त्यो पांग्रालाइ नलडाइकन खेत बारी छिचोल्दै डांडासम्म पुग्थ्यो । डांडाबाट तल घरतिर हेरी संसार जितेको अनुभुति गर्थ्यो र आफुलाइ अलेक्जेन्डर ठान्थ्यो । उसले फाटेको कट्टुको ग्यांटिसले गुलेली पनि बनाएको हो। बिजुली खैनीको डिब्बाले गुड्ने गाडी बनायो । फालिएका बोतलका बिर्का प्रयोग गरी क्यारमबोर्ड खेल्ने जुक्ति पनि निकाल्यो । उसले कागजको हवाइजहाज पनि बनाएको हो जुन आधा घन्टाभन्दा बढी उडेको थियो । उसले फाटेको मोजाले बनाएको फुटबल खेल्यो । बाटोमा फालिएका चिजहरुमा उ कुनै न कुनै नयां खेलौनाको स्वरुप देख्थ्यो । उसले अन्य धेरै कुराको आविष्कार गर्यो । गाउंमा उसको शान बेग्लै थियो ।

किशोर भएपछि बाउ आमासंगै उ शहर झर्यो । उसका साथिहरु चाहिं गाउंमै भए । अब उसका नयां शहरिया साथिहरु भए । तर शहरमा उसको परिचय ‘गाउंले’ नै थियो । कतिपय शहरका रैथानेहरु उसलाइ ‘पाखे’ भन्थे । उनिहरु उसलाइ खुब उडाउंथे । हुन पनि उनिहरुलाइ देखाउन लायक उ संग केहि थिएन । पढाइमा चाहिं उ अब्बल नै थियो । पहिला वा दोस्रा हुन्थ्यो नै । उसका कतिपय साथिहरुसंग साइकल थियो । कतिपयसंग भिडियो गेम समेत थियो । उसले झोलाबाट निकालेर मोजाको बल देखाउंदा उनिहरु गलल हांस्थे । रबरको बल किन्ने पैसा उ संग थिएन । झोक चल्दा बाउको खल्ति छाम्थ्यो । तर खुद्रा पैसा मात्र भेट्थ्यो । शुक्रबार शनिबार आउंदा उ सधैं गाउं जाने गर्थ्यो । कहिलेकाहिं गाउंबाट दुध दहि लिएर आउंदा उसलाइ उसका नयां साथिहरुले गिज्याउंथे । दुधवाला आयो भनी जिस्क्याउंथे । लाजले उ रातो हुन्थ्यो । उसलाइ निकै हिनताबोध हुन्थ्यो । त्यसबाट उसलाइ बदलाको भावना पनि आउंथ्यो । शहरको हावाले उसलाइ कहिलेकाहिं बेस्सरी हान्थ्यो । गाउंमा फर्किंदा भने त्यो दुखाइ अलि कम हुन्थ्यो । गाउंमा गइ साथिहरुसंग उ शहरमा जहाज देखेको, टिभी हेरेको, गाडी चडेको कुरा सुनाउंथ्यो । जे होस् शहरिया भएपछि गाउंमा उसको शान चाहिं मजैले बढेको थियो ।

जवान भएपछि चाहिं उसलाइ त्यो शहर सांगुरो लाग्यो । अझ फराकिलो ठाउं खोज्दै उ राजधानी छिर्यो । अरुको जस्तै उसको पनि राजधानी जाने बहाना क्याम्पस पढ्ने नै थियो । त्यहां जिवन सरल होला भन्ने उसले सोचेको थियो । तर त्यहां प्रतिस्पर्धा निकै कडा थियो । उसको राजधानीकै रैथाने प्रतिस्पर्धिहरु थुप्रै थिए । अनि देशभरका गाउंबाट आएका उ जस्तै अन्य पनि । तर उ निकै मिहिनेती थियो । पढाइमा उ अगाडि नै हुन्थ्यो ।

राजधानीमा पढाइमा मात्र हैन हरेक कुरामा प्रतिस्पर्धा गर्नुपर्थ्यो । वास्तवमा राजधानीले उसलाइ प्रतिस्पर्धा गर्न सिकाउंदै थियो । यसै बीचमा उसलाइ जवानीले पनि छोयो । उसले एउटी केटीलाइ मन पराउन थाल्यो । केटीहरु मायाका भोका हुन्छन् भन्ने उसले सुनेको थियो । उसले त्यो केटीलाइ अपार माया दियो । उ हेर्दा त्यस्तो ह्यान्डसम पनि थिएन । उसले त्यो केटीलाइ प्रभावित पार्न सकेको सबैथोक गर्यो । कपालको स्टाइल दिनदिनै चेन्ज गर्यो। फुटबल खेल्न थाल्यो । जिम पनि जान थाल्यो । तर त्यतिले पुगेन । राजधानीमा भिडबाट आफुलाइ अलग्याउन निकै गार्हो थियो । त्यसका लागि फ्यासन अनुसारको लुगा फेरिरहनु पर्थ्यो । पर्फ्युम छर्किनुपर्थ्यो । हिन्दी र अंग्रेजी सिनेमाका कुरा गर्नुपर्थ्यो । रेष्टुरेन्टमा खानुपर्थ्यो अनि ख्वाउनुपर्थ्यो । बाइकमा चड्नुपर्थ्यो अनि चढाउनुपर्थ्यो । उसले त्यो केटीलाइ प्राप्त गर्न सकेन । उ राजधानीमा हुर्केकी केटी थिइ । तर उ भने ‘पाखे’ नै थियो । उ जिवनमा धेरै कुरामा सफल भएपनि प्रेममा सफल हुन सकेन । उसले चाहेको कुरा प्राप्त गर्न सकेन । जिवनमा पहिलो पटक प्राप्त नगरी गुमाएको महशुस उसले गर्यो । त्यसपछिको केहि समय उ निराश भयो । तर समयले सबै घाउ पुर्यो । उसले आफुलाइ सम्हाल्यो । यस घटनाले उसलाइ जिवनमा धेरै कुरा सिकायो ।

केहि बर्षपछि उसलाइ राजधानी सांगुरो लाग्न थाल्यो । उ अमेरिका गयो । अरुको जस्तै उसको पनि विदेश जाने बहाना पढ्ने नै थियो । त्यहां प्रतिस्पर्धा झनै कडा थियो । विश्वभरबाट छानिएर आएका युवाहरुसंग उसको प्रतिस्पर्धा थियो । त्यहांको ब्यस्त जिवनलाइ भोगेपछि आठ कक्षामा पढेको डार्बिनको बांच्नका लागि संघर्ष सिद्दान्त उसले राम्रोसंग बुझ्यो । उ जिवनका अनुभवहरुबाट सिक्दै थियो । तर प्रतिस्पर्धा गर्दा गर्दा उ थाकिसकेको थियो । उसलाइ अब अरुसंग प्रतिस्पर्धा गर्नु अर्थहिन लाग्न थाल्यो । उ आंफैसंग प्रतिस्पर्धा गर्न थाल्यो । उसले पढाइमा अझ मन लगायो । संघर्षलाइ जीवनशैली बनायो । आंफैभित्र रमायो । आफ्नो जवानीलाइ काबुमा राख्यो ।

उसका धेरै साथिहरुलाइ अमेरिकी जीवनशैलीले प्रभावित पार्यो । उनिहरु वियर खांदा र गोरा युवतिहरुसंग झुम्दा आनन्द मान्न थाले । तर अमेरिकाले उसलाइ धेरै प्रभावित गर्न सकेन । उ फ्यासन अनुसार लुगा लगाउंदैनथ्यो । उसको कोठामा सामानहरु पनि पुरानै थिए । साथिहरुका घरमा भित्ताभरीका टिभी थिए । उ संग चाहिं पुरानो क्याथोड रे टिभी नै थियो । उसको फोन पनि नोकिया ६०३० नै थियो । उ हरेक चिज किन्दा उपयोगिताको हिसाबले किन्थ्यो । हरेक वस्तुलाइ उ अधिकतम प्रयोग गर्थ्यो । कुनै वस्तुको वास्तविक लागत मुल्य भन्दा बढी तिर्नुपर्यो भने उ हिच्किचाउंथ्यो । केहि चिज बिग्रे उ सकेसम्म आंफै बनाउंथ्यो । उसका कतिपय साथिहरुले उसलाइ लोभी भन्थे । तर उसलाइ त्यसको परवाह थिएन । आफु सकेसम्म गलत काम गर्दैनथ्यो । अमेरिकामा उसको स्ट्याटस ‘पाखे’ नै थियो । तर ‘पाखे’ हुनुमा उ गर्व गर्थ्यो । उ जे गर्थ्यो मज्जाले गर्थ्यो । मज्जाले हांस्थ्यो । मज्जाले रुन्थ्यो ।

आजसम्म आइपुग्दा उसले पढाइ र जिवनका भोगाइहरुबाट धेरै सिकेको छ । गलत के हो शहि के हो छुट्याउन सक्ने भएको छ । खुशी हुन उ आजकल अरुमा भर पर्दैन । उसका उद्देश्य पनि रियलिस्टिक छन् । सकेसम्म विवेकशिल पनि हुन खोज्छ । उसलाइ आफ्नो लिमिटेसन पनि थाहा छ । उ आजकल शिव खेराको पुस्तक पढेर जोशमा आउंदैन । उ धेरै कुरा पढ्छ, हेर्छ, सुन्छ । अनिमात्र आफ्नो धारणा बनाउंछ । उ कन्सर्टमा अरुले गीत गाएको देखेर उत्तेजित पनि हुंदैन । बरु एक्लै गुन्गुनाउंछ । टिभीमा अरुले फुटबल खेलेको हेरेर दगं पनि पर्दैन । फुर्सद हुंदा बरु आंफै खेल्छ । उ असफल हुुंदा पनि त्यति निरश र विचलित हुंदैन । यो संसारमा सबै प्रश्नहरुको उत्तर हुंदैन भन्ने पनि उसले बुझेको छ । सबैलाइ समान व्यवहार पनि गर्छ । ठुलो मान्छेलाइ भेट्दा धनुष्टंकार परी नमस्कार गर्दैन । अफिस सफा गर्ने स्विपरलाइ सानो पनि ठान्दैन ।

सानो छंदा आकाशमा देखेको हवाइजहाजमा उ धेरैपटक चढिसक्यो । तर जहाजको छायांलाइ पछ्याएर दगुर्दाको आनन्द उसले पाएन । अमेरिकाका चिल्ला हाइवेमा मोटर पनि उसले धेरै चलायो । तर उसले गाउंमा पांग्रा गुडाएको जस्तो आनन्द कहिल्यै पाएन । भौतिक सुखसयलका सबै माध्यमहरु भएको अमेरिका पनि आजकल उसलाइ सांगुरो लाग्दैछ । त्यसैले उ एउटा फराकिलो ठाउं खोज्दैछ । जहां उ स्वच्छन्द रुपमा फुल्न सकोस् । उसले चाहेको जीवन जिउन सकोस् । आफुले सिकेको कुरा नयां पुस्तालाइ सिकाउन सकोस् । उ आफु हुर्केको गाउं, शहर र राजधानीलाइ जोडेर फराकिलो पार्न चाहन्छ । उसले सानो छंदा पांग्रा गुडाएका डांडाकांडामा मोटर गुडाउन चाहन्छ । फालिएका चिजहरुमा उसको सिर्जना प्रयोग गरी उपयोग गर्न चाहन्छ । आफु जन्मेको ठाउंलाइ उ भौतिक रुपमा मात्र हैन सामाजिक रुपमा पनि फराकिलो बनाउन चाहन्छ । उसले सिकेका मुल्य र मान्यताहरुलाइ त्यहां स्थापित गर्न चाहन्छ । सांगुरो जन्मभूमिलाइ उ हरेक हिसाबले फराकिलो पार्न चाहन्छ । उ गाउं फर्किन चाहन्छ । उ ‘पाखे’ नै रहन चाहन्छ ।

(स्रोत : Sagar Parajuli’s Blog)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.