कथा : सरोजा

~महेश जिज्ञासु~Mahesh Jigyasu

तिमी दाईलाई लिएर कतै जाऊ त, म तिमीलाई भन्दै छु , दाईले देख्नुभयो भने मलाई घरमा नराम्रो सोच्छन् । यस्तै के के कुरा लेखेर सरोजाले उत्सवलाई म्यासेज सेन्ड गरी । तत्कालै उत्सवले सरोजाको म्यासेज रिसिभ गरिहाल्यो, उत्सवको मोवाइल रिङमै रहेछ, नत्र सरोजा र उत्सवको सम्बन्ध सरोजाको दाई प्रविणले थाहा पाउने थियो । प्रविणको वहिनी सरोजा एकमात्र परिवारकी छोरी थिई । भर्खर मात्र +2 पास गरेकी सरोजा विदेशीने तरखरमा थिई । त्यस्तो कनै सम्वन्ध छ भन्ने करा दाई प्रविणलाई पनि थाहा छैन । प्रविण आफनो बहिनीको

बारेमा नराम्रो कहिल्यै सोच्दैन । सरोजाले दाईलाई यति विश्वास दिलाएकी छ कि सरोजाको कुुनै पनि गल्ती वा नराम्रो आचरणलाई प्रविणले आँखा सामुन्ने नदेखे सम्म विश्वास गर्ने कुरै थिएन ।

उत्सवले प्रविणलाई लिएर गए पछि सरोजा ढुक्क भई । उस्को निधार पसिनाले निथ्रुक्कै भिजेको थियो । अनुहार रातो भएको थियो । निर्धक्क भई सरोजाले पसिना पुछेपछि क्याफे दिदीलाई म अहिले जान्छु, उ आउला । (उत्सव ) उस्लाई म गएँ भन्दिनु, दाईपनि संगै आयो भने केहि करा नगर्नु होला भनि आफु बच्ने कुरा समेत बताई । क्याफे दिदीले हुन्छ भनि टाउको हल्लाउनु भयो।

उत्सव र प्रविण एकदम घनिष्ठ साथी हुन । उनीहरुको अरु पनि अत्यन्त मिल्ने सात जना साथी छन् । सातैजना अत्यन्तै मिल्ने भएकोले एकअर्काको घर जाने आउने भैरहेको थियो । उत्सव अलि रोमान्टिक, सबैसंग खुलेर बोल्ने मान्छे थियो । पहिलो पल्टै सरोजाको मनले उत्सवलाई बशमा पारीसकेको थियो।

९८४१६९४९३२ मा सरोजाले डायल गरि । रिङटोन बज्ने बित्तिकै उत्सवले फोन रिसिभ गर्यो । सरोजा केही बोलिन, उस्लाई आज उत्सवसंग राम्रोसंग कुरा गर्न नपाउंदैमा छुट्न परेकोमा मन अशान्त भैरहेको थियो । उ यति उत्सवको अभावमा तड््पिने गर्थि, त्यो उत्सवलाई पनि थाहा थिएन । उत्सवको कल्पनामा सरोजा प्रत्येक रात छटपटाउने गर्थि । अनिदो मै रात बिताउथी । प्रेमले मान्छे कति पागल बनाउछ भन्ने सरोजा उदारहण बनेकी थिई । उस्का साथीहरुले पहिले प्रेमको कुरा गर्दा यस्ता करा बहुलट्ठी पना हो भन्ने गर्थि । सरोजा रिसाएकी भन्ने सोचेर उत्सवले नै सरी भन्यो , विश्वास दिलाउने प्रयत्न गर्यो । फोनमा त्यती धेरै कुरा भएन । उत्सव उन्लाई रोमान्टिक मुढमा ल्याउने प्रयत्न गदै थियो । किन किन सरोजा नखुली बोलेकोमा उस्ले फोन राख्ने मनसायले बेलुका दश बजे पछि कल गर्छु भन्दै मोवाइलको रातो बटन थिच्यो ।

प्रविण यसबेला सम्म पनि घर आएको थिएन । प्रविण घर नआउन्जेल सम्म सरोजालाई डर लागिरह्यो, मन ढकढक गरिरह्यो । कतै आज दाईले हामी दईको रिलेसन थाहा त पाउनु भएन ? यदि दाईले थाहा पाउनु भयो भने त घरमा बवाल नै हुन्छ । दाईले बाबालाई ममीलाई दुबैलाई थाहा भएपछि मैले के गर्ने ? यस्ता यस्तै कुरा सोच्दा सोच्दैमा दाई पनि घरमा आईपुग्यो ।

अचेल तंँ क्लास लिन गईरहेकी त छस, केही कुरा थाहा पाए जसरी नै प्रविणले सरोजालाई सोध्यो ? कतै मेरो र उत्सवको रिलेसनको बारेमा दाई जानकार पो बन्नु भयो ? सरोजाको अनुहार डरले रातो भयो । अब के भन्ने सोच्दा सोच्दै सरोजाले जवाफ दिई ।

क्लास गईरहेको छु । क्लास राम्रो सँग भईरहेको छ । सायद अब एक महिना भित्र एग्जाम हुन्छ होला । सरोजा डराए पनि हतोत्साहित नभई जवाफ दिई । धन्न दाईले थाहा पाउनु भएको रहेनछ, उस्लाई सजिलो नै भयो । प्रविणले राम्रो सँग पढ्नु, क्लास कहिल्यै नछोड्नु, एग्जाम राम्रोसँग दिनु, यहाँ नेपालमा कुनै कुराको पनि भविष्य छैन, न जिउधनको नै सरक्षा छ, न राम्रो काम नै पाईन्छ । यस्ता के के कुरा गदै प्रविणले सरोजालाई विदेशिने कुरामा उत्साहित गदै थियो ।
सरोजा भने दिन दुई गुणा रात चार गुणा उत्सवलाई सम्झदै दिन बिताइरहेकी थिई । सरोजालाई क्लास लिन पनि दिक्क लाग्दै थियो । क्लास लिने समय बरु उत्सवसँग विताउन पाए हन्थ्यो जस्तो लाग्न थालिसकेको थियो । क्लास जानु अघि सरोजा उत्सवलाई कल गर्थी र भेट्न बोलाउँथी । उत्सव पनि के कम समय मिलाएर उस्लाई साथ दिन्थ्यो । तैपनि सरोजाको क्लास छोड्ने बानी उत्सवलाई मन परेको थिएन । सरोजालाई कसरी सम्झाउने ? उ दिक्क थियो । मेरो कारणले कसैले क्लास छोडेर भविष्य नै बर्बात गर्दै गईरहेको देखेर उत्सवले एकदिन सरोजालाई भेटेर सम्झाउने विचार गर्यो ।

उत्सव र प्रविण प्रत्येक दिन जसो एकआपसकमा भेट गर्थे । प्रविणले सरोजा र मेरो रिलेसन थाहा पायो भने के सोच्ला ? मैले यसरी साथीबाट फाइदा उठाउन हुन्न, उस्लाई एकदमै चिन्ताले सताउन थाल्यो । सरोजालाई साथ दिने त मन छ, आफु अनि आफुभन्दा बढ्दा ख्याल गर्ने सरोजालाई पनि गुमाउन चाहादैनथ्यो ।
सदाझैँ उत्सवलाई सरोजाले क्लास जाने टाइममा कल गरी । उत्सव त्यही क्याफेमा बसिरहेको थियो । उस्लाई देख्नासाथ उत्सव मुस्करायो । यो भन्दा बढि सरोजा खुशी थिई, दुबैले चिया पिए । उत्सवले चुरोट सल्कायो । सरोजाले कुनै अब्जेक्सन जनाईन्, उत्सवले सरोजाको वरिपरि धुँवाको मुस्लो उढाईरह्यो । सरोजाले धुँवाको गन्ध सहिरह्यी । उत्सवले सरोजालाई भन्नुपर्ने केहि कुरा गर्न सकेन । केहि क्षणको बसाई पछि दुबै क्याफेवाट बाहिरिए । उत्सवले हतार छ भन्यो तर सरोजा यति छिटै छुट्ने पक्षमा थिईन । पहिलो पल्ट सरोजाले उत्सवको हात समाई र कतै एकान्तमा जाने कुरामा ढिपी कसी । केटी मान्छेको ढिपीलाई उत्सवले पनि नकार्न सकेन ।

एकान्त ठाँउमा पुगेपछि सरोजाले आफ्नो पहिरन एकएक गरि शरीरबाट निकाल्न थाली । उत्सवलाई सरोजाको ब्यबहार मन परेन, उत्ससवले रिसाँउँदै सरोजालाई हेर्यो । सरोजा हाँसिरहेकी थिई । सरोजाले उत्सवलाई नजिक बोलाई रहेकी थिई । उत्सव नजिक आएन बरु सजक भएर अलि पर नै बस्यो । सरोजा नै उत्सवको काखमा जबरजस्ती बसी, उत्सवलाई कँहा फसियो भन्ने कुराले पिर पर्यो । उत्सवले सरोजाको प्यासी आँंत भिजाएन । सरोजाले उत्सवको शिरमा चुम्वन गर्दै म तिमीविना बाँच्नै नसक्ने कुरा गरी । सरोजाको ब्यबहार देखी उत्सवलाई रिस उठीरहेको थियो । उत्सव केहि बोलेको थिएन, सरोजाले जस्तो अत्याचार गरेपनि उस्ले सहनुको विकल्प देखेन । सरोजालाई सम्झाउने ध्यले उत्सवले भन्यो —तिमी मेरो साथीको बहिनी, आफ्नो दाई समानको मलाई आफ्नो यौवनको खेलौना सम्झियौ, मैले तिमीलाई यस्तो रुपमा हेरेको छैन, तिमी मसंग नजिकियौ म पनि नजिकिए, तिमीले प्रेम प्रस्ताब राख्यौ, म मौन रहिरहँे । तिमीले त्यसलाई स्विकृति सम्झियौ, वश यति न हो, वास्तवमा भन्ने हो भने म तिमीलाई प्रेम गर्दिन । उत्सवको कुराले सरोजालाई आक्रोशित बनायो, सरोजाको नयनबाट क्रोधको ज्वाला दन्किरहेको थियो । सरोजा यस्ती देखिई मानौ उस्को सम्पुर्ण शारीरिक प्यास अाँखाबाट बिष्पोट भईरहेको छ । सरोजा केही नबोली त्यहाबाट जुरक्क उठी र आफ्नो बाटो हिँडी । उत्सवले पनि सरोजालाई रोकेन । उत्सव तनावको बिच त्यँहाबाट हिड्यो ।

उत्सव रातभरि निदाउन सकेन । निदाउन नशाको साथ लिनु पर्ने भयो । सरोजालाई दिउँसो जे भने पनि उत्सव सरोजाको प्रेममा डुबिसकेको थियो । सरोजाको प्यासी आँतलाई मात्र ऊ निषेध गर्न चाहान्थ्यो । सरोजाको भविष्य प्रतिको बेवास्ता रोक्न उत्सवले चाहेर पनि मनको भाव खोलेन, प्रेम दर्साएन, अंगालोमा कसिएर सधै साथ दिने बाचा कसम खाएन । उत्सवले बल्ल थाहा पायो कि प्रेमको टुसा धेरै लामो भैसकेको रहेछ । उस्ले सकि नसकि एउटा निर्णय गर्यो अब म सरोजालाई भेट्दिन, उस्को प्रेम यौवनको प्यास मात्र रहेछ, यस्तैमा उत्सवले नमिठो रात बितायो ।

सरोजा कुनै पिंगला थिईन । सरोजाले उत्सवलाई प्राण ठानेको थिई, मुटु ठानेकी थिई र उत्सवको प्रेमको तलाउमा चुर्लम्म डुबेकी थिई । जसरी उत्सवले रात बितायो त्यसको सयौं गुणा तड्पेर सरोजाले रात बिताई । गाजल लगाउने आँखाको डिल सुन्निएर ठुलो भएको थियो । सरोजाले रातभरि उत्सवलाई फोन ट्राई गरी । उत्सवको मोवाईल अफ थियो । अब उत्सवसँग माफ माग्छु । मायाको भिक्षा माग्छु । उत्सवको चरण पर्छु । सरोजालाई आफ्नै शरीरकै घृणा भयो ।

समाप्त ।।

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.