कथा : छत्रभङ्ग

~रमेशजंग थापा~

“यो आकस्मिक बैठकमा तपाईंहरूलाई स्वागत छ” मन्त्रीगणतर्फ दृष्टि लगाउँदै राजा त्रिलोचन पुनः भन्न थाल्दछन् ः-

“आजभन्दा पन्ध्रवर्ष अगाडिको तुलनागरी हेर्दा हाम्रो देश अहिले सबै क्षेत्रमा उत्साहजनक उत्कर्षमा पुगेको सर्वविदित छ । राज्यले हरेक नागरिकलाई योग्यता अनुसारको काम र श्रम बमोजिमको माम दिएर भोक, रोग र बेरोजगारीको चङ्गुलबाट छुटकारा दिलाएको छ । समग्रमा भन्नुपर्दा देश विकासमा हामीले एउटा ठूलै फड्को मारेका छौँ तापनि शतप्रतिशत सन्तोष लिने ठाउँ भने म देख्दिनँ ।”

राजा अगाडि राखेको गिलासको पानी घुटुक्क पिउँछन् र सुरु गर्छन् बोल्न “अँ….त….मैले विगत छ महिनाको समयमा राज्य पद्धतिका हरेक भागको सूक्ष्म अध्ययन र विश्लेषण गरे र यस्तो फाँट देखियो एउटा जो अझै पनि निष्पन्द भइबसेको छ । त्यो स्थावर क्षेत्र जहाँ राज्यले कुल बजेटको ५ प्रतिशत खर्च गरिरहेको छ भने प्रतिफल….छकाटूट ।” उनी टक्क रोकिन्छन् कतै आफ्नै मन्त्रालय भित्रको कुरा त परेन भनी सोच्दै सबै मन्त्री त्रसित हुन्छन् ।

“महामान्य, देशको हरेक ठाउँ हराभरा, लटरम्म देखिन्छ र त्यो कुन अबकेशी भाग हो जो अहिलेसम्म पनि स्थिर गतिहीन छ ?”

एकजना युवामन्त्री हात जोडेर सोध्ने हिम्मत गर्छन् । राजा सबैलाई हेर्दै भन्न थाल्छन्- “त्यो अपश्री तथ्य फेलापर्दा म चकित भएको थिएँ र मलाई ज्यादै नमज्जा लाग्यो । आज म यो बाध्य भई भन्न लागिरहेँछु, जुन कुरा तपाईंहरूलाई पनि तीतो अवश्य लाग्नसक्ला ।” मन्त्रीहरूका मुटु हल्लिन थाल्छन् र अनुहार तिमिरमय बन्न थाल्छ । सबैका आँखा एकाग्र भई राजातिर सोझिन्छन् । कोठा केही क्षण चकमन्न हुन्छ । त्यसलाइ छिचोल्दै राजा बोल्छन् -“त्यो विनाप्रतिफलको अकृष्ट महाशून्य- देशको वाङ्मय विधा ‘कला र साहित्य’ हो ।” सबै भयक्रान्त हुन्छन् र पश्चिम पट्टकिो झ्यालबाट तातो हावा हुत्तिँदै भित्र पस्छ । राजा खोक्न थाल्छन् । यसबेला स्रष्टा मन्त्रीको हालत झन् दयनीय हुन्छ र उनको भित्रको बत्ती झपक्क निभ्दै अनुहार चुक बन्छ । वास्तवमा उनी देशका मूर्धन्य साहित्यसर्जक पनि हुन् । आफूलाई निकै समालेर हात जोडी राजालाई उनी सम्ब्ाोधन गर्न थाल्छन्-“महाराज, हामी सबै बिलखबन्दमा पर्‍यौं किनकि देशको वाङ्मय क्षेत्र पनि अन्य मुलुकको दाँजोमा कम छैन…..।” बीचैमा राजा कुरा काट्छन् “तर प्रतिफल खै त ? लगानी अर्बको ….कमाई खरानी….? हेर्नुहोस् भौतिक उपलब्धि बिनाको लगानी सबै बेकार हुन् ।” यसैबीचमा चिया, कफी, बिस्कुट आउँछ । आज स्रष्टा मन्त्रीलाई बिस्कुट थाङ्नो चपाएर निलेजस्तो हुन्छ । चिया पिउँदै सोच्छन्, “यो मनोविषाद राजामा कहाँबाट आयो ? यिनले कतै सोमरस त पिएका छैनन् ?” कोठामा एउटा बोझिलो पल छाएको छ, जो एकदमै ढिलो घिसि्रँदै हिँडिरहेको छ । लाग्छ कुनै लाश मुर्दाघरबाट बाहिर निकालिँदैछ र मलामीहरू भने कुर्दै बसेका छन् ।

राजा त्रिलोचन घडी हेर्दै भन्न थाल्छन्- म पुनः प्रकाश पार्न चाहन्छु कि देशको कुनै अङ्ग या अवयव निस्क्रिय या बक्रगामी उन्मुख भएमा, त्यस गतानुगत प्रक्रियालाई गतिशील र गुणात्मक बनाउनु एउटा शासकको कर्तव्य हुन आउँछ ।

“सरकार, सिर्जना आफैँमा परिपूर्ण छ । यो महाशून्य देखिएर पनि ज्योतिर्पथमा अविरल लरित हुन्छ । यस विराट शून्यभित्र प्रेम, दया, करुणा, समानुभूति, क्षमा आदिको अद्भुत सागर छ । जहाँ द्वेष, ईष्र्या, लालच, तृष्णा, धूर्तता, कृपणता एवम् क्षुद्रताको स्थान हुँदैन । यो देवकल्प पात्रलाई धितो राखी सावाँब्याज हिसाबकिताब गर्नु राज्यको अकिञ्चनताको द्योतक हो र लगनीअनुसार प्रतिफल खरानी र खाकदेख्नु जलभ्रम हो ।” राजालाई राम्रै चस्को पर्छ र उत्तेजित हुन्छन् ।

“मन्त्रीजी तपाईं हवाईमहलको साँच्चै कुरा गर्दै हुनुहुन्छ र त्यो वास्तविक महल नभई सपनाको त्यो भुलभलैया हो । भ्रमकालमा देखिने वस्तुको ज्ञानकालमा अस्तित्व रहँदैन र तपाईंका लच्छेदार ब्याख्यान सुन्नमा मात्रै आनन्ददायक छन् तर साँचो अर्थमा सबै अनृत/अप्रमा/मिथ्या हुन् ।

“सरकार अबबाट स्रष्टाहरूले के गर्दा राष्ट्र कल्याण हुन सक्ला ?” राजा जोशिलो स्वरमा जवाफ दिन्छन् “त्यो क्षेत्रमा राज्यको अर्थदुषण भएको देखिन्छ । तसर्थ यसको स्वरूपलाई व्यावसायिकीकरण गर्नु आवश्यक छ ।” मन्त्री आत्तिएर भन्छन् “यो त स्रष्टा र सिर्जनाको प्रयोजनको निहुँमा मानमर्दन साथै ध्वंस हुने भयो सरकार ।”

“ध्वंस नभई नवसिर्जनाको कल्पना गर्न सकिँदैन । फिजनका लागि फ्युजन अनिवार्य छ । यसर्थ पुरानो कुराको प्रतिशोध नभई नवीनता खोक्रो नारामा मात्र सीमित रहन्छ ।” राजा अड्डी लिँदै भन्छन् । मन्त्री निर्भीक भएर भन्न थाल्छन् “महाराज त्यो त हलुवा र बालुवाको खिचडीमिचडीजस्तो कुरा भयो । सिर्जना भित्रै नवसिर्जना अट्छ र विध्वंस रोकिन्छ, अर्कोतर्फ ध्वंसले भने झन् विनास बोलाउँछ ।”

यस वादविवादलाई मत्थर पार्न प्रमुखमन्त्री हात जोडेर राजालाई सम्बोधन गर्छन्-” सरकार, यो विशेष उपलब्धिलाई केही गृहकार्य अझै गरेमा उत्तमोत्तम परिणाम आउने थियो जस्तो लाग्छ ।”

”हेर्नुहोस् म कार्य उत्पादन र त्यसको परिणामलाई विहङ्गम दृष्टिले हेर्नेगर्छु र साथै यो कुरा मेरो धेरै समयको अध्ययन पछिको अवज्ञा हो । यस विषयमा कुनैलाई विमति छ भने म बाटो प्रशस्त गरिदिनेछु ।” बाँकी मन्त्रीगण आफैँमाथि राजा खन्निएलान् भन्ने डरले मौन रहन्छन् तर स्रष्टा मन्त्री अधीर भई बोल्नथाल्छन् – ”महाराज, जडतत्त्व र चेतना अथवा भौतिक र आत्मिक कुराको जीवन र जगत्मा सन्तुलन नभएमा प्रत्येक चिजहरू भष्मीभूत हुँदै अवनतितिर बढ्छन् । सबै कुरालाई जबरजस्ती एउटै रूपमा हेरिकन बाँध्न खोज्नु उसको दिग्ध अभिमादबाट प्रेरित परिणाम हो र प्रत्येक चिजलाई वस्तु देख्न थाल्छ भने ऊ स्वयं बस्तुमा परिणत हुँदै जानेछ । तब संसारका प्रत्येक आमा आफ्नो बच्चालाई सन्तान नसम्झेर लगानी देख्ने छिन् । यसरी नै बच्चाले पनि जननी नठानेर उत्पादक मेसिन ठान्नेछन् ।”

राजाबीचैमा कुरा काट्दै भन्छन्-”तपाईंले भनिरहेका यी सबै मैले पनि अध्ययन गरेको छु तर म कर्म र फल दुवै टड्कारो चाहन्छु, न कि तपाईंले भनेजस्तो कल्पवृक्षमा फलेको चित्तकलित फल….।” राजा खिल्ली उडाउँदै हाँस्छन् ।

“महामान्य, अब कुन तरिकाबाट पहल गर्दा असल हुन्छ….सरकार ?” एक जना कनिष्ठ मन्त्रीले सोध्ने साहास गर्छन् ।

“सबैले ध्यान दिएर सुन्नुहोस्, त्यस विधालाई व्यवस्थितगरी खेर गइरहेको मानव संशाधनलाई आयआर्जनमा अग्रसर गराउनु मूल उद्देश्य हुनेछ ।” राजा गजक्क परेर भन्छन् ।

स्रष्टा मन्त्री अलि चर्को स्वरमा भन्छन्-”महाराज अरू देशलाई हामीले गर्वगरेर कुन धरोहर चिनाउने ?”

राजा तुरुन्त जवाफ फर्काउँछन्-“…हाम्रो समृद्धि….मात्र समृद्धि….।” ”सरकार, उसोभए त्यो सबै धातु र कङ्क्रिटभित्रको सञ्जाल मात्र हुनेछ । महाराज, यो कुरा रोकिबक्स्योस, नत्र साह्रै अनर्थ हुन जानेछ ।”

राजा प्रत्युत्तर नदिई मन्त्रीलाई एकोहोरो हेरिरहन्छन् । मन्त्री कुरा जारी राख्छन् ”ज्यादै अनौठो हुनेभयो, उस्तैजस्तो कोइली चरालाई वनमा गाउन रोक्नु, मुजुरलाई नाच्न रोक्नु,…मधुलिटलाई फूलमा जान रोक्नु…..।” राजा मुन्टो हल्लाएर इन्कार गर्छन् ।

”सरकार, स्याल, चील, गिद्ध आदिले सिनु खाएर आफ्नो भोक मेटाउनुको साथै वातावरण फोहोरमुक्त बनाउँछन् । ढुकुर, परेवा, जुरेली, माछा, मृग, बाघ, भालु वा अन्य जीवजन्तुले आफ्नै हिसाबले पर्यावरण जोगाई वनजङ्गलको शोभा बढाइरहेका पाउँछौँ । त्यस्तै, मौरी-मधुकर फूलमा आहृलादित भएर भुल्छन् तर गोब्रेकीरो बिष्टा लोटाउनुमा नै आनन्दित भएर रमाएको हुन्छ । चातक गगनाम्बुको आशामा कैयौँ दिन तृषित भइ कुर्न सक्छ तर प्रचुर अभिजल उसका लागि निर्थक हुन्छ । यो जगतीतलमा सबै प्राणीहरू मौलिक, मोदित छन् र त्यही कारणले ती आफैँमा परिचित भएका छन् । महामान्य, यो सबै मिथ्या नभई शाश्वत सत्य हो ।” उनको घाँटी शुष्क हुनथाल्छ । उनी रोकिन्छन् । “मन्त्रीजी, हामी त मानवजाति हौँ । प्रत्येकले श्रमको पूजा गर्दै राज्यलाई क्षमतानुसार कमाएर दिनैपर्छ ।” राजा आदेशको स्वरमा भन्छन् ।

बीचैमा प्रमुख मन्त्री भन्न थाल्छन्- ”महाराज, स्रष्टाहरूले पनि देशका लागि पसिना नबगाएको त देखिन्न । हरेक क्षेत्रबाट राम्रो प्रयास भएको देखिन्छ ।”

“हो मैले सबै बुझेको छु । परन्तुः सबै त्यो अयथार्थपरकको रूपमा भएको छ । ल भन्नुहोस् कुनै पनि कवि, लेखक, कलाकार अर्थात् स्रष्टाको पसिनाले कतै पुल, नहर, राजमार्ग, कलकारखाना बनेको छ ?…कसैको रोगब्याधी, अनिकाल, दुःख पीडा हटेको छ ? बरू उनीहरूको कृति कवाडखानामा प्रायः थुप्रिएको भेटिन्छ हैन र ?” प्रमुख मन्त्री नाजवाफ भइ बस्छन् ।

अन्तरपीडाले स्रष्टा मन्त्रीको ओंठ थरर काप्यो र उग्र स्वरमा भन्न थाल्छन्, महाराज, सरकारले भनेका ती सबै थोक देखाउने हुन् र दिएका छन् स्रष्टाले त्यो हो तरणीपथ । किनभने उज्यालो विना न पुलको बाटो पुगिन्छ, न नहर बन्नसक्छ र न रोगव्याधी-पीडा र क्षुधा नै हट्नसक्छ । यसर्थ आत्मा विभा बिनाको भौतिक उपलब्धि भ्वाङ परेको डुङ्गाजस्तै हो, जहाँसम्म स्रष्टाको कृति कवाडखानामा थुप्रिइएको कुरा हो, के कुनै दुर्जनले आफ्नो, जनि जनयिता र जन्मभूमिमाथि पनि घात गरेको छैन र ? त्यसैले भनिन्छ-” कुपुत्रो जायेत क्वचिदपि, कुमाता नभवति ।” ….मन्त्री लामो श्वास फेर्छन् ।

”मन्त्रीजी तपाईंका अमूर्त गन्थन म जान्दिनँ, म सबैकुरा मूर्तरूपमा स्पष्ट देख्न र गर्न चाहन्छु । त्यो नै मेरो सत्य हो ।”

”सरकार, यो भवचक्रमा पदार्थ विज्ञानले मात्र सबै क्षेत्रको सीमाङ्कन कदापि गर्न सक्दैन र अर्को कुरा मान्छेले खुसी साथै बहृमानन्द कसरी कहाँबाट पाउँछ ?”

”मानिसले आनन्द बाहिर खोज्ने होइन आफूभित्र खोज्नुपर्छ । आइन्दा सर्जकहरूले निव, कूची…..ख्याउने हैन हलोको अनौ समात्नुपर्छ ।” राजा कडा स्वरमा बोल्छन् ।

”मौसुफजस्तो ज्ञानीगुणीले यस्तो गर्न खोज्नु शोभा दिँदैन, सबै जानेर ढिपी कस्नु आत्मावञ्चना हो ।” मन्त्री निराश भई भन्छन् । राजा उत्तेजित र चर्को स्वरमा भन्नथाल्छन् ”म तपाईंजस्तो वाङ्मय साधक होइन तर चाहिने कुरा अवश्य बुझेको छु । बेकारका कुरामा समय खेर नफालौँ ।” स्रष्टा मन्त्री भरङ्ग भएर भन्न लाग्छन्, ”सरकार मानवजाति सदा खानलाउन पाए मात्र रमाउँछ ? उसको आफ्नो मौलिकता अर्थात् अभिव्यक्ति, भावना, संवेदना, वात्सल्य, स्वतन्त्रता आदि कुराको कुनै माने छैन ? सरकारले भनेबमोजिम सबै स्रष्टाले मञ्जुर गर्लान् ? नामञ्जुरीमा सर्वप्रथम मेरो नाम हुनेछ ।”

राजा यसलाई चुनौती ठानेर कुर्लन थाल्छन्-”मन्त्रीजी, तपाईंको फाँटको उपादेयता अब रहेन । चाल्स डार्बिनको सिद्धान्त ‘नेचुरल सेलेक्सन’ मा भनिए जस्तै- जो वातावरण अनुकूल बाँच्न जान्दैन ऊ विलुप्त हुँदैजान्छ ।”

”धन्यवाद ! सरकार म मुक्त भएँ । देशमा जुन कदम चालिँदैछ, त्यो वास्तवमा अगम्यागमनको निस्त्रय उदाहरण बन्नेछ ।” स्रष्टा मन्त्री आँधीझैँ बाहिरिन्छन् । बैठक हल सामसिम्म भयातुर देखिन्छ र बाँकी मन्त्रीहरू निष्पन्द सालिक बन्छन् ।

त्यसपछि राजा त्रिलोचन प्रमुख मन्त्रीतर्फ हेर्दै आदेश दिन्छन्, “समय धेरै खर्च भइसक्यो । त्यसैले आजैबाट कार्यदल गठन गर्नुहोस् र जसलाई अवज्ञा गर्ने मन छ, ऊ मेरो टिमबाट अलग हुनसक्छ ।” अनि त्यहाँ कसैको बोल्ने ठाउँ रहेन र राजा उठेर हिँड्नै लागे ।

देशभरि स्रष्टा आन्दोलन फैलियो, कयौँ कवि, लेखक, कलाकारहरू मारिए र हजारौँ हजार देश निकालामा परे । नगण्य व्यक्ति राजाको हुकुम मानेर बसे । अन्ततः सो आन्दोलन निरङ्कुश तवरले दमन भयो ।

देशमा नयाँ प्रणाली लागू गरियो, तदनुसार पत्रपत्रिका, रेडियो, टेलिभिजन, सिनेमाघर, रङ्गमञ्च यावत कुरामा व्यावसायिक, शीपमूलक, आयमूलक र विकासे निर्माण कार्यक्रम प्रशारण साथै मञ्चन हुन थाल्यो ।

कार्यक्रमको झलक यस्तो छ, राजाको वक्तव्य-भाषण-निर्देशन, पशुपालन, बालीनाली, फलफूल, गोबर ग्यास, कुखुरापालन, ऊर्जा, आत्मरक्षा, बङ्कर टेक्नोलोजी, मनि एन्ड माइन्ड टेक्नोलोजी….आदि….थुप्रै प्रतिफलमुखी विषयको नौलो प्रयोग… ।

एवम् रितले दुई वर्ष देशको आर्थिक स्थिति रजतमय भइ आयस्रोतमा दोब्बर बृद्धि हुनगयो र सबैले राष्ट्र अग्रगमनतिर बढेको अनुभव गरे । आफ्नो खाका अनुकूल परिणाम निस्किरहेकोले राजा हर्षविभोर भए र सम्बन्धित सबैलाई मानपदवी, तक्मा, पदोन्नति र पुरस्कारको घोषणा गरे ।

तेस्रो वर्षको मध्यतिर समाजमा असाधारण लक्षणहरू प्रकट हुन थाल्यो र खासगरी मानिसहरूको अनुभूति, स्वभाव, चित्तवृत्ति, चर्चा, अनुशीलन आदिमा जुन साह्रै कहालिलाग्दो भएर देखिन सुरु भयो । जीवन र जगत्प्रति विक्लान्त हुँदै मान्छे एकोहोरो सन्तप्त र स्वयंमा हराउनथाल्यो । ऊ खानलाउने समस्याबाट त मुक्त भयो तर अर्को पाटो जीवनको रामारुमी उन्मुख हुँदैगयो । मनोद्वेग, चित्तदुधा, मतिभ्रम, उदासिनता, अक्रमण्यताजस्ता कुराहरू समाजमा बढ्नगई रगतमासुको आवरणमा मान्छेको अन्तस्तल रहितत्वमा विलिन हुनथाल्यो ।

पहिले रित्ता देखिने मानसिक अस्पतालका वार्डहरू थेगी नसक्नु चापमा देखिन थाल्यो र डिप्रेसन साथै आत्महत्या तीन गुणा बढेर गयो । प्रायः मानिस निद्राको औषधि नखाइ सुत्नै नसक्ने भए ।

सधैँ एउटै खाले कार्यक्रम प्रशारण र मञ्चन हेर्दाहेर्दा वाक्कदिक्क भइ जनताले रेडियो सेट र टीभी बाटोमा मिल्काई दिनथाले । त्यसैगरी एकरङ्ग चलचित्र, नाटक हेर्न छाडी सिनेमाहल र रङ्गमञ्च भुताहाघरमा परिणत हुँदै गए । मनोरञ्जनको विकल्पमा जुवाघर, बेश्यावृत्ति, मधुशाला, लागूऔषधजस्ता व्यवसाय अति फस्टाउँदै गयो र त्यसको प्रतिफल समाजमा डर, त्रास, हत्या, बलात्कार साथसाथै विभिन्न अपराध पहिलेको भन्दा चारगुना वृद्धि भएको देखियो ।

थोरै बाँकी रहेका बौद्धिक जमात् वनजङ्गल, पहाडमा पर्णकुटी बनाई त्यसमा दिन बिताउन लागे । उनीहरू झरनाको कलकल, पछीहरूको कूजन, पुष्पलिटको भुँ….भुँ, नदीको कलरव सुनेर मनोरञ्जन लिँदै वनपाखामा रम्नथाले ।

दिन प्रतिदिन देशको हालत अस्तव्यस्त, भयावह हुनगई राष्ट्रको आय पहिलेको भन्दा तीन गुणा तल झर्‍यो । राजा त्रिलोचन आफ्नो अभीप्सा चकनाचुर भएको देख्दा मर्माहत भए । तुरुन्त एउटा आपतकालीन बैठक बोलाइयो । अन्ततोगत्वा बैठकले सबै निर्वासित स्रष्टाहरूलाई सम्मानसाथ यथाशीघ्र देशमा फर्काउने निर्णय गर्‍यो । भोलिपल्ट नरेशले छिमेकी देशका राजालाई एउटा अनुरोधपत्र पठाए । धेरै दिन बित्यो तर कुनै पत्रको जवाफ छिमेकी देशबाट आएन । यता राष्ट्रको हालत झन् बिग्रँदै जानथाल्यो र राजा त्रिलोचन एकदिन राम्रै थला परे । सार्वजनिक सभा-समारोहमा उनी देखिन छोडे । उनमा रोगको विलक्षण प्रकृति देखियो । कुनैबेला कराउने, रुने, आफैँ एक्लै कुरा गर्ने र हाँस्ने, कहिले आत्तिने, डराउने, झम्टिने र उनी विक्षिप्त हुँदै गए । अनेकांै तवरले उपचार गरियो तर सबै बेकार भई उनी दिनप्रतिदिन गल्दै जानथाले । अचानक एउटा प्रातः कालमा राजाले आफूलाई धेरै हलुका भएको महसुस गरेर दरवारको बगैँचामा टहल्न थाले । यसबेला उनलाई उद्यानमा भएका विभिन्न फूलहरू, चराचुरुङ्गी, कीटपतङ्ग र वरिपरिको वातावरण नौलो र मनोहर लाग्नथाल्यो । उनी मनमनै विभोर भई सोच्न थाले । “ओहो ! यो चर र अचरको महि सन्तुलन वास्तवमा विकल्पमा रहेछ ।” एक्कासि उनले देशको परिस्थिति सम्झेर तुरुन्त प्रमुख मन्त्रीलाई डाक्न भने । प्रमुख मन्त्री राजाका सामु शीघ्र हाजिर भई सबै जानकारी विस्तारमा दिन थाले । यसैबीच परिचरले एउटा सिलबन्दी रुक्कापेस गर्‍यो । जुन छिमेकी देशबाट आएको पत्र थियो र राजाले ज्यादै हषिर्त भएर पत्र वाचन गर्न लगाए । पत्रको व्यहोरा यस प्रकार थियो,

महाराज,

हाम्रो देशका सम्मानित नागरिक स्रष्टा त्यहाँ पठाउन हामी असमर्थ भएका छौँ । परन्तु दुई देशका हाम्रा जनतालाई एउटै नागरिकको सूत्रमा समायोजन गरेमा स्वतः सिद्ध सबै कुरा साझा बन्नेछन् ।

हाम्रा बहादुर सैन्यदल जतिसक्दो चाँडै त्यहाँ पुग्दैछन् । मौसूफको उपचारका लागि यहाँको प्रसिद्ध मानसिक अस्पतालमा राम्रो व्यवस्था गरिदिएका छौँ । धन्यवाद ।

राजाको दाहिने छाती चसक्क पोल्यो र पीडाले रन्थनिए । साथै….आँखा वरिपरि मलिमस टाटैटाटा स्थूलाकार हुँदै उनको देह अनालम्ब डङ्ग्रङ्ग लड्यो र कताकता कानमा एउटा क्षीण कोलाहल हरायो । मोलित दृष्टि लगाई उनी बरबराए ”एउटै….लघुपात्रमा, सबै…..असम्भव…..के सोचेँ ? के भयो अहो ?…..छत्रभङ्ग……।” अब पीडा हराउँदै गयो र एकदम स्थिर भारहीन भइकन त्रिलोचन महाँनिद्राभित्र हराउँदै गए र साथै अनौठो अनुभव गरे…..कोही उनको छातीबीचमा प्वाँखले पङ्क्तिबद्ध लेख्दैछ….र काउँकुती जस्तो लाग्दैछ उनलाई अनि राजा पुगे एकादेशमा ।

(स्रोत : मधुपर्क माघ, २०६७)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.