कथा : दर्शन ढुंगो

~किशोर सापकोटा~Kishor sapkota

भँगेरी हँसियामा साँध लाउँदै थिई । हँसिया उद्याउने ढुंगो निकै खिइसकेको थियो । भंगेरीले ढुंगापट्टी हेरी ।

तेरो र मेरो जीवन उस्तै भयो है, खिइँदै खिइँदै जाने – निर्जिव ढुंगासंग भँगेरी वोली ।
ढुंगाले कुनै प्रतिक्रिया जनाएन । हसिंयासंग घोटिइ रह्यो ।

यो हतियार उद्याउने ढुंगाको नाम के हो ? भँगेरीलाई थाहा थिएन । छोरो हर्केले

सानै हुंदा यो ढुंगाको नाम सोधेको थियो । भँगेरीले फ्याट्ट दर्शन ढुंगो भनिदिएकी थिइ । वस यसै दिनवाट यसको नाम दर्शन ढुंगो भयो । संसारमा सवै वस्तुको एउटै नाम हुंदैन ।
भँगेरीलाई निर्जिव वस्तुहरुसंग कुराकानी गर्ने आदत नै परीसकेको थियो । मान्छे हो, वोल्न मन लाग्छ । वोल्ने साथी नभए पछि निर्जिव वस्तुसंग पनि वोल्न, पीडा र खुसी साट्न मन लाग्दो रहेछ ।

भँगेरीले हंसियाको धार जांची । अव हंसिया लाग्ने भइसकेको थियो ।
जेठ महिनाको चर्को घाम । माथि देउरालीतिर घाम कतिखेल अस्ताउंछन् भनेर हेरी । घाम औंसी डाडामाथि पुग्नै लागेका रहेछन् । गल्दो शरिर । भँगेरीलाई घरवाट निस्कन त मन थिएन ।

तर के गर्नु, अलिकति विरौटो खेत छ । त्यसमा वीऊ राखेन भने अर्को वर्ष एक गेडो पनि धान भित्र्याउन पाइदैन । व्याड राख्ने गरामा घांसले ढाकेको छ । आज घांस काट्छु, भोली खनखान गरेर व्याड राख्नु पर्ला – भँगेरी आफैसंग वोली ।
घरवाट निस्कनै लागेकी थिइ । थलामा वाधेको गाइ करायो ।
मेरो पनि सुद्धि कहां गयो होला है, तलाई खाने कुरा नै दिइन छु – भँगेरी आफैसंग रिसाई – मेरा पो कोही छैनन्, म त तं प्रति यति निठुर हुनु नपर्ने नि ।
गाइप्रति उसलाई निकै माया लागेर आयो । पल्लाघरे वसाइ सर्दा वांकी रहेको अलिकति धानको भुस दिएका थिए । त्यही भुस हालेर भए पनि पानी तताएर दिनु प¥यो भन्ने सोची । हतार हतार आगो वाली । पानी तताइ र भुस हाली ।
आगो फर्फरायो ।

कोही आउंछन् कि – भँगेरीलाई आसा जाग्यो ।
तर को आउलान् र ? हेर्दा हेर्दै उसका आंखा टट्टाइ सकेका थिए ।
हेरी । घाम डुव्नै लागेका थिए ।

हतार हतार पेटमा नाम्लोलाई फनफनी वेरी । पहिला पहिला नाम्लो पांच फन्का भन्दा हुंदैनथ्यो तर भंगेरी धेरै दुव्लाइछे, आज त सात फन्को पुग्यो । भँभंगेरी घरवाट निस्कन मात्र के लागेकी थिइ, ऊ टक्क अडिइ । कताकता उसलाई विश्वास नै लागेन । उसको अगाडि उसको पति जितामित्र थियो ।

सपना पो हो कि भनेर भँगरीले हंसियाले दर्शन ढुंगोलाई ट्वाक हानी । ठ्वाङग आवाज आयो । अलिकति दर्शन ढुंगो नै चोइटिएर भँगेरीलाई लाग्यो र दुख्यो ।
सपना त होइन रहेछ ।

हामीले जित्यौ वुढी – जितामित्रले खुसीका साथ पहिलो वाक्य वोल्यो ।
आफ्नो अगाडि जितामित्रलाई देख्दा भँगेरीलाई पनि संसार नै जिते जस्तो भयो । अंगालोमा हालेर निकै वेर रोइ । जितामित्रले भँगेरीका आंसु पुछिदियो ।
अव हामीले जित्यौ, दुखका दिन सकिए, अव हाम्रा दिन आए वुढी नरोऊ – जितामित्रले भंगेरीलाई संझायो ।
वल्ल भँगेरीलाई छोराको याद आयो ।
छोरा भेटियो त ? – भँगेरीको पहिलो प्रश्न थियो ।
ऊ वेपत्ता नै छ – जितामित्र वोल्यो – अव पार्टीले सम्पुर्ण वेपत्ताहरुको खोजी गर्छ । पक्कै आऊला नि वुढी ।

एउटा भएको छोरो समेत वेपत्ता छ, के जित्यौ वुढा ?
भँगेरीले घुंक्कघुंक्क रुदै सोधेको प्रश्नको उत्तर जितामित्रले दिन सकेन । किनकी यस वारेमा पार्टीले उसलाई कहिले पनि प्रशिक्षण नै दिएन ।

© © © ©

पहिला त जीवन सुखी नै पो थियो । अलिकति वारी र खेत छंदै थियो । जितामित्र, भँगेरी र छोरो हर्के आफ्नो जग्गा कमाउंथे । अधिंया र कुतमा पनि खेत कमाउंथे । वाख्रा वस्तुवाट पनि कमाइ राम्रै हुन्थ्यो । दुई छाक खान र एक आङ ढाक्न पुगेकै थियो । ठुला सपना पनि थिएनन् र ठुला सपना देखाएर दुख दिने पनि थिएनन् ।

कहिलेकांही भँगेरी गनगन गर्थी – सवै मधेश झरे । कतिका छोरा विदेश गए । तर तिमी दुई वाऊछोराले यो गाऊ नछोड्ने भयौ र मलाई पनि यसै गाऊमा नै मर्नु पर्ने भयो । मलाई त यो युद्ध सुरु भए पछि कहिले गाऊ छाडौ जस्तो भएको छ ।

कहिले पनि जीवनमा गुनासो नगर्ने भँगेरीले सशस्त्र युद्ध सुरु भएपछि भने गुनासो गर्न थालेकी थिई । मनमनै डराएकी थिइ । किन किन यो गाऊ छाडेर टाढा जान खोजेकी थिइ ।
जितामित्र संझाउंथ्यो – यत्रो जीवन यहां विताइयो, अव कहां जाऊ ? अलिकति भएको सम्पत्ति यही छ, साहुहरु पनि माओवादीको डरले लगातार गाऊ छाड्दैछन्, टारी र गैरी खेत कमाउन पाइएको छ ।

अरुहरु मासिएर आफुहरुले राम्रा खेत कमाउन पाएकोमा भँगेरीलाई खुसी लागेको थिएन ।
सवै सुखी भए पो देश वन्छ – भँगेरी एक्लै भुतभुताउंथी ।
देश वदल्न भनेर वन्दुक वोकेका लडाकुहरु घरमा खान वस्न आइपुग्थे । भन्थे – हामी सवैलाई सुख दिनका लागि नै जीवन हत्केलामा राखेर हिडेका हौ आमा । भोली सुन्दर विहानी आउने छ ।

जितामित्र र हर्केका आंखामा आशाको किरण देखिन्थ्यो । तर भंगेरी निशव्द हुन्थी । भँगेरीले पढेकी थिइन । उसलाई अरुले भन्ने गरेको सुन्दर विहानीमा विश्वास पनि थिएन ।
आफुले गर्‍यो भने खान पाइन्छ नत्र अरुले भन्ने सुन्दर विहानीले हामीलाई केही दिदैन – भँगेरी एक्लै भन्थी । जितामित्र र हर्केले पनि भंगेरीका कुरा सुन्दैनथे । किनकी भँगेरीले केही जान्दिन भन्ने उनीहरुलाई लागेको थियो ।
अरुका छोराछोरी हतियार वोकेर गाऊ गाऊमा खांदै वस्दै हिडेको देख्दा भँगेरीलाई आफ्नो हर्केप्रति भने गर्व लाग्थ्यो ।

मधेश झरेन त के भो, विदेश गएन त के भो ? – हुर्कदो हर्केपट्टी हेरेर भंगेरी कल्पिन्थी – घरमा वसेर हामीलाई त सघाएको छ ।
दिन कुदिन वन्दै गए ।

युद्धमा लाग्न हर्केलाई दिनदिनै दवाव आउन थाल्यो । युद्धमा लाग्न भँगेरीले हर्केलाई निषेध गरेकी थिइ ।

वरु राती नै यो गाऊवाट भागी हाल तर युद्धमा नलाग – भँगेरीले हर्केलाई संझाउंथी ।
ए आमा, कसैले जवर्जस्ती मेरो हातमा वन्दुक थमाइ दिदैमा म पड्काउन जान्छु र ? भन्ने उनीहरुको काम हो, मान्ने नमान्ने मेरो विवेक हो – हर्के आमालाई संझाउंथ्यो ।
तर भँगेरीलाई चित्त वुझ्दैनथ्यो ।

छोरा तेरो वुद्धि आएको छैन, कुनै दिन त्यस्तो पनि आउंछ, मान्छे त के यी निर्जीव ढुंगामाटोहरु पड्कने छन्, हतियार वन्नेछन् र विनास सुरु हुने छ । विनास सुरु भएपछि कसैको पनि विवेक काम लाग्दैन । वुद्धहरुले वन्दुक वोक्नेछन् । पण्डितहरुले वम वनाउने छन् र पुरै दुनियां दुइतिर वांडिने छ, त्यसवेला त कसरी चुप रहन्छस् ? – भँगेरी छोरालाई यसै गरी संझाउन खोज्थी तर सवै अप्रिय वाक्यहरु वोल्न सक्दिनथी । भँगेरीका आंखामा भय थियो । तर हर्के र जितामित्रले भँगेरीका आंखाको भय र उसका शव्दलाई राम्ररी वुझ्न सकेनन् । वाऊ छोराले नै नवुझे पछि भँगेरीको के चल्थ्यो र ?े छोरालाई मुन्ट्याएर घर निकाला गर्न कुन आमाले सक्छन् र ?

हर्के र जितामित्र भने कसैको कुभलो नगरी गाऊमा वसेर गरी खाने खेती किसानलाई कसले गर्छ र भन्ने सोचमा थिए ।
दिनदिनै रेडियोमा मृत्युका खवर आउंथे ।

यी नेताहरुले आफुलाई लाग्ने वनाउन गरिवका छोराछोरीलाई यही दर्शन ढुंगा जस्तो वनाएका छन्, घोटेका छन् घोटेका छन् – भँगेरी दर्शन ढुंगो पट्टी हेरेर एक्लै भुतभुताउथी ।
कहिलेकाही हर्केलाई युद्धमा जाऔ भनेर उकास्ने लडाकुलाई गाली गर्न पनि भँगेरी पछि पर्दिनथी ।
हाम्रो जीवन खतरामा हालेर भएपनि तिमीहरुलाई खान दिएकी छु, वस्न दिएकी छु सयकडा तीनका दरले ऋण काढेर भएपनि चन्दा दिएकी छु, मेरो छोरोलाई चाही नलेगीदेऊ – गाली गरेर अन्तिममा संझाउंदै भँगेरीले भन्ने गर्थी ।

आमा तपाइ एउटी हर्केकी मात्रै आमा होइन, हामी सवैकी आमा हो, हरेक आमाहरुले आफ्ना छोराछोरीलाई आफ्नै अगाडि राख्ने र क्रान्तिमा जान नदिने हो भने यो देशमा कसले परिवर्तन ल्याउंछ ? कसले उन्नति ल्याउंछ ? कसले समृद्धि ल्याउंछ ? – लडाकुका नेताहरु संझाउंथे ।
भँगेरीलाई चित्त वुझ्दैनथ्यो ।

मलाई परिवर्तन, उन्नति र समृद्धि केही चाहिंदैन, एउटा हर्के भए पुग्छ, उसका वाऊ जितामित्र भए पुग्छ, हाम्रो जीवनमा आगो नलगाइ देऊ – भँगेरी विन्ती गर्थी – मेरो परिवार भए हाम्रो जीवन हामी आफै वनाउंछौ । हामीलाई ठुला सपना चाहिएको छैन । परिवार चाहिएको छ ।
लडाकुहरु जान्थे । भँगेरी हर्केलाई गाऊ छाड्न भन्थी । हर्के वुवाआमालाई छाडेर जान नसकेर हो वा कहिले गाऊ नछाडेको आंट नआएर हो गाऊ छाड्न सक्दैनथ्यो ।
त पछुताउछस् – भंगेरी भन्थी – पछुताउने मौका पनि पाउंछन् पाउंदैनस्, तर हामीलाई जिंउदै मार्ने भइस् ।

वाहिरी संसार नदेखेकी भँगेरीलाई आफ्नो गाऊ मात्रै अशान्त होला, अन्त त शान्ति नै शान्ति होला जस्तो लागेको थियो । तर स्थिति त्यस्तो थिएन । देश युद्धमा सल्किएको थियो र हरेक परिवार पिल्सिएका थिए ।

एक दिन राती हतियारधारीहरु आए । हर्केलाई जवरजस्ती लिएर गए । अहं रोक्न सकेनन् जितामित्र र भँगेरीले । उनीहरुले त हर्केलाई लैजाने यी हतियारधारी विद्रोही थिए कि सरकारी फौज थिए भन्ने समेत पनि वुझ्न सकेनन् ।

पीडामाथि फेरी पीडा थपियो । केही दिनमा सरकारी सेनाले आएर जितामित्रलाई पक्राउ गरेर लग्यो । भँगेरी एक्ली भइ । जुन डर मनमा थियो । अहिले सामना गर्नुप¥यो ।
तर जितामित्र भने केही दिनमा नै छुट्यो ।

जीतामित्रको जीऊमा घाऊ सिवाय केही थिएनन् । उसलाई माओवादीलाई आश्रय दिएको, खान दिएको, चन्दा दिएको र माओवादीमा छोरो पठाएको आरोप लगाइएको थियो ।
यातना यति चर्को थियो कि उसले आएर पनि कति कुरा आफै भँगेरीलाई सुनाउन सकेन भने कति कुरा भँगेरीले सुन्नै सकिन । यातनाको कथा सुन्दा सुन्दै भँगेरी कहालिएर रुन्थी र वाहिर निस्कन्थी । धेरैवेर वाख्रावस्तुसंग आलटाल गरिरहन्थी र मन अलिकति शान्त भएपछि फेरी आफ्नो लोग्ने सामु आउंथी ।

हर्के कहां छ होला, के गर्दै होला ? कि मारी सकेकी ? – यहां भन्दा वढी भंगेरी वोल्न सक्दिनथी ।
दुवै जना अंगालोमा वाधिएर रुन्थे ।
अव म घर छाड्छु – एक सांझ जितामित्रले निर्णय सुनायो ।
घर पो कहां सुरक्षित थियो र ? खोरवाट स्यालले कुखुराको चल्ला टिपेर लगेजस्तो जुनसुकै समुहले घरवाट लान सक्थे ।

भँगेरीले कुनै विवेक प्रयोग गरिन । घर छाडे भने वांच्छन् कि जस्तो लागेको थियो । त्यसैले घर छाड्न दिन सहमतिमा टाउको हल्लाइ । युद्ध सकिएपछि जितामित्र सकुशल घर फर्किएको छ । भँगेरीलाई वुझ्न गाह्रो परेन । यी वीचमा ऊ पनि युद्धमा नै लाग्यो र वांचेर पनि आयो । उसलाई सरकारी फौजले दुख दिएकोले पनि विद्रोहीमा नै लागेको थियो । त्यसैले त पटक पटक हामीले जित्यौ भनी रहेको छ । छोरो घरवाट नै लगिएको थियो, कसले लगे कहां लगे पत्ता छैन ।
© © © ©

भंगेरी भात पकाउन भित्र पसी । चामलको एक गेडो पनि रहेनछ । संगै भएको जितामित्रले देख्यो ।
पख म पल्लो घरमा गएर मागेर ल्याउंछु, अर्को वर्ष त फेरी खेती गरौला, कमाउंला नि, हामीले जितेका छौ, पक्कै केही होला – जितामित्र वोल्यो ।
चामल दिने हैसियत भएकाहरु गाऊमा वांकी नै छैनन् – भँगेरीले भनी ।
भंगेरीले भोली पल्ट व्याड राख्न राखेका धान निकाली र ओखलमा हाली ।
यी त तैंले वीऊका लागि राखेका धान रहेछन्, नखाऔ हो – जितामित्रको मन मानेन र भन्यो ।

युद्ध जस्तै त भयो नि हाम्रो जीवन, युद्धमा सवै विऊ नै मरे – भँगेरीले तितो पोखी । दुवै वोलेनन् ।
धेरै वर्ष पछि आम्ने साम्ने भएका थिए । भात त पकाए, तर खाने वेलामा हर्केलाई संझिए । अनि भोकै रुदै सुत्न गए ।
नरो वुढी, हामीले जितेका छौ, केही त होला नि – सुत्ने वेलामा जितामित्रले भँगेरीका आंखा पुछिदिदै भन्यो ।
© © © ©

समय वित्दै गयो । वनीवुतो गरेर जितामित्र र भँगेरीको गुजारा सुरु भयो । तर न त हर्के आयो । न त हर्केको खोजी नै भयो । आमाको मन पिरोलिइ रह्यो । भंगेरीले एक पटक काठमाडौ जान र मानव अधिकारवादी संस्थाहरु र पार्टीमा पनि खोजवीनका लागि आग्रह गरिदिन भन्नलाई जितामित्रलाई पठाइ । छोराले कमाएर पाल्नु पर्ने वेलामा जितामित्र छोराको खोजीमा लाग्यो ।

जितामित्र काठमाडौ पुग्दा त संविधानसभाको चुनावले देशलाई छपक्कै ढाकेको थियो । ऊ भन्दा पछि युद्धमा लाग्ने साथीहरुसंग त राजधानीमा वंगाला थिए, चिल्ला गाडीहरु थिए र विलासी जीवन थियो ।

संविधानसभाको निर्वाचन जिते पछि हाम्रो सत्ता आउंछ अनि हामीले भने जस्तो राज्य हुन्छ – जितामित्रलाई कमरेडहरुले सम्झाए । कमरेडहरुको भनाइ जितामित्रका लागि देववाणी जस्तै विश्वासयोग्य लाग्थे । काठमाडौमा उनीहरुलाई चुनावसम्म सवैभन्दा ठुलो शक्ति आवश्यक परेको थियो । राजधानीमा युद्ध र मजदुर हडतालको चपेटामा परेर वन्द भएका उद्योग देखि विभिन्न खाली ठाऊहरु उनीहरुका क्याम्पको रुपमा खडा भएका थिए । त्यसैले जितामित्र चुनाव भरी परिचालित भयो । जीतामित्रको पार्टीले अरु पार्टी भन्दा वढी ठाऊमा चुनाव जित्यो ।
साथीहरुले अव पार्टीले चुनाव जितेकोले सवै कुरा ठिक हुने वताए र गाऊमा गएर प्रतिक्षा गर्न भने । जितामित्र काठमाडौमा हुंदाहुंदै राजतन्त्र ढल्यो । गणतन्त्र आयो । जितामित्रलाई अव यो राजाका सेनाहरुले कहिले पनि गाऊमा गएर आफुलाई पक्राउ गर्दैनन् र दुख दिदैनन् भनेर खुसी पनि लाग्यो । सांच्चै नै उसलाई जिते जस्तो लाग्यो ।

जितामित्र गाऊ फर्कियो र भँगेरीलाई भन्यो – वुढी हामीले जित्यौ, अव सव ठिक हुन्छ ।
भंगेरीले आंखावाट आंसु मात्रै झारी ।
किन र के भयो ? – भंगेरीले भनी ।

अस्ति मात्रै तिम्रो पार्टीमा आएको त्यो दलमर्दनले हाम्रो विरौटो खेत कव्जा गर्‍यो, पहिलाको ऋण वांकी थियो रे नि त वुढा – भँगेरी रोइ – तिम्रै पार्टीको मानिसले हाम्रो खेत कव्जा गर्‍यो, के जित्यौ ?

जितामित्रले पार्टीका अरु मानिसहरुलाई भेटेर भन्यो । तर जितामित्रको भन्दा दलमर्दनको पार्टी हैसियत माथि भइसकेको थियो । किनकी ऊ धनी थियो । स्थानीय नेताहरुलाई चन्दा दिन सक्थ्यो ।

कमरेड, लिएको ऋण त तिर्नै प¥यो नि – जितामित्रका कमरेडहरुले नै फैसला सुनाए । जग्गा गुमे पनि पार्टीले छोरो त खोजिदेला नि भन्ने आस जितामित्र र भँगेरीलाई भयो ।
चुनाव जिते पनि आफ्नो पार्टीको नेतृत्वमा सरकार वन्न ढिलाइ भयो । फेरी भँगेरीको करकर सुरु भयो । जितामित्र ऋण लिएर फेरी काठमाडौ लाग्यो । त्यो वेला काठमाडौमा जग्गाको भाऊ चर्किएको थियो । जितामित्रले विरोधीहरुले भनेको सुन्थ्यो – जग्गाको भाऊ त विद्रोहको समयमा लुटेको पैसाको कारण वढेको हो । अहिले विद्रोहीहरुले युद्धको समयमा लुटेको पैसा जग्गामा लगाउंदैछन् ।

एकातिर आफु ऋण लिएर छोरो खोज्न हिड्नु परेको छ, अर्कोतिर संगै युद्ध लड्ने वा पछि पार्टीमा आउनेहरु अर्वौको जग्गा किन्दैछन् भन्ने सुन्दा कताकता जितामित्रलाई पनि नरमाइलो लाग्यो तर पत्याएन । उसका साथीहरुले भने – त्यो सवै विरोधीहरुले चलाएको हल्ला हो । हामीले अहिले जे किनिरहेका छौ, त्यो पार्टीका लागि नै किनिएको हो । गाऊवाट सहर कव्जा गर्ने हाम्रो नीति हो, अव गाऊ त कव्जा भइहाल्यो, सहर कव्जा गर्न सहरमा पनि घरजग्गा चाहिएन त ।

त्यो वेला आफ्नै पार्टीको नेतृत्वमा सरकार वनाउनका लागि चक्काजाम लगायतका आन्दोलनका कार्यक्रमहरु भइरहेका थिए । जितामित्र पनि आन्दोलनमा सरिक भयो । पार्टीको नेतृत्वमा सरकार वन्यो । अव चांहि जितामित्रलाई सांच्चै नै सवै कुरा ठिक हुन्छ भन्ने लाग्यो । किनभने उसलाई पार्टीप्रति पुरै विश्वास थियो । विचारमा संसार वदल्ने शक्ति हुन्छ भन्ने उसलाई पढाइएको थियो र यो विचारले सांच्चै नै संसार वदल्छ भन्ने जितामित्रलाई लागेको थियो ।

अव हामीले जित्यौ वुढी – अर्को चोटी फर्किएर जितामित्रले भन्यो । यो पटक भँगेरीलाई पनि विश्वास लाग्यो । यत्रो २ सय ४० वर्ष देखि शासन गर्नेलाई फाल्ने नेता प्रधानमन्त्री भएका थिए । तर अहं केही भएन । युद्ध पीडितका नाममा अरुले राहत पाएको समाचार वाहेक केही पनि सुन्न पाएनन् । आफुले त केही पनि राहत नै पाएनन् । किनकी उनीहरुको छोरो कसले लगेको हो भन्ने पुष्टि गरिदिने कोही पनि थिएनन् ।
जितामित्रको पनि साह्रै चित्त दुख्यो । अव सांच्चै नै काठमाडौ गएर झगडा गर्छु भन्ने सोच वनायो ।

अव म फेरी काठमाडौ जान्छु, वार कि पार नगरी आउंदिन – जितामित्रले एक सांझ सुनायो ।
छोरो खोज्न जान्छु भन्नेलाई कुन आमाले हुन्न भन्छिन् र ?
जितामित्र काठमाडौ पुग्दा आफुले आशा गरेका प्रधानमन्त्री प्रधान सेनापतिसंग झगडा गरेर पदवाट खुस्की सकेका थिए ।

काठमाडौ र काठमाडौ वाहिर रिमोट कन्ट्रोलवाट गठन भएको भन्दै सरकार विरोधी प्रदर्शन सुरु भइसकेको थियो । जितामित्रलाई पनि यो सरकारसंग रिस उठेको थियो किनभने उसलाई आफ्नो पार्टीको सरकारले छोरो खोजी दिन्छ भन्ने लागेको थियो । साथीहरुले सरकारले सवै काम सक्नै लागेका वेला सरकारवाट हट्नु परेकोले अव आन्दोलन गर्नुपर्छ भने । जितामित्र पनि कस्सियो । खेतीकिसानी गरेर खाने जितामित्र अव आन्दोलनको अम्वली भइसकेको थियो ।

यही क्रम दोहोरियो । सरकार वदलिरहे । कमरेडहरुले आश्वासन दिइरहे । जितामित्रले विश्वास गरिरह्यो तर हर्केको खोजी भएन । छोरो खोज्न आउने जितामित्रलाई आन्दोलनभरी काठमाडौं राखिन्थ्यो र आन्दोलन सकिएपछि आश्वासन सहित घर पठाइन्थ्यो ।
एकदिन जितामित्रले रेडियोमा सुन्यो । न्यायमूर्ति नै प्रधानमन्त्री भएरे । हर्केको खुसीको सीमा रहेन ।

वुढी अव, हामीले न्याय पाउने भयौ – हर्केले भँगेरीसंग भन्यो – न्याय दिने मान्छे प्रधानमन्त्री भएछन्, अव म काठमाडौ गएर भेट्छु ।
भँगेरीलाई भने यो कुराले खुसी दिएन ।

न्याय दिनु पर्ने मान्छे शासन गर्ने भएपछि कसरी न्याय हुन्छ ? पीडितहरुलाई न्याय दिनुपर्ने मान्छे गोली हान्ने आदेश दिने ठाऊमा गएपछि त्यो देशमा न्याय कहां हुन्छ ? – भंगेरीले भनी ।

जितामित्रसंग जवाफ त थिएन तर पनि झिनो आशा थियो । ऊ काठमाडौ गयो । यो पटक सरकारका मान्छेहरुसंग भेट गर्नै पाएन । कमरेडहरुले अव चुनावमा वहुमत ल्याउनु पर्ने अनि मात्रै हर्के लगायतका वेपत्ताहरुको खोजी गर्न सहज हुने वताए । जितामित्रका अगाडि निरासा वाहेक केही थिएन । काठमाडौमा अव तत्कालै संघर्ष गर्नु थिएन र मानिसहरुको आवश्यकता पनि थिएन । संघर्षवाट जनताको हातमा आएको सत्ता दलहरुले आफै अन्तैको इशारामा अन्तै वुझाएका थिए । जितामित्रलाई पनि यति समय पछि भँगेरीको याद आएको थियो । अव जितामित्रलाई त छोरो भेटिने नभेटिने भन्दा पनि भँगेरीको प्रश्न र त्यो अनुहारसंग नै डर पनि लाग्न थालेको थियो । तैपनि घर फर्कियो ।

जितामित्र घर पुग्दा घरमा कोही थिएन । थलामा गाइ कराइ रहेको थियो । जितामित्रले अलिकति खोसेल्टा हालिदियो । भँगेरीलाई कसरी हामीले जित्यौ भन्ने भनेर एक दुई पटक अभ्यास गर्यो । काठमाडौमा के के भयो भनेर सुनाउ भनेर मनमनै संझियो । तर भँगेरी आइपुगिनन् । थाकेकोले केही वेर सुस्ताउनु पर्यो ओछेनमा गयो । विऊझिदा झण्डै ४ वजिसकेको थियो ।

उठेर हतार हतार वाहिर निस्कियो । भँगेरीलाई गाइको थलामा देख्यो । त्यता जाऊ कि नजाऊ जस्तो गर्‍यो । के भन्ने होला भनेर मनमनै सोच्यो । र फेरी गयो ।
भँगेरी …………….. – जितामित्रले वाक्य पुरा गर्न पाएको थिएन । महिला फर्किएर जितामित्रलाई हेरिन् । तर ती त अर्कै महिला पो थिइन ।
ए भँगेरी खोइ त ? – जितामित्रले सोध्यो ।

महिलाको आंखावाट विस्तारै आंसु वग्यो । कुनै उत्तर आएन । जितामित्रले वाटातिर हे¥यो । मलामीहरु घर फर्किदै थिए ।
जितामित्र भँगेरीले हंसियामा सांध लाउने दर्शन ढुंगो माथि ढल्यो र वेहोस भयो । टाउकोमा चोट लागेछ । धेरै खिइसकेको दर्शन ढुंगामा जितामित्रके खुन लागेको थियो । होसमा आउने र वेहोस हुने गरिरहंदा जितामित्र भनिरहेको थियो – हामीले जित्यौ भँगेरी, हामीले जित्यौ ।

(स्रोत : Nepalplus.com)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.